Răzbunarea bătrînului Albert

Meciul a început printr-o ştire. Mourinho şi-a motivat elevii printr-un citat din Einstein. „Voinţa e singura forţă mai mare decît aburul sau energia atomică, a spus Einstein. Albert ăsta n-a fost prost”.

miercuri, 27 aprilie 2011, 11:38

Meciul a început printr-o ştire. Mourinho şi-a motivat elevii printr-un citat din Einstein. „Voinţa e singura forţă mai mare decît aburul sau energia atomică, a spus Einstein. Albert ăsta n-a fost prost”.

Dacă o spune Mourinho, chiar n-a fost. Rareori, fotbalul a văzut un personaj care să adune, în cote mondiale, admiraţie şi ostilitate, combinaţia perfectă de vanitate competentă şi de graţie a înfumurării.

„Albert ăsta”, o, Doamne!, numai Mourinho putea să se bată pe burtă cu cea mai strălucită minte ştiinţifică a umanităţii, acelaşi Mourinho care şi-a pus jucătorii de rezervă să se lălăie prin faţa băncii oaspeţilor, cît să-i sară muştarul lui Guardiola!

„Albii” lui au rezistat cît au putut în faţa Barcelonei. Au şi uitat că joacă acasă, dar ce contează? S-au bătut şi cînd au rămas în 10, după ce i-au pierdut pe Pepe şi pe însuşi Mourinho, care a fost trimis în tribune. La 0-1 a ajuns să stea cu barba pe gărduleţ, ca Hizo pe vremuri în Giuleşti.

A venit si 0-2, dupa ce Messi si-a bagat in rucsac adversarii si s-a oprit in poarta Realului. La acest scor, calificarea pare tranşată şi nu poţi să nu te gîndeşti, aşa în noapte, ce caracter puternic este Cristi Chivu, care nu doar că a rezistat coabitării cu Mourinho, ci a şi cîştigat respectul teribilului narcisist! Anul trecut, pe această vreme, Cristi se pregătea să cîştige Liga Campionilor. Nu e rău să ne amintim asta, acum, cînd Chivu şi Mourinho par căzuţi. Par, însă în fotbal totul e relativ, vorba teoriei bătrînului Albert.

Comentarii (101)Adaugă comentariu

ACE  •  27 aprilie 2011, 23:48

Real se califica…2-0 in primele 90 de minute si dupa se califica la penaliuri unde v’a rata puyol 😉

isun  •  27 aprilie 2011, 23:49

De ce a inceput sa joace Barcelona de-abia dupa eliminare? Eu asa am avut senzatia, pana atunci n-au reusit nimic. Pepe e omul de baza din apararea Realului.

Alonso  •  27 aprilie 2011, 23:50

Ha Ha.. superb!
Visca Barca!

mihai  •  27 aprilie 2011, 23:50

mourinho e de vina ,nu o sa i tina!

nu poti sa te aperi cum se apara marele mou,un disperat dupa rezultat….nu mai departe de era Pelegrini realul domina barca pe teren propriu..e drept pierdea,dar totusi avea posesie era altceva…parerea mea e ca daca mai vrea sa mai aiba vreo sansa trebuie sa joace asa :Casillas Arbeloa AlbioL Carvalho Marcelo
Alonso
DI Maria(la pauza intra benzema) Ronaldo
Ozil Kaka
Higuain

sa nu-i bagi pe higuain si kaka mi se pare absolut o prostie,oare mourinho are 2 creiere?toti vedem fotbalul la fel si dupa acel 6-3 din campionat care l-am vazut ,kaka higuain si benzema ar trebui sa se duca sa l scuipe pe marele mou in vestiar pentru ca nu au fost introdusi…+ozil si ronaldo ca au stat izolati si nu au avut mingi deloc …..parerea mea……EU MAI CRED IN CALIFICARE,TOTUSI MOU RISCA?CUM NAIBA „MARELE PELEGRINI” A PIERDUT DOAR CU 1-0 SI EL PIERDE CU 5?ANTRENOR UMFLAT CU POMPA!

sorin1986  •  27 aprilie 2011, 23:51

Slab articol, ce cauta Chivu in articolul asta?

