Şansa

În sport, dacă nu-ţi recunoşti norocul, rişti ca data viitoare să te ocolească. Voi argumenta, vă rog să faceţi invers!, că Steaua a avut multă şansă în acest meci de Europa League, meci în care „lăcustele” elveţiene au avut trei, patru ocazii uriaşe la 0-0.

joi, 19 august 2010, 10:34

În sport, dacă nu-ţi recunoşti norocul, rişti ca data viitoare să te ocolească. Voi argumenta, vă rog să faceţi invers!, că Steaua a avut multă şansă în acest meci de Europa League, meci în care „lăcustele” elveţiene au avut trei, patru ocazii uriaşe la 0-0.

Numai calmul de portar de hochei a lui Tătăruşanu, care nu s-a culcat după fenta atacanţilor scăpaţi singuri cu el, a făcut ca Steaua să rămînă în cărţi. Iar asul de treflă a ieşit din piciorul lui Bogdan Stancu, atunci cînd tribunele gemeau, oftau şi deja începuseră să protesteze. Stancu a prins o jumătate de exterior care a răpit din înălţimea şutului şi a cuibărit mingea exact în miezul speranţelor steliste.

Dar nimic nu e tranşat, abia peste o săptămînă se joacă totul. Dar, dacă nu admite că a avut noroc, s-ar putea s-o părăsească.

Comentarii (38)Adaugă comentariu

S.P.Q.R.  •  19 august 2010, 23:10

Poate eleventienii au avut mai intai noroc ca nici unul din suturile lui Latovlevici nu a intrat in poarta, apoi ratarile lui Kapetanos si Bicfalvi, iar golul lui Stancu a fost la fel de norocos precum cel al lui TORJE din meciul cu Rapid cand Dinamo a avut noroc ca nu a fost 5-0 la pauza, apoi ca la scorul de 2 la 2, nu a mai marcat Rapidul. Dar la Steaua e noroc, iar la Dinamo e stiinta jocului. Prietenii stiu de ce!

ws  •  19 august 2010, 23:16

right on spot, catalin. evident ca nenumitul nu a remarcat gloantele care i-au trecut pe la ureche. in retur sper sa il loveasca in plin.

regards,
ws

kyx  •  19 august 2010, 23:28

Ai ceva cu Steaua. Da, elvetienii au avut sansele lor dar de ce nu spui si de sansele Stelei?
Mai bine ai fi scris cum l-a tinut Ilie pe Balanel nejustificat atata timp pe teren, ca am jucat in 10 pana la schimbare.

Vlad  •  19 august 2010, 23:32

in momentul in care Piturca a plecat mi-am pierdut orice speranta pentru aceasta echipa totusi ii urez succes d-lui Dumitrescu

marian  •  19 august 2010, 23:39

„atunci cînd tribunele gemeau, oftau şi deja începuseră să protesteze ” cred ca ai vazut alt meci , eu unu nu am auzit pe nimeni sa protesteze , toti au incurajat echipa 90 min, dar pana nu bagati si o stramba nu poate fi scos articolul , vai de voi , o apa si un pamant de la mic la mare , gazetari de rating

archie  •  19 august 2010, 23:40

Steaua e o echipa fara capatai. Nu trece de astia in Elvetia.

jiji  •  19 august 2010, 23:40

chiar ai ramas in pana de subiecte ,iti spun o chestie interesanta fara noroc nu realizezi nimic in viata.apropo cei de pe titan aveau tot ce isi doreau dar nu au avut noroc.

Toteusunt  •  19 august 2010, 23:50

NOROCUL tine cu cei puternici…

alex  •  20 august 2010, 0:19

la cum a aratat jocu stelei azi in a 2 repriza..parem din epoca de piatra a fotbalului..3 inchizatori..dk am jucat cu 3 acasa cum o sa jucam in deplsare?il baga si pe pacurar..jucam intro asezare 4-4-2..4 fundasi, 4 inchizatori, 2 atacanti..dumitrescu e mai rau k olaroiu…

nobody  •  20 august 2010, 1:05

auzi mah u esti roman sau teai uitat la alt meci??? cum adik norocu si o”jumatate de exterior”??? tatarusanu a fost exceptional da era ceva ce trebuie sa faca in mod normal un portar de 1mil jumate de euro nu ti se pare? au jucat foarte bine pentru o echipa in formare! mai bine nu mai comenta despair STEAUA dak te uiti la meci la radio si nu intelegi subtitrarea!!!

