Pe vremea Cooperativei, puţine cluburi ieşeau din regula preşedinţilor grupaţi în jurul lui Jean Pădureanu. Era o dictatură bonomă? Nici vorbă! Aşa transpare acum, zîmbitoare şi caricaturală, dar sîntem la 10-15 ani distanţă. De fapt, în spatele cortinei mitologice umoristice a clasamentelor finale stabilite în biroul lui Nea Jean încă înainte de începerea sezonului, întrecerea era profund viciată de banii şi punctele traficate pentru scopuri personale! Astfel s-au născut preşedinţii bogaţi ai cluburilor sărace. Faptul că Pădureanu însuşi nu s-a căpătuit e doar proba că natura umană e diversă, în căutarea puterii sau a reputaţiei şi nu doar a banilor.
duminică, 26 septembrie 2010, 6:46
Pe vremea Cooperativei, puţine cluburi ieşeau din regula preşedinţilor grupaţi în jurul lui Jean Pădureanu. Era o dictatură bonomă? Nici vorbă! Aşa transpare acum, zîmbitoare şi caricaturală, dar sîntem la 10-15 ani distanţă. De fapt, în spatele cortinei mitologice umoristice a clasamentelor finale stabilite în biroul lui Nea Jean încă înainte de începerea sezonului, întrecerea era profund viciată de banii şi punctele traficate pentru scopuri personale! Astfel s-au născut preşedinţii bogaţi ai cluburilor sărace. Faptul că Pădureanu însuşi nu s-a căpătuit e doar proba că natura umană e diversă, în căutarea puterii sau a reputaţiei şi nu doar a banilor.
În acea vreme, Oţelul era unul dintre puţinele cluburi-excepţie. Sub conducerea lui Marius Stant şi, mai apoi, a tandemului Stan – MM Stoica, Galaţiul a făcut rar compromisuri, preferînd să cîştige prin forţa echipei locul din prima divizie. Iar acum acest loc este 1!
La Oţelul s-a născut o cultură a luptei. Mai de fiecare dată, echipa a încurcat granzii. I-a lovit, a pulverizat aerul ceremonios din jurul acestora şi i-a încurcat cînd le-a fost mai greu. Meciul cu Steaua a venit în seria logică a efortului independent al gălăţenilor. Se poate discuta pe acea fază din finalul primei reprize, cînd Steaua a solicitat un penalty. Dar asta nu reduce din meritul gazdelor, care au condus ritmul meciului şi au supravieţuit în presiunea de final a steliştilor.
Despre bucureşteni? Oricărui antrenor i-ar fi greu să integreze repede a treia echipă în cea de-a doua, care a luat locul primei la începutul sezonului. Fiecare zi pierdută în negocierile lui Piţurcă, plus cele două renunţări de antrenori, se plătesc acum. În timp ce Steaua a făcut un transplant total într-o săptămînă, Oţelul şi-a conservat mai bine de un deceniu nu doar conducerea, dar şi ideea.
Florian • 26 septembrie 2010, 18:56
Salut Catalin
Am o mare mahnire sa-ti marturisesc.Cum se poate ca acum cand Romania a castigat CM de handbal sa nu scrieti nimic pr gsp.ro,nimic nici in timpul meciului si nici imediat dupa.Poate ca ne-am saturat sa stim ce a facut Steaua si cea mai zis becali dupa meci.
Trist.
RASPUNS TOLO: gsp a scris, imi pare rau ca nu ai citit. Si, atentie, nu e CM de handbal, este un turneu amical, e adevarat ca cel mai important, dar amical
geo • 26 septembrie 2010, 19:01
corect! a fost o perioada acum ceva ani cand steaua castiga cam usor cu otelul, in rest i-a cam batut pe granzi, sau macar a incercat, bravo lor
un stelist • 26 septembrie 2010, 19:15
cand intrebi un copil ce trebuie sa fie facut la steaua, acela iti va spune, sa vina oli,antrenor ! sau nea piti ! sau hagi ! sau mm ! nu are importanta numele, ci ideea. sa vina un profesionist. daca il intrebi pe becali,iti va spune ca va aduce jucatori si EL va spulbera tot. nu spune niciodata sa vina un profsionist care sa lucreze. asta este morala: cat timp patronul nu intelege ceea ce un pusti stie si spune prin cuvinte specifice varstei, steaua nu va castiga nimic, CUM NU A MAI FACUT-O DE 4 ANI.
ps
desi ma doare, am dorit ca steaua sa piarda si sunt fericit. pt ca doar infrangerile dureroase il pot aduce pe patron la adevarul esential: angajeaza un profesionist si lasa-l sa lucreze !!
