N-a fost ofsaid la golul anulat Craiovei. Nu are sens să mai discutăm despre asta. Mihai Costea a tras la poartă, coechipierul său influenţa faza, dar nu era nici măcar pe linie cu ultimul stelist!
duminică, 1 august 2010, 10:11
N-a fost ofsaid la golul anulat Craiovei. Nu are sens să mai discutăm despre asta. Mihai Costea a tras la poartă, coechipierul său influenţa faza, dar nu era nici măcar pe linie cu ultimul stelist!
Faza derulată în minutul 90 plus 62 al campionatului a adus Stelei victoria de care mentalul său avea nevoie în faţa Universitţii, dar care o va supune unei suspiciuni meritate, pe care o poate tempera doar o prestaţie incontestabilă de acum înainte. Avantajul acestei erori care favorizează oastea crudă şi ambiţioasă a lui Piţurcă e că, fotbalistic, a venit la timp ca să-i asigure un start lansat, iar dezavantajul este că, tocmai poposind exact cînd trebuia, pune apăsat întrebarea: „A reintrat Steaua în rîndul trupelor conectate la butoanele LPF, FRF şi ale arbitrilor?!”.
În ultimii ani, lumea fotbalului a sesizat avantajul logistic de care s-a bucurat CFR. Dincolo de faptul că şi-au făcut echipă, clujenii au fost sprijiniţi de erorile de arbitraj mai mult decît ori care dintre contracandidate. Cînd statistica erorilor e mai puternică decît teoria probabilităţilor, atunci nu mai discutăm despre întîmplare, ci despre premeditare.
Nimeni nu poate spune ce a fost în mintea tuşierului Onicaş cînd a şters de pe tabelă golul oltenilor, răsucind practic soarta meciului. Faza are o geometrie rapidă, e adevărat. Dar orice om pasionat de fotbalul nostru ştie că atunci cînd eroarea avantajează echipa mare, la ea acasă, într-un moment de cumpănă, şansa ca totul să fie destin e 1%.
Mult mai probabil e altceva. Ca Steaua să fi pornit ofensiva pe toate planurile şi în toate birourile. Inclusiv în cele Western Union, după cum chiar Becali a anunţat.
css • 1 august 2010, 18:59
eu zic ca CFR a vrut sa ajute stelutsa si i-a rezolvat arbitrajul…tot CFR e de vina si pt cele 2 goluri neregulamentare validate la Bistrita-Astra.. CFR e acuzata pt o faza suspecta de 11 m, la 0-0,iar steaua e ‘iertata” de un gol valabi primit la 0-1 !!! ..dar poate fi un accident..
Vedeti diferenta ??? Inainte de a relua tirul acuzatiilor NEFONDATE spre Cluj,aruncati o privire spre youtube la „cfr cluj 7-1” si mai vorbiti dupa aceea…In ultimile etape din retur la CFR-Vaslui 0-0, meci decisiv pt titlu ,11 m clar si recunoscut de Porumboiu,..pt CFR neacordat..asa au fost ajutati clujenii..cand era cel mai important !
din New Jersey • 1 august 2010, 19:14
deja e stresant cat caz se face pt anularea golului Craiovei !…si daca era 2-0 nu e nicio garantie ca ar fi castigat Craiova !…au mai condus ei cu 2-0 si cu CFR si s-a terminat….3-2 pt CFR !!…si Medias a condus azi cu 2-0 pe Timisoara si n-au castigat !….erori de arbitraj sunt de cand se joaca fotbal si-or sa mai fie pana cand nu se va mai juca !!!!….deja cred ca se exagereaza pe tema asta !…atata timp cat sunt erori , erorile sunt….umane !!!…mai grav e cand exista …INTENTIE !…pana una alta , acuzand arbitrajele interminabil nu ajuta cu nimik !…as spune ca , din contra !….exista o vorba „numai cine nu munceste …nu greseste” !!!
suprem • 1 august 2010, 19:20
”Nu Onicas a bagat 2 goluri Craiovei ci Steaua.OK?”
El doar a scos unul din ate Craiovei. OK ?
alin.t • 1 august 2010, 19:43
sa nu mai vb despre arbitraj pt ca ar insemna sa ne jignim inteligenta.orice om cu un iq minim a vazut adevarul si a realizat adevarul.noi oltenii am fost si vom fii mereu un ghimpe in coasta celor care nu vor putea niciodata sa aiba calitatile native ale oamenilor nascuti in aceasta zona.craiova nu va mai fii mult timp una din echipele din frunte,nu atata timp cat in fotbalul romanesc vor exista bani negrii,coruptie si oameni fara caracter.forza stiinta
catalin • 1 august 2010, 20:05
tot trecutul acestei echipe este plin de astfel de lucruri nu trebuie sa mire pe nimeni ca prezentul si viitorul sunt la fel
brasov • 1 august 2010, 20:10
mult mai bun comentariul lui albu din sibiu decat articolul lui tolontan
VirtualKid • 1 august 2010, 20:34
Steaua avea nevoie de aceasta victorie, mai ales pentru ceea ce incearca sa faca Domnul Jenei si Piturca. cati is mai amintesc lista de rezultate dezastroase din momentul demararii proiectului „ceausist”.
Poate ca o sa ma creada cititorii nebun: din echipa ar putea sa fac parte si Valentin, chiar daca ar fi sa fie doar decorativ. Este unul dintre oamenii care „au stiut sa faca vitrina”. Sper sa il tina Dumnezeu ceva mai departe pe Becali.
