Ecoul

Li-ţă! Li-ţă! Sînt 30 de ani de cînd silabele vibrau în timpanul colectiv al Stelei, puternice şi iubitoare. Liţă Dumitru a fost doar unul dintre numele diminutivate de mulţime. Cu cît mai mulţi oameni alcătuiau corul, cu atît mai gingaş părea strigătul. Puuu-iuu, cu iuuu-ul acela care trecea linia de tramvai, îl face să tresară şi azi pe Iordănescu.

marți, 10 august 2010, 11:31

Li-ţă! Li-ţă! Sînt 30 de ani de cînd silabele vibrau în timpanul colectiv al Stelei, puternice şi iubitoare. Liţă Dumitru a fost doar unul dintre numele diminutivate de mulţime. Cu cît mai mulţi oameni alcătuiau corul, cu atît mai gingaş părea strigătul. Puuu-iuu, cu iuuu-ul acela care trecea linia de tramvai, îl face să tresară şi azi pe Iordănescu.

Steliştii au fost istoric convinşi că poreclele oferite jucătorilor lor dovedeau graţia din teren şi se lipeau la fix pe tradiţia de mingicari din Ghencea. Mopsu’, supranumele dinamovistului Dumitrache sau, mai tîrziu, Oneaţă,  nick-name-ul, aşa se zice astăzi!, lui  Augustin sunau mult mai aspru, incomparabil mai asupru, nepermis de aspru. Era o iluzie, evident, pentru că cu greu găseşti în istoria Stelei vîrfuri care să se apropie de iluzionismul Mopsului sau al lui Ră-du-cioiuuu, Radu Ră-du-cioiuuu. De fapt, nu prea găseşti.  

Nu conta. Conta că l-au avut pe Marcelino, pe Haa-giii sau pe I-lie! I-lie! Dumitrescu, desigur, pentru că celuilalt i se striga A-diiiii Ilie! Strigătul s-a răsucit peste ani, ca un ecou care capătă propria voinţă şi păstrează căldura, schimbîndu-şi doar subiectul adoraţiei. S-ar putea scrie o carte cu aceste scandări de glorie şi graţie. Cine se încumetă azi la aşa ceva, în epoca lui BRB şi a lui ASAP, abevierile sacadate din messenger?

Cine poate rememora istoria ecoului, fără să-şi adoarmă publicul, în aceste zile în care praspăt divorţaţii, „să rămînem prieteni!’, Becali şi Piţurcă fac la partaj teoria invidiei în funcţie de ce se striga pe stadion. Antrenorului i se părea că Gigi se îngălbeneşte de ciudă că se scandează Pi-ţur-că, iar Becali, cu generozitatea lui care strepezeşte, zice că dimpotrivă. Ba aminteşe încă ceva. Ceva tare de tot. Ceva nebăgat de seamă. „Eu mă bucur că s-a strigat Jenei pentru că e merită şi acest om la bătrîneţe să simtă o asemenea bucurie”. Sfinte Sisoe!

Ecoul trece prin momente de o dificultate hazlie. Cine să mai bage de seamă că sunetul e acelaşi şi că, ceea ce rămîne dintr-o carieră de fotbalist şi din performanţele unei echipe, sînt aceste voci, care urcă, coboară, trec peste ani, mîngîie personajele, le alină durerile şi le însoţesc poveştile? Cine? Un ziarist care n-are destul talent încît să scrie o carte.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

kagliostro  •  10 august 2010, 11:45

DE-MI-SI-AAAAA, e ecoul ala…LASA-NEEEEEEEEEE, iarasi ecoul!

radu  •  10 august 2010, 12:02

„praspăt” cred ca e „proaspăt” 🙂

tactic-zone  •  10 august 2010, 12:18

“Eu mă bucur că s-a strigat Jenei pentru că e merită şi acest om la bătrîneţe să simtă o asemenea bucurie”
-Fraza asta face parte din aceasi categorie cu cea a lui turcu despre Dumitrache: „“Era un om care mă saluta înainte de meci şi îl premiam”
–E grav cand treci prea repede de opinci, la pantofi. Risti sa-ti pierzi ratiunea si bunul-simt. De-acum e clar, Becali chiar crede ca totul incepe si se termina cu el. El e Alfa si Omega :)…pe banii lui, bineinteles !