Alin  •  20 august 2010, 1:53

Ai dreptate…asta pe langa faptul ca Ilie Dumitrescu e antrenor slab…de`asta se explica de ce a stat cate o etapa pe la echipele la care a antrenat…la 1-0 cu Grazzhopper sa te bagi cu fundu`n poarta e de neinteles…ca sa nu mai zic de schimbarile pe care le`a facut…daca juca cu real ce facea..baga 10 fundasi in teren?

Călăraşi | Stiri Calarasi | Express de Calarasi | saptamanal de informatie si atitudine » Arhiva site » Şansa  •  20 august 2010, 4:37

[…] Mai multe detalii in legatura cu articolul ” Şansa ” gasiti aici: Şansa […]

1q  •  20 august 2010, 6:40

steaua si lacustele s-au batut parte in parte ca doua tate. diferenta a facut-o stancu, dar sa nu uitam ca ei au avut 4 OCAZII oprite de tatarusanu, imens pt o deplasarae, iar noi am contat doar prin suturi de la distanta.

daniel  •  20 august 2010, 6:49

Norocul ii ajuta pe cei indrazneti! 🙂

no name  •  20 august 2010, 7:04

de faptul k si elvetienii au avut noroc k n-au luat vreo 4 ,nu scri. nimic nu-ti mai convine in ultimul timp, mai Cataline. ai o atitudine cam pesimista, sper sa nu devi depresiv. noroc a avut si Hagi in ’94 , ca era iesit portarul columbian si a putut trage acel sut si tot noroc a avut si dumitrescu in meciul cu argentina cand a recuperat acel balon la mijlocul terenului si a declansat contraatacul pt golul de 3-1. NU? sti ceva?…………du-te si taie-ti venele

Koko  •  20 august 2010, 7:47

Piticule, lasa gargara. Spune drept, nu-i asa ca te roade? Dinamo, pe dinafara, iar Steaua invinge, cam greu de digerat, eh?

E.Stoicescu  •  20 august 2010, 8:03

Dar prima repriza nu ati vazut-o, domnule Tolontan? De partea cu a fost norocul atunci?
Nu cred ca am mai citit din partea dvs. un articol asa de slab si lipsit de substanta. Pacat…

levi  •  20 august 2010, 8:41

In general, daca incerci sa fii realist,provoci indignarea celui ce a vazut ce vroia sa vada.Dincolo de citeva faze „iesite” din elanul tribunelor,jocul lui Steaua sufera. In retur, s-ar putea ca dintr-o „contra”, Stancu sa inscrie, sau, sa l-e „intre” lor ce au ratat aici. Vasluiul m-i sa parut tematoare totusi, nu are nici public s-o impinga de la spate. Timisoara a incercat traditionalul „0-0 eroic”, comparind ba bugetele,ba salariile, dar nu s-a putut. In fine, Unirea a simtit si ea ce le poate pielea croatilor. Sa vedem daca,in retur, poate sa-i bata macar, caci e foarte probabil sa nu mai aibe nici spectatori, acestia preferind meciul Stelei la tv. Cam aici ne situam ca valoare, un an bun, unul rau! Poate CFR „aduna” ceva, dar tot intimplare se numeste.

montezuma  •  20 august 2010, 8:53

raportul ocaziilor a fost 7-5 pentru steaua (poate am gresit eu numaratoarea, dar oricum in favoarea stelei).
e adevarat ca se putea termina 0-5 fara noroc, dar si 7-0 cu mult noroc.
Asa ca si ei au avut noroc ca si noi.
Sper ca la ei sa avem si mai mult noroc si sa-i batem la 2 goluri diferenta.

