Înainte de a-i înjura

Reproşurile nu se vor lăsa aşteptate. Înainte de a-l înjura pe Tudose, steliştii să se gîndească totuşi la Golanski, cel care l-a lasat pe Frunză să şuteze superb la primul gol.

duminică, 7 martie 2010, 11:23

Reproşurile nu se vor lăsa aşteptate. Înainte de a-l înjura pe Tudose, steliştii să se gîndească totuşi la Golanski, cel care l-a lasat pe Frunză să şuteze superb la primul gol.

Şi înainte de a-i reproşa lui Golanski lipsa şarjei elementare la omul cu mingea, să se gîndească la Ovidiu Petre! „Ceasul” a marcat şi a făcut unul dintre cele mai bune meciuri ale sale. Nu că celelalte ar fi slabe, dar acum a deposedat, a alergat, dar a şi riscat mai mult, greşind unele pase, pentru că a trebuit să ceară mai mult de la el, să încerce să tragă mijlocul terenului şi echipa după el.

Da, mai mulţi stelişti au greşit, inclusiv Tătăruşanu, pe care-l trădează candoarea lipsei de experienţă şi imobilitatea şi, poate, deficitul curajului.

Nu poţi cere însă mai mult acum acestei echipe. Aş vrea să pot descrie figura lui Andrei Vochin atunci cînd a văzut pe cine pierde şi pe cine ia Steaua în această iarnă. S-a pus la masă, a tras cîteva linii, deloc demonstrative, o ciornă pentru el şi, apoi, ne-a zis: „Le va fi foarte greu, aproape imposibil!”.

Aceasta e valoarea Stelei şi, cu sufletul, nu se poate mult mai mult. Campionatul nu e nici pe departe terminat, dar în trei meciuri Steaua a luat două puncte din nouă. Acestea sînt eficienţa, oglinda şi potenţialul echipei!

Comentarii (35)Adaugă comentariu

Cristian alexandru  •  8 martie 2010, 0:01

La al doilea gol, Ov. Petre l-a tatonat pe jucatorul Unirii.

red dog  •  8 martie 2010, 0:24

he he…cu placere!

explorish  •  8 martie 2010, 0:28

da’ de ce sa-i injuram?

adi usa  •  8 martie 2010, 0:39

mah pretene vad ca il lauzi pe ov petre..pai la golul doi dak te uiti pe reluare vezi cum chiar el alearga pe linga frunza..si pt ca nu prea intru pe blogu tau..ai putea incerca sa mai scrii si despre alte echipe de pe la mijlocul clasamentului..nu doar steaua si prostia aia de scandal dintre becali si ‘super fanii’..hahah..am vazut un articol despre echipa din sibiu..frumos..mai incercati astfel de articole..decat sa da-ti atentie la toti ‘golani’..daca tot sunteti ziar..scrieti si voi despre div c si div d..chiar daca nu suna bine div c,d,hehe..si multe altele..mai detaliat despre baschetu’ din romania..faceti ziar nu gluma..deja se vede ca toti prefera sa intre pe gsp ..decat sport.ro sau prosport..si numai scriu ca deja..nu mai am chef..hheh..numa bine..sal

Zavalita  •  8 martie 2010, 0:51

Cataline, asta suna ca un articol scris de un suporter….:))))
Indiferent cat de echidistanti incercam sa fim, de multe ori subconstientu ne tradeaza.

Zed  •  8 martie 2010, 1:02

In mod cert, nu trebuie sa fii Capello – pardon, Vochin – pentru a vedea ca Steaua are cea mai slaba aparare de… nici nu mai stiu cand. Probabil, dintotdeauna. Tragedia e ca nici restul echipei nu face mai mult de doi bani gauriti, astfel incat tabloul dezastrului, opera scarbavnica a ciobanului miliardar, e complet. Si totusi – adevarata tragedie consta in faptul ca o echipa atat de rupta si debusolata precum Steaua se afla acolo sus, (cica) in lupta pentru titlu. Nu ai nevoie de dovezi suplimentare pentru a constata faptul ca acest campionat, domnule Tolontan, e terminat. Demult. De cei pe care-i stii si tu. O zi buna…

emanuel  •  8 martie 2010, 1:52

Calculul e un pic cam simplist. Din 3 meciuri, in 2 s-a intalnit cu contracandidatele, a luat un pt in fiecare, rezulta ca si ele au PIERDUT cate 2 pcte.

