Norocul Stelei, episodul 1.000

Nu-i aşa că nici acum Steaua n-a avut noroc? Asta-i pentru fanii Stelei.

vineri, 27 august 2010, 12:45

Nu-i aşa că nici acum Steaua n-a avut noroc? Asta-i pentru fanii Stelei.

Şi una pentru suporterii celorlalte echipe. Dinamo şi Rapid să zicem. Nu-i aşa că nu suportaţi norocul Stelei, nu-i aşa că îl găsiţi indecent şi inexplicabil şi nu-i aşa că vi l-aţi dori repetat şi înmulţit cu 10 la echipele voastre?

Am fost rău. Dar la cîte ironii faceţi zilnic, a găsit şi jurnalistul un moment.

Şi da, Steaua a avut şansă în manşa a doua cu elveţienii. Pentru că ştie să şi-o joace. Pentru că echipa aceasta se luptă în Europa, indiferent dacă o patronează generalii, Valentin sau Gigi şi indiferent dacă o antrenează Ienei sau Olăroiu, sau Dumitrescu. Norocul ţine cu cei puternici, oh, cît de banal şi adevărat!

Dar puternic nu înseamnă să fii net superior pentru că atunci n-ai mai avea nevoie de zarurile sorţii. Puternic înseamnă în fotbal să suferi şi să treci peste. Să fii dominat şi adversarul să rateze ocazie după ocazie. Să înţelegi, să respecţi şi să te supui regulilor acestui joc în care a nu ceda în nici o împrejurare e o virtute. „Ultimul sfert de oră de suferinţă pentru stelişti”, spunea Drăghici la microfon. Şi tocmai atunci am primit gol. Au urmat calvarul prelungirilor şi penaltyurile şi Tătăruşanu şi încă o şansă, din nou în grupe, pentru acest club care îşi trăieşte fiecare secundă de istorie ca şi cum ar fi prima.

Comentarii (152)Adaugă comentariu

GentleGiant  •  27 august 2010, 10:22

„Noroc” e un cuvint pe care romanii nu stiu sa-l foloseasca si ar fi mai bine sa-l uite daca vor sa realizeze ceva.

Titi  •  27 august 2010, 10:28

O echipa mediocra cum este Steaua ,chiar daca se califica cum se califica,nu reprezinta un progres pentru fotbalul Romanesc.Cu acest fel de valori sreliste in echipa echipa Nationala vom avea numai de pierdut.Tanase nu va ajunge un Hagi, Banel un Lacatusi sau Abrudan un Belodedici.Valorile sunt la alte echipe si se vand pe bani frumosi: un Deac,un Ionita ,un Sapunaru .Valorile Stelei se vand la arabi.Asta este adevarata valoare a echipei,Surdu,Bikfalvi,Banel ,la fel ca investitiile in terenuri imobiliare ale patronului.Ce mandru trebuie sa te simti ca esti stelist.

m  •  27 august 2010, 10:33

decat norocul Stelei mai bine ghinionul lui Dinamo 😀

Alex One  •  27 august 2010, 10:37

De cele trei ocazii clare irosite de Surdu si una de Stancu nu zici nimic Tolontane ?Daca se termina 2,3-0 pentru Steaua cum suna articolul?”Pragmatism la maxim”? Soro,nimic nu e mai a dracu’ ca norocul altuia !

vasglo  •  27 august 2010, 10:38

Tolo,

Hai s-o punem altfel! Steaua cea „norocoasa” a facut Romania „norocoasa”. Steaua cea „norocoasa” e singura care mai intretine speranta la coeficientul european al tarii. „Norocul” Stelei a dus la „masa bogatilor” echipe care nu contau in Europa, ca CFR si Urziceni. Steaua cea „norocoasa” joaca non-stop in fazele superioare europene (grupe, primavara) cam de cand Becali a inceput sa „crediteze” echipa:)) E o realitate, n-ai ce sa-i faci, fie ca-ti place fie ca nu-ti place!
Deci, rugati-va pentru „norocul” Stelei, ca e al nostru al tuturor…

