Tamaş ameninţă

Tamaş a spus că-i dă în judecată pe Radu Banciu şi pe Mihai Mironică, pentru că l-au ironizat într-o emisiune pe sport.ro. Declaraţia fotbalistului a apărut în Cancan.

vineri, 4 iunie 2010, 12:18

Tamaş a spus că-i dă în judecată pe Radu Banciu şi pe Mihai Mironică, pentru că l-au ironizat într-o emisiune pe sport.ro. Declaraţia fotbalistului a apărut în Cancan.

Am evoluat. Pe vremuri, Malonga a fost bătut de Gigi Becali. Acum se merge la tribunal. E dreptul fotbalistului.

Ce e just să înţeleagă Tamaş, înainte de a se apuca să-şi angajeze avocaţii, e că, de la preşedintele Obama, căruia i s-a negat certificatul de naştere, şi pînă la Beckham, ţinta unor emisiuni în care s-ar dizolva pînă şi carcasa unui crocodil, toţi actorii publici sînt luaţi peste picior. Maliţia publică, inclusiv nedreptăţile, sînt costul colateral al celebrităţii.
Vedetele noastre doresc să fie plătite drept fotbalişti respectate precum şahiştii. Imposibil. Lucrător în Anglia, Tamaş ar putea măcar acolo să-şi arunce un ochi pe ziare şi la televiziuni, ca să vadă cum cucuiele acompaniază gloria. Nu e cazul lui, desigur, dar probabil că i-ar conveni să fie plătit şi luat peste picior precum Rooney.

Mai aproape de casă, sticla de whisky din fundalul emisiunii celor doi ziarişti e nimic faţă de ce au păţit la vremea lor chiar şi nume de legendă, precum Stelea, Hagi sau Popescu. În faţa criticilor sau atacurilor presei şi publicului, ei au trecut peste, s-au răstit, s-au vopsit în pui de raţă, au intrat în silenzio stampa, au ieşit din silenzio stampa şi au mers mai departe.

E adevărat că i-a ajutat ceva. Fotbalul.

Comentarii (43)Adaugă comentariu

Forza Romania  •  4 iunie 2010, 0:49

Felicitari pt articol, Catalin Tolontan! Ai dreptate, dar acesti anonimi fotbalisti de unde sa inteleaga ei ce si cum, dak lor le sta gandul la orice numai la meseria lor nu!

unu  •  4 iunie 2010, 1:37

In Anglia nu e ***** din Romania, Tolo, chiar daca tot timpul faceti trimiteri de genul celei de mai sus.

florin  •  4 iunie 2010, 2:23

Tolo, nu-ti mai bate capul cu alde Tamas si alti citiva. E pierdere de timp. Toti, de la Chivu pina la… ultimul maseur de la Nationala, nu doresc decit laude, indiferent de rezultate, de prestatii.
Din ce in ce mai mult, „internationalii” nostri se apropie de cota ZERO!

justinkido  •  4 iunie 2010, 5:52

D-le Tolontan,

Discursul nepopular e vital pentru populatie pentru intari „impresia” de libertate a cuvantului. Totusi nu trebuie folosita doar pentru „a avea ceva de spus” pentru simplu fapt ca persoanele ridiculizate sunt oameni inainte de figuri publice.Referitor la generatia ’98 , acestia si-au vopsit parul nu pentru a-si apara onoarea , ci pentru a apara onoarea unei tari intregi.Poate suna rasist din partea consideratia ca tigan e o insulta , dar cei ce ne-au numit asa nu inteleg substratul. Am putea sa ii numim pe francezi algerieni, pe italieni macaronari, pe englezi poponari si pe belgieni pedofili. Dar nu o facem(cel putin o parte a populatiei)pentru am decis sa nu ierarhizam un intreg pentru o optime.
Eu nu stiu cat bea tamas , cat prizeaza mutu sau cate bombe sexy are tanase si chiar nu ma intereseaza ce fac ei in viata privata.Atat timp cat eu nu va intreb de viata dumneavoastra privata nu ar trebui nici dumneavoastra domnilor jurnalisti.
Imi pare rau ca am deviat de la subiect asa ca va spun direct”De ce ati devenit gazeter sportiv? ”
Gsp a ramas singurul ziar ce pare ca are ceva de spus, va rog nu il transformati in tabloid. Ziarul dumneavoastra a dus o campanie „Sa avem ce scrie” Sportul e mondial , nu se rezuma la dinamo steaua cfr si cat cox a mai bagat mutu.