Cristian • 26 septembrie 2010, 19:19
Bravo Cataline, esti o mare valoare pentru presa!!!
Ai perfecta dreptate.
E nevoie de continuitate si spirit de lupta.
Steaua a murit in 2003 odata cu venirea acestui personaj „de exceptie” pentru fotbalul romanesc.Cat va patrona Steaua clubul va avea de suferit enorm.
ag • 26 septembrie 2010, 19:27
am înteles ideea: just, Oțelul are un început bun de campionat și are o imagine de echipă muncitoare. totuși, anvergura articolului este exagerată în raport cu amploarea meritului acestei echipe. dacă acest material ar fi fost postat după craiova-oțelul din finalul campionatului trecut, ar fi avut un alt gust pe limba oricui.
chris_gali • 26 septembrie 2010, 19:29
Steaua n-a solicitat penalty , Steaua a avut un….penalty , CLAR !!!!…cand i s-a anulat Craiovei glul lui M Costea au vuit toate ziarele timp de o saptamana despre asta iar acum cand stea a fost FURATA se scrie doar ca….a solicitat !!!! , ca si cum ar fi cerut ceva de POMANA !…Oricum , sincer vorbins , Steaua impresioneaza neplacut in acest inceput de sezon !…in afara meciului de la Vaslui Steaua n-a jucat mai deloc !!!!..iar azi Oteleul a pus capac cu aceasta victorie cu o echipa de…copii !!!!…Oteleul are cel mai tanat lot dintre toate echipele din Liga 1 !
milan6 • 26 septembrie 2010, 19:31
cum va arata steluta in Stefan cel Mare:
4 4 2 sau 4 3 3?
Vio Moldovan ne va lamuri cu „gasca nebuna”!
Threyc • 26 septembrie 2010, 19:32
Nu avem bani, Cataline, si atita vreme cat nu sunt bani, nu se va face performanta la Otelul. Inafara de una : aceea de a supravietui in prima divizie a fotbalului romanesc.
hans • 26 septembrie 2010, 19:39
mai trebuie sa amintesti de simionas si grigoras care au facut lucruri bune la galati.otelul a facut si va mai face „compromisuri” dar strict din nevoi financiare(club sarac).oricum este demn de admirat ambitia colectivului: jucatori,antrenori conducere.bravo lor!
verdecastro • 26 septembrie 2010, 19:42
Eu îmi amintesc despre ”cooperative” – la plural. Erau două organizaţii serioase, care decideau titlul. Cooperativa lui nea Jean era mult mai prăpădită, lucra mai mult la demisolul clasamentului.
E drept că în amintire vechile cooperative s-au respectabilizat, cam ca don Vito Corleone, fiindcă ”pe vremea aia Steaua câştiga Cupa Campionilor”.
În Franţa, Olympique Marsilia n-a fost iertată de nimeni – pentru o vină mult mai mică. Probabil că diferenţa asta explică între altele de ce Franţa expulzează ”romi” spre România şi nu invers.