ionutzz  •  27 august 2010, 10:41

domnule Tolontan! Citesc articolele domneavoastra de mai bine de 10 ani. Am fost fan Prosport cat ati fost acolo,acum sunt fan Gazeta… Dar nu am sa inteleg niciodata de ce nu faceti o analiza mai drastica a echipelor care participa in cupele europene. Pentru ce se cearta’ se injura sau se umilesc acesti patroni un an de zile? Doar pentru a juca un tur preliminar in europa? Si pe ala la pariuri? Pentru ce mai au un obiectiv de genul pariciparii in cupele europene? Nu sunt stelist, dar respect steaua pentru ce face ea in cupele europene. Cred ca daca cfr nu ar fi avut dreptul sa participe direct in grupele CL, in momentul acesta am fi avut o singura echipa in europa. Sunt dinamovist si ma rog ca dinamo sa nu se califice in cl doar pentru a se face de rusine. Pana la urma totul se rezuma la bani. Va multumesc!

Pacuiul lui Soare  •  27 august 2010, 10:57

Steaua a facut in cea mai mare parte coeficientul Romaniei, este echipa cu cele mai bune rezultate in Europa; dar aseara nu a fost vb de noroc, e prea putin; a fost vb de idiotenia acelor elvetieni care trebuiau sa bata cu vreo 5-0. Aseara daca ii putem zice noroc, a fost unul porcesc. Si sint de acord cu ce scrie unul mai sus, asemenea noroc nu ne duce prea departe … pt ca are in spate un joc catastrofal.

mozacu  •  27 august 2010, 10:57

nu era nevoie de acest articol Cataline, sincer.
astea cu „norocul tine cu cei puternici” sunt pt copii.
sunt dinamovist, dar m-am bucurat pt calificarea stelei, asa cum m-as fi bucurat pentru oricare echipa romaneasca ce s-ar fi calificat aseara…si ce bine era sa mai fii fost macar una.
cu ce ti s-a parut steaua puternica in cele 2 manse cu elevetienii?
grashoppers putea marca 5 goluri aseara fara nicio problema…la bucuresti au avut niste ocazii imense…
hai sa-ti spun ceva dinamo la split a primit 3 goluri din 4 suturi pe poarta ale croatilor…si desi a controlat repriza secunda cu autoritate, avand 5 sau 6 suturi pe poarta n-a marcat.
ce zici putem spune ca n-a avut noroc?

andrei  •  27 august 2010, 11:00

pt titi: nici limba romana nu e mandra ca tu esti roman. vorbesti despre niste fotbalisti al caror nume nici nu stii sa-l scrii macar. mare noroc ai avut ca in ce ai scris nu a fost nevoie de vreo despartire in silabe, de vreo cratima sau ceva, ca aveai mari probleme.
nici nu vreau sa analizez ideea ta de baza pt ca e clar ca te chinui cu viata asta…esti foarte incomodat de ea. asa ca SuCcEs in terminarea liceului…o sa ai nevoie mai mult ca steaua aseara!

paul  •  27 august 2010, 11:01

Stiti cum este, fiecare cauta acele lucruri care sa intareasca propriile credinte, citesti doar acele lucruri care iti spun ce vrei sa auzi. La fel si eu, desi dezamagit dupa prestatia ros-albastra de aseara, acest editorial ma face totusi …sa ii iert si sa privesc partea plina a paharului. Cu un joc dezastruos si cu un adversar mult sub valoarea noastra, am stat in corzi si am suferit, calcati in picioare de o echipa in formare, dar ordonata tactic. Steaua chiar a fost norocoasa, pot spune ca si-a epuizat norocul pe urmatorii 5 ani. Una peste alta, editorialul mi-a placut mult.

CPU  •  27 august 2010, 11:06

@vasglo „Steaua cea “norocoasa” joaca non-stop in fazele superioare europene (grupe, primavara) cam de cand Becali a inceput sa “crediteze” echipa”
ai dreptate,de cand a aparut becali Steaua joaca in europa,nu in Champions league ci in Europa league

