Pițurcă și întrebarea

„Nu s-a întîmplat nimic! Ce excludere? Nu vedeți? Sînt îmbrăcat în echipamentul naționalei”, a spus Gabi Tamaș pentru ProSport, încercînd să atenueze informația furnizată înainte de siteul Gazetei. Tocmai asta e problema. Că Tamaș crede că, orice ar face, poate îmbrăca liniștit în continuare echipamentul reprezentativei.

miercuri, 10 august 2011, 6:44

„Nu s-a întîmplat nimic! Ce excludere? Nu vedeți? Sînt îmbrăcat în echipamentul naționalei”, a spus Gabi Tamaș pentru ProSport, încercînd să atenueze informația furnizată înainte de siteul Gazetei. Tocmai asta e problema. Că Tamaș crede că, orice ar face, poate îmbrăca liniștit în continuare echipamentul reprezentativei.

Acum două luni, fundașul, unul dintre cei mai buni pasatori de la distanță ai generației sale, rata avionul care ducea echipa în America de Sud pentru că a băut pînă tîrziu și s-a trezit cu greu. Martorii oculari povestesc și azi cum o sticlă de whisky, spre deosebire de Mutu el preferă tăriile, nu vinul, a aterizat în silă într-un colț al curții cantonamentului de la Mogoșoaia. Un camuflaj inutil. S-a aflat, Tamaș era praf, n-a mai plecat.

Mutu, partenerul său italian de escapadă, este aventurierul epopeic al fotbalului, un star, un Ghilgameș imposibil de cuprins într-un articol. Nu mai reluăm, ziarul ar putea fi gros și interesant precum cartea de telefoane dacă am povesti biografia de lîngă teren a celui mai talentat fotbalist român din ultimul deceniu. Nu mai interesează pe nimeni. O vreme nu l-a interesat nici pe Pițurcă, cel care l-a numit căpitan și a dat de înțeles că-și va centra echipa în jurul lui Mutu. Naiv, fotbalistul a luat metafora drept o garanție. Vedeta lui Cesena, mai vedem!, a uitat că Pițurcă începe echipa cu propriile idei, apoi înșiră cei 11 jucători, iar în coada lor pune tot felul lui de a vedea fotbalul. Cine iese din acest perimetru e ars!

Negațiile lui Tamaș și Mutu sînt normale, ce ar fi putut să zică?, previzibile și neconvingătoare. Ceea ce a scris Gazeta e sigur. Incertă este doar decizia lui Pițurcă. Credincios unei practici mai vechi, antrenorul nu ia hotărîri la cald. Nu-i va titulariza cu San Marino și vom afla dacă va miza pe ei cu Franța, peste nici o lună.

Selecționerul e într-o situație stresantă. Meciul cu Franța are nu doar o miză sportivă, e ultima șansă de calificare a României la Euro 2012, ci și o încărcătură simbolică. Se va inaugura un stadion modern, primul din contemporaneitatea fotbalului nostru. Și Pițurcă e chemat să răspundă la întrebarea: merită Mutu să joace partida de deschidere pe stadionul visat de toate generațiile, încă de la Pițurcă încoace?! Cînd Steaua a venit cu Cupa Campionilor la București, ea a arătat-o într-un meci pe fostul „23 August” în fața unei mulțimi copleșitoare. Probabil de atunci n-a mai existat o asemenea așteptare. Plus întrebarea: merită?  

Azi noapte Piţurcă a dat răspunsul: „Mutu şi Tamaş sînt excluşi, n-am nevoie de salvatori!”. Nu merită!