Oricum, fotbalul a castigat, poti pacali fotbalul odata, de doua ori, dar nu infinit.

Cristian  •  27 aprilie 2011, 23:51

Corect….bun articolul, l-ai ajutat putin si pe Chivu saracu…..Mourinho si cand e cazut e mare !!!…dar fotbal joaca numai Barcelona, Real a castigat un trofeu si atat !!…Dar Man unit e cu Ferguson, „jupanul” antrenorilor..

Vio  •  27 aprilie 2011, 23:53

Barcelona, echipa de pomanagii. Totul a inceput de la conferinta de presa cand s-au vaicarit ca arbitrul e portughez. Si astia de la UEFA cum pot sa puna un arbitru fan declarat a lui Messi si-a Barcelonei? De ce n-au pus un arbitru neutru care sa nu ofere atatea scandaluri. Penibil ca la nivelul asta se fac asemenea lucruri.

Sunchaser  •  27 aprilie 2011, 23:53

Nu stiu de ce l`ai bagat pe Chivu in articolul dedicat acestui meci…ca la romani…vezi Doamne, ce ne mandrim ca s`a inteles Chivu cu antrenorul care stie numai antifotbal. L`a pus Barca la respect! Bravo Pep! Bravo BARCELONA !!!

mitroi  •  27 aprilie 2011, 23:55

In lupta dintre materie si antimaterie, ca si intre fotbal si antifotbal e normal sa castige primele!!! (ar spune Albert)!

Cătălin Tolontan  •  27 aprilie 2011, 23:57

sunchaser: l-am bagat pe chivu in articol pentru ca asa am vrut 🙂 Pentru ca mi-am adus aminte de el

soarta  •  27 aprilie 2011, 23:57

@isun Barcelona a jucat prudent pentru ca un 0-0 nu cred ca-i deranja prea tare. Tipul din Ulm avea de obicei dreptate cand spunea ca totul e relativ doar ca acest 0-2 pare si cred ca este insurmontabil in retur. Cred ca e insurmontabil chiar si daca Josep baga un jucator de camp in locul lui Valdes.

tolomerda  •  27 aprilie 2011, 23:57

draga tolomerda nu uita ca esti jurnalist ceea ce implica impartialitate!!!

rzvx  •  27 aprilie 2011, 23:58

Barcelona nu a jucat nimic pana la eliminare pt ca Guardiola a schimbat tactica…nu a mai atacat el inainte…a asteptat sa fie el atacat

flo_ax  •  27 aprilie 2011, 23:59

Ce rusine de arbitraj. Dupa episodul de toata jena cu Chelsea, acum iar intervine arbitrul. Acelasi arbitru care i-a cerut tricoul lui Messi. Golurile s-au marcat dupa eliminarea gratuita a lui Pepe. Nu se da rosu la asa ceva, mai ales ca amandoi au atacat mingea in aer. Sa vedem ce arbitru o sa mai aiba la finala cu United

Alex  •  27 aprilie 2011, 23:59

Dacă Mourinho era antrenor la baschet, acesta ar fi fost terenul pe care şi-ar fi dorit să evolueze echipa sa: http://www.youtube.com/watch?v=5HBU7nMPxHo

lionel lessi  •  27 aprilie 2011, 23:59

Sa ii zica cineva lui Pedro si la inca, cativa ca mai cauta Sergiu Nicolaescu niste actori buni pentru un film ceva!! Cred si eu ca in 10 oameni poti sa ii bati, in 11 mai greu…

Sunchaser  •  28 aprilie 2011, 0:00

Trebuia sa iti aduci aminte de el cand juca Inter si cand Chivu o comitea meci de meci…

17 nentori  •  28 aprilie 2011, 0:02

@isun, de ce jucatorii de la real intra asa tare?
@catalin tolontan, nu cred ca mourinho e cazut

dragomir(nu mitica)  •  28 aprilie 2011, 0:02

asta vreau de la dumneavoastra,sa scrieti de sport.bun articol pentru prima data cand va apreciez.sa se vada ca ati crescut sub aripa lui nea vanea.