Felicitari, Cataline!  •  27 august 2010, 11:22

Bravo, Cataline! un articol bun, f. bun. asa e viata…treb. sa gandesti si sa procedezi complex, nu simplist. daca ajungi sa te bazezi doar pe fortele si valoarea ta esti un pierdut, un nimeni…treb. sa apelezi mereu la factori colaterali (noroc, sansa si vesnic „ajutorul strain”, bunaoara arbitrul,in speta). Treb. sa invatam cu totii din metodica de succes expusa de steaua si explicata si sutinuta cu virtuozitate si desavarsire de catalin. numai asa putem dobandi succese in viata. si mai treb sa invatam un lucru: sa nu ne pese cand utilizam astfel de metode, sa nu trecem nici macar pt. o secunda in latura opusa, caci ne pierdem atitudinea trufasa (a se retine neechivoc caracterul superior al rasei)…sa nu facem greseala vietii sa ne imaginam cum ar fi fost daca steaua ar fi dominat in intregime jocul si ar fi ratat ocazii care sfideaza de departe logica, iar in final arbitrul ne-ar fi anulat scandalas un gol perfect valabil, ab deductio „rasturnarea” calificarii (de catre arbitru, destin etc…)…deci nu asa, caci ne-am rataci si risipi printre cei marunti, neinsemnati si simplisti(exempli gratia: dinamovisti, vaslueni, ba chiar suporterii nationalei si ziaristii romani care se lamentau penibil acum cativa ani cand erau dezavantajati perfid de catre arbitrii…)….steaua este „acolo unde este pt. ca este”, este acolo unde-i este locul, printre superiori (si este numai una pt. ca nu-i e rusine…a nu se citi nerusinata, dimpotriva, a se desprinde semetia legitima si consolidata)…si noi treb sa invatam din lectia asta de viata pentru a nu rataci…FELICITARI, CATALINE!

durden  •  27 august 2010, 11:37

da,norocul tine cu cei puternici…numai ca steaua are bulan grosolan,nu noroc…

radu  •  27 august 2010, 11:41

titi ai spus ca Steaua nu este valoroasa OK ,dar daca Steaua nu este valoroasa atunci ce sa spunem de dinamo care tot joaca in Liga Campionilor de cand sa infiintat ce sa spunem de rapid de ungurii de la cluj…deocamdata coeficientul de tara este dat in mare parte de echipa asta nevaloroasa Steaua…din cauza Stelei ca nu este valoroasa joaca ungurii direct in grupe in liga…din pacate unii dintre noi nu gandesc innainte sa VORBEASCA iar invidia si prostia sunt mari…

flavius.capotescu  •  27 august 2010, 11:42

norocul tine cu cei puternici zici?
da voi chiar nu aveti nici o rusine?
puternici? steaua a fost aseara puternica?chiar asa?a fost puternica ca arbitrul a anulat un gol valabil elvetienilor,sau a fost puternica ca emeghara a tras paralel cu poarta goala dintr-un metru,sau a fost puternica pt ca elvetienii au ratat cel putin 10 ocazii clare de gol….???
oare cum ar fi reactionat puternica stelutza dak ei ii era anulat un gol valabil,sau daca patea ce-a patit vasluiul aseara,sau dak an dupa an n-ar da goluri de cascadorii rasului gen acu vreo doi ani cu galata sau multe,multe multe nenumarate alte exemple de-a lungul anilor de care mi-e si greatza sa-mi amintesc….
Nu domnilor,nu…nu confundati dreptul cu darul.Asta nu e putere,nici stiinta si nici merit…e pur si simplu noroc chior,ca si cum ar fi picat intr-o galeata cu rahat,ba chiar un noroc nesimtit care se repeta an de an pentru ca se pare ca universul asta vrea sa ne faca incontinuu glume proaste gen teaua in cupele europene
steaua va fi cu siguranta cea mai slaba echipa din europa anul asta pentru ca practit atunci cand nu e ajutata de arbitrii-vezi campionat cu craiova,branesti,etc- sau sansa este varza…nu are nici o treaba cu fotbalul asa cum a demonstrat aseara cu brio
dar asta este…cum e vorba aia..norocul s-ampartit egal da nu la fiecare!…macar sa nu mai vedem articole nesimtite de genul asta0norocul tine cu cei puternici…hai sictir

levi  •  27 august 2010, 11:42

Tolo, aici e vorba de „noroc porcesc” ! Si nu este rar ! Nu este vina echipei ca are noroc chior, dar sa „cadem pe spate” ca avem echipa in grupele UEFA, este caraghios, cel putin. Daca, din cele patru meciuri, am vazut „cea mai buna echipa” a noastra impotriva celui mai slab adversar din cele 4, ce rateaza din toate situatiile posibile in ambele meciuri (ba mai au si un gol valabil anulat), putem fi optimisti cu adversari de alt calibru ,in grupe ? Putem, daca sintem ridicoli ! „Filmul” asta, il puteam banui la Man City nicidecum la Grasshopper ! Niste jucatori care abia erau in stare sa faca o preluare cum trebuie, te „zapacesc” in doua meciuri si cel mai bun de la tine este portarul, te-ar indemna la analiza. Sau, poti ramine in universul tau paralel, inchipuindu-ti ca joci fotbal !