aaaaaa  •  8 martie 2010, 2:15

m-am plictisit total de Steaua…
un jaf de echipa cu un patron al carui loc e la inchisoare.
pacat de suporteri doar…

kokosel  •  8 martie 2010, 6:56

eu spun ca steaua in afara de 2 sau 3 fotbalisti nu are cu cine juca janos szekely e bun tanase si bogdan stancu in rest nu mai vad pe cineva cred ca cu ei ar trebui sa inceapa recunstructia stelei sa nu ne mai facem de ras prin campionat si pe afara. ANDREI VOCHIN cred ca ar avea valoare sa antreneze lejer in divizia a sunt cativa antrenori slabi rau unul este falub de la unirea alba iulia si mai sunt

bigi  •  8 martie 2010, 11:25

Draga Tolo,
Pe cand o analiza „obiectiva” si a CFR-ului in acest debut de retur, cu al ei „taliano vero” care canta la mandolina pe banca, cu a ei aparare „de fier” in care se produc „marile valori”, Cadu cel „urechiat” de Stancu si Alcantara, brazilianul care ne-a „fermecat” pe toti prin plasament si executii, cu cei mai „tari” centri atacanti din tara care au impreuna vreo zece goluri in 20 de partide (apropos, am ramas profund impresionat de euro golurile pe care era sa le marcheze Youssuf Urziceniului, Stelei si Otelului. El e puternic, agil, tehnic, dar…). Cred ca Steaua a fost analizata „la sange” destul. Altii nu merita oare „atentia” voastra? Ia sa vedem, poti? Daca pierdea Steaua la Galati, ce crezi ca se intampla in presa noastra?

ionut  •  8 martie 2010, 12:45

D-le. Tolontan, cum explicati ca aproape intreaga presa a avut cuvinte critice pentru foarte multi stelisti,Tudose-praf,Jelev-praf,Karamian-fricos si nesigur,Tatarusanu-a gresit la ambele goluri,Szekely- nervos,Toja-praf,Nicolita-praf(deci cam 6-7 din 11)in timp ce Unirea a fost laudata in corpore (n-am citit un cuvant critic despre macar un jucator)desi a jucat pe teren propriu si e echipa de Liga Campionilor,care nu s-a facut de ras cu Liverpool?Cum explicati ca Steaua, cu numai 4-5 jucatori in forma a reusit un joc echilibrat (pentru ca eu asa consider jocul,nu scorul,nu i-au in considerare scorul)in deplasare, in fata unui Urziceni in care toti jucatorii au dat randament bun?Sa fie atat de fantastici cei 4?Chiar nu vedeti ca in contextul actual,cu transferuri nereusite sau tarziu facute,cu jucatori vanduti pe nimic,fara suporteri sau mai bine zis(de fapt mai rau)cu suporteri ostili Steaua face minuni?In logica fotbalului, o echipa aflata in situatia Stelei ar trebuii sa fie jos de tot.Si totusi Steaua refuza sa se predea,sa cedeze.Pana cand?Aceasta este intrebarea.Si la fel e de mirare cum de echipe puternice,serioase,cu,conduceri capabile,care s-au intarit prin transferuri spectaculoase,avand suporterii aproape nu reusesc sa se detaseze.

MONI  •  8 martie 2010, 13:15

STEAUA RATEAZA MULT.ASTA E MINE CA SA TERMINAT ASA

speedy  •  8 martie 2010, 13:16

eu zic sa nu ne legam prea mult de tudose, jelev, golanski, ov petre.
asta e rezultatul politicii de transferuri.
oamenii astia nu au jucat impreuna, nu se simt, de multe ori se incurca intre ei sau incurca portarul. sigur ca asa nu se poate castiga un titlu, dar, daca il ciobandante zice ca se poate….
in alta ordine de idei: mijlocul si atacul au inceput cat de cat sa mearga, nu? nu cumva e tocmai rezultatul faptului ca se cristalizeaza o formula, ca incep sa se simta intre ei? ceahlaul sau astra au aparatori mai slabi decat steaua – cel putin prin prisma numelui – si nu ofera atatea momente comice. de ce? pt. ca au jucat impreuna, de aia.
ia sa vedem: steaua a inceput campionatul jucand cel mai des cu golanski, ghinoea, p. marin iar al patrulea era baciu, de cele mai multe ori…sau rada.
au trecut 3 etape din retur. una s-a jucat cu cuplul baciu-jelev, a doua cu jelev-tudose si cu p. marin (oarecum improvizat, chiar daca a mai jucat) pe dreapta. al treilea meci, iar jelev-tudose, cu golanski. karamian – parca si el la timisoara juca mai mult mijlocas. iar ov petre a lipsit mult. iar atunci cand juca, ii avea in spate pe goian-ghionea.