Mihaly  •  10 august 2010, 12:23

ce bine ar fi daca as intelege mesajul acestui text, macar sa stiu ca nu am pierdut vremea 🙂

mihnea  •  10 august 2010, 12:35

Cataline !
Esti probaabil mai tanar, dar sa stii ca Li-ta se striga prima data pe Giulesti. Nu uita ca Lita a inceput la Rapid, cu care a si luat o cupa a Romaniei; apoi l-a racolat Steaua, cum se facea pe vremea aia. Apropo de Lita sa-ti mai spun un lucru: a fost cred ca cel mai complet jucator pe care l-a avut Romania; complet in sensul ca facea ambele faze ale jocului de fotbal, lucru foarte rar intalnit la fotbalisti, chiar si la cei foarte mari.

fotbal  •  10 august 2010, 12:46

deseneaza viitorul nedatat al ecourilor ros-albastre, ca sa corectam rezultatul autoevaluarii

Un profesionist  •  10 august 2010, 12:54

Cataline, m-ai dat gata cu sugestia ca numai Dinamo a avut superatacanti. Ai auzit cumva de Profesorul Gicu Constantin? Dar de Florea Voinea? Chiar si Piturca poate fi pus pe acelasi taler cu dinamovistii inainte-mentionati. Daca Mopsul (pe care in treacat iti spun un secret: tata a fost primul arbitru care l-a eliminat pe viitorul mare varf, pe cand era jucator la TUG)a fost fff mare (o recunosc si eu un stelist de peste 4 decenii), Raducioiu a fost prototipul sperantei ratate, care nu a ajuns niciodata mare valoare.
In rest, corecte aducerile aminte. Apropo, de ce nu scrii si tu o carte in genul celor scrise de Vanea Chirila? Ca ai har, slava-Domnului!

milan6  •  10 august 2010, 13:14

„aş fi vrut să fac o punte de legătură între Steaua lui Gigi Becali şi Armată. Urma să facem un contract beton, dar din păcate lucrurile s-au impotmolit.”
2010?

marius  •  10 august 2010, 13:28

Bun, sunt atatia oameni dornici sa ajute Steaua. De ce nu se strang, pun impreauna capitalul si ii fac oferta lui Becali ????

Eu unul ofer 1,000 de Euro; Altii sa puna 100,000, altii 500,000 altii 1 Euro.

Sa il ofertam pe Becali cu o oferta pe care nu o poate refuza. Nu cu toti banii stransi, desigur, sa se poate asigura cheltuielile la club in continuare.

Apoi Piturca e numit manager.

redsef  •  10 august 2010, 14:28

Pentru „un profesionist” (ghilimelele se impun!):
Piturca „poate fi pus pe acelasi taler” cu Dumitrache si Raducioiu numai si numai pentru cei care nu au habar de fotbal! Categorie din care ai dovedit ca faci parte cu brio, prin afirmatia asta dincolo de amatorismul cel mai crunt… Daca „Raducioiu a fost prototipul sperantei ratate”, dupa cum spui, care a fost cariera lui Voinea, ca tot l-ai amintit??? Are sfert de finala la Campionatul Mondial, turneu final la Europene, semifinala de Cupa Cupelor – ca sa nu mai pomenesc de trofeele care i se trec oricum in palmares din perioada AC Milan! – asa cum are Raducioiu?!!!
Din pacate, tara asta a ajuns de rapa din cauza celor ca tine, care si-au dat si isi dau cu parerea unde nu se pricep…!

