A patra oară sau prea tîrziu

Lucescu a venit de trei ori. Întîi la Corvinul şi la „naţională”, acum 30 de ani. A înţepat un oraş pe harta fotbalului şi a refăcut echipa României, cu totul, de la culoarea tricourilor şi pînă la rîndul pe care-l ocupau jucătorii la piesele de teatru unde bucureştenii îi întîlneau pe Boloni, Balaci şi Ştefănescu.

vineri, 6 noiembrie 2009, 12:38

Lucescu a venit de trei ori. Întîi la Corvinul şi la „naţională”, acum 30 de ani. A înţepat un oraş pe harta fotbalului şi a refăcut echipa României, cu totul, de la culoarea tricourilor şi pînă la rîndul pe care-l ocupau jucătorii la piesele de teatru unde bucureştenii îi întîlneau pe Boloni, Balaci şi Ştefănescu.

Apoi, înainte de Revoluţie, a muncit la Dinamo, unde a instruit o generaţie transformată imediat în aur prin abilitatea impresarilor care şi-au fondat supremaţia valabilă şi astăzi.

Peste încă 7 ani a poposit la Rapid şi, dintr-o dată, Grantul a început să conteze în lupta pentru supremaţie. „Vişiniii” au dansat în tricourile de campioni, sub privirea plină de lacrimi a lui Mincea „Geamgiul”.  

Nu există altă soluţie! Pentru ruşinea numită azi Dinamo, o echipă pe care finanţatorii au rupt-o înaintea Galatei, aşa cum turcii îşi rupeau victimele între doi cai, nu există altă variantă decît venirea lui Lucescu. Pînă nu va fi prea tîrziu.

Daţi-i clubul pe un euro, oferiţi-i postul de antrenor-nutriţionist-chirurg-auditor. Măcar un lucru va fi clar. Cu Lucescu antrenor, ca să ieşi de pe teren tăind-o peste panouri, la 3-0 pentru Galatasaray, trebuie să te cheme Ronaldo, nu Adrian Cristea. „Măcar puţină onoare!”, vorba lui Drăghici.

Comentarii (56)Adaugă comentariu

echipa trista  •  6 noiembrie 2009, 1:00

triste echipe mai avem.

Pacuiul lui Soare  •  6 noiembrie 2009, 1:00

„Lasati-ne sa ne pregatim de Liga Campionilor !!! [in versiunea originala cratima nu exista] :DDDDDDDDDDDDDDD

marian  •  6 noiembrie 2009, 1:03

draghici, adica alexandru draghici. cam mult spus, mr. tolontan

ion craciun  •  6 noiembrie 2009, 1:05

Stimate domn, toti acesti noi „actionari/proprietari”, si nu vorbesc doar de Dinamo, folosesc fotbalul ca o metoda de spalare a banilor murdari. In fiecare zi se plang pe la colturi ca nu e profitabil, ca or sa vanda cluburile, ca numai necazuri, etc dar unul nu a renuntat pana acuma. E malai de invartit si nu or sa renunte de bunavoie.

ilie  •  6 noiembrie 2009, 1:14

Din pacate in societatea romaneasca onoarea s-a dus dracului. Totul e smecherie si cand trecem granita ne miram de ce nu merge.Am atata durere in suflet dupa seara asta incat as face cum a spus nebunul , in acel moment,C.V.Tudor*** Cat despre Lucescu ce sa mai spun? I s-au furat atatea incat si inima lui, mare, nu stiu cate ar mai suporta.

alex  •  6 noiembrie 2009, 1:20

Din 12 meciuri facem 3 puncte si luam o gramada de goluri, nationala pierde cu 1-5, tineretul pierde la scor… Aceasta este imaginea fotbalului romanesc. Iar la TV apar doar Becalienii, Borcea, Turcu, Mititelu sau Iancu si se plang dupa fiecare meci ca sunt furati. Va rugam pe voi presa sa ne scapati de acesti parveniti care au facut din sportul rege o manea. Va rugam cereti i lui Sandu, Lupescu sau Dragomir sa raspunda pt starea fotbalului romanesc. Nu se mai poate. M AM SATURAT DE FOTBAL!!!!!!