eu nu zic ca sunt cine stie ce aparatori valorosi, probabil sunt sub ce are cfr, unirea sau dinamo. dar ce rezultate poti avea cand apararea e vesnic improvizata?

vag  •  8 martie 2010, 13:48

Catalin,

Da, Steaua a luat 2 puncte din 9, dar jucand in deplasare doua meciuri de Liga Campionilor. Sunt sigur ca nici tu nu crezi ca ce s-a intamplat pe Ghencea cu ultima clasata nu a fost un accident, datorat unui cumul de factori care se intampla odata la cativa ani.. Steaua face si din astea in anul in care iese campioana(sic). Ai uitat?
Spune-i lui Vochin ca nimeni nu garanta ca daca ar fi fost pe teren Goian si Ghionea, lipsiti de motivatie ca nu-i lasa Becali sa plece „la mai bine”, s-ar fi putut obtine mai mult la Cluj si Urziceni. Ce naiba, el stie ca fotbalul este, inainte de toate, un joc si nu „analiza matematica” facuta dupa consumarea „fenomenului. Daca era sa ne luam dupa aceleasi analize „pertinente” Steaua n-ar fi trebuit sa se prezinte la Cluj. Nici Goian, nici Ghionea nu au impresionat prin viteza si tehnica, erau mai experimentati; si ei au facut si fac greseli, amendate si de voi, presa. Cu ei pe teren Steaua a pierdut in tur in Ghencea cu aceeasi „urziceanca”. Hai sa vedem partea plina, Steaua are acum doi jucatori tineri, de perspectiva care au prilejul sa joace meciuri tari, de „talie europeana”. Doi jucatori din nationala de tineret pot fi asa de „catastrofe”? Schimbarea la fata a Stelei, nu spune nimic? Echipa joaca, are ocazii, marcheaza, lupta, desface aparari, are suflet, creste..

doru  •  8 martie 2010, 14:06

szekely, stancu si tanase sunt singurii jucatori care au ceva valoare. restul sunt niste umpluturi care in conditii normale ar fi rezerve la echipe retrogradabile.

mircea  •  8 martie 2010, 14:32

Iar te critic Cata’,si asta pentru un semn de punctuatie: ultima fraza ar trebui sa se termine cu ? si nu cu !.De ce?
Tu ai spus-o:”Campionatul nu e nici pe departe terminat”
Au timp sa-si revina aratand,sper,ca pot mult mai mult decat pana acuma, numai ca ei au un blocaj pshic in meciurile de-acasa cu peluza Sud langa ei.Sa vezi ce „atmosfera” o sa faca cu Galatiul acesti „Inglourious Basterds” ai galeriei.

ciupi  •  8 martie 2010, 15:00

dupa cum a inceput acest retur, niciuna dintre echipe nu ar merita sa adune mai mult de doua puncte pana acum (exceptand poate ceahlaul, pentru surprize), insa asta ar insemna ca sa avem la final un clasament incomplet la punctajul general. la asta sa ne gandim si inainte de a-l blama pe razvan (nu ma refer la cei interesati s-o faca – oameni sunt si ei), care afirma pe drept cuvant ca nu prea mai avem faina de cozonaci prin pod.

speedy  •  8 martie 2010, 15:26

doru> ei, haide :)…sa nu exageram.
cu ce sunt zicu sau ad. cristea peste toja sau nicolita? poate doar cu laudele din presa, ca la joc….nu se vede.
cu ce e scarlatache peste golanski? poate cu taticul :))))))))).
iar kapetanos e totusi golgeterul campionatului. a spune ca e „umplutura la o echipa retrogradabila” este o jignire la adresa celorlalti atacanti din Liga 1 (pe care poate ca o merita, cel putin unii). aa, ca lotul e slab fata de pretentiile afisate de steaua…asta da…subscriu…dar sa nu exageram.

stelistu  •  8 martie 2010, 16:21

am luat un punct norocos la Urziceni dar va veni un meci greu cu Otelu care va face zile negre multor echipe si va arunca clasamentu in aer.

bigi  •  8 martie 2010, 16:23

Draga Tolo,

Revin si te rog sa-l consulti pe Vochin daca afirmatia cum ca:

„Înainte de a-l înjura pe Tudose, steliştii să se gîndească totuşi la Golanski, cel care l-a lasat pe Frunză să şuteze superb la primul gol.”

este corecta sau nu. Eu, cu umilele mele pareri de „fotbalist de sticla”, zic ca nu. Teoria spune ca trebuie evitat atacul decisiv in preajma careului propriu, atunci cand atacantul advers este rapid si tehnic. El trebuie tatonat si „impins” in lateral. Cam asta a facut Golansky. Tot teoria spune ca portarul nu trebuie sa iasa atunci cand atacantul advers are om pe el. Lucrul asta nu l-a facut Tatarusanu, datorita lipsei de experienta (aici sunt de acord cu tine). Daca nu iesea, Tatarusanu devenea „revelatia confirmata”, iar Frunza cel mai lipsit de noroc atacant al unei echipe prigonite de soarta, in viziunea unui manager bolnav de mania persecutiei. Dar la golul doi al Urziceniului, ce zici, Tatarusanu nu trebuia sa iasa in fata unui jucator de 1 metru si-un pic? A fost practic un corner batut la linia de 6 metri ( a portarului), iar tanarul nostru vrea sa iasa si se razgandeste, derutandu-l total pe Jelev care, zic eu, e mai manierat si nu reproseaza prea multe noilor sai colegi. Asa ca, eu nu ma sfiesc sa spun ca dupa un meci mare la Cluj, Tatarusanu a cam dat-o in bara la Urziceni. Lauda-i Becali, lauda-i, ca nu stii ce faci!…

dragomir  •  8 martie 2010, 16:24

scriti frumos cand scrieti despre sport.acest articol mi-a adus aminte de ioan chirila.ceva din stilul lui de a te baga in atmosfera meciului incazul dumneavoastra in atmosfera redactiei cand stati la sueta.cand e cazul v-a si laud,nu numai va ctitic.

obictivul  •  8 martie 2010, 16:49

adevarul e ca un campionat in care ultima clasata scoate 4 puncte din doua deplasari la echipe care se bat la titlu si in care jumatate dintre echipe se bat la titlu este un campionat de toata jena. ca nivel campionatul romanesc e cam de nivelul ligii a 8a din anglia sau a doua liga din suedia. este o drama cum joaca echipele care se bat la titlu. am fact greseala de a urmari mai multe meciuri din aceasta etapa si sunt foarte dezamagit pt faptul ca voi jurnalistii nu semnalizeaza faptul ca nicio echipa nu joaca fotbal. timisoara, rapid, dinamo, cfr, urziceni, steaua- toti au fost PENIBILI. dar fotbalul nu intereseaza pe nimeni din tara asta. ziaristii vor circ si suporterii la fel. TRIST.

Nemes Zoltan  •  8 martie 2010, 17:09

D-le Tolontan!
Nu vi se pare ca Unirea Uziceni(totusi campioana Romaniei) ar merita mai multa atentie din partea dvs. Toata cronica meciului din Gazeta Sporturilor este de fapt o analiza a jocului Stelei. Pe cand un titlu pe prima pagina de genul:”Unirea egalata in min.92, scapa victoria printre degete!”. Asa impresia mea este ca sunteti ziarul de casa al Stelei.
Cu stima!

andrei  •  8 martie 2010, 17:34

Inainte de a-l injura pe Tudose sa ne aducem aminte de meciul de debut al lui Radoi la Steaua. Daca tin eu bine minte a debutat cu un autogol cu Bacaul. Noroc ca era Pitzi antrenor si ciobanu inca nu se dadea asa de priceput la fotbal.

speedy  •  8 martie 2010, 17:51

andrei> nu cred ca problema e faptul ca a gresit tudose. sau jelev, sau golanski. cred ca problema o reprezinta momentele comice pe care le ofera apararea stelei. sa recunoastem, cu radoi acolo (si chiar cu goian sau ghinoea) nu prea au existat momente hilare. nici macar la debut

