Bătrînul cu păr alb

Figura lui Stoichiţă spune tot. La începutul meciului se plimba ca o panteră trecută de prima tinereţe pe marginea cuştii. Cînd unul din doi microbişti din România ţin cu echipa ta, cînd te întîlneşti pentru prima oară cu publicul pe teren propriu, cînd miroase a cucută în Drumul Taberei, atunci te cocoşează stratul de nori de deasupra stadionului.

duminică, 4 octombrie 2009, 9:07

Figura lui Stoichiţă spune tot. La începutul meciului se plimba ca o panteră trecută de prima tinereţe pe marginea cuştii. Cînd unul din doi microbişti din România ţin cu echipa ta, cînd te întîlneşti pentru prima oară cu publicul pe teren propriu, cînd miroase a cucută în Drumul Taberei, atunci te cocoşează stratul de nori de deasupra stadionului.

Steaua a dat ce poate, dar poate puţin. Atît de puţin încît nu e deloc deplasat să remarci că Bistriţa a fost echipa mai tehnică. Deşi nu aducea mai mult de trei, patru jucători în preajma careului lui Zapata, Gloria a ratat cîteva ferestre clare spre victorie. Cînd s-a spart una dintre ele, camerele de luat vederi au arătat coama albă a lui Halagian, ce trece timpul!, antrenorul oaspeţilor aruncîndu-şi de furie şapca pe jos. Dacă ar fi învins în Ghencea, gestul de maximă bucurie ar fi fost să şi-o pună invers şi să apară la conferinţa de presă cu pantaloni umflaţi, ca un rapper renăscut. „Au stat la cutie”, a zis Stoichiţă. Hai, Mihai, că nu e adevărat, poate zîmbi oricînd Armeanul!

Două cuvinte despre Balaj, cel care a văzut penalty în prima repriză pentru gazde. Eliminăm orice discuţie despre integritate, ar fi deplasat să vorbim în aceşti termeni cînd e vorba de un arbitru de top european, şi ne gîndim că probabil Balaj a intrat în acea fază superioară a carierei lui în care vede mai bine decît martorii oculari şi decît camerele TV. E atît de rafinat că nu-l mai înţelege nimeni. De regulă, cei care continuă aşa sînt recrutaţi pe post de vizionari în serialele AXN. Poate că nu asta vrea Balaj.

Comentarii (43)Adaugă comentariu

Fane Rosca  •  4 octombrie 2009, 21:20

Famiglia a reusit ce n-a reusit Partidul Comunist…fanii Steaua & Dinamo impreuna, cu un scop unic. Nice…

emg  •  4 octombrie 2009, 21:24

stoichita nu are valoare de steaua. discutam discutii aiurea, cand de fapt e asa de simplu. bergodi era de 2 ori mai pregatit ca el, oricine se uita la fotbal de ceva timp isi da seama de asta. cum va explicati altfel ca stoichita a antrenat atat de multe echipe in atat de multe tari si nicaieri nu s-a remarcat cu ceva deosebit?

tudor999  •  4 octombrie 2009, 21:28

sa fim seriosi, stoichita a fost facut k.o tactic de catre armeanul de 72 de ani, de pe banca bistritei. cine se astepta ca taticul lui 5-4-1-focu`la ei, avea sa vina in ghencea cu un modul 4-3-3 ? i-au sufocat pe stelisti la mijloc ,avand mereu in iodi omul in plus. stoichita nu vede ca toja e un fotbalist mediocru, tehnic, mingicar, dar fara viteza, fara piciorul drept, fara agresivitate…lent, atat de lent…nu vede ca p. marin nu mai poate sa duca la 36 de ani ritmul joi-duminica-joi…daca nici cu bistrita nu-l menajezi, cand ? el duce ca efort, dar se rupe cate ceva in interior. l-a derutat pe surdu, ajuns din atacant,fundas dreapta, dupa ce in prealabil il mutase mijlocas. e drept ca pe stoichita nu-l ajuta nici lotul, aici e vina staff-ului lui bergodi. sunt obositi, se rup pe rand, banel,tanase,golanski…e vina lui mache si argaseala, grzelak nu a adus nimic in joc. improvizezi cu ninu si rada, te trezesti cu mingi centrate in tribune. dar totusi, sa te ”faca” tactic un batran care n-a mai antrenat de vreo ,cat ?, 4 ani…pfff

celalat microbist  •  4 octombrie 2009, 21:45

De unde pana unde 50% din microbisti tin cu steaua? poate in anul 1986 dar astazi 2009 nici cei din ghencea nu tine cu steaua

just2win  •  4 octombrie 2009, 22:01

cum sa steau la cutie? cand ei au avut cele mai mare ocazii

m1ha1  •  4 octombrie 2009, 22:02

corect, steaua poate putin, dar vina o are doar ciobanul.
Lui ii pasa doar de mandria sa si ar face orice pentru asta.
Bine i-a facut Bergodi.

