Fantoma bîntuie prin intermediari

Neselecţionat, Mutu spune, cu vocea impresarului său, că va dezvălui amănunte din viaţa intimă a selecţionerului

miercuri, 13 ianuarie 2010, 1:07

Neselecţionat, Mutu spune, cu vocea impresarului său, că va dezvălui amănunte din viaţa intimă a selecţionerului

Răzvan Lucescu trăieşte de mult timp în umbra ameninţării. Întîi, insinuarea a venit de la MM, atunci cînd o criză de nervi a managerului echivala cu pierderea controlului. Stoica s-a schimbat.

Torţa a fost însă preluată de Ioan Becali. Şi unde altul a sugerat, impresarul a atacat frontal. „Mutu ştie că Răzvan Lucescu participă la petreceri de swingeri şi va da detalii dacă selecţionerul nu se potoleşte”, a spus Becali la televizor.

Ce face Răzvan Lucescu în timpul liber e treaba lui. Unde dansează, cu cine iese şi cum îi place să trăiască ţine de dreptul de a alege. Evident, Becali mizează pe ipocrizia noastră, a tuturor celor ce ducem vieţi imperfecte, dar pretindem de la cei care ne reprezintă un comportament impecabil. Şi poate că o să-i meargă. Sînt oameni care o să se uite chiorîş la Răzvan, deşi Becali a aruncat doar o mizerie, fără nici o mărturie. Poate însă că bigoţii pe care mizează procuratorul sînt mult mai puţini. Şi, oricum, îi priveşte!

Nici măcar nu trebuie intrat în capcana „Şi dacă e adevărat?!” pentru că răspunsul e irelevant. Răzvan e stăpînul propriei vieţi. Ce e de dincolo de perdele, în sensul intimităţii, nu contează pentru profesia antrenorului, dar, în schimb, atacul sordid al lui Ioan Becali trădează emoţiile unui Mutu devorat de furie.

Soluţia chinuitoare a neselecţionării vedetei „naţionalei” l-a adus pe Răzvan Lucescu în faţa unui asalt care nu face decît să-i confirme decizia şi să arate tuturor microbiştilor că antrenorul a preferat să ţină între pereţii vestiarului cît de multe lucruri îl despart de Mutu şi, prin asta, pe vedetă de „naţională”.

Comentarii (73)Adaugă comentariu

Tubibu  •  13 ianuarie 2010, 1:29

După ce-am văzut ultima declaraţie a lui Răzvan Lucescu, mă-ntreb dacă nu cumva umblă cu ocaua mică. Adică, atunci când i se atribuiau declaraţii care loveau în Mutu, n-a simţit nevoia să iasă repede să spună că vorbele nu-i aparţin. În schimb, când este el atacat, a şi apărut cu o reacţie.

delta-tulcea  •  13 ianuarie 2010, 1:32

perfect de acord cu tine cataline! ma intereseaza ca echipa nationala sa joace fotbal, sa se califice la turnee finale..vreau sa ma bucur la victorii si sa sper la infrangeri ! nu ma intereseaza ce face razvan lucescu in viata personala , nu ma intereseaza de unde provine noroiul si gunoiul cu care arunca giovani , ca provine din italia sau din pipera..

ek  •  13 ianuarie 2010, 2:45

Deja Becali a reusit ce a dorit: ‘Azvarle cu mocirla’ poate ceva,ceva tot s-o alege – domnule Tolontan,lasati sa se inteleaga ca Lucescu e swinger. Antrenorul Nationalei e o functie publica – Glenn Hoddle a demisionat dupa o declaratie vis-a-vis de handicapati.

el_diez78  •  13 ianuarie 2010, 3:51

dar amenintarea pe fata pe care a facut „baiatu lu tata” ca o sa-i aduca la cunostinta consuelei mutu ce e?!nu tot atac marsav?!si pana la urma cine e si razvan lucescu?!ce a facut el mai mult ca alti antrenori de la noi incat sa merite functia de selectioner?!a pierdut un sfert de finala in fata lui OLAROIU?!oricum mafalda asta de razvan are impresia ca avem aria de selectie a braziliei de-si permite sa nu-l convoace pe mutu?pai daca bilardo sau cine mai era pe atunci selectioner nu-l mai convoca pe maradona mai lua argentian mondialul?!(respectan proportiile de valoare)…razvan o sa faca incontinuare selectia dupa interes asa cum taicasau face transferurile dupa comision(matusalem si corioni stiu de ce)

nirvanu  •  13 ianuarie 2010, 4:00

ma lasati-ne cu lucescu asta mic, ca suntem satui. nu e decat un fost jucator mediocru de fotbal, un antrenor mediocru, fara prea multe sanse de a exploda, permanent laudat si impins de la spate de tac-su (chiar, oare nu i-o fi rusine sa il tot perie tac’su atata? de ce nu i-o spune sa se potoleasca?). chiar toata lumea care spune ceva de rau de el trebuie *********? chiar e ok, ca antrenor al nationalei, sa alerge dupa toate contractele publicitare si sa apara in toate jenele de reclame? fac pariu ca daca botezatu ar avea bani sa-i dea, l-am vedea pe lucescul cel mic defiland cu cravata la gat *****. asadar, mai lasati-ne cu luc cel mic asta.

