Şefi din televiziunea publica au impus comentatorilor meciului de Champions League de marti seara, Unirea Urziceni – FC Sevilla 1-0, să-si modifice comentariul si sa remarce prezenta lui Mircea Geoană în tribună. Au insistat pe sms pînă cînd jurnaliştii au cedat in fata a 1,8 milioane de oameni
joi, 26 noiembrie 2009, 9:30
Şefi din televiziunea publica au impus comentatorilor meciului de Champions League de marti seara, Unirea Urziceni – FC Sevilla 1-0, să-si modifice comentariul si sa remarce prezenta lui Mircea Geoană în tribună. Au insistat pe sms pînă cînd jurnaliştii au cedat in fata a 1,8 milioane de oameni
Ioan Todan stă în fotoliu, acasă, şi urmăreşte meciul. De fapt, transmisia. După 30 de ani de televiziune, unghiurile de filmare şi întrebarea „ce audienţă facem?” taie din plăcerea privitului. Cinstit? Jocul e rămăşiţa.
Unirea conduce cu 1-0, se ajunge în minutul 60 şi audienţa în acel moment este de 1,8 milioane de oameni „pe all”. Tocmai sărise cu 1,5 puncte de rating după primul sfert de oră de la pauză. Dar Todan avea să afle cifrele abia miercuri dimineaţă. Altceva a năvălit fix atunci peste şeful sportului din TVR.
Nasol moment şi-au ales faptele să se rostogolească.
VOCEA MOALE A ANUNŢULUI OBLIGATORIU
La microfon sînt Marian Olaianos, redactorul televiziunii, şi fosta glorie Ilie Dumitrescu. Un cuplu clasic, comentator plus specialist. Dintr-o dată, lui Todan (foto) i se taie răsuflarea. „Băi, am crezut că fac infarct!”, l-au auzit colegii a doua zi.
„Atmosferă de meci mare. Multe VIP-uri în tribună”, rosteşte reporterul de la microfon. „Candidatul la prezidenţiale Mircea Geoană e şi el aici. A venit la meci”. Vocea sună moale. „Şi domnul Cozmin Guşă”, îl completează prompt Ilie Dumitrescu. Apoi urmează o poantă neclară între cei doi despre „procentele care cresc”, din care nu se înţelege dacă sînt procentele mingilor jucate de băieţii lui Petrescu sau cele din politică.
Cu cafeaua vărsată în poală, Todan pune mîna pe telefon. „Să se potolească! Să-şi vadă de meci!”, povestesc cei din regia de emisie că a sunat indicaţia şefului.
CANDIDATUL DIN VITRINĂ
La stadion, Olaianos (foto) respiră greu. Îl văd mai mulţi oameni. Aceiaşi care observaseră că el primise mai multe sms-uri de-a lungul transmisiei. La un moment dat, butonase, nervos, pe taste: „Eşti sigur că trebuie să spun asta?!”. Ecranul telefonului se vedea de la cîţiva metri şi acolo erau mai mulţi ochi. Răspunsul a sosit şi, puţin mai tîrziu, comentariul a fost împovărat de scurtul moment publicitar cu Geoană.
În loja de deasupra, vede meciul Cozmin Guşă, unul dintre creierele campaniei candidatului PSD+PC. Dialogul de ieri între jurnalistul gsp şi Guşă:
– V-aţi întîlnit cu Ilie Dumitrescu la meci?
– Da, la pauză, pe holul de la loje.
– Şi i-aţi spus lui Ilie că e Mircea Geoană acolo sau i-aţi sugerat să amintească prezenţa lui?
– Nu. Nu era nevoie să-i spun că e acolo pentru că toată lumea vorbea despre prezenţa lui Geoană. De la Kassai la Bucşaru. Geoană era practic în vitrină, în primul rînd al unei loje, alta decît cea unde am stat eu.
– Deci nu aţi intervenit să îi fie pomenit numele în comentariu şi nici nu aţi intrat în cabina televiziunii?
– Nu. Nu pentru ambele întrebări. Am şi eu una. De ce vi se pare un subiect? E prima oară cînd numele unui politician se rosteşte într-un comentariu?
