Fotbaliştii petrec, cluburile se afundă, să cînte muzica!
joi, 10 decembrie 2009, 4:30
Fotbaliştii petrec, cluburile se afundă, să cînte muzica!
364 de zile pe an. Despre Becali cel Negativ. Şi despre Becali care Nu are Dreptate.
Dar azi e altă zi.
Patronul Stelei s-a enervat după ce a aflat că Tănase, tînăra sa vedetă, îşi completează şirul de accidentări şi de ezitări din teren cu o dulce şi nesăbuită viaţă de noapte. „E un nesimţit!”, a exclamat Gigi. Urît! Urît şi adevărat.
Cînd ai 22 de ani şi cîştigi numai de la Steaua 10.000 de euro pe lună, plus ce-ţi mai dă Ioan Becali, cînd ai fost adus ca să revigorezi altceva decît clubbingul din Capitală, rişti ca patronul să aibă dreptate.
Ştiţi ceva?! Antipaticul de Becali plăteşte o jumătate de milion de euro pe lună salarii. Ohh, da, uneori cu întîrziere de cîteva săptămîni. Cine simte cu adevărat cum stau banii în România de azi, cum plăţile au intrat în Ice Age, cum termenele scadente dintre firme se încalcă cu lunile, cine e cît de cît cu capul pe umeri, fie că e angajat, patron de gogoşerie sau manager de club, ar suna la Ambulanţă ca să-l ridice direct din bar pe Tănase.
Fotbalul nostru a trăit, decenii la rînd, din mila secretarului de partid pe judeţ, şi acum sînt echipe care iau milioane de euro de la Consiliul Judeţean!, sau din capriciul diverşilor finanţatori care fie îşi cumpărau imagine, fie stăteau la cotitura unui transfer miraculos, pe care-l doseau în propriul buzunar. Nu mai ţine! Nu mai ţine, ca fotbalist, să te consideri rentierul mirajului „lasă, bă, că are Nea Gigi bani, să plătească!”.
Băieţi, s-au terminat banii! Şi, dacă acum cîţiva ani, terminarea contractului însemna prilejul de a-ţi renegocia dublarea, astăzi fotbalist liber de contract înseamnă şomer. Alături de cei 700.000 de români.
m1ha1 • 10 decembrie 2009, 16:46
adevarat. si trist totodata.
dar dupa ploaie apare si soarele.
Tataie • 10 decembrie 2009, 17:05
Trist, dar adevarat…
Meciuri de pariat • 10 decembrie 2009, 17:07
CORECT
yo • 10 decembrie 2009, 17:10
bai tanase ce esti ma ****** asa? ******* gasesti peste tot … la fel si jucatori irositi prin baruri cu ****** mai destepte decat ei … sabin ilie si acum joaca in liga a doua din china sa mai faca un ban ca a fost prost la varsta ta … daca nu iti bagi mintile in cap rapid o sa ajungi sa joci cu nicolae mitea la el in spatele blocului … ca si lui ii mureau dusmanii de invidie de valoros ce era … P.S. In plus ce faci tu e distractie de ******* acum arunca cu banii la lautari sa vada lumea ce valori sunt … daca totusi asta vrei, invata macar sa te distrezi !!!
