UPDATE2: Adrian Macarie a gasit in Gandul un titlu memorabil despre aceasta situatie: „Fotbal doar cu buletinul”.
duminică, 7 noiembrie 2010, 11:03
UPDATE2: Adrian Macarie a gasit in Gandul un titlu memorabil despre aceasta situatie: „Fotbal doar cu buletinul”.
UPDATE1: „Fanilor lui Dinamo li s-a interzis accesul in sectorul galeriei dinamoviste, dar erau liberi sa intre in alta parte a stadionului, insa au refuzat”, spun oficialii lui CFR, motivind ca decizia a fost luata de firma de paza pentru a preveni incidentele pentru ca printre fanii din afara Bucurestiului erau si suporterii lui „U” Cluj. E ilogic! In cazul in care ar fi intrat in alte zone pe stadion abia atunci ar fi fost posibile incidente. Cum isi imaginau sefii lui CFR si firma de paza situatia ideala: sa intre suporterii dinamovisti sau cei ai lui „U” imprastiati pe stadion printre fanii lui CFR?!!! Au intrat asa fanii lui „U” si a iesit bataia suprinsa de camerele de luat vederi.
E de înţeles. Ofsaidul de la golul „ceferiştilor”, ofsaid la prima pasă, s-a petrecut în intervalul delicat al zecilor de centimetri, aşa încît e de înţeles dacă arbitrul n-a văzut.
Meciul a avut tensiune şi asta e de înţeles, pentru că jucătorii ambelor echipe l-au privit ca pe ultima şansă de reabilitare. Au început fiţoşi campionatul, dar l-au început sub aşteptări şi începutul s-a făcut deja treime, aşa că s-au agăţat de partida aceasta cu speranţele deţinutului audiat de Comisia de Eliberări Condiţionate.
Timp de 90 de minute, Dinamo şi CFR au muncit mult, au lăsat deoparte fineţurile şi de aici a rezultat şi lipsa de acurateţe a execuţiilor. Marile ocazii au lipsit, însă jocul a rămas în priză.
De neînţeles e altceva: metoda de proprietari interlopi de bar pe care au aplicat-o conducătorii clujeni pentru a selecţiona suporterii dinamovişti prezenţi la meci. „Sînt din Oradea, am plecat de la 11:00 dimineaţa de acasă şi mă voi întoarce după miezul nopţii, dar fără să văd meciul pentru că şefii lui CFR nu i-au lăsat să intre pe stadion decît pe suporterii cu buletin de Bucureşti”, a povestit, la telefon, un fan dinamovist. E real, e deprimant şi e imposibil de înţeles. Asta au făcut la porţi. Le-au refuzat accesul ultraşilor dinamovişti din Provincie! Data viitoare vor intra doar cei din cartierul „Ştefan cel Mare” şi nu cei din „Pantelimon”. Sau blonzii, în ciuda bruneţilor. Sau cei care au ultima cifră impară în CNP.
E o prostie, e un abuz şi cineva va trebui să explice asta! Da, chiar cineva din fruntea CFR, clubul care se recomandă drept pol al civilităţii antibalcanice în fotbalul românesc.
Mos Craciun • 7 noiembrie 2010, 23:12
Dinamo nu a avut vlaga, au jucat ca niste mosi 🙂
Niculae • 7 noiembrie 2010, 23:14
Bine scris.
Crisp • 7 noiembrie 2010, 23:17
Domnule Tolontan, evitati sa spuneti care este defapt problema care adus la aceasta masura abuziva: galeria lui „U”. M-am saturat de atitudinea asta partinitoare. Data viitoare va vom cere pasaport.
88punct • 7 noiembrie 2010, 23:17
La retur ii asteptam in Stefan cel Mare pe suporterii cfr clujului la stadion cu bulentinul in mana,vor intra numai cei cu buletin de Bucuresti restul la poarta.
ultimul dinamovist • 7 noiembrie 2010, 23:17
N-am nimic impotriva clujenilor. Nu e normal ce-au facut, dar la ei BI/CI are alta semnificatie. De bun simt, cred!
Iar dinamovistii din Ardeal n-ar fi dat foc la scaune, n-ar fi venit cu petarde sau cu alte insemne. Ei voiau sa vada un meci! E greu pentru unii sa inteleaga acest aspect. Asta e si motivul pentru care eu si familia mea nu ne ducem la meciuri in Stefan cel Mare.
Sper sa-i pacalesc zilele urmatoare. Sper sa vad un meci dupa 21 de ani (ultimul a fost cel cu Sampdoria!).
Bafta tuturor!