Susu  •  27 august 2010, 12:02

„Sa moara capra vecinului” caracteristica principala a romanului din mine fie ca sunt clujean, rapidist, stelist, poloist, sudor. Totusi nu m-as bucura ca Dinamo sa aiba noroc inzecit si sa mearga mai departe. Cam asta e diferenta intre ei si noi, intre suporterii de duminica si suporterii adevarati; acestia sunt cativa la orice echipa dar majoritatea isi da cu parerea, cum faceti si Dumneavoastra.
Cu stima,

Eu  •  27 august 2010, 12:10

Am fost aseara pe stadion. Am avut o galerie mica dar inimoasa la tribuna I.
Au fost suporteri rapidisti, dinamovisti, cfr-isti care strigau „forta steaua”…..
intr-adevar Steaua a avut noroc cu carul! Respect Grasshopper!

edgar shamir  •  27 august 2010, 12:13

Ma bucura acest articol! la fel de mult ca si calificarea acestor tineri care au descoperit, pentru unii prima oara pentru altii mai experimetati ca facand parte din fisa postului lor, ca fotbalul se joaca dupa reguli simple in terenul circumscis pasiunilor celor ce il privesc si traiesc la maxim, fara sa tina cont de numele antrenorilor sau celor ce il patroneaza din „oficiala”.

mircea  •  27 august 2010, 12:18

Ca stelist e un articol de pus in rama!

Gargantua  •  27 august 2010, 12:24

Norocul de aseara al stelistilor a fost viciere de rezultat. Scorul corect pe care, in mod normal, ar fi trebuit sa-l consemneze tabela la „sfarsitul celor 90 de minute regulamentare” era 2-0 pentru elvetieni. Si atunci Tatarusanu n-ar mai fi fost „eroul de la Zurich”, ci un mediocru galigan cu mainile lungi si figura preocupata, de parc-ar apara cu adevarat la vreun club mare. Sau important.
„Să înţelegi, să respecţi şi să te supui regulilor acestui joc în care a nu ceda în nici o împrejurare e o virtute.” Si elvetienii au facut FIX ACELASI LUCRU, dar calificarea le-a fost refuzata de arbitru. Ei cum de n-au avut „norocul” stelistilor?
…da, stiu, stiu, „sunt un frustrat, suporter al altei echipe decat steaua, care nu suporta sa vada ca rivala s-a calificat mai departe”… da, stiu, stiu…

pt. titi  •  27 august 2010, 12:24

ce valoare e ionita mai neicusorule? Sau sapun alias clabuc? Sau ce valoare e Deac pana la urma. Cu exceptia primului ceilalti 2 au fost la nationala si n-au tras DELOC echipa dupa ei ci mai degraba au jucat mediocru spre slab. Valorile se exprima pe teren indiferent de adversar. ionita era zmeu in liga 1 si e inexistent in meciurile Kolnului…Sapunaru s-a remarcat in Portugalia prin pumnii si coatele in gura date adversarilor pt. ca titular nu prea joaca fiindca N-ARE valoare. Despre Deac nu comntez inca dar vom putea da un vedict peste vreo 2-3 luni asta daca Magath il va retine in lot…Deci stelistii au drepptate sa fie mandri ca au echipa in E.L pt. ca echipele cu „valori” din liga 1 n-au ajuns nici macar in play-off…

Seneca  •  27 august 2010, 12:25

Imi pare bine ca mai citesc pe cineva, care face acordul bine intre subiect si predicat (vezi: majoritatea isi da cu parerea). Bravo lui. Multi dintre jurnalistii „celebrii” ar fi scris si vorbit „majoritatea isi dau cu parerea”. Dar sa revenim la fotbalul nostru, la jurnalistii nostrii si la fosti jucatori care acum isi dau cu parerea (vezi Tudorel Stoica). In loc sa ne bucuram ca avem o echipa in EL, noi spunem fel de fel de aberatii, ba ca nu am meritat sa ne calificam, ba ca am jucat prost si Ilie nu e antrenor, etc. Asa este romanul. Indiferent de echipa, inainte de toate suntem romani. Sau nu? Cred ca mai bine era sa nu avem nicio echipa si atunci toata lumea era fericita. Erau subiecte mai multe de dezbatut, ii lua pe toti la puricat, asa … Uitati-va la Real, la Chelsea, cati bani se baga si tot nu reusesc sa ia CL. Microbistii se comporta ca la noi? Nu, pentru ca acolo exista civilizatie. Cand o sa stim sa apreciem cine face performata, atunci ar trebui sa vorbim. Pana atunci toti ar trebui sa taca, caci tacearea e de aur.