Asa ca va rog frumos „Vrem si noi sa avem ce citi”

levi  •  4 iunie 2010, 7:51

Ca de obicei, adevarul e undeva la mijloc si in cazul lui Tamas. Si nu e vorba doar de emisiunea celor doi.

anticarcotas  •  4 iunie 2010, 8:38

Nu sunt un fan al celor doi, multe din glumitzele lor lasa de dorit, dar pina la urma ce fac ei este o contralovitura minora la misto-ul pe care il fac de noi asa-zisii fotbalisti, printre care se numara si Tamas. Ce-i mai ramine de facut bietului microbist, care sufera pentru o infringere de 10 ori mai mult decit fitzosii care fac de rusine fotbalul cind intra pe teren? Nu poate sa le dea cu rosii si oua in cap, ca ramine fara ratia de supravietuire, asa ca isi ineaca amarul privind cum unii au curajul si inspiratia sa dea de pamint cu zeii (ha, ha, ha) de mucava ai fotbalului mioritic …

luter  •  4 iunie 2010, 8:47

pamflet ,dar saracutul nu prea a avut treaba cu scoala.asa ca lasa-l in timpul lui cu tribunalul,daca are fraierul bani de aruncat pe la avocati .CARACTERELE LA FOTBALISTII NOSTRI CARE ESTE ,NULE .MAREA MAJORITATE SUNT VAI MAMA LOR ,VIATA ESTE SCURTA ,DRUMURILE LUNGI ,DAR IN JURUL NOSTRU ROIESC O MULTIME DE ******.

valer  •  4 iunie 2010, 9:20

Draga Tolo,tragi nedrept spuza spre turta ta.Cuminte sau nu,Tamas este mai fotbalist decit sunt cei doi ziaristi.Ca nu e mai mare decit Rooney,e drept,dar Mironica ar face fata in presa din Anglia?Ar intra,impreuna cu Banciu in presa de prima liga engleza?Sincer nu cred,dar,uite,Tamas cel betiv a ajuns in prima liga engleza.Sincer,tu i-ai auzit pe cei doi comentind la tv si ti se pare ca ar fi asa de buni incit sa-si poata permite sa „arunce piatra”?Banciu,ok la ciclism si fotbal francez-OM-(ambele,super urmarite in Ro…);Mironica…,o fi si el bun la ceva… Aparindu-i pe toti ziaristii,de-a valma,indiferent de valoarea lor profesionala si indiferent de fapte,cobori la nivelul guvernantilor,care si ei se cred grozav de infailibili,oricit fura sau oricite greseli comit si oricit ar fi criticati.Aparind orice individ aruncat de valul vietii in presa,pentru orice comite cu „pixu’n mina”,chiar daca e un atentat la limba romana,pentru orice mistocareala,chiar nes.imtita,ii faci sa se creda egalii lui Dumnezeu si superiori lui Caragiale.Draga Tolo,pe cind o critica obiectiva la adresa lucratorilor din presa romana care atenteaza la viitorul acestei tari si la linistea noastra prin incompetenta lor?Sau crezi ca in tara asta numai guvernantii si bugetarii sunt vinovati,presa este infailibila…?

Cătălin Tolontan  •  4 iunie 2010, 11:27

justinkido: m-am facut ziarist sportiv pentru ca-mi place sportul. Si da, aveti dreptate, ne straduim sa va oferim lucruri care merita citite

genceaforever  •  4 iunie 2010, 11:32

citesc gsp in fiecare zi, nu am vazut de 2 ani (si ceva) un singur articol in care sa zica despre un jucator roman din campionatul intern actual ca a facut un meci bun sau mai corect spus o analiza pozitiva despre evolutia fotbalistica a vreunuia… imi pare rau dar presa e jalnica… aflu despre bomba sexi in fiecare zi cate ceva, despre becali la fel, despre viatza privata in general a multora, despre ce masini au, numai porcarii ieftine, dar despre fotbal numai ce e de rau. Daca vreti o comparare cu presa din exterior nu mai extrageti din context sa faceti numai ce va convine, si scrieti si cand face omu ceva bine si cand face ceva rau.. fiti OBIECTIVI. Calitatea presei romanesti e la nivel de cancan si barfa.. Pe de alta parte adevaratele articole bune nu prea au priza la public, deci nu se vand …
Concluzia: La asa popor, asa presa, la asa fotbal asa rezultate.