– Nu, nu e prima oară, dar e prima oară cînd există informaţii că unui comentator i s-a indicat explicit şi repetat de către un şef din TVR să-l pomenească!
PRIMUL EPISOD
Povestea comenzilor a început cu ceva timp în urmă. Pe 28 august, Şahtior Doneţk joacă împotriva Barcelonei finala Supercupei Europei la Monte Carlo.
Alături de Răzvan Lucescu şi de George Copos, Mircea Geoană vine şi el la meci. Echipa TVR este sunată în mod insistent din redacţie, „de către cineva care nu se ocupă în mod normal de ştiri”, ca să facă două lucruri:
1. Să-i ia un interviu lui Geoană şi să-l transmită la ştiri.
2. Să amintească în comentariul partidei prezenţa politicianului la meci.
Şahtior pierde meciul în prelungiri, Mircea Geoană ratează şi el jocul promovării pe TV. Se difuzează doar cîteva imagini cu el la ştiri, cînd vorbea la o terasă din Monte Carlo cu Răzvan şi Copos. Iritaţi de presiuni, „pe bune, e turbat, pe mine m-a sunat de cinci ori!”, „pe mine de şase!”, ziariştii i-au luat declaraţii, dar nu le-au trimis la Bucureşti, iar comentatorul Marian Olaianos nu l-a menţionat în timpul meciului.
AL DOILEA
Pe 4 noiembrie, în plină campanie electorală, studioul de la meciul de Champions League, Unirea Urziceni – Rangers ,este scurtat de la 30 la 10 minute. Înainte, vorbise Mircea Geoană.
„De data asta, sportul nu a avut nici un amestec. Pur şi simplu, aşa a venit decizia de sus şi ne-am conformat”, explică cineva din postul public. A fost singura execepţie de la formatul UCL. Restul studiourilor au avut 30 de minute.
APOGEUL
Istoria ajunge la meciul de marţi. Finalul îl prinde stors pe Olaianos. Strigă la telefon la Todan. Cei din echipa TVR aud doar replicile sale. Chiar şi cîţiva oameni din zona oficială se opresc. „Ce să fac?! M-a atenţionat înainte de meci «Vezi că vine Geoană!», mi-a dat sms-uri în timpul jocului, l-am întrebat de ce şi a insistat!”. Convorbirea se curmă. Cineva de la tehnic îi spune, moale, „Măcar salvează sms-urile”. Toată lumea e tuflită. Ziaristul se duce la studioul special, apoi se urcă în maşină şi pleacă. Nu răspunde la apeluri toată noaptea, iar ieri a zis doar atît: „Lăsaţi-mă, nu comentez!”.
Cineva din TVR descrie: „Champions League are un manual strict de reguli pentru transmisiile TV. In el se recomanda ferm posturilor, o forma politicoasa de interdictie, sa nu ofere imagini din tribuna cu personalitati politice. Chiar daca ca in loja vin regele Spaniei, la meciurile lui Real Madrid, si premierul Italiei, la jocurile lui AC Milan, acestia nu sint aratati de catre camere. Imaginati-va cite prim-planuri cu Mircea Geoana ar fi fost date daca nu ne proteja acest manual!”.
Ilie Dumitrescu îşi aminteşte. „Marian a spus ceva de Geoană şi eu despre Guşă. N-am dezvoltat”. „Dar cineva a văzut că i-ai fi scris lui Olaianos pe o foaie avertismentul „GEOANĂ!!!” în timpul comentariului ca să nu uite să-l pomenească”. „Nu e adevărat! N-aş avea nici o problemă să spun că susţin un candidat, dar nu s-a întîmplat asta”.
UMBRA CARE DĂ COMENZILE
Cine i-a trimis mai multe SMS-uri lui Olaianos în care i-a cerut să-l promoveze pe Geoană? Cine a plasat o cameră în zona VIP, unde Geoană să dea o declaraţie înainte de meci? Momentul s-a anulat doar pentru că politicianul a ajuns cu întîrziere în Ghencea. Cine a dat comenzile de la Monte Carlo? Cine a insistat în obedienţa frenetică pînă a ajuns să lase urme în tresărirea publicului care a auzit comentariul şi în memoria crudă a unui telefon mobil?