levi  •  20 august 2010, 8:54

P.S. Tolo, o scuza in public inseamna foarte mult. Arati ca se poate sa fii ziarist fair, contrar imaginii pe care ziaristul de sport singur si-a creat-o. Consider ca nu e cazul sa te felicit,normalitatea este, de fapt,banalitate.

mircea  •  20 august 2010, 9:07

@S.P.Q.R.
Nu inteleg despre ce e vorba: despre stiinta sau „stiinta” jocului.In primul caz ati fost ajutati de minune la Split,iar in al doilea caz e vorba de aranjamentele pe care le face Borcica-butelie.

danielr  •  20 august 2010, 9:10

Este vorba de norocul etern al acestei echipe, singura dintre cele romanesti care a finalizat un proiect (castigarea unei cupe europene) si singura care poate sa repete acest lucru. Si o spun in calitate de suporter dinamovist. Sunt echipe logodite cu norocul si facute sa castige si echipe pe care le iubesti, neconditionat, pentru neimplinirile lor.

zeidas  •  20 august 2010, 9:25

Din pacate noi trecem norocul in dreptul meritelor personale la victorii si-i invocam lipsa, in cazul infrangerilor din lipsa de valoare.

Cătălin Tolontan  •  20 august 2010, 9:40

kyx: nu am nimic cu steaua, dar elventienii au avut avantaj la marile ocazii pina la 0-0
levi: te referi la scuzele pentru bucsaru? sint juste, noi am gresit

levi  •  20 august 2010, 9:51

Da. Desigur ca sint juste, dar in „peisajul” asta sint atit de rare….

ciupi  •  20 august 2010, 10:33

sigur ca tatarusanu de-aia a fost introdus, ca sa apere, dar cei din fata lui au scuze pentru ca l-au obligat sa fie numarul unu si jumatate, impartind slabele sperante de calificare, cu ristul ala exterior al lui stancu?! si grasshoppers nu-i city sau lille, ca de haiduci nu pomenesc, am casa aproape de cotetzul dulailor stirbi.

valica  •  20 august 2010, 10:51

pai ocaziile stelei au fost numai bombardiere ei deabia au ajuns la poarta pe cand elvetienii au avut in prima repriza o singura ocazie dar mai clara decat toate ale stelei , iar in repriza a doua steaua nu a contat decat la sutul ala tu cu noroc in rest grassopers a dominat ! :)))

elkjaer  •  20 august 2010, 11:06

danielr , ai perfecta dreptate.dar vine o zi,vine o zi cand se va….

gpa  •  20 august 2010, 11:14

Si elvetienii au avut noroc ca au intrat la pauza cu 0-0 putea fi lejer 2-0 la pauza. Mi-a placut mult Latovlevici sper sa continue asa cu evolutiile bune.

hehe  •  20 august 2010, 11:35

@ SPQR
in locul tau nu m-a plange ca presa in sfarsit scrie ca steaua a avut noroc, pentru ca asta e adevarul. putea fi lejer 2-2 sau 2-3 scorul ieri, daca si elvetienii jucau serios. in rest steaua nu a avut ocazii, doar niste suturi de la distanta. la dinamo e stiinta jocului, pentru ca golurile vin si din suturi a la torje, si din faze de atac frumoase, vezi golul 2 cand a fost efectiv bombardament. steaua si-a creat ieri 80% din ocazii din suturi de la distanta, vedem ce faceti in retur! deocamdata sa nu comenteze de dinamo niste suporteri ai unei echipe care in ultimul campionat au luat 0-1 si 0-2 in meciurile directe, superioritatea dinamovistilor fiind evidenta. vezi ce scrie mai jos valica, 1 ocazie, dar aia mai clara ca toate ale stelei, in prima repriza. suturi bune ale lui latovlevici, dar pe centrul portii.