Comentarii (96)Adaugă comentariu

celalalteu  •  10 august 2011, 18:55

DA!!!!!!!!!!

mutu  •  10 august 2011, 19:08

Aidi dom’le ca a beut si baietzii una mica acolo o cinzeaca si ne luam de ei pai asa se pregatesc de San Marino …ca Pitzurca vai el nu tragea nimica inainte de meci.Acu il ridicam in slavi pe Pitzi sa fim seriosi cu San Marino nici nu trebuia sa jucam …
Acum daca sunt fotbalisti putin „distrusi” inainte de meci o sa jucam cu handicap, mai da meciului un pic de culoare 🙂
Daa batem Franta ,MERITA , MERITA generatia „Bamboo” sa joace pe Arena Nationala.
Acum sa nu exageram sa nu dam cu pietre cand chiar nu e nevoie … Mutu este un talent exceptional pacat intr-adevar de „talentele”lui extrasportive dar un stadion este facut de oameni pentru oameni …iar in final rezultatul conteaza!Sa batem Franta si atunci chiar ca MERITA !Daca nu batem putem sa aducem si strajerii din corpul de garda Mihai Viteazu sa joace pe Arena Nationala ca tot degeaba …:) Iar o generatie de valori se cladeste in primul rand pe rezultate restult „poezie” :).

GRadu  •  10 august 2011, 19:26

Nu, nu merita. In plus, Mutu si-a batut joc de sansa lui de a intra in istorie ca cel mai bun marcator al nationalei de fotbal. Cu San Marino mai avea sanse sa dea un gol, doua, cu Franta, ioc. Poate este mai bine asa.

vlad  •  10 august 2011, 19:28

cred ca a decebal radulescu a pus intrebarea mai bine decat dumneavoastra. adevarata intrebare pentru piturca este daca sa renunte la un jucator valoros si sa ramana credincios ideii de disciplina, sau nu. In ultimul caz, sansele pentru mondialul urmator fiind (cat se poate de teoretic) mai mari.

Oby  •  10 august 2011, 19:37

Tolo – raspuns scurt la intrebare: Nu merita!
A primit sanse nenumarate de a demonstra ca poate fi un exemplu pozitiv pentru tinerii ce-i aduleaza talentul si vor sa-i calce pe urme si de fiecare data a dezamagit.
Sunt jucatori pentru care convocarile nationalei este doar motivul pentru a se intalni spre a-si povesti despre ultimele chiolhane sau excenticitati (masini, femei, etc). Tricoul il imbraca ca pe ceva ce li se cuvine fara comentarii, nu au nici un pic de mandrie sau patriotism in sangele sutiat de alcool.
Tineri fara prea multa scoala si minte, au dat prea devreme de bani multi castigati usor, iar in lipsa bunei cresteri de acasa si rau influentati de anturaj au devenit niste ratati (nu din punct de vedere material, ca au deja bani sa traiasca fara griji si stra-nepotii lor, ci moral si spiritual).

dadadad  •  10 august 2011, 19:40

AFARA…AFARA…AFARA….

andrei_sm  •  10 august 2011, 19:43

Pantilimon – Nicoliţă, Gardoş, Şt.Radu, Nicoară – T.Bălan, G.Mureşan, Tănase – Torje, Curelea, Chipciu

Rezerve: Tătăruşanu, Luchin, Chiricheş, Pintilii, Cociş, Cristescu, Strătilă, Herea, Mazilu

Astia sunt atacantii Romaniei ? Curelea, Chipciu, Mazilu, Herea ?!?!?

Bodorin Romica  •  10 august 2011, 19:52

Acum vreo 2 zile declara Hagi ca daca este depasit de Mutu , macar sa dea si el o masa. Se pare ca a dat-o inainte, dar lui Tamas. Bun baiat!

gogu filozofu’  •  10 august 2011, 19:55

Tolo s-a intors in iarba….bine ai revenit ! Parerea mea e ca mutu nu mai merita nici o sansa.

un oarecare  •  10 august 2011, 19:56

daca nu mutu , atunci CINEEEE? Domnilor nu suntem pe un santier si chemam chinezi in constructii! Avem nevoie de FOTBALISTI, Mutu ramanand singurul din Romania inca in activitate!