jiji  •  4 octombrie 2009, 22:17

Problema e ca a fost penalty.eu nu inteleg un lucru stiochita o sa foloseasca mereu aceeasi echipa?el nu a auzit de sistemul rotatiei?

mm  •  4 octombrie 2009, 22:29

Ia schimbati-l pe Becali (dupa ce ai schimbat 10 jochei te gandesti ca poate era mai bine sa schimbi calul!) sau macar trimiteti-l la Bruxelles, sa stea acolo fara sa mai deschida gura, sa vedeti cum se redreseaza echipa!

Pacuiul lui Soare  •  4 octombrie 2009, 22:34

ce vorbiti prostii, Steaua lui Stoichita joaca mai in viteza :DDDDDDDDDDDD

Demisia Pupitza!
Mars Ciobane!!!

Nea Caisa  •  4 octombrie 2009, 22:36

Gigi trebuie sa il caute pe Titi Teasca!

just2win  •  4 octombrie 2009, 22:42

de ce se spune ca echipa lui stochita joaca ofensiv? cand ultimele rezultate nu prea arata asta…

[D][S][N]  •  4 octombrie 2009, 22:51

A spune ca Steaua poate putin, mie mi se pare o greseala.
Ca a jucat foarte putin, ca a aratat la fel de putin, e adevarat; dar ca poate putin, asta ramane sa vedem abia la sfarsitul turului. Mie nu mi se pare ca asta e tot ce poate Steaua cu lotul actual de jucatori.

martoru  •  4 octombrie 2009, 22:51

e cat se poate de clar ca si steaua si dinamo sunt echipe de pluton… desi de la lotul din stefan cel mare se poate astepta ceva mai mult… dincolo, in ghencea, la ce lot are echipa nici nu ai ce performante sa-i ceri… ocuparea uni loc in editia urmatoare a europa league va fi foarte greu de obtinut, asta daca in pauza de iarna nu se fac ceva transferuri serioase

corectorul  •  4 octombrie 2009, 23:27

Batranul cu parul alb nu e de ajuns! Daca lanterna rosie sterge pe jos cu tine,ai nevoie de Batranul cu parul alb si toiag (si cal). Ma refer la nenea ala din „Stapanul inelelor”.Sa-i altoiasca cateva toiege lui Gigi, sa-i indrepte picioarele lui Surdu (rateaza din pozitii din care nici eu nu as reusi!)Si multe alte lucruri se pot face cu toiagul!M-am luat cu vorba si era sa uit ca Batranul si nu Toiagul era tema in discutie! „Batranul si Marea (Dezamagire)”,merge? Eventual etapa viitoare?

AlexFilipescu  •  4 octombrie 2009, 23:28

Salut,bun articoul si obiectiv.De ce am scris?
In speranta ca vei citi si vei reactiona la ceea ce iti voi spune acum:Am fost la tribuna 1,cum zice si becali insa noi cei ne-ultrasii ne-am mutat sus,pentru ca PLOUA>>>>nu am avut nici un moment in care sa ne gandim sa ne separam de baietii aia…Eu atat am vrut sa spun…acest personaj se foloseste de presa sa MINTA CU NERUSINARE….toti cei prezenti l-au injurat cel putin de 2,3 ori.

