Cu egalul de la Gyor, Oltchim are prima şansă de calificare, dar toate calculele sînt fragile, pentru că se derulează într-un sport în care 30 de secunde pot găzdui o aruncare în bară, un contraatac, un gol, o inversare a polilor magnetici ai Pămîntului plus, bonus, diferenţa dintre eşec şi triumf.
duminică, 11 aprilie 2010, 8:56
Cu egalul de la Gyor, Oltchim are prima şansă de calificare, dar toate calculele sînt fragile, pentru că se derulează într-un sport în care 30 de secunde pot găzdui o aruncare în bară, un contraatac, un gol, o inversare a polilor magnetici ai Pămîntului plus, bonus, diferenţa dintre eşec şi triumf.
Nimic nu-i, aşadar, jucat, dar un lucru e clar: dacă merge în finală, Oltchim nu va putea disputa manşa de acasă la Vîlcea pentru că nu are o sală de cel puţin 3.000 de locuri pe scaune, aşa cum prevede regulamentul Ligii Campionilor la handbal. Doar 2.000 de spectatori vor veni duminica viitoare la meciul retur, în locul celor 15.000 care ar fi umplut sala din visul atîtor generaţii de sportivi români.
Există în România o singură soluţie veche de 36 de ani: „Polivalenta” din Bucureşti, cu 5.000 de locuri, şi ea o arenă sufocantă, depăşită, o adevărată ruşine de beton pentru Europa lui 2010, de te aştepţi să apară silueta lui Nea Nicu de după celebrele draperii ale gheretei care trona în sectorul său special.
Aşa că probabil cel mai bun sfat pentru politicieni ar fi să nu încerce să se remorcheze în această perioadă de gloria Oltchimului, nu de alta, dar românii vor afla în curînd de ce nu avem o sală ca lumea în întreaga ţară.
Călăraşi | Avem echipă, avem valoare, de ce mama mă-sii n-avem o sală?!!! | Călăraşi | Stiri Calarasi | Express de Calarasi | saptamanal de informatie si atitudine • 11 aprilie 2010, 21:10
[…] Mai multe detalii in legatura cu articolul ” Avem echipă, avem valoare, de ce mama mă-sii n-avem o sală?!!! ” gasiti aici: Avem echipă, avem valoare, de ce mama mă-sii n-avem o sală?!!! […]
Toderica • 11 aprilie 2010, 21:23
Domnule Tolontan, trist ce se intampla, insa sunt convins ca sala de la Cluj-Napoca, Horia Demian, le asteapta pe fetele de la Oltchim cu bratele deschise. Si nu sunt eu un mare expert in statistica, dar cred ca si la Sibiu sau Timisoara sunt sali de minim 3000 de locuri.
puiu • 11 aprilie 2010, 21:29
Bravo. Corect formulat. Totusi n-ar fi rau daca te-ai baga si in astia un pic, sa aflam si noi mai exact de ce nu avem de niciunele.
andrei • 11 aprilie 2010, 21:38
bun, bun articol.
ma intreb daca toti politicienii care s-au perindat pe la guvernare in Ro de 20 de ani se simt in vreun fel responsabili pt faptul ca speranta de viata a romanilor este cu 10 ani mai mica decat media UE.
e o intrebare retorica, stiu ca nu se simt deloc. pt ca, evident, fac tot posibilul sa o scurteze si mai tare!
adrianCT • 11 aprilie 2010, 21:40
Felicitari Oltchim.Felicitari HCM Constanta …pacat ca nici una nu are o sala adevarata..Sigur s-ar umple la fiecare meci, cel putin din cupele europene
cipic • 11 aprilie 2010, 21:40
De ce?
Pentru acelasi motiv pentru care nu suntem in stare sa terminam o autostrada!
Citeam marturiile unui patron de firma de constructii care divulga culisele unor licitatii pentru salile de sport, licitatii unde comisioanele sunt de 50%, o sala costand circa 1 milion de euro [pret umflat pentru a include si cei 50% pentru comision].
De aceea, astfel de proiecte nu sunt demarate usor. Sau de aceea, 4 generatii ale familiei Reagan nu au strans averea pe care Patriciu a strans-o in 10 ani.