Viel Spaß!

Cristi  •  4 iunie 2010, 11:56

Sper ca Tamas sa castige procesul .

Doresc asta nu atit pentru Tamas cit pentru a se crea un precedent care sa ajute jurnalistii sa fie mai exigenti cu ei insisi .

Sper sa aiba curajul cit mai multe personalitati publice sa dea in judecata jurnalistii care depasesc uneori cu prea multa usurinta limita bunului simt .

Scuza jurnalistilor precum ca si in alte tari este la fel sau ca daca ai devenit persoana publica ti-ai asumat riscul de a nu mai avea viata privata mie unuia imi pare jalnica.

Orice pe lumea asta poate fi facut cu bun simt si profesionalism.

A face rabat de acestea pentru ca mediocritatea , barfa si nesimtirea se vinde nu face altceva decit sa confirma o lipsa de viziune asupra efectelor pe termen lung a propavaduirii nonvalorii in mass-media.

Multi jurnalisti spun ca ne meritam soarta dar uita sa spuna ca multi dintre confratii lor si-au adus din plin contributia la aceasta coborand stacheta in jurnalism la o limita pe care mentori lor nici macar nu si-au imaginat-o vreodata.

Sper sa vina ziua in care JURNALISTII vor redevenii adevaratii misonari ai BINELUI .

In prezent prea multi , mult prea multi jurnalisti sunt misonari ai raului crezand ca doar raul este cel care aduce bani in cont.

Domnule Tolontan va rog sa nu va simtiti lezat de opiniile mele.
Va respect si consider ca dumneavoastra sunteti printre putini care se straduie sa-si faca meseria cu buna credinta.

Poate ca ar fi bine ca toti cei de aceiasi calitate cu a dumneavoastra sa nu mai ia apararea celor din breasla doar pentru ca fac parte din acelasi grup. Un pic de obiectivism nu strica nicodata.
Critica insotita de argumente si solutii este chiar benefica.

Curatenia cea mai buna este cea facuta din interior.

B.S.  •  4 iunie 2010, 12:09

Tolo iara nu ai nici o treaba,te-ai facut ziarist pentru ca-ti place sportul,poate sa-l privesti iti place sau ai dat si tu cu capul in minge la fel ca si cei doi ziaristi care doar meserie nu stiu (parerea mea)?NU SUNTETI IN STARE NICI SA ASISTATI LA ANTRENAMENTELE JUCATORILOR CE SA MAI ZIC SA FACTI UNUL SA VEDETI CAM CUM SE MANANCA FOTBALU,DA DE SCRIS PE LANGA FENOMEN E USOR,CA MULTI CARE NU STIU CATE PRUNE AU IN TRAISTA.SCRIETI SI VOI SA VA JUSTIFICATI SALARUL,CA IN REST IN MARE PARTE DOAR PRAFUL SI UITE PULBEREA.INSIST CU DEMISIA.

Zed  •  4 iunie 2010, 12:44

Cine e Tamas?

michael  •  4 iunie 2010, 13:17

da” cine-i tamas asta ?? o non-valoare

GOGU  •  4 iunie 2010, 14:05

Banciu e simpatic , insa e ******** la unele faze!
oricum aia nu e emisiune de ironii ci e o emisiune sportiva, nu?

marian  •  4 iunie 2010, 14:07

oricum alta emisiune de dat cu rahat in toata lumea ca multe altele asa aparute de dragul raiting-lui.si pana la urma e dreptul lui sa mearga in justitie nu cum propuneau unii ieri sa plateasca o ceafa lata sa-i cuminteasca pe cei doi.iar la caterinca asta se potriveste exact :rade ciob de oala sparta.

gogu  •  4 iunie 2010, 14:09

vad ca unii se intreaba cine-i Tamas!
eu intreb :cine-i Banciu?
Mironica stiu cine e :ala care stie cateva cuvinte („magie in seara asta”, „magicienii”, „o seara magica”) si un bun sfatuitor („Trica.. Trica ar trebui sa lase pasele cu calcaiul, mingea ajunge la Culio…”)

Cristi  •  4 iunie 2010, 14:24

Cati „ziaristi” sunt in stare sa scrie o cronica a unui meci de fotbal(sau alt sport)?Cati „ziaristi” sunt in stare sa analizeze prestatia unui sportiv?Toata mascarada asta de la „ziaristi” pleaca, deoarece sunt incapabili si prost pregatiti profesional si atunci este mult mai simplu sa se rezume la scandaluri si cancan.Stii cum e:cu cat omul respectiv este mai incapabil, cu atat urca mai mult pe scara ierarhica.
Toate bune!

