Prea mult şi prea pe faţă!

Stadionul Steaua e scos în afara circuitului public doar „ca să fie linişte”

miercuri, 2 septembrie 2009, 6:07

Stadionul Steaua e scos în afara circuitului public doar „ca să fie linişte”

„Dragomir este patronul Ligii de şah!”, a exclamat Andrei Vochin, imediat după ştire, în redacţia gsp. Stadionului Stelei a primit două etape de suspendare pentru că la derbyul cu Dinamo s-au aruncat cîteva torţe în teren, dar fără să pericliteze pe nimeni.

E prea mult! Nu doar pentru că următoarele meciuri ale Stelei cu spectatori în Ghencea vor fi tocmai în 22 octombrie, cu Fenerbahce, şi apoi pe 25 octombrie, cel cu Rapid, dar e prea mult pentru că aici miroase de la o poştă  a complicitate între şeful Ligii şi Gigi Becali.

Acesta din urmă este beneficiarul indirect şi consistent al suspendării excesive. E inadmisibil să scoţi aproape două luni un stadion din circuitul public în condiţiile în care nu s-au comis acte de violenţă.

UEFA a pedepsit pe Dinamo cu trei meciuri pentru întrupererea unui joc prin invazia galeriei, comisiile lui Dragomir evaporează spectatorii Stelei pentru că aşa vor ele. E clar. La primul fan din Peluza Sud care atinge gardul cu arătătorul, Ghencea va fi declarată zonă cu gripă aviară şi trecută în carantină pînă cînd o să se liniştească toţi.

Această decizie aiuritoare nu face decît să crească tensiunea. Ea nu ajută fotbalul, nu-i avertizează pe ultraşi, nu protejează echipele. Pur şi simplu este o răzbunare personală a unui patron de club, executată la cel mai înalt nivel al complicităţii nesportive.

Comentarii (180)Adaugă comentariu

Din Tailanda  •  2 septembrie 2009, 22:47

urmaresc destul de des situatia de la Steaua,o fac de vreo 2 ani de zile de cand am plecat din tara,unul dintre lucrurile remarcate de mine si de multi altii probabil, este faptul ca atunci cand suporterii de la sud militau impotriva lui scarface(nea jiji) toata lumea ii apostrofa, incluzand aici si mass-media,nimeni nu intelegea atunci ce au acesti baieti cu scarface(ati ghicit :din filmul cu acelasi nume)de ce il doresc atat de mult disparut din ghencea,bineinteles suporterii nu s-au oprit de la a protesta si a arata tuturor cine este de fapt acest personaj de desene animate,iar acum cand vad ca din ce in ce mai multi oameni incep sa le impartaseasca gandirea,unii mai mult,altii mai putin,ma intreb ce s-a schimbat?ce s-a schimbat…pai mass-media s-a schimbat,din ce in ce mai multi jurnalisti au inceput sa scrie adevarul despre ceea ce se intampla la steaua,ce face cu adevarat scarface akolo,cum este administrat clubul si hopa multi dintre cei care mai ieri ii injurau pe suporteri,azi incep incet incet sa le dea dreptate,intr-o mare sau mai mica masura,concluzia este ca,din pacate,mass media decide ce e bun si ce e rau in Romania,mass media decide cine este drept si cine nu,mass media decide cine cand unde si cum.Romanul fara a intreba de ce,,fara a cerceta,fara a se documenta mai mult,pur si simplu o ia de buna,desigur nu toti dar unde-s multi puterea creste.Bineinteles ca ma bucura ca faptul ca din ce in ce mai multi il contesta pe scarface,dar in acelasi timp ma intristeaza faptul ca multi nu o faceau daca nu o spunea tolontan,dan si altii.Incetati a mai fi oi,sincer credeti ca acei baieti,huligani drogati golani samd,ar fi investit atata efort,bani,nopti nedormite,amenintari,batai degeaba?stati un pic si ganditi?ei iubesc steaua,asa cum o iubesc ei,credeti ca ei daca totul ar fi uns cu miere,credeti ca ei ar mai fi protestat?sincer…..nu va cer decat sa ganditi…..pana la urma decideti vo ce e mai rau…CU JIJI SAU FARA JIJI?si va rog luati in considerare toate situatiile,toate intamplarile,toate discutiile,toate afirmatiile,toate toate toate……si va mai intreb …chiar credeti voi ca nu ar cumpara nimeni Steaua daca gibonul chiar ar vrea sa o vanda?ganditi cine ar avea mai mult de pierdut STEAUA sau scarface?