Andrei  •  10 august 2010, 14:37

Intradevar replica cu “Eu mă bucur că s-a strigat Jenei pentru că e merită şi acest om la bătrîneţe să simtă o asemenea bucurie”, sau cu „am plans can strigau Piturca” sunt incredibile, EL atotputernicul, pe banii lui atotputernici i-a fericit pe sarmani. Dar personal cea mai tare mi s-a parut cand a spus de clubul steaua ca e o societate comerciala care plateste impozite. E ca si cum s-ar uita in ochi nostrii si ne-ar spune ca el e Fecioara Maria sau ca culorile stelei sunt de fapt alb-rosu.

ciupi  •  10 august 2010, 15:19

„pi-tzi-be-ca-li!” acesta ar fi fost sloganul minune capabil sa pastreze 25.000 de iubitorii de steaua in tribune si pe mai departe. cum minunile nu au sloganuri, se va ajunge – probabil – la unul neminunat, gen „tzi-tzi-be-ca-li!”

eu  •  10 august 2010, 15:36

Ilie a fost cel mai complet fotbalist.Care Ilie?!Cel inegalabil.Ilie Balaci!

bog0311  •  10 august 2010, 15:58

Mihnea – mi-ai luat-o inainte
Lita nu doar a castigat o cupa cu Rapid, dar a fost la Mondialul din Mexic ca fotbalist al Rapidului.
Multe „simboluri” de azi au plecat din Giulesti, dar fie au uitat ei insisi de unde au plecat, fie nu s-a mai vorbit despre asta.
Verticalul Titi Dumitriu s-a nascut la cska ghencea? Gatu a inceput la stiaua? Oblemenco, mai stie cineva unde a debutat in A?

vasi  •  10 august 2010, 16:11

Ai dreptate,vuia stadionul:”Iliuta al nostru e cel mai bun din RSR”
Iliuta fiind bineinteles ILIE BALACI

valy70  •  10 august 2010, 16:51

Discutii despre discutii,c-am asta se intampla in postarile de aici,fiecare se crede atotstiutor in ale fotbalului si fiecare vine cu un contra-argument la postarile anterioare.De-aia nu avem o istorie coerenta si justa,de-aia tot trecutul ne e estompat,de-aia ne uram atat.Pentru ca fiecare crede ca le stie pe toate.Sunt sigur ca fiecare stadion a avut ecoul sau,fiecare echipa un idol,un exemplu pentru cei care veneau din urma.Problema este ca acum jucatorul de fotbal e sclavul banului,e clientul cluburilor de fite ***. Asta vrea ce-l care se apuca acum de fotbal;bani,femei,viata usoara.De aceea a murit ecoul,de aceea a murit spectacolul pe stadionul de fotbal,pentru ca nu mai exista placerea de a juca,pentru ca inaintea fotbalistilor vedeta echipei e mai nou patronul..

shampang  •  10 august 2010, 20:07

becali este un om bolnav , el vrea ca in ghencea sa vuiasca stadionul la fiecare gol cu un preluuung … „bhhhhheeeeeeeeecaliiiiiii” si ca sa-i mearga la sufletel , tineri frumos imbracati sa faca coregrafie cu chipul lui si cu multe stegulete

dad  •  10 august 2010, 20:57

Bravo Tolo.Invidia acestui neipravit de jiji improasca cu noroi si calca peste oameni,dar ei au scris istorie pe cand acest retardat e o pata neagra peste RO ,care nu se va sterge usor .De fapt noi stim toti ca nu are pic de minte si totusi ma mira faptul cum razbate sa umble prin cei de sus ai RO.Cine in genereaza?Intr-o tara vestica disparea de mult de pe scena publica.

Balamook  •  10 august 2010, 21:29

Cand Onicas va fi luat la intrebari de DNA, atunci poate vom afla si de ce a plecat Pitzurca de la Steaua! 😉

Seara buna!

meplusmyself  •  10 august 2010, 21:36

@Mihaly:
E despre suporteri: „mai multi oameni alcatuiau corul”,
„Steliştii au fost istoric convinşi că poreclele oferite jucătorilor lor” ,”scandări de glorie şi graţie”, „aceste voci, care urcă, coboară, trec peste ani, mîngîie personajele, le alină durerile şi le însoţesc poveştile”.

Si despre cum ecoul dorintelor lor ajunge azi distorsionat la urechile jucatorilor, antrenorilor si patronilor aflati intr-un vesnic proces de divort.