Cătălin Tolontan • 10 decembrie 2009, 17:11
mihai: sa vedem. 2010 nu se anunta deloc vesel
speedy • 10 decembrie 2009, 17:15
Si de ce ii plangem de mila, la urma urmei? Sau e vreun Maradona sau Hagi si nu am aflat eu? ok, a avut vreo 2 meciuri bune la nationala si alte vreo 3 la FC Arges…so what???????? Daca atat il duce capul, las’ sa joace fotbal in spatele blocului la batator :)))))))
luter • 10 decembrie 2009, 17:22
patronul unui club serios si ceva IQ LA BIBILICA NU CUMPARA JUCATORI DE DRAGUL DE A CUMPARA SA NU -L IA ALTUL .ARE OAMENI LA CLUB CARE SE OCUPA CU ACEST LUCRU .DAR LA STEAUA UNDE ACEST INDIVID CARE NU-SI POATE JUSTIFICA AVEREA NU POATE FII ATAT DE DOXAT SA-SI ANGAJEZE OAMENI PROFESIONISTI ,PENTRU CA EL DORESTE ***** NU OAMENII CAPABILI.DE ACEEIA ACEST TANASE A FOST LUAT ASA PENTRU CA CINEVA IA SUFLAT IN URECHE ASTA ESTE VALOARE SI ESTE OK DIN TOATE PUNCTELE [COMPORTAMENT SI EDUCATIE ]SANKI Valoare kanci PANA ACUM CE A DOVEDIT LA STEAUA .NIMIC,****** DE LA PITESTI ,SCOALA KANCI, EDUCATIE LA FEL CA DACA AR FI CEVA SA-R VEDEA IN COMPORTAMENTUL LUI .***
Meme • 10 decembrie 2009, 17:33
cred si eu ca Tanase joaca 2 meciuri si 2 sta pe tusa pt ca e accidentat din moment ce face prostii dastea…pai cum sa mai dea totul la antrenamente zi de zi cand seara de seara ******(zici ca e venita din plantatiile din Congo) ,cand bea ca un porc si se culca la 6 dimineata si el are antrenament de la 11…vai de noi… Tanase=Daminuta=Torje=Mitea= 0 pe sistem 🙂
Ciolanus • 10 decembrie 2009, 17:37
Sunt mult mai multi someri, unii au demnitatea sa nu cerseasca somaj!
Referitor la multi fotbalisti, acestia au bani multi si minte putina, ca nu au dat pe la scoala. Sunt tineri, sunt musculosi, unii sunt si frumosi, au bani, deci… toate ******* sunt cu ochii pe ei. Si cum li se termina cariera, deci si banii, ii lasa femeile… ce viata!
Are dreptate si JJ cand plateste juma’ de milion de euroi pe luna ca sa tina niste figuranti. Daca patronul nu plateste la timp, jucatorul face memoriu, se da lovit, etc. Dar daca jucatorul nu joaca la potential maxim, el cum plateste, ca salariul si-l ia.
slik • 10 decembrie 2009, 17:42
e plina Ro de ****** din astia .. talentati dar caracter 0 .. sa ne amintim doar de Lutu , cel mai mare ***** al istoriei , „noul Hagi ” , etc si exemple sunt cu duiumul .. niciodata n-am putut suporta borfasii astia care stiu sa dea cu piciorul in minge dar duc o viata de ********** … asa ca , fara regrete la adresa lor !
adrians • 10 decembrie 2009, 17:44
Cataline,pacat ca nu ai facut aceasta analiza si acum 1,2 sau 3 ori 4 ani.Esenta este aceasi.Becali este cu siguranta un ******* care si-a facut imagine de pe urma echipei.Din nefericire pt a-i intelege si partile bune trebuie sa ai pe umeri o firma,chiar si cu 7-8 angajati.Trebuie sa-ti tremure pantalonii cind vine ziua de salariu si nu ai suficienti bani in cont sa-ti platesti angajatii, trebuie sa-ti platesti hangaralele catre stat,altfel platesti penalizari,ca sa intelegi macar putin ce inseamna sa fii patron.
Mama Omida • 10 decembrie 2009, 17:45
Tanase reprezinta un transfer tipic pentru Becali: adus de la o echipa de pluton dupa doua-trei meciuri bune, accidentat, cu un picior mai lung decat celalalt, *****!
lemgo • 10 decembrie 2009, 17:48
Asta sa fie invatatura de minte pentru toti care transfera jucatori dupa un meci vazut la TV.O echipa serioasa urmareste foarte atent un jucator atat pe teren cat si in afara lui(excluzand fotbalistii adevarati) inainte sa arunce cu banii.E un jucator de pluton, dupa 2 meciuri la nationala si un gol dat Stelei a ajuns viitorul fotbalului romanesc.Pacat ca nu mai e Radoi la Steaua.