Ovidiu • 1 august 2010, 21:59
Problema lui Mititelu si a Stiintei, este faptul ca patronul nu stie sa se adapteze realitatilor romanesti, sau nu are bani sa o faca. La mintea cocosului, in Romania trebuie sa ai „spate”. Daca nu ai, il cumperi. Cu bani sau in politica.Daca Mititelu nu are bani, ar trebui sa intre in politica (de partea cui trebuie) si ar fi niste telefoane de la cineva la altcineva. 🙂
jecolan • 1 august 2010, 22:08
vina o are in primul rand presa,care are priceperea sa „umfle” o echipa atat cat se doreste…ziarele de sport au fost transformate in ziarele de casa ale clubului steaua,mediatizarea clubului cu acest nume este atat de ridicata si neschimbat laudativa,incat atinge la un moment dat ridicolul…in aceste conditii,mana lui onicas s-a ridicat cu ajutorul presei,cum spuneam,care are instinctul „sa se dea” alaturi de cei multi care cumpara ziarul,de putere,de sistem…de fapt,asa existati,nu-i asa?…
becaliada • 1 august 2010, 22:27
foarte slab editorialul… o singura greseala de arbitraj si ne punem intrebarea daca Steaua e ca CFR? inseamna ca nu prea avem despre ce scrie. in plus, nu era gol marcat la 0-0, in minutul 92, craiova conducea cu 1-0 si avea meciul in mana. daca au pierdut, e pentru ca nu pot mai mult, nu din cauza arbitrilor. o echipa care anunta obiective marete nu are voie sa piarda dupa ce conduce, importiva unei echipe facuta in ultima luna.
ultras blue • 1 august 2010, 22:37
„Cu sau fara arbitrii noi trebuie sa luam campionatul”, zicea cel mai cioban al tarii. Nu ne putem astepta decat la ostilitate din partea celor care ar trebui sa fie impartiali. Hienele nu tin cont de crize, ele devoreaza tot timpul fara ingradiri principiale. Va fi un campionat greu. Pe cat de greu, pe atat de murdar. Nimic grav, am putea spune. Ce este intr-adevar grav, e ignoranta, orbirea suporterilor. Cum sa accepti si sa sustii o echipa care nu castiga prin propriile eforturi, prin talentul de care dispune??? Ca sunt afaceri in spatele acestor confruntari, inteleg. Nu pot intelege cum suporterii accepta aceste marsavii. Jenant. Jenanta glorie mai cuceresc unii…
ogarulent • 1 august 2010, 22:43
STEAUA-un balon de sapun,in rest nimic nou HOTIE,si ma bazez pe discursul pe care l-au avut dupe meci”nu ne intereseaza”au raspuns toti jucatori stelei la intrbarea jurnalistilor ,despre soarta jocului,iar becali,a vazut alt meci si ma intreb,la steaua a auzit cineva de fair plai,ca despre respect,sigur nu,iar piti a pirdut nationala pentu ca jucatori,presa,spectatoriau pirdut respectul pentru munca sa ,si ma intreb ce se va intimpla la prima infringere??????
hingherii • 1 august 2010, 23:23
Dar nu ati observat faultul in atac la primul gol al Craiovei? Ba sigur ca ati observat, dar nu puteti sa recunoasteti pt ca atunci ar trebui spus ca si Steaua ar fi fost prima dezavantajata, ceea ce nu convine d-lui Tolontan. Apropo de Dinamo, meciul si 11 m, meciul si 11 m, meciul si 11 m, …..
zeidas • 1 august 2010, 23:31
La sfarsit doar un gust amar :
1- A reintrat Steaua la butoane ? Dar cand e fost pe afara ?
2- Avantajul logistic pentru CFR (cat de delicata trimitere la „furaciunile” clujenilor)? Campania de stigmatizare si denigrare fatisa contra Clujului, identica cu aceea facuta impotriva lui Dinamo acum cativa ani ce finalitate va avea ? Un Cluj readus la tacere si o „stea” victorioasa prin orice mijloace vor aduce mai multi copii la stadion, baza de juniori se va pastra, valoarea va fi promovata (unul din bletestmele romanilor)?
3- La funerariile fotbalului romanesc, corul bocitoarelor vor lua avint intru’ cresterea ratingului, in final molfaind satisfacute coliva …
Erik • 2 august 2010, 0:16
pt hingherii… Si ce daca Dinamo a primit din nou penalty ??? L-a primit pentru ca a fost fault. Nu l-a primit gratuit asa cum este ajutata steluta ta .
stelist • 2 august 2010, 0:26
Offside nu a fost clar, dar un pic de joc periculos a fost; jucatorul craiovei care a atacat mingea dupa sutul lui costea s-a dus cu talpa inainte spre portar in careul de sase metri(se numeste cu talpa inainte orice atac in care talpa nu este paralela cu terenul); daca tatarusanu plonja catre inainte si ramanea fara dinti s-ar fi dat fault, nu? era in careul de 6 metri iar jucatorul advers a atacat cu talpa inainte.
