Piţurcă şi Rădoi

„Cînd declari că renunţi la echipa naţională şi apoi revii asupra deciziei, nu ai caracter solid, nu ai personalitate puternică şi nu ai ce să faci cu jucătorul respectiv la reprezentativă”, a spus Victor Piţurcă, referindu-se „la Rădoi, dar nu numai”.

miercuri, 20 octombrie 2010, 10:30

„Cînd declari că renunţi la echipa naţională şi apoi revii asupra deciziei, nu ai caracter solid, nu ai personalitate puternică şi nu ai ce să faci cu jucătorul respectiv la reprezentativă”, a spus Victor Piţurcă, referindu-se „la Rădoi, dar nu numai”.

Alţii? O groază, o serie întreagă de slăbiciuni de caracter, zice Piţi, în fond un lanţ uman de talent, fragilitate şi ambiţie. Alţii? Hagi şi Popescu, de la noi. Zidane, Ibrahimovici, Van Nistelrooy, Thuram, Roger Milla şi Henrik Larsson, la alţii. Dacă nici suedezii nu mai sînt serioşi…

Mîna lui Piţurcă mîngîie Craiova. Se vede în clasament şi în siguranţa cu care a reînceput să-şi plătească poliţele. Rădoi l-a supărat pe cînd antrenorul a părăsit „naţionala” şi fotbalistul a declarat că „acum vin cu plăcere la lot”.

Piţurcă se comportă ca şi cum, în fotbal, doar rezultatele ar conta. Numai că, a spus-o Robert Kennedy, fratele lui JFK, despre produsul intern brut al unei ţări, iar parafraza merită – rezultatele măsoară tot în sport, mai puţin ceea ce face ca sportul să merite trăit şi iubit.

De fiecare dată, dar de fiecare dată!, Piţurcă n-a plecat doar din cauza lipsei performanţelor, iar în cîteva cazuri a plecat chiar cînd obţinuse excelente rezultate. Pe el l-a trădat obsesia de a avea dreptate în fiecare situaţie şi în faţa fiecărui om cu care a lucrat. De aici, ideea că oricine nu e de acord cu el îi e duşman.

A început o treabă bună în Bănie. Şi, cu cît e mai bună, cu atît e mai periculoasă pentru el.

Comentarii (45)Adaugă comentariu

rafi  •  20 octombrie 2010, 23:17

Ai si nu ai dreptate! Piturca este un om rigid, dar intr-o lume care functioneaza fara principii, asa par toti cei care stiu ce e cu ei pe lumea asta si au un sistem de valori clar stabilit! Sunt si eu de acord cu ideea ca un om care isi schimba o decizie, cu atit mai mult una pe care a facut-o publica fara sa fie obligat, si revine asupra ei la scurt timp arata labilitate! Acum, ca sa revenim la Piturca, cred ca ai intuit corect ca in cazul omului, aceeasi caracteristica – rigiditatea, sobrietatea, stilul dur de a articula o organizatie, il situeaza ca fiind atit de intransigent incit intra in razboi pentru „o virgula”, cum se spune, cu oricine. Dar, nu de putine ori, succesul s-a exprimat si prin genul asta de oameni – dificili, dar foarte valorosi!

kkk  •  21 octombrie 2010, 1:08

Hagi si Popescu nu isi exprimau dorinta de a nu veni la nationala din 6 in 6 luni, au facut-o o singura data datorita unui diferend cu Piturca. Radoi, desi nu are valoarea celor doi de mai sus( eu zic ca e un jucator mediocru acum), a facut-o de prea multe ori.

claustrofobus  •  21 octombrie 2010, 1:25

pai are dreptate piturca. tu radoi faci nazuri ca nu vrei sa vii la nationala cand altii si-ar da ani din viata sa joace la lotul national, pai stai acolo la zob zorab sau al hilar si lasa pe altii mai tineri mai dornici. chiar am vazut meciul asta el zorab – al hilar, ceva semifinala din asia. pai liga 1 e champions league fata de ce joaca aia pe acolo. si radoi nici macar nu a castigat. ce e interesant ca nu cred ca am vazut un fault sau doua cat m-am uitat.