Suporter Steaua • 10 decembrie 2009, 17:49
Daca la inceputul returului Tanase nu confirma (din motive extrasportive) este obligatoriu sa fie trimis la Steaua II sau Steaua III. Acum ocupa locul unui alt jucator care poate ca ar da mai mult pe teren. Daca pana si Dayro a a inteles cum stau lucrurile, dupa exilul la Steaua II, sunt convins ca Tanase va face la fel. Faptul ca are bani mai multi decat la FC Arges, coroborat cu articolele de presa care i-au exagerat valoarea jocului, a condus la plafonarea prematura a acestui jucator. Uitati-va la Ionita de la Rapid. Pun pariu ca unu la unu, Tanase nu are nici o sansa cu acesta, datorita lipsei de ambitie si a inexplicabilei multumiri de sine. Steaua a pierdut puncte in tur si din cauza lui Tanase.
Tatăl Vostru • 10 decembrie 2009, 18:12
Tănase, welcome to the club!
Mircea • 10 decembrie 2009, 18:13
nu sunt de acord. Da, petrece, este adevarat dar deocamdata nu s-a dovedit ca nu presteaza din cauza petrecerilor. In plus, ce va asteptati de la fotbalisti ? Sa devina niste calugari.
Mi se pare mai grav ca toata lumea se baga in viata lui privata: ba va luati de prietena lui, ba ca petrece…bla, bla, bla…
Vreti sa interziceti tuturor sa petreaca, sa aiba sex, le veti spune probabil si ce fel de sex trebuie sa aiba, nu ? Total absurd !!
K Dash • 10 decembrie 2009, 18:14
Felicitari Domnule Tolontan , ati aratat caracter , stiu ca nu sunteti un fan al lui Becali , dar ati avut puterea sa treceti peste orgolii si sa recunoasteti ca aici are dreptate.Din pacate , fotbalistii sunt platiti mult prea mult pentru munca care o fac.Este inadmisibil ca un fotbalist mediocru sa ia 10 000 euro pe luna , aproape cat ia un CEO de multinationala(nu se poate compara nivelul de responsabilitate si cerintele de studii intre aceste categorii).Desigur or sa apara si niste sfinti , care vor spune ca au o viata grea fotbalistii(ca stau in cantonamente , ca au o viata de munca scurta) , dar ei uita ca sunt putini oameni in lume care iubesc ceea ce fac si sunt platiti si regeste pentru acest lucru.
uapxela • 10 decembrie 2009, 18:23
tot calculez si calculez,nu imi iese deloc o suma apropiata de 500 de mii de euro pe luna pt salarii.ar insemna sa aiba cel putin 25 de jucatori cu 20 de mii pe luna,dar are numa vreo 2 (cred),restul nu trec de 10 mii,dar si astia sunt numa vreo 6-7,si daca punem o medie de 3000 la restu angajatilor ar insemna ca sunt inca vreo 100 de angajati,desi imi e greu sa cred ca maseorul ar avea atata.sa nu ii plangem de mila la becali ca nu face el acte de caritate.
in final: eu nu inteleg legatura intre becali si „nesimtirea” lui tanase
MONI • 10 decembrie 2009, 18:31
TREZESTE TANASE CA-I DE RAU
m hbv • 10 decembrie 2009, 18:40
nu poti vorbi nimic cu becali, ca spune imediat. daca vrei sa se afle un secret, spune-i-l lui gigi cu titlul de top secret. in fine, ai dreptate !