mihai Bistrita • 26 septembrie 2010, 19:53
„Pe vremea Cooperativei, puţine cluburi ieşeau din regula preşedinţilor grupaţi în jurul lui Jean Pădureanu.” Soarele a rasarit tot timpul de la Bistrita, in economie, in fotbal, in politica etc. Dinamo, Steaua, Rapid si alti „granzi” au fost nevoiti sa se bata la retrogradare din ’90 pana acum deoarece ii subjuga Jean Padureanu. Dinamo, Steaua si Rapid au cedat puncte Gloriei pentru ca cea din urma sa castige titluri peste titluri. Gloria era un fel de Scornicesti, iar Dinamo, Steaua si Rapid nu indrazneau sa bata Bistrita. Gloria a jucat ea cu…ea, a jucat singura, alte blatiste nu au existat. N-a existat Ceahlaul, n-a existat Dinamo, n-a existat Steaua, nici Rapid, doar Bistrita, Nici arbitri nu au existat, sau daca au existat nu erau corupti. Felicitari tolontan pentru acest articol gretos, de manipulare a prostilor si a sfertodoctilor! „Galaţiul a făcut rar compromisuri, preferînd să cîştige prin forţa echipei locul din prima divizie. La Oţelul s-a născut o cultură a luptei. Mai de fiecare dată, echipa a încurcat granzii.” Asa e, Galatiul e zana cea buna, e curva virgina a campionatului romanesc, n-a facut compromisuri niciodata, a incurcat tot timpul granzii. Las aici un link pentru a dovedi ca Otelul a facut compromisuri (ca sa fiu discret): http://www.adevarul.ro/sport/fotbal_intern/Avancronica-partidei-Otelul-Galati-Steaua_0_341366337.html. Din acest articol reiese ca Otelul are doar 7 victorii din 44 de meciuri contra Stelei. Dar n-a facut compromisuri:)) Niciodata:)) A „lovit” granzii, n-a stat niciodata capra in compania granzilor, i-a „pulverizat”.:))) Daca ai putina decenta nu-mi stergi acest comentariu. M-am exprimat liber, fara sa injur.
dan • 26 septembrie 2010, 20:05
Cate comentarii:) , daca apare cuvantul Otelul in titlu normal ca nu se inghesuie nimeni sa comenteze, felicitari otelului
Profesorul • 26 septembrie 2010, 20:07
Arcanu, Bordeanu, Tofan, Pelin, Vali Stefan, State, Ion Viorel, Bratianu, Males… Antrenor: Vasile Simionas.
Cristi • 26 septembrie 2010, 20:10
N-am inteles niciodata de ce Otelul e buna doar acasa. In deplasarile importante nu a facut niciodata nimic. Aaaa, a batut pe Dinamo cu un gol marcat cu ceafa de Gabi Tamas, sezonul trecut, parca.
Constantin • 26 septembrie 2010, 20:15
In comentariul dumneavoastra nu sunt de acord cu urmatoarea fraza „Galaţiul a făcut rar compromisuri, preferînd să cîştige prin forţa echipei locul din prima divizie.” Nu o sa uit niciodata acea fatidica zi din deceniul trecut cand Farul Constanta, in loc sa joace pentru prima data in Cupa UEFA, a preferat prin Gache sa il introduca in teren pe actualul antrenor al Viitorului Constanta – Anghel, care era suspendat, si sa piarda meciul la masa verde cu 3-0, desi castigase pe teren cu 3-0. Prin acel aranjament ordinar Otelul a ramas definitiv in prima divizie si a devenit echipa de azi. Trebuie sa i se multumeasca si Farului Constanta care a refuzat sa o retrogradeze in acel an pe Otelul Galati.
utaaradan • 26 septembrie 2010, 20:23
bistrita e capul blaturilor? cite titluri acistigat ? caci de fapt asta era miza,banii din cupele europene sau din liga campionilor ! o fi luat 5 titluri consecutive ? stiti foarte bine ce echipe din bcuresti, inainte sa inceapa an de an campionatul ele se vad deja campioane, farasa fi jucat un meci , cazul actual al stelei pe care si dragomir ne-o da campioana in toata mass-media ,de ce ,ca la cum joaca….d-l ioanitoaia avea, pina ieri pe gsp.,intru-n articol, o afirmatie, citez;esti tentat sa crezi ca istoria e inventata”
Scrisoare de la Mos Craciun • 26 septembrie 2010, 20:25
surprize surprize, cum ar spune andreea marin !!!
adi • 26 septembrie 2010, 20:32
brava! hai otelu’!
Vali • 26 septembrie 2010, 20:49
Fara rabdare nu se face nimic!
Multa munca , rabdare si oameni de calitate , asta e secretul la Otelu!
Marius • 26 septembrie 2010, 20:55
Acum se observă ?
Păi dacă e o chestie de 1 deceniu … de ce nu ai mai zis-o până acum ?
Sunt suporter Oțelul și nu cred că o să termine pe locul I la final .