morioka san  •  27 august 2010, 12:28

ca sa ai norocul stelei la trageriile la sorti sau in timpul meciurilor,trebuie sa fii acolo,fie in urna,fie pe teren.cum steaua e singura echipa care e pe acolo e normal sa aiba noroc.nimeni niciodata nu va castiga la lotto,daca nu-si cumpara bilet,tot asa si cu cei care invidiaza norocul stelei.in rest sa auzim de bine.sayonara

mmb  •  27 august 2010, 12:33

ideea acestui articol este ca norocul da masura valorii ?

me  •  27 august 2010, 12:41

Ceea ce a fost aseara, nu a fost noroc, ci pur si simplu prostia si calitatea f slaba a jucatorilor de la echipa elvetiana, ocazii rarisime pe care si unul luat de pe strada cred ca le-ar fi concretizat.Noroc ar fi fost daca steaua ar fi jucat ceva. Oricum, din pacate pt noi, cu un asemenea joc ,in fata celui mai slab adversar pe care l-au avut echipele noastre in acest play-off, faptul ca au ajuns in grupe, nu o sa ne ajute coeficientul de tara cu absolut nimic, pt ca daca or sa faca 1 pct, o sa fie iarasi „noroc” mare.

lucacelbun  •  27 august 2010, 12:52

norocul tine cu cei puternici? adica steaua e puternica? steaua n-a jucat nimic aseara, de altfel nici in tur, elvetienii au avut gol valabil, au avut o gramada de ocazii mari… daca si steaua mai e puternica…

vasglo  •  27 august 2010, 12:59

@CPU

Ce zici de cele 3 participari in grupele Ligii Campionilor, trecand de tururi preliminare, deci fara a beneficia de punctajul acumulat de altii? Prima cu Oli, a doua cu Hagi si a treia cu Laca, toate „sub creditorul” Becali. Au fost sau n-au fost?!

@me  •  27 august 2010, 13:00

Tu vorbesti serios sau cum? Grasshoppers sunt „slabi” doar pe hartie pt. ca elvetienii au un campionat mai inchegat si mai valoros decat al nostru ca sa nu mai pomenesc ca nationala lor chiar joaca fotbal comparativ cu a noastra…Si daca vorbim de noroc atunci trebuie mentionat ca stelistii ar fi trebuit sa castige meciul de la Bucuresti la vreo 3 goluri diferenta dar elvetienii au avut noroc sa scape cu DOAR 1-0…Asa ca lasa-i pe stelisti cu treaba lor si tu ai grija de echipa ta de „ghinionisti” care trag coeficientul Romaniei in jos!!!

cata  •  27 august 2010, 13:00

frumos articol cataline in primul rand vreau sa felicit steaua pentru rezultatul de aseara parca a fost mai frumos asa nici interul nu a jucat frumos cu barcelona si a castigat cred ca posesia mingi a fost undeva la 20 % dar nu a contat asta stiti cum e scopul scuza mijloacele e pacat sigura calificare in grupele europa league este tratata ca un noroc iar munca acestor jucatori este majita de unii si alti care isi dau cu parerea asta nu mai e echipa lu piti?nu numai aia de la vaslui era sau in meciul cu branesti nu domnilor si aia si asta e echipa lui ilie cu bune si rele din aceasta dubla steaua e singura echipa care sa calificat restul niste lucruri rele spuse de oameni fustrati de nerealizarile lor pe plan profesional.nu am vazut in nici un ziar un titlu greu dar frumos sau inca odata steaua nu a dezamagit cel putin in europa ar trebui sa fim cu totii romani ….bravo baieti

m  •  27 august 2010, 13:03

putem spune ca e un noroc „nesimtit” 😀

vasglo  •  27 august 2010, 13:08

Tolo,

Iti propun „tema zilei”: A cui a fost Steaua de aseara, a lui Piti sau a lui Dumitrescu? N-a nimerit Piti transferurile lui Stoica, Abrudan, Geraldo, Radut etc(clar fara experienta internationala) sau i-a „bramburit” Ilie cu tactica lui! Cum ar fi jucat Steaua, cu Piturca la timona, meciurile cu elvetienii si meciul de la Vaslui? Inregistra tot atatea succese (ca rezultat)?