E cineva din TVR, un apropiat al PSD, dar oamenii sînt reţinuţi să dezvăluie tot. Tipul nu e chiar preşedintele televiziunii, însă bariera tăcerii e aceeaşi. „Va fi scandal cîteva zile şi, după ce lucrurile se şterg, ne vor face praf!”. De regulă, astfel de cazuri pornesc printr-o indignare publică şi sfîrşesc cu nedreptăţi grosolane la adresa jurnaliştilor obişnuiţi, comise chiar de către şefii care se amestecă în editorial. Politicienii şi uneltele scapă. Ar merita altceva, pe bună dreptate.
Ieri, redacţia sport din Dorobanţi era jenată. Pe la prînz, jurnaliştii s-au apucat, ca în fiecare zi, să găsească ştiri. Momentul a rămas undeva în urmă, ca o expresie a fricii sau a actului de supravieţuire prin adaptare.
IuliaNO2 • 26 noiembrie 2009, 11:24
Tot respectul pentru articol,in ultima vreme suntem satui de acele fete (ma refer aici in mod special la stimabilul domn Iliescu,poliglotul numarul 1 pe plan national) care ne-au macinat tara sa apara cu declaratii,toate in sustinerea d-lui Geoana.Chestiile astea nu tin,poate cu bunicu’ de la tara care nu este prea informat si e usor de manipulat.Noi tinerii,si asa-mi place sa cred,ne dam seama ca ceva miroase cand clasa politica e cam disperata sa-l dea jos pe Basescu,de ce?Pentru ca l-a bubuit pe Nastase,pentru ca a cerut referendumul si pentru ca nu prea se mai doarme in Parlament,ca-n vremurile bune!Nota 10 Tolo,ca jurnalist si ca roman!
radu • 26 noiembrie 2009, 11:27
e disperare mare la pdl..simt ca basescu va pierde alegerile..
aceasta este o manipulare a pdl-ului care vrea sa starneasca ura impotriva lui geoana dar va anunt ca nu va merge
ne-am saturat de basescu!
Cătălin Tolontan • 26 noiembrie 2009, 11:28
silicon_v: stai linistit ca dezvaluirile gsp au fost si pe vremea cdr, si pe vremea lui nastase si pe vremea lui basescu. Unii dintre cei care sint entuziasti acum si posteaza admirativ la adresa gsp la acest articol credeau ca dosarul ridzi e subiectiv, neintemeiat. In functie de preferinte 🙂
bogdan • 26 noiembrie 2009, 11:29
aviz amatorilor adica a celor care-l cred pe prostanac un presedinte „bun”…de mos Niculae sa le dam mmmm
Cătălin Tolontan • 26 noiembrie 2009, 11:31
radu: „aceasta este o manipulare a pdl-ului care vrea sa starneasca ura impotriva lui geoana”. Mda 🙂 Si cazul Ridzi a fost o manipulare a PSD care cica imi oferise un post de secretar de stat, cum striga Monica Ridzi pe la televiziuni 🙂 Si, anterior, cazul „400 de sali de sport oferite clientelei politice a lui Nastase” fusese o manipulare a PD-L :-)Si, mai inainte, cazul Piatra Arsa, cind Crin Antonescu era ministru MTS, fusese o manipulare a PSD 🙂 Nu vedeti in aceasta simetrie ca partidele se raporteaza la ceea ce scrie presa in functie de interese?
JC • 26 noiembrie 2009, 11:31
Absolut superb!!! Felicitari pentru articol si multumesc ca mi-ati facut ziua mai frumoasa. 🙂
Leo • 26 noiembrie 2009, 11:32
Tolo, foarte corect ca ai publicat ce stii. Dar care e rostul? De ce abia acum?
Nu-mi place tonul dintr-un singur motiv: prezinti de parca ai aflat ceva incredibil!