Oțelul există din 1964, alte echipe de mai mult timp . Nu există doar steaua și dinamo . Reține !!!
sudest • 26 septembrie 2010, 21:01
Cataline, mult respect, articolul denota o cunoastere si o cultura a fotbalului! Dumnezeu sa te imbucure!
corvineus • 26 septembrie 2010, 21:02
poate suna a banalitate, dar pana nu pleaca becali nu avem nici o ansa pe nici un plan. an de an vedem acelasi lucru…planuri, antrenori, jucatori etc, dar mai sus de locul 4 steaua nu are cum termina.
sorin • 26 septembrie 2010, 21:04
Respect ceea ce a facut Otelul ,dar nu pot sa nu remarc paradoxul situatiei : o echipa de pluton a ajuns sa fie remarcata pentru ca joaca ceea ce stie si culmea ,este pe locul I .
Oare atentia exegerata care i se acorda Stelei de catre media nu are nici un rol in situatia prezenta ? Ceea ce se scrie si/sau se prezinta pe sticla nu pare ca urmareste altceva decat succesul vanzarii la taraba sau vestitul rating ! Cred ca ar trebui si putina detasare ,obiectivitate ,profesionalism ,etc . ,dar nu stiu daca avem cu cine si pentru cine ,de aceea putinele voci ca si cea a d-lui Tolontan nu se aud in vacarmul stirilor e can-can .
Costi • 26 septembrie 2010, 21:09
Eu, ca suporter al otelului, sunt realist si ma bucur ca adunam puncte destule cat sa fim departe de retrogradare. E si asta un obiectiv important cand stii ca jucatorii din echipa de azi, au costat sub 200.000 de euro (in total). Adevarat bogatie a clubului este data de priceperea si ambitia conducatoriilor. In plus, la Galati, fotbalul e sport nu afacere, in sensul ca sunt multe cluburi de juniori unde copii pot juca fotbal, chiar si daca nu se pricep. Important e sa se faca sport si sa fim sanatosi. Si cu fiecare victorie ca cea de azi, si mai multi pustani vor merge maine sa sa inscrie la un club.
barbar • 26 septembrie 2010, 21:24
@Florian
Frate, Romania nu a castigat Campionatul Mondial, ci o competitie amicala, numita „Cupa Mondiala”
Asa ca termina cu prostiile! Nu de alta, dar te-am mai remarcat si pe un alt topic.
In alta ordine de idei, sunt de acord ca subiectele legate de Steaua ne obosesc si ne enerveaza, chiar si pe noi, cei care simpatizam cat de cat aceasta echipa.
Asa ca, va rog, mai schimbati subiectul!
Daniel • 26 septembrie 2010, 21:45
Multa istorie Domnule Tolontan… Chestii generale in special si speciale in general. Nimic despre antrenorul Dorinel Munteanu, nimic despre stoperii Otelului, nimic despre lentoarea Stelei. Nimic despre jocul ce a semanat a derby de divizia B, nimic despre atmosfera de pe stadionul „Otelul”, nimic despre gol.
De ce Otelul? – va intrebati retoric, parca empatizand cu suporterii stelisti. Lyon e pe locul 19, Schalke 04 pe 17, Juventus pe 19, Liverpool pe 16… Despre ce vorbim? Fotbalul european a ajuns la un nivel nemaintalnit de omogenitate. Acestea fiind spuse, va propun o desprindere de cliseul ΅echipei favorite΅, va propun sa ne bucuram de FOTBAL – in acest caz. Nu de greseli de management, nu de bisnitari, nu de istorie. Ma intelegeti? Sunt stelist, acel gen de stelist ce nu injura. Un stelist care vede adevarul dincolo de culori.
Apreciez fraza Dumneavoastra ascutita, incercarea de a da un sens istoriei din ultimii ani. Contest insa lispa de analiza, de intelegere a fenomenului care, in cele din urma, se joaca doar pe teren. Nicaieri altundeva. Numai de bine!
andronm • 26 septembrie 2010, 22:12
Cu 10 ingineri si un muncitor n-ai sa construiesti nimic,dar cu 10 muncitori si un inginer ai toate sansele(daca ai si un sef de santier inteligent).Asta ar fi rezumatul meciului Otelul-Steaua.Bravo Marius bravo Dorinel!