Alex One  •  20 august 2010, 12:06

Are dreptate.Dinamo a uitat ca a batut cu 3-1 pe Haiduc cu doua goluri norocoase si in retur s-a ars !Norocul nu tine o vesnicie decat daca te numesti Unirea Urziceni.Dar si vesnicia are o limita in fotbal!

aham  •  20 august 2010, 14:09

evident ca a fost si ceva noroc la unele faze, dar per total elvetienii au avut mult mai mult noroc decat steaua. eu cred ca n-ai vazut meciul de ai putut sa scrii asa ceva, sincer. steaua a avut si o bara, si acolo a fost tot „norocul” de care faci atata caz? plus o dominare indiscutabila la toate capitolele

vasglo  •  20 august 2010, 15:01

Tolo,

Sa fie oare o urma de regret in cele simtite de tine dupa acest meci?
Un fel de „ia uite bai, iar ai sansa astia!”..
Eu zic ca mai bine gandeai:..”daca nici Steaua nu mai aduce puncte europene, atunci am ajuns rau de tot cu fotbalul asta”….

CaineRrosu  •  20 august 2010, 15:49

In mod normal trebuia sa se incheie meci nul ! Nu Tatarusanu a fost omul providential !De el s-a lovit mingea si atit !
Sansele de calificare sunt in continuare 50 – 50 % !
Dupa cum se misca, Steaua nu poate emite ( acum ! ) pretentzii la campionat !
Asta in conditiile in care oierul nu umbla la butoane, asa cum a facut-o in meciul cu U Cluj ( penalty neacordat in min 87 pt U ) si , mai ales, in meciul cu Craiova ! Si avea doar 5 puncte NU 10 !
Deci fara ajutor Steaua nu prea conteaza ! Normal nu are cum sa ia mai mult de 2 puncte in meciurile urmatoare cu Vaslui si Timisoara ! Sa vedem ce va mai fi !………….

hehe  •  20 august 2010, 16:03

nu vasglo, tolo e realist cand spune ca steaua a avut noroc, asta e adevarul. 3-4 ocazii mari ale lacustelor, iar steaua doar bubuia mingea mult pe langa si peste de cele mai multe ori. astea sunt ocazii? asta e dominare? la ce? 🙂 steaua nu mai aduce puncte europene de 5 ani. a fost sezonul acela din 2005, si cam atat.

neghinita  •  20 august 2010, 16:58

sansa sau mai bine-zis geniul este aurora simionescu din braila pt ca a descoperit ca lipseste o parte a universului si acum americanii si germanii , la 25 de ani ii acorda atentie, sprijin si doctoratul. noi ii dam pe becali, geniul frazei”ati inteles” „m-ati in inteles” si pe mitica militianul fara pensie in schimbul unui salariu de 15 mii euro lunar si dreptul de tv prin DGTV. A CUI O FIN POSTUL ASTA DE MILIOANE DE ROMÂNI NU MAI POT VEDEA MECIURILE LA TV?parte din univers, nu?

dan  •  20 august 2010, 17:23

pana la gol, stancu a tras de 3 ori catre poarta ‘lacustelor’, din pozitii evident mai favorabile. a ratat: de doua ori peste si o data in bratele portarului! nu as zice ca daca tragi de 4 ori si marchezi o singura data, asta se numeste sansa?! sigur cand tragi si marchezi 4 din 4, atunci da, esti si norocos.
stancu este un jucator formidabil si mare pacat ca steaua nu va putea sa-l tina prea mult in continuare. nu este primul astfel de euro-trasor, amintiti-va ca si anul trecut i-a fulgerat pe cei de la motherwell cu o super torpila si tot intr-un moment crucial?!
concluzia: stancu nu este un jucator norocos, cat este unul cu adevarat VALOROS!

Sting  •  20 august 2010, 17:53

Corect,dar norocosi sunt si „celebrii”suporteri stelisti care,iata,ar trebui sa vada exemplul Urziceni si sa-l lase in pace pe Bkl,baremi fraierul asta a bagat bani in prostie la Steaua,daca nimerea aici vreun buksaru se alegea praful de Steaua ca si de Urziceni.Bravo Motane !

Comentează