dww  •  21 octombrie 2010, 2:00

de obicei imi place cum scrii dar acum nu inteleg oamenii aia enumerati de tine,zidane,larson hagi s-au retras cand au atins o anumita varsta si cand ajutasera echipa nationala ,cand chiar insemnau ceva pt acea tara…la noi vine un radoi jucator mediocru si spune ca se retrage ca nu ii convine lui ceva…acum mai lipseste si florescu sa spuna ca se retrage..nu ca ar fi vreo pierdere amandoi,si uita-te la marii jucatori romani ce zic..balaci hagi toti spun duca-se..cred ca se simt si jigniti cand ei purtau cu atata placere tricoul nationalei iar un radoi vine si spune ca el s-a saturat in fine eu nu il regret as vrea ca gestul lui sa fie urmat si de altii din echipa nationala poate atunci lucescu o sa cheme niste fotbalisti si nu doar jucatori

dimitris  •  21 octombrie 2010, 3:06

de faptul ca piturca a avut dreptate in conflictul cu radoi(radoi recunoscand ca a mintit) nu pomenesti..faptul ca pui in primul rand ca a plecat din cauza neperformantelor e in dezacord total cu ideea lansata ca la craiova succesul i-ar putea fi fatal,,in schimb se vede clar ca nu esti de acord cu el…..si in definitiv nici nu esti de condamnat la cati stelisti isi frang acum degetele de ciuda.
sper ca nu te priveai in oglinda cand vorbeai despre siguranta cu care a inceput sa-si plateasca politele…sau cine stie?

gery76  •  21 octombrie 2010, 3:15

Pacat de valoarea sa ca antrenor[parerea mea ca este in primii 10 antrenori all-time],dar aceasta nu este dublata si de o buna pregatire pedagogica,orgoliul exacerbat fiind cel care l-a tras mult in jos in palmaresul sau destul de bun totusi[mai ales la nationala].Desi putea sa ia un simplu avion pana la Istanbul pentru a discuta cu HAGI SI POPESCU[primul avusese un rol decisiv in ultimele meciuri de calificare,iar al doilea fusese cel mai bun de pe teren alaturi de Stelea in victoria istorica de la Porto]Piturca s-a incapatanat ,iar de pierdut a avut pe termen lung nationala.Desi nici lui Piti nu-i plac jucatorii cu personalitate pronuntata acesta are totusi un atuu important fata de Razvan si anume creaza si impune respect si sobrietate.

dan  •  21 octombrie 2010, 4:26

Rasoi a renuntat din causa criticilor mai mult sau mai putin indreptatite, Piturca a renuntat la Steaua deoarece i-a fost frica de criticile lui Becali deci cind vorbeste de caractere slabe …. mai bine ar tace !

Filip  •  21 octombrie 2010, 6:00

Asa e, domne`, mare dreptate ai! Parerea mea e ca ar trebui sa ne numim nationala ba da-ba nu! Nu are dreptate Piti cand spune ca gestul lui Radoi e dezechilibrat psihic? Toti jucatorii insirati de tine au revenit in urma unei largi sustineri „populare”, dupa o perioada lunga de timp. Si – fara exceptie, retine bine! – niciunul dintre ei nu s-a retras din cauza unui conflict sau a unei nemultumiri ci exclusiv din cauza ca-si atinsesera un punct de saturatie. Radoi a spus ca renunta,la nervi, adica intr-o situatie mentala delicata, si tot intr-o situatie mentala delicata a si anuntat ca revine. Asta arata dezechilibru psihic. Contra-exemplele pe care le dai tu nu sunt decat o manipulare jenanta pentru nivelul tau, care ne obisnuisesi cu lucraturi mult mai fine. Devii prea sigur pe tine, Tolo! Asta o sa-ti cauzeze!
Da, Piti a inceput o treaba la fel de buna ca cea de la Steaua. Ati ocultat realitatile plecarii lui Piti de la Steaua, pentru ca pierdeti zeci de milioane daca tacea Fecali. Acum, tremurati ca nu cumva sa va mai dea o laba invizibila peste bot, Piti, si incepeti sa latrati in avans.