Bogdan  •  27 august 2010, 13:38

@Catalin: multumesc pentru raspuns.
Intr-adevar nu exista apogeu in privinta norocului.
Sincer, nu am gasit cuvantul/fraza potrivit(a) pentru a descrie norocul acestei echipe. Daca-mi permiti – in locul tau – postam numai titlul acestui articol – care este genial si asteptam sa vad reactia fanilor tai. Cred ca erau aceleasi comentarii.

Cristy  •  27 august 2010, 13:48

Inceputul articolului este minunat. Da, este perfect adevarat.
In rest totul mi se pare fortat si exagerat, ca tot ce se vorbeste (peste 90%) in toata media (presa, TV, radio)numai despre Steaua.
Pacat de celelalte echipe !

L  •  27 august 2010, 14:36

rectific, altfel vei crede c i-am raspuns cine stie cui. Cataline (Tolo), ai reusit sa ma insulti din nou! Cum sa nu recunosc ca am avut noroc?

vladone  •  27 august 2010, 14:58

Aseara mi-a fost efectiv jena de ce a jucat Steaua. Cum poti sa dai atatea pase la portar, mizerabil. Fiecare centrare a elvetienilor insemna pericol. In aparare ai nostrii se miscau efectiv aleatoriu. Elvetienii aduceau 2 oameni si reuseau sa ramana singuri cu portarul nostru cu toate ca intreaga echipa era retrasa. Sunt fan Steaua si am locuit in Ghencea 24 de ani dar aseara cred ca s-a atins un maxim de non fotbal practicat. Cine se lamenteaza ca a reusit Surdu 2 suturi periculoase nu stie nimic despre fotba in ansablul sau. Norocul este atat de mare incat ti-e si jena sa-l accepti, trebuie sa fi calcat in cel mai mare „noroc” existent pe fata pamantului.

draqulea  •  27 august 2010, 15:44

ei ce sa spun, ne-a fost rusine ca suntem stelisti. Sau „mai bine ca Dinamo decat ca Steaua”. Astea sunt povesti de adormit copii. Eu care sunt foarte Stelist, promit ca ma voi uita cu placere la meciurile ce urmeaza in grupe decat sa astept inca un an, timp in care „sa ne antrenam pentru liga campionilor” precum Dinamovistii. Hai ca suntem ipocriti. Nu ati vazut meciul Barcelona vs. Milan ??? Pai Milan ce trebuie sa faca? Sa nu mai joace in grupele Ligii pt ca au fost ********* intr+un meci si vor mai juca si cu Real sau sa joace si sa demonstreze ca a fost un accident???? IPOCRITILOR.

profu de mate  •  27 august 2010, 15:51

tot ii trageti atat cu norocu’… norocu’… cand ai ajuns – vorba din titlu – la episodul 1000, deja nu se mai pune problema de noroc… ci de altceva… deja e chestie de statistica…

raa  •  27 august 2010, 15:56

nu va inteleg pe astia care criticati …nici pe mine nu ma dat pe spate jocul stelei dar sa calificat…au fost echipe mai mari gen galatasaray care nu s-au calificat….iar suporterii celorlate echipe trebuie sa inteleaga ca echipele lor ar face bine sa puncteze mai mult sa isi inbunatateasca coeficientul lor sa fie si ei cap de serie sa prinda echipe dastea mediocre,dar probabil elfsborg,hajduk sau altele li s-au parut titanice…………..FACETI PUNCTE CA SA AVETI NOROC………echipa asta are 14 jucatori noi,a iesit destul de bine tinand cont ca dinamo,unirea erau destul de omogene..in rest tociti tastatura aiurea

aranburu  •  27 august 2010, 15:59

@Titi ****** de ce te bagi tu in seama,daca tu ai impresia ca Ionita e mare fotbalist doar ca a dat niste bani o echipa pe el te inseli,sa-l vedem cand da 5 goluri in germania si apoi compara-l cu Surdu iar marele Deac inca nu e peste Tanase ,doar ca a dat Scalke niste bani pe el,asa dadeau si pe tanase in vara trecuta.Apropo,de ce nu ai zis si de Stancu,te doare sau ce.Degeaba te agiti tot pe 7 terminati,ca si anul trecut cand l-ati avut si pe samponaru.

bobbyalbertinho  •  27 august 2010, 16:18

pt.titi si CPU:nu uita copile ca STEAUA a fost de 3 ori consecutiv in Champions League cu acest cioban la putere(cu care nu-s de acord deloc)…si pt. celalalt bineinteles ca SUNT MANDRU CA SUNT STELIST deoarece avem istorie si avem FOSTE GLORII care intr-adevar au fost valori de 1000 de ori mai mari decat cei amintiti de tine…doar tu ai spus singur de HAGI,LACATUS,BELODEDICI…si nu uita copile ca STEAUA INTOTDEAUNA A DAT VALORI LA ECHIPE MARI GEN:REAL MADRID,VALENCIA,CHELSEA,BENFICA LISABONA,s.a.m.d….echipe mult mai titrate decta cele enumerate de tine…bravo Cataline f.frumos editorial…intr-adevar STEAUA a avut noroc dar norocul ti-l mai faci cateodata si cu mana ta,asa ca 😉 totusi s-o vedem mai departe,chiar voiam sa cadem intr-o grupa grea ca sa vad adevarata valoare a echipei…ALEA JACTUM EST!

dSteaua  •  27 august 2010, 16:30

Domnilor, haideti sa privim lucrurile pe hartie: Steaua este singura echipa din Romania care s-a calificat dupa ce a jucat pe teren, in timp ce cfr-ul profita dupa urma Stelei(60%) si a rapidului(35%), restul celelalte… nu va mai pacaliti singuri, Steaua este singura care a intrat in C.L. doar in urma tururilor preliminare, nu ca pomanagii din Cluj si Urziceni … terminati cu chestia asta NOROC, ca daca Cluj si Urziceni nu au au avut parte de acest lucru, atunci… pe de alta parte poate Rapidul merita macar o data sa fie acolo … Fortza Steaua

NYRedBlue  •  27 august 2010, 16:43

BRAVOOOOOOOOO!!! acest club care îşi trăieşte fiecare secundă de istorie ca şi cum ar fi prima!!!!Frumos spus!

simplu suporter  •  27 august 2010, 16:58

tolo, daca te lasa inima scrie si un articol despre comentariul de aseara. unul din comentatori, din pacate nu stiu numele lui, a fost tendentios, ironic, sarcastic tot meciul. cel mai jenant a fost ca a repetat de zeci de ori ca golul anulat lui GC a fost gol valabil. neprofesionist. nu a urmarit faza sa vada ca atacantul elvetienilor a facut hent foarte clar la preluare. da nu fusese ofsaid dar nu s-a semnalizat ofsaid ci hent!!!! apoi nu poate sa nu se observe cum tatarusanu nici nu a incercat sa opreasca mingea. daca ar fi lasat jocul sa mearga poate ca s-ar fi ratat si tatarusanu ar fi aparat. a fost cel mai tendentios, jenant si grotesc comentariu pe care l-am auzit vreodata la protv. si cei de la protv sunt printre cei mai buni… jenant. daca ar fi sa mai amintesc cum scormoniti mereu si cei de la sport.ro si de la gsptv apele la steaua provocand fie la gigi fie la antrenori fie la alti fosti ai stelei. sa nu va plangeti de rezultatele stelei, atata vreme cat aprindeti sau intretineti scandalurile de acolo castigati putin rating acum pt ca mai tarziu sa deplangeti ca nu se joaca fotbal ci barbut verbal intre conducatori. sunt foarte dezamagit de toata presa sportiva inclusiv de cea de la gsp care odata a fost foarte profesionista, dar acum a decazut in derizoriu

bada  •  27 august 2010, 17:02

VAD CA UNI SPUN CA ADEVARATELE VALORI SINT IN ALTA PARTE SI NU LA STEAUA!? ASA O FI CA DE DOAR STAEUA STA ACASA CA DINAMO VASLUI TIMIS URZIC IN AFARA DE STEAUA NIMENI NU FACE PUNCTE PT ROMANIA
ASA CA CIOCUUUUUUUU’MIC