Te rog Cataline……scoate tu in evidenta faptul ca tot stadionul a fost impotriva lui…si ca noi cei de la tribuna a doua ne-am adapostit de ploaie.Iti multumesc!

jiji jeep  •  4 octombrie 2009, 23:33

comentariul dvs. d-le tolontan este pertinent,dar este foarte greu sa faci performanta cu o generatie de fotbalisti care de cand se legitimeaza au in cap numai euro si dolari ! aici o mare greseala o au si parintii care isi duc odraslele spre fotbal cu gandul ca o data ajunsi fotbalisti ,viata lor se va schimba si vor avea vile si limuzine !nu exista in romania dorinta de profesionalism ci mai degraba dorinta rapida de imbogatire !ca de altfel in orice domeniu de activitate pe care il prestam in romania 2009…suntem niste diletanti si vom ramane asa inca 20 de ani !este bine totusi ca existam pe harta europei cu rezultate cat de cat de si mai avem un noroc,si anume existam pt simplul motiv ca comaneci,lucescu;ienei,steaua 86,nastase,gruia,hagi,patzaichin,lipa sunt brand-uri ce fac cinste ROMANIEI !ar fi indicat ca voi cei din media sa puteti scrie despre cei din top pt. ca cei ce vor performante sa inteleaga ca un nume de respectat se cladeste cu sudoare si nu ascultind manele si plati de jack daniels cu red bull prin bamboo !jucand fotbal inseamna o meserie pt. messi,ronaldo,kaka, ronaldinho,torres si multi altii ! nu poti cere la unii ce natura nu le-a dat !nu avem jucatori pt.performante de top !ca sa cumparam nume este inca un vis,asa cum tot un vis ramane sa avem baze adevarate sau investitori cititi ,manierati cu o mare doza de respect fata de noi ce cumparam bilete ! pana una alta stoichita nu-i lippi ,steaua nu-i juventus ,noi nu avem pib-ul suediei iar voi,dragi ziaristi nu sunteti gazzeta dello sport !asta-i viata si ne pregatim nu de chapmpions league ca borcea ci de iarna care vine sa ne bucuram de zapada si de caltabosi si toba cu miros de tuica fiarta ca sa uitam anul 2009 atat de saracacois in rezultate…

matei  •  4 octombrie 2009, 23:46

tolo, nu doar balaj a vazut penalti. si craciunescu, si ioanitoaia, si neagoe…

andy  •  5 octombrie 2009, 0:06

Mentionand ca Balaj este un arbitru de talie internationala, trebuie subliniat ca e imposibil sa fi fost o gresala nevinovata. Porumboiu, Craciunescu sau Rainea au fost arbitrii Mai buni ca Balaj, dar tot arbitrau in slujba Partidului Comunist, a Securitatii Statului si a familiei Ceausescu ajutand Steaua, Dinamo, si celalte surogate gen Scornicesti, de cate ori primeau ordin sau favoruri.

dan  •  5 octombrie 2009, 3:08

Pai ce sa joace d-le intr-o tara ca a noastra unde mintile bolnave conduc,formeaza opinii,vand jucatorii necopti nenorocindu-i pe la nu stiu ce echipe, doar sa-si faca conturi grase inselind fiscul prin spalarea banilor,reprezentandu-i cu slugarnicie cel care le seamana leit:mitica dragomir.
Cu cine sa joci?cand oameni cu coloana verticala gen Bergodi sau Bonetii promoveaza tineri,pt a se forma ca talente, nemaiascultand de feudali sa Le bage „vedetele”,care traiesc din amintiri.Clanul becalii,dragomir ,iancu…,aceste specimene sa plece in casele lor de vacanta(sa si le cumpere din imensele profituri de la cluburi,in care nu au investit ci au stors)intr-o insula pe care sa fie cu umilele lor slugi jurnalisti
Noua ne-a ajuns cutitul la os,iar gogosile lor nu le mai inghitim

Clujeanul din Atlanta  •  5 octombrie 2009, 4:59

Scandalurile de la Steaua si Dinamo strica farmecul campionatului. Liga lui Mitica a devenit una foarte urata chiar de prost gust. Pacat ca ati stricat fotbalul….

ciupi  •  5 octombrie 2009, 7:28

exista penalty-uri care sunt si penalty-uri care tin loc numai de regulamentul sec, nu si de spiritul jocului. aici se alege griul de filozofi. cit despre armean, „focu’ la ei!’ nu este doar o figura de anecdota, pentru ca am vazut bistriteni atacindu-i pe stelisti si tinindu-i cit mai departe de jumatatea lor mai strins decit in propria suprafata de pedeapsa, unde orice gest putea sa insemne iar penalty.