Nu Tolo, a fost evident in toate lunile din urma, e cea mai mizerabila campanie de presa pe care am vazut-o, e ca in anii 90.
Nu ai stiut pana acum ce se intampla? Nu stii ce se intampla in redactii?
Ati creat un monstru dictator, apoi ati creat o vedeta tv care sa duca mesajul, o vedeta fara pic de continut, acum creati un presedinte.
E vina voastra, e si vina ta, e si vina multor oameni apropiati mie care lucreaza in presa. Un singur lucru ma face sa va inteleg: un ziarist pe care tu il apreciezi, care nu ti-e prieten, mi-a spus exact asa acum cateva luni in urma: ” a ajuns un act de eroism sa public o stire de cateva randuri, pe blog, despre cumnatul lui Geoana”.
cristi • 26 noiembrie 2009, 11:32
mda chiar comic si trist.Adrian Nastase,Geoana, Vanghelie, Iliescu acum si Antonescu (care macar parea o speranta vie), parca nici nu-ti mai vine sa-i gasesti vreun defect lui Basescu.Au astia fiecare in parte destule.Unde e revolutia bunului simt domnu fermecator Antonescu? La mineriade, la borduri, la Gogal, la Tamara?Sau poate la cei 20 000 euro promisi de Geoana?Eu unul zic ca mai bine sta la „Flota” asa ca o votez cu Basescu pentru ca nu vreau ca Google sa devina Goagal pe vecie:))
ROMAN • 26 noiembrie 2009, 11:33
aparitie surprinzatoare :)))….. si la premiile Fanatik-lui . Ideea e sa votati pe cine merita . Dar cine merita ??!!
radu • 26 noiembrie 2009, 11:34
si inca ceva: sunt ferm convins ca daca era basescu in tribune, respectivul comentator ar fi mentionat numele acestuia fara sa-i spuna nimeni..
daca comentatorul nu simpatizeaza cu geoana asta nu inseamna ca trebuie sa fie ignorant..
pana la urma era in tribune viitorul presedinte al romaniei..
acum nu stiu ce e mai bun: sa fii lingau fara ca nimeni sa-ti ceara asta sau sa fii sclav
Cătălin Tolontan • 26 noiembrie 2009, 11:35
leo: Ati creat un monstru dictator, apoi ati creat o vedeta tv care sa duca mesajul, o vedeta fara pic de continut, acum creati un presedinte”. Uite ce crede Alina Mungiu despre genul acesta de logica.
http://www.romanialibera.ro/a171053/ce-astept-de-la-candidati.html
george • 26 noiembrie 2009, 11:36
Pai daca se intampla chestia asta cand inca nu au ajuns la putere, ce se va intampla daca Geoana ajunge presedinte? Iarasi or sa fie oamenii saltati direct de pe strada ( vezi Ciuvica care acum e mare fan ). O sa fie vai mama voastra, o sa scrieti dupa dictare. Sunt tanar si sper sa nu ajung sa traiesc vremuri despre care doar am auzit de la parintii mei…
Sima Marian • 26 noiembrie 2009, 11:38
Va salut.Imi pare rau sa va spun dar asta arata ca nu avem caractere adevarate.Acel comentator ar fi trebuit sa nu tina cont de presiuni indiferent de urmari.Stiu e omenesc sa-ti fie teama ca-ti pierzi slujba dar nu exista alta cale.Toti-inclusiv eu -suntem buni sa comentam dupa dar nu avem curajul sa-i infuntam pe acesti nesimtiti.Am vazut de multe ori si la dv sau la Ovidiu Ioanitoaia cind un invitat vrea sa spuna ceva din trecut este intrerupt si subiectul schimbat.Sunt convis ca stiti mult mai multe despre „afacerile”din fotabal-inainte si acum
Cu respect
radu • 26 noiembrie 2009, 11:41
multumesc d-nule tolontan pentru linkul din romania libera
apreciez asta
Catalin Stanescu • 26 noiembrie 2009, 11:41
Sclavu lu base, asta esti Tontolane! Stii de ce nu mai votam Basescu, noi astia de l-am votat in 2004? Pentru ca voi, sclavii lui, nu mai aveti niciun pic de jena! Dar niciun pic. Doar tupeu maxim!
Dragos Sturzoiu • 26 noiembrie 2009, 11:42
mai, nea tolo. eu nu cred ca prin asta i-a facut campanie lui geoana, prin simplul fapt ca i-a pomenit numele. aminteste-ti de cate ori mergea basescu la meciurile echipelor de club sau la meciurile nationalei… am impresia ca te-a platit vreun pdl-ist sau chiar basescu sa scrii asa ceva. nu vad ce legatura are chestia asta cu faptul ca el va candida la presedintie. cand ai inceput campania impotriva lui ridzi am crezut ca esti echidistant si vrei doar sa afle lumea ce nedreptati se intampla in politica. dar acum… asta nu o consider o chestie iesita din comun. geoana a fost la meci ca sa vada fotbal. a stat in loja pentru ca este o personalitate. care e problema? sau ii pare rau gesepeului ca nu transmit ei Champions League-ul? ati platit milioane de euro pe Liga I si acum va pare rau. ati monopolizat piata romaneasca cand nu ati dorit sa oferiti si altor televiziuni drepturi de a prelua meciuri din Liga I. imediat dupa ce ati preluat Liga I, digitv-ul nu a mai oferit echipamente in custodie pe motiv ca „nu mai avem”. dar pentru vanzare aveti. sunteti niste hoti. niste profitori, cereti bani pentru a viziona comentarii, faze de joc, interviuri. sunteti primii si singurii din romania care fac asta. penibil.
sorin-stelist • 26 noiembrie 2009, 11:42
care e diferenta de moralitate dintre stirile cumparate de la televiziunile particulare si cele comandate la cea de stat? ai crezut ca ai gasit un subiect revolutionar… tu lucrezi cu masina de rectificat cand e mai e mult de degrosat… in plus cu ce sa lupte si obositii astia cand nesimtitii astia de la putere au depasit noi si noi limite de jegosenie…
zar • 26 noiembrie 2009, 11:44
Geoana este un Nastase in devenire. Dorinta de putere il va orbi! Acesta este comportamentul tipic al complexatului. Sunt sigur ca el a tras sforile, via Gusa!
Leo • 26 noiembrie 2009, 11:44
Tolo,
multumesc.
irimar • 26 noiembrie 2009, 11:46
Geoana va castiga alegerile dar va avertizez ca il veti regreta pe Basescu. Nu sunt membru de partid si nu tin cu nici un candidat in mod special.
Dante • 26 noiembrie 2009, 11:48
Democratia e o utopie.
Marinel • 26 noiembrie 2009, 11:49
Mircea Geoana a fost si la Romania Danemarca 2-5, l-am vazut pe multe stadioane si omul asta chiar iubeste sportul.
paul • 26 noiembrie 2009, 11:50
In Germania SPD=PDS AU COBORIT LA 19%,romani treziti-va pina nu e prea tirziu,NU VOTATI CU GEOANA care prin tovarasul SASU a acaparat si TVR1:JOS CU COMUNISTII:VOTATI CU BASESCU
BogdanPetrescu • 26 noiembrie 2009, 11:50
Domnule Tolontan,
Acum ati descoperit ca Romania GEME sub talpa TOVARASILOR?
Acum ati descoperit ca Media este cocosata sub presiunea lor?
Inca nu ati descoperit ca Justitia este in genunchi?
Mai bine mai tirziu decit niciodata?
Mi se pare ca, incet incet, stilul acesta de juca/scrie la alibi (cita indignare, hahaha) va apropie de CTP.
Va simtiti magulit?