John • 26 septembrie 2010, 22:37
Catalin, tu, care ai facut cateva dezvaluiri senzationale in ultimul timp, m-ai putea lamuri cine detine clubul Steaua? Ma refer la situatia legala, nu la personajul care se bate in piept pe la toate televiziunile.
Cred ca, atata timp cat deciziile sunt luate de un om care nu are nici o calificare privind fotbalul si nici o functie in club, ma pot adresa protectiei consumatorului, pentru ca mi se vinde un produs (Steaua Bucuresti) care este facut fara a se respecta „procesul tehnologic”.
Faptul ca baga (daca o baga) bani la echipa, nu este o scuza. Daca isi cumpara vapor si eram unul dintre nefericitii pasageri, ar fi trebuit sa ma uit la el cum coordoneaza echipajul si schimba capitanii in timp ce vasul se lupta in larg cu un taifun?
Nu vreau sa mi-l imaginez proprietar de clinica privata. Matura el pe jos cu neurochirurgii si le explica el cum se fac operatiile pe creier!
Boier Bibescu • 26 septembrie 2010, 23:17
Subscriu la ce a scris Florian.
E incredibil cum ziaristii sportivi nu stiu sa scrie altceva decat despre fotbal si mai ales despre Steaua cu Gigi Becali in frunte.
Daca Gigi Becali ar disparea de pe scena publica, ziarele si televiziunile sportive probabil s-ar inchide.
GSP, SportpunctRo si restul televiziunilor (romanesti) sportive ar avea un program de 2 ore pe zi, cum era telejurnalul pe vremuri.
Ziarele sportive ar avea 2-3 pagini si alea chinuite.
Romania e campiona mondiala la handbal feminin. Un astfel de fapt il gasim pe site-urile sportive si la emiusinile tv de sport la rubrica si altele.
Acest fapt e unul prea marunt pentru a fi bagat in seama.
Gigi Becali si Steaua sunt mult mai importanti si merita prima pagina.
GSP = Gazeta Sporturilor din Romania.
Se pare ca prin sport se intelege exclusiv fotbal. Pe prima pagina trebuie prezentat fotbal. Nu conteaza ca avem un campionat de fotbal mizerabil, ca in Europa si in lume suntem ZERO. Noi trebuie sa o dam cu fotbalul mai departe. Evident Gigi Becali / Steaua avand pole position.
Faptul ca avem campioana mondiala la handbal conteaza mai putin.
Ziaristii lu’ peste trebuie sa vanda, sa faca audienta si circ mai intai ori asta se face cu Steaua si Gigi Becali. E drept, publicul asta vrea – circ – dar parca e prea mult.
Domnule Tolontan, articolul acesta e unul bun, dar nu ati gasit nimic de spus despre campioanele noastre? E vorba handbalistele romance care au castigat medalia de aur la mondiale, nu de Steaua, Dinamo, Rapid, CFR etc la care v-ati gandit in prima faza cand am spus campioane.
Bine, era o varianta prin care am fi obtinut mai multe relatari despre handbaliste. Anume sa fi fost Gigi Becali in sala.
Hai toata lumea, scandati va rog:
GI-GI BE-CA-LI…
GI-GI BE-CA-LI…
Sergiu • 27 septembrie 2010, 0:12
Un articol al truismelor, salvat de propozitia din final ! Da, propozitia aceea sintetizeaza o idee general valabila în sport si în special în sporturile de echipa, asa cum este fotbalul !
Melnik • 27 septembrie 2010, 0:37
Domnule Tolontan ,ma minunez cat puteti sti despre echipa Otelul Galati ! Intradevar cu mana me inima va spun ca aceasta echipa este cea mai curata echipa dea lungul istoriei campionatului nostru .Singurele meciuri strategice au fost doar cateva de reciprocitate cu doar 2 echipe : Petrolul Ploiesti si Farul Constanta dar le poti numara pe degetele de la o mana .Despre meciurile cu echipa Steaua pot spune ca au fost cateva cam suspecte dar nu am probe sa spun ca au fost blaturi ci mai degraba s-a umblat la cativa jucatori de-ai nostri sa o lase un pic mai moale .Dar sa stiti ca totusi aceasta echipa e curata profund in sufletul sau !Felicitari pentru articol !