Pacuiul lui Soare • 7 noiembrie 2010, 23:18
faceti diferenta dintre cum se prezinta un club si cum este … intre Arpi si Borcea, Iancu sau Becali e doar o diferenta etnica si mai mult rictus. A se vedea „deal”urile lui Arpi din Cj
alb-rosu_in_VN • 7 noiembrie 2010, 23:19
Dinamo a facut un meci slab. Au jucat de parca n-au vrut, de parca ar fi dat meciul clujenilor. Ori poate i-a pacalit Muresan din nou. In orice caz, daca atata poate Dinamo e grav. Andone a avut 9 zile sa pregateasca meciul si a gresit echipa iar. Sa faci 2 schimbari la pauza e inadmisibil! Daca Torje putea sa joace, de ce n-a jucat de la inceput? Echipa e varza. Niculae inexistent, a stricat tot jocul. O echipa facuta sa piarda. Cred ca unii au tras hais si unii cea. Urata impresie mi-a lasat Dinamo!
Comentariu penibil, mai ales al lui Cheltuitoru! A spus ca arbitrul Balaci a fost supendat pana la sfarsitul turului, dar n-a scos o vorba de tusierul Iliescu din acelasi meci cu Gaz Metan! Faulturi numai de ei vazute, un comentariu tendentios si jignitor pentru suporterii dinamovisti.
Arbitraj cu mici greseli, nu stiu daca inaintea lui N’Doye nu trebuia eliminat si Bjelanovici. Multe faulturi judecate curios, in defavoarea ambelor echipe.
Dinamo a aratat mai obosita decat CFR care a jucat miercuri. Daca nici acum nu-i bati pe CFR cand ii prinzi dupa un meci cu Bayern…
Ne asteapta meciuri grele si cu Craiova, care nu-si permite sa piarda iar.
La cum a jucat la Cluj, din pacate Dinamo nu poate emite pretentii la titlu. Au dezamagit multi jucatori, dar mai ales Andone, care nu reuseste sa faca un 11 competitiv, din cei mai in forma jucatori. Ii tot roteste, ii tot ameteste. Liviu Ganea nu-si gaseste locul si nu inteleg de ce nu-l foloseste deloc pe Paun in locul unor jucatori obositi si blazati. O crunta dezamagire Dinamo in seara asta!
durden • 7 noiembrie 2010, 23:20
sunt convins ca in cazul lui dinamo n-ar fi mai fost nimic de inteles.asa, se cere clementa…oricum mentalitatea de provincial s-a vazut…tot clujenii au strigat:”hotii,hotii!”.penibil…
contele • 7 noiembrie 2010, 23:22
foarte bine punctat acest aspect …. RUSINE CFR … RUSINE
ion din mitichigan • 7 noiembrie 2010, 23:23
Probabil suporterii lui „U” infiltrati in galeria lui Dinamo aveau de gand sa faca scandal.
bogdan • 7 noiembrie 2010, 23:27
sunt suporter cfr si nici eu nu inteleg aceasta masura. acum doi ani am fost cu echipa la brasov, iar acolo la fel. intrau doar cei cu buletin de cj.
cei cu buletin apartind altor judete, decat municipiul bucuresti nu au fost lasati sa intre deoarece ultrasii universitatii cluj se au ca fratii cu cei de la dinamo. deci masura a fost luata pt a nu-i lasa pe suporterii universitatii impreuna cu cei ai lui dinamo!
Neutru • 7 noiembrie 2010, 23:28
Domnule Tolontan, cred ca de data asta gresesti. Daca cel din Oradea dorea sa intre pe locurile rezervate galeriei dinamoviste trebuia sa-si rezerve locul prin biletele puse la dispozitie fanilor dinamovisti exclusiv prin grija clubului bucurestean. Daca insa a luat bilet oriunde altundeva nimeni nu l-a oprit sa o faca si sa intre in incinta stadionului. Mai interesati-va si fiti impartial.
dino • 7 noiembrie 2010, 23:32
multumesc catalin, cineva trebuie sa ia atitudine, e absurd, necivilizat, probabil si nelegal, nu ma pricep la legi dar cum poti cumpara bilete la un spectacol la care sa ti se refuze accesul dupa locul de bastina??!! ce mizerie paskanista, gasca lui boc…
teo • 7 noiembrie 2010, 23:34
nu mi se pare nimic exagerat. organizatorii iau masurile pe care le cred de cuviinta pentru asigurarea desfasurarii in bune conditii a meciului pe teren si in tribune. scrie undeva ca e interzis ce a facut cfr?