randy orton  •  6 noiembrie 2009, 1:54

coropisnitele astea de la dinamo nu vor vinde lui mircea lucescu clubul niciodata.nu-s fan lucescu,ma enerveaza laudele adresate lui de jurnalistii romani si aerele de mare antrenor mondial pe care si le ia,dar,in situatia data,doar el poate reface un club de talia lui dinamo.insa,nu se va intampla asa ceva,iar dinamo si steaua,incet,dar sigur vor pieri.cat despre seara europeana…doar nu spera cineva sa faca vreo echipa puncte…sunt atat de slabi fotbalistii romani si atat de mica valoarea,incat nici nu as mai da voie,pentru ideea de fotbal sa participe romanii in cupele europene.mai bine da voie unor echipe gen napoli,espanyol,blackburn…etc sa joace,cu siguranta ca ar fi meciuri mai atractive.romanii sunt penibili!!asta e liga lui dragomir si a „investitorilor” fotbalului romanesc.

bogdan  •  6 noiembrie 2009, 1:57

Asa este, dar nu se va intimpla, e prea tirziu, a obosit si nea Mircea, mai sta un an doi la aia, face banii si se retrage, sa va baga in ceva la o echipa mica de provincie asa de amorul artei, atit, vremea sa vina la dinamo a trecut am ramas cu sacalii astia incompetenti, praf ne-au facut, talnar ??? strategie contra lui Rijkaard, nici de gluma nu merge….Trist de tot baieti, trist, si mai trist e ca nu e doar Dinamo in deranjul asta ci toti…

corectorul  •  6 noiembrie 2009, 2:01

pana la urma Dinamo s-a prezentat sau nu la meci?cineva zicea ca sunt in concediu.eu credeam ca doar Cristea Printzu e in concediu!Dar se vede treaba ca de la Obor pana la Victoriei lumea e in concediu rau de tot!Deranj mare in cotet!Pluto,Goofy si niscai Dalmatzieni sunt loviti rau!Vorba fabulei:fotbalul nu e pentru catei!Important e sa participi,nu sa castigi!

iulian din Bacau  •  6 noiembrie 2009, 2:06

Promt ca mai tot timpul….bun articol! Si cel de aseara a fost reusit!
PENTRU FOTBALUL ROMANESC:

Sprijiniti pe cei precum Hagi,investiti in fotbal,respectati sportul rege,abandonati corabia ‘automultumirii’.

Conceisao (sau cum naiba se scrie) AFARA…TREBUIE UN ATRENOR CU REZULTATE CU EXPERIENTA SI LASAT SA CONSTRUIASCA CEL PUTIN 1 AN O ECHIPA PUTERNICA! intre timp d-lor de la Cluj investiti puternic in juniori,altfel sunteti un „foc de paie” ca pana acum!

„Gura Sabau, sa nu te aud…!” Sunt MOLDOVEAN dar apreciez valoarea si munca celorlalti indiferent de alte criterii! La Timisoara un antrenor de valoarea lui Balint nu se putea? Daca avea macar 50% din sprijinul de care se bucura Sabau ,echipa banateana avea acum un alt parcurs,opinia mea!

„Lipiiiiiii……******” Doar gura e de tine,in rest nimic! *****
SUNT STELIST SI MA DOARE SA VAD CE SE INTAMPLA CU FOTBALUL ROMANESC! PLANG IN CASA DE CIUDA CND VIZIONEZ LA TV…****** MECIURI,UNDE NU OBSERV NICI O MASURA SPECIALA,NICI O DOVADA CA ANTRENORII ACTUALI SI-AR FI FACUT TEMA IN LEGATURA CU ADVERSARUL! Nu mai vb de jucatori!
Pentru steau nu am solutii…nu vreau sa accept ca ar putea exista solutii..in afara plecarii lui becaali!

” dinamo…………..”. Adversari de temut pentru Gloria ,Poli,Pandurii,Ceahlaul! Pe timpuri, te bateai cu Steaua si ieseau niste derby-uri de plangeau si fanii hambalului,ai tenisului,si al altor sporturi….SLABI,SLABI RAU….BA DA CE SLABI….DAR NU AM VAZUT IN VIATA MEA JUCATORI MAI SLABI PREGATITI,MAI INDOLENTI,MAI PROST CRESCUTI PANA LA URMA!….mama ce slabi sunt astia….

Ce fotbal…halal pressa…halal suporteri!
Pai asa conducatori(patroni),asa pressa(can-can,aici nu includ vreo 4 baieti),asa antrenori,asa Mitica-liga,asa SANDU-cALIFICATU(la turnne finale),asa suporteri(la stadion sa-l injuram pe „x” sau „y”)…asa viitor…ASA FOTBAL!

BetInvest  •  6 noiembrie 2009, 2:34

Rusinoase rezultatele din seara aceasta. Nu intereseaza pe nimeni punctele acumulate. Se gandesc doar la bani. Daca acestiz nu sunt, nu trebuie sa ne califam ami departe. Puteau sa faca puncte pentru ele aceste echipe romanesti minuscule din Europa League pentru a beneficia de pozitii mai bune la viitoarele trageri la sorti. Insa…nu intereseaza. urziceniul e singura echipa competitiva. Bravo Galamaz! Bravo Onofras!

blackstone  •  6 noiembrie 2009, 3:11

Domnule Tolontan, in acest moment la Dinamo poate sa vina si Dumnezeu si tot nu ar reusi mare lucru. Explicatia e simpla: clubul este condus in continuare, din umbra, de MAI (sau cum s-o mai numi ministerul acum). Nimeni nu va renunta la nici o functie, intrucat asta ar insemna sa renunte si la foarte multi bani proveniti din diferite surse ilicite. Desi sunt suporter al lui Dinamo cred ca singura scapare ar fi ca acest club sa retrogradeze, ori sa fie infiintata o noua echipa care sa preia palmaresul existent.

gigi tabacaru  •  6 noiembrie 2009, 3:49

nici macar lucescu n-ar putea sa scoata ceva din…jucatorii astia de la dinamo.

Eugen Borbely  •  6 noiembrie 2009, 4:15

Domnule Tolontan,
Nu e numai Dinamo, e tot fotbalul romanesc, la toate nivelele. Floarea care se numeste acum Unirea Urziceni nu va putea de una singura. Dar nu putem progresa cu oameni care refuza progresul. Suntem, daca vreti, ca talibanii…Si istoria nu iarta pe cei care nu vor progresul. Daca nu credeti, mai avem timp sa vorbim…
Sanatate si succes in continuare.Asa cum am spus, eu mai citesc…

Tiesto  •  6 noiembrie 2009, 4:57

„Very touchy” dar niciun Lucescu nu mai poate repara ce au stricat altii !!!

ovi  •  6 noiembrie 2009, 5:11

Bun articolul dar cred ca ai inebunit cataline. Ce sa caute lucescu in romania? Lui ii este bine acolo in Ukraina, cu un patron multi-miliardar, un salar foarte mare, si la o echipa care va castiga probabil si anul acesta cupa UEFA (Europa League), asta daca nu are ghinion cum a avut cu timisoara. Mircea Lucescu nu va mai antrena in romania niciodata, sau poate acolo pe la 85 de ani, viitoarea lui destinatie o sa fie turcia, sau o echipa din topul europei.

Dinamo  •  6 noiembrie 2009, 5:56

tu scrii eu citesc nu aude nimeni ! DINAMO nu e asha rau cum pare ! E un DIAMANT neslefuit ! Dar il lasa cineva oare pe Nea MIRCEA sa i dea de cap ? „Nu ca e bATRAN” In schimb de tineretea lui borcea ne am saturat ! De aceea DINAMO are o medie infecta de Spectatori !