ian wright  •  28 aprilie 2011, 0:02

Cataline trebuia sa aduci aminte si de Steaua la Borro si acea noapte minunata cand am fost toti romanii fericiti!!

kiko  •  28 aprilie 2011, 0:05

@isun:buna intrebarea ta!

paul  •  28 aprilie 2011, 0:06

Real Madrid are sute de milioane de fani in lumea asta, printre care si in Romania, un suport consistent, mult mai consistent ca Barcelona. Va veni vremea cand o sa recastige Realul Liga.

Eugen  •  28 aprilie 2011, 0:06

Corect „ARTISTII” au inceput sa joace dupa ce a „plecat” Pepedin cauza unui arbitru de rahat , artistii lu peste mult timp nu mai tine tika taka lu rahan

ursul  •  28 aprilie 2011, 0:07

rosu gresit dat ( era de galben ) dar Barcelona e mult peste Real
iar domnule Tolontan, mai bine aminteai de Hagi si Popescu decat de Chivu…daca tot vorbim de titani sa nu ii amestecam si pe liliputani printre ei.

Ocu Bejan  •  28 aprilie 2011, 0:08

E grea comparatia asta intre Mourinho si Albert Einstein.
O sa mai apara multi antrenori mai buni ca el.

Alin.tat  •  28 aprilie 2011, 0:09

in retur mourinho ar trebui sa trimita 10 jucatori in teren sa scuteasca arbitrul de un efort ca deja a devenit obisnuinta ce se intampla…

Alonso  •  28 aprilie 2011, 0:10

cea mai amuzanta faza a meciului mi s-a parut una din prima repriza cand Pepe s-a nimerit , la un moment dat, cu mingea la picior. O situatie, evident , neobisnuita pentru el… ce s-a intamplat mai departe? ..a iesit cu ea-n afara terenului…. Nu poti pacali fotbalul chiar in halul asta.

arbitrul neamt le-a dat azi o lectie arbitrilor din Spania. cu arbitraje corecte realul ar fi avut 3 infrangeri in meciurile cu Barca din aceasta perioada.

cristachitza  •  28 aprilie 2011, 0:11

@isun … Spre deosebire de primele doua meciuri din serie, Barcelona nu s-a mai aruncat cu capul inainte. Dar chiar si asa, in 11 contra 11, Barcelona a avut doua sau trei ocazii in timp ce Real n-a miscat mare lucru. In absenta lui Higuain, Kaka si Benzenma, tinuti oarecum aiurea pe banca, Real conteaza in atac aproape numai pe CR7, iar portughezul a fost departe de asteptari. In ceea ce priveste eliminarea … asa se intampla cand ai o echipa de maciucari, trebuie sa te astepti sa ti se mai dea si unu-doi pe afara. Din pacate Realul are cativa fotbalisti, gen Pepe sau Adebayor, care parca nu gandesc. Prea multa determinare la un moment dat strica.

VladonE  •  28 aprilie 2011, 0:14

Barcelona nu a jucat nimic pana la eliminarea lui Pepe (foarte usor acordat cartonasul rosu ) … a cersit lovituri libere si cartonase. si daca neamtul nu era fan Messi trebuia sa-l elimine si pe D.Alves pentru cele 4 faulturi la DiMaria … toate de galben.