ROMANESCU • 27 septembrie 2010, 6:16
Nu m-as hazarda chiar asa tare cu laudele si nici cu trambitarea „inocentei” d-lui Stan. Imi vin-n minte si alte meciuri si faze din acest campionat ale Otelului,nu numai faza „ceruta ca 11 m „de Steaua. Spre exemplu;11m cu Tg Mures primit mult,mult prea usor.Consecinta;1-0 Galati=3puncte.Alt exemplu;doi eliminat la Brasov,deci 9 contra 14(cu arbitri cu tot),scor 1-0=3 puncte.
Si cate altele…In schimb,inocentul domn Stan se plange(strategic si tactic)despre penalty-ul acordat pentru U Cluj. Jenant,dle Tolontan,sa avem criterii „de grila” in aprecierea corectitudini sau a cinstei. Si apoi,ce fotbal joaca Otelul? Daca este cineva de urmarit si apreciata,in momentul de fata,este Rapidul. Ipocriti si prefacuti,precum este susnumitul presedinte, am vazut destui. Vom trai si vom vedea ….
Nea Caisa • 27 septembrie 2010, 7:14
Otelul, fara indoiala, nu va lua campionatul, dar merita pozitia de lider macar pentru citeva etape. Sper sa o mai pastreze 3-4-5 etape, macar pentru necazul unora dintre patronii cluburilor cu ifose si pretentii.
agurida • 27 septembrie 2010, 8:44
…de ce a plecat Aurica Ticleanu de la otlul dupa meciul cu steaua??????????
baetu • 27 septembrie 2010, 9:02
sunt de acord, Oțelul nu va lua campionatul, sper să mă înșel, dar pentru prima dată (cred) o echipă antrenată de Dorinel învinge Steaua lu Becali. A fost strigat numele lui Dorinel, este iubit la Galati acum, a fost o perioadă cand a fost huiduit pentru că echipa nu juca bine, dar acum place ochiului. Punctul forte consider că este apărarea.
lucian82 • 27 septembrie 2010, 9:22
E adevarat Steaua a JUCAT slab la Galati dar cine elogiaza jocul facut de Otelul nu se prea pricepe;am totusi o intrebare de bun simt ce trebuie sa se intample ca STEAUA sa primeasca un PENALTY CLAR ca lumina zilei , sau la regulament scrie ca daca Steaua joaca prost(sau nimic) nu i se da PENALTY???!!!
Klassic • 27 septembrie 2010, 10:09
Punctul „forte” la Otelul Galati este d-nul Marius Stan. Galatenii il respecta enorm si-i agreeaza ideile, pt ca suntem foarte constienti, ca la cati bani se baga in echipa, un alt presedinte de club ar fi acum undeva prin liga a 2-a la jumatatea clasamentului. Nu am sa inteleg niciodata cum de Otelul nu are un patron adevarat, Mittal nu are treaba omul cu sportul asta din pacate. Felicitari Otelul Galati.
MIHAI • 27 septembrie 2010, 10:10
Ce tot va minunati atata ca Otelul e liderul campionatului. Joaca de 3 ani impreuna si au formata un grup unit care daca nu ar fii motivele financiare ar putea sa castige si campionatul.
tavym20 • 27 septembrie 2010, 10:18
hai sa terminam cu povestile alea ca a fost penalty si nu sa dat si otelul a avut penalty cu urziceniu cand scorul era 1-1 si tot au jucat si au castigat,astea sunt frustrari cu penalty neacordat.(si in primul rand din cate stiu eu bine parca ricardo la prins de maina si nu ia dat drumul lui sarghi.asa se vede la reluare .)aceasta echipa a muncit mai mult si am castigat pe merit.alta data am muncit si tot am luat batae.amintitiva meciul din sezonul trecut cand steaua a batut cu 1-0 si otelul a dominat meciul.steaua a jucat execrabil de prost.nu merita nimic in mecilul asta.
Lebon • 27 septembrie 2010, 11:24
Au castigat un turneu mondial amical si sa scris dimineata.
T.ambrino • 27 septembrie 2010, 11:35
Multumesc D-le Tolontan pt. aprecierile corecte la adresa echipei Otelul;-echipa serioasa asa cum sunt conducatorii ei.