OttO  •  4 iunie 2010, 14:26

Tamas este 0 ca fotbalist si imi pare rau de pixelii pe care ii ocupa cifra ce-i reprezinta valoarea. Banciu e printre putinii care nu se milogesc de Becali(oricare din ei) pentru a-i avea in direct cate 40 de minute si care are umor si cultura sportului. Tamas nu stie ce-i ala pamflet sau performanta nici daca il lovesti cu una din ele in cap. Poate le-ar recunoaste daca ar lua o forma lichida.

OttO  •  4 iunie 2010, 14:34

Tamas e un sfant. II va fi ridicata o statuie iar orice forma de ironie la adresa sfintiei sale sau la adresa oricarui alt om de sport, politician si asa mai departe va fi interzisa. Ironia e unealta diavolului. Pocaiti-va!!!!!!!!!!!

un fan  •  4 iunie 2010, 14:55

Emisiunile de acest gen sunt din pacate cam la acelasi nivel cu al nationalei de astazi, asa ca nu e cazul sa va transformati in avocatul colegilor de breasla.

B.S.  •  4 iunie 2010, 15:39

17
gogu Says:
June 4th, 2010 at 2:09 pm

vad ca unii se intreaba cine-i Tamas!
eu intreb :cine-i Banciu?
Mironica stiu cine e :ala care stie cateva cuvinte (“magie in seara asta”, “magicienii”, “o seara magica”) si un bun sfatuitor (“Trica.. Trica ar trebui sa lase pasele cu calcaiul, mingea ajunge la Culio…”)

Foarte buna gogule in rest jos cenzura Tolo,publica comenturile.Bafta

radu  •  4 iunie 2010, 17:31

„Sa isi arunce ochii pe ziarele engleze” ?
Asta atunci cand fotbalistul o sa invete limba respectiva.

MIKI II  •  4 iunie 2010, 17:51

Tamas, stie toata lumea,nu e chiar use de biserica. Ii place sa se distreze putin cam mult si ii mai trage si cu bauturica. Pe teren insa nu poti spune ca i se inmoaie genunchii la efort. Nu este el un super jucator, dar face fata campionatului englez, iar la nivelul fotbalului din Romania este chiar bun.
A critica sau a face o gluma pe socoteal cuiva nu este o crima, depinde insa cum o faci. Nu cred ca Mironica si Banciu ar fi gustat o glima in care numele lor era atarnat de gatul unor papagali. Tamas nu s-a suparat de glumele facut ci doar de faptul ca numele lui a aparut pe sticla de bautura. Pe Tamas il aduleaz unii, altii il desfinteaza, depinde de simpatiile fiecaruia. Adica este o persoana care provoaca emotii si dispute intre fani. Despre cei doi comentatori TV nu se poate spune mai nimic, ptr. ca nu au iesit cu nimic special in evidenta pana acum. Poate au crezut ca daca il ataca pe Tamas sub centura sparg gheata. Tamas nu-i acuza ptr. ironie la adresa lui, ii acuza ptr. un fapt jignitor si eu cred ca are dreptate. Cei doi trebuie sa invete ca pot face glume, ironii la sresa cuiva, dar nu pot jigni. Cand jignesti inseamna ca nu ai argumente.