nbk  •  28 aprilie 2011, 0:16

Seara buna!
Cine se mai indoieste acum de clasa lui Mou? A jucat la infrangere si a scos rezultatul perfect! Nu stiti ca 2-0 e cel mai periculos scor? Sincer eu cred ca oMou a jukat Realu’ la pariuri!!! Se apara Realul acasa cu 80000 de spectatori in spate de parca conduceau cu 3 sau 4 la 0! Decat sa vad Realul contra Barcei mai bine ma uit la Steaua-Pandurii! Macar Pandurii sau Steaua incearca ceva… Sa fii CR7, Kaka, Higuain, Ozil, Di Maria, etc si sa alergi ca prostu degeaba o ora dupa minge acasa pe Bernabeu!! Da sa lasam acesti jukatori de fotbal ca nu ei conteaza!! Oamenii nu mai tin cu Real, cu Cr7, Kaka, etc , au devenit fani Mou!! Sa fi fan Real si sa vezi ce joaca echipa ta cu supervedete si cu Mou (maxim ce se poate la ora asta la nivel de jukatori si antrenor) esti practic fara speranta!! Daca nici acum frate, cand? Pe cine sa mai aduca antrenor? Ce jukatori sa mai cumpere? Mai bine cumpara Barca cu totul! Cum a luat Dinamo echipa Craiovei acum cativa ani!
Noapte buna!

Mihail V  •  28 aprilie 2011, 0:22

Domnule Tolontan,

Cu tot respectul va spun ca atat dumneavoastra cat si (sau MAI ALES) comantariul televiziunii nationale va afundati cu strasnicie in abisurile subiectivismului.
Acest arbitru delegat UEFA a reusit sa pacaleasca fotbalul nu Mourinho. Observ titluri onorifice pentru catalani(care de fapt sunt spanioli acolo fiind suficiente regiuni cu independenta, aceasi spanioli ce se bucurau la CASTIGAREA CUPEI MONDIALE).
Poate va referiti la dreptate cand vorbiti de simularile grotesti ale lui Pedro sau Sergio B sau poate la faptul ca astazi nu a castigat o echipa ci un foarte mare jucator: MESSI. Barcelona pentru oricine are un ochii format de mult nu mai joaca ca o echipa ci ca 10 jucatori + Messi
Ma rog, eu va respect pentru anchetele domneavoastra dar nu va bateti joc de atatia fani cu titluri atat de josnice.Meciul acesta a semanat cu returului cu chelsea cand Drogba a concluzionat „apoteotic” :”It’s a fucking disgrace”

katalin1  •  28 aprilie 2011, 0:24

Imi place sa vad cand partea binelui invinge.Poate mourinhio sa castige absolut orice,pur si simplu nu pot sa suport stilul lui de smecherie si perversitate.Sper sa castige barca cu 6-0 in retur.

for tolo  •  28 aprilie 2011, 0:28

faptul de a fi mai catolic decat papa lasa urme. cenzurezi si numele jucatorului de la real sinonim cu delicatesa turceasca.

Barengott  •  28 aprilie 2011, 0:34

Spre disperarea fanilor Barcelonei, e mai bine ca Real sa fie eliminata. Asa sigur Mourinho nu va pleca de la Real la vara. Deci inca un sezon va trebui sa indurati un adversar foarte bun. Cu tot cu antijocul lui.

bogdan  •  28 aprilie 2011, 0:36

M/am saturat de nationalismul asta de kkt. Ce treaba are oare cristinica chivu cu semifinala din seara asta? Cat despre meci? trebuia sa i se infunde si lui micutu mou si tacticii lui de antrenor de liga B (din romania). respect Messi, respect Barca, traiasca fotbalul.
Hala Barcelona, halal Madrid.

nero  •  28 aprilie 2011, 0:36

isun .. barca a inceput sa joace doar dupa eliminare….. mai omule tu la ce meci te-ai uitat? barca a avut posesie de aproape 70% si inainte de eliminare.sa nu mai vorbim ca a avut si 2-3 ocazii mari.sa nu mai vorbim ca a fost eliminat just iar marcelo ar fi putut fi la fel de bine eliminat. dar asta se intampla cand vrei sa pacalesti fotbalul la infinit…sa ai lotul realului si sa stai cu coorul in poarta tot meciul , sa ai posesie de nici 30% si sa joci atat de agresiv…..asta e „marele” mou….a transformat o mare echipa intr-o echipa mica.