california  •  21 octombrie 2010, 7:11

„A început o treabă bună în Bănie. Şi, cu cît e mai bună, cu atît e mai periculoasă pentru el.”
ce v-a facut omul asta de il uriti asa de tare?
zau ca nu va inteleg; scrieti asa pt. ca sunteti platiti sau … pt. ca nu ati fost platiti? nu vreau sa va acuz dar alta explicatie nu am.

ilpadrino  •  21 octombrie 2010, 8:34

piturca poate spune orice despre radoi. si daca-l injura de mama radoi tre’ sa zica saru-mana.

dyers_eve  •  21 octombrie 2010, 9:04

Absolut corect. Piti e unul din caracterele carora le sta mai bine nedreptatite decat indreptatite. Sau, ca sa vorbim ca gamblerii, carora ghinionul le prieste mai mult decat norocul.
Si nu ma pot abtine de la inca un cliseu: Satana cazut e mai simpatic decat Satana triumfator.
Altfel, referitor la declaratia lui, daca i s-a dat ocazia sa impuste doi „dusmani” dintr-un foc, nu putea sa nu profite. Desi e cam devreme sa glasuiasca dupa doar 3 victorii, chiar daca cu 3-0 si consecutive.
Stau si ma-ntreb cat succes ar trebui sa aiba omul asta ca sa poata lasa deoparte ranchiunele si rafuielile lui, sa lase pur si simplu trecutul sa treaca? In fond, nu e cel mai nedreptatit dintre cei implicati in fenomen.

Sergiu  •  21 octombrie 2010, 9:20

Foarte corecta observatia.Individul asta are un ”talent” nemasurat de a începe bine, chiar perfect, o constructie dupa care darâma totul nu o nonsalanta, chiar inconstienta as putea spune, fara seaman!
Nu am nicio îndoiala ca dupa un parcurs f. bun al Craiovei va urma o prabusire, o cadere libera care nu se va opri decât atunci când cel supranumit ”Satana” (pe buna dreptate, oare?)va parasi Bania în cor de fluieraturi !

Cristi  •  21 octombrie 2010, 9:21

Catalin, in fotbal doar rezultatele conteaza. Daca Romania batea tot in grupa mai aveam eternele discutii legate de selectii si declaratii ca am fi in lumea a treia? Dinamo ar mai avea 300 de suporteri la meci daca ar juca in primavara europeana an de an?
Radoi greseste cand se joaca de-a suparatul. Fotbalul e un joc pentru barbati unde trebuie sa-ti asumi si esecurile, nu sa zici ca-ti iei jucariile si pleci. L-a criticat cineva? Foarte bine, sa dea motive ca a doua oara sa il laude. Nationala nu joaca nimic si conform statisticile suntem printre cele mai slabe echipe din preliminarii, iar Radoi e deranjat de critici. Eu zic sa-i laudam, ca ne fac noua un favor ca joaca pentru Romania. Nu pierde nimic Romania daca Radoi se retrage, sunt destui jucatori care stiu sa dea pase in spate.

valhalla  •  21 octombrie 2010, 9:32

Discutia se poarta aici despre caracter.piturca este un tip ursuz,incapatanat si care isi sustine ideile cu inversunare dusa la extrem de multe ori dar de caracter a dat dovada sa stii in multe randuri.din lista aia sa vorbim despre romani(ca doar nu suntem suedezi):a dat dovada hagi de caracter cand s-a retras de la nationala special pentru a-l sapa pe acelasi piti pentru a reveni totusi si a participa la euro 2000?a dat dovada de caracter gica popescu,oltean fiind cand dupa 15 ani jucati afara si vreo 30 milioane in cont,a venit si s-a retras pentru un pumn de monezi de la dinamo?(larson s-a retras in orasul natal helsinborg si banuiesc ca nu pentru o avere)
P.S.:la articolul referitor la stenograme,pe care le-am citit intr-un final si mi-au lasat un gust amar,mi-ai raspuns la un mesaj in care spuneam ca iti irosesti talentul scriind despre becali si borcea,etc…raspunsul tau a fost ca nu il irosesti intrucat scrii despre sport.corect,ca ziarist sportiv am ajuns sa iti apreciez articolele dar rugamintea este aceeasi:detaseaza-te de discutiile referitoare la oameni care isi cumpara cartile la metru pentru a da bine in biblioteca(ca sa-l citam aproximativ pe dinu referitor la borcea)scrie despre steaua,dinamo,dar i-ai pe piti,pe dinu,etc..

mircea  •  21 octombrie 2010, 9:47

A uitat Piturca,antrenor fiind, cum Mirel „a dat sange” pentru nationala la un turneu final al C.E.,de toata lumea credea ca nu se mai scoala de pe teren.
Un caracter meschin ce mai.