BOGDAN • 2 august 2010, 0:31
O SINGURA NEDUMERIRE AM: DE CE MITITELU,NU A AMENINTAT CA SE RETRAGE DUPA CE A VANDUT ANUL TRECUT MECIUL CELOR DE LA cfr? SI CATE MECIURI A CASTIGAT cfr-ul ANUL TRECUT,IN ACEASTA MANIERA? DACA SE DOREAU MASURI LUATE,SE LUAU DE ATUNCI. DAR ESTE CONSPIRATIE TOTALA,DE LA UN CAPAT LA ALTUL. PROBLEMA ESTE CA,ARE DE SUFERIT FOTBALUL ROMANESC,PE PLAN EUROPEAN,SI MONDIAL. DE ASTA NU AVEM SUCCES AFARA,CA SUNTEM OBISNUITI SA NE FAVORIZEZE ALTII. SI AFARA SUNT CAZURI DIN ACESTEA,DAR NU SE FACE ATATA TAM-TAM. MITITELU,ACUM E TARE IN GURA,DAR IN RETUR VINDE 2-3 MECIURI,ISI IA O GRAMADA DE BANI,SI RAMANE IN DIVIZIA A. DE ASTA NU ARE NEVOIE ACUM SA VANDA JUCATORI,SI NU SIMTE CRIZA,CA L-AU AJUTAT ALTII ANUL TRECUT. LA NOI,SE POTRIVESTE FOARTE BINE ZICALA: HOTUL STRIGA-„PRINDETI HOTII” ASA CA…
luke2 • 2 august 2010, 0:57
e ce te-as crede pe tine cand spui ca a fost gol valabil si nu asistentul care a vazut, fost acolo pe linie si a ridicat fanionul. Are gsp-ul vreo tehnologie inalta sa ne arate clar ca nu a fost ofside? Bravo domnule Tolontan, iata ca ati fraierit multi cititori (printre care ma numar si eu) sa citesca tot articolul si sa comenteze. Ca de ratingul cere audienta si comentarii…
Dar metoda aleasa imi demostreaza joaca permanenta de-a soarecele si pisica din presa de astazi. Ziaristii zic „Hai sa le mai aruncam fraierilor o nada, ca sa mai prindem niste rating”. Si noi o prindem si inghitim. Dar nici sa nu va mirati de ce Piturca nu va da nici macar un comentariu. El nici nu vorbeste si voi oricum arubncati scenarii si povesti auzite numai de voi…Foarte bine va face. Cu un asa mod de a face presa nu se poate vorbi. Voi aveti nevoie de bani si suflete vandute…
Litovoi • 2 august 2010, 1:17
Sa fim realisti. Avand in vedere imprejurarile, golul Craiovei nu putea fi validat, cel putzin nu in Romania. Ma mir cum de nu a dat fault in atac la primul gol. Probabil atunci inca nu se ingrosase gluma.
edis • 2 august 2010, 1:44
Corect…aproape ca nu este nimic de comentat!
Staua a furat ca in codru numai impertinentii si cei care nu stiu ce inseamna sport pot spune ca nu a fost furt calificat. Nu e ceva nou pt steaua si ce e mai rau e tupeu si nesimitirrea cu care are tupeu sa iasa in fata jiji , iar suporterii stelei inghit asa ceva SI vad mesaje ca vezi doamne aLtii sunt devina si ca Sateaua e o echipa extraordinara:)) SUNTETI PENIBILI CU STEAUA VOASTRA CU TOT :))
EXPERIMENT ROMANESC • 2 august 2010, 2:03
Intrebati dv.D_le ziarist:”_“A reintrat Steaua în rîndul trupelor conectate la butoanele LPF, FRF şi ale arbitrilor?!”. Ca stelist, dar atentie, stelist regal[rara avis], deci, in nici un caz ca stelist de duzina ceauselo-fesenel sau roman manelisto-clonat precum cei catalogati la Stockholm „STUPID PEOPLE” chiar de parintele clonarilor pe banda rulanta, bolsevicul Brucan,pot spune doar ca sunteti destul de bland fata de corupatorul eurodeputat, Becali.El si amicul sau securist Borcea sunt pericole reale pt fotbalul romanesc.Credeam ca Steaua postdecembrista, va face totul ca sa fie uitate practicile epocii ceausiste.E clar ca nu mai poate racola ca inainte, gratis, orice e mai bun in fotbalul din tara(din ce in ce mai sarac in talente datorita politicii dezastru a tandemului securist Sandu-Dragomir), dar si Steaua prin fostul bisnitar cioban, amicul puterii scuriste, si Dinamo(simbolul in continuare al santajului si arogantei securiste) nu s a-u debarasat catusi de putin de vechile meteahne, ba din contra, le amplifica,fiind factorii principali ai dezastrului,debandadei organizatorice din fotbalul national.S-a umplut tara de mercenari straini a caror valoare e departe de a jucatorilor din interbelic sau comunism; aproape niciunul nu se apropie cat de cat de valoarea jucatorilor ce i-a dat Petrolul fratilor Munteanu-Tabarcea-Pahontu…,a Steagului Rosu a lui Fusulan-Seredai-Naftanaila…,Rapidului cu celebra lor linie de fund a nationalei[Greavu_D.Coe_Lupescu_Macri] halfiei robuste si tehnice[Jamaischi-Nae Georgescu-Koszka, la care adaug si pe Dinu Buric caci exceptionalul Dumitru aparu mai tarziu] atacului de vis[Nasturescu-Dumitriu II_Ionescu-Codreanu] ca sa nunesc doar asa in treacat echipa campioana ce batu nationala Yugoslaviei la Belgrad.Nu vorbesc de CCA fratilor Zavoda sau Dinamo a fratilor Bacut caci cele 2 simboluri ale PCR puteau sa aiba orice jucator din tara la dispozitia lor, adica floarea talentelor. CE VREAU SA PROPUN PENTRU CA SA RUPEM GURA LUMII FOTBALISTICE MONDIALE!!! Ati vazut ce tam tam fu si in Africa de Sud cu arbitrajele, dar acolo nu din cauza BUTOANELOR ca in liga securistilor nostrii corupti pana n maduva oaselor.Arbitrii sa fie ajutati prin o consultatie permanenta de catre un juriu de eventual 2-3 observatori aflati la pupitrul tv. care sa i monitorizeze.O faza fluerata de central e imediat verificata cu „baza” care o confirma sau o infirma si in functie de ce se decide in cele cateva secunde a,le ADEVARULUI ABSOLUT se decide ce sa faca centralul,iar in cazul unu ofsaid semnalat gresit de un arbitru de margine(depasit de situatie etc.] i se comunica arbitrului central realitatea pt a nu se cvicia cu nimic adevarul de pe teren[problema comunicarii tehnica de azi a asigurat o de mult si e absurda aceasta lancezeala in a nu apela la televiziune, de dragul traditiei, in ziua de azi cand a corupe e o practica naucitoare ce ii face pe multi sa si piarda mintea si sa puna mana pe pistol, asa cum s a mai intamplat prin America Latina.Nu mai vorbesc de marile ecrane de pe marile stadioane care pot imediat linistii decizia centralului luata in conformitate cu ce s a vazut deja de observatori pe monitor si s a discutat scutr cu centralul. De ce nu ar face romanii, PRIMII, acest lucru in liga intai, astamparaND(starpind) ASTFEL BECALISMUL SI BORCISMUL DIN FOTBAL IAR EUROPA, LE-AR URMA EXEMPLUL.