Silviu  •  6 noiembrie 2009, 6:03

Ati pus punctul pe i, domnule Tolontan! Il Luce in groapa nu este din pacate, decat un vis…

John  •  6 noiembrie 2009, 6:29

Oricum e prea tarziu.
Sunt pro Familia Lucescu, dar Razvan greseste cu MUTU si cred ca ar trebui sa mai mediteze de 5 ori. Poate nea Mircea sa-l mai invete ceva, ca altfel pierde 50% din suporteri. Din afara pierde 99%.
Numai ganduri de bine!

dan_daniel  •  6 noiembrie 2009, 8:04

asa ne trebuie. sunt niste figuranti pe teren. aseara suporterii erau ocupati mai degraba cu tortele, ca se uia platini ca la niste oameni ai junglei cand „faceau spectacol” „suporterii”, conducatorii erau ocupati cu arbitrajul si jucatorii erau si sunt in continuare ocupati cu cluburile de noapte, cu fite si cu noile achizitii in materie de masini si pitipoance. dar de fotbal cine se mai ocupa????? ce zicea mitica???? ca noi avem unul dintre cele mai tari campionate…. poate din coada.

Epigonul  •  6 noiembrie 2009, 9:13

Tolo, cum scria cineva mai sus, ai pus punctul pe i! Acum ramane sa mai pui si i-ul, la „visiniii”…;)

Tudor  •  6 noiembrie 2009, 9:21

Da, este un antrenor bun, dar in Romania toti se blameaza, nu neaparat din vina lor, dar mai ales din vina patronilor precum Borcea, Turcu, Becali, Iancu, Muresan si multi, multi altii. Si atunci, merita sa mai stricam un antrenor? EX: Walter Zenga, Marius Lacatus, Gheorghe Hagi (parintele lui Emre) etc.

Oscar  •  6 noiembrie 2009, 9:33

Mai ramane ca si Mircea sa accepte un astfel de sacrificiu si ca suporterii sa invete cum trebuie sa isi sustina o echipa. Daca pana si timisorenii au inceput sa faca gesturi precum cele de la Bruxelles nu cred ca mai are rost sa ne incapatanam sa contam in Europa. Personal, cred, cum vad ca mai crede si cineva mai sus, ca vina cea mare o au conducatorii cluburilor, care la fiecare insucces dau vina pe arbitri sau pe jucatori, pe care ii fac nesimtiti. Fotbalul este un sport si atunci cand pierzi trebuie sa te gandesti ca e posibil sa fi intalnit un adversar mai bun, sa incerci sa repari ce nu merge, nu sa spui, cum l-am auzit pe Moti, ca trebuie adusi jucatori scumpi. Pai daca e asa, el, Moti, sa se lase de fotbal. Dan Petrescu a facut echipa cu jucatori fara ifose, dar dispusi la concentrare si sacrificiu. Daca vom continua sa incurajem gesturi precum cele ale lui Mutu si sa trecem peste astfel de golanii, apreciind valoarea (relativa si aia) vom avea numai astfel de rezultate.

dinamorlando  •  6 noiembrie 2009, 9:45

Ne-am saturat de fotbalul asta!!!Poate prea mult!!!

ba(la)nel  •  6 noiembrie 2009, 9:48

Aveti dreptate d=le Tolontan…numai ca, daca s-ar pune problema venirii lui Lucescu, vor incepe unii si altii sa-l faca *****, Mitica Dragomir va fi impotriva si va incepe sa-l ironizeze, etc, etc…

La noi, competenta trebuie contestata…apropos…ce-a facut aseara Sahtior? 🙂

m1ha1  •  6 noiembrie 2009, 10:03

nici o echipa in Cupa UEFA nu a reusit sa faca ce a facut Urziceniul in Liga Campionilor !

catalinmz  •  6 noiembrie 2009, 10:17

Fii bun si nu mai pomeni numele Corvinul. Ramai acolo in noroi impreuna cu miticii tai.