Cătălin Tolontan • 27 septembrie 2010, 11:58
Melnik, sudest: de unde stiu atitea despre otelul? pentru ca scriu despre fotbal de 20 de ani si pentru ca am sansa sa lucrez in cel mai bun pol de informatie sportiva, la gsp
Dan • 27 septembrie 2010, 13:53
Salut Catalin,
Cum pot afla adresa de e-mail a lui Razvan Lucescu? Am niste idei, sugestii si comentarii pentru meciul cu Franta. Nu despre tactica ci despre cum ar putea motiva jucatorii. Daca nu se poate, trimite-mi adresa ta, poate poti face ceva cu sugestiile si comentariile mele.
stelistu • 27 septembrie 2010, 14:26
felicitari galatiului, lui dorinel si marius stan. oricum la cum joaca steaua astazi poate fi batuta si de o echipa din liga a 3a.
ultima fraza a lui Catalin T. explica starea stelei in ultimii 4 ani.
management = -1000
Baimareanul • 27 septembrie 2010, 14:42
Din nefericire, tocmai aceste calitati ale Otelului o vor opri sa ia vreodata titlul in Romania.
Schukaryn • 27 septembrie 2010, 15:44
Multumesc domnule Tolontan pt acest articol!! sunt suporter galatean si sincer m am cam saturat sa vad tot timpul doar echipele din capitala pe primele locuri si pe prima pagina a ziarelor!! Sincer imi pare foarte rau prin ce trece Steaua in acest moment, dar as vrea sa avem un campionat mult mai competitiv … sa se joace pana in ultimele etape si cu jocuri de calitate!! Imi pare rau ca toti sponsorii se centralizeaza doar pe echipele mari in loc sa incerce sa faca ceea ce a facut Bucsaru la Urziceni!! din pacate a ajuns la fundul sacului dar a dat un exemplu si o palma celorlalti investitori si patroni de cluburi din Romania!! Si ma mai doare k Otelul nu are suficienti bani k sa se lupte la campionat pt k acesti juktori minunati si echipa de conducere si absolut toti cei de la club fac minuni cu bani foarte putini si asta ma face sa fiu si mai mandru ca sunt suporter al echipei Otelul! Sper sa o tina tot asa si sa terminam pe un loc cat mai bun in clasament!! Inca o data va multumesc pt acest articol si aprecierile aduse echipei si conducerii!!
Laurentiu ot Galati • 27 septembrie 2010, 15:56
Citesc plansetele steliste despre un 11 metri [nu foarte clar!] nedat, dar nimic de faza premergatoare aceleia, cand jucatorul Stelei a dat mingea in aut si nu vreunul al Otelului! Asta nu mai scrieti?
Bai „stelistilor”, de asta nu veti face performanta, nu aveti taria sa recunoasteti toate bubele echipei, sa vedeti clar cum va imping mereu arbitrii de la spate [cum a fost si faza aceea!!!], doar-doar bocanind mingea o intra sarmana in poarta adversa!! Credeti ca va merge cu arbitrii „de afara”? Niciun arbitru strain nu va „dadea” 11 metri, alde mana-intinsa ce sunteti! La biserica cu voi, „suporteri” de 2 lei vechi!
CaddY • 27 septembrie 2010, 18:07
de sute ori steaua a fost avantajata in meciurile c echipele mici.. asa ca ciocu mic.. la meciu din ghencea.. 5-0.. 3-4 goluri le-a bagat arbitru iar noi cand am avut penalty nu a fost acordat.. sa va fie rusine
Remi Online • 27 septembrie 2010, 18:16
Nu zic ca Otelul nu merita sa fie pe primul loc..dar nu cred ca o sa mai fie acolo pentru multa vreme..
marius stefanescu • 27 septembrie 2010, 18:25
Ceea ce ma uimeste pe mine acum este ce se spune ca se intimpla la Rapid. Mie imi pare ca pozitia in clasament a Rapidului deranjeaza. Altfel nu inteleg cum de cate ori Rapidul merge bine presa isi aduce aminte ca Copos nu da banii la timp.
Poate sunt paranoic si de aceea postez poate primesc un raspuns profesionist ca tot ceea ce scrii tu Tolo.
O zi frumoasa