Baimareanul  •  21 octombrie 2010, 10:01

De data asta Piturca are dreptate. El stie care sunt dedesupturile, a trait in subteranele fotbalului romanesc suficienti ani ca sa-i poata intelege mecanismele. Suntem pe locul 50 in lume si am ajuns aici datorita jucatorilor care abia isi inving greata ca sa vina la echipa nationala. Fiecare dintre ei reprezinta un organ bolnav in organismul echipei, organ controlat din alta parte decit creier (antrenor). Nu vom reusi sa redevenim ce am fost pina nu asezam echipa pe baze solide, sanatoase.

fanatic  •  21 octombrie 2010, 10:23

la experientza ta,nu stiu cum poti sa nu vezi ca are dreptate in privintza lui radoi.finalul articolului este apoteotic.nu este un final de redactor sef la un ziar,este un final de suporter frustrat al stelei.mai bine te-ai ocupa in continuare de sali de sport si monica iacob ridzi.

io  •  21 octombrie 2010, 10:24

Ruday a fugit din cantonamentul nationalei inaintea unui meci cu Olanda. Numai pt asta si nu mai avea ce cauta la nationala.

gs(p)  •  21 octombrie 2010, 10:38

Subscriu

dobre sorin  •  21 octombrie 2010, 10:39

va uitati prea mult in gura lui piturca. e un incult care stie fotbal ,a avut rezultate ca antrenor dar care trebuie sa stea in banca lui. e un antrenor in romania si atat.

fanulumocanu  •  21 octombrie 2010, 10:41

piturca nu are nicio sansa in tara asta unde recunostinta umbla rupta-n fund…suntem gata sa-i cautionam pe toti cei cu care se contreaza piturca. de ce? pentru ca par mai blanzi si mai amabili. nu ne intereseaza ca celalalt are dreptate pentru simplu fapt ca e antipatic.

piturca e mare, hagi si mai mare… disputa pe care au avut-o ei, e peste noi. dar cand vine vorba de contre piturca-mm, piturca-radoi, piturca-adrian cristea, ma umfla rasul.
cu voi ziaristii mi se pare ca s-a comportat corect in raport cu ce ati scris despre el… nu v-a scuipat, nu v-a injurat , n-a mai vorbit cu voi…

stiu, poate sa faca toate performantele din lume, degeaba, daca nu-i simpatic…

vasglo  •  21 octombrie 2010, 10:44

„Pe el l-a trădat obsesia de a avea dreptate în fiecare situaţie şi în faţa fiecărui om cu care a lucrat. De aici, ideea că oricine nu e de acord cu el îi e duşman.”

Bravo Tolo, ai surpins excelent „marea calitate” a „marelui” Piti!

Daca mai adaugi si aia cu „foarte multi stelisti au venit dupa mine si tin cu Craiova acum”, ajungi la concluzia ca omul e „incantat” de propria-i valoare, mai ceva ca „renegatul” Gigi..

Cat despre „marele antrenor”, eu zic sa mai asteptam. Trei victorii la rand din care doua cu noi promovate si una cu o echipa dezmembrata, nu sunt, dupa mine, probe elocvente…

valy  •  21 octombrie 2010, 10:45

articolul asta l-ai scris ca sa te afli in treaba!nu-i vad rostul…

durden  •  21 octombrie 2010, 10:56

nu il am la inima deloc pe piturca dar in cazul asta chiar are dreptate.m-am saturat de toti fitosii de la nationala.ar trebui sa fii mandru ca imbraci tricoul echipei nationale,nu sa conditionezi tu antrenorii sau pe cei de la frf ca sa vii…sa plece si radoi si marica si orice infumurat care vorbeste aiurea despre retragere.n-avem nevoie de astfel de oameni!

crisivo  •  21 octombrie 2010, 11:05

Dur, dar in fata jucatorului romin la mentalitatea si caracterul pe care de cele mai multe ori il dau dovada , nu poti altfel, numai cine a antrenat poate sa inteleaga , daca o face prea tirziu….va fi dat afara de unde antreneaza ….sau..va fi…lucrat….Pina ce construiesti ceva la noi cam asa merge.