Eu zic ca e scris rotund si bagat direct in poarta. Pentru cine aude ecoul:)

ps: sa ma contrazica autorul daca am inteles gresit textul 🙂

Maxone42  •  10 august 2010, 22:10

Dle. Tolontan , desigur va referiti la un ecou figurativ… imaginar , deoarece acum 30 de ani , galerie (si ce GALERIE) nu avea decit Rapidul si in Ghencea „ecoul” trecea (MULT) de linia de tramvai NUMAI cind juca acolo Rapidul (in div.A sau B… nu are importanta… fani ca noi nu are si nu a avut sau nu va avea NIMENI). Cine a trait acele vremuri (ca mine de ex.) STIE. Steaua a avut intotdeauna „suporteri” doar de conjunctura , iar inainte de anii ’90 (cind sa inceput ADEVARATA propaganda media) chiar si acestia (adica „suporterii” de conjunctura pentru cupe si flori) erau foarte putini… MULT mai putini ca si rapidistii. O stie o tara intreaga. Pe fostul 23August , la celebrele cuplaje interBucurestene , din 80.000 de oameni , aprox 60.000 erau rapidisti si restul dinamovisti sau stelisti. Si apropo… dinamovistii se lauda ca numai ei au reusit sa umple stadionul 23August cu 60.000 de oameni (la meciuri cu echipe ca Manchester United sau Lazio). Pai spuneti-le Dle. Tolontan ca Rapidul a adus PESTE 80.000 de oameni la un meci cu Metalul Bucuresti , decisiv pentru promovarea in div.A. Si pot sa va dau exemple de aste MUUULTE….MUUUULLLLTE.
Hai dom’le sa le mai spunem si lucrurilor pe nume, ca ne-am saturat de propaganda asta proSteaua…

Gigi B.  •  11 august 2010, 0:51

Dinamovistii nu se lauda. Dinamovistii isi amintesc da echipele care au facut istorie. De laudat se lauda cei care sint nevoiti sa supraestimeze un rezultat, doua pt. ca in rest au fost numai retrogradari! Rapidisti au cea mai tare galerie, OK! Au luat campionatul de 20 de ori!

Marian  •  11 august 2010, 7:06

Nu exista in orice limba „cel mai complet”. Cind spui despre ceva ca e complet nu ramine loc de „cel mai”. Complet e complet, oameni buni!

AXL  •  11 august 2010, 7:22

INTERN – 23 TITLURI……..20 DE CUPE ……5 SUPERCUPE///////// EXTERN-1 LIGA CAMPIONILOR…..1 SUPERCUPA A EUROPEI….1 FINALA DE LIGA CAMPIONILOR(1989 PE NOU CAMP CU MILAN)……1 SEMIFINALA DE LIGA CAMPIONILOR(’88)……..1 SEMIFINALA CUPA UEFA(2006)……1 FINALA SUPERCUPA INTERCONTINENTALA………. CUM SA NU-SI DOAREASCA TOTI SA FIE ANTRENORUL CELEI MAI TITRATE ECHIPE DIN EUROPA DE EST ??!!!!!!!!!

brod  •  11 august 2010, 9:21

sa fim seriosi!… asta e o facatura marca gigi becali. blatul cu ilie il dezonoreaza pe acesta din urma si il salveaza, deocamdata, pe cioban. lasa, ca vin rezultatele, cat de curand!

razvan  •  11 august 2010, 9:58

O chestie de amanunt. Dumitrescu! Ilie Dumitrescu! Asa se scanda in Ghencea cand era jucator. I se mai spunea ilie doua savarine. ptr ca taica-su i-a promis la un meci la juniori doua savarine daca da gol. Nu stiu de unde ai scos-o p-asta cu I-lie, I-lie.