Si se va continua in Romania, tara de nepotisme si nepoti ai fanariotilor! In care sistemele de control nu isi fac datoria, fiind si ele manjite.
baba-oarba • 11 aprilie 2010, 21:42
de ce n-avem o sala? pentru ca suntem romani si avem in gena sa fim mereu batjocura lumii. vecinii astia ai nostri veniti de la capatul pamantului stiu sa se respecte ca popor. noi chiar daca am fi avut o sala, am fi vandut-o de mult.
mihai • 11 aprilie 2010, 21:48
Nici macar Polivalenta nu mai este cu adevarat a sportului. De multe ori sportul nu a mai avut loc acolo pentru congrese de partid si alte asemenea minunatii.
Oltchim macar poate sa joace in Valcea pana in semifinale, pentru altii situatia este mai crunta. HCM Constanta joaca la Buzau in Liga Campionilor, pentru ca cea din Constanta nu indeplineste chiar toate conditiile. La fel la volei fete, Metal a jucat primul an din LC in Giulesti (s-a vrut Polivalenta atunci, dar era ocupata de manifestari extrasportive), al doilea la Buzau, pentru ca in Galati exista doar o amarata de salita de 500 de locuri. Daca nu avem sali, unde sa ducem copii la sport? De unde sa mai apara performanta? Moarte sigura pentru sporturile de echipa
bobo • 11 aprilie 2010, 21:49
asa e, vai de tara sta cu asa pliticieni care au daramat tot ce mai mergea bine inclusiv sportul…vai de noi…
Base • 11 aprilie 2010, 21:50
Catalin, eu cred ca putem avea o sala frumoasa, dar inca nu s-a hotarat cine ia comisionul si cat de mare sa fie. Sa dea D-zeu ca Oltchim sa castige trofeul, sa vezi ce coada o sa se faca la poze. Base primul, Boc al doilea… etc. Doar au ajutat echipa, nu ? MULTA BAFTA OLTCHIM !!!
bobo • 11 aprilie 2010, 21:51
asa este, vai de tara asta cu asa politicieni ce au dus tara la dezastru cu tot cu sportul
Moreni • 11 aprilie 2010, 21:51
Cat costa o sala de sport de 5000 de locuri si cat de repede se poate construi si omologa?
TACTIC ZONE • 11 aprilie 2010, 21:51
nu exista pericolul asta, nu e an electoral,plus ca președintele nostru e la ultimul mandat…nu „se merita” sa te ingramadesti cu prostimea,ca la sfintele moaste.
laur • 11 aprilie 2010, 21:56
BUUUUN TUTLU ,SI DUREROS DE ADEVARAT !!!! VALABIL SI IN CAZUL H.C.M.-ULUI CONSTANTA !!!
Andrei P.Neamt • 11 aprilie 2010, 21:59
bravo cataline…cu acest articol dovedesti ca iti pasa de sport, poate prea mult…nu numai de fotbal si becali……intr-adevar, avem una dintre cele mai bune echipe de handbal din lume, dar nu avem o sala macar decenta…ca sa nu mai zic de top….dar…traim in romania. Felicitari pentru articol. PS: puteai sa dedici mai mult loc acestui articol. Poate se va intampla asta dupa meciul retur, pentru ca sunt unii carora chiar le pasa si de altceva inafara fotbalului.
valy • 11 aprilie 2010, 22:00
Si daca afla romanii, ce? Nu mai pot politicienii daca afla romanii.. Finala se va juca probabil la bucuresti, cu politicienii in tribune si juma de bilete acontate la oamenii „cu greutate”
mkael • 11 aprilie 2010, 22:15
Sa ma ierte Dumnezeu,ca sunt crestin dar ajungi sa spui asta la citi nenorociti avem in tara, de asta am plecat ..cred ca trebuie sa avem si noi un avion care sa se prabuseasca si la noi cu multi oameni importanti ..ar fi nevoie de zece avioane..nu unu…meritam soarta..domnule..
catalinbc • 11 aprilie 2010, 22:21
poate daca juca guvernul handbal, sau avea nevoie serviciul secret un loc de antrenament se facea o sala 🙂
florin • 11 aprilie 2010, 22:24
felicitari fetelor. sa speram ca acasa o sa faca mai putine greseli. oricum, una peste alta, le-am tinut piept si am putut sa revenim. sa speram intr-o victorie mai clara acasa. hai oltchim!!