jiji  •  2 septembrie 2009, 22:48

tolo ,ajuta ne sa gasim o solutie pt a scapa pe steaua de gigi.apropo pot da in judecata clubul steaua ca am platit abonament si nu pot fi spectator la meciurile stelei?

florin  •  2 septembrie 2009, 22:50

daca asta este realitatea de la anul nu-mi voi mai lua abonament pe ghencea. mi-am calcat o data juramantul de a nu veni in ghencea atat timp cat mm va mai fi la steaua dupa episodul „pumnul in fata suporterului”! pe smecherul asta **** de mitica dragomir l-am trecut la categoria persona non grata de cand a lasat 35% – 40% din telespectatori pe dinafara de la urmarirea meciurilor din liga I. doi penali : gigi si mitica!

Peluza Sud  •  2 septembrie 2009, 22:55

Felicitari pentru articol!…becali, PLEACA DIN GHENCEA!

gica  •  2 septembrie 2009, 23:17

Eu va zic ca sa stiti: nu citesc nici un articol in care vad ca in titlu scrie ca Becali, Borcea sau alte specimene din genul asta a mai zis nu stiu ce chestie…Indiferent de ce zice, nu ma intereseaza. Si invit si pe altii sa faca la fel, cea mai sigura cale ca sa dispara din peisajul public e sa ii ignori, altfel o sa se continue sa se scrie despre ei ca fac vanzari…

Eu citesc un ziar sportiv sa aflu informatii despre echipe, analiza unor meciuri si nu vreau sa aflu tot ce le mai trece prin cap unor astfel de specimene care incarneaza ce e mai rau in societatea romaneasca din azi.

Dar asta e noua ne place scandalul, la noi fotbalul se joaca din gura…

Alexander G.  •  2 septembrie 2009, 23:17

Nu doar suporterii sau amatorii de fotbal trebuie sa reactioneze, ci toata societatea. Asta e raspunsul normal. Suntem luati la misto si jigniti non-stop de acest ***** creier periculos (un fel de ortodox fascist) la televizor si noi nu reactionam. De ce ne place ca cineva sa-si bata joc de noi? Nu suntem la sceciuri cu Tociu si Palade sau Vacanta Mare, suntem la stirile sportive, emisiunile sportive si interviurile sportivo-politice. Un ***** agitat pare ca dicteaza totul, spune ce e bine si ce nu e bine, ce a fost si ce va fi, cum merg lucrurile si cum o sa invinga el prin smecherii, in dispretul tuturora. De ce este posibil acest lucru?

domn’ mitica  •  2 septembrie 2009, 23:21

daca da banii inapoi suporterilor care si-au luat abonament proportional cu meciurile pe care nu le pot vedea atunci e ok. daca nu atunci e ca atunci cand dreptatea suna cam asa: „talharii liberi, becali in puscarie”!!! in ce tara mai traim si noi … caragiale, domn mitica e viu si mai al dracului ca oricand… halal!

Cristina  •  2 septembrie 2009, 23:23

Apropo de suporteri… Cei care totusi au platit un abonament si l-au platit de pomana (neputand intra pe stadion din motive de suspendare…) vor putea fi despagubiti intr-un fel?

din Sua  •  2 septembrie 2009, 23:25

Din Sua pt celor care nu au inteles esenta mesajului meu:

Sunt un supporter as Stelei de peste 20 de ani. Urmaresc meciurile echipei, ii incurajez si ii sustin, chiar daca de la mii de KM departare. Sper ca anul viitor sa merg pe stadion sa ii incurajez.

Idea principala este ca violenta este un rau care trebuie stopat. Nu are importanta ce face vecinul balcanic (sarbatorirea a cativa ani de la incendierea scaunelor in Ghencea, intrarea pe teren la meciuri nationale si internationale, etc). Pe noi ne intereseaza ce facem noi, stelistii.