Ionut Pitesti  •  11 august 2010, 10:16

TO-LO TO-LO TO-LO. Tare da, m-au trecut fiorii.

tudorica  •  11 august 2010, 13:03

Subscriu la ideea ca Lita Dumitru nu a fost ales prea bine pentru a fi un reprezentativ Stelei. Fara indoiala, el a fost un jucator de exceptie, dar asa cum spuneau si antevorbitorii Maxone42, Bogo311 si Mihnea el a plecat de la Rapid ca jucator deja afirmat. Ca si blazon putea fi ales cu succes
Total de acord cu Maxone42 referitor la „ecoul de dupa sine”. Prinzand acea perioada ca si copil, mi s-a parut tare ciudat ca o echipa din divizia B(cateodata A, de unde si ABBA)sa aibe cei mai multi suporteri.
Referitor la chestiune….. fu-se si se du-se, au fost niste scandari demult trecute. Cine mai tine cont de ele? Poate doar Tolontan si cativa nostalgici. Ramane doar realitatea trista, un club care-si schimba antrenorii ca si ciorapii si mai ales cu spectrul lui Becali in frunte…..

BONANO  •  11 august 2010, 16:35

.
D-le TOLONTAN ,
.
vorbiti despre o perioada in care numai echipa Rapid avea galerie , cum de altfel este si acum . Ar fii fost extrem de interesant ca atunci cand vorbiti despre asemenea subiecte sa spuneti cam asa: Exita Rapid si apoi restul . Daca nu procedati asa inseamna ca nu ati trait acele vremuri . Steaua si Dinamo nu adunau la un loc cat reusea Rapid-ul , iar de strigat nici atat . Mici palcuri de 20-25 persoane erau acelea pe care le pomeniti ca strigau LI-TA ,pe cand la Rapid il striga un stadion intreg .
Impresia mea e ca scrieti comentarii pentru suporterii stelisti si nu pentru iubitorii de fotbal . O mica poveste din trecutul Stelei ar suna mai bine ,dar numai atat .

Un profesionist  •  11 august 2010, 16:41

Pentru „redsef”!…unul care este asemenea sefuluii sau suprem: Base.
Raducioiu a fost un mare talent care s-a ratat f usor. Ce mentionezi tu sunt realizari conjuncturale. Zici de semifinala de Cupa Cupelor? Raducu vostru era un apendic promitator pe langa niste mari fotbalisti. El atunci abia invata, nu era vreo valoare!
Iasr despre palmaresul lui la AC Milan… sa fim seriosi: a contribuit la fel de mult ca Pistol la cucerirea Cupei Campionilor de catre Steaua.
Cat despre realizarile de la nationala… mai usor cu laudele: trei meciuri bune si atat.
Asa ca mai incearca. el nu era nici cat 1% din Dumitrache, Neagu sau Voinea.
Apropo, l-ai vazut jucand pe Voinea de vorbesti? Dupa parerea mea, nu prea…

Maxone42  •  11 august 2010, 18:02

Domnule Gigi B. , cu tot respectul… DAR avind in vedere circumstantele (cred ca nu mai este nevoie sa intru in amanunte) , noi rapidistii suntem MINDRI ca am fost si prin div. B . Si ce daca??? Campionate , Cupe??? Daca Jiul Petrosani, progresul, Rapidul sau ORICARE ALTA erchipa din Rominia avea „statutul” Stelei (sau al lui Dinamo) , ar fi facut tot la fel de mare performanta.. sau poate mai mare… sau APROAPE la fel de mare (ce mai conteaza)??? Ar fi fost mai intelept pentru tine si pentru altii asemenea tie nici macar sa nu aibe tupeul de a mai aminti de „performantele” din acele vremuri. Cit despre Steaua, DA, are o CCE („unde nu a jucat Ceausescu”) , dar Steaua in acea perioada putea lua orice jucator voia mushchii ei de oriunde… si slava Domnului, pe vremea aia aveai de unde alege. (Despre CE echipe a eliminat Steaua pina in finala si CE joc a prestat Steaua in finala , nu voi mai aminti pentru ca sunt un baiat bineCrescut si nu vreau sa jignesc pe nimeni… si pina la urma.. DA . A fost o mare performantza. DAR… mai usurel cu laudele pentru ca… dupa cum spuneam mai inainte…).
Restul , d.p.d.v. al suporterilor… era EXACT asa cum am spus eu si ti-o poate spune ORICE om, rapidist sau stelist sau dinamovist sau de orice alta „culoare”, care a trait acele vremuri (si care bineinteles are puterea sa recunoasca).