Voievodul orbilor • 11 aprilie 2010, 22:35
De CE? pt ca avem pationoare pe care nu patineaza nimeni, dar care au inghitzit 150 de mii de euro, pt ca avem sali de sport construite pe vremea lui Nastase in care NU se poate juca handbal pt ca sunt prea mici , pt ca avem politicieni incompetenti, corupti si cu gindire comunistoida…DE AIA!!! off, cit talent n-am vazut in adolescentza mea scurgindu-se pe linga parchetul salii din Bacau, PT SIMPLU FAPT CA NU AVEAU CU CE SA SE INCALTE LA ANTRENAMENTE… devenim pe zi ce trece o Rusie in miniatura
Beldean • 11 aprilie 2010, 22:35
Pt. ca exista borduri, pt. ca am avut palmieri, pt.ca vom avea patinoare, pt. ca parlamentarii pot cumula pensia cu salarul, pt ca eu no sa-mi permit niciodata un Duster, pt ca exista Placinte, pt ca sanatatea e la pamant si invatamantul in aer, pt ca nu exista autostrazi, pt. ca o casa in romania te costa 35 de ani robie,(scuze ipoteca)pt ca somajul creste si salarul scade, pt. ca se restructureaza doar unde se mai muncea ceva,pt ca suntem o tara de asistati sociali (cele mai multe pensionari pe caz de boala si cele mai multe certificate de handicapati platiti de la stat) pt ca in tara asta nimic nu e curat sau cinstit si nimeni,incet incet nu va mai da 2 bani pe ea.
fan sport • 11 aprilie 2010, 22:37
ai dreptate,probabil finala o vom juca in alta tara….suntem rusinea europei…sa nu aia tu o sala mai de doamne ajuta…pfff
SireHD • 11 aprilie 2010, 22:38
daca STS-ul juca handbal, aveam si sala corespunzatoare…
cristache • 11 aprilie 2010, 22:43
VENITI LA ONESTI, O SALA STA DE APROX.8 ANI NETERMINATA SI DE CURÂND S-A TURNAT TEMELIA PENTRU ALTA NOUĂ DAR PARADOXUL ESTE CA LA FEL CA CELELALTE DIN TARA NU INCAP DECAT 2-3 SUTE SPECTATORI ASTA E
mihai • 11 aprilie 2010, 22:51
Suntem ultimii ca intotdeauna.
lasa ca joaca Partizan in Belgrad basschet cu 23 000 de oameni in tribune. Suntem singura tara care nu avem nici macar o sala, apropae toate au cate-o sala de peste 15 000, noi avem una singura de 5000, urmatoarea ca si capacitate fiind la cluj de 2500. in rest …. sub si toate facute inainte de 89 (la sibiu doar e facuta dupa 89 – 2000 de loc). Ce s-a facut in 20 ani ? nimic.
antioier • 11 aprilie 2010, 22:56
noi nu avem sali de sport,nu avem stadioane, nu avem sosele,nu avem respect fata de legi,nu avem respect fata de noi(ne omoram pe strazi), nu avem politicieni,nu avem nimic fratilor!
zkirchmaier • 11 aprilie 2010, 22:57
cred ca in primul rand,primarul orasului valcea e de vina! alti primari si-au facut stadioane cat-de-cat,el ar trebui sa faca ORICE pt a oferi orasului o sala,sa se bucura de aceasta superba echipa! felicitari echipei si tuturor care o sprijina! succes!
antioier • 11 aprilie 2010, 22:59
bine le-ati zis politicienilor sa nu se remorcheze la „succesuri”! ” la placinte inainte, la razboi inapoi”
foinigi • 11 aprilie 2010, 23:01
La Piatra Neamt este o sala in constructie de mai bine de 10 ani cu 4000 de locuri pe scaune, care in proportie de 80 % e gata. Daca nimeni nu are chef s-o ternmine ?
Erau bine primite si la piatra.
dean • 11 aprilie 2010, 23:08
La Gyor sala are 1000 de locuri.
pt. Voievodul Orbilor • 11 aprilie 2010, 23:10
O”Rusie in miniatura?” Am inteles ideea si ai perfecta dreptate dar cel putin in domeniul sportului si Rusia ne-a luat-o inainte.TSKA Moscova mai joaca cite un sfert de finala in Champions League (fotbal) si nu mai trebuie sa amintim ce stadion pe care s-a jucat o finala de C.L, au construit.
Apoi in fostile tari din URSS infrastructura in domeniul sportului e mult mai avansata decit cea din Romania.Vezi stadioane noi (Shakhtior) la fel si sali de basket si handbal.Sintem rusinea Europei si asa vom ramane.
ion • 11 aprilie 2010, 23:23
Daca nu era nea Nicu nici Polivalenta asta nu o aveam.
Cu unele imbunatatiri s-ar putea face ceva frumos din ea.
allkim • 11 aprilie 2010, 23:24
Nici Viborg nu are 3000 seats.
Viborg Stadionhal
Capacity:
Seats 1865
Standing 935
Parking 500
Si nici Gyor-ul.
Magvassy Mihaly Sporthalle
Capacity:
Seats 968
Standing 1800
Parking 450
Si cel putin danezii nu au politicieni ca ai nostri. Dar au sala 🙂
allkim • 11 aprilie 2010, 23:32
By the way, se pare ca stam mai bine decat ei.
„Traian” Sport Hall
Capacity:
Seats 2000
Standing 1000
Total 3000
Parking 200
sursa:http://www.eurohandball.com
Go Oltchim
Mircea • 11 aprilie 2010, 23:37
Cand, in pana mea, vom scapa de mafiotii din politica? Toti politicienii cauta numai cum sa ne fure banii pe care suntem obligati sa-i platim prin taxe sau impozite. Daca nu se face nimic nu vad deloc bine tara asta. Pardon, dera arata foarte prost. O simpla sala de sport in fiecare oras mare din tara ar fi trebuit sa avem deja. Dar nu le-au iesit inca fifty-fifty-ul, cu se practica peste tot in tara, de toti primarii.
Ionutzkiss • 11 aprilie 2010, 23:38
Asta e!nu avem nu avem pentru ca traim in ROMANIA!
Marian Grunca • 11 aprilie 2010, 23:49
@Voievodul orbilor:
– patinoarele sunt folosite suficient. Poate nu te duci tu pe-acolo, asta nu inseamna ca sunt goale. Decat daca tu singur poti umple un patinoar.
– Salile de sport ale lui Nastase sunt pentr scoli, sa aiba unde sa faca orele de sport copiii care nu stiu cum sa obtina mai usor o scutire si sa o frece la o tigara timp de 50 de minute.
– lasa, daca esti bun te vede cineva si ajungi sa ai ce pantofi vrei tu. Daca nu ai bani de pantofi si nu mai poti continua cu sportul, treci in banca la scoala, sa-ti faci un viitor. Altfel ramai si fara sport si needucat, o sa spui ca esti de dreapta si ca vrei ca statul sa adopte metode sociale (adica specifice guvernarii de stanga) care sa-i ajute pe saraci.
Ar fi excelent daca am deveni o Rusie, nu am mai fi dependenti de altii, ci ne-am juca la robinete si la butoane rosii de am avea bani cand si cati vrem.
bogdan-m • 12 aprilie 2010, 0:17
Pai avem politicieni care se „remorcheaza” de succesele Oltchimului. Imi aduc aminte ca dupa castigarea Cupei Cupelor cel mai important om din stat a fost pe parchetul salii „Traian” din Ramnicu-Valcea, dar doar pentru baia de multime si ceva voturi in plus. Cand se pune problema de bani investiti pentru a ajuta echipele care aduc imagine pozitiva Romaniei, nu sunt bani. Asta doar daca factorii locali nu prefera in loc de o sala a sporturilor un patinuar…
In ceea ce priveste Oltchimul ar fi o varianta mai ieftina si care mie mi se pare cea mai buna pe moment: terminarea in termen cat mai scurt a salii sporturilor din Craiova care se pare ca va avea 6000 de locuri (bineinteles nu se pune problema pentru anul competitional in curs). Desi cea mai buna solutie ar fi o noua sala pentru Oltchim la Ramnicu-Valcea, sunt convins ca valcenii ar prefera sa vada meciuri ale echipei favorite la 120Km de oras, tot in Oltenia, decat sa mearga la Bucuresti sau la Buzau.
In alta ordine de idei as dori sa le felicit pe fetele de la Oltchim care au facut un meci peste asteptarile multora la Gyor. Sper sa concretizeze evolutia buna din tur cu o victorie la Valcea in retur.
Hai Oltchim!
Parmalat • 12 aprilie 2010, 1:00
ROMANIA NIMANUI:(( Astia nu sunt in stare sa mentinca ceea ce a facut Ceausescu, dar sa mai construiasca altceva nou….RUSINE ILIESCU, CONSTANTINESCU, BASESCUUUUU!
groparu • 12 aprilie 2010, 1:09
Nu pot ramine deoparte cu asemenea intrebare al carui raspuns il stie toata lumea:Pai cum credeai stimabile ca o sa stricam bunatate de terenuri unde am putea sa ridicam vilisoare,molluri sau blocuri cu birouri.Ce profit ne-ar aduce noua gloria sportiva? Ca noi astia care aspiram cu nesat aerul si bogatiile Romaniei sintem obisnuiti sa demolam nu sa construim sali de sport, stadioane si baze sportive.Apropo:Gurile rele spun ca Kostanda alearga dupa drepturile litigioase de la fostii detinatori ai terenurilor pe care e construit stadionul Dinamo.Cica are o pila tare care pe timpuri era primar si i-a daruit Herestraul.Ca dar din dar se face raiu’.Si cum pestele de la cap se’mpute cum vrei tu sa se faca ceva pentru sport fara interese financiare.Daca ai date si documente (cazul Ritzi) da-i in git.
clujeanul • 12 aprilie 2010, 4:33
De ce ungurii pot si noi nu?
mircea • 12 aprilie 2010, 9:35
De ce n-avem sala?
Suntem o tara de carcotasi si de invidiosi!Ne e frica sa mai facem ceva in tara asta ca ne si trezim cu dosare fabricate la DNA sau spalati de presa.Sa nu-mi spuna mie careva ca Africa de Sud,Polonia sau Ucraina si-au construit stadioanele cu respectarea ad-literam a propriilor lor legi.Cine spune asa ceva e fie un mare mincinos sau dus cu pluta.
mircea-tot eu • 12 aprilie 2010, 9:38
Din complexul Romexpo poate iesi ceva,dar noi il folosim penru vanghelioane.
VLADY • 12 aprilie 2010, 9:59
LA ONESTI ESTE INCEPUTA SALA SPORTURILOR DE 20 D O U A Z E c I DE ANI
SI NICI ANUL ACESTA NU ESTE GATA !!!!!
PE ACEASTA SALA S_AU S P A L A T SUTE DE MILIOANE DE EURO, SI NIMENI
NU IA NICI O MASURA !!!
ONESTIUL NU ARE NICI O SALA DE SPORT PENTRU JOCURI !
ESTE S I N G U R U L ORAS DIN ROMANIA FARA O SALA DE SPORT !!!
NICI MACAR DIN CELBRELE SALI NASTASE !!!!!
CU MINISTRI GEN UDREA,RIDZI, PLACINTA,FUNERIU NU VOM AVEA NIMIC, VOR FURA IN CONTINUARE PENTRU EUROPARLAMENTARA DE SUCCESURI !!!
mircea-revin • 12 aprilie 2010, 10:15
Daca nu ma inseala memoria, la Romexpo s-a disputat o finala romanesca de „liga campionilor” la volei care a adunat peste 5000 de suporteri.
Cătălin Tolontan • 12 aprilie 2010, 10:20
mircea: teoria pe care o presari „sa facem, oricum!” mi se pare anapoda. Sa facem sali legal si la un pret rezonabil!
bogdan-m • 12 aprilie 2010, 10:33
Domnule Tolontan, sala din Craiova a ars in 1991. De atunci s-au bagat in ea mai mult decat dublu fata de sumele cu care s-a construit sala de la Frankfurt care are dublu de locuri. Cu toate astea inca nu este gata si nu se stie cand se vor termina finisarile interioare.
La Ramnicu Valcea, daca nu sunt destui bani pentru o sala noua, se poate largi sala „Traian”. Locul in care se afla Arenele Traian permit extinderea cladirii in orice directie. Trebuie doar sa se vrea si sa se aloce banii necesari.