MM Lucian  •  21 octombrie 2010, 11:16

Venim din perioada liderilor dictatoriali , trecem prin cea a liderilor autoritari si ne indreptam catre cea a liderilor model . Iarta-l pe Piturca , viitorul nu ii apartine ca profil . Poate sa-i apartina numai ca rezultate . Pe teren Radoi a fost si este mult mai mult un model decat Piturca pe vremea cand juca .

mihai  •  21 octombrie 2010, 11:26

aveti dreptate!

SireHD  •  21 octombrie 2010, 11:31

urat caracter are „piti”

Che Guevara  •  21 octombrie 2010, 11:40

Piturca are dreptate. Daca renunti si apoi te razgandesti nu esti decat un fel de Tariceanu. „Imi dau demisia, sau poate nu-mi dau demisia”. Echipa nationala nu e un pres pe care isi sterge picioarele oricine dupa cum ii vine la ureche. Ori ai tari de caracter si joci pentru tara ta pana cand mori (vezi Boloni sau Dorinel Munteanu), ori renunti si lasi pe altii mai tineri sa o faca. Aici nu exista jumatati de masura. Hagi si Popescu au renuntat si apoi au revenit, dar nu au mai fost aceeasi jucatori cand au revenit. N-au mai facut mare lucru. Poate ca, daca ar fi ramas la prima decizie, ar fi fost ceva mai respectati acum. Ibrahimovici si Henrik Larson nu sunt chiar de laudat. Sunt doi dintre suedezii care nu prea au mansarda mobilata. In plus, Ibrahimovici e suedez doar in acte, in rest e balcanic de-al nostru. Zidane si Thuram sunt cam acelasi caz. Primul vine din Algeria si pe acolo oamenii nu-si prea respecta cuvantul dat, al doilea… Dumnezeu stie de pe unde isi trage radacinile. Roger Milla nu a fost niciodata un profesionist. A jucat fotbal mai mult de placere. Van Nisterloy joaca intr-o nationala care poate alinia linistita 3 echipe fara sa se vada diferenta de valoare. Asa ca exemplele date mai mult confirma spusele lui Piturca decat sa le contrazica. Mr. Tolontan, da-ne un englez sau un neamt care a spus ca renunta la nationala si a fost rugat de cineva sa revina. Pe acolo vorba e vorba si cand o scoti pe gura ramane zisa. Nu ti-o iei inapoi ca pe Dambovita.

bugsy  •  21 octombrie 2010, 11:46

In fotbalul (cel actual, cel putin), DOAR rezultatele conteza. Piturca a avut dreptate! La un sportiv determinant este caracterul, nu talentul. Cu talentele castigi o batalie, dar caracterele castiga razboiul!

Mircea  •  21 octombrie 2010, 11:52

Si Tolo a inceput sa-i plateasca polite lui Piturca. Dragi ziaristi, dupa ce v-ati isterizat ca Romania a facut doar egal cu Franta si Italia la Campionatul European sunteti mielusei si inghititi toate gogosile lui Lucescu Jr. dupa un egal cu Albania. „rezultatele măsoară tot în sport, mai puţin ceea ce face ca sportul să merite trăit şi iubit” – compara te rog numarul spectatorilor de pe Ghencea si din Banie inainte si dupa venirea lui Piturca si o sa vezi ca ceea ce ai spus tu nu se aplica la Piturca. El n-a fost respectat doar de catre ziaristi si articolul de astazi in care cauti pete in soare este elocvent pentru modul in care il tratati. Ati reusit de cateva sa influentati si opinia celor mai slabi de neuroni, dar acum lumea s-a convins si nu o sa va iasa 😉