mario  •  13 ianuarie 2010, 4:21

razvan ,cat timp il va tine pe mutu out, va fi o tinta majora pentru becali. apoi ve-ti vedea daca mutu nu va mai fi convocat va ataca chiar el…si tot asa…
nu stiu, zau, daca razvan chiar e pregatit de asa ceva dar are prilejul sa arate ca are sange in instalatie!
in rest e treaba lui(personal nu cred o iota) dar deja cum spune si catalin raul a fost facut. numai rezultatele il vor putea apara pe razvan.

vlad  •  13 ianuarie 2010, 4:45

Ce face Giovanni este o mare mizerie asta e clar. Mai departe insa nu sunt de acord cu dumneavoastra, viata privata a unui om cu o functie care reprezinta tara noastra conteaza. Daca prin absurd s-ar dovedi adevarate acuzele, din momentul ala s-ar imprastia si in afara si la fiecare meci al Romaniei ar fi mentionate. Eu nu-mi doresc asa ceva si nici nu este normal sa fim expusi astfel doar pentru a pastra un antrenor bunicel, doar bunicel. In momentul in care derapezi atat de mult de la standardele morale ale societatii romanesti, nu te mai poti astepta sa-ti pastrezi functia!

Ion  •  13 ianuarie 2010, 4:57

Domnule Tolontan,
Nu exista nici un articol de lege care sa-l infunde pe Ioan Becali ?
La Dinamo, ameninta, pe selectionerul Romaniei in ameninta, face accident si fuge de la locul accidentului la Casino provoaca scandal.In ce tara civilizata un interlop isi permite sa-si bata joc de cine „vrea” muschii lui?
Dle. Basescu, Diaspora v-a votat in proportie de peste 80%! Faceti ceva, interveniti, nu se mai poate asa ceva!

Bula  •  13 ianuarie 2010, 5:21

Nu vi se face sila de metodele acestor infractori parveniti? De frica unui antrenor integru la Dinamo, fratii Becali l-au desfiintat pe Sabau vara trecuta! I se acorda prea multa importanta acestui bisnitar de colt de strada. Mie, personal, n-o sa-mi spuna mie Jovani ce e bine si ce nu. Ar fi bine s-o faca si altii!

axx  •  13 ianuarie 2010, 6:27

dar de ce am ajuns in situatia asta…..din cauza vietii personale a lui mutu…hai sa tratam subictul cu aceasi moneda

banks  •  13 ianuarie 2010, 9:51

„standardele morale ale societatii romanesti”… hai sa fim seriosi !
De unde atatea standarde ?
Mizeriile rinocerilor ca Becali, din pacate se coroboreaza cu nevoia publicului de a le consuma si cu nevoia moralistilor de ocazie de a infiera proletar.
Lipsa de educatie a unora ca Becali sau Mutu isi spune cuvantul asupra nivelului la care inteleg sa-si duca lupta in folosul intereselor proprii. L-au coborat acolo unde se pricep si se simt bine.
Vesnicul Sandu al FRF ar putea macar atata lucru bun sa faca, sa-l sustina pe Razvan acum cand are nevoie.

azxs  •  13 ianuarie 2010, 11:06

Ciudat citi romani sar in apararea lui Mutu, care a suferit enorm ca Nationala a iesit in genunchi din meciul cu Serbia, a trebuit sa-si inece amarul la un chef sirbesc. Saracul Mutu, lui chiar ii pasa de Nationala, a fost prezent la toate convocarile – ati uitat ca vine doar cind are chef si joaca doar daca vrea muschiul lui? Vine la Nationala doar ca sa aiba invoire de la club sa mai traga o betie cu amarastenii din Ro. Mare om, mare caracter. Probabil de aste e un pic disperat – daca nu-l mai cheama Lucescu jr., el cum isi mai ia scutire citeva zile de la Fiorentina s-o arda cu pitipoancele prin Bucuresti?

Liviu  •  13 ianuarie 2010, 11:18

Buna ziua,

Dincolo de afirmatiile neprobate ale D-lui Ioan Becali,va intreb D-le Tolontan,sunteti oare impartial cand scrieti acest articol?
Si Mutu daca a fost intr-un club ,de ce va intereseaza viata lui personala?