lucid • 2 august 2010, 8:43
Credeti ca Steaua ar fi revenit de la 0-2?Da,pentru ca si CFR a revenit
dupa 0-2 la meciul UCraiova-CFR 2-3.Deci se poate!Dinamo a pierdut meciul cu Foresta Falticeni cu 5-4 dupa ce a condus cu 4-0 in minutul 60.Deci se poate Mititelule!Mititelule mic ce esti,tine minte:
1.Ciuca putea fi eliminat dupa cate faulturi a facut
2.Alves a fost busculat la gol.
3.Fiecare echipa „beneficiaza”de greselile arbitrilor.Asa ca urmezi.
levi • 2 august 2010, 9:44
” Toate-s noi si vechi sint toate” ! Un nou sezon, aceleasi scenarii: arbirtii,ce sint si ei oameni-deci imperfecti-, gresesc „intimplator”, si doar ptr unii ! In cazul unui club- partid,stat, si atunci cind joaca un fotbal mediocru trebuie sa termine sus, caci altfel este „inadmisibil”. Cind i-si propune sa ia titlul, vezi doar gesturi razlete, gen Radu Paraschivescu ! Am vazut ca unii ziaristi si-au facut curaj si au inceput sa scrie ceea ce vad, nu ceea ce le place foarte multora sa citeasca. Sa vedem cit tine „minunea” !
Radu • 2 august 2010, 9:57
102
din New Jersey Says:
August 1st, 2010 at 7:14 pm
deja e stresant cat caz se face pt anularea golului Craiovei !…si daca era 2-0 nu e nicio garantie ca ar fi castigat Craiova !…au mai condus ei cu 2-0 si cu CFR si s-a terminat….3-2 pt CFR !!…si Medias a condus azi cu 2-0 pe Timisoara si n-au castigat !….erori de arbitraj sunt de cand se joaca fotbal si-or sa mai fie pana cand nu se va mai juca !!!!….deja cred ca se exagereaza pe tema asta !…atata timp cat sunt erori , erorile sunt….umane !!!…mai grav e cand exista …INTENTIE !…pana una alta , acuzand arbitrajele interminabil nu ajuta cu nimik !…as spune ca , din contra !….exista o vorba “numai cine nu munceste …nu greseste” !!!
Prietene nu te mai lauda ca stai in new jersey. Stii cum va vedem de aici din New York City? ******
Un lucru cert este clar, desi locuies in US de multa vreme urmaresc fotbalul romanesc. E o mizerie de la patronii cluburilor care sunt la tv nonstop si cu declaratii pana la mizeria de prosport care da femei goale pe site si la cancanuri. Ce fotbal? Ce divizia A? Mitica si Sandu au distrus fotbalul romanesc. Mai vedem nationala la mondiale peste 20 de ani. A fost gol valabil! Steaua nu mai putea intoarce rezultatul e o echipa mult prea cruda cu mult prea multe nume noi batea Craiova!
Toma Grigorie • 2 august 2010, 10:34
Cum eradicăm erorile de arbitraj ?
Sunt numeroase cazurile de viciere a rezultatului unor meciuri, numite strategice sau cum vreţi să le spuneţi.
Errare humanum est! E adevărat, dar greşeala omenească se-ntâmplă, cum se ştie, să fie făcută premeditat şi cu bună ştiinţă pentru interese care nu o dată au fost certificate.
Sunt greşeli crase care schimbă soarta unui meci, nu e o observaţie inedită, e un truism deja. Este unanim recunoscută greşeala intenţionată a asistentului Onicaş din meciul Steaua – Universitatea Craiova.
Da, aşa a fost! Spunem toţi. Ofsaidul la golul lui Mihai Costea a fost inventat. Constatăm, bârfim cum că Steaua a început să apese toate butoanele pentru câştigarea declarată a campionatului! Şi atât! Ce facem în continuare?
Maestrul Onicaş, marioneta nu ştiu cui, îşi va lua bine mersi plata cuvenită, se va alege cu vreo retrogradare şi gata. Dar echipa vitregită de posibilele puncte meritate se va înscrie iar în lupta pentru retrogradare?
Dar observatorul federal pentru ce este plătit? N-are niciun cuvânt de spus? Cred că pe baza mărturiei lui şi a unei comisii oneste s-ar putea câştiga la masa verde meciul viciat astfel!
E dificil, veţi spune, în Românica noastră de astăzi să luăm asemenea decizii corecte!
Poate ar fi mai simplu să aibă acest observator federal un monitor sau alte mijloace tehnice moderne şi să recuze decizia arbitrilor pe loc. La tenis se poate. De ce nu s-ar putea şi la fotbal?
Ce este atât de greu să realizăm noi, poate în premieră, lucrul acesta, ca să terminăm cu matrapazlâcurile şi ifosele unor patroni cu buzunarele pline sau ale unor arbitri, şefi de fotbal etc cu buzunarele goale?
Veţi spune că e prea îndrăzneaţă sau chiar nebunească această iniţiativă. Bine! Atunci să ne scăldăm în continuare în cloaca fotbalului afacerist, în loc să ne bucurăm de lupta cavalerească într-o competiţie sportivă onorabilă.
Dacă nu se poate acum poate pe viitor, dar măcar s-o facem publică acum, fiindcă ne batem cu pumnul în piept că suntem stat de drept, democratic şi nu ştiu mai cum!
À bon entendeur, salut!
TOMA GRIGORIE – scriitor
suca • 2 august 2010, 11:15
nu este doar faza din min 62.
sunt DOUA henturi nesemnalizate la Tanase. Unul in prima repriza evident si fara reluare la 3 metrii de acelasi tusier onicas.
doua ofsaiduri inchipuite in repriza secunda, unul cu gol.
un ofsaid la costea si-n prima repriza cand venea de la 3-4 metrii un spatele ultimului fundaj al stelei.
faulturi marunte cand nu era nici vorba de fault.
nici macar o data, nu au gresit arbitrii impotriva stelei. NICI MACAR O DATA!!!
nu accept nici caderea craiovei dupa golul anulat dar nesimtirea arbitrilor a depasit orice limita.
nici 8 etape cu suspendare nu sunt suficiente.
craiova trebuia sa aiba maximul de puncte acum si din cauza arbitrilor are un singur punct!!!
cine plateste pentru asta???
cea mai buna solutie a celor de la LPF este REJUCAREA meciului!!!
marian • 2 august 2010, 11:22
este adevarat ca golul a fost regulamentar
este adevarat ca universitatea a fost furata
dar ce nu se fura in tara asta?
ne plangem degeaba
dar mai ales mititelu care a tot furat si a cumparat meciuri
vezi meciul cu otelul de anul trecut
dar asta este mentalitatea noastra de romani
sa furam si sa ne lasam furati
de ce craiova nu a jucat fotbal si dupa acel gol anulat?
de ce?
care e esenta acestui popor?
sa furam si sa fim furati
asta e esenta
noi pacalim statul si el ne fura pe noi
oare germanii si japonezii nu au fost furatii in razboaie si au mers mai departe si sunt primii?
la noi de ce nu se poate?
sa ne intoarcem cumva la geneza poporului roman si la HERODOT?
acolo vom gasi raspunsul?
stelian • 2 august 2010, 11:39
ADEVARUL ESTE ACESTA.FURT CALIFICAT.BANII CARE CASTIGA UN MECI NU PRIN JOC CI PRIN VICIERE.LA 2-0,MINUTUL 70,CU JOCUL MEDIOCRU DE PANA ATUNCI AL STELEI SI CU JOCUL BUN AL CRAIOVEI,LA CARE SE ADAUGA MORALUL OFERIT DE SCORUL DE 2-0 IN GHENCEA,MAI MULT CA SIGUR CA MECIUL SE TERMINA 3-0 SAU 3-1 PENTRU CRAIOVA.IN PRIMUL MECI,CU O ECHIPA CARE ABIA STATEA IN GHETE LA REVENIREA IN DIV A,U CLUJ,STEAUA ABIA A CASTIGAT.ACUM A AVUT NEVOIE DE AJUTORUL PE FATA AL ARBITRILOR SA II INVINGA PE OLTENI.ASTA E ECHIPA DE VALOARE?E O PORCARIE SI NE E SCARBA DE TOT CE INSEAMNA BECALI.EL A MANJIT FOTBALUL,A ADUS PETE PE ONOAREA NOASTRA,UMBLA NUMAI CU VALIZE SI NU STIE SA ACCEPTE CA FOTBALUL E INTRE DOUA ECHIPE,PE TEREN ,NU INTRE ARBOTRII+STEAUA CONTRA UNEI ALTE ECHIPE.
Zero • 2 august 2010, 12:47
E fantastic cat de orbi pot fi unii. In trecut dinamovistii parca mai recunosteau asa, cu juma’ de gura, ca Moti a facut hent la Medias si Lajos le-a dat un punct cadou. Dar nu total fair-play. Dupaia la meciul cu Unirea au facut arbitrul vinovat desi n-au jucat grozav. Sa zicem ca egalul ar fi fost meritat atunci, tot degeaba, nu luau titlul. Era prea mare coalitia impotriva lor. Placa lor si acum e aceeasi: vai ce ne-a furat spaniolul, trebuia sa luam noi titlul, am dominat campionatul(fara punctele Timisoarei!!!) si alte texte de astea ieftine. Paiul din ochiul altuia…Altfel, le-a placut foarte mult sezonul trecut sa treaca in cealalta barca, impreuna cu ********* Ligii 1, sa acuze si ei ca sunt furati. Ba ca s-a gresit cu Craiova(au avut gol in prima etapa), ba o eliminare aiurea cu Inter(a lui Tamas poate, ca prima cred a fost), ba vreun penalty in stanga(ultimul minut cu Gloria) si alta in dreapta si tot asa. Practic ei au fost ajutati doar la Alba Iulia in retur, singura lor victorie in ultimele 10 etape. Deci saracii sunt vanati si dezavantajati.