dan  •  4 iunie 2010, 18:09

E adevarat ca a gresit mult cat a jucat in romania la dinamo caci nu cred ca in anglia isi permite sa nu se prezinte la antrenamente din cauza alcoolului dar de cand a venit in anglia joaca bine la nationala printre putinii care joaca bine deci mistoul colegilor tai e deplasat si cum nu exista om perfect colegii tai au gresit ACUM la adresa lui .Nu trebuie neaparat ca colegii de breasla sa va tineti partea si cand gresiti trebuie sai critici si pe colegii tai dar la presa sportiva din romania mai mult axata pe scandaluri sau care copie din cancan adevarul si libertatea ma minunez cum de ziare care nu sunt sportive mereu afla stirile sportive inaintea voastra nu putem face emisiuni in care il criticam in cazul de fata pe tamas pt greseli din trecut sau virtuale cand tamas in prezent merge bine.Cititi in aceasi zi 3 ziare de sport din italia sau spania si vedeti ca stirile se contrazic unul da jucatorul la un club altul la alt club de ex pe cand la noi daca adevarul da o stire imediat gsp sau pro sport o citeaza iar la emisiunile tv de sport nu vedem decat scandaluri ar fi bine pt o parte din media romaneasca sa mearga in pregatiri in italia spania si anglia

relansat  •  5 iunie 2010, 2:00

intreba cineva cine-i radu banciu. poftim:
http://www.youtube.com/watch?v=mKjzzpj4ExQ&feature=related
noi cand il putem da in judecata pe tamas pentru felul in care joaca la echipa nationala?

emg  •  5 iunie 2010, 2:38

asa e, asemenea lucruri se intampla peste tot in media din tarile occidentale, dar asta nu inseamna ca noi romanii trebuie sa copiem. nu zic ca e bine sau ca e rau

clujeanul din Atlanta  •  5 iunie 2010, 4:46

Ft bun articolul ca de obicei Am insa o intrebare off topic. Dupa ce criterii a fost selectionat Tanase? Nu a jucat nimik la Steaua un campionat intreg si e titular la nationala Romaniei. Nu am nimik cu Lucescu dar faza asta chiar nu o inteleg….

berlin  •  5 iunie 2010, 8:25

cum se numeste fotbalistul,dar ce face el in privat e treaba lui.ce face in teren asta trebuie sa intereseze.tu ii numesti ziaristi pe cei do???il suna be becali si borcea si ii provoaca sa spuna tampenii si gata!!!rusine.

remus  •  5 iunie 2010, 9:30

Domnule Tolontan este dreptul lui Tamas! Chiar daca ca jucator nu prea conteaza! Ati spus ca a avut o altercatie cu un „jurnalist”…pai voi ati scri ca sta Tanase pe mes …ei si ce? ce era rau? ma bucur ca Tanase stie sa foloseaca calculatorul, nu credam asta. Sa nu ne mai luam de toate nimicurile si sa faceti totusi presa sportiva nu cancan…Cei doi au facut misto de Tamas sa isi asume(imi place Banciu comentator de Tur si bun ziarist)…Tamas poate da in judecata…sa ii dea ce o sa castige? nimic! Astazi am vazut „poza zilei” pe gsp vi se pare un subiect ca Chivu se trage de urechi cand pune casca? Totusi parca domnule Tolontan ziarul dumneavoasta derapeaza rau de tot . O zi buna!

radu  •  5 iunie 2010, 11:07

…si au mers mai departe …keep walking ha ha ha tot acolo bati

nuborn  •  5 iunie 2010, 12:38

Problema este in ambele parti.eu inteleg ca Tamas nu e sfant,dar nici sa iei bani toata ziua pe niste glume care nu le gusta toti.hai sa fim seriosi…Mironica?daca erati dumneavoastra poate mai acceptam o critica…dar ala….e penibil.eu unul nu cred ca ziaristul are dreptatea suprema ,el trebuie sa critice ce-i drept,dar ati inceput sa ne dati numai barfe.totusi nu toti suntem oameni gen becali.

Mita cu Valiza  •  5 iunie 2010, 13:55

De fapt, ce ai vrut sa spui?
Spune ceva si cand Gigi Becali il face carpa, in vazul si auzul tuturor, pe colegul tau Mironica.
Si Mironica e celebritate si trebuie sa suporte consecintele, dupa parerea ta?
De ce nu l-ai criticat pe Jiji?!

DANIELA  •  5 iunie 2010, 15:58

No matter whether you play or not, but IS OM.EU In its place I would sue

Glanetasu  •  5 iunie 2010, 18:54

Unii jurnalisti nu stiu care e diferenta dintre ironie si mitocanie! Ma mir ca Tamas nu a ripostat dupa campania de anul trecut in care a fost facut in toate felurile. Raspunsul lui a fost dat in teren, dupa transferul la WBA. Dar daca marele Bangiu considera ca e nostim facind mereu aceleasi glume nesarate…!

dan_  •  5 iunie 2010, 23:44

nivelul lui tamas s-a vazut cand a remarcat ironic ca presa l-a catalogat in fel si fel si nu putin a lipsit sa fie numit „poponar”. aschia nu sare departe de trunchi, iar trunchiul in cazul asta este verde. pentru astfel de replici in alte tari ar fi facut misto ziaristii de el cu lunile.

din punctul meu de vedere, tamas este un neica-nimeni

Silviu  •  6 iunie 2010, 1:57

Foarte bine face! 90% din ziaristi…nu sunt ziaristi.Ce drept au ei sa-l jigneasca pe tamas sau pe oricare alt om? Asta inseamnca jurnalism?? S-a ajuns intr-un punct al istoriei in care impertinenta se serveste maselor ca fiind o normalitate…Doamne unde s-a ajuns…

valeria  •  6 iunie 2010, 12:16

blah blah blah …

sandu  •  6 iunie 2010, 13:58

G.Tamas este fotbalist profesionist atit cit joaca bine are un contract bun a reusit acolo unde alti nu,vezi ILIE D,Mutu.Tamas nu este persoana publica asa cum vreti voi si nici voi nu sunte-ti nu ?Domnii Mironica si Banciu nu stiu decat sa rada de alti .Tamas nu a vrut sa discute cu ei drept razbunare rade de el tipic ziaristilor spagari Urez succes lui G.Tamas. RASPUNDE?

presacaopra(v)da  •  6 iunie 2010, 14:00

Şi la ei şi la noi a fost revoluţie la 1821. E drept, ei şi-au câştigat atunci independenţa în faţa spaniolilor, nişte încrezuţi şi atunci şi acum, spre deosebire de Tudor Vladimirescu, slugerul ruşilor, care, încercând să dribleze din Poartă-n Poartă, a vrut să-ncurce trebile Eteriei, tactică ce s-a dovedit a fi lipsită de cap. A trebuit ca ruşii să vină personal, în mai multe rânduri, să ne elibereze, preparând din noi carne de tun pentru redutele de la Vidin, Griviţa, Plevna, Mărăşti, Mărăşeşti, Oituz. În afară de asta, am mai identificat o serie de asemănări prin care hondurienii se deosebesc clar de noi, după cum urmează:

# La capitolul organizare instituţională, hondurienii i-au luat-o demult înainte preşedintelui Băsescu, din moment ce au parlament unicameral, cu 128 de aleşi. Tocmai de aceea, loviturile de stat au aici mai mari şanse de reuşită decât loviturile libere de care beneficiază în orice meci naţionala României.

# Cu străinii, hondurienii sunt la fel de ospitalieri precum românii, altfel nu-mi explic de ce Ministerul Afacerilor Externe de la noi recomandă celor care merg în Honduras să-şi ia cu ei şi o asigurare de viaţă.

# Mai mult de 50% din populaţia honduriană trăieşte sub limita subzistenţei. Diferenţa e că ei trăiesc aşa de când se ştiu, nouă abia acum ni se spune.

# Noi avem uraganul FMI, ei au avut uraganul Mitch. La ei a trecut, la noi e pe vine.

# Sloganul fotbaliştilor hondurieni la acest Campionat Mondial este “ O ţară, o pasiune şi 5 stele în corazon”. Sloganul lui Chivu, Mutu şi compania este “O ţară şi mai multe pasiuni, toate de 5 stele: alcoolul, cocaina, femeile, maşinile.

# Antrenorul lor gândeşte exact ca Răzvan Lucescu, din moment ce a declarat: “Echipa cea mai periculoasă pentru noi suntem noi înşine”.

# Asemenea naţionalei României, Hondurasul nu bate pe nimeni nici măcar în amicale, dar cel puţin face egal: cu Azerbaijan şi Belarus.