andrei  •  8 martie 2010, 22:22

speedy, e adevarat ca dupa Radoi, Goian si Ghionea nu raman amintirile neplacute, deoarece au fost cu mult mai multe amintiri placute (doar au stat ani buni la Steaua). Si la ei au fost momente hilare nu doar la inceput, ci chiar si cand erau deja experimentati (de cate ori nu a avut Radoi intrari de ”balet” sau ”karate” si de cate ori nu si-or dat Ghionea cu Goian mingi aiurea si au pus atacantii adversi in pozitii bune in ultima perioada cand au jucat impreuna?). Nu raman astea in urma lor pentru ca se pierd in marea de interventii bune in multele meciuri jucate. Nu spun nici ca au fost gafeuri de meserie, dar cred ca nici actualii jucatori nu-s. Daca li se va da incredere (adica sa joace meci de meci) vor arata si actualii fundasi ce pot nu daca is scosi din echipa ca asa vrea ciobanu, ca i se pare lui ca nu-s buni. Normal ca daca imediat il scoti din echipa dupa o gafa, un jucator tanar ca Tudose, se va pierde si nu va mai avea incredere in el. Eu cred ca nu trebuie sa fie nici cocolositi, dar nici sa fie „executati” in public de jiji.

milici  •  8 martie 2010, 23:22

Tudose trebuie scos imediat definitiv din lotul stelei , nu am vazut niciodata un fundas central militar sa joace atat de slab un meci intreg (ce-o fi vazut Stoichita de l-a mentinut?).
Ov. Petre e extrem de indolent , alearga extrem de putin si nu gandeste de loc fazele de aparare.
Restul e joc de glezne jurnalistic.

giro  •  9 martie 2010, 1:05

TOLO ,nu ai zis nimic de arbitraj,de ce nu lasa toti arbitrii jocul mai liber,fara cartonase si mai barbatesc.un teren moale,greu si totusi spectaculos

george  •  9 martie 2010, 12:18

La primul gol:se invata la copii si juniori ca niciodata nu dai mingea din margine in centru,cand esti presat asa cum era Tudose.O dai la portar sau daca si acesta este cu om pe el,o dai in out si ai terminat treaba.Tudose a facut exact asta,ce nu trebuia sa faca.Si,in afara faptului ca a dat-o in centru,a dat-o si prost;si daca ajungea mingea la Golanski sau Ov.Petre(nu mai stiu exact care era) ala ce facea cu ea?O dadea la portar;deci de ce nu a dat-o Tudose direct la portar?Apoi sutul la poarta al atacantului de la Urziceni…pai daca nici un sut ca ala nu il aperi,n-ai ce sa cauti in poarta unei echipe de Divizia A.N-ai ce.Iar golul 2….ce sa mai comentam….un fel de corner,ba mai usor ca un corner,pt ca nu era vanzoleala cararcteristica cornerelor in careu.Si Tatarusanu a dormit pe el din nou….E foarte slab baiatul asta.Foaaarte slab.Ca si antrenorul cu portari al Stelei.

alexbv  •  9 martie 2010, 14:20

‘Aceasta e valoarea Stelei şi, cu sufletul, nu se poate mult mai mult’ spuneti dv …… gandul m-a dus la sume (bani))))…..daca aveti timp aduceti un alt domeniu in discutie….alte valori sau suflete….comparam si vedem ce iese…..

Sibelius  •  9 martie 2010, 15:41

Draga Tolo,

Atunci cand vi se reproseaza presa de tip can-can asemeni lui Bart Simpson toti ridicati din umeri si spuneti un inocent „it wasn’t me” aratand televiziunile, presa scrisa fiind mai curata chiar decat Fecioara Maria.
Aceasi presa imaculata a inceput crucificarea lui Tudose cam la 1 minut dupa deschiderea scorului cu titlul de juma’ de monitor: Tudose gafeaza din nou(sau cam asa ceva). Tot voi, imaculatii, aveti azi un sondaj „pur fotbalistic” despre balacareala dintre JJ si MM dupa ce ieri ati prezentat schimbul de mitocanii minut cu minut.
Tot voi l-ati luat in brate pe Bergodi pentru ca a bagat jucatorii tineri…acum tot voi ii criticati. Nice!

speedy  •  9 martie 2010, 16:09

andrei> pai cam aia ziceam si eu mai sus

cristi  •  9 martie 2010, 16:43

sunt stelist din neam in neam dar am ajuns la capatul rabdarii nu mai suport acest om care jigneste tot ce vede si este un incult fara margini , imi este rusine sa spun ca sunt stelist din cauza personajului care conduce steaua si care nu este demn de incontestabila istorie pe care o avem in spat .

speedy  •  9 martie 2010, 17:47

george> eu cred ca a fost surprins de cat de bine i-a iesit stopul in prima faza. Cred ca altceva a vrut sa faca

autogol  •  10 martie 2010, 13:15

Cu asa fundasi Steaua nu prinde locu’ 5

Comentează