Marea majoritate a stelistilor, mai vehementi sau nu, incurajeaza echipa si la bine si la greu. Sunt suparati ca avem asa o conducere incompetenta – insa tot incurajeaza ECHIPA. Alti suporteri, au marea placere de a aduce torte pe stadion. Nu afirm ca acele torte sunt periculoase sau nu pt ca nu sunt am cunostintele necesare. Insa un lucru stiu sigur: SUNT ILEGALE pe stadion si duc la pedepse aspre pt echipa. Si atunci, daca esti supporter adevarat, de ce, cu buna stiinta si nesilit de nimeni, ii faci rau echipei?

In alta ordine de idei, vedem cu totii cat de frumos aplauda suporterii englezi pe stadion. Fara torte, fara fumigene, fara alte elemente pirotehnice. Si atunci, noi de ce nu putem fi ca ei? (stiu, multi imi veti spune de celebri huligani – iar eu va raspund – i-a arestat politia pe capete – au sectie speciala pe la Scotland Yard care se ocupa de acesti ***** violenti; mai mult – au fost scosi si din cupele europene pt cativa ani – asa cum era sa o pateasca si Dinamo)

Despre americanii cu creiere spalate – asa cum a scris cineva: nu trebuie sa le admiri stilul de viata – au destule probleme si ei. Insa un lucru e sigur: pe aici unde sunt eu – este o mare rivalitate intre Oakland Riders si 49ers (fotbal american), desi au stadioanele relative aproape. Ce fac suporterii: nu se bat, nu se iau la tranta pe strazi, isi cara linistit steagurile prin metrouri, unii mai si canta, se imbraca in tricourile favoritilor, isi arunca glume unii altora si … cam atat. Striga si ei pe la meciuri insa nu iti este frica sa te duci la un meci de fotbal.

In alta ordine de idei – suntem suparati ca in Romania lucrurile nu merg prea bine. Pai din cauza ca nimeni nu respecta nici o lege. Studentii isi arunca gunoaiele de la etaj (nu lovesc pe nimeni pt ca lumea a invatat sa se fereasca ), guvernantii fura in draci, omul de rand fura si el cat poate, suporterii arunca cu torte etc. Asa cum sunt legile in Romania, bune sau rele, daca ar fi respectate, fiecare ar duce-o mai bine, nu mi-ar fi frica sa o iau pe nepoata-mea la stadion, am avea si noi cateva autostrazi, echipele ar juca meciurile cu suporteri in tribune si poate ne-am putea compara cu creiere spalate gen americani, germani, austrieci, japonezi, luxemburghezi, elevetieni.

Astea sunt parerile mele. Insa mai am o parere: daca nu te poti abtine sa arunci torte – pai atunci organizatorii sa se ocupe de acest aspect: sa puna ziduri mari de plastic transparent prin care sa nu treaca nici glontul; iar daca arunci o fumigena – sa se izbeasca de plastic si sa iti cada inapoi un cap – caci oricum nu sunt periculoase dupa cum se exprima unul mai devreme.

danilovic  •  2 septembrie 2009, 23:30

Este incredibil ce se intampla in fotbalul romanesc si cu atat mai mult la staeaua!!!de cand sudul tot tipa si il contesta pe cioban, nimeni nu ne-a sustinut!Multumim tolo pentru sprijin, ca numai cu ajutorul media putem reusi!afara din ghencea!!!

Alpha Australis  •  2 septembrie 2009, 23:33

Felicitari Cataline.
Esti primul jurnalist care expune situatia jenanta in care a fost adusa Steaua de acest o.i.e.r *****
Daca aratati situatia de la club nu inseamna ca sustineti huliganismul, stiu ca si voi il combateti, dar in acest moment de combatut este acest *****
Este timpul ca toti fanii Stelei din Romania sa vina la Bucuresti si sa protesteze, sa vada c.i.o.b.a.n.u.l cine reprezinta Steaua.
Acum ceva timp intr-o emisiune am auzit o declaratie incredibila, acest om, a spus ca datorita lui Steaua are asa multi suporteri, mincinosi *****
El nu este iubit de nimeni, este doar un *****

dimitris  •  2 septembrie 2009, 23:36

facem pariu ca fumigenele alea au fost aruncate in teren de oamenii lui gigi?

Adi7k  •  2 septembrie 2009, 23:37

Domnule Tolontan, mai intai dati-mi voie sa va spun ca articolul este genial 😀 Chiar ma gandeam zilele trecute la posibilitatea ca Nea Jiji sa se implice in scandalul cu fanii. In al doilea rand, am si eu un cont pe MySport, scriu si eu din cand in cand ce-mi trece prin minte, ma mai relaxez putin.
Ati putea sa-mi spuneti ce parere aveti despre articolele mele? Adresa este http://blog.mysport.ro/adi7k . Daca ati putea sa-mi raspundeti a-si fi foarte fericit 😀
Cheers!

sanducu  •  2 septembrie 2009, 23:53

Domnule Tolontan, nu prea va inghit de fel, dar acest articol este unul excelent. acum imi pun mari sperante in dumneavoastra, si se pare ca am avut o parere total gresita in trecut. se pare ca sunteti singura persoana care ne poate scapa de acest personaj. asa cum ne-ati scapat de Ritzi, asa puteti face si cu Becali. va rog din toata inima sa ne ajutati, deoarece se pare ca nu numai noi am ajuns la capatul rabdarii. sper totusi ca acest articol sa nu fie o prefata la viitoarele alegeri de la sfarsitul anului…

Vlad  •  2 septembrie 2009, 23:59

Are dreptul Dragomir sa interzica accesul la meciul cu Fenerbahce???? E singurul meci la care chiar voiam sa merg…. desi as fi mers la toate, doar am abonament. Sa stiti ca si aruncarea tortelor nu a fost intamplatoare. Au fost aduse de sefii de galerie, anume de Mustata, care este servitorul lui Gigi. SI-au luat toate masurile ca o sa fie terenul suspendat. Apoi… sa stiti ca eu nu am vazut in viata mea, la vreun meci cu Dinamo control atat de sumar. De fapt l-as compara cu un meci cu Buzaul, la care veneau maxim 5000 oameni. Nu ne venea sa credem celor care stateam la coada, pipaieli la minim, un singur control… asta intr-o saptamana in care se discutase numai de huliganism!!! HALUCINANT! Probabil sperau la lucruri mult mai grave, s-au pacali, a fost unul din cele mai fair-play derbyuri din ultimii ani… dar cum am zis isi luasera masuri si pentru cazul asta improbabil. Daca ar fi asa de organizat si manageriatul clubului…

Thailanda  •  3 septembrie 2009, 0:05

pentru din tailanda – lasa un nr de tel. Sunt in Thailand de 10 ani. Te sun cand vrei.

irriducibil1900  •  3 septembrie 2009, 0:09

cataline te stiu de cand te alergam prin trenuri in deplasare spre galati.atunci credeam ca ai ceva cu steaua.azi imi cer iertare.pt ca esti unul din putinii ziaristi sportivi si nu numai care nu esti afiliat la un maimutoi din asta din conduserile cluburilor.te rog sa ne sprijini in lupta noastra!avem nevoie de opinia ta,una unanim apreciata,avem nevoie sa ne sprijini strigatul disperat!pleaca din ghencea ****!

Crystyyy  •  3 septembrie 2009, 0:27

Tare sunt curios la ce suspendari pentru terenul din Ghencea se va ajunge in perioada capaniei electorale, ca de in acea perioada ,,sefu” babuin trebuie sa aiba liniste…

buz  •  3 septembrie 2009, 0:29

domnule tolontan, va rog frumos sa ma sfatuiti in urmatoarea problema.
In ce conditii pot da clubul steaua in judecata pentru faptul ca am platit abonament si nu bebeficiez de serviciile platite?
Va multumesc aticipat!

IRRIDUCIBIL1900  •  3 septembrie 2009, 0:37

vreau sa mai spun ceva.ori sunt eu din cale afara de prost,ori voi care il sustineti pe jiji aveti in cap doar lana de oaie?nu vedeti cine conduce toate palierele la steaua?nu vedeti pana unde e dispus sa mearga?ati uitat ca trimis in tribune paznicii personali sa nu mai fie injurat? voi nu sunteti sanatosi? asta e dictatura!in 2009,in clubul armatei romane! si dictator nu e un general ci un cioban.de ce ne criticati? ca avem curajul si mandria necesara sa nu ne vindem sufletul? ca nu acceptam sa fim partasi la ce se petrece in clubul nostru pe care il iubim?suntem ultrasi!nu cei mai buni,nu cei mai rai,dar printre cei mai curati.am aruncat torte?si?ce am aruncat,grenade? va rog sa va abonati la sah,fotbalul e pt barbati si in teren si in tribune.din pacate e condus numai de astfel de oameni.nu e nici macar unul din conducerea forurilor sau a cluburilor curat.toti sunt cercetati penal.toti s-au imbogatit fraudulos.eu sunt un ULTRAS LIBER! voi doar niste umbre

unu  •  3 septembrie 2009, 1:00

ba da chiar ca ii dau la gigi dreptate in totalitate chiar daca mai si exagereaza si mai si greseste. cum ii posibil ca in tara asta toata lumea sa te critice si sa te faca in toate felurile in casa ta? pana la urma steaua e a omului si ghencea e chiria tot a lui. ii dau perfecta dreptate cand spune „ia faceti ma voi la voi acasa„ sau „ ia vindeti ma tu casa ta„. ARE PERFECTA DREPTATE !!!! omu face ce vrea cu banii lui. Pacat ca nu faceti la gsp.ro si emisiune cu telefoane in direct sa ascultati si parerea suporterilor adevarati nu a vagabonzilor din peluze. Gigi greseste enorm ca nu se baga cu adevarat ingalerie si sa starpeasca odata vagabonteala ca nu se mai poate, deja ii strigator la cer.

supertuxy  •  3 septembrie 2009, 1:26

Nu ai dreptate. S-au aruncat cu torte in teren. Poate iti amintesti ce a patit Dida.

Eu nu sustin aceasta pedeapsa de interzicere a publicului pe stadion. Dar din moment ce exista in regulament si a fost aplicata in cazuri in care erau mult mai putine motive, o consider o masura perfect justificata acum.

Repet, nu sunt de acord cu ea. Nu asa se educa publicul. De fapt nici nu trebuie educat publicul, nici macar in Anglia nu este educat. Este luata doar violenta.

Repet, gresesti cu articolul asta, desi un meci fara spectatori nu se poate numi fotbal.

danSteaua  •  3 septembrie 2009, 1:30

Miroase a revolutie la Steaua! Toti dictatorii au patit la fel. Clubul trebuie dat in judecata pentru returnarea banilor pe abonamente.

danSteaua  •  3 septembrie 2009, 1:32

Gigi a luat banii de la suporteri, dar nu s-a ocupat de securitatea stadionului. Cei care au cumparat abonamente nu sunt de vina.

aitilop  •  3 septembrie 2009, 2:31

Trup si suflet cu…Peluza Sud!
Din Baia Mare,un sincer : jiji,pleaca din Ghencea!

Clujean din State  •  3 septembrie 2009, 4:09

Catalin, te inteleg. Dar oare nu a adevarul undeva la mijloc? Sa asteptam pina cind cineva va fi ranit de o torta, ca sa luam masuri. Nu e cinstit fata de majoritatea spectatorilor, ai perfecta dreptate. Dar care e solutia? Eu, personal, nu am una. Dar oare nu e treaba ta ca jutnalist sa sugerezi posibile alternative? Sa ne plingem si sa criticam stim cu totii. De la tine asteptam opinii, nu doar lamentari. Ce s-ar putea face? Ai vorbit cu oameni de fotbal, ai cautat posibile solutii, stii ce s-a facut in strainatate in cazuri similare?

catalin  •  3 septembrie 2009, 7:40

Saluate Catalin! Feliciatri pentru reactia ta, dar se pare ca esti o pasare rara!pentru ca:
-cel mai mare rau pentru fotbalul romanesc si pentru societatea romaneasca in general e presa din Romania! Spun asta pentru ca nu avem o presa obiectiva, care sa redea un fapt. La noi in presa, si mai ales in cea sportiva, in marea majoritate a cazurilor, articolele sunt bazate pe zvonistica, adica sunteti un fel de babe barfitoare. In ceea ce priveste televiziunile acolo e nebunie. E vina voastra, pentru ca voi ati creat personaje ca jiji, borcea, copos samd. In nebunia dupa audiente, s-a ajuns sa avem niste ziaristi frustrati intelectual care au ajuns sa se milogeasca la becali, ca acesta sa isi dea cu parerea despre nu stiu eveniment sportiv sau politic. S-a ajuns pana la provocarea acestui personaj ca sa spuna ceva la care voi repede sa puneti SENZATIONAL. De aceea te rog fa o analiza obiectiva, asa cum ai facut in cazul Ridzi, si a presei sportive romanesti,pentru ca aici e zona ta de activitate. Nu mai scrieti despre efecte, vorbiti si de cauze. Iar una dintre ele e si presa din Romania. Pana nu o sa se aiba curajul sa i se spuna IN FATA lui jiji sau oricarui conducator de club sau politician din tara asta, care e adevarata valoare si cine e el nu o sa reusim sa facem ceva. Sa i se puna civiizat si obiectiv, nu cum fac marea majoritate, printre care Nistorescu, Ciutacu, Stan (cele mai bune exemple la asa NU).
Se pare totusi ca a fost cineva care a avut curajul asta. Se numeste Alex Stefanescu, care intr-o emisiune de cultura, difuzata de Realitateatv, moderata de Tatulici, a fost invitat si becali, ca sa isi dea cu parerea despre cultura din Romania. Acest Alex Stefanescu, cred ca multi dintre noi nu il cunosc pentru ca nu e nici fotbalist, nici manelist, a luat atitudine impotriva primatului spunand ca asemenea oameni nu au ce cauta la aceste emisiuni si ca nu mai poate sa stea la aceeasi masa cu becali dorind sa plece. Poate ar trebui sa invatam de la acest om ceva, si ziaristi nu mai stea ca milogii ca becali sa faca o declaratie, ca apoi sa faca analiza filisofica a ei! Ajungem sa fim prea penibili, poate ca deja suntem!
PS. Inca ceva…stiti de ce merge tara asta prost? Pentru ca in perioada comunista au fost masacrate elitele, si acum am ajuns sa nu mai avem repere morale sanatoase. Acum principalele modele sunt: jiji, guta si alte personaje***** (politicieni, tot felul de impostori care vin si fac gargara pe la televiuni) care provin din haznaua societatii si pe care, din pacate, presa, in cautarea nebuna a senzationalului le promoveaza. Si cine promoveaza personaje din hazna e imposibil sa nu se murdareasca pe maini si mai ales sa nu puta *****!
De aceea nu mai cred in jurnalismul din Romania, pentru ca e neprofesionist, corupt pana in maduva oaselor si mai ales slugarnic.
Pana nu vom avea o presa obiectiva vom fi o tara in hazna!

catalin  •  3 septembrie 2009, 7:49

Inca ceva ce am uitat sa mentionez……de fiecare data cand un primat face scandal la televizor, scuipa, injura, arunca cu invective in stanga si dreapta, toti spun gata postul X se delimiteaza de personaje gen X si le declara igoranta vesnica. Se pare ca vesnicia la noi se masoara in zile sau ,eu stiu, ore. Cel mai bun exemplu e d-soara Cretulescu (si nu e singura….) pe care Becali a facut-o cu ou si cu otet de nenumarate ori, dar continua sa il cheme pentru ca vorbele si actiunile lui Becali, fac audienta. O parte din vina este si a poporului pentru ca sta lipit de televizor, (suntem printre cei mai mari consumatori de presa audiovizuala din Europa), pentru ca are un grad redus demnitate, pentru ca are un grad redus de cultura, pentru ca nu are principii. Dar de asta e presa! Nu uitati ca voi sunteti formatori de opinie! Si la ce opinii formulati acum, de asta aratam asa de bine!

radu  •  3 septembrie 2009, 8:11

deci acest articol este un mare neadevar..cum poti sa dai vina pe becali pentru ca liga a suspendat stadionul!?!
gigi becali nu a vrut ca stadionul sa fie suspendat, sa fie clar pentru toti!
gigi becali vrea ca stadionul sa fie plin cu suporteri nu cu vagabonzi!
sunt sigur ca gigi becali nu este in spatele acestei suspendari!
steaua este iar furata de oficiali pentru a nu lua titlul!

radu  •  3 septembrie 2009, 8:36

nu gigi becali este responsabil pentru suspendarea stadionului..nu el a aruncat cu torte pe teren..
insa nu inteleg de ce liga suspenda tot stadionul si nu incearca doar sa suspende prezenta galeriilor in tribune..
solicit pe aceasta cale ligii ca la urmatoarele incidente sa suspende prezenta galeriilor in tribune…eu spectator de tribuna a II-a nu creez niciