Gemenii deziluziei

La 1-0, Rapid a căzut în admiraţia propriului joc. Dar a făcut-o în stilul acela boem, „hai, frate, că e bine, măcar să nu pierdem!, şi n-a pierdut, însă dacă îşi păstra dăruirea şi pasiunea pentru pase, ar fi avut mari şanse să cîştige.

duminică, 25 octombrie 2009, 11:17

La 1-0, Rapid a căzut în admiraţia propriului joc. Dar a făcut-o în stilul acela boem, „hai, frate, că e bine, măcar să nu pierdem!, şi n-a pierdut, însă dacă îşi păstra dăruirea şi pasiunea pentru pase, ar fi avut mari şanse să cîştige.

Ce se întîmplă însă cu Steaua şi cu Dinamo, binomul de strălucire dureroasă al acestui campionat? Frămîntările de la club şi de pe bancă sînt evocate deseori ca să indice cît de amare sînt rezultatele.

Numai că problema e pusă strîmb. Steaua şi Dinamo au ajuns rău pentru că şi-au schimbat des antrenorii, nu şi i-au schimbat pentru că au ajuns rău. De altfel, cînd au avut rezultate, cohorta de şefi de la Dinamo şi unicul patron al Stelei au găsit motive să întreţină balamucul.

Ei au obţinut mediatizare, dar echipele s-au rostogolit. Cu cît e mai mare starea de anxietate de la un club important, cu atît conducătorii sînt mai des invocaţi la televizor. Fără folos.

Sigur că Dinamo a avut în această etapă un penalty nenegociabil, clar şi dur, sigur că Steaua a dominat repriza  a doua împotriva Rapidului, dar ele rămîn gemenii deziluziei în Liga 1.

Comentarii (37)Adaugă comentariu

daniel  •  25 octombrie 2009, 23:29

ma bucur sa vad totusi ca echipe ca Dinamo fac egal acas cu Bistrita…destui anii stiam exact ca Dinamo bate SIGUR e Bistrita acasa

jiji  •  25 octombrie 2009, 23:35

Parerea mea ar fi alta,lipsa de valoare a loturilor celor 2 granzi au adus lipsa de rezultate.oricine ar veni antrenor nu ar putea obtine mai mult cu jucatorii pe care i au cele 2 echipe.asta e purul adevar,steaua nu are un atacant de valoare.

Pacuiul lui Soare  •  26 octombrie 2009, 0:13

corect, conducerile au ruinat cele 2 cluburi si le-au folosit pt a iesi in public, fiind unica lor sansa de a iesi in evidenta.

mos craciun  •  26 octombrie 2009, 0:31

corect si pacat in acelasi timp !!!

suporter  •  26 octombrie 2009, 0:41

Va grabiti domnule Tolontan, campionatul este lung.

sarko  •  26 octombrie 2009, 0:53

Lipsa de valoare a loturilor, paranoia, instabilitatea psihica, cultul pearsonalitatii ( pentru Ierbivorul din pipera), le cunoasteti si voi. Centru de influenta in fotbalul romanesc s-a mutat in Ardeal.
Avem acum un derby CFR-Poli Tim, echipe ce au trecere la fluierasi, un fel de Steaua-Dinamo din vremea comunismului, dar voi va faceti ca nu vedeti.

explorish  •  26 octombrie 2009, 1:07

si ca sa vorbim putin si despre fotbal, daca-mi permiteti, mi se pare mie sau se vede mana lui halagian la bistrita?

Ledutzu  •  26 octombrie 2009, 1:24

Daniel, incearca intai sa inveti sa fi coerent in exprimare si pe urma o sa t las sa vorbesti si de dinamo. Pana atunci, fugi sa iti faci lectiile.

mihai  •  26 octombrie 2009, 2:43

Mie mi se pare ca Steaua este la 2 puncte de locul 1. Tie ti se pare ca e asta o catastrofa?
In rest, cu schimbarile dese de antrenori si cu nebunia „finantatorilor”, sunt de acord cu tine.

mihai  •  26 octombrie 2009, 2:44

A, si sunt perfect de acord cu Sarko de asemenea!

Sobiesky  •  26 octombrie 2009, 8:53

fotbal fara suporteri, nu este fotbal. plecati toti din fotbal!!!! lasati huliganilor,patronilor lumea pe stadion.

nicole  •  26 octombrie 2009, 9:17

trtebuia spus si doua vorbe despre adfucerea arbitrilor strainieu zic ca-i bine deoarece ai nostri se inmormanteaza singuri,nu ca n-ar avea valoarr ci pentru faptul ca sunt manevrati.ati vazut la meciul steaua-rapid cum surdu,nicolita,szekely se tavaleau pe joc la impacte care se intampla mereu in fotbalul mare uitandu-se ca cersetorii la arbitrul austriac solicitand decizii care nu se cuveneau.atentie la romani ca se tavalesc pe jos avertiza presa scotiana inaintea meciului cu unirea urziceni.aveau dreptate ca stieau ei ce stieau,numai ca ai nostri jucatori au bagat la cap reprosul so n-au facut ceea ce se mai face prin campionatul nostru.si o doleanta tolo,domnule daca gsp tv se considera un post tv european pai domnule nu se poate ca pe sigla sa din timpul emisiunilor sa nu apar in permanenta,ca in anglia si oriune,s orul meciului si timpul scrus de joc.ce se poate intimpla sa nu deschizi la timp sticla,din varii motive,si parca esti pe alta lume,navighezi in…bezna.multumesc pentru rabdarea de a citi cele exprimate.

Santierul  •  26 octombrie 2009, 9:33

pai trebuie pusa rapid problema psihologului la echipa (pentru a N-spea oara) si a stabilitatii.

Am facut o repriza de psihanaliza relatiei -patron-antrenor, poate te intereseaza.

cu stima, Santierul

ciupi  •  26 octombrie 2009, 10:21

daca nu iesea herea la pauza – n-as fi crezut sa gandesc asa ceva vreodata -,la care adaug si accidentarea lui stoperului, steaua nu scotea acest unu la unu egal cu nimic la nimic.

Cătălin Tolontan  •  26 octombrie 2009, 10:33

suporter: e o observatie valabila pentru inceputul de campionat, evident

Cosmin  •  26 octombrie 2009, 11:31

Am lasat si eu un comentariu aseara, neaprobat inca din motive pe care nu mi le explic, imi place sa cred ca a fost doar o greseala asadar Il reiau, suna cam asa:

„Normal, de ce sa discutam despre Rapid, hai sa vorbim de Steaua si Dinamo. Pff! Aproape ca m-a pacalit inceputul articolului, credeam ca va fi o analiza a meciului tocmai incheiat, apoi mi-am adus brusc aminte ca nu-s pe blogul lui Vochin.

Insa nu-i nimic. Daca articolul de fata nu trateaza Rapidul, o voi face eu in acest comentariu, dar doar putin. Intr-adevar, am eu o frustrare mai mare legata de ponderea prezentei in media centrala a echipei visinii – ia numarati cate stiri cu Steaua si Dinamo sunt pe GSP in orice zi.

Asadar, vreau sa spun ca observatia referitoare la instabilitatea bancilor tehnice poate fi extinsa si la cea de-a treia echipa din capitala, in speta Rapid. Bergodi – dat afara mintenas, fara sansa de a se dovedi. Peseiro? Un fel de Bonetti! Acum ceva timp Dan Petrescu a avut parte de un traseu similar, cine-si mai aminteste escapada lui din Giulesti, orchestrata de don Giovanni?

Noroc cu batranii casei Hizo si Rada. Ce frumos ar fi sa dispara, deodata, si Becali si Copos si Borcea. Si sa vina in locul lor cineva ne-manjit. Ah! Visam deja!

Multumesc si sanatate!”

Roro  •  26 octombrie 2009, 11:37

La 0-1 la Glasgow, Unirea a atacat si a egalat,iar Dan Petrescu a ordonat atac si dupa 2-1.Rapidul a fost superioara,dar dupa 1-0,mai ales in repriza a-II-a cred ca Hizo a sunat retragerea,altfel nu imi explic de ce Rapid nu a mai fortat un gol,doua,cind Steaua nu juca nimic.Asta este diferenta intre Petrescu si ceilalti antrenori.

lucian82  •  26 octombrie 2009, 11:38

Cluburile Dinamo si Steaua sunt in CRIZA la fel ca tot fotbalul romanesc; unii insa vor sa vada CRIZA doar la altii ,ca si cum in afara STELEI si a lui Dinamo celelalte echipe ar juca si ar obtine rezultate extraordinare in cupele eiropene.Si ceva pt. contestatarii lui Becali cand o sa procedeze si ei ca suporterii lui Liverpool in relatia cu patronul; sa conteste patronul si sa-i ceara plecarea printr-un miting civilizat in ziua meciului(eventual la Palat in aleea Alexandru nr.1)si seara sa sustina EHIPA pe tot parcursul meciului. poate peste20ani??!! Sa ne pastram optimismul si sa gandim pozitiv

Matei  •  26 octombrie 2009, 13:11

Singura sansa este sa dispara clanul becali, deci mai avem de asteptat. In rest, metoda ieftina de manipulare, sa spui doar o parte din adevar ca sa il trimiti in derizoriu: au fost DOUA PENALTY-uri clare, recunoscute de toata lumea (mai putin de CT).

petre  •  26 octombrie 2009, 13:27

tot fotbalul romanesc e in criza profunda, partial din vina jucatorilor, nulitati cu aere de mari vedete, partial din cauza antrenorilor si a patronilor, care au adus straini fara valoare in loc sa creasca copii si juniori, performantele din anii 80 ale Stelei, Craiovei, Dinamo au fost facute cu jucatori romani nu straini, din pacate nici conducerea federatiei si nici a ligii (ce te pot astepta de la Dragomir) nu dau semne ca inteleg gravitatea situatiei, nu iau nici un fel de masuri, faptul ca Steaua si Dinamo sunt mediocre e in principal din cauza patronilor care schimba antrenorii extrem de des, dar si jucatorii stau mai mult prin cluburi sau baruri decat se antreneaza, jucatorii nu au forta si nici viteza, sunt lenti si terminati dupa o repriza, asa nu se poate face performanta serioasa!

Cătălin Tolontan  •  26 octombrie 2009, 13:31

Matei: doua scrie si gazeta azi. Mie mi s-a parut foarte clar ultimul. Nu e nici o manipulare, e o opinie.

UltraMihai  •  26 octombrie 2009, 13:37

Bravo! S-o tina tot asa ! :))
Hai POLI !

simplu suporter  •  26 octombrie 2009, 13:43

corect articolul. o singura observatie. Rapid NU A PUTUT sa mai alerge in adoua repriza. li s-a terminat benzina dupa prima. foarte evident.

fotbal  •  26 octombrie 2009, 13:46

gandire de ultras 🙂 mi se ridica parul pe ceafa, pulsul, tensiunea si alte cateva cote de atentie cand spui despre steaua si dinamo ca sunt gemene

Matei  •  26 octombrie 2009, 13:50

Scuze, citisem GSP de dimineata, dar mi s-au parut clare amindoua.
Am exagerat, dar in tot acest campionat au fost multe situatii flagrante in care am fost dezavantajati, incepind chiar cu primul meci (ofsaid-ul la Claudiu Niculescu). Mi-as dori sa scoateti mai mult in evidenta aceste momente, dupa cum, pe buna dreptate, ati insistat pe greselile facute in favoarea noastra in anii trecuti.
De asemenea, mi-as dori sa abordati cu si mai multa forta subiectul implicarii nocive a clanului becali in viata echipei Dinamo de-a lungul timpului. Traim (nu doar eu, toti suporterii) o frustrare si o dezamagire fara margini, eu personal am renuntat sa mai merg pe stadion pentru a-mi proteja sanatatea. Daca ii veti expune, veti avea sustinerea tuturor iubitorilor de fotbal, pentru ca tot ei au distrus si echipa nationala (acum vor sa scape de selectioner sau macar sa ni-l bage inapoi pe git pe mutu – nu, multumim, ne-am inecat cu el destul 10 ani).

Cătălin Tolontan  •  26 octombrie 2009, 13:59

Matei: aha, citisei, ai vazut ce scrie pe pagina 1, dar ai zis sa acuzi ca poate tine. E un fel de a forta absolut aiurea, pe bune!

Matei  •  26 octombrie 2009, 14:42

Citisem si m-am referit ce ai spus: „un penalty nenegociabil”. Au fost doua, nu unul. Mi-am recunoscut greseala si ti-am prezentat scuzele. Speram sa reactionezi la partea a doua a mesajului, dar poate o sa o faci prin continutul Gazetei.

bigi  •  26 octombrie 2009, 16:02

Draga Tolo,

Cred ca ai vazut alt meci, sau te intereseaza acum numai Rapid, ca Steaua nu mai e „la moda”. Nu-mi explic asertiunea:”…însă dacă îşi păstra dăruirea şi pasiunea pentru pase, ar fi avut mari şanse să cîştige.” (Rapidul, desigur).
Numai ca Rapidul in repriza a doua nu a mai existat pe teren, Steaua trecand pe langa o victorie care, daca s-ar fi realizat, facea inutil, chiar penibil articolul tau, total fortat. Nu cumva „dăruirea şi pasiunea pentru pase” le-a luat-o Steaua? Sa mai spun si despre eroarea grava de arbitraj care a facut ca Rapidul sa joace pana la sfarsit cu totii jucatorii pe teren, inclusiv M. Constantin?… Chiar ai vazut meciul de aseara?
PS- sper sa „treaca” si opinia mea.

V.  •  26 octombrie 2009, 19:33

@bigi: Nu iti inteleg inversunarea, ceea ce s-a scris in articol e adevarat: daca Rapid juca la fel dupa pauza nu se stie daca Steaua avea puterea sa ia jocul in mana. In mod evident prostia facuta de Rapid i-a usurat misiunea Stelei, ceea ce nu ii scade din merite. In ceea ce priveste greseala de arbitraj ce pot sa spun? Si eu (ca si rapidist) am vazut un offside inexistent care l-a oprit pe Grigorie, parca, dar pot spune ca nu m-am suparat pentru ca greseala e omeneasca. Aaaa, cand il vezi pe Tudor crispat in teren incercand sa isi doboare vrajmasii (care or fi ei, in mintea lui bolnava) si facand nu greseli ci tampenii, atunce te enervezi cand se fac greseli. Si pot sa mai adaug despre arbitraj ca cei de aseara vin dintr-un campionat de nivelul diviziei B de la noi (cel austriac – crede-ma, am vazut in primavara un derby!) dar sunt seriosi si isi fac treaba corespunzator iar pentru ei da, poti sa treci cu vederea cateva greseli pe meci daca isi fac treaba per total si nu strica meciul fragmentandu-l cu cartonase, enervand pe toata lumea si stricand putinul ce ne-a mai ramas din fotbal…

milici  •  26 octombrie 2009, 19:53

Steaua, daca castiga cu Rapidul, si merita s-o faca, era lidera.
Dinamo, daca nu era furata copios in vreo 4 meciuri conducea detasat.
CFR si Poli au dezamagit duminica din comentariul GSP, nu neaparat adevarat.
La o analiza scurta si la obiect singura echipa pe val e Vaslui.
Dar daca cele doua (Steaua si Dinamo) si-au ridicat suporterii in cap, de ce sa nu incurajam situatia facandu-i fortat GEMENII DEZILUZIEI.
So pe ei baieti!
Intarata-i pe suporteri, unora le pasa poate prea mult.

2449  •  26 octombrie 2009, 20:53

nu pot decat sa ma bucur

milici  •  26 octombrie 2009, 21:30

@v
Si baba era ministru de razboi daca…
Relativ la arbitraj i-ati facut un taraboi lui Tudor ca n-a dat un penalty care transformat si cu golul din offside duceau tot la 1-4.
Copos si Hizo s-au isterizat de-am zis ca au nevoie de camasa de forta.Cand a fost vorba de posibila dubla eliminare a lui Constantin (arbitrul nu a dictat-o ca sa nu dezechilibreze meciul)e liniste totala din partea celor doi.Hizo a parat inteligent la Proces-Nu mai vorbesc de arbitraj!Dupa care , uitand ce a zis, s-a lansat intr-o noua tirada de 10 minute impotriva lui Tudor, isonul tinandu-l moderatorul.
Steaua n-a carait mai nimic, Stoichita modest se facea ca nu stia.
Si asa Rapidul era varza, ce s-ar fi intamplat in 30 minute de superioritate numerica?
Pai ne deranjeaza arbitrii care nu ne ofera avantaje, NEM TUDOM despre aia care ne ajuta.

milici  •  26 octombrie 2009, 21:32

@2449
Eu ma Gigel Bucur ca tin cu Poli Tim.

alex  •  26 octombrie 2009, 21:51

tinand cont k steaua-i la 2p de primu loc si inca in europa cu sanse mici de calificare (dar sunt)..nu vad rostu acestui articol…inafara de unirea urziceni care arata o stabilitate la toate nivelele..celelalte echipe nu se detasaza cu nimic…steaua cu-n patrona adevarat nu cu mascariciu care ne patroneaza astazi ..s-ar bare fara nicio problema la campionat.

m68  •  27 octombrie 2009, 0:04

Conducerile celor 2 echipe sant preietene intre ele au si un numitor comun fratii becali, mananca impreuna,beau impreuna,ies la gaga impreuna,nu-i normal sa fie amandoua la mijlocul clasamentului tot impreuna?NORMAL AR FI SA PLECE impreuna pt TOTDEAUNA.Ar fi o mare gura de oxigen pt tot fotbalul romanesc.Si atunci „granzii” ar redeveni GRANZI.

Cris4co  •  27 octombrie 2009, 1:27

Echipele s-au rostogolit pentru ca nu se pot automintii la infinit!
Presa minte,patronii mint dar suporterii lu Steaua si lu Dinamo nu anghit minciuna!!!Pai daca ei nu o anghit noi ai Rapidului ce sa va zicem?
PESTE ANI SI ANI …SA VA AMINTITI!
NOAPTE BUNA!

V.  •  27 octombrie 2009, 11:28

@milici: Eu m-am referit la Tudor in general, prin comparatie cu arbitrul austriac, si nu ca ar fi furat Rapidul in meciul cu CFR! Gandeste-te cate meciuri a stricat Tudor (nu neaparat ale Rapidului) si poate ca o sa-mi dai dreptate.
Cu CFR-ul Rapid a jucat mai bine dar si-a facut viata grea prin ratari, iar CFR a stiut sa profite de norocul de a-l avea in fata pe Marinescu. Nu am fost de acord cu comentariile gen „CFR-ul este cea mai buna echipa” pt. ca in meciul cu Rapid nu si-a aratat valoarea fotbalistica ci doar a stiut sa profite cand a avut ocazia. Bravo lor pentru asta, dar de aici si pana la a-i declara cei mai buni din campionat e drum lung…

Comentează