Vreau sa salut initiativa ziarului dumneavoastra de a incepe editia de astazi cu Oltchim-ul pe prima pagina. Dincolo de orice comentarii este cea mai valoroasa echipa de club din Romania in acest moment si in acest sezon este in primele 4 echipe din Europa, se poate spune chiar din lume in conditiile nivelului valoric al competitiilor de pe celelalte continente.
durden • 12 aprilie 2010, 10:35
intr-adevar pacat,mare pacat!lucrurile care s-au facut la valcea sunt demne de admiratie si ar trebui sa se bucure de mai mult interes national,nu numai regional!sper ca oltchimul sa treaca mai departe,iar daca va juca in bucuresti,sigur voi merge la meci
Marius • 12 aprilie 2010, 10:50
N-avem nici o sala de doamne-ajuta, in schimb ne-au „fericit” alde nast9se cu vreo 400 de sali de sport doar de dragul de a fi construite……si evident de a baga banii in buzunarul cui trebuie…..sanatate!
laur • 12 aprilie 2010, 11:13
cataline , ca de obicei ai dreptate dar tot ca de obicei imi fac datoria si indraznesc sa te contrazic un pic . sali ” ca lumea” sunt in tara : la tg.mures , la oradea , la sibiu (adevarat nu de 10.000 de locuri ) . stadioane onorabile sunt in tara : la pt.neamt , la cluj ( adevarat nu de 55.000 locuri). patinoare ca lumea sunt in tara (fara nici o aluzie) : la miercurea ciuc , la brasov ( e adevarat nu de 10.000 de locuri).bazine de inot sunt in tara : la pitesti , la oradea , chiar ala de la baza olimpica de la izvorani(caraghios si romanesc este ca nu au angajati care sa-l intretina si sa-l exploateze , asta da , e ca in filmele cu prosti). baze olimpice de pregatire si alte chestii occidentale gen academii exista si in romania . sunt insa exemple izolate si nu rodul unei politici de stat. statul e greoi si dezinteresat dar si autoritatile locale vor autonomie doar ptr a-si gestiona resursele iar daca trebuie sa faca ceva durabil vor tot ajutor de la stat. uite iti dau un exemplu concludent de la mine din constanta . avem doua echipe mari la handbal si volei masculin si doua echipe f.bune de handbal si de volei feminin . s-a pus problema constructiei unei polivalente , la un moment dat era prioritate 0 ptr CJ , ca in cele din urma ( dintr-un rahat de calcule politice) s-o retrogradeze pe locul 4-5 in ordinea prioritatilor . nu intru in amanunte , o cunosti pe dna francu si stii cine cu cine au ceva de impartit in constanta . dar din pur razboi politic un proiect ambitios s-a stins . crezi oare ca unul ca mazare sau ca nicusor constantinescu nu puteau renunta de exemplu la proiecte gen : F1 pe lac sau avioane cu baloane , sau insule artificiale cu pene pe lac ? marile echipe de fotbal joaca pe stadioanele mostenite de la comunisti : investitori de genul : becali , borcea , iancu , mititelu , copos cumpara si vand jucatori , se calca pe bataturi care sa prinda 15 milioane de la uefa ptr CL. dar cand e vorba de investitii in infrastructura o dau de gard . borcea asteapta finalizarea stadionului national ca sa joace acolo ( deci tot la de-a gata ). in romania inertia e mare in toate domeniile . greu de tot dar apare un stadion national de clasa A . am inteles ca si o polivalenta onorabila va aparea in parcul tineretului . poate prin tara se vor mai construi proiecte importante gen stadionul municipal din cluj. uite ce greutati intampina polonia si ucraina cu terminarea la timp a stadioanelor si realizarea cat de cat a unei infrastructuri rezonabile .asta e , noi ne putem compara cu est europenii ( te uiti la bulgari ? sunt vai mama lor la baze sportive noi suntem occident pe langa ei)in nici un caz cu germania sau anglia . astia acum (daca se supara platini si le taie pe polonia si ucraina de la organizare)in 24 de ore pot organiza fara probleme europenele . in final , daca ar fi vrut , si oltchimul si autoritatile locale si guvernele de vreo 20 de ani ar fi pus de o polivalenta reala in rm.valcea . toti sunt vinovati in egala masura . stii zicala aia romaneasca : cand fu tica , nu fu tache , cand fu tache , nu fu tica , cand fu tica si cu tache , nu fu…… !!! asta asa ca sa inchei cu ceva care sa ne mai descreteasca fruntile , cataline . toate cele bune !