Andrei  •  28 aprilie 2011, 0:39

sa ne mai lase mou cu ifosele , tacticile si impresiile lui. toata lumea il lauda, a castigat trofee – bravo lui – e laudat, dar in timp ce el isi creeaza un palmares, distruge fotbalul. sunt fan barca dar am crezut ca va bate real, pt ca real’ul care il stiu eu, cand joaca pe bernabeu, e asediu la poarta oapetilior la orice scor si cu orice adversar. a venit mou cu tactica lui si a facut ceva pe spiritul realului. O rusine! imi aduc aminte dupa finala Ch. league de anul trecut a urmat campionatul mondial unde 90 la suta din echipe au adoptat tactica mou si ne au oferit 50-60 de meciuri penibile.

leon  •  28 aprilie 2011, 0:39

marea echipa a varzelonei nu a jucat absolut nimic pana la eliminarea lui Pepe…degeaba joci tiki-taka cu fundasii si portarul…

AC Milan Romania  •  28 aprilie 2011, 0:45

My 2 cents:
1. Mourinho a gresit ca a insistat cu Ozil, de departe cel mai slab. Trebuia sa joace cu un varf de la inceputul partidei… ma rog, usor de zis dupa meci, cine stie ce a vorbit la anternamente si cat au ascultat jucatorii.
2. Rosul luat de Pepe a conditionat partida. Realul avea in sfarsit un varf de careu in atac, echipa presa mai bine si parea ca tine partida in mana. Dupa rosu, a jucat o singura echipa.
3. Pe cat de laudata e Barcelona tot cu 10 oameni in spatele balonului se apara. Maxim ramane Messi in fata. Au un pressing ucigator cand pierd mingea si alearga de rup pamantul in aparare. Aici e de fapt secretul, toata lumea joaca pentru echipa.
4. Parca Dani Alves si Busqest se dau loviti ori de cate ori au ocazia si se pare ca mai de fiecare date influenteaza arbitrul aiurea.
5. Meciul a fost unul destul de plictisitor pana la rosul luat de Pepe, asta pentru totii care se dau rotunzi si spun ca numai in italia se joaca tacticizat. Si nu, nu e numai Mourinho de vina, Guardiola e la fel de bun in aparare precum este in atac.
6. Faultul lui Pepe merita maxim galben. Cred ca am vazut 100 de faulturi asemanatoare in italia sezonul asta si de abia scotea arbitrul cartonasul galben. Ca sa nu mai zic de Anglia unde nici daca vii cu radiografia dupa meci nu scot aia galben.

c-tin  •  28 aprilie 2011, 0:49

Barcelona e cea care face antijoc…nu ataca poarta ,doar fac posesie …la handbal s-ar fluiera joc pasiv…e si sfidarea jocului si a adversarului…nu vi se pare?…cosmetizeaza stilul asta jignitor si sunt apreciati cand ar trebui huiduiti…dar asta e probabil nivelul de cultura actual in lume…se apreciaza smecheria si vrajeala…poate exagerez un pic…dar nu-s departe de adevar

Andrei  •  28 aprilie 2011, 0:51

@Vio: esti prea intoxicat(a) de fotbalul si scandalurile din romania. daca ai impresia ca real a fost dezavantajata, mai uita’te, te rog. o data la meci si ai sa vezi despre ce e vorba. adebayor trebuia eliminat si el, marcelo il calca in picoare pe pedro, iar de pepe ce sa mai spun decat ca in limbaj de cartier i se spune cioban sau taran, e renumit pt desele pierderi din astea de minte.

cosmin  •  28 aprilie 2011, 0:51

de acord, mai ales cu ideea ca in fotbal totul e relativ. practic teoria lui einstein i-ar da dreptate astfel lui mourinho in faptul ca nu se da batut nici cand sansele devin infime, asta printr-o mica extrapolare, evident 🙂
off topic: ar putea fi interesant, ca si cultura generala, un caz de nesimtire:
http://mirceamester.ro/2011/04/21/despre-cum-decade-un-om/

d  •  28 aprilie 2011, 0:59

„Masina de fotbal” dusa la extrem si redenumita mai corect masina de simulanti si-a facut din nou datoria in frunte cu actorii principali, busquets,pedro, alves si nu din greseala le-am scris numele cu litere mici….pacat ca arta simularii si a instigarii este dusa la extrem de aceasta echipa care teoretic este vazuta ca si perfecta…

daymonius  •  28 aprilie 2011, 1:04

„In lupta dintre materie si antimaterie, ca si intre fotbal si antifotbal e normal sa castige primele!!! (ar spune Albert)!”