X • 7 noiembrie 2010, 23:35
Da Tolo, asa a fost. Dar acel om din Oradea sa fie fericit ca nu are decat 180 de kilometri pana acasa, au fost baieti din Ploiesti si Pitesti, iar cei din Bucuresti care au venit cu Elias n-au intrat nici ei. Dupaia tot noi suntem huligani, tot noi am facut scandal…Ii inteleg pe jandarmi, 2 ore ne-au spus ca nu e vina lor si ca le-ar fi mai usor si lor daca am intra. Insa ei ne inteleg pe noi ca am batut sute de kilometri si am fost batjocoriti?
La „Maimuta Plangatoare” in fata asteptau doar o scuza pentru a intra in suporteri. Sus la portile stadionului la fel…
A fost bataie de joc ce au facut. S-au speriat de fanii lui U. Fanii lui U aveau lectia invatata de anul trecut si oricum n-au intrat cu noi, au intrat la peluza 2 si tot s-au dus peste ceferisti…
Sa joace la muresan in curte de acuma, sa vina neamurile sa-i faca galerie!!! bataie de joc si rusine ca azi de mult n-am mai trait.
joe • 7 noiembrie 2010, 23:38
Cu scuzele de rigoare dar au procedat foarte bine oficialii CFR-ului,sa nu uitam ca d-l Borcea indemna la razboi la inceputul saptamanii.
sorin • 7 noiembrie 2010, 23:39
Sunt din Cluj ,dar daca s-a procedat asa , este rusinos si cineva ar trebui nu sa dea explicatii, ci sa-si piarda slujba ,iar conducerea CFR sa ceara scuze in media .
Marius • 7 noiembrie 2010, 23:39
Cred ca este prost ales momentul sa ii numesti pe CFR-isti un pol al civilitatii.Din foarte multe puncte de vedere ei nu reprezinta acest lucru si una din dovezi o reprezinta chiar suporterii pe care ii au la fiecare meci si modul cum inteleg sa isi sustina echipa. Ei stiu ca feroviarii din Cluj sunt doar o nationala cosmopolita fara identitate care incearca sa isi creeze un statut insa sunt departe de acest deziderat.Probabil e o greseala faptul ca niste suporterii dinamovisti nu au putut intra la meci insa crezi ca e un fapt singular? Crezi ca la Steaua e altfel? Eu sunt din provincie(cum le place bucurestenilor sa spuna) si chiar nu am curajul sa imi iau bilet la meci tocmai din aceasta cauza,mi-e teama ca in primul rand nu o sa pot face acest lucru iar mai apoi din varii si neintelese motive nu mi se va permite accesul. Vei spune ca nu e asa…Uite, eu vin de la 300 km cu masina personala in capitala la meci.Vreau sa intru la meci dar nu mi se permite accesul cu cheile de la masina de frica vreunui atac deosebit de sangeros indreptat impotriva unei loje oricum blindate…Cat de corect e? Ce sa fac,sa ma trag mai in spate sa imi ingrop la propriu cheile in pamant sperand ca le voi mai gasi sau sa plec pur si simplu fara sa intru? Cum e corect?
Ideea e ca acestor conducatori li se permit foarte multe si chiar nepermis de multe lucruri. De la incitari la violenta,la abuzuri si scene de groaza pe stadioane,totul culminand cu interzicerea accesului pe stadioane al oamenilor.Cred ca e inadmisibil asa ceva insa e o alta duminica in marea familie a fotbalului roamnesc,cu bune cu rele si cu alte povesti lacrimogene despre niste decrepiti ai sortii….Cu bine
lotzi • 7 noiembrie 2010, 23:41
multumim Cataline !
e strigator la cer ce s-a intamplat in seara asta, mai ales ca l-am vazut la tv pe Paszkany care pasa motanu la firma de securitate de la stadion, de parca aia sunt de vina !
rusinos si ILEGAL !!
DinamU • 7 noiembrie 2010, 23:47
cred ca stiti de fapt adevaratul motiv… la echipe cooperativiste, galerii cooperatoare 🙂
alex • 7 noiembrie 2010, 23:53
felicitari domnule tolontan..e prima reactie de bun simt din presa romaneasca referitor la aceasta lipsa de bun simt al asa zisului club europeancfr cluj. Suporterii dinamovisti ar trebui sa dea in judecata clubul cfr, in primul rand pentru a demonstra ca si in romania se respecta o serie de drepturile elementare.. pentru ce a facut in seara asta, conducerea clujenilor si-a demonstrat limitele intelectuale…
eusebiu • 7 noiembrie 2010, 23:57
Cataline, poate nu e „normal” in zona balcanica.. Daca iesi in Europa o sa constati ca la meciurile din deplasare nu pot intra decat suporterii care sunt inregistrati ca si suporteri ai echipei oaspete… si asta doar in grup organizat.. Asta se face pentru a evita conflicte intre diverse grupuri razlete de suporteri. Ma mira ca reactionezi intr-un asemenea fel… Metoda e aceeasi in Anglia sau Olanda… Nici macar bilete la meciurile echipei tale nu poti cumpara pentru derbyuri fara un card de suporter..