Cătălin Tolontan  •  6 noiembrie 2009, 10:27

episgonul: ai dreptate, scuze 🙂 Nu doar observatia, dar si felul in care ai spus-o imi arata, a n-a oara ca avem cititori mai destepti ca noi. Multumesc!

lucian82  •  6 noiembrie 2009, 11:05

Da, fotbalul romanesc ar avea nevoie de M.lucescu( implicit Dinamo) dar trebuie tinut cont de cateva lucruri , vine M.Lucescu la Dinamo si cere urmatoarele reoganizarea clubului ,modernizarea stadionului ,aducerea de jucatori de valoare(brazilieni) toate astea cu un BUGET de la 50 milioane de EURO in sus ; cine-i asigura banii???!!.DE ACEEA Lucescu a antrenat la turci si acum in Ucraina fiindca acolo sunt BANI.Va dau un exemplu campionul de auto Titi AUR conduce un LOGAN ,iar GICA Popescu vine cu FERARI , ce sanse are T.AUR???!!Urziceniul e exceptia care comfirma regula( a prins 2 echipe in criza)

Dinny  •  6 noiembrie 2009, 11:08

Cam repede ai trecut peste perioada de la Dinamo,prea repede…te grabeai sa ajungi la colectia de invective la adresa jocului de aseara(si nu numai)val lui Dinamo…nu ca nu le-ar merita !
Daca nu se producea bulibaseala din decembrie’89 – pacat de victimele nevinovate si de iluziile noastre…) Dinamo ar fi facut in Europa,mai mult decat facuse Steaua in ’86-’89…o minima dovada ar fi acel Steua-Dinamo 0-3,cu Hagi&Co facuti arshice….

Dinny  •  6 noiembrie 2009, 11:14

„…avem cititori mai destepti ca noi”…miroase a ipocrizie si a plagiat(vezi Academia Catavencu)
Cin’ te crede ca o spui cu sinceritate ?!?
Si daca admit(prin absurd) ca o spui cu cinceritate,de ce Gazeta ne trateaza-prin forma si continut-ca pe niste deficienti ?!?

vio64  •  6 noiembrie 2009, 11:14

Lucescu nu va veni la Dinamo pt.ca nu e dispus sa lupte cu hotii .Dinamo e o ruina si dupa 35 de ani de urmarit fotbal pot spune linistit ca ne meritam soarta{si nu doar in fotbal}.Presa are o vina foarte mare pt. ca nu dezvaluie hotiile si este oarecum complice cu ceea ce se intimpla.Dar principalii vinovati sintem noi cei multi care asistam pasivi la totala degradare a vietii noastre.Ne meritam soarta pt. tot ce ni se intimpla.Doar un miracol ne poate salva.Cum e posibil ca la alegerile de la liga sa fie un singur candidat. Toate cluburile din Romania traiesc din bani publici si voi faceti interviuri cu patroni.Va asteptam cu analize serioase nu timpenii de 2 lei.Cu stima

cristi  •  6 noiembrie 2009, 11:21

Bravo Tolo ! Nu pentru „Oda” adusa lui Dinamo, ci pentru ca ti-ai adus aminte de Mincea Geamgiul !!! Sunt siguri ca din toti cei care isi exprima parerea aici, nici macar jumatate nu isi mai aduc aminte de el. O sa-mi spui ca se intampla asa pentru ca tin cu alte echipe… Posibil, dar Mincea ramane in inima rapidistilor pentru caracterul si dragostea lui fata de Rapid, nu pentru faptul ca a fost un lider de galarie.Si din pacate oameni ca el nu prea mai gasesti in peluzele de azi.

spadacio  •  6 noiembrie 2009, 11:24

de cand un ziarist numeste antrenorul la o echipa de fotbal? si 2. Cataline! esti redactorul sef al celui mai puternic ziar de sport din Romania. asta te obliga sa fii impartial. daca suferi pentru dinamo, vaicareste-te inauntrul tau, dar la nivelul asta e nepermis sa scrii un articol atat de partizan. un lider de opinie cu atata putere trebuie sa gandeasca mai sus decat un fan din galerie.

Cătălin Tolontan  •  6 noiembrie 2009, 12:12

Dinny: tu zici ca e un articol anti Dinamo. spadacio: tu, ca e un articol dinamovist. V-am alaturat reactiile k sa vedeti cum e sa fii ziarist si cum se citeste in cheie dubla ceea ce scrii 🙂

Brescia  •  6 noiembrie 2009, 12:32

Asera nu m-am uitat la Dinamo(desi sunt dinamovist), paraca stiam ceea ce avea sa urmeze.Suntem niste incompetenti, si eu cred ca Lucescu este solutia dar nu va veni atata timp cat in fotbal exista borcea,turcu,becali si alti incorigibili.

sandmann  •  6 noiembrie 2009, 12:39

DINAMO A MURIT!
TRAIASCA DINAMO!

ggbdfg  •  6 noiembrie 2009, 12:46

Cind te gindesti ca vor sa-l aduca pe Andone, dat afara de la arabi, cam iti faci o idee despre conceptul de performanta la Dinamo. Sau cind vezi ca alintatul echipei, Printul Cristea, a fost si el refuzat de arabi. Si joaca pe post de vedeta, alaturi de alti refuzati (Moti, Niculescu, Tamas, Zicu) – „jucatori bumerang” (cum erau numiti de A. Georgescu intr-o postare), oriunde ii arunci, ei revin la Dinamo. Pe post de mari vedete.

levin ct  •  6 noiembrie 2009, 13:10

tolo,nici tu nu crezi ceea ce scrii acum! cu actuala conducere,lucescu nu are cum sa lucreze, chiar daca iubeste dinamo. apoi,eu cred ca s-au prezentat in halul asta aseara in mod deliberat,ptr ca au doua meciuri f grele in campionat cu rapid si timisoara,chiar borcea sugerind cumva acest lucru. alta explicatie nu vad,dupa cele trei meciuri jucate totusi altfel. acelasi lucru e valabil si ptr celelalte echipe, dar ramine o intrebare: vrei in cl, dar CUM te prezinti acolo? ptr acesti nemernici(patronii echipelor),nu conteaza blazonul international al echipei lor,ci numai BANII!! borcea spunea acum vreo 2 zile ca daca trece de grupe,primeste doar vreo 200 mii de euro, pe cind, daca ia campionatul are 10 milioane. imaginea echipei pe plan international nu conteaza?!?

vasim  •  6 noiembrie 2009, 13:10

Borcea sa isi dea demisia!
Din cauza antrenorilor adusi si schimbatzi rapid a distrus echipa!
Turcu sa plece pentru ca el isi critica jucatorii dupa fiecare meci si creaza o atmosfera foarte proasta la echipa!
Avem nevoie de un nou investitor gen Tiriac! Dar el sa fie singurul investitor la club!
Avem nevoie de un antrenor cu experientza si de prestigiu gen Lucescu senior.
Dar credeti ca cineva lasa oul de aur din mana!?!?!?

Liviu  •  6 noiembrie 2009, 13:38

Problema nu este ca Dinamo a pierdut ci ca s-a facut de ras…macar celelalte echipe au aratat ceva …putin , dar parca s-au zbatut…la meciul lui Dinamo parca nu puteam privi…

Zamolxe  •  6 noiembrie 2009, 13:49

Pare o solutie buna Tolo. Sunt sigur ca si Hagi ar face treaba cu Steaua ori Lacatus, Dan Petrescu daca oierul s-ar da la o parte. Problema pleaca de la organizarea ligii, unde s-au schimbat regulile pt interesele lor materiale.
Am cautat solutia cea mai simpla. Eu sunt pentru straini in campionat, ba chiar si in Nationala, insa cu „bananieri” de mana a 3-a nu faci performanta. Mai bine cresti juniori, ca pustii din ziua de azi sunt experti la fotbal pe PS3, dar s-ar lejer peste orele de educatie fizica.
Aceeasi problema o vad si in arbitraj. Toata lumea vorbeste de blat, dar nimeni nu pateste nimic. Si toate astea pleaca de sus, de la gasca lui M Sandu care trebuie judecat pe un stadion, in faza tuturor iubitorilor de fotbal dejamagiti de rusinea pe care o traim acum. Cum au pus mana pe cluburile de fotbal „afaceristii” gen borcea, becali, mititelu, penescu, etc. se poate afla, dar la fel de usor se pot schimba regulile si se pot confisca aceste valori pentru a fi redate celor care mai cred in performanta. Satisfactiile traite de fotbalistii din „Generatia de Aur”, dar mai ales de suporterii nu pot fi cuantificate in putini de branza sau butelii.
Noi vrem RESPECT!

ciupi  •  6 noiembrie 2009, 14:29

dar oare va veni?

Nelutzu  •  6 noiembrie 2009, 15:41

Vorba cuiva ‘ma doare inima pentru ce s-a petrecut aseara’. Nu vreau ca nea Mircea, la varsta domniei sale, sa traiasca vreo pacaleala la nici una dintre echipele romanesti. Poate sa-l ajute in tacere pe RAZVAN. Si mi-as dori cumplit acest lucru. Dar sa fie pacalit de vreun patronel roman, sau umilit, sau injurat, n-as dori niciodata.
Ca Tolo tine sau nu la Dinamo, nu e important. Eu tin cu Steaua. Si ce-i cu asta? Nu sunt un marginit si nici nu am ochelari de cal. Ma detasez de tot ce e prost (si sunt destule) la Steaua. Ma doare lipsa jocului de fotbal. Ma doare lipsa spectacolului. Ma doare stopul (facut de prea multi jucatori) in care mingea fuge ca nebuna. Ma doare pasa ce n-are destinatar. Ma doare sutul in plopii de pe margine. Nea MIRCEA, sa nu crezi in lacrimi!

Dinny  •  6 noiembrie 2009, 17:19

Tolo !
Remarca mea,ptr.perioada petrecuta de Mircea Lucescu la Dinamo,nu contesta ideea de fond a articolului,ci doar trecerea in graba peste -POATE- perioada de varf a lui Mircea in Romania.
Echipa aceea,promitea foarte mult…numai cand te uiti ce mijlocasi avea:Klein, Lupescu, Lupu, Sabau, Mateut…
La chestia cu plagiatul,nu reactionezi ?

supertuxy  •  6 noiembrie 2009, 17:29

Da ce e cu propunerea asta? Lucescu a zis clar ca nu se mai intoarce in Romania.

galata  •  6 noiembrie 2009, 18:29

asta ne este valoarea! aveti si voi, ziaristii, partea voastra de vina. voi il botezati pe orice fotbalist care riica putin capul: „noul mutu”, „noul chivu”, „printu'” etc. pe umerii acelui fotbalist ii puneti si voi o povara. restul vinei le apartine conducatorilor si antrenorilor…nu sunt realisti!
http://www.erepublik.com/en/referrer/alfascorpio

eminescu  •  7 noiembrie 2009, 10:02

fotbalul este oglinda societatii ! turcii au o economie care duduie iar romania e o tara din lumea a 3-a; la dinamo nici daca vine fergusson nu se va schimba ceva ! ca sa se schimbe ar trebui ca borcea si turcu sa fie numai investitori nu si antrenori-nutritionisti si ce se mai cred ei ca sint

toate astea-s valabile si la steaua si la rapid si la timisoara

Chris gheorghe  •  7 noiembrie 2009, 19:50

Asa patesc toate cluburile mari sau mici unde conducatorii sau patronii isi baga nasul crezindu-se mari secialisti.Care era problema
anul trecut ca Dinamo nu a luat in final campionatul pe care poate il
merita era totusi in primele trei nu retrogradase in liga secunda.Cum
au procedat marii specialisti in ale fotbalului l-au dat afara pe
Rednic asa cum facusera si cu Andone!Ce fac ei acum cind echipa este
la pamint este o rusine? Va spun eu alearga dupa Andone,mai nou am
auzit ca si dupa Rednic adica ne intoarcem de unde am plecat.Dovada
mai mare de timpenie de lipsa de viziune nici ca exista in concluzie
cu asa conducatori nu mai aveti pretentii fratilor.

avocatul craciun  •  7 noiembrie 2009, 20:01

nu cred ca se va implica vreodata mircea lucescu la dinamo.are o situatie financiara deosebita care il impiedica sa colaboreze cu borcea ,turcu si ceilalti.dinamo este imaginea fidela a fotbalului romanesc.am ajuns rau de tot daca echipele noastre pierd detasat in cupele europene si apoi declara la unison ca se concentreaza pe campionat. e rusinos!

Comentează