balacarica • 10 decembrie 2009, 18:40
astia sunt sportivi???…cum se pripasesc pe la un club mai de doamne ajuta…gata..dezmaturile, debandarile…de aia cand ies dincolo si joaca sunt de rasul tuturor echipelor cu care joaca…nu banii le lipsesc…mentalitatea si spiritul de sportiv luptator si invingator…dar pentru asta trebuie munca calumea…urmaream pe discovery viata unui fotbalist de la barcelona…nu mai pusese alcool in gura de 5 ani…si dieta si program strict de somn…ehe…treburi grele…dar si in fiecare an liga campionilor…sunt departe de mentalitatea noastra de popor de luzari de mana a 5 a
Marius Chiriac • 10 decembrie 2009, 19:00
fratilor, lasati’l ca inca nu depinde nimic de el la steaua, inca nu…parerea mea e ca a scapat de acasa de la mama’sa si a dat de viata din bucuresti care pare sa fie din ce in ce mai atractiva pentru majoritatea fotbalistilor de la cluburile mari… nu e insurat, el doar petrece si nu cred ca ii trecea prin gand inainte de acea seara ce ii trece acum…sunt sigur ca nu o sa il mai vedem prea curand prin cluburi sau restaurante… o sa vedeti ca va deveni un jucator mare…parerea mea e ca avea nevoie de greselile astea pentru a realiza ce anume vrea de la viata si care ii sunt rpioritatile in viitorul apropiat…
BELEAdeOM • 10 decembrie 2009, 19:07
Tolo nu ma asteptam la tine sa nu sesizezi faptul ca problema cu 500.000/luna a devenit deja istorie , din moment ce s-au injumatit majoritatea salariilor si la steaua majoritatea salariilor sunt de 120.000 si mai mici.
daca am face un calcul simplu asa la prima vedere cum s-ar zice , sa zicem ca 15 jucatori au media salariului 120.000 , asta inseamna 1.800.000 /an , plus inca 5 care ar avea o medie de 180.000 mai sunt inca 900.000, plus inca 5 jucatori care au cateva zeci de mii , hai si aia 300.000/an total , rezulta aproximativ 3.000.000/an . conducerea si administratia plus intretinere sa zicem ca si cheltuielile astea ajung cam la 500.000/an
sunt in total 3.500.000 /an cu tot cu administratie si intretinere, rezulta 300.000/luna cu totul . e distanta mare de la 500.000 doar pe salarii, asa ca te rugam Tolo nu ne induce si tu in eroare. traim in era suspiciunilor si a teoriilor conspiratiei , dar nu ne da motive sa punem aceste mici vicii de gandire pe seama noii apropieri a lui Gigi fata de sfera de influenta a mogulului Voiculescu si sa credem ca exista un soi de manipulare in articolul tau
DOAR ATAT TE RUGAM ! FII CUM AI FOST PANA ACUM , IMPARTIAL!
TE-AM LAUDAT PENTRU APARITIILE TALE LA RTV SI PENTR MODUL CUM TI-AI EXPRIMAT PARERILE IN CAMPANIA ELECTORALA!
Dar nu ne dezamagi acum! Daca nu vei face o completare a acestui articol si nu vei lua atitudine in legatura cu aceasta manipulare prin umflarea cheltuielilor de la clubul Steaua iti vei pierde din cititorii !!!
e decizia ta !
adrians • 10 decembrie 2009, 19:20
Pentru Uapxela
Calculul este f.simplu – la sumele nete pe care le incaseaza sportivii se adauga asigurarile sociale,cele de sanatate,impozitul pe salariii si comisionul ITM pe care o firma le plateste la stat.Acestea reprezinta cam 80% din sumele plasate drept salarii.