In plus, nu as vrea sa comentez nimic despre „civilizatia” suporterilor de la dinamo sau steaua.. cei care devasteaza benzinarii, aprind tribune, opresc trenuri, etc…
Chiar va doare ca in sfarsit unele cluburi din Romania vor sa introduca civilizatia pe stadioane ? In urma cu ceva vreme v-ati indignat ca „nu e mai voie cu samantza la Cluj”… Domnule, pe stadioanele mari ale europei, fumatul si tziganiile sunt interzise.. de mult…
In rest, noapte buna !
George • 7 noiembrie 2010, 23:59
Din pacate suporterii de care vorbiti dumneavoastra, oricat de multi, erau in minoritate fata de cei care venisera cu planuri mari in seara asta in Gruia. Planuri care nu aveau nicio legatura cu fotbalul si cu incurajarea uneia dintre echipe. E trist ca acesti suporteri care au pierdut timp si bani ptr a-si sustine echipa nu au putut sa o faca. Dar trebuiau zadarnicite cumva planurile celor care sustin ca sunt suporteri ai Universitatii dar, in realitate, suporta doar violenta. Nu inteleg de ce nu amintiti si de acest aspect. De la comentatorii TV pana la editorialisti absolut toti tratati de ani buni CFR-ul ca si cand ar fi personajul negativ al fotbalului romanesc. Ce e trist e ca nu va declarati pe fata adversari ai CFR-ului. Sa stim cu totii o treaba. Nu pot sa nu imi amintesc cum in seara asta s-a amintit de 2-3 ori ca Bjelanovic merita al doilea cartonas, ceea ce e adevarat ptr ca pusese mana pe minge, dar nu s-a spus nimic despre N’Doye vs de Zerbi sau Moti vs Bud.
adi • 7 noiembrie 2010, 23:59
Deci, acei suporteri aveau dreptul sa intre si sa stea acolo unde aveau bilete, pe scaunele scrise pe bilete. Asa e normal intr-un pol al civilitatii antibalcanice , dar mai ramane si ca balcanicii sa inteleaga acest lucru !
de zerbi • 8 noiembrie 2010, 0:04
D-le Tolontan de acord cu d-voastra ca cei de la CFR au gresit cand au interzis accesul pe stadion dinamovistilor care nu aveau buletin de Bucuresti. De acord 100% e condamnabil si inexplicabil in acelasi timp. Insa de aici si pana la afirmatia „clubul care se recomanda drept pol ai civilitatii antibalcanice in fotrbalul romanesc” e totusi cale lunga. Nu uitati ca d-voastra, cei din Bucuresti, laudati si apreciati „atmosfera civilizata” de pe stadionul de la CFR la fiecare meci, mai ales comentatorii care nu sunt de la cluj. Eu unul m-am saturat de opiniile astea defaimatoare si ironice cu intentia clara de a cauta si cele mai mici defecte „civilizatilor” de la cluj. Am fost pe stadionul tuturor echipelor din capitala si nu se compara cu ce e la cj, cat as fi eu de anti CFR, ma refer la comportamentul fanilor nu la atmosfera in sine. Oi fi eu mai patriot dar romani suntem cu totii si toti au drepturi egale, nu mai tot sariti atata cu gura cand simtiti ca sunteti dezavantajati (ma refer la echipele din capitala), oricum la Bucuresti se trag sforile. Bine ca Otelul isi face treaba si continua suprematia provinciei. bravo lor!!
pc80034 • 8 noiembrie 2010, 0:10
Este o practica curenta a clubului CFR Cluj.
Vizeaza locurile special alocate galeriei, acele locuri care se dau (eventual) pe baza de reciprocitati. Acele locuri sunt in sectorul special destinat galeriei echipei oaspete.
Orice cetatean ar fi putut sa-si cumpere bilet in orice alt sector al stadionului, pe baza de buletin, nefiind conditionat in nici un fel.
Singura exceptie este pentru sectorul special dedicat galeriei echipei oaspete.
Mentionez ca sunt fan al echipei Dinamo, am fost la meci. Sunt clujean si nu mi-a pus nimeni piedici in a-mi achizitiona bilet sau a ocupa un loc in sectorul 48 – tribuna 2.
Am fost si la alte meciuri ale echipei Dinamo pe stadionul CFR; din cate stiu, procedura a fost la fel, de fiecare data. Si am inteles ca se aplica si pentru alte meciuri/echipe: Steaua, Rapid…
abudabi • 8 noiembrie 2010, 0:19
Le dau oamenilor banii inapoi pe bilete plus cheltuieli de deplasare? Nu stiu daca e ilegal dar presupun ca trebuia anuntata aceasta decizie dinainte. Sunt de acord cu domnul care aminteste de cardurile de suporter dar acolo sunt decizii care se cunosc. Nu li se spune oamenilor cu 10 minute inainte de meci ca nu au voie sa intre pe stadion. Inteleg ca au vrut sa evite un scandal in care sa fie implicata galeria lui „U”. De inteles si asta dar atunci intreb de ce mai platesti firma de securitate? Si acum intrebarea mea ce mai mare: cati oameni vor merge pe stadionul lui „U” cu insemnele CFR dupa un astfel de incident?
cosmo • 8 noiembrie 2010, 0:21
eu sunt clujean dintr-ala care tine si cu U si cu CFR.
aceasta masura se datoreaza pasnicilor ultrasi ai Universitatii si mi se pare potrivita.
ar fi iesit un taraboi mare. eu n-am chef s-aud tot meciul ue cefere si ue u la un meci jucat in Cluj, obiecte aruncate peste gard si alte bazaconii.
ce treaba au avut uistii la acest meci???
mihai • 8 noiembrie 2010, 0:23
Sant clujean urmaresc atent ce se intimpla banuiesc care-i explicatia acestei „decizii”. Exista in oras o fractiune ultraactiva a galeriei lui U Cluj. Ii cunosc , chiar am un coleg de servici inregimentat acolo. De asemenea il cunosc si pe unul din cei care se ocupa cu securitatea tribunelor mai exact pe cel care-i filmeaza pe acestia pt. a putea fi identificati in caz de ceva scandal. Ei bine inainte de anumite meciuri ale CFR-ului acesti ultrasi U-isti se aduna si planuiesc anumite actiuni pe care vor sa le desfasoare pe stadion la un meci al Cfr-ului ei neavand nici o treaba cu echipa vizitatoare. Se aude dinainte astfel ca cei din firma de paza incearca sa rezolve problema in afara stadionului. Trebuie spus ca pana acum nu s-a mai luat o astfel de decizie. Au mai fost evenimente (petarde aruncate, batai etc) si s-au dovedit a fi de fapt o diversiune a ultrasilor U-isti. Probabil ca de data asta pt. a evita alte evenimente in interiorul stadionului si pentru a nu risca o suspendare a stadionului in viitor s-a luat aceasta decizie. Pana la urma acei suporteri puteau sta oriunde doar in zona galeriei dinamoviste aveau interdictie. Eu cred ca daca vroiau sa vada meciul neaparat tot intrau si stateau cuminti printre ceilalti spectatori. Dar probabil ca n-au vrut sa fie cuminti si iar f. probabil ca majoritatea erau ultasi U-isti.
fotbalfan • 8 noiembrie 2010, 0:25
deci asteptam si reactia oficiala a clubului cfr sau doar ne dam cu parerea ? ultrasul dinamovist v-a explicat ma isus ce si cum. borduristii de la u si vajnicii fani dinamovisti vroiau putin scandal. eu chiar nu-i inteleg:de ce nu mergeti,vitejilor, la cluburi de box, karate, judo si rezolvati-va adrenalina si muschii acolo. abia astept sa aplaud u nnou bute! in gruia poti merge linistit in tribune si sa ai insemnele echipe iadverse si nu ti se intampal nimic. da’ i ntribune nu te bati ca in galerie, asa-i ? si cand fazele de offside sunt la limita se da credit atacului. numa’ bine!
t-bag • 8 noiembrie 2010, 0:26
daca eu sunt din cluj si sunt dinamovist dc sa nu am voie sa intru in sectorul rezervat suporterilor dinamovisti ? … e discriminare
probabil ca in viitor or sa fie lasati sa intre doar cei cu buletine de ungaria
caltabos meru • 8 noiembrie 2010, 0:27
sunt revoltat din cauza acetei discriminari fara precedent!acest ticalos pe nume Arpad va plati!
uzu • 8 noiembrie 2010, 0:32
impresia mea era ca domnul Tolontan este chiar un ziarist si inca unul impartial. ma surprinde aceasta promovare a unei chestiuni interpretate tendentions. oricine a putut sa intre pe stadion. exista o zona rezervata galeriei adverse unde biletele erau rezervate galeriei lui Dinamo. daca intrau acolo 100 de suporteri ai lui CFR, ce credeti ca iesea ?
Deci ?
Razvan Cluj • 8 noiembrie 2010, 0:32
D-le Tolontan va inteleg punctul de vedere exprimat la cald. Eu am fost la meci, chiar langa galeria dinamovista, si cati erau acolo, o mana ed oameni, ne injurau ca la usa cortului. Si dvs, precum si alti moderatori de la TV sunteti prea subiectivi si vi se pare ca s-a facut ceva abominabil. Nu este asa, si voi aduce cateva argumente in sprijinul afirmatiei mele.
1. Suporterii dinamovisti puteau sa-si ia bilet in alte sectoare, nu ii oprea nimeni.
2. Suporterii lui Dinamo sunt renumiti pentru „fair-play-ul de care dau dovada (ultima astfel de dovada fiind faptul ca nici macar nu au respectat minutul de reculegere in memoria lui A. Paunescu).
3. Suporterii lui Dinamo dau mereu dovada de huliganism, de lipsa de respect fata de orice fel morala etica. Ei striga „Romania Romania” si fac se fac de rusine prin modul in care se manifesta.
4. Dinamo este o creatie hidoasa a unui fost regim, iar suporterii lor sunt fata a ceea ce a fost, este si poate va fi (din pacate, va fi) o pata mizera pe obrazul sportului romanesc, spre deosebire de echipa cu traditie ca U Cluj (desi sunt suporter CFR), Craiova, UTA, Rapid, etc…
ardelean ion • 8 noiembrie 2010, 0:33
s-a procedat corect, pentru ca atat dinamovistii cat si uistii provoaca scandal.au provocat si asta seara , au fost batai in peluze , asta n-ati vazut?daca un dinamovist vroia sa intre la meci putea intra in restul sectoarelor.eu de exemplu am fost din alba impreuna cu un dinamovist, pe abonamentul meu de cfrist si am vazut si multi altii.hai cfr
cris • 8 noiembrie 2010, 0:35
nu vad care este problema. acei suporteri dinamovisti din alta parte decat bucuresti puteau sa stea oriunde altundeva pe stadion, nu i-ar fi oprit nimeni. de fapt, multi dintre ei si-au luat bilete in alte sectoare apoi au vrut sa intre in sectorul oaspetilor. asta vi se pare normal? stai unde ai bilet, dar nu pretinde sa stai intr-un loc unde nu ai acces doar pentru ca tu acolo vrei. si eu as vrea sa stau la loja, dar daca am bilet in peluza, acolo ma duc. nu mai scrie in necunostinta de cauza, doar ca sa ai un motiv sa ataci cfr-ul.
Blue Lion • 8 noiembrie 2010, 0:38
Cred ca trebuie precizat (din nou): clubul CFR a anuntat cu cateva zile in urma ca in sectorul galeriei oaspete intra doar cei cu buletin de Bucuresti. Toti ceilalti care au avut bilet la meci in alte sectoare au fost lasati sa intre. Dovada este ca vreo 15-20 de suporteri U-isti (=suporteri Dinamo astazi) au intrat in peluza unde era galeria CFR-ului si au sarit la bataie.
In ORICE tara civilizata din lumea asta, in sectorul rezervat galeriei oaspete nu poate intra oricine, ci doar cei inregistrati ca suporteri si trecuti pe o lista facuta de clubul oaspete ! Dar deh, ce stim noi despre civilizatie … oricum, ma asteptam ca jurnalistii sa inteleaga, ca au mai iesit pe afara. Hai sa facem apologia celor care distrug trenuri si devasteaza benzinarii …
kets • 8 noiembrie 2010, 0:39
Incearca sa-i tine pe U-isti in afara stadionulului care daca ar fi intrat ar fi devastat tot
micky • 8 noiembrie 2010, 0:39
gresh tolo .; ei vroiau sa intre la galerie dar aveau bilete intre clujeni .. da tre sa faca baie primadata .. e prea multe mizerie in capul lor ca sa stea intre clujeni
brichetu • 8 noiembrie 2010, 0:43
De ce vorbesti daca nu stii sigur care a fost situatia,Tolo drago?Aveau bilete in alte sectoare,dar acolo nu au voie cu insemnele galeriei echipei oaspete,asa s-au indreptat spre sectorul galeriei dinamoviste, unde de fapt nu aveau acces,a fost corect cum a procedat conducerea,dar voi nu si nu,ca-i BATMAN BATMAN BATMAN !!!!!!11
ardelean ion • 8 noiembrie 2010, 0:46
mi ti c.de ce e interzis acest cuvant?recunoasteti ca nu e ceva de bine?hai cfr
F • 8 noiembrie 2010, 0:49
cu 2 zile inainte de meci pe site-ul oficial al cfr-ul scria clar ca biletele in galeria oaspete se pot cumpara doar daca prezinti la casa de bilete buletin de bucuresti… de ce nu le-au cerut oamenilor buletinele in momentul in care au cumparat biletul cum era vorba si nu la intrarea pe stadion cand le aveau deja cumparate?
Dorin • 8 noiembrie 2010, 0:49
Tuturor celor care iau apararea organizatorilor:
Nu poti sa-ti ascunzi incompetenta in halul asta!!!
1 Macar au anuntat inainte ca suporterii dinamovisti care nu sunt din Bucuresti nu pot intra?
2 Incompetentii nu au reusit sa gaseasca o modalitate de a-i identifica pe huligani? Pai daca ai boxu’ cu tine, cutitul sau lantul de la bicicleta esti… daca nu, nu se stie :). Eu daca eram huligan (Dinamo, U Cj sau oricare veti voi) intram cu tricoul echipei mele sub geaca si plover, si nu ma declaram suporter x sau y, da’ tot faceam scandal!!! Deci, „nu lasam suporteri din alte localitati” e o scuza de 2 lei. Mai bine s-ai fi lasat cu galeria lui Dinamo decat la tribuna cu oamenii civilizati, nu credeti???
2 A „nu mi se pare nimic exagerat. organizatorii iau masurile pe care le cred de cuviinta pentru asigurarea desfasurarii in bune conditii a meciului pe teren si in tribune. scrie undeva ca e interzis ce a facut cfr?” Poate ca e un pic interzis sa vinzi un bilet si sa nu-l lasi pe om sa-l foloseasca :)). De fapt chiar e interzis sa NU vinzi, daca ai. E ca si cum te-ai duce la alimentara si doamna aia ti-ar zice: „am franzela, dar tie nu-ti dau ca tu esti din alt cartier” :))
3 Am ajuns sa ne comparam huliganismul cu Anglia sau Olanda? Pai cei mai feroci huligani romani sunt pisicute pe langa englezi sau olandezi. Cand am intrat eu, roman, la un meci al lui Marseille, nu m-a intrebat nimeni cu cine tin :))
4 Nu se mai mananca samanta la Cluj… Am mancat fistic (tot asa lasa coaja) si am baut bere si am fumat pe stadioane din Franta si Anglia. Deci, chestia asta as pune-o pe seama unei economii de femei de serviciu :))
Ca sa nu-mi sariti in cap, sunt sibian si nu tin cu Dinamo 🙂
??? • 8 noiembrie 2010, 0:51
Doresc sa explic cum se intra pe stadion la CFR in zona rezervata oaspetilor(asta ca sa se risipeasca toate povestile astea cu biletul luat dinaite).Clubul organizator ofera spre vanzare un nr de bilete.Casa de bilete este IN INTERIORUL stadionului. Ca sa ajungi sa cumperi bilet trebuie sa TRECI de un filtru de jandarmi.Daca nu te lasa acestia sa treci NU POTI sa cumperi bilet.Biletele se pun in vanzare doar cu 3 ore inainte de inceperea meciului.Deci nu puteau sa cumpere decat lasati. Cat timp nu sunt lasat sa cumpar bilet de jandarm pe baza buletinului(daca sunt sau nu din Buc) este DISCRIMINARE.
Si toti necunoscatorii care scriu de galeria lui U CJ,fanii acesteia stiu ca nu pot intra in acea zona si nici nu incearca(sa se termine cu dezinformarea cum ca ar dori sa intre acolo).
Oare cum s-ar trata un subiect de genu, la Buc in retur pe baza buletinului sa intre doar cetatenii cu nume romanesc,cei cu nume cu rezonanta straina sa nu aiba voie.Atunci ar tuna si presa internationala.
O seara placuta.
Eva • 8 noiembrie 2010, 0:51
Nu mă miră situaţia deloc!!!
Anul trecut nu am reuşit să cumpăr bilet şi să stau împreună cu fraţii câini de la Bucureşti pentru că am buletin de Cluj!
Ne-am dus totuşi, cu soţul, la meci şi am suportat mârlănia galeriei cfr.
Am fost luată la rost de ce ţin cu Dinamo şi să-mi fie ruşine…Mie?!
Sunt dinamovistă de 26 de ani şi unguroaică…Nimeni şi nimic nu mă va îndepărta de echipa mea!!!Câine până la moarte!