Titi Dinca • 26 noiembrie 2009, 11:52
Nu eu am dat SMS-urile, ci soacra-mea. Ea s-a folosit in mod fraudulos de telefonul meu de serviciu, in timp ce ma uitam la meci. Pentru acest motiv voi lua masuri drastice. Nu o mai las la intalnirile zilnice dintre soacre…
adrian_237 • 26 noiembrie 2009, 11:52
nu ma gandeam niciodata ca te vei compromite in halul asta!veti pierde,voi toti care pupati tabloul…TRU e mandru de tine pt articolul asta,el asa a ajuns euro-parlamentar…
malasuerte • 26 noiembrie 2009, 11:54
joaca de-a independenta continua 🙂
nu pot sa te felicit decat pentru premiu!Meritat!
si poti trimite comentariul asta langa celelalte, no problema
ogararu • 26 noiembrie 2009, 11:54
chiar nu ti-e rusine?crezi ca pacalesti pe cineva?toata lumea stie ca esti unul din ziaristii de cotroceni!ai reusit sa ajungi la fel de penibil ca radu moraru si tru
Cătălin Tolontan • 26 noiembrie 2009, 11:54
BogdanPetrescu : nu, eu nu ma simt magulit, dumneavoastra ar trebui sa va simtiti jenat pt k acuzati jurnalistii de la care ati aflat despre presiunile guvernului nastase asupra presei. Presiuni pe care acum le clamati
alberto • 26 noiembrie 2009, 11:54
multumesc domnule tolontan ca sunteti prompt ca de fiecare data, mai rar asa om ca dv sa fie echidistant, ce sa facem asta e psd-ul pe care ne cer sa-l votam iar!!!
Cătălin Tolontan • 26 noiembrie 2009, 11:56
alberto: exista o groaza de ziaristi echidistanti! Numai ca dvs, publicul, intrati deseori in jocul partidelor si-i demonizati in functie de ce scriu
marian popescu • 26 noiembrie 2009, 11:56
penibil!vine 6 decembrie cataline!m-am saturat de voi,cei care scrieti la comanda…
Ramona V. • 26 noiembrie 2009, 11:58
Fericți mulți din mass-media când citesc asemenea articole și simt că, dacă iese Geoană președinte, se întorc timpurile bune când lucrau la comandă pe față nu ca acum, când trebuie să se prefacă zicându-ne că sunt imparțiali.
marian popescu • 26 noiembrie 2009, 11:59
am vazut acum un raspuns de al tau.Tu esti echidistant????cum poti spune asta?cine citeste regulat ce scrii,stie adevarul…
Cătălin Tolontan • 26 noiembrie 2009, 12:02
marian popescu: tu realizezi k ma ataci exact cu frazele lui basescu, „presa scrie la comanda”, dar pe motiv k articolul ar fi pro basescu? Mor de ris 🙂 🙂 🙂
Ady • 26 noiembrie 2009, 12:02
VA E FRICA!!!! AVETI CURAJ SI SPUNETI ADEVARUL, CINE A TRIMIS SMS-URI, CINE V-A OBLIGAT SA-L MENTIONATI PE GEOANA, SPUNETI TOT, NU FITI NISTE LASI ******!!! RUSINE VOUA DACA ACOPERITI SISTEMUL ASTA TICALOSIT DE RELATII SI PILE DIN TVR!!! RUSINE!!! IESITI SI DEZMINTITI SAU SPUNETI CE S-A INTAMPLAT CU ADEVARAT!!!
Habakkuk • 26 noiembrie 2009, 12:03
Felicitari pentru articol Catalin! Sincer mi se pare abosolut jenanta situatia in care a fost pus comentatorul, si cel mai jenant mi se pare ca sunt oameni care pot sa creada ca astfel de articole sunt manipulari ale unor partide. Dintre toate ziarele nu citesc decat gsp pentru ca singurul lucru caruia ii sunt tributari este sportul. Nu zic ca n-as vrea ceva mai multa calitate de la ziar (uneori alunecati spre tabloid) insa macar stiu ca itentiile sunt cat de cat conditionate moral si nu politic.
DUBLINER59 • 26 noiembrie 2009, 12:06
Draga Tolo,
Echidistant ca intotdeauna. felicitari!!! cum de nu te-ai raliat „mogulilor”? macar de ar exista mai multi ziaristi ca tine. cred ca vei avea multe de patimit in viitorul apropiat, dar cred ca merita!
dragomir • 26 noiembrie 2009, 12:08
in lupta lor sa-l dea jos pe basescu acesti politicieni nu se dau in laturi de la nimic.aliante care alta data nici in vise nu le puteai gandi acum i-au contur.psd cu pnl,v.c.tudor cu udmr,becali cu vanghelie.asa ca de ce ne miram cand tvr ii face publicitate lui geoana.vineri in confruntarea dinaintea primului tur pentru crin antonescu geoana era un demagog si un om care nu ii este mila de romani cand cumnatul sau are salar vreo 20000 de euro.acum geoana este cel mai bun.unii sau uitat prea mult la antena 3 ca sa-l mai inghita pe basescu.sunt scarbit de tot ce se intampla in romania.ramaneti in continuare vertical domnule tolontan.si acum la incheiere vorba domnului munteanu cand transmitea de la europa libera:in rest sa auzim numai de bine.
vioara • 26 noiembrie 2009, 12:10
Domnule Tolontan,aveti dreptate.Ati scris si despre ”cazul Ridzi” si despre cele ”400 de sali” ale lui Nastase si despre Piatra Arsa….dar niciunul dintre aceste cazuri nu a fost in campania electorala…mai ales ca acesta(cel cu Geoana) nu mi se pare a fi asa grav….
Leo • 26 noiembrie 2009, 12:15
Tolo,
am cititi articolul Alinei Mungiu. Avem pareri putin diferite, sunt de acord cu B1 TV, eu am numit emisiunile de acolo „Momente si schite”. Sper ca nu mi-ai sugerat ca doar aia e logica corecta. 🙂
Repet insa, tu si colegii tai care mai puteti scrie, ati semanalat toate cazurile astea? De ce trebuie sa vina cineva din afara presei sa scrie despre cum e presa astazi?
Am scris si la articolul tot despre cei uitati de Basescu, presa s-a schimbat radical si din pacate vocea ta si a celor care mai cred in libertatea presei e din ce in ce mai stinghera.
Puteti face mai mult? Ati renuntat sa incercati sa faceti mai mult decat un articol la cateva saptamani?
Valer • 26 noiembrie 2009, 12:18
Inainte cu 2 zile de primul tur al alegerilor prezidentiale, la Europa fm este invitata Mihaela Geoana, buna prietena cu Monica Anghel,nimeni alta decat prezentatoarea emisiunii de dimineata „Desteptarea”.Tema discutiei a fost Fundatia Renasterea si cate lucruri bune face aceasta. Oare nu se mai putea astepta sa treaca alegerile? Este normal asa ceva?
Dante • 26 noiembrie 2009, 12:21
Votati Geoana ca sa fiti salvati de criza in care v-a adus Basescu!
Sa fim seriosi, tara nu este controlata de presedinte ci de mafia politica (in majoritate PSD), de cei care nu apar niciodata la televizor, care nu ies in evidenta ci trag sforile din umbra. Acestia au adus tara la pamant. Faliment si greva peste tot, singurul mod in care puteau sa-l schimbe pe Basescu era sa aduca tara in pragul dezastrului, sa ne faca sa credem ca atata timp cat Basescu e la putere ne va fi din ce in ce mai rau. Si au dreptate, votati-l pe Geoana si criza va inceta, Romania isi va reveni, pentru ca mafiotii au obtinut ce au vrut si nu mai e nevoie sa tulbure linistea, „totul e bine”. Romanii vor vota cu Geoana datorita conceptului conform caruia „Daca pui presiune in continuu pe un anumit lucru in cele din urma va ceda”.
La fel e si cu cazul din acest articol: Comentatorul sportiv a cedat presiunii „sms-urilor” pentru ca si-ar fi pierdut postul, nu poate schimba nimic daca dezvaluie ceva, dar daca se conformeaza „totul e bine”.
rochiri • 26 noiembrie 2009, 12:28
Stateam si ma uitam la meci cand am auzit acel comentariu.
Mi-a lasat un gust amar sincer, a fost de toata jeana faza cred ca si comentatorii s-au simitit rusinati,baieti de la Urziceni se lutau in teren si ei spuneau ca e gioana si gusa in tribuna.
Foarte bine Tolo ca ai amintit!
Eunescu • 26 noiembrie 2009, 12:28
Eu care sunt liberal si nu am votat niciodata cu comunistii verosi si distrugatori de tara si neam, vin si intreb: Cu a cui invoire, d-le Antonescu, ma vinzi pe mine si pe altii asemeni, unui partid vinovat de sute de morti si mii de raniti ( „revolutie”, mineriade, etc)? Cum de ma faci partasul legal al lui Iliescu, cel care dincolo de multele-i crime impotriva poporului, a mai vandut odata Moldova rusilor, refuzand propunerea lui Snegur de unire cu tara mama? Cum de ma dai tu cadou celor care 20 de ani m-au si ne-au violat in plina strada? Cum crezi ca pot merge la crucea parintilor si la capataiul copiilor si sa le spun ca tu, Crin Antonescu, ai hotarat in numele meu ca marii trdatori ai acestui neam, cei care ne-au luat si rogojina de sub trupul plin de sudoare trebuiesc acum spalati cu limba pe picioare pentru ca asa vrei tu? Cum sa le mai dau voie copiilor sa se joace liber pe strada cand tu, Crin Antonescu, mi-i aduci ( Iohanis, Norica) la poarta pe cei care fura copii si ii vand pentru organe? Dar tu, Crin Antonescu, ce ai simti daca ti-ar fi furat copilul si apoi ucis (Fereasca Dumnezeu!) pentru a i se vinde inimioara? L-ai mai propune pe acela sa pazeasca casa surori ori a fratelui tau, sau cand e vorba de tine valorile se traduc altfel? Te-ai gandit vre-o clipa atunci cand te-ai pregatit sa ma vinzi pe mine, si pe altii asemeni mie, ciumei rosii, cate case au doliul la intrare datorita bolsevicului de Iliescu? Sau, mortii cu mortii si vii cu vii? Te-a fulgerat vre-o clipa gandul ca milioane de romani au ajuns in pragul saraciei crunte pentru ca bruma de avere si de drept pe care o aveau in tara asta le-a fost furata de Voiculescu, Vantu ( FNI are vre-o conotatie in mintea ta?), Patriciu, Nastase, Vangelie, Rusanu, Verestoi Otila, si nu in ultimul rand chiar Geoana cu a lui soacra? Cine si ce iti da dreptul sa hotarasti in numele meu cand eu, alegatorul, ti-am dat tie acea paine alba pe care o mananci, eu hranindu-ma cu mizerii adesea otravitoare?
De ce nu ai avut decenta sa ma intrebi si pe mine, votantul liberal, cum vreau sa procedezi in acest caz, din moment ce eu te-am pus acolo? Si nu in ultimul rand, nu cumva asta chiar e dictatatura?
dorinho • 26 noiembrie 2009, 12:28
„În loja de deasupra, vede meciul Cozmin Guşă, unul dintre creierele campaniei candidatului PSDĂPC.” Atentie, e PSD+PC
Stela • 26 noiembrie 2009, 12:31
Toata stima si respectul pentru coloana verticala pe care o adoptati. Felicitari.
Cum va fi cu Geoana! « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET • 26 noiembrie 2009, 12:33
[…] in cazul Ridzi si care, foarte probabil, o sa ii supere si pe cei de la PSD. Inclusiv cu acest text!Cine i-a trimis mai multe SMS-uri lui Olaianos în care i-a cerut să-l promoveze pe Geoană? Cine a…Asadar-reflectati! Nu uitati sloganul care circula pe net: “Invingem impreuna Romania […]
Dinny • 26 noiembrie 2009, 12:35
Ai tacut maestre?…sau ai trecut pe MEZZZO…fiindca Maria nu si-a terminat recitalul !
Dante • 26 noiembrie 2009, 12:36
Am uitat sa scriu „felicitari pentru articol”.
Si pentru „revoltatii” ce comenteaza fara logica pe aici :
Invatat sa apreciati valuarea informatiei unui articol in loc sa faceti speculatii pentru motivele publicarii lui.