# Ca orice popor latino-american, hondurienii au şi ei „Che”-ul lor: Armando Guevara, căpitanul naţionalei de fotbal. Vamos, el comandante!

presacaopra(v)da  •  6 iunie 2010, 14:02

De ce tin cu Hondurasul la Mondialele din Africa de Sud

Şi la ei şi la noi a fost revoluţie la 1821. E drept, ei şi-au câştigat atunci independenţa în faţa spaniolilor, nişte încrezuţi şi atunci şi acum, spre deosebire de Tudor Vladimirescu, slugerul ruşilor, care, încercând să dribleze din Poartă-n Poartă, a vrut să-ncurce trebile Eteriei, tactică ce s-a dovedit a fi lipsită de cap. A trebuit ca ruşii să vină personal, în mai multe rânduri, să ne elibereze, preparând din noi carne de tun pentru redutele de la Vidin, Griviţa, Plevna, Mărăşti, Mărăşeşti, Oituz. În afară de asta, am mai identificat o serie de asemănări prin care hondurienii se deosebesc clar de noi, după cum urmează:

# La capitolul organizare instituţională, hondurienii i-au luat-o demult înainte preşedintelui Băsescu, din moment ce au parlament unicameral, cu 128 de aleşi. Tocmai de aceea, loviturile de stat au aici mai mari şanse de reuşită decât loviturile libere de care beneficiază în orice meci naţionala României.

# Cu străinii, hondurienii sunt la fel de ospitalieri precum românii, altfel nu-mi explic de ce Ministerul Afacerilor Externe de la noi recomandă celor care merg în Honduras să-şi ia cu ei şi o asigurare de viaţă.

# Mai mult de 50% din populaţia honduriană trăieşte sub limita subzistenţei. Diferenţa e că ei trăiesc aşa de când se ştiu, nouă abia acum ni se spune.

# Noi avem uraganul FMI, ei au avut uraganul Mitch. La ei a trecut, la noi e pe vine.

# Sloganul fotbaliştilor hondurieni la acest Campionat Mondial este “ O ţară, o pasiune şi 5 stele în corazon”. Sloganul lui Chivu, Mutu şi compania este “O ţară şi mai multe pasiuni, toate de 5 stele: alcoolul, cocaina, femeile, maşinile.

# Antrenorul lor gândeşte exact ca Răzvan Lucescu, din moment ce a declarat: “Echipa cea mai periculoasă pentru noi suntem noi înşine”.

# Asemenea naţionalei României, Hondurasul nu bate pe nimeni nici măcar în amicale, dar cel puţin face egal: cu Azerbaijan şi Belarus.

# Ca orice popor latino-american, hondurienii au şi ei „Che”-ul lor: Armando Guevara, căpitanul naţionalei de fotbal. Vamos, el comandante!

ciprian  •  6 iunie 2010, 15:16

e adevarat Stelea, Hagi sau Popescu au trecut si ei peste unele critici dar au stiut sa treaca peste ele cu ajutorul fotbalului pe care la jucat, intr-ucat acest tamas cu aere de jucator „profesionist” mai are si curajul sa deschida gura….Bai Tamas ti se potriveste proverbul asta: putin fotbal, mult whisky !
Eu nu inteleg de ce jurnalistii te mai baga in seama ? ca si asa esti destul de penibil, ar trebui sa-i suni pe Banciu si Mironica si sa le zici sarumana’ ca ma mai bagati in seama, ca si asa esti un anonim al fotbalului Romanesc ! Sanatate !

yo  •  6 iunie 2010, 18:46

nu tin partea acestor „talentati” fotbalisti, dar presa noastra este la pamant!!!! nu cautati decat scandaluri! voi i-ati facut mari pe oier, pe fratii becali, pe borcea, turcu, iancu etc…… Voi bagati raca intre ei, voi scoateti declaratii din context etc….. eu nu gasesc pe site-ul dvs informatii ca: sistemul de joc folosit de echipa z, x, y, numarul de meciuri jucate in liga I de x,y,z, numarul de selectii la nationala a x,y,z! in schimb aflu ce face bomba, ce a mancat oierul la pranz si alte aberatii non-sportive.
Apoi, uitati un alt exemplu al amatorismului din presa: in 90% din cazurile cand se vorbeste de fc timisoara (atat in presa scrisa cat si la tv) i se spune POLI TIMISOARA, O ALTA ECHIPA!!!!!! TOTAL DIFERITA!!!!!!!!!!!!! asta e amatorism, e dezinformare!!!!!!!!! sunteti la pamant!!!!!!!!

Comentează