cosmin  •  21 octombrie 2010, 12:16

deocamdata pt piturca vorbesc rezultatele, pe cand Radoi a preferat banii in locul performantei. iar vrajeala lui becali -ca trebuia sa ajunga la Inter dar nu a vrut sa cheltuie Moratti mai multi bani- nu mai tine. Radoi e o prostituata si nimic mai mult. Insa, ce-i drept, e o prostituata care stie meserie 🙂

deco  •  21 octombrie 2010, 12:17

Tolo, cand Piti face super rezultate la Craiova, toata lumea se ia de o declaratie a lui, e clar de ce el nu vrea sa vb cu presa, mereu scoateti ce e mai rau din el. aveti asa favoritii vostri pe de o parte si pe cealalta cei pe care va place sa ii atacati. exemplu off topic, „mucles”Apostol, omul a zis o data mucles la nervi dupa un meci pierdut si a devenit porecla, e mai rau decat la scoala, el a zis o data, voi de mii de ori, ce dulce e razbunarea, dar oare cine se razbuna? mai rau e ca si becali, fiind batut in cap, ii zice tot mucles, ca doar l-ati facut aproape ziarist cu atatea interviuri la gsptv, mai bine numiti becali tv, serios!!!
revenind la Piti, e clar ca e mare antrenor, dar pt ca nu are discursul semi tupeist, semi impaciuitor, semi-cult, al lui Razvan, si pt ca a avut perioade cand nu a vrut sa vb cu voi, l-ati facut sa plece de la nationala. eu de Piti nu as vorbi decat mai tarziu, cand f probabil va ajunge sa se lupte la titlu, cu Steaua si Timisoara. cu siguranta in cupele europene va ajunge. are acel dram de noroc necesar, pe langa valoare.
de ce e periculoasa treaba de la Craiova, pt ca la primul esec toti ziaristii veti arunca cu noroi in el? eiii pe razvanel inca i pupati dupa 2 puncte cu albania si belarus, unde e obiectivitatea presei, parca am fi in politica deja, piti e base, si toata presa sare pe el, macar pe base il apara nasu. piti insa nu are nas….sa il apere.

antibase  •  21 octombrie 2010, 12:17

Cat timp are rezultate(si are), Piturca e intangibil(la Craiova) !

mihai  •  21 octombrie 2010, 12:18

Nu imi vine sa cred ce poate sa faca domnul Piturca. Cu foarte multa seriozitate si cu putina pricepere poti reusii in viata in aproape toate domeniile de activitate. Mai ales in fotbalul asta de la noi care e incojurat numai de lucruri negative. Tot respectul pentru domnul Piturca. ESTE UN DOMN !
PS eu sunt stelist insa mai nou supraveghez meciurile Craiovei din placerea de a vedea lucruru frumoase si mai ales SERIOASE.

mihai  •  21 octombrie 2010, 12:20

In schimb la Steaua… Ne-am reintors la HAOS.

kerkele  •  21 octombrie 2010, 12:42

Cataline, Piti e un om „dusmanos”, daca se poate spune asa: in sensul pozitiv.Cu felul lui asta dificil de a fi are totusi o multime de prieteni, are o multime de rezultate la echipele pe care le-a antrenat, are principii de viata destul de sanatoase(vezi numai si doar faptul ca antreneaza doar echipele pe care le iubeste…Steaua, Craiova, Nationala).
Chestiile astea nu sunt proprii multor oameni, nu doar antrenori de fotbal.
Asa ca, poate ar fi bine sa-l luam numai si numai asa cum e el, fara sa-l judecam prea tare:ca pe UN simplu OM!
Mult Respect, Cataline!

radu  •  21 octombrie 2010, 12:56

nu va lua campionatul la craiova.
va prinde cupele europene cativa ani si atat.
si nu va face nimic in cupele europene.
e un antrenor decent si atat.

biletul zilei  •  21 octombrie 2010, 14:44

Pai acum ce sa facem: sa il luam la bataie pe Piturca ca a pus Craiova pe picioare dar face declaratii nasoale despre Radoi? Da Lupescu care a facut-o de oaie cu Radoi de ce nu e culpabilizat. ca de la afirmatiile lui s-a ajuns la ce s-a ajuns. nationala e o suma de interese personale care nu converg ci o iau care incotro. poate si de asta suntem pe locul 50 la natiuni. atat timp cat voi loviti din toate directiile in oricine e dispus sa faca raiting, jucatorii joaca doar pentru sumele din conturi iar conducatorii sunt struniti de cativa impresari nationala o sa fie in cadere libera. iar noi o sa stam sa ne uitam ca papagalii cum altii joaca pe la turneele finale si o sa injuram ca niste idioti de la TVR nu au bani sa transmita un meci al singurului campion de la noi

Carol K  •  21 octombrie 2010, 15:10

Pana la urma ce mari rezultate a scos Piturca la Craiova ? A reusit s-o scoata din pasa proasta prin entuziasmul creat…Craiova joaca ceva,daca va reveni si Fl.Costea va juca aproape de ceea ce se intampla pe vremea lui Napoli.In rest sunt de acord,Piti este usor complexat probabil si din cauza aurei de barbugiu si trisor la cazinouri pe care o poarta.Afisand aceasta atitudine de intransigenta extrema vrea sa recupereze din imaginea croita in tinerete.

reco  •  21 octombrie 2010, 15:17

1. Radoi a declarat asta fara a motiva decizia, probabil ca atunci cand nu venea cu placere pe vremea lui Piturca era dornic de rezultate, acum doar in foame de bani, asa ca Radoi ramai cu arabii si cu banii lor. RADOI nu te RAZGANDI ramai la ARABI, poate il convingi si pe COCIS sa renunte la NATIONALA, aveti un loc si pentru FLORESCU! HAI PA!

Che Guevara  •  21 octombrie 2010, 15:33

In patria lui Razgandeanu, Piturca este unul dintre putinii oameni pe al carui cuvant te poti baza. Daca spune alb ramane alb si daca e negru ramane negru. Nu se intoarce dupa cum bate vantul, gen Lucescu sau Mircea Rednic.

Razvan Popsor  •  21 octombrie 2010, 15:38

Pentru modul cum a pus problema revenirii sale la Steaua, ma refer la garantii mari, de parca ar fi cel mai mare antrenor din Europa…mai am impresia ca Piturca e un om fara scrupule si doar pe interes.De cand s-a dus la Craiova de fiecare data cand are ocazia mai arunca cu putin noroi in Steaua sau mai face el o aroganta, cum numai el stie…Pentru fotbalul romenesc sper sa faca treaba, dar pentru el vreau s-o vad retrogradata pe Craiova.

poanta anticrin  •  21 octombrie 2010, 16:52

Iar esti de partea cealalta a adevarului ca si in politica. Te afunzi din ce in ce mai rau. FORNADE RULES!

johno  •  21 octombrie 2010, 17:19

tolo salut, voi incerca sa-ti atrag atentia punctual asupra catorva chestii:
1. de afirmatia cu „derby de romania promovat in exces de presa a avut 10.000 de spectatori noi cu minerul lupeni am avut 10.000 si cu sportul 20.000″de ce nu va legati ? afirmatia exprima un adevar ce nu poate fi negat sau interpretat
2. oltenii dupa cat au patimit in ultimii 20 de ani au o rabdare incredibila, vei vedea, il toleram si il sprijinim pe piturca si daca termina pe locul 10 anul asta, presiunea e minima pe el din partea suporterilor, sustinerea e maxima;
3. radoi a plecat pt bani la arabi desi putea sa faca fotbal in vestul europei el a preferat prostitutia, olaroiu la fel, piturca insa nu a plecat la arabi desi nu ma indoiesc ca a avut destule oferte;
4. piturca nu si-a renegat originile oltenesti niciodata, radoi da
5. ca site de ziar sunteti peste prosport insa la varianta pentru tel mobil e peste voi, e mai bogat in informatii, faceti ceva
6. am o curiozitate: are mm stoica puterea de a sterge comentariile de pe net la articolele lui din ziar sau doar ziarul are aceasta putere ?
multumesc

Comentează