Ceferistii sfideaza evidenta fara jena. Din contra, fac ei filmulete sa demonstreze vreo 40 de greseli impotriva lor(un aut, un fault in jumatatea lor de teren) cu fel fel de faze, ba unele la scoruri clare, cand meciul e deja rezolvat. Pretind ca atacurile impotriva Clujului sunt NEFONDATE, desi un drum in Gruia poate lamuri pe oricine. Echipa feroviara joaca mult mai dur decat oricare alta din Liga 1 iar pe teren propriu isi cam ia adversarii pe sus, lucru tolerat de arbitrii. Pe vremuri, cand aveau mai multi portughezi, era mai evident. Jucatorii portughezi au o doza mai mare de agresivitate. Mai mult, CFR a fost principalul artizat impotriva arbitrilor straini. Ca vezi-Doamne, baremul e mai mare(desi cei care au cerut spuneau ca vor si plati). Scuze ieftine, ce mai…
Dar de departe, de departe cei mai orbi sunt stelistii. Hai ma ca dinamovistii sunt mai cainosi asa, de felul lor. Ceferistii sunt aparuti ca ciupercile dupa ploaie si invatati doar cu binele, trebuei avut rabdare cu ei. Dar stelistii traiesc in universul lor paralel. Ei au lumea lor, realitatea lor. Tot timpul Steaua castiga pe valoarea echipei, tot timpul e echipa mare, si cand da gol din ofsaid de 3(TREI!!!) metri iar patronul anunta in direct la TV ca se bucura, ca i-a dat lui Cel de Sus si mai stiu io ce ineptii.
Din marea masa a microbistilor cei ai echipelor Dinamo, CFR si Steaua clar poarta ochelari de cal. Dinamovistii PARCA s-ar destepta putin, ceferistii o vor face cand vor da de greu, dar stelistii sunt irecuperabili.
Natural • 2 august 2010, 13:10
De ce ne miram ca nu castigam nimic in afara? Pai daca sunt obisnuiti cu astfel de arbitraje cum sa se dezobisnuiasca in Europa?
Oricum, sambata arbitrajul a fost unul obisnuit, de ce ne tot miram.
Neobisnuita insa a fost calitatea jocului.
vasi • 2 august 2010, 13:23
Vina nu este numai a arbitrului ci si a voastra a ziaristilor! De ce ? Pentru ca in ultimele doua saptamani in stirile din ziare ,online sau televizate nu ati vorbit decat despre STEAUA! Nu am inteles de ce!
Iar toata tevatura asta nu a facut altceva decat sa-l blocheze mental pe amaratul ala care dintr-o frica indusa nu a validat golul(plus inca vreo trei greseli mari: hent , ofsaid la Piturca jr.) impotriva unei ehipe pe care voi o prezentati ca „echipa ce joaca in tricourile Barcelonei ,are cei mai multi suporteri ca Chelsea ….)
Si ziaristii au partea lor de vina dar nu o recunasteti! Nu sunteti neutri asa cum ar trebui si este mare pacat!!!!
speedy • 2 august 2010, 13:27
faptele sunt fapte si nu pot fi ocolite. Poate ca Steaua a jucat mai bine si a meritat victoria, dar Craiova a avut un gol anulat absolut aiurea. Nu stiu si nu vreau sa ma gandesc ce ar fi urmat daca se facea 2-0, s-au pierdut meciuri si de la 3-0. Dar matematica si cifrele seci arata ca daca se acorda acel gol – si era normal sa se acorde – meciul se termina 2-2…deci, cate un punct la fiecare.
Iata de ce am hotarat sa tin 2 clasamente paralele: unul in care acord punctele corecte, asa cum ar fi iesit fara rezultate viciate – in felul asta vom vedea ce influenta au avut greselile de arbitraj in ierarhia finala, si un alt clasament in care voi contabiliza strict greselile mari de arbitraj (atat pro cat si contra fiecarei echipe). In primul clasament nu voi lua in considerare greselile de genul penalty-uri neacordate, eliminari dictate aiurea sau chestii din astea, ci numai vicierile de rezultat, asa cum a fost la Steaua-Craiova. In schimb, greselile de genul sus-mentionat vor “intra” in al doilea clasament. E clar ca asemenea greseli afecteaza economia unui meci, dar nu afecteaza neaparat rezultatul final. O sa va tin la curent pe toti cei interesati. La sfarstiul campionatului o sa va pot prezenta atat cum ar trebui sa arate clasamentul (vom vedea cat de diferit de cel oficial va fi), cat si clasamentul celor mai “favorizate” si “defavorizate” echipe. Cred ca pana atunci nu ar trebui sa ne grabil sa tragem concluzii.
PS: intrucat nu pot vedea toate meciurile, m-as bucura daca mi s-ar semnala asemenea “dude” :).
PS2: Sunt stelist si as vrea sa castigam campionatul, dar as prefera s-o facem pe teren
panesiu dinu • 2 august 2010, 13:34
exact,corect,ba chiar alarmant de corect acest articol
simy • 2 august 2010, 13:44
Eu sunt fan Craiova .Normal ca nu-mi convine ca s-a anulat golul perfect valabil.Mai ales ca am pariat „2” solist la acest meci ,cu o cota de 7,1 si am pierdut niste banuti.Dar cu toate ca sunt suparat, nu pot sa fiu de acord cu cei care banuiesc (am scris bine banuiesc )ca la acest meci ar fi fost si altceva decat eroarea umana.Stiti cum e? Cei din tribuna sunt cei mai buni fotbalisti,sunt cei mai buni antrenori si mai nou cei mai buni arbitrii. Erori au fost si vor mai fi .De asta sunt foarte ,foarte sigur.Ne ascundem neputinta .Asta facem.Suntem campioni mondiali la scandal.Daca vor fi adusi arbitrii straini tot se vor face supozitii (ca nu stiu care a jucat in tara respectiva si are relatii etc,etc).Cu atat ramanem .Cu BALACAREALA si cu BANUIALA.Nivelul fotbalului romanesc il vom vedea la meciul cu Zenit.
nick • 2 august 2010, 13:55
vasi are dreptate…ca sa va reparati greselile,ar fi bine ca gsp sa-i sugereze lui nenea gigi becali sa fie baiat salon si sa-i impinga discret lui onicas,pe sub usa, vreo 50.000 euro,ca o consolare pt.etapele de suspendare.
suca • 2 august 2010, 14:03
pentru stelisti: steaua a pierdut de la 2-0 la Middlesbrough si nu le-a anulat niciun gol arbitru. au cazut psihic la primul gol primit.
asa ca nu vorbiti de moral cand stiti ca va puteti baza pe un arbitru. orice echipa ar avea moral cand stie ca are un arbitru care scoate mingia din plasa. orice echipa revine si bate in astfel de conditii.
asa ca ciocu mic. craiova a fost peste voi sambata si nu puteti demonstra contrariu atat timp cat arbitrii au „gresit” de 5-6 ori doar cand era vorba de craiova. niciodata pt steaua.
adriang • 2 august 2010, 14:52
N-a fost numai faza golului anulat aiurea (apropo, arbitrii au zis dupa aia ca n-a fost ofsaid, ci fault la portar!!!). De henturile sub nasul tusierului ati uitat? Sau cum orice cazatura devenea lovitura libera pentru Steaua?
De ce arbitrii gresesc de zeci de ani tot in favoarea acelorasi echipe: Dinamo, Steaua, mai nou CFR?
Dupa golul anulat, Craiova a cazut psihic. Daca se valida, cadea Steaua psihic.
Tot nu inteleg cum se pot bucura unii oameni de astfel de victorii dezonorante. De-asta nu mai facem fata afara. Cum pot tine unii cu cele doua echipe departamentale comuniste, ajunse pe mana unor bisnitari?
silicon_v • 2 august 2010, 15:49
Mare rau face Mititelu echipei Craiovei. Urla : am fost furati, retrag echipa, nu are rost sa mai jucam! Pe cat facem pariu ca urmatoarele meciuri ale Craiovei or sa fie jalnice? Asa se intampla daca te agati disperat de trecut („ehei, daca nu anula arbitru golul ala din minutul 59 din etapa a 2-a, cu siguranta castigam campionatul”) in loc sa te uiti la ce ai de facut in fiecare meci care urmeaza.
Exact asta s-a intamplat si in minutul 59. Daca Universitatea juca in continuare cum jucase pana in minutul 60, nu castiga Steaua nici daca se mai jucau inca 2 ore. Dar au inceput sa se tavaleasca pe jos, sa se vaite, vai cat ne-a furat arbitru, sa se retraga in aparare, si aia o aparare varza.
Imi e frica ca a fost reprodus la scara mica ce se va intampla cu Universitatea la nivelul celor 34 de etape. E echipa frumoasa, cu potential, dar cu moralul in pioneze. Echipele adevarate se trezesc din pumni, nu bocesc etape in sir pentru o eroare de arbitraj.
De doi bani speranta pe echipa asta, bazandu-ma mai mult pe Ticleanu, un om cu capul pe umeri.
nausea • 2 august 2010, 16:52
Tolo, subtire articol. Aici a avut loc o drama, si nu ai reusit s-o surprinzi defel. Dar daca vorbesti de arbitraj corupt, poate demarezi si o ancheta. Ai prins un ministru al sportului, un arbitru – si de linie – ar trebui sa fie mai la indemana.
speedy • 2 august 2010, 17:10
adrian> astea cu „craiova a cazut”, sau „steaua cadea” sunt supozitii. personal, nici eu nu cred ca steaua mai revenea de la 0-2…dar de unde stii ca nu cadea craiova cum a cazut steaua cu middlesbrough? sunt simple supozitii, care au o baza reala, de acord, dar nu poti sti ce ar fi fost in realitate. De asta prefer sa gandesc matematic (matematica nu e subiectiva, desi calculele pot fi gresite uneori): Craiovei i s-a furat (voluntar sau nu) 1 punct, Steaua a primit cadou 2. Sa ne multumim sa constatam asta si sa vedem cat vor conta in clasamentul final. Si, in lipsa unor dovezi concrete ca s-a facut premeditat, ramane o greseala de arbitraj si atat. Pt care va plati
claustrofobus • 2 august 2010, 19:21
pana acum cel mai bun transfer al stelei este nici piturca nici radut ci mogulul portocaliu si prezidential viorel paunescu. direct conectat la frf, via cotoroceni, viorel va asigura ca partea de arbitraje si comisii sa fie favorabila stelei. remarca ca faza numita „pomana” inventata la meciul astra – dinamoa la golul 2 validat lui dinamo nu s-a ma-i aplicat si craiovei ai caror jucatori au fost fluierati in ofside desi era clar ca paraseau faza mult mai hotarati decat a facut-o cristea aflat 10 metrii in ofside la golul marcat astrei. asa ca e clar campionatul il vor decide arbitrii intre steaua dinamo si cluj.
didi • 2 august 2010, 19:40
Chiar scandalul jiji-mitica de anul trecut a fost pt a acoperii ******* lor de culise.nu ma mira faptul ca acum sa fi fost la fel.Sunt niste ****** acesti patroni,Daca s-ar da publicitatii stenogramele culiselor am ramanea uimiti cum acesti ****** se joaca pe sentimentele oamenilor
Mandela • 2 august 2010, 22:55
Intrebare: de ce nu s-a facut acelasi scandal etapa trecuta, cand Urziceni a scos un egal obosit, dupa ce Pandurilor le-a fost anulat un gol perfect valabil in ultimul minut de joc. Spre deosebire de acel meci, Craiovei i-a fost anulat un gol la scorul de 0-1, cu 30 de minute inainte de finalul meciului, deci intr-un moment in care orice rezultat era teoretic posibil (vezi meciul Dinamo-Sportul, cand s-au marcat 6 goluri in aproximativ acelasi interval de timp), iar Steaua a mai marcat doua goluri perfect valabile. Cu toate acestea, nimeni nu a acuzat Urziceniul ca umbla la butoane, ca plateste arbitrii, ca a revenit la vechi obiceiuri. Evenimentul aproape a trevut neobservat.
cris4co • 2 august 2010, 23:39
Domnilor,daca asa se joaca fotbalul la noi,atunci nu mai sperati nimic de la Echipa Nationala.E moarta si va ramane mult timp asa…Hagi va murii si nu va mai vedea o Echipa Nationala puternica.An strainatate se practica fotbal curat,jucatorii anvata sa loveasca mingea si cu stangul si cu dreptul…la noi Steaua fura mereu cu arbitrii iar cu ziarele si televiziunile…MINT ca au valoare.Razvan Lucescu nu ar trebuii sa taca.Acum as fi vrut sa-l aud comentand la ce meci a facut Steaua cu Craiova…a-l antreaba si pe el cineva,ceva? NU
Nea Caisa • 3 august 2010, 8:39
Domnule Tolontan, in primul rind atitudinea generala este una rea. In loc ca patronii, echipele si jurnalistii sa plece de la premisa ca arbitrii pot gresi,ei genereaza o vaicareala si un scandal general cu tema ce-ar fi fost daca. Cea mai eficace arma antiarbitru a fotbalistilor, sutul de la distanta, este din ce in ce mai rar utilizata. Ai zice ca toata lumea prefera galagia mediatica, care intretine imaginea. Opinia mea este ca, daca stirea de astazi este adevarata, atunci dl Mititelu a comis doua greseli, una impardonabila si alta „impardonabila”: cea „impardonabila” este aceea ca a impins cazul Stoica pina la a fi facuta vizibila FRF – si chiar am avansat ideea, pe blogul unui alt ziarist sportiv, ca dl Mititelu va fi „pedepsit” de FRF; cea impardonabila este aceea ca nu si-ar fi platit baremurile de arbitraj de aproximativ o jumatate de an, plata baremului de arbitraj fiind obligatorie pentru toate competitiile sportive. Nu este o rusine sa fii sarac, nu il acuz pe dl Mititelu ca o fi ajuns si el la fundul sacului in ceea ce priveste finantarea clubului craiovean – mai ales la vreme de criza – dar nici nu aprob comportamentul sau bazat pe ideea de a se da ceea ce nu este, echipa nu poate fi sustinuta din orgolii. Este mai bine sa faci, macar temporar, ceea ce te tin curelele, de exemplu sa iti duci echipa sa joace intr-o liga in care poti face fata costurilor. Neplata baremurilor de arbitraj nu poate duce decit la rezultatul ca echipa lui Mititelu va fi faultata de catre arbitri la fiecare meci, indiferent de adversar; fiindca, mai inainte de a discuta despre onorarii ilegale in arbitraje, nu poti avea pretentii de la arbitri cit timp nu le achiti onorariile legale. Cred ca dl Mititelu ar trebui sa isi reevalueze situatia, posibilitatile, pretentiile si comportamentul.
Nea Caisa • 3 august 2010, 8:51
Si sa fac si observatia generala ca patronii si finantatorii din fotbalul nostru pretind de la ceilalti o onestitate pe care ei insisi nu o au.
chiri • 3 august 2010, 12:38
Idee: Toti arbitrii care arbitreaza in Liga 1 sa faca declaratii de avere ( precum demnitarii politici) si sa fie supravegheati de organele abilitate. Frumos, cat incaseaza pentru prestatii si in cazul in care vine X si-i baga niste bani in cont/conturi, BANG vine DNA sau ANI. Ce ziceti? s-ar mai reduce ceva din coruptia cavalerilor fluierului? Si sa vedem daca Gigi se mai lauda ca unbla la Western Union….sau oricare altul ca el.
Fara aceasta masura vom ramane ACEEASI tara fruntasa la coruptie din Europa.
Florin Pop • 3 august 2010, 14:34
Sunt stelist adevarat, dar mi-e rusine ca am castigat astfel. A fost gol valabil la Costea, dar de vina e ciobanu care umbla cu valize. Asa, mai bien sa castige CFR-ul campionatul !
MONIKA • 3 august 2010, 15:38
STEAUA-CURATA SIGUR EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nikko • 3 august 2010, 17:32
Greseala, negreseala, un lucru e cert: Se face prea mult tam-tam pe o intamplare care se poate intalni de-a lungul unui sezon in nu stiu cate meciuri.
Cat despre Craiova, deja incepe sa mi se aplece: diferenta intre pretentii si posibilitati este imensa.