ba n-ar spune deloc, mai documenteaza-te, materia si anti-materia genereaza o explozie, nu castiga nici una nici alta…..fotbal vs antifotbal, cred ca e cam mult spus, poate ca realul nu a aut o zi stralucita dar nu va mai imbatati cu apa rece, finala a fi Real – Manchester …. asa ar spune Albert :))

Vlad  •  28 aprilie 2011, 1:18

Ok. In acest moment, Barcelona este mai buna, fara discutii. E pe undeva si normal. Omogenitatea, unitatea, valoarea, dar si ajutorul arbitrilor isi spun cuvantul. 2 lucruri nu-nteleg insa: 1. Suporterii de carton ai Barcei (majoritatea incepand sa fie „catalani” din 2008). Sunt sigur ca multi dintre ei n-aveau nicio tangenta cu fotbalul cand Realul castiga in 2002 a 9-a Cupa a Campionilor! Mi se pare penibil sa adresezi invective celei mai bune echipe din istoria fotbalului. 2. Nu-l inteleg nici pe Mou cu tactica asta ultradefensiva, mai ales cand pe banca ii ai pe Kaka, Benzema, Higuain…

Nicco  •  28 aprilie 2011, 1:22

De obicei scrieti mai consistent, dar cu ce aveti aici sunteti dezamagitor! Si inexact. 1.Ce a spus Mourinho n-a fost chiar un citat din Einstein, doar s-a referit la el, si a facut-o binisor, dar nu intr-atat incat sa cadem pe spate si sa-l aliniem pe antrenor cu marele fizician! 2. Faptul ca Mourinho a fost trimis in tribuna nu-i chiar dezonorant, s-a mai intamplat si se va mai intampla; omul n-a facut nimic scandalos! 3. Nu stiam ca intre Chivu si Mourinho a fost o relatie speciala, iar pentru finala trecuta se pregatea echipa Inter Milano, nu Chivu sau vreun alt jucator minune! Oricum, subscriu la observatia unui alt cititor: nu vad ce cauta Chivu in material. SI NU SE POATE SPUNE „RAZBUNAREA BATRANULUI ALBERT”! EINSTEIN n-a fost vreun datator cu piciorul in minge, la altceva cu totul diferit era el mai tare!…..

andrei  •  28 aprilie 2011, 1:25

@andrei: http://www.youtube.com/watch?v=LCr9_c4rRbU

zi mi un jucator de la barca care face asa ceva si atunci inseamna ca tolontan nu e impartial

sorin1986  •  28 aprilie 2011, 1:53

Mourinho este un antrenor de 2 bani, cum sa ai jucatori precum Kaka, Benzema sau Higuain si sa-i tii rezerva? sa preferi sa joci defensiv si sa tii balon de aur pe banca?

Va intreb eu acum, asta e un antrenor mare?
Sunt sigur ca daca juca si kaka si unul dintre Benzema sau Higuain altul ar fi fost rezultatul si altul ar fi fost spectacolul.

spectator  •  28 aprilie 2011, 2:39

cataline, nu te prea citesc ca nu am timp dar iti admir verticalitatea si ma asteptam sa zici si de cel de al doilea galben pe care il merita scufita asta de mesi(ca numai gentile l-ar putea tine) putin ‘nainte de golul doi cind a tras mingea cu mina sub el, eniuei joaca mai bine barca dar prea e ajutata, sa vedem cit de liber vor lasa arbitrii jocul in finala

Woodstock69  •  28 aprilie 2011, 2:39

Daca fotbalul, in general, are doza lui de relativitate, atunci cel practicat de Barcelona reprezinta „constanta”.
Pentru fotbalul romanesc, Einstein poate fi tradus de domnul profesor de matematica de la Medias.

Comentează