Mircea  •  10 august 2011, 19:58

Hmmm…Mutu nu se va schimba asta este (aproape) un fapt. Acum este la alegerea lui Piturca ce va face cu el. Diferenta intre Mutu si Tamas este ca primul (din pacate) este indispensabil in timp ce Tamas este un anonim si poate fi inlocuit. Tristetea cea mare consta in faptul ca nationala de fotbal se bazeaza pe un singur jucator facand-ul de neinlocuit. Asta spune multe despre nivelul acestui sport in Romania.

marian  •  10 august 2011, 20:03

Destinul si-a spus din nou cuvantul si si-a aratat intelepciunea.. chiar nu se cuvenea ca un retard ca mutu sa intre in istoria nationalei noastre la nr de goluri marcate depasindu-l pe regele hagi! era chiar o mare magarie.. mutu nu cred k mai are cu cine sa inscrie 5 sau 6 goluri la nationala, iar din campania pt 2014 va mai face parte doar dc antrenorul e baut si el. numai bine! s-a facut dreptate!

adrian  •  10 august 2011, 20:09

Eu nu stiu daca merita sau nu, insa cred ca asa ceva nu se face indiferent cu ce echipa joci a doua zi, daca tu esti un sportiv adevarat in primul rand te respecti pe tine, respecti planul tau de antrenament si de alimentatie, castigi milioane de euro pe an din fotbal atunci trebuie sa faci si sacrificii, oricum eu cred ca este o problema de mentalitate.La noi pe primul loc la fotbalisti sunt: in primul rand gagica trebuie sa fie fotomodel, nu conteaza studiile,conteaza silicoanele, apoi masina ,trebuie sa fie de fite, nu conteaza ca parintii stau in un apartament de 2 camere si platesc cu greu intretinerea,apoi trebuie sa mergi prin cluburi, cu cat mai tarziu cu atat esti mai smecher, cu cat cheltui mai mult cu atat ai valoare mai mare, sunt pline ziarele cu faptele fotbalistilor si apoi sa ne mai miram ca nu mai batem pe nimeni? Referitor la stadioanele astea noi, este bine ca s-au facut , dar cine o sa joace pe ele?

Dan H.  •  10 august 2011, 20:09

Daca va juca, Mutu va fi fluierat de tot stadionul la meciul cu Franta. Nu va rezista nici 5 minute pe teren. Va fi coplesitor, va fi adevaratul final al acestui jucator care isi tot amana iesirea prin escapade.

ionut  •  10 august 2011, 20:13

Nu avem nevoie de alcoolici la echipa nationala, Mutu si Tamas nu ar mai trebui convocati la nationala niciodata.

Perspico  •  10 august 2011, 20:18

Facem pariu ca la meciul cu Franta cei doi vor fi titulari? Totul nu este decat o mascarada. Piturca nu e decat un fanfaron, decat mimeaza jalnic autoritatea. Sa nu uitam cum l-a acoperit pe Mutu mai demult in cantonamentul de la Constanta (parca) cand acesta a batut un chelner cu o teava sau cum a declarat ca ospatarul desfigurat in Italia de catre acest golan tatuat a meritat bataia cu prisosinta.
Si domnilor ziaristi, poate va amintiti cand Tamas dadea cu pietre dupa voi si Piturca iar nu stia nimic.
D-le Tolontan, asteptam o ancheta a Dvs. in cazul dezafilierii Universitatii Craiova. Aratati-le celorlalti confrati ce inseamna sa ai coloana vertebrala. Denuntati complotul de care si-a dat seama intreaga tara.

viopopa  •  10 august 2011, 22:21

pentru unii convocarea la nationala este un bun motiv de a se intilni la un,,spritz”!!! sau Mutu nu a vrut sa joace si sa marcheze ca sa nu i-l depaseasca pe Hagi la numarul de goluri,Tamas pe cine sa depaseasca?…poate la numarul de sticle!

Sorin  •  10 august 2011, 22:22

Eu raman la parerea ca Hagi „l-a imbatat” pe Mutu, deoarece ii era teama sa nu-l depaseasca la numarul de goluri inscrise pentru nationala. Vorbind serios, Mutu nu mai trebuie selectionat vreodata, in primul rand pentru a fi dat ca exemplu pentru alti ratati.

krs  •  10 august 2011, 22:33

normal ca merita…nu vedeti ca nu suntem in stare sa dam un amarat de gol celei mai slabe echipe din lume…daca nu era mutu credeti ca bate romania vreodata bosnia ?? o valoare avem , trebuie sa stoarcem cat mai mult din ea cu toate capriciile ei!!!!!!!!

Paul B.  •  10 august 2011, 22:34

Merită, merită. Mutu a fost un profesionist cînd a hotărît să fugă din cantonament. Nu a făcut altceva decît să își studieze adversarii. A auzit el că unii componenți ai lotului sanmarinez sunt chelneri și ospătari (specialitatea lui:D) și s-a hotărît să îi urmărească la locul de muncă. Poate că unora le-a lăsat și un bacșiș gros, poate la fel de gros ca obrazul lui, în speranța că unul dintre ei e chiar portarul. Și ca să dea dovadă de un bun conducător de grup, l-a luat și pe Tamaș ca să(-l) învețe meserie.

Lăsînd gluma la o parte, situația actuală provoacă numai dezgust. Hai România! (am scris-o șoptit). Și tot serios, nu prea merită pentru astfel de caractere.

crisan dan  •  10 august 2011, 22:53

daca mutu si tamas nu beau si jucau, poate cistigam la 2-3,4,5 goluri ( min.67., 0-0). era o mare victorie pentru romania? oare nu ne imbatam cu apa rece?

florin  •  10 august 2011, 23:14

poate sunt un fantezist, dar merita acesti aiuriti SA LI SE MAI CANTE IMNUL NATIONAL? nu e deja prea mult? personal prefer sa mai stam o perioada de timp in urna a patra sau sa se inventeze chiar o urna speciala pentru romania, dar sa lasam astfel de paciarasi sa ne umileasca. pentru ca eu ca si suporter al nationalei chiar m-am simtit umilit, batjocorit de aceste reluari de prost gust ale celor doi. declari tu mutu cu cateva ore inaintea meciului ca vrei sa faci si sa dregi alaturi de cei tineri din lot, antrenorul iti da clar de inteles ca se bazeaza pe tine, ca iti pune banderola pe brat si tu ce faci? murdaresti din nou totul alaturi de un tamas parca vesnic inconstient si imatur. afara cu ei definitiv din circuitul nationalei!

Joe  •  10 august 2011, 23:14

Deci la cum joaca Romania cu San Marino , cu 70 de minute la egalitate si doar 1-2 suturi pe spatiul portii, Mutu merita pe deplin sa fie in teren nu doar cu Franta, ci si in preliminariile pentru Euro 2016 – la care, apropo, din 52 de tari merg la turneul final 24 – deci greu rau obiectivul pt Piti :))) Fara Mutu pariati pe 2 solist cu Franta si zero sanse cu Olanda, Ungaria si Turcia. Cu el in teren, poate-poate mai facem ceva…Oricum obiectivul lui Piti e 2016…se poate prevala de asta sa-l elimine pe Mutu dar nu mai vine lumea pe Stadionul National cu jocul prost si urla apoi ca am facut stadion degeaba si ca nu se scot banii :))

Nicolaevici  •  10 august 2011, 23:17

te pricepi si tu tolontane la fotbal…va dati toti cu parerea dar sunteti paralel vizavi de fenomenul asta…Acum la nationala Piturca este problema ,pentru ca am scapat de fostul selectioner si am dat de un alt dezacsat Piti…vai mama voastra de ziaristi baaa fara Mutu si Tamas si mai ales Marica suntem sub pamant..pentru ca in clipa de fata suntem la pamant!!!

Mos Teaca  •  10 august 2011, 23:17

Ce sa zic, de felul in care vor fi tratati Mutu si Tamas depinde soarta fotbalului! Dupa cum au jucat se pare ca, de baut, au baut toti, numai ca numai cei doi s-au lasat prinsi!

Bodorin Romica  •  10 august 2011, 23:34

Tot asa baieti..

greem  •  11 august 2011, 0:02

Romania trebuia sa se axeze pe echipa din meciul de acasa cu Bosnia echipa aceea avea potential cu Sinmartean la mijloc.

jos_cenzura  •  11 august 2011, 0:11

Se pare ca Mutu si Tamas sunt exclusi definitiv. Pacat. Preferam sa jucam cu Mutu si Tamas beti crita, decat cu Curelea, Chipciu, Gardos, Pintilii, Tanase, Chiriches, Cocis etc seriosi, treji si in cea mai buna forma sportiva.

FFF  •  11 august 2011, 0:25

AFARA CU AROGANTII SI INFUMURATII.Auzi tu, „NU VEZI CA SUNT IMBRACAT IN TRICOUL NATIONALEI?”
CE JEG DE OM..IN 3-4 ANI N-O SA MAI AUZIM DE EL.A FOST SI A TRECUT..
TAMAS=JAVRA DE OM.POATE SA FIECONVOCAT LA INTALNIREA ALCOOLICILOR ANONIMI.

asx  •  11 august 2011, 0:29

Cataline, cred ca intrebarea cea mai potrivita este: Merita Piturca sa fie selectioner sau nu? Ultimele rezutate obtinute cu Nationala sau cu echipele de club pe care le-a antrenat i-l dezonoreaza. Mutu a dovedit pana acum (pe teren) ca merita. E treaba lui ce face in afara terenului. Jucatori mai mari decat el (Maradona, Dobrin, Balaci)faceau aceleasi lucruri fara a mai fi condamnati de nimeni. Si la urma urmei cine este Piturca sa-i condamne pe cei doi? El ce facea in viata extrasportiva? Mergea la Biserica sau petrecea toata noaptea pana tarziu prin cazino-uri sau jucand barbut?

hai sactir mUTULE  •  11 august 2011, 0:37

Clar NU merita

Dragos C.  •  11 august 2011, 0:50

DA, MERITA!
Dupa parerea mea se face prea mult caz pe ce fac jucatorii in afara terenului. Asta intereseaza mai mult ziarele de scandal deact microbistii si ar trebui sa-i intereseze si mai putin pe antrenori! Daca jucatorii joaca bine la meci, ce conteaza ce fac inainte sau dupa meci? In definitiv, fotbalul este meseria lor. daca se prezinta bine la servici (adica la meciuri) ce fac in particular este treaba lor! Pe mine nu ma intereseaza cu cine iese Tolontan noaptea, daca bea de cade sub masa sau daca nu pune gura pe alcool deloc! Ma intereseaza cum scrie! Daca Mutu dadea azi 3 goluri, putea sa bea un tir de cognac, ce importanta avea? Dobrin (tot din Pitesti :)…) bea de stingea! Ei si? Juca fotbal ca nimeni altul! Si Dinu a baut la viata lui! Si ce? Iovan si Bumbescu veneau la stadion direct de la carciuma! Si ce daca? Jucau foarte bine!
Cred ca ne-a scazut valoarea atat de mult ca toata lumea nu mai stie pe ce sa dea vina! Arbitri si „neseriozitatea”! John Terry bea de 10 ori mai mult ca Mutu si e capitan la Chelsea de 10 ani! Toata lumea ii trage cu seriozitatea! Ce sa zic… de-aia n-a jucat nimic Romania cu San-Marino… De ce n-au dat ceilalti, „seriosii” 10 goluri??? Si Rasvan Lucescu era cu aceeasi placa: seriozitate! Si a fost selectionerul cu cele mai proaste rezultate din ultimii 30 de ani! Dorinel Munteanu, la fel…. el crede ca Otelul a castigat campionatul a a avut jucatori seriosi! A castigat pentru ca Becali si Borcea au fost idioti si nu si-au facut echipe, pentru ca Rapidul n-a avut antrenor etc. Daca joaca in Liga cu „betiviul” Terry, ii scoate din ghete pe galateni! De-aia nu joaca Roberto Carlos bine, la aproape 40 de ani, ca bea puton… :)))
Geniile au nebunie multa si trebuiesc lasate sa se manifeste! Daca nu, sa jucam cu „ciobanasii” nostri (vorba lui Borcea) si o sa facem egal cu Luxemburgul..
Cand Piturca pierdea noptile prin cazino-uri, pe el cine l-a scos din echipa???? Sictir!

profe  •  11 august 2011, 1:12

Am aflat despre aceste lucruri cu 2 ore inaintea meciului cu San Marino.Pe moment reeactia mea a fost normala(eram intr-o casa de pariuri sportive si am pariat 0-2 goluri in meci,cota 4,2).Dupa 3-5 minute ma indrept spre ghiseu si ii spun domnisoarei:,,0-1 goluri(cota 8)si X la pauza(cota 4,4).Reactia domnisoarei a fost urmatoarea:,,Cum domnule profesor,atat de putine goluri,mai ales ca joaca Romania!!?!Raspunsul meu,din pacate,a venit odata cu finalul meciului.Eu am castigat o suma considerabila pt veniturile mele,dar am pierdut tot…AM PIERDUT PANA SI SPERANTA !!!CINE NE MAI POATE SALVA?

Cristian  •  11 august 2011, 1:13

Parca Stuart Pierce il cheama pe baiatul ala care are in jur de 100 de selectii in echipa nationala si care povestea ca ajunsese sa bea pina facea pe el.

In alta ordine de idei, Halagian a luat campionatul cu FC Agres pentru ca a reusit sa lucreze cu Dobrin. Chiar credeti ca Dobrin era omul ca sa respecte toate regulile lui Halagian?

Astia’s oamenii, cu astia defilam. Doar 1-0 cu San Marino fara Mutu. Oare cu Franta chiar crede cineva ca avem vreo sansa? In ultimii 30 de ani nu imi aduc aminte de o natinala atit de slaba …

Leonardo  •  11 august 2011, 2:12

In interviul dat la gsptv la emisiunea lui Samoila, intebat de cele intamplate Mutu dadea explicatii si radea printre mustati :)), acuma ce-i drept Hagi trebuie sa-l scoata la o masa si sa-i multumeasca ca „S-a facut praf” asa ramane golgeterul all time al Romaniei …:), Tamas si el trebuia sa mai zica ca „Mo(Serialul Robotzi”)..Hacc!Eu am pus Mie…in alcoolemie”…am urmarit in paralel Ungaria – Islanda si vrea sa zic ca …nu e de bine, combinatii , un-doi-uri , pase dintr-o singura atingere ….4-0 ..ce sa mai zicem o sa ne-o luam grav de tot ..noi abia ne chinuiam cu San Marino ultima nationala din lume , asadar …cu regret spun dar „Nici viitorul nu mai e ce-a fost”:))))

o balanta  •  11 august 2011, 2:28

daca stai stramb si l judeci drept pe satana nu poti sa nu te gandesti care e scopul lui in viata asta,raspuns banu,deci nu cred ca la cv ul lui se impiedica de un fleac atunci cand e vorba de sute de mii de euro prima in caz de calificare si sa se faulteze singur cand el cu gurita lui azis ca fara mutu suntem o barat nepunand la socoteala ca majoritatea veteranilor gen marica,rat,sapunaru s au cam saturat sa o ia pe coaja langa petardele lui razvan sau mai nou ale lui nea piti,si e posibil ca si acestia sa anunte forfait.ramane doar concluzia ca nu va renunta la mutu

Franken  •  11 august 2011, 2:47

Nu are nimeni nici-o vina, nici Piturca( ca-i sclavul altora) si nici Mutu,Tamas,etc(ca le place viata). Parerile vor fi intotdeauna impartite in cazuri de genul acesta. Singura noastra scapare ar fi sa-i dea Dumnezeu minte lui Mircea Sandu,macar 5 minute si sa numeasca un antrenor strain, bine cotat, care a fost selectioner si al altor echipe nationale si care a avut rezultate in acest sens si care sa fie independent vis-a-vis de oamenii care se invart prin fotbalul romanesc. Decat sa platim 2 mil de dolari pentru un amical(de lux), mai bine platim un antrenor bun cu 2 mil pe an, astfel am avea mai multe sanse sa ne aflam printre cei buni. Generatia lui Hagi a fost creata in discliplina si valoare, pentru ca asa era sistemul(pana in 90) si poate de aceea au si facut oarece performanta.Insa,nu trebuie sa ne raportam la ceea ce a fost ci la ceea ce este si va fi in conditiile actuale…

Dragos  •  11 august 2011, 5:55

Cum poti cere unui asemenea om sa acorde tot interesul pentru a reprezenta tara ? El (Mutu) nu simte si nu a simtit nimic pentru aceasta tara. Femeile, bautura, drogurile sunt singurele pasiuni, restul dragoste de tara, dragoste fata de semenii tai sunt povesti de adormit copii. Iar noi insistam: numai el ne poate salva. Daca asa e atunci asta o meritam.

Popesu  •  11 august 2011, 6:01

Sunt curios ce vor spune cei din clanul becali ? Razvan era un nepriceput un numeni pe lume – in gura lor (pentru ca le-a promovat interesele meschine). Acum ce vor grai marii domni ai fotbalului romanesc ?

dihoru  •  11 august 2011, 7:22

cat timp il tin picioarele mutu trebuie sa fie la lot beat sau treaz.altul mai bun ca el nu avem si ne-a dovedit-o de atatea ori in ultimul timp.tamas nu se afla in aceeasi situatie pt. el avem inlocuitori

mircea  •  11 august 2011, 7:32

Scapat de stresul calificarii la europene,se merita acest pret,pentru ca astfel,pana la preliminariile pentru mondialul din Brazilia,se va putea construi e adevarata echipa.
Pentru cei care le i-au apararea celor 2 dand exemple de fotbalisti alcoolici:jucatori precum Pierce, Terry,Tony Adams,R.Carlos si altii uita sa mentioneze ca acestia o trageau la masea in afara convocarilor la nationala in timpul liber si fara asi batea joc de colegii de echipa.Dobrin cel putin isi respecta colegii.Respecta si vei fi respectat.In cazul lui Mutu si Tamas niciodata!!!
Uitati-va la reactia celor 2:o reactie de copii rasfatati casre inca n-au ajuns sa inteleaga pe ce lume traiesc.
Sincer in locul lui Piturca,i-as fi obligat pe cei 2,la intoarcerea de la crasma,sa stinga fiecare,inainte de culcare,o sticla de Jack Daniels sa vada a doua zi morala acestui gest.

Bai_Inteligentule  •  11 august 2011, 8:02

A inceput telenovela! Titlul: Inima de co.ca.lari la Nationala.

dante  •  11 august 2011, 8:27

draga domnule tolontan, o fi meritand, n-o fi meritand… dar hai sa ne gandim in ce situatie ne aflam: satana vrea sa aiba o echipa de sfintisori. oare cata ironie se revarsa din axioma asta? lasand deoparte pitorescul afirmatiei insa, sa ne amintim ca piturca, inflexibilul si durul, a avut intotdeauna ceva de impartit cu varfurile echipei nationale. hagi si gica popescu atunci, mutu si tamas acum. imi vine sa cred ca omul isi creeaza practic singur alibiuri. asta e piturca.
de partea cealalta acum: sigur ca jucatorii, care sunt ATAT de oameni, mai calca pe bec. un antrenor serios nu e unul inflexibil, ci, dimpotriva, unul care stie sa-si stapaneasca echipa psihologic, nu dictatorial. sa ne bucuram ca avem mana de fier la nationala? e, pastrand proportiile, cam la fel ca dictatura in romania: a fost extraordinar, am avut o mana forte, ceausescu, pacat ca a eliminat toate valorile si a dus tara in rapa! asta face piturca: incapabil sa controleze un vestiar, cu toate pacatele si omenescul lui, recurge la masuri de forta. oare sa-l admiram pentru asta? da, din postura romanului care viseaza la o disciplina de tip german, insa IMPUSA de altii, nu de catre el insusi. un conducator adevarat i-ar invata pe oameni sa-si autoimpuna disciplina. la fel si un antrenor adevarat… dar ma repet deja. mi-ar placea, domnule tolontan, sa vad pana la urma si-o asemenea perspectiva in presa noastra. poate ca gresiti si dvs. apreciind acea forma de disciplina descrisa de mine mai sus, ce spuneti?

bogdan  •  11 august 2011, 8:37

o generatie de valori si cladeste pe munca si seriozitate. d-aia suntem unde suntem, ca natie, pentru ca idolatrizam lipsa de caracter. nu conteaza doar rezultatul, conteaza si ce om esti.
mutu nu mai merita nimic!

csongi  •  11 august 2011, 8:39

Excluderea: o prostie.
S-a vazut ce joaca nationala fara Mutu: nimic.
Asta e, s-au trezit toti farizeii sa dea cu pietre in ei. (Rooney, un alt betivan celebru, nu va fi exclus niciodata de la nationala Angliei pe acest motiv. Si parca si unicul Dobrin mai tragea la masea etc. etc.)
Cat timp omul joaca fotbal – si chiar joaca, e cam singurul dupa Hagi care o face – ce draq il tot cautati la sticle?!
Ah, si ce bine ii pica lui Pitzurca acest scandal, nu-l mai intreaba nimeni de sanatate dupa jalea cu San Marino. Apropo, daca nu ati remarcat: Ungaria – Islanda: 4-0.

toni  •  11 august 2011, 8:48

Dl. Tolontan s-a anuntat o intinerire a nationalei si s-au impuscat mai multi iepuri dintr-o lovituraȘ
1. s-au eliminat cei mai vechi jucatorii din nationala pentru ca au o varsta inaintata
2.s-a facut loc preferatilor lui Gigi Gardos si Tanase pe care Piti spera sa-l ajute, sa-i vanda cat mai bine
3.s-a obtinut astfel cea mai buna scuza pentru pierderea meciurilor cu Luxemburg si Franta (lipsa celor doi)
4.l-a ajutat pe colegul Hagi sa-si conserve recordul de 35 de goluri de la nationala excluzandu-l pe Mutu definitiv
Ar mai fi multe lucruri adevarate care nu se spun in presa si la TV despre fotbalul romanesc pentru ca voi ziaristii nu aveti curaj. daca la emisiunile sportive s-ar invita oamenii obisnuiti si nu ar discuta ziaristii intree ei a-ti afla multe lucruri despre fotbal si mai ales parerea acestora

Ionesc  •  11 august 2011, 8:48

Apreciez mult decizia lui Piturca. Pentru un fotbalist ar trebui sa fie o mare cinste si bucurie de a avolua intr-un meci cu Franta pentru culorile tarii noastre in meciul de inaugurare a frumosului stadion, mandria noastra. A fi exclus in aceste conditii este pedeapsa meritata pentru comportarea de neconceput al unui jucator care pe langa talentul lui este un derbedeu de ultima speta.

mg  •  11 august 2011, 9:12

..prefer o nationala cu baieti mai zvapaiati dar cu talent decat o adunatura de blegi cuminti care joaca de la egal la egal cu amatorii din San Marino(unii dintre ei someri, saracii..)
Ar fi cazul sa fim mai relaxati cand jucam un amical si ala cu cea mai slaba nationala..
Avem nevoie de vedete nu de muncitori(locul astora din urma e la strung)
Nu poti sa-i tratezi pe Mutu si Tamas ca pe niste juniori debutanti care nu dorm noaptea de emotie ca vor juca cu ospatarii aia pe care i-au mardit toti..

stresu  •  11 august 2011, 9:27

Frumos articol.
Ati poleit frumos ceea ce stiam: Mutu si Tamas au calcat, din nou, pe bec.
Decizia lui Piturca, a orgoliosului Piturca ? Si asta se stie: AUT !

Dar de fapt care este continutul articolului ? Daca Piti isi va mentine decizia ? Un raspuns la fel de simplu: Da !

Motive: Orgoliul si faptul ca obiectivul sau se refera la preliminariile CE de peste 4 ani (Mutu ar avea atunci peste 34 de ani iar Tamas – in jur de 30)

Romanu  •  11 august 2011, 9:34

sunteti toti aburiti…oamenii au intarziat doar o ora la reuniune, si asta pt ca au fost la un restaurant unde au mancat!…stiu din surse sigure, plus ca acest Afon PITZURCA, abia astepta sa se lege de astia pentru ca Mutu deja ii contrazicea tactica de joc, care e una plictisitoare si depasita!!!…Pitzi are rolul de AGENT DE VANZARI la nationala!!!
Asta e jobul lui acum, ce nu va e clar?!?!
Nu vedeti ca principalul sustinator este GIOVANI?!…
o nationala NU SE CONSTRUIESTE, se alcatuieste din cei mai in forma fotbalisti din acel moment, care trebuie sa fie pregatiti de selectioner doar o perioada….
Exemplu: daca azi sunt in forma Sanmartean si Niculescu…ei trebuiau sa fie titulari!

Comentează