Cred ca avem nevoie si de Lucescu si de Mutu …acum depinde…

Multumesc

sorin-stelist  •  13 ianuarie 2010, 11:24

daca un selectioner este sau nu moral , ma intereseaza. sportul are ca si componenta clamata moralitatea.problema e ca nu-i nimic demonstrat iar surorile „sisters” ar trebui sa dispara din fotbalul romanesc. sa-l ia si pe mutu cu ei. pe mine ma mira cat esti de dispus sa renunti la componenta morala in cazul asta…

DORIAN  •  13 ianuarie 2010, 11:29

Daca Lucescu are o viata privata „zgomotoasa” ,sau nu, ASTA NU II AFECTEAZA CAPACITATEA DE A FI ANTRENOR dar daca Mutu are o viata privata agitata ASTA II PUNE IN PERICOL RANDAMENTUL CA FOTBALIST !!!

red  •  13 ianuarie 2010, 11:37

Initial am crezut si eu ca pluralul de la becal se scrie cu doi de i.
In realitate este vorba doar de Becal,familie unita doar din interes financiar. Succesul financiar bazat pe speculatie si alte manevre financiare i-a inoculat ideea ca este cea mai tare din parcare, atacind pe oricine si oricind. De la ****** unui becal la un atac la persoana e distanta mica, mai mica chiar decit 3 becali la un loc. In legatura cu cazul e posibil ca Mutu sa fi reprezentat pentru moment „intermediarul” pentru a usura becalului decredibilizarea lui Razvan.

kiwi  •  13 ianuarie 2010, 11:56

becali cu b mic. asa ar trebui sa sa scrie numele acestui oportunist care face si desface totul in fotbalul romanesc prin mijloace nu tocmai cinstite. sau sa nu se mai scrie deloc. sa nu mai fie bagat in seama.mai intai a fost Andone, apoi Sabau , acum Razvan. poate ca nu sunt ei mari antrenori dar cred ca au incercat sa se opuna influentei nefaste pe care o are clanul becali in fotbalul mioritic. pacat ca „marii actionari” ai cluburilor importante au preferat sa fie de partea santajistilor si mafiotilor. cat despre mutu… la nationala ar trebui sa vii sa joci din toata inima pentru tara ta. ceea nu se intampla cu acesta. pacat….

DD  •  13 ianuarie 2010, 12:09

Un mare ***** de la un capat la altul si din partea lui Razvan si din partea lui Mutu ! Razvan l-a amenintat pe Mutu ca il toarna la Consuelo cu ce stie si Mutu prin Ion Becali a spus ca Razvan e swinger ! Vreau fotbal, nu 2 inculti…cu o educatie precara care se cearta ca niste tarabageoaice ! Rusine Razvan, rusine Mutu !

minte_totzi  •  13 ianuarie 2010, 12:14

Becali e clan de interlopi iar cine ii aduce in conducerea cluburilor e la fel ca ei . Cine le da puteri ca procuratori , e la fel ca ei !

Razvan e un om corect si un antrenor mediocru .Umilinta din Serbia nu va fi uitata niciodata.
Mutu e un fost jucator bun si un om de nimic .Dar a facut mult pentru Ro.

Incercati sa-i excludeti pe astia 3 din ecuatie si veti vedea ca Romania nu sta in ei .
Exista antrenori straini mult mai buni ca ai nostri .
Exista jucatori straini de naturalizat pana cand se mareste aria de selectie de la noi .
Exista solutii , numai ca nu convin . Inca.

telly  •  13 ianuarie 2010, 12:24

nush ce e in capul vostru. voi il vedeti pe mutu de la fiorentina si spuneti „vaiiiii asta e jucatorul de care avem nevoie, este salvarea” si cand vine la lot =)) nu reuseste nici macar 10 pase bune (ii strica si pe ceilalti injurandu-i cand nu-i paseaza) si joaca precum cu serbia (cu mintea in alta parte) asa e cand nu joci pe banii de la club. eu zic ca ar fi mai bine fara mutu , sa vedem ce o sa faca fratii camatari din fotbalul nostru. **** mai bine sa-i gaseasca echipa la arabi pe bani multi ca acolo isi da silinta. am incheiat brusc

cristiano  •  13 ianuarie 2010, 12:32

mutu este un mare frustrat…un drogat si un afemeiat. ar trebui sa se uite la el mai intai pentru ca Razvan ii da clasa.. mutu abia leaga 2 vorbe deci pe deasupra esti si un analfabet… oricum in spatele lui mutu sa ioan becali cel mai mare „spagangiu” dintre toti impresarii care nu stie decat sa injure si sa jigneasca. traim in Romania si asta spune tot, o tara unde hotii si nesimtitii sunt cei mai respectati oameni !!!