thrt  •  5 octombrie 2009, 8:27

Tolontane tu ai putea sa scrii daca toata redactia te-ar injura si ti-ar cere sa pleci din birou?? ce fel de articole ai scrie in conditiile astea??? ce sa faca jucatorii cand asa zisii suporteri ai Stelei au creat acea „nemaipomenita” atmosfera incurajata si legitimata si de voi in presa, dar sa nu uitati un lucru fie bun fie rau fiecare om va da socoteala de ceea ce face. Si nu uitati ce ne invata parintele de la Sambata de Sus ” Cresti in ceea ce pornesti” daca faci lucruri rele vei creste in lucrurile rele, daca faci lucruri bune vei creste in lucruri bune depinde de voi!!

boris  •  5 octombrie 2009, 10:05

o fi primit omul vreo valiza, ceva… sa-l stimuleze, sa arbitreze mai bine! rusine!!

ttttt  •  5 octombrie 2009, 10:26

Tolontane daca esti super ziarist ia fa TU O ANCHETA SI DESCOPERA cine ii plateste pe acesti suporteri sa se manifeste in acest fel si pe anumiti ziaristi sa scrie sa zicem in acelasi fel. Cred ca ai fi surprins de ce ai afl(chiar si la tine la redactie). Iti urez succes si sa ai puterea sa anchetezi aceasta situatie care duce fotbalul romanesc in cea mai de jos mocirla

curier  •  5 octombrie 2009, 12:22

stoichita nu e de steaua, asta a umblat peste tot in lumea asta si nicaieri nu a facut mare branza

ninjutssu  •  5 octombrie 2009, 14:24

PT. tttt…
Sa va intre in cap odata pt. totdeauna.. o sa vorbesc in nume propriu astfel incat sa nu fiu suspectat ca vorbesc in necunostinta de cauza.
nu am intrat nici-o data ” moca” la un meci al Stelei in ultimii 25 de ani, nu sunt platit de nimeni sa-mi strig ura fata fata de acest personaj fabricat de mass media, si de care tuturor ar trebui sa ne fie rusine pt. ca am pus umarul la ridicarea lui, mai mult decat atat as face orice pt. un lucru la care tin inclusiv sa-l injur la fiecare meci, chiar cu riscul de a face rau echipei.
E clar nu vad decat 2 solutii in cea ce ma priveste: ori o sa renunt la fotbal si la Steaua, ori merg pana la capat cu contestarea lui indiferent de repercusiuni..cum prima varianta mi se pare imposibila nu mai ramane decat a doua.
PS. Oricat de mult ne vor uri unii, noi vom fi acolo.

Radu  •  5 octombrie 2009, 14:36

Salut tuturor…poate ca nu are legatura directa cu subiectul articolului de mai sus, dar, trebuie si vreau sa va adresez o intrebare.
Sunt suporter Steaua de la varsta de 3-4 ani, am trecut prin peluza in tinerete, acum de cativa ani buni sunt abonat al clubului la tribuna I.
In calitate de iubitor al fotbalului si al sportului in general, in postura de doritor si sustinator al principiilor de normalitate si civilizatie in tot ceea ce ma inconjoara(atat cat imi permit mijloacele personale), de mai bine de 2 saptamani imi pun o intrebare la care nu gasesc raspuns: Dl. Tolontan de ce nu sustineti, nu porniti o campanie de curatare a fotbalului romanesc, de inlaturare a clanului Becali si a tuturor acolitilor acestora?! De ce nu va impotriviti cu la fel de multa inversunare si dorinta de adevar si de schimbare, cum ati facut-o in cazul Ridzi (FELICITARI!), distrugerii fotbalului din Romania? De ce nu incercati (poate impreuna cu alti jurnalisti care inteleg fenomenul si au motivatia necesara implicarii) sa porniti o campanie „desteapta” impotriva lui Becali G, G + V, impotriva lui Dragomir, Borcea si celor de teapa lor? Imi este din ce in ce mai clar ca ceea ce incearca suporterii din peluze (acum si tribune) de la Steaua, cei de la Dinamo, nu este de ajuns pentru a inlatura clanul Becali. E nevoie de ceva mai mult, de ceva mai organizat si mai „destept”, e nevoie de sustinere media si de implicarea unor persoane publice in aceste actiuni. Sunt sigur ca inlaturarea acestor „bisnitari” si „crescatori de oi” din fotbalul romanesc va aduce progres, va aduce rezultate, va aduce stiri si continut (cu totul si cu totul altfel decat cel de acum) nou si interesant pentru voi ca ziaristi si pentru noi ca cititori, va aduce civilizatie si normalitate.
Avem nevoie de implicarea voastra macar acum in 12-lea ceas!
O campanie mediatizata care poate avea impact ar fi acea de colectare a abonamentelor celor doritori (si credeti-ma sunt fff multi) sa le depuna, atat pentru Steaua cat si pentru Dinamo. Cei doritori ar putea inclusiv sa isi faca public numele, varsta si ocupatia. Ar fi o forma organizata si civilizata de protest din partea noastra care daca ar beneficia de suportul media s-ar putea transforma in „inceputul sfarsitului” pentru clanul becali si revenirea la demnitate, normal si civilizatie a fotbalului si a presei sportive din Romania!

Cătălin Tolontan  •  5 octombrie 2009, 14:57

Radu : asta facem de 20 de ani. ne luptam cu dragomir, sandu, padureanu si, mai nou, cu borcea si becali

justme  •  5 octombrie 2009, 15:43

20 de ani? E mult… Eu cred ca in acesti 20 de ani ei au devenit mai puternici. De ce? Imi puteti raspunde d-le Tolontan la aceasta intrebare? Intr-o lupta exista pierderi in ambele tabere, ce au pierdut ei?

Cătălin Tolontan  •  5 octombrie 2009, 16:01

justme: au pierdut blaturile, au pierdut evaziunea fiscala pe scara larga pe care o practicau, au pierdut controlul asupra echipei nationale

Tudor  •  5 octombrie 2009, 16:27

D-le Tolonta,
inclin sa va dau dreptate cu ceea ce au pierdut , insa vad ca de cativa ani incoace, multumimiti eventual de ceea ce a realizat, presa nu numai ca s-a oprit, insa le si tine isonul..pot sa va dau si exemple dac ae cazul…

ninjutssu  •  5 octombrie 2009, 16:31

Si acum, ca am obtinut toate astea ce facem?? ne oprim aici?.. eu unul n-o voi face…
@ Catalin..
Conideri justificat cea ce fac suporterii Stelei in incercarea lor de a inlatura acest regim dictatorial chiar daca mijloacele nu sunt prea ortodoxe ce-i drept(din pacate altele nu ne-au mai ramas), si faptul ca suntem gata sa suportam orice umilinta chiar si acea de a vedea Steaua retrogradata, numai sa scapam de acest personaj samavolnic(acel personaj care actioneaza dupa bunul sau plac, nesocatand si incalcand vointa si drepturile altora)??

justme  •  5 octombrie 2009, 16:31

Il apreciez f mult pe Razvan Lucescu. Il veti sustine indiferent de rezultatele imediate? Stim cu toti ca „nationala” trebuie construita si ca timpul a fost f scurt…

PS Razvan este puternic, dar echipa are nevoie ca „voi” sa-i fiti alaturi!

milici  •  5 octombrie 2009, 17:46

Vedem mereu partea paharului care ne convine.
O prima discutie ar trebui facuta despre GSP TV,Digi si A1 care au monopolizat transmiisile de fotbal fara a incerca sa o faca la nivelul necesar, asa ca fazele ii prind mereu cu un singur unghi de filmare.
Comparand GOLUL dat de Poli Craiovei si PENALTIUL dat Stelei de Balaj ce constatam:
_ambele au fost filmate din unghiuri nepropice;
_fazle fiind neclare ambele puteau fi judecate dupa traiectoria eroilor (Lung si Surdu).Aici e deosebirea: Craiova avand presa buna, s-a considerat ca Lung a fost faultat fara sa vedem faultul.Steaua find tinta pentru presa , nimeni n-a vazut traiectoria imposibila a lui Surdu care nu putea fi determinata decat de un tur de sold din lupte.
Nu mai pun ca Balaj este cunoscut antistelist si afost la 5m de faza in pozitie ideala.
Dupa ce SPECIALISTII au inclinat balanta catre PENALTI pentru Steaua ziaristi i-au ignorat reactionand diferit dar in acelasi sens:
_unii insinueaza fin ca nu a fost penalti (PERSOANELE DE FATA SE EXCLUD … si se INCLUD IN CELE CARE NU SUNT DE FATA)
_altii mai fanatici au inceput deja sa reclame aranjamente in favoarea echipelor mari Steaua si Dinamo, uitand ca DINAMO a avut niste decizii nefavorabila evidente in acest campionat.
In alta ordine de idei e clar ca Steau a fost OBOSITA dupa un meci greu cu olandezii asta fiind principala cauza a draw-ului cu plutasiisi nu PARUL ALB;cine a obosit mai tare si a obtinut amanarea meciului pentru luni?Raspuns-Poli Timisoara care s-a cam odihnit joi cu Dinamo Zagreb.Practic Steaua participanta permanenta la cupe nu a avut niciodata un meci amanat.De ce?Cine face aceste discriminari?

stefan  •  5 octombrie 2009, 19:55

gigi becali nu mai are ce cauta la steaua. de ce? simplu. pentru ca nu are studii superioare. ce sa mai zic de gorilele care il apara sau de neamurile lui. ori de agentii de paza. nu am facut un studiu, dar ca fost membru al galeriei ( au mai trecut anii si am trecut la tribuna I) pot spune sigur ca cel putin 30% din membrii galeriei cu varsta mai mare de 18 ani au studii superioare. si ca gigi sa se oftice si mai tare, stiu foarte bine ca cei cu studii superioare sunt cei care dau tonul, care scriu mesaje sau care compun cantece. chiar credeti ca niste analfabeti ar putea inventa cantecele prin care este contestat becali? de asemenea, n-am auyit niciun jurnalist sa scrie ca becali scoate ;i nu baga bani la echipa. nu ati inteles ca el repeta obsesiv ca in fiecare luna da 500.000 euro la echipa. un calcul simplu ne arata ca are cheltuieli de 6.000.000. si cat scoate? de aia nu pleaca, nu pentru ca tine la steaua si crede ca fara el moare. a facut vreun ziarist sondaj printre oamenii cu bani pentru a se vedea cati ar fi dispusi sa preia clubul( singuri sau ca asociati)? cred ca becali ar avea o mare surpriza.

U./S.A  •  5 octombrie 2009, 20:00

„sa eliminam discutia despre integritate…”.Scuza-ma dar eu nu vreau sa o elimin si spun ca Balaj la prima ocazie care a avut-o a ajutat Steaua ,si daca mai erau ocazii o facea din nou.Noroc ca bistritenii s-au prins de smecherie.

io, borcea, iancu, pazskany, porumboiu si restul  •  5 octombrie 2009, 20:37

@ catalin tolontan

am pierdut blaturile si nu mai inselam statul? esti naiv. referitor la nationala…il dam noi si pe asta jos.

Dan  •  5 octombrie 2009, 21:27

Domnule Tolontan, recunoasteti public sa sunteti bolnav de stelism.
In curand se fac 20 de ani de la Revolutie si din pacate lumea se mai lasa prostita de sondaje manipulatoare. Numai in Romania e posibil ca o echipa comunista, adusa pe tancurile sovietice, sa ne fie prezentata obsesiv, pana la indobitocirea omului simplu, ca simbolul Romaniei. Cum poate fi vreodata o echipa comunista simbolul Romaniei? Zi de zi suntem poluati, pe baza unei performante obtinute de catre ROMANIA (comunistii au dat ordin ca toti jucatorii de frunte sa mearga la Steaua).
Nu-si pune nimeni intrebarea de ce sondajul vine in acest moment, cand scaunul celei mai mari beneficiare a comunismului in Romania incepe sa se clatine? Cine are interes?
Sunteti vinovati de aceasta stare de lucruri, va complaceti in ea, ati adoptat calea facila, in loc sa faceti un lucru e adevarat mai greu, dar singurul care va putea innobila, acela de a scoate in fata echipele curate ale Romaniei.
Ne-am bucurat degeaba la Revolutie, am crezut ca lucrurile se vor indrepta (si) din acest punct de vedere, dar se pare ca nu le mai lasati romanilor nicio sansa.
Pacat, mare pacat…

Bistriteanu  •  5 octombrie 2009, 22:08

Florin Halagian, Data naşterii: 07.03.1939, Locul naşterii: Bucureşti
Cariera de antrenor:
1970 – 1981: FC Argeş, cu care a cucerit două titluri
1982 – 1984: FC Olt
1984: Steaua
1984 – 1985: U Craiova
1985 – 1988: FC Argeş
1988 – 1990: Victoria
1990 – 1994: Dinamo, 1 titlu
1994 – 1997: Inter Sibiu
1997 – 1999: FC Naţional
1998 – 1999: FCM Bacău
1999 – 2000: FC Argeş şi FC Braşov
2000: Ceahlăul
2001 – 2003: FC Argeş
I-a crescut pe Mircea Lucescu si Dobrin, a construit Steaua care a cucerit Cupa Campionilor. Sa-i dea Dumnezeu sanatate sa scoata Gloria din impas.
Multi nu stiu cine e Halagian!

Vasile  •  5 octombrie 2009, 23:36

Eu mi-s cioban ma, si-mi fac treaba. Da becali asta ne face neamu de ras. Acuma un pic incep sa ma simt prost ca-s cioban. Da becali nu-i nici cioban, nici antrenor. E un magar ca la mine la stana si pare ca el conduce turma, da de fapt cainii conduc oile. El se plimba de colo-colo si fiind cel mai inalt, iese in evidenta. Productia de lapte e de la oi, casu de acolo vine. Daca era cioban ca lumea isi lua cateva oi bune care dau mult lapte. Cu oi multe si sterpe luate de la mincinosi nu faci treaba. Deci eu zic ca nu-i cioban. Ciobanii ar sti sa faca treaba mai buna ca el.

Radu  •  6 octombrie 2009, 0:00

Catalin,
multumesc pentru raspuns…dar, cu toata condescendenta, eu nu cred ca presa sportiva se bate cu mafia din sportul romanesc. Jos palaria pentru ce ai reusit sa faci si sa spui in cazul Ridzi, dar, trebuie facut mult mai mult decat atat. Trebuie facut mult in Romania si in sportul romanesc. Noi, multi dintre noi, vrem sa schimbam lucrurile, dar, fara ajutorul presei, fara a avea la indemana posibilitatea de a face public punctul nostru de vedere, de a arata tuturor ce inseamna civilizatie, educatie si bun simt, nu o sa reusim niciodata. Aproape toata presa din Romania ofera publicului circ, adica oameni ca Becali. Acesta este motivul pentru care am ajuns aici exact in cei 20 de ani de care povestesti tu!
Pai in loc sa nu mai scrieti despre becali, sa ignorati pur si simplu declaratiile lui (repet, vorbesc despre presa in general nu neaparat despre tine), voi, publicati zi de zi informatii despre becali, declaratiile lui becali, ce a mancat becali, etc….Asa e, probabil ca asa este cel mai simplu, dar, mult mai inteligent si mult mai benefic pentru voi, pentru noi, pentru toti, ar fi sa aratati cine este clanul becali, ce se intampla in federatiile sportive din Ro, unde se duc banii cu care ar trebui sa construim baze sportive si sa crestem tinerii talentati, sa ajutati la reintoarcerea in normalitate, la reintoarcerea la civilizatie.
De ce nu incercati Catalin sa faceti ceva mai mult pentru Steaua, pentru Dinamo, pentru onoarea fotbalului romanesc? Ar mai fi multe de spus dar eu ma opresc aici si continui sa sper….

Shifty  •  6 octombrie 2009, 10:56

Degeaba se tot lauda „conducatorii” de club ca investesc. Nici o echipa din Romania nu are antrenor de top. Cum se face ca in Rusia, Grecia, Turcia, Belgia, Ucraina, Cipru (campionate cu care ne „batem” pentru suprematie) isi permit antrenori cu nume? La noi nici macar Echipa Nationala nu si l-a permis pe Lucescu (fost antrenor la Inter, Brescia, Galata, Besiktas) in timp ce Serbia si l-a permis pe Antic (fost la Real Madrid). La noi nici macar nu se urmareste a se face performanta, se urmaresc numai banii!

Resiteanu’ Exilat  •  19 octombrie 2009, 2:43

Nu, domnule! „Unul din doi microbisti” NU „tine cu Steaua”. Banatenii isi iubesc echipele lor, oltenii pe „U” Craiova, moldiovenii si ardelenii pe echipele lor. In timpul lui Ceausescu, Steaua si Dinamo erau cele mai urate, reprezentau regimul comunist. In schimb, UTA, Craiova si Argesul lui Dobrin simbolizau rezistenta impotriva comunismului. In anii ’70, Resita era o forta care pulveriza pe Dinamo si Steaua la scor, in fata a 25-30000 de spectatori, dublul capacitatii de 15000 spectatori a stadionului. Acesti oameni au mers la stadion sa’si incurajeze echipa si sa HUIDUIE pe Steaua si Dinamo. Mai lasati sondajele mincinoase!

Comentează