BELEAdeOM • 10 decembrie 2009, 19:29
nu stiu pentru cine o fi calculul simplu adrians , pentru un om cum minima logica si bun simt nu e nicidecum atat de simplu incat vrei tu sa para ca acei 500.000 sunt reali , fiindca si cand salariile erau de peste 200.000 zicea ca da 500.000 pe luna , ei bine a micsorat salariile si discursul sau e acelasi.
intr-adevar poate sa dea si 20 de mii pe luna ca Tanase nu ar trebui sa petreaca pana in zori de zi , asta e alta discutie.
nu am mai mentionat aici ca sezonul trecut salariile au fost achitate in proportie de 90 la suta din vanzarile biletelor , adica le-au platit aia care acum au interzis .
dz • 10 decembrie 2009, 20:56
laaasa nea tolontane ca are cristi din ce trai…nu iese cu fotbalu, o da cu maneaua..nu iese cu maneaua, poa sa faca pe piratu cu un picior mai scurt ca altu
vai de capu lui de amarat…cel mai trist e cand te gandesti ce educatie, ce modele in copilarie a avut…si cati baietzashi din astia mai consuma oxigen degeaba…asta e….
Narcis • 10 decembrie 2009, 21:59
Asta e baza: nea Gigi da banu’, traiasca supremul! Mi-e sila.
Fred • 10 decembrie 2009, 22:46
… acum nu mai ramane decat sa il invatzam si pe Tanase sa citeasca…
Impossible is nothing!
Swoosh
Ghitanu • 10 decembrie 2009, 23:17
si cand ne gandim ca era catalogat noul Hagi —-nu are nici talent si mai ales nici caracter.Pacat
Razvan • 10 decembrie 2009, 23:31
Ce mi se pare amuzant este ca de fiecare data cand Gigi iese in public oamenii ii cer bani. Iar aceste persoane nu duc lipsa dar vor sa primeasca de la Becali. Oare merita sa te umilesti asa de mult?
sandel • 10 decembrie 2009, 23:43
Nu ma intereseaza Tanase, este ca si ratat. Pe tot ce pune mina Becali Giovani, se rateaza. Daca jiji nu mai poate, sa vinda. Eu nu cred ca nu exista nimeni pe lumea asta sa cumpere, uite la Rapid, echipa mai putin cunoscuta in Europa si totusi si-a gasit cumparator
mm • 11 decembrie 2009, 0:23
tolo, daca pe mine m-ar da afara becali, dupa ce am luat deja vreo cateva zeci de mii de euro, nu m-as pune in grupul celor 700 000. e urat sa il numeri printre cei care si daca se reangajeaza, fac 10000 euro pe luna in nim 2 ani…deci..
o alta chestie ii: de ce ne luam de sportivii care petrec? credeti ca daca voi ati merge zilnic la antrenamente, ati fi loviti, accidentati, etc, ati ajunge acasa obositi in fiecare zi, si nu ati avea privilegiul sa stati in fata calculatorului toata ziua, ati fi „profesionisti” si nu v-ati distra?
IuliaNO2 • 11 decembrie 2009, 1:51
Daca iese si el o zi intr-un club nu cred ca e gata pe plan sportiv!Daca iese zilnic,atunci e altceva.Se face din tantar,armasar si nu e bine.Din punctul meu de vedere nu ai cum sa nu te mai si distrezi,orice ai face,oricine ai fi!Ar trebui sa fi prea limitat!Omul are o prietena,iesi si el cu ea intr-un club,e normal,bravo lui!Eu cred ca o sa-si revina si nu o sa mai fie comentarii rautacioase!Numai bine!
ciprian blidaru • 11 decembrie 2009, 2:01
Cred ca fotbalul isi are personajele pe care le merita. Eu l-as pune intr-o ierarhie a sporturilor langa table cu care si seamana. La ani lumina de tenis.
chris_gali • 11 decembrie 2009, 2:42
daca ar fi fost si Hagi asa la varsta lui ar fi ajuns un….anonim !!!…nu fac vedete ca Messi , Torres si altii ce face tanase !!!…..aia sunt fotbalisti , nu manelisti, ca asta !!!….plus ca l-au speriat si banii !!…la 22 de ani sa ai 15.000$ pe luna….tanase nu realizeaza ca astia nu sunt bani primiti de pomana si nici mostenire ci se asteapta si rezultate de la el !….altii muncesc de-i ia dreaqu` pt 300$ pe luna si asta isi bate joc !!!….dar sa vedem ….pana cand !!!???
Eugen Borbely • 11 decembrie 2009, 4:34
Da domnule Totontan,
Nici nu stii cate dreptate ai in acest articol.
Un alt Mutu ratat mult mai devreme. Nu din cauza bombei cum zic unii, ci din cauza neintelegerii unei atitudini de profesionist. Sunt ferm convins ca lucrurile se pot impaca, adica si bomba si sportul, dar iti trebuie nitel creier. Pe care, din pacate, poate prea tanar si neajutat, Cristi nu-l detine acum. Haideti sa-l ajutam cumva!
clau_blue • 11 decembrie 2009, 8:41
inca o tzeapa pentru nea’ Gigi. inca o data se studiaza prea putin un jucator. un jucator nu se vede doar la televizor sau pe teren, sau „la placut Piturca, il cumpar”. a scapat de un tzepar MM, si a ajuns sa se tzepuiasca singur. mai are sa il cumpere pe roman de la brasov, tanara speranta de 24 de ani… sau urziceniul cu tot cu MM. petrescu nu ar rezista nici o saptamana.
banks • 11 decembrie 2009, 10:11
Problema lui si a altora nu e ca petrec ci ca nu se inscriu intr-un raport corect distractie-munca, in asa fel incat sa merite banii bagati in ei.
Cu alte cuvinte, neprofesionisti.
Ion • 11 decembrie 2009, 10:27
Buna ziua,domnule Catalin Tolontan.
Aveti perfecta dreptate,dar din pacate fotbalistii nostri nu au minte,nu sunt educati corespunzator,sunt redusi mintal. Ei nu vin din medii sanatoase uneori si vazuti cu bani isi pierd si putinul dram de minte pe care il au.
Totul tine de educatie,altii merg la scolii de fotbal de mici,ajung la academii,noi nici echipe de juniori nu avem,ce sa mai vorbim,pacat de banii si timpul pe care il au la dispozitie sa fructifice o cariera exemplara in sport.
lucian82 • 11 decembrie 2009, 11:08
un articol scris la obiect F.B. ;sunt stelist dar nu sunt fan Becali; dar am spus din primavara ca la Steaua e CRIZA financiara, ca in TOATA tara;unii ,insa pe care criza nu i-a atins personal(INCA) SCRIU multe aberatii Tolontan e printre putinii care au semnalat CRIZA de ceva vreme 2010 va fi mai rau pt. sport si fotbal in special(m-as bucura sa nu am dreptate).Mi-as dori la Steaua un patron care sa asigure an de an un buget de 50 milioane EURo.Sa mi-l arate cineva daca exista.Tanase a gresit dar sunt sigur ca va reveni.Catalin Tolontan cel mai bun ziarist sportiv!
Dinny • 11 decembrie 2009, 12:04
Sa vedem daca asta este a 365 zi pentru Becali !
Asta se va intampla,numai daca-si tine cuvantul si-l „retrogradeaza ” cu 30.000 de euroi pe cel cu-n chicior mai mic…
CAMPANIA S-A TEMELAT…CAND IL SCOTI PE CEL CU CHIP CIOPLIT,CA MA CALCA PE NERVI !!!
Dinny • 11 decembrie 2009, 12:09
In afara temei,dar….
„Academie de fotbal”
Nu vi se pare o pretziozitate lingvistica ?
Nu vi se pare ca asocirea celor doua cuvinte,este o grava insulta a celui d-al doilea vs primul ?!?