mihai  •  13 ianuarie 2010, 12:38

vad ca sunt o gramada care se agita in privinta vietii personale a lui razvan,si ca acest lucru va avea repercusiuni asupra imaginii nattionalei de fotbal!!!!!!!………dar nu v-ati mai agitat atat cand am avut destui ani un BARBUNGIU(in persoana lui piturca si care a fost si dovedit) la carma natiponalei,iar imaginea nu va mai preocupat atat………….
P.S.si eu sunt in asentimentul lui ION si ii cer presedintelui Basescu in numele unuia din cei 80% care l-au votat in DIASPORA sa se implice mai mult in stoparea acestor maimute(gen becali),sa sfideze pe oricine si orice!!!!!!!!!!

Mani  •  13 ianuarie 2010, 12:44

Am rams oripilat de atacul sordid al lui Giovani. Dar dupa ce a scuipat, injurat si amenintat ziaristi sau alti oameni in public, fara nici o jena, nu poti sa mai ai pretentii de la el. din pacate pentru el, educatia, tinuta, bunul simt nu sunt de vanzare. Iar el nu le are in porofoliu…
Sunt alaturi de Razvan suta la suta in acest conflict.(Parca Mircea L. ,in general, era insa mai flexibil, accepta mai usor compromisurile si acorda si a 2-a sansa)
Iar mutu nu mai are ce cauta la nationala. Clar! Trebuie sa construim viitorul cu caractere nu cu exemple de oameni cu comportament interlop.

Daniel P.  •  13 ianuarie 2010, 12:48

Mutu e echivlentul lui Gigi Becali, printre jucatori. E „talentat”, face rating, are gura mare, e cautat de toti in coarne, e celebru, bogat, smecher, violent si carismatic. Asa cum G. Becali a distrus atmosfera din jurul fotbalului ducand-o la manelizare, misiticism si imbecillitate la nivel de cluburi, asa o face acum Mutu la nivel de nationala. Nu intamplator, tot cu ajutorul clanului Becali… Un tip urban precum Razvan nu are nici o sansa in fata acestor subspecimene.

GARDA VECHE,STIINTAe  •  13 ianuarie 2010, 12:48

Desi sunt suporter Mutu 100% consider ca,poate fi convocat la Nationala c a rezerva,pt faptu ca rezultatele lui anterioare-i denota banderola!! ‘declaratia lu i-b,nu stiu cat poate fi de credibila,atat timp cat acest om traeste sub semn de invinuit.!.

JC  •  13 ianuarie 2010, 12:50

Din nefericire, pentru noi oameni ca Becali fac legea in fotbalul romanesc. Din punctul meu de vedere numele lui Mutu nici macar nu ar mai trebui sa fie asociat cu echipa nationala. Eu nu imi aduc aminte sa fi exista o convocare si Mutu sa nu fie implicat intr-un scandal. Nu exista echipa fara Mutu. Oare? Din ce a demonstrat pana acum nationala pentru Mutu reprezinta prilej de escapa in cluburile de fite, bautura si femei. Imi pare rau dar nu asa se comporta un jucator profesionist. 🙁 Un astfel de om ar trebui pus la zid. Sper ca Razvan sa nu cedeze si sa nu-l mai cheme. Ar face un bine nationalei. Nu avem nevoie de staruri ci de jucatori care sa ne faca sa iesim din nou in strada, sa ne dea motive de bucurie.

toto  •  13 ianuarie 2010, 12:51

Poate sa fie si gay, cat timp optiunile lui sexuale nu afecteaza munca sa, dar nu te poti astepta ca cei din sleahta berbecalista sa inteleaga asa ceva deoarece ei traiesc in sec 18, nu vedeti ce se chinuie sa paranormali atunci cand ies din mediul lor, nu Razvan are o problema cu normalitatea ci ei…