MARIUS • 8 noiembrie 2010, 1:00
VETI FI INTERZISI PESTE TOT IN TARA SA FIE CLAR SUNT STELIST DAR ASA CEVA NU SE FACE IN 1000000000000 DE ANI VETI PLATI TOATA VIATA PENTRU GOLANIA ASTA SI ASA SUNTETI SPRE -0 CA GALERIE SI GLORIA V-ATI LASAT-O IN C FACETI-VA GRANITA SI SA INTRAM CU PASAPORT
RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
pranjici • 8 noiembrie 2010, 1:07
Oameni buni…Tolo…hai sa va explic eu cum e, ca de la distanta, realitatea se denatureaza. Am mers asta seara spre meci. Eram cu masina. Aglomeratie multa , se vedea ca lumea merge la meci. Pe Dragalina (o strada din CJ pt cei ce nu cunosc), era un grup deosebit compus din aprox 20-30 de tineri, cu fulare alb-negre la gat, mergeau spre meci, urland din tot plamanu’ M*** CFR! Am gasit cu greu un loc de parcare, dupa ce un militian zelos m-a degajat de la intrarea pe o straduta si m-am indreptat spre stadion. Ajuns la 7 strazi (intersectia dinainte de stadion, din nou pt cei ce nu cunosc), aveam doua variante: s-o iau prin dreapta BT, sau prin stanga BT. Avand bilet la tribuna 1, m-am gandit ca economisesc putin timp luand-o prin stanga, mai ales ca aleea, desi inchisa cu garduri si un pluton semnificativ de jandarmi, parea foarte goala. Era doar un grup de tineri la vreo 100 de m distanta, care nu se deplasa spre stadion, doar statea. Ajuns la barajul din garduri si jandarmi, intreb:”pe-aici nu se poate merge?” NU! Atat a fost raspunsul lor. Ei, uitandu-ma mai bine, grupul de acolo parea sa fie cel intalnit de mine mai devreme pe Dragalina. Acelasi grup l-am revazut in peluza 2, scandand M*** CFR. Acolo au avut loc si incidentele pe care le-ati vazut la TV. Asa ca, sa nu-mi spuna mie cineva ca o mana de suporteri U nu au incercat nimic in seara asta. S-a vrut intrarea la scandal, mai ales ca Borcea a inceput din timp cu tachinarile si instigarea la violenta. Si degeaba o tot lungiti cu offside-uri, pentru ca cel putin la capitolul faulturi, CFR a fost macelarita de arbitru. Probabil nu voit, dar sub presiunea declaratiilor lui Borcea. Sincer, cred ca s-a evitat un mare scandal in Gruia in aceasta seara. Cei cu buletine de BH, AB sau altele, erau in mare parte studenti in CJ, suporteri U. Iar cand mergi acasa la cineva si incepi sa-l hulesti, sa-ti fie clar ca nu vei fi tratat cu prajituri si suc. Asa ca, Tolo, te respect pentru impartialitatea de care dai dovada tot timpul, dar inainte sa scrii treba asta, sincer, trebuia sa te documentezi putin. Daca sapai mai adanc, ai fi gasit raspunsul si nu ti s-ar mai fi parut strigator la cer. Asta seara a fost o atmosfera superba in Gruia, stricata doar de cei 20-30 de suporteri care si-au cautat-o nu cu lumanarea, ci cu faza lunga chiar. Gandeste-te ce putea sa iasa daca erau 1000 la numar.
??? • 8 noiembrie 2010, 1:09
O ultima precizare,in primavara la meciu retur cel terminat 2-2,am mers si am vazut meciul din zona galeriei oaspete,si atunci persoanele cu buletin de CJ nu au avut voie sa ia bilete in zona respectiva,restul am mers am fost perchezitionati, am intrat pe stadion ,am cumparat bilet si am vazut meciul fara nici un fel de incident.La fel trebuia sa fie si aseara,dar pt ca se stie ca Dinamo are fani in zona Clujului ca sa faca o aroganta nu au fost lasa-ti sa cumpere bilete doar cei din Buc. Vad tot felul de pareri aiuritoare comparand practici din strainatate.Pai acolo regulile se fac odata si se respecta dupa aceea, nu se schimba dupa dorinta sau cheful unei persoane.Oricum CFR nu are galerie sa mearga in Buc la deplasari,asa ca cimpanzeul de Borcea vb numai tampenii.De pierdut au fanii care vor sa isi vada favoritii,si sa cante impreuna cantecele echipei.Degeaba imi iau bilet la alta tribuna si nu pot sa cant(nu sa injur) si sa ma simt suporter.
marius • 8 noiembrie 2010, 1:09
Eu nu inteleg bine…aveau suporterii biletele cumparate in zona oaspeților sau nu? Daca nu le aveau cumpărate inseamna ca nu au fost refuzați sa intre. Deci sa fim obiectivi. Daca intradevar voiau sa vada meciul puteau cumpăra bilete la poarta dar nu in zona galeriei oaspeților.
Biletele in zona Dinamovista ar fi trebuit cumparate/rezervate dinainte prin clubul dinamovist!!!
Sergiu • 8 noiembrie 2010, 1:12
Nu sunt dinamovist,dar ma întreb: genul acesta de discriminare nu se pedepseste…? Eu cred ca în occident (daca prin absurd ar avea loc tâmpenia asta) , da !