Mihai  •  27 august 2010, 17:03

Adevarul meu: fotbalul profesinist este o meserie pentru cei din teren, iar pentru spectatori este un spectacol. Meserie pe bani pentru spectacol. Steaua nu a participat la spectacol. A pacalit privitorii. A urmarit sa atinga doar scopul personal: calificarea in grupe. Spectatorii adusi in tribune sau in fata televizorului de Steaua isi merita banii inapoi, iar Steaua merita sa joace in grupe avandu-i in tribunele din Ghencea doar pe beneficiarii calificarii sale nemeritate. Nu vreau calificari norocoase fara participare la spectacol. Prefer infrangerea din ghinion, dar jucand fotbal. Prefer adevarul in locul minciunii.

Steaua norocoasa :)  •  27 august 2010, 17:04

E usor ca suporter advers sa critici pe cei care care asa cu vaoloarea pe care o prezinta in acest moment se mai bat si cu alte echipe in afara de Dinamo, Rapid si CFR! Am o intrebare unde sunt echipele voastre pe plan european? Ce noroc sa aiba Dinamo, Rapid, Poli sau Vaslui daca ele nu prea miros Europa! …………………de fapt Dinamo a avut noroc in repetate randuri vezi: 17 Nentori, Nijmen, Knattspyrnufelag, Nijmegen, Elfsborg, Jaro….dar ce-a facut nu a ajuns nici macar la penaltiuri cu astia…Rusine…nu mai vorbiti de Steaua ca va descalificati propriile echipe….

sandel  •  27 august 2010, 17:05

Nu poate fi vorba de noroc, a fost o MINUNE calificarea de aseara. Echipa joaca slab, dar propaganda e mare. Noi astia mai batrini care am prins 86 stim ce vorbim. PLING cind vad cum joaca echipa. Nu ma uit nici la dinamovisti, nici la rapidisti sau altii. Ma uit la echipa asta, pe care unii o urasc , pentru ca echipele lor „n-au avut noroc”. De ce spun ca e o MINUNE, pentru ca aceasta echipa este in formare si in plus au schimbat si un antrenor. Nici macar nu se obisnuisera cu un anumit stil de joc, ca au trebuit sa adopte altul. Norocul vine cind esti in concurenta cu cineva care este sensibil egal cu tine si totusi il depasesti. Steaua era inferioara elvetienilor , d’aia este o MINUNE.

sebi  •  27 august 2010, 17:05

pentru unul dintre cei mai apreciati jurnalisti sportivi, ceea ce ai scris aici… e jenant! e usor la comanda, mecanic, comunist!

astia pe care ii tot laudati toti nici nu ar fi trebuit sa existe intr-o societate normala si civilizata! e scandalos ceea ce se intampla! spre deosebire de tine, dle tolontan, BANCIU isi pastreaza verticalitatea! NU TE MAI CITESC!

johnneil  •  27 august 2010, 17:23

CATALINE! De asta data o iei razna, rau de tot.
Esti un ipocrit si jumatate. Este o ora cand ziarul daca trebuia sa se vanda s-a vandut cat trebuia. Nu cred ca randurile mele vor afecta prea mult acest lucru.
Cu exceptia primului rand din articolul tau nici tu nu crezi ceea ce scri. Un meci mai penibil, jucat de o echipa Romaneasca si sa se califice nu a existat. Nu facem altceva decat sa felicitam pe inventatori manelelor si a furtului din buzunare. Nu trebuie sa ne mai mire ca suntem TzIGANI EUROPEI.
Steaua si-a epuizat „bulanul” pentru urmatorii 30 de ani. Sunt sigur ca dupa acest meci fix in jos se va duce. Exista o roata care se spune ca se roteste. Eu stiu… Poate nu este bine sa fortam acea rotire.
Cu exceptia celor doua brodeli ale portarului (era suficienta si una) ce ai vazut bun la Steaua? Capul lui Surdu la golul elvetienilor? Sutul-centrare tot al lui Surdu care a iesit in aut? -astea doua faze sunt antologice. Jocul SUBLIM al lui Tanase? etc. Nici comentariului nu am ce laude sa-i aduc. EXECRABIL, pur si simplu.
Totul fara cuvinte de prost.
Apropos:
Ai fost Cataline sa-ti platesti datoriile catre tara si popor? Cele legate de drepturile de autor…..

Comentează