george  •  13 ianuarie 2010, 13:03

Dar cine este Giovanni Becali??Si totusi…cine este acest Giovanni Becali???Cine este el????este vreo instanta morala??este el noul dictator in Romania???Este el..intangibil…invizibil???imuabil????Giovanni Becali,prin 90 92 a scapat dintr un accident de masina in care a murit ALBU!!!albu ala se pare ca era impresar la data respectiva.avea relatii..conexiuni..si era….un fel de profesor pt Giovanni asta.Acel om a murit…giovanni a inflorit.Dar el si toti din familia lui….sunt niste inculti.vezi gigi Becali…Victor becali samd.DESCURCARETI FOC!dar inculti,lipsiti de bun simt,razbunatori,frustrati,complexati(vezi scandalul lui Giovanni asta in Bamboo de revelion).Si ..revenind la problema de fapt…care este…Mutu asta nu e Kanoute,nu e Messi,nu e Jovanovic,nu e Gilardino,nu e Toni..nu e Benzema,nu e Drogba,nu e Anelka, nu e Adebayor,nu e Henry,nu Eto o.E un fotbalist caruia viata i a dat sanse cum altii n au avut iar el a preferat sa si bata joc de ele!!!Sa va povesteasca Alexandra Mutu(ca fata nici nu mai zice nimik) cum o ameninta ca o desfigureaza in bataie..si ea n o sa aiba ce sa i faca!ati uitat episodul cu chelnerul ala care declarase ca fusese batut…ati uitat ca tot gsp a scris..cum de fata cu ..impresarul lui adik cu Becali…vb de Mourinho..¨´sa vezi ce meciuri o sa aiba asta cu mine´´.cine e Mutu????un fotbalist care s a ratat si a tras in jois o generatie intreaga!!!!ce trofeee a castigat Mutu din postura de jucator de baza al vreunei echipe???a dat niste goluri….si a facut treaba pt care a fosty platit la cluburi!Priviti deci cine aqmeninta…un fost bisnitar si actual mafiot…si un bagabontzel isteric inca infantil!Razavan Lucescu e un baiat prea rasat,prea fin si asta innebuneste derbedeii…facv spume.S A COMPORTAT MUTU CA UN JMECHER DUPA MECIUL CU SERBIA..si probabil si inainte.am luat o cu 5-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Si acum ameninta ca dezvaluie ca ala e..swinger…ca e twitter..Are purtator de cuvant!!!Mai Mutu…acum chiar as vrea sa trebuiasca sa platesti banii aia la Chelsea!!!Si sa vezi ce baiat cuminte te ai mai face!!!Ce frumos ai mai vorbi tu ziaristilor si de Razvan si de tot…ducandu ti degetul la nas la fiecare 20 de secunde..Hsi ca mi e greata de vedetele care tin prima pagina la noi!!!!!!asa zisele vedete

Ducu  •  13 ianuarie 2010, 13:05

Revin cu comparatie relevanta carea arata cine ce era cand a fost numit selectioner!

M. Lucescu
Data Nasterii: 29.07.1945
Data numiri la Nationala Romaniei: 1981
Varsta la data numirii: 36
Anii de antrenorat la data numirii: 2 (¡!!)
Performante la data numirii: promovare Corvinul in div. A
R. Lucescu:
Data Nasterii: 17.02.1969
Data numiri la Nationala Romaniei: 2009
Varsta la data numirii: 40
Anii de antrenorat la data numirii: 6 (¡!!!)
Performante la data numirii:
2005-2006 – Cupa Romaniei cu Rapid Bucuresti si sfert de finala Cupa UEFA, parasind competia in urma a 2 rezultate de egalitate.
2006-2007,Cupa Romaniei cu Rapid Bucuresti

Cred ca nu este suficient de clar! Sau nu!

Cătălin Tolontan  •  13 ianuarie 2010, 13:10

Mani : da, avem cu totii senzatia ca amenintarile sint de tip mafiot

Cătălin Tolontan  •  13 ianuarie 2010, 13:11

Liviu: becali, ca voce a lui mutu, il judeca pe Razvan. Despre asta vorbim si cu asta nu sintem de acord

stresu  •  13 ianuarie 2010, 13:22

Domnule Tolontan,

Un articol interesant, frumos, corect, dar… ipocrit.

Piţurcă a ţinut prima pagină a ziarului dvs. cu celebrul său pachet de ţigări în care se afla minicamera video, scandalul dintre Drăgulescu şi soţia, alte n scandaluri care fac ca presa sa fie vanduta, ca voi jurnalistii sa va luati banii.

Sunt de acord cu dvs., fiecare dintre noi, vedete sau simplii muritori, avem dreptul la o viata privata.

Dar, va intreb, de ce Lucescu jr. este apărat de presă, când acesta e ameninţat cu nu ştiu ce dezvăluiri despre viaţa lui privată, iar alte personaje (Piţi, Drăgulescu, Tănase, Tamaş etc), nu.

Sa va aduc aminte de dinamoviştii care se distrau, la ziua nu ştiu cui, cântând o manea cu Steaua ? Oare nu face parte din viaţa privată ?

Nu este corect, nu sunteţi corect !

ad_comand  •  13 ianuarie 2010, 13:37

sa revenim cu piceoarele pe pamint….MUTU CU ALTI 2 JUCATORI AU TRINTIT MECIUL CU SERBIA,din cauza asta nu o sa mai fie selectionat de LUCESCU CARE ESTE SWINGER,se stie de multi ani,apoi NU MA INTERESEAZA CE FACE RAZVAN IN VIATA PRIVATA ,NU MA INTERESEAZA CE FACE MUTU IN VIATA PRIVATA…VREAU CA RAZVAN SA CALIFICE NATIONALA SI MUTU SA NU MAI PLATEASCA POLITE IN CONTUL DATORIEI.ESTE POSIBIL ASA CEVA ?

maxi  •  13 ianuarie 2010, 13:40

draga tolo! da-mi voie sa-ti spun ca nu judeci corect. aici e vorba de etica, dat fiind ca razvan e o persoana publica si toti ochii sunt atintiti catre el, mai ales cand poate fi luat un model de viata, de familist, de cetatean implicat in activitatea sportiva a romaniei. razvan cere ca nimeni sa nu se implice in viata lui personala. dar el, a facut-o cu mutu? de ce a trebuit sa dea publicitatii o secventa din viata personala a lui mutu? si ce daca era dupa o infrangere in fata serbiei? cu atat mai mult imi pare ca, cu aceasta dezvaluire se vrea minimalizarea catastrofei din meciul cu sarbii. tinind cont ca mutu a fost inlocuit la 0-2, de ce i se imputa acest 0-5 in mare parte? ca a „trantit” mecuiul…..vax! sunt niste speculatii care tin mai mult de vremurile apuse, cand orice sef, care nu realiza ce i se impunea, trebuia sa gaseasca pe „acaru’ paun”. sa nu intelegi ca vreau sa ti parte clanului becali. departe de mine asta. dar, ce semeni aia culegi. nu tu. dar colegii tai. din dorinta de a avea raiting, se tot baga in seama cu toti becali, stiind ca toti (mai putin victor) sunt nesimtiti si needucati. vezi episoadele lui ioan becali cu cartianu, cu terzian si altii. gigi becali la fel. cati jurnalisti nu a jignit, injurat si scuipat? sincer? eu as interzice accesul lor la emisiunile sportive. final: ce tie nu-ti place, altuia nu-i face. de acord razvan lucescu?

Eris  •  13 ianuarie 2010, 13:44

Ooooff, Mutu si generatia lui mai bine sa faca ceva bun pentru Romania…ca piedestal si averi vor, dar vreun titlu european sau mondial nu imi aduc aminte sa-l fi luat pentru Romania…Prea multa atentie unor semianalfabeti care nu fac nimic pentru tara lor!

E ingrozitor de revoltator sa fii santajat sau amenintat cu amanunte din viata ta intima!

Si cine s-a gasit sa faca asta ?!?…un individ care, pare-se, se droga, e cumplit de arogant, cu pretentii ,dar fara rezultate sportive stralucitoare…asta e Mutu al nostru…

…cat despre Becali……nu mai comentez nimic …am epuizat revolta inca de la episodul cu Manolo Terzian, cand maimuta scuipacioasa a lovit de fapt in noi toti cu gestul lui mizerabil!

Razvan Lucescu sa ignore amenintarile si sa-si vada linistit de familia sa, sa nu cada in capcana mafiotilor si sa stea cu teama!

Pana la urma, cine e Mutu asta, domnilor?!?

Eris  •  13 ianuarie 2010, 14:03

Marturisesc ca a trebuit sa fac o cautare pe net, nu stiam ce inseamna „swinger” si ce presupune asta. Revin cu un comentariu…Chiar daca e adevarat , e viata lui si in nici un caz nu trebuie sa vina niste mafioti si un drogat sa dea lectii si sa arate cu degetul!…

Razvan Lucescu nu si-a facut meseria de ras… despre el si familia lui nu am citit niciodata in ziare amanunte picante sau urate!

In schimb, despre Mutu si familia Becali am citit numai si numai grozavii , i-am auzit amenintand , vorbind, manifestandu-se oribil , scuipand, jignind..

Duca-se inapoi in habitatul lor , sa nu mai ameninte pe nimeni, sa-si vada de viata lor dubioasa!

mircea  •  13 ianuarie 2010, 14:28

pana sa redevina mutu jucatorul lui becali acesta il ataca pe unde il prindea.acum mutu e un sfant si cine se gaseste sa-l apere? alt „sfant”.din partea mea mutu poate sa stea linistit la fiorentina ca sa de acolo goluri dar la nationala ne-om multumi cu altii.
daca nu au gasit argumente fotbalistice cei doi s-au multumit cu mizerii care i-au caracterizat permanent.
ce frumos daca nu i-ati mai baga in seama ceva timppentru ca fara media sunt mici mici de tot!

andrei 2/3  •  13 ianuarie 2010, 14:36

unul dintre ilustii fani ai lui mutu intreba ce intereseaza publicul daca a fost in club, ce ne intereseaza viata lui personala.
Daca a fost in acel club in timpul cantonamentului pt echipa nationala – nu mai este in timpul lui privat. Atunci ne intereseaza, deoarece este in slujba nationalei. cand se bate cu indivizii prin cluburi dar nu este la nationala…treaba lui si a can-canului. si probail a echipei de club.
Iar daca razvan e sau nu e ce se spune despre el…aia sigur o face in timpul liber.

toader  •  13 ianuarie 2010, 14:48

mutu mai bine nu juca la nationala. a distrus-o.

Cătălin Tolontan  •  13 ianuarie 2010, 15:00

maxi: ce face razvan la el in casa nu tine de etica si nu e treaba nimanui

danSteaua  •  13 ianuarie 2010, 15:05

Tolo,

Declaratiile lui Giovanni nu mai produc decat greata. Problema e alta! Poate mi se pare, dar observ o lipsa de echidistanta a presei in „razboiul” Mutu-Razvan. Intr-un fel de inteles pentru ca se asteapta de la Razvan un aer mai civilizat in jurul nationalei si al fotbalului romanesc, prin preluarea exemplului. Cred ca asta se asteapta de la Razvan, chiar mai mult decat performanta in sine. Or, declaratiile lui Mircea Lucescu si lipsa declaratiilor lui Razvan creaza o stare de conflict. Juniorul trebuia sa fie explicit in cazul Mutu si ca antrenor al nationalei, nu ca persoana particulara, sa fi raspuns jucatorului Mutu. Acuze de genul „Mutu e vinovat de dezastrul cu sarbii” sau insinuari ca ar fi trucat meciul nu fac cinste Lucestilor si e clar un atac sub centura. Atunci, unde e civilizatia? Unde e tactul de lider al lui Razvan, care se comporta ca o primadona? Ce asteptam de la urmatoarele preliminarii? Interventii ale lui Mircea care sa loveasca arbitrii si jucatorii romani, dupa bunul lui plac? Capul in nisip si lipsa de explicatii ale juniorului? E o lipsa crasa de fair-play in familia Lucescu si asta deranjeaza din ce in ce mai mult. De bine, de rau, Mutu e un jucator de prim-plan in fotbalul mondial. Cine e Razvan? Ce a facut in afara de un meci dubios cu Sahtior si meciul cu multe vorbe grele in compania Stelei? Nu ma plasez de partea lui Mutu, dar il percep pe Razvan din ce in ce mai departe de la ce astept de la antrenorul nationalei Romaniei. Ca tehnician si ca om!

stresu  •  13 ianuarie 2010, 15:12

… dar ce fac niste fotbalisti, la ei in casa, sarbatorind o zi de nastere si cantand o manea (chiar cu Steaua), e treaba jurnalistilor ?

danSteaua  •  13 ianuarie 2010, 15:23

Ar mai fi ceva. Mutu o fi el nebun, dar e un nebun-campion, un jucator de elita. Poate ca Razvan, zic poate!, nu e superantrenorul care se crede el si, poate, asta e cauza conflictului. Pentru ca daca nu ai incredere in antrenor, daca-l simti ca nu are substanta, nu poti sa executi sarcinile pe care ti le traseaza. Nu atunci cand vrei performanta!

alexbv  •  13 ianuarie 2010, 15:33

intr-un meci .. impresar(si nu orice impresar) – antrenor (chiar si antrenor lot national) decizia mereu va fi : victorie prin ko a impresarului !

Cătălin Tolontan  •  13 ianuarie 2010, 15:46

danSteaua : aici ai dreptate, si eu cred ca razvan joaca prea mult prin ricoseu

Laura  •  13 ianuarie 2010, 15:52

Bravo, Razvan! Sa nu il mai chemi in veci pe Mutu la Nationala! „Briliantul” crapa de furie ca Razvan isi permite sa nu il mai selectioneze si joaca murdar. Macar de ar avea probe despre selectioner. Cand stai prin baruri si cu femei inainte de meci si dupa o infrangere rusinoasa petreci fara stirea antrenorului, ce incredere si respect mai astepti? Nu are nici macar bun simt sa isi ceara scuze public sau antrenorului. Incredibil, dar adevarat: vazand ca el nu mai este convocat la Nationala, incearca acum sa il inlature pe Razvan, in ideea ca alt antrenor il va chema sa fie iar „vedeta”! Mutule, adu-ti aminte ceva: un singur jucator a reusit sa inlature un selectioner si acela este marele Gica Hagi! Te poti tu vreodata compara cu el? Esti intr-o liga inferioara, atat ca fotbalist cat si ca om!

catalin  •  13 ianuarie 2010, 15:55

cate capete atatea pareri,oriunde si oricand
fiecare care incearca sa judece un om fie el razvan mutu becali si asa mai departe trebuie sa fie informat si sa aiba si putina inteligenta in judecata.
aici e vorba de principii si cine nu a inteles ca Razvan are si el principiile lui pleaca din start cu o mare eroare in judecata.
ca e baiatul lui tata , ca a fost un jucator modest ca a antrenat echipe modeste la nivel planetar sint argumente care sint si pot fi mereu aduse in discutie.
razvan eu un tanar antrenor la inceput de drum.provine dintr o familie crescuta in cultul performantei.merita o sansa dar in toata jungla asta a fotbalului romanesc presarat de tot felul de interese meschine si personaje interlope are atat de putine sanse de reusita ,tinand cont si de lipsa jucatorilor de valoare de care romania dispune in acest moment
mutu e un mare fotbalist a si demonstrat asta dar in acelasi timp caracterul sau l a pus in viata in ipostaze complicate si lipsa de respect fata de lucescu jr.se propaga mai departe si la nivel de echipa nationala.
credeti ca la valorea pe care o are mutu si dand dovada de caracter si profesionalism ,de fapt respect fata de el insusi si ceilalti ,ar exista vreun antrenor sa nu l convoace pe lumea asta?
daca romania era brazilia si ar fi avut un numar mare de fotbalisti de valoare se mai discuta de mutu in toate conditiile astea?
unde i de fapt dreptatea de partea lui razvan sau a lui mutu?
judecati fiecare si intrebati va de 2 ori ianinte sa raspundeti.
ca nu are nimeni de castigat in plan al performantelor asta e iarasi adevarat.dar cel putin unul din ei isi respecta principiile si deciziile pana in momentul de fta .
daca mutu se va schimba si va intelege ca timpul trece si in viata ai de invatat in fiecare zi poate deveni si el demn de respect ca om caci ca fotbalist este deja
oricum ,fotbalul romanesc nu mai are personalitate si curatenia de altadata .traiasaca dom becali mitica sandu si multi altii care se gandesc doar la preamarirea lor .asta e romania la ora aceasta ,o tara unde daca incerci sa faci ceva corect si prin munca ti se taie din start posibilitatea.
e groasa , mafie peste tot si nesimtire

bogdan-m  •  13 ianuarie 2010, 16:04

Nici eu nu sunt de acord cu tema atacurilor lui Ioan Becali. Dar mi se pare ca se discuta prea mult pe tema relatiei Mutu – Razvan Lucescu, evitandu-se un subiect (cred eu) mai important: selectia.
Incepem noi preliminarii iar Razvan Lucescu insista in aceeasi atitudine negativa la adresa lui Florin Costea. Sunt jucatori ca Bourceanu, Gabi Muresan, Deac, Bilasco sau Prepelita care nu au fost convocati pana acum de Razvan Lucescu. Asta in timp ce au fost convocati Panin, Mara, Balan, Nicolae Grigore, Marius Constantin sau Surdu.
Chiar nu vrea nimeni sa spuna ceva despre problemele de selectie si despre ignorarea golgeterului en-titre a campionatului Romaniei?

no comment  •  13 ianuarie 2010, 16:16

Avem si noi un jucator bun in tara si pe ala nu-l convocam.
Tolontane sper sa-l sustii la fel de tare si cand o sa rateze calificarea la euro2012.
Pana una alta Razvanel e la fel de mizerie ca Becali, fiind primul care a lansat un atac la adresa lui mutu si a vietii sale de familie.

micky  •  13 ianuarie 2010, 16:16

Interese in jurul nationalei de fotbal,au fost,sunt si vor mai fii.De aceea apar aceste atacuri.Nu sunt normale dar sunt explicabile.Din pacate exista o tabara Mutu si una Lucescu.Ceea ce ne lipseste este o nationala unita.Care este viata privata a lui Razvan il priveste.Dar antrenorul nationalei trebuie sa fie un fin psiholog,care sa gaseasca puntile de legarura cu jucatorii sai.Cu toti . Asteptam ca Razvan sa dea dovada de fair-play si sa recunoasca ca vina principala pt rusinea din Serbia ii apartie,nu sa caute un vinovat in persoana unui atacant la un meci pierdut cu 5-0.A aratat lipsa de caracter si asta il costa acum.Vrem o nationala de banei(scuze Nicolita) cu nota 10 la purtare sau o nationala cu singurul jucator de valoare certa pe care-l avem cu 6 la purtare,dar clar mai puternica? Mutu joaca bine in Italia,cum de nu joaca la fel de bine pt nationala?
Razvan si-a pus intrebarea asta? Din acest razboi,pierde nationala nu Mutu sau Lucescu…

Comentează