Mosu  •  11 august 2010, 19:48

Ienei a scris istorie la Steaua.
Din pacate acuma un club mare a ajuns pe mana unui om mic.

Dan  •  11 august 2010, 21:07

Sincer , e obositor de cate ori dau drumul la televizor si ce vad? Steaua Bucuresti , mare echipa mare . Ce performante de groaza au obtinut ei acum vreo 25 – 30 de ani si ce mari fosti obtinatori subscriu pentru acest club.Nu e nimic rau in a privi cu recunostinta ceea ce au realizat acum un sfert de secol , dar traim in prezent.
Eu,in calitate de observator modest al fenomenului fotbal in anul 2010, rog presa sa nu mai ocupe atata spatiu in ziare,la televiziune,in toata mass-media , cu ceea ce face sau drege clubul Steaua Bucuresti . Ce e prea mult strica . Vorbim mai mult despre ei (ca despre orice club ) atunci cand vor realiza ceva din punct de vedere sportiv.
Cu mult respect.

radu florea  •  11 august 2010, 22:35

tolo, ce zici de reactia fanilor din ghencea? exagereaza? masa pt manevrele altora? asta chiar daca gigi culege ce a semanat

Sergiu  •  12 august 2010, 3:35

Mai,Maxone ! Ce te ambalezi atât…? Numai pe vremea aceea lua Steaua orice jucator vroia…? Ca acum nu mai poate ! Îi ia Rapidul pe toti, ca pe Moraes ! Halal sa va fie cu ”mândria” voastra de a juca în divizia ”B”. Acum de ce nu mai aveti suporterii de atunci ? Îti spun tot eu: fiindca atunci suporterii nu stiu cât iubeau Rapidul si cât faceau fronda împotriva regimului cu care erau asemuite cele doua cluburi Steaua si Dinamo ! Cum necum sa asociezi politica si sportul mi se pare o nerozie tot atât de mare cât sunt comentariile critice si ”atotstiutoare” facute unui articol dedicat suporterilor de orice ”culoare”… Habar nu aveti sa apreciati un articol dedicat iubitorilor de fotbal indiferent de cum îsi zic ei…si apropos pt. vremurile acelea ati uitat de Progresul, Ripensia,Steagul echipe care chiar erau mai valoroase decât Rapiduletul asta pricajit…amarât si oblojit…si cotonogit de Petrolul pe oriunde îi prindeau fie ca era Divizia ”B” sau ”A” ha-ha !

Maxone42  •  12 august 2010, 10:11

Oh, Sergiule, dar gresesti. Noi AVEM aceeasi suporteri , la fel de fanatici de dedicati clubului , la fel de UNICI. vrei sa spui ca vremurile s-au schimbat si ca nu se mai duce lumea la stadion ca odinioara??? Asta este altceva, dar este valabil peste tot, la toate cluburile. Nu te supara, dar fara propaganda asta si „heiRup-ismul” din media, ca sa nu mai pomenesc de faptul ca DACA Steaua s-ar „lupta” pentru locurile 7-12 vreo 5 ani… atunci voi ati avea „suporteri” cam la fel de multi ca si Sportul Studentesc. Imagineaza-ti ce s-ar intimpla daca ati sta si prin „B”. NU pot sa nu amestec politica cu sportul atunci cind vad ca sunt oameni care INDRAZNESC sa faca atita tevatura si sa se laude cu ce au realizat ei in acea perioada.
In ziua de azi, nu mai sunt fotbalistii de atunci, cei care sunt pleaca afara, plus de asta, lucrurile s-au mai „egalizat”. Progresul… Petrolul… etc… nu ne bubuiau pe noi mai mult decit NOI pe ei si nici mai mult ei pe noi decit NOI pe voi (chiar daca „scorul” este in avantajul vostru…). In alta ordine de idei , DA.. REPET: avind in vedere circumstantele , suntem MINDRI ca am jucat in „B”. Vezi tu… sunt unele lucruri pe care voi… „suporterii” altor echipe nu aveti cum sa le intelegeti… doar sa le banuiti si va dati seama ca voi NU AVETI cum sa fiti asa NICIODATA.
As avea atitea de spus, dar ceea ce as avea eu de spus stii si tu si toata lumnea… numai ca „va doare” sa recunoasteti. Inafara de asta… nu mi-ar ajunge „cerneala si hirtia”… Hai Pa. Lasa-ne pe noi cu „Rapidul ala pricajit” si voi laudati-va cu mindra voastra „stea de pe cer”…Mmmmmdahh…

yaruk  •  12 august 2010, 10:46

Suporterilor Stelei!
Ganditi-va la urmatoarele
Steaua are 4 milioane de suporteri. Daca fiecare ar da 10 euro pe an s-ar strange 40 milioane euro din care 20 milioane sa le ia becali si sa nu mai calce in viata lui in ghencea.Cei care dau banii sa aiba dreptul sa voteze presedintele clubului care in opinia mea ar trebui sa fie o persoana de onoare si maxima seriozitate.
Astfel s-ar naste un club cu adevarat ,,stelar”

maccarone  •  12 august 2010, 13:17

Domnule „un profesionist”,
Rautatea cu care vorbesti de Raducioiu, negandu-i incontestabilul statut de mare fotbalist cu o incapatanare care frizeaza prostia, se poate explica prin frustrarea ca acest varf de exceptie al nationalei Romaniei (zici ca afacut doar 3 meciuri mari la nayionala… uiti ca a fost jucatorul european cu cele mai multe goluri marcate in preliminariile CM 94) era de la echipa pe care o detesti, Dinamo. Stiu ca Raducioiu v-a facut multe zile negre, ceauseilor… Tin minte, ’88, ’89, ’90… an de an va dadea Radu gol, ceauseilor.

maccarone  •  12 august 2010, 13:22

E obositoare si vomitiva propaganda media pro-Steaua. Dupa cum zicea cineva mai sus, ea a inceput inainte de ’90, dar mai ales dupa 2002-2003 a intrecut orice limita a grotescului. Ziarele si emisiunile de sport au devenit, prin maniacalul interes propagandistic pentru Stiaua, excelente vomitive, cica le recomanda si doctorii la Spitalul de Urgenta, Colentina, Witting, Giulesti… 🙂 Cred ca si prin provincie.

gabriel  •  12 august 2010, 14:41

steaua afost in deriva.a venit piturca „ecoul” a renascut,a renascut speranta.piturca a plecat, ramane becali …ramane falimentul,lucrul de mantuiala si porcaiala la tv.respect domnule victor piturca.

Maxone42  •  12 august 2010, 17:42

Yaruk , Steaua nu are 4 mil. de suporteri. Steaua are suporteri mai putini chiar ca si Dinamo sau. Steaua are 4 mil. de .. nici macar simpatizanti care spun ca tzin cu Steaua dar dintre care, 99% nu stiu nici macar 5 jucatori de la Steaua. Acesti „suporteri” ii poate stringe ORICE echipa din Rominia care ar beneficia de SUPER propaganda media de care beneficiaza Steaua. Daca sunt 10 candidati la presedintie in Rominia si TVul si presa ii acorda unuia 90% din spatiu si celorlalti doar 10%, primul va cistiga alegerile. Dupa cum spuneam si „mai’nainte” , DACA Steaua ar termina pe locurile 7-12 vreo 7-8 ani… ar mai avea suporteri „aproape” la fel de multi ca si Sportul Studentesc. Nici nu vreau sa ma gindesc ce s-ar intimpla daca ar fi niste ani prin „B” asa precum Rapidul. Daca iesi pe strada si intrebi o batrinica care nu are treaba cu fotbalul cum nu ai tu cu Papa de la Roma si iti va raspunde „Steaua” pentru ca asa a auzit ea la TV si la vazut pe Gigi Becali dind pomana… pai aia nu este suporter al Stelei taticu’. Si pot sa-ti mai dau 1 milionde exemple de „suporteri” de genul asta.

Comentează