Cătălin Tolontan • 11 decembrie 2009, 15:48
uapxela, BELEAdeOM: ginditi-va ca voi vorbiti de net cd faceti calculul per jucator si becali vorbeste de brut. Adica adaugati puneti si impozitul pe care Steaua il achita pt salarii. Si e vorba de mai bine de 30 de fotbalisti sub contract, fara a-i socoti pe cei de la tineret, cu sume mai mici, e adevarat
Ielena • 11 decembrie 2009, 16:02
intrebare: dl. Tolontan, va place formatia U2?
maryuss • 11 decembrie 2009, 16:22
riscul meserie dupa golu cu austria a fost cel mai ‘tare’ fotbalist din tara acuma dupa o noapte de pomina e cel mai hulit…. a fost si jucatori care rezistau si la baut si la jucat da aia avea talent mare nu ce au talentati nostri torje-tamas-tanase-pancu….si lista e mare cu jucatori talentati dar care si’au irosit carierele din cauza bauturi
Necu • 11 decembrie 2009, 16:31
Apropo de bani in fotbal, Cataline daca ai face o ancheta jurnalistica la Poli Iasi ai primi recunoasteri cel putin cat la cazul Ritzi. De ce oare nu se sesizeaza institutiile statului cu privire la finatarea facuta de Primaria Iasi? Asa de tare sa fie Nichita? A avut si tupeul ca el a deschis calea finatarii fotbalului din bani publici.
BELEAdeOM • 11 decembrie 2009, 16:53
Tolo cred ca notiunea de brut sau net il priveste pe salariat fiindca el isi plateste impozitul pe venit.
Mai mult cel mai elocvent lucru e ca Becali zicea ca-l costa 500 de mii pe luna salariile inainte sa le injumatateasca. Dupa ce le-a injumatatit pe majoritatea, zice ca tot 500 de mii da pe luna , pai asta e deja manipulare comunista diversionista , ca sa folosesc un eufemism si sa nu fiu mai drastic.
ca sa nu mai zic ca inainte sa faca el pe nebunu 2-3 sute de mii pe luna ii lua numai din asistenta de pe stadioane de la meciuri .
insa repet , asta nu inseamna ca el nu are dreptate in cazul Tanase , ar putea da si 20 de mii pe luna salarii , tot are dreptate cand Tanase bea pana la 5 dimineata. Ce mi se pare ca trece o anumita bariera e faptul ca -si da cu parerea despre viata sa intima si personala , vezi iubita lui si ce face acasa si cat de des. asta mi se pare deja ca intrece orice limita a bunului simt , iar astfel viata ii da o lectie , cand te bagi peste viata intima a unui angajat fara niciun drept , ai aprte de revers si iti va oferi acel angajat motive intemeiate sa te superi.
Bucatarul • 11 decembrie 2009, 21:37
Fotbalistul de div A ,mai ales astia din Bucuresti,o duc prea bine financiar in comparatie cu provincia.Viata sportiva ,care sa-l faca sa fie in forma in ziua meciului,nu prea se lipeste de „vedetele” noastre.Goluri nu dau ,meciuri memorabile nu fac dar sunt „vedete”,apar la tv si in Libertatea=vedete de tabloide.Patronul de club are o arma :contractul in care sa fie stipulat clar,iei atitia bani pentru aceste rezultate.Nu ai rezultate,nu iei bani.
cB • 11 decembrie 2009, 23:33
Nenicule, suntem in bucla. Re-editam neputintele fotbalului imberb intr-o stare generala de ‘re-loaded’. Ne intoarcem in 89 si retraim marile succese prin daciade si manifestatii. S-au schimbat actorii nu si regizorii. Audienta cerebrala a plecat demult.
Deci, ceea ce se doreste este circ si paine. Painea nu e chiar asa de importanta… scandal sa fie!
Luciann • 12 decembrie 2009, 13:34
Tolo si tu te lasi pacalit de Gigi !? Pai cum sa plateasca jumatate de milion pe luna salariile !? Fa socoteala, la un salariu mediu de 10000 pe luna (si nu au toti atata) ar trebui sa aiba in lot 50 (cincizeci) de jucatori ca sa plateasca suma asta ! Nu va mai lasati pacaliti de „gargara” marca Becali ! Apropo, Onicas sti cat are ?