Robert Turcescu a facut ieri, la prima editie a emisiunii 100%, difuzata pe B1TV de la 20:00 la 21:00, un rating de 0,5, share 1,5%, in linie cu Nasul, emisiune care i-a succedat pe intervalul 21:00 – 24:00. E prematura orice analiza, o emisiune isi cistiga in timp locul in grila. Tot ieri, Realitatea a ramas in cifrele sale clasice, aproximativ 5% share, in timp ce Antena 3 a depasit-o incepind cu ora 20:45, cind Sinteza Zilei a luat peste 7% din piata. Mircea Badea continua sa scoata o audienta impresionanta pentru o televiziune de nisa si pentru o emisiune care se bazeaza aproape exclusiv pe propria prestatie. 1 din 10 telespectatori care s-au uitat la televizor in ultima ora a zilei l-a urmarit pe Badea, privind inclusiv ironiile sistematice la adresa mea.
marți, 5 octombrie 2010, 1:51
Robert Turcescu a facut ieri, la prima editie a emisiunii 100%, difuzata pe B1TV de la 20:00 la 21:00, un rating de 0,5, share 1,5%, in linie cu Nasul, emisiune care i-a succedat pe intervalul 21:00 – 24:00. E prematura orice analiza, o emisiune isi cistiga in timp locul in grila. Tot ieri, Realitatea a ramas in cifrele sale clasice, aproximativ 5% share, in timp ce Antena 3 a depasit-o incepind cu ora 20:45, cind Sinteza Zilei a luat peste 7% din piata. Mircea Badea continua sa scoata o audienta impresionanta pentru o televiziune de nisa si pentru o emisiune care se bazeaza aproape exclusiv pe propria prestatie. 1 din 10 telespectatori care s-au uitat la televizor in ultima ora a zilei l-a urmarit pe Badea, privind inclusiv ironiile sistematice la adresa mea.
Si inca o constatare a unei tendinte de piata: in conditiile in care Total TV-ul (numarul celor care se uita la televizor) scade, cresc accesarile pe net. In all urban, A3 face, pe emisiunea lui Badea, cam 260.000 de telespectatori, adica aproximativ numarul de vizitatori unici pe zi ai gsp.ro.
ionut • 5 octombrie 2010, 14:01
care crezi ca este cheia succesului la mircea? doar propria-i prestatie? mie unul mi-e foarte greu sa inteleg cum dea reusit sa consolideze atat de bine intervalul ala orar ca fiind al antenei 3. sa nu uitam si ce scoruri face ciutacu pe acelasi interval
takeda • 5 octombrie 2010, 14:04
va surpinde faptul ca 1/10 sunt pasionati de aceasta emisiune, sau ca dl. Badea este considerat jurnalist? sau nu va surprinde nimic si postul e din categoria „FYI”?
Cătălin Tolontan • 5 octombrie 2010, 14:11
takeda: nu ma surprinde, e FYI
Andrei • 5 octombrie 2010, 14:14
Lucrul asta spune multe despre nivelul intelectual al poporului roman. In emisiunea lui de la radio se poate ,,vedea” cel mai bine care e profilul fanului lui Mircea Badea.
scipio • 5 octombrie 2010, 14:24
Care este rating-ul lui badea? Share-ul nu ma intereseaza.
Basencu • 5 octombrie 2010, 14:25
MB a explicat acum un an ca el face mai mulţi bani profit pentru mogulas decât GSP.Bine făcea si o confuzie între GSP TV si GSP.Pe fond avea dreptate dar era in confuzie privind ziarul si tv.Dorea mai mult sa te ironizeze.Faptul ca te ironizeaza nu e un lucru rău.Inteapa l si tu.Ca la urzica.Te nteapa ca ai ţinut cu portocalii astia care in curând o sa te reclame la parchet ca tu ai construit patinoare cu bani mulţi.
Nicu Panaitescu • 5 octombrie 2010, 14:30
Ca 1 din 10 romani se uita la Badea aproape ca n-ar fi o nenorocire daca ceilalti 9 ar citi Kant. FOI, ok, da’ si un pic de promo. Nu stiu de ce, da-mi place sa cred ca partea cu promovarea e facuta in sila.
scipio • 5 octombrie 2010, 14:46
Catalin, vezi ca lumea nu intelege ce inseamna share 10%. Nu este vorba de 1 din 10 romani. Terminati cu prostiile.
Liviu • 5 octombrie 2010, 14:53
Se pare ca pe tv raman mai putini privitori, de aici procentul mare pe care il face MB, la acea ora!
Faptul ca voi aveti pe gsp.ro un numar aproximativ egal de cititori cu cel al privitorilor pe MB, este iarasui semnificativ.
Privitorul la TV, se imputineaza, cred ca profilul lui pasiv este opus fata de al internautilor, care cresc numeric, acestia sunt mai selectivi cu informatia !
Ma bucur ca mai putini se uita la TV, si ma bucur ca sunteti la fel de cititi, cred ca intelgem de unde vine informatia
parerea mea !
L
Piticu21 • 5 octombrie 2010, 15:04
io zic sa cumparam advertoriale in emisiunea lui badea … pe bune … daca gandesti pret per unic .. ajungi la niste cifre bune :))
Cătălin Tolontan • 5 octombrie 2010, 16:14
scipio: share inseamna procent din cei care in acel moment se uitau la televizor, asta ai vrut sa precizez? ratingul a fost de 2,3 all urban
Nicu Panaitescu: nu e nici o promovare. Eram curios cit a facut Turcescu, am comparat cifrele si mi-a sarit in ochi 10% share la Badea
Media freak • 5 octombrie 2010, 16:14
D-le Tolontan, cred trageti concluzii gresite din comparatia unicilor gsp.ro cu nr. de spectatori ai emisiunii d-lui Badea.
Badea face 260,000 de spectatori all urban in medie per minut al emisiunii (in termeni tehnici rating). In mod normal ar trebui sa aiba un numar (mult) mai mare de spectatori pe emisune pentru ca unii vin, altii pleaca pe parcursul emisiunii(in termeni tehnici asta se chema average reach, il rugati pe cel care v-a pus la dispozitie datele sa va dea cifrele aferente acestui indicator). Vizitatorii unici ai gsp sunt echivalentul indicatorului average reach, asadar aveti tendinta sa comparati mere (ratingu’ lui Badea) cu pere (unicii gsp, echivalent cu un average / daily reach). Scuze cititorilor pentru tehnicalitati.
scipio • 5 octombrie 2010, 16:22
Da, mersi. Ratingul il vroiam.
Eu ultima data cand ma mai uitam la badea (acum vreun an jumate) il foloseam pe post de somnifer. Adormeam garantat in 5-10 minute. Deci 10% share poate sa insemne orice 🙂
Cătălin Tolontan • 5 octombrie 2010, 16:43
Media freak: da, ai dreptate, dar cind compari net cu tv nu faci comparatii 1 la 1. De aceea nici nu am tras concluzii, aici nu ai dreptate. De pilda, dc discuti despre gsp, ai 1,6 milioane de unici pe luna. Ziarul are si el peste 700.000 cititori /zi, dar care nu se insumeaza in totalitate cu cei 250.000 de pe net / zi pentru ca exista si intersectii intre cele doua multimi. Clar e insa ca netul creste, asta am vrut sa scot in evidenta, si ajunge la marimi comparabile cu cele ale televiziunilor.
a.a. • 5 octombrie 2010, 16:58
turcescu nu va face mare brânză, este un fel de cristian diaconescu, şi-a construit imaginea de jurnalist imparţial, integru, bla, bla în ani de zile şi s-a dezumflat într-o noapte.
şi zău aşa, s-a săturat lumea de dan puric până peste urechi.
a mai avut ghinion să se difuzeze în acelaşi timp cu emisiunea de pe tvrc în care invitatul lui Daniel Cristea Enache a fost Filip Florian, chiar dacă în reluare.
Deci, turcescu este pus cam aiurea în program, asta dacă are acelaşi public ţintă pe care-l avea hăt, ani.
mie mi-ar fi placut să ştiu ce audienţă a avut emisiunea în care a fost invitat Mircea Cărtărescu.
Cătălin Tolontan • 5 octombrie 2010, 17:03
a.a: „2+1”, unde a fost invitat mircea cartarescu, a facut 0,1 rating cu 0,5 share
a.a. • 5 octombrie 2010, 17:06
mulţumesc mult:)
teodor • 5 octombrie 2010, 19:23
ce rost are sa vorbesti de mircea badea si antena 3?? Circariile lui de la tv au ca public tinta aceiasi maimutoi care il privesc pe diaconescu pe otv.
Sa fim seriosi…ca ziarist esti sensibil la imaginea ta,ca om….sint convins ca penibilul mircea badea iti e indiferent! Ignora-l pe prost!
Cătălin Tolontan • 5 octombrie 2010, 19:28
teodor: am o parere diferita de a ta. Se poate, asa-i?
Sergiu • 6 octombrie 2010, 8:37
Cataline, de ce nu vrei sa recunosti ca pe segmentul orar pe care intra Badea sunt ”pierde vara” ? La ora aceea fie oamenii muncitori dorm, fie cei fara griji se distreaza sau sunt pe net asa ca ceea ce ramâne sunt bârfitorii de ocazie carora le place sa speculeze în gol aiureli decât sa gaseasca solutii de iesit din criza în care se afla…e mai usor sa te lamentezi pe OTV si sa te maimutaresti pe A3, decât sa faci analize pertinente si sa provoci dezbateri constructive.
Cât despre net…de ce te miri? Este mult mai accesibil! Plus ca asa avem si noi, cei plecati prin zari straine, un contact mai strâns cu limba si gândirea în care ne-am nascut:nu mi-e dor de România dar de unii oameni de pe acolo, da!
genghinni • 6 octombrie 2010, 10:19
Ca orice om si Mircea Badea are pasarelele lui dar in privinta clasei politice de dupa 1990 si-a faunei ce apare la TV are in covarsitoare parte, dreptate.Solutii trebuie sa ofere guvernul,de aceea administreaza tara si este platit pentru acest lucru.
Cătălin Tolontan • 6 octombrie 2010, 10:45
sergiu: gresesti, structura demografica a publicului de tv de „late night television” este foarte buna, vorbim exact de publicul tinar si, de cele mai multe ori, educat
yoyo • 6 octombrie 2010, 16:40
O editie de emisiune (oricare ar fi ea) poate performa mai bine/mai putin bine. Depinde de multe lucruri, nu intram in filosofii. Daca e sa judecam lucrurile sanatos (nu sa facem manevre cu iz pr-istic) hai sa nu luam o singura editie in discutie. Pe septembrie-octombrie Mircea Badea scoate un share mediu de 8 si un pic (NU 10!) pe tot publicul urban. Daca ne uitam pe 18-49 urban (adica excludem piticii, scolarii, liceenii si pensionarii) scoate un share de 7. Iar pe 15-34 urban (includem liceenii, dar dam afara si maturii) coboara pana la 6 share. Hmmm… dintr-o data nu mai pare asa mare&tare.
In privinta educatiei publicului – suntem tara in care toti fac cate o facultate particulara asa ca teza publicului educat… poate lua si ea linistita o pauza.
Aooooleeoooo | Mircea Badea • 6 octombrie 2010, 18:41
[…] Vaaaaaai, mi-a scazut audienta! Sau nu ??!?!? Via Tolontan. […]
Petrisor • 6 octombrie 2010, 19:43
mie mi se pare ca Turcescu a obtinut o audienta extrem de mare pentru prestatia lui si televiziunea aia care NU exista
nilak • 6 octombrie 2010, 22:09
deci super postu tineo tot asa
una • 6 octombrie 2010, 22:29
Mai, Mircea, nu-ti mai irosi energia aiurea, cu toti…
EJECT la tot prostu’.
Uite, promit ca si eu fac asa.
BYE.
bpv • 6 octombrie 2010, 23:15
oricum audientele nu se calculeaza foarte clar.
din cate stiu eu sunt sa zicem 2000 de oameni monitorizati si pe baza aia se dau audiente de milioane de telespectatori..
Iniesta • 6 octombrie 2010, 23:23
pe langa exagerari, Badea totusi are ceva de spus.. ceva interesant.
realdigital • 7 octombrie 2010, 0:50
Badea face audienta – are cu ce !
ARCU DE TRIUMF • 7 octombrie 2010, 9:42
Hai sa fim seriosi, si OTV are rating si? Ce inseamna asta? Daca te iei in gura cu toti, faci misto de toti fara urma de bun simt si respect normal ca faci rating. Asta e romanu, consumator de scandal si bascalie. Hai sa-l punem pe Plesu in prime-time 1h si Badea la 1 noaptea, pariu ca Badea aduna mai multi uitatori? Si? Ce inseamna asta? Cantitatea nu inseamna calitate, dar in publicitate da. Multimea aduce bani nu calitatea multimii. Ca la fotbal si la opera. Iar succesul lu’ Badea are un cost: amenzile de la CNA. Sunt direct proportionale, ca si la OTV. Iar publicul lui Turcescu e total diferit de al karatistului. Comparam mere cu pere.
Mm • 7 octombrie 2010, 9:50
Sergiu am impresia ca tu esti unul din cei 10-20 de insi care se uita la Turcescu,”sa faci analize pertinente si sa provoci dezbateri constructive” e clar de la Turcescu.Sa faca el analize pana ii ies pe nas la televiziunea unde e sluga.In tara asta poti munci pana cazi in cap,platesti taxe si spagi in nestire iar cei de la putere fac bani din pix.Asta e o analiza pertinenta,atat.
beep • 7 octombrie 2010, 13:41
apropo de publicul educat din rom. as dori sa va intreb cat de deontologic e ca, pe site-ul de sport nr 1 din romania, langa chenarele cu blogurile d-voastra si a d-lui vochin, sa apara penisul pseudofotbalistului ad. cristea?
geretus • 7 octombrie 2010, 15:37
Omu’are o prestatie care prinde la public… E o conjuctura ( putem dezvolta subiectul zile intregi)… il ajuta mult situatia sociala a Romaniei, gafele puterii , stilul sau etc…
Daca Romania era o tara normala ( gen Germania, Franta etc) audienta lui era una de nisa…
Lumea se uita… ca sa rada…
Si eu il urmaresc din cand in cand fix din acelasi motiv…
radu • 7 octombrie 2010, 15:43
audienta nu inseamna valoare.
mediocritatea agresiva are audienta.
Doru • 7 octombrie 2010, 19:33
Interesant cat de oripilati sunt „degustatorii” de Kant,Borges sau Marquez(cu totul aleator) ,de audienta lui Badea.Cred ca ,in semn de protest, o sa treaca la emisiunile filozofilor Nasu’ sau Dan Diaconescu!Manelistilor sub acoperire , voi sunteti audienta de la Etno sau Taraf!
Ana Banana • 7 octombrie 2010, 20:07
Tolo de fapt care este marul discordiei aici? Nu am inteles niciodata de ce te ataca MB. Stiu ca are mici obsesii, dar eu il plac si asa. Si imi placi si tu extrem de mult. Si CTP. Daca 3 oameni extrem de inteligenti nu se pot intelege, vai de politica noastra.
watchtower • 7 octombrie 2010, 20:40
@sergiu: Cine decide ca discutiile sunt sau nu sunt „pertinente si constructive” Umbli cu nasu atat de sus incat devii ridicol
seb • 8 octombrie 2010, 0:29
Tare de tot citesc din comentarii si-mi dau seama ca sunt un analfabet care a plecat din tara, dupa ce a facut o facultate si in prezent este inscris la un program de doctorat in S.U.A.,care crede despre emisiunea lui mircea a fi o analiza critica a societatii romanesti- Sa mai ma intreb cum a ajuns Basecu presedinte a doua oara cred ca este redundant.
pribeagu • 8 octombrie 2010, 20:08
salut tolo, ce parere ai despreexprimare lui mircea b.de pe blogul sau? merita sa-l mai aduci in discutie?? Cum e turcu si pistolu, parca asa era proverbu??? Asadar, aia 10% te-ai prins cum sunt…. ptr multi dintre noi, tu esti No1 forever…
alupigus • 9 octombrie 2010, 7:31
În ultima săptămână şi-au făcut botezul Google TV şi Apple TV — astea amândouă se doresc a fi nişte soluţii de livrare streaming video (audio, date) via Internet. Cum ar veni, îţi transformi tembelizorul din sufragerie (sau dai banul pe un Internet TV de la Sony) într-o unealtă cu care poţi viziona un canal TV în direct, sau poţi urmări emisiuni înregistrate prealabil conform programării tale, sau poţi jongla cu n-şpe canale teve simultan (cam ca PiP, picture-in-picture) dimpreună cu navigare pe Internet, ciripit pe Tweeter, dat mare pe Facebook sau bârfit pe ceva Messenger. În cinci ani o să pocnească şi România sculele astea, nah, atunci mi-s curios cum mai dibuie „sondorii” care procente unde merg…
scatalin09 • 11 octombrie 2010, 17:22
Salve Tolo,
Mi-a placut si insinuarea ca amicul tau Turcescu va creste in timp, in felul asta nu-l faci sa para un loser de la inceput.
Si mi-a placut si comparatia numarului de spectatori al lui Badea cu cel al GSP-ului. Vezi doamne, desi ironizat de Badea, ai si tu succes. Insa smecheria asta nu-ti tine cu mine, atat spectator de Badea cat si cititor de GSP. Si stii de ce? Pentru ca termenii comparatiei nu-s din aceeasi specie: OAMENII SE UITA LA BADEA PENTRU BADEA, DAR NU CITESC GSP PENTRU TOLONTAN. Sincer vb, daca Badea nu posta linkul asta la el pe blog, nu ti-as fi citit articolasul…
In final da-mi voie sa spun ca ironiile lui Badea la adresa ta sunt cat se poate de justificate, in timp ce tacerea ta n-are nicio scuza. De ce nu e Ridzi dupa gratii? De ce nu mai avanseaza ancheta DNA? Stii si tu de ce (taci si ancheta nu avanseaza): pentru ca au trecut alegerile si cine trebuia sa castige a castigat.
Sunt foarte curios daca vei publica postul asta… Am un sentiment ca nu o vei face.
Hai, pa!
MERTICARU IULIAN • 24 octombrie 2010, 11:24
DE CE NU POSTEZI COMENTARIUL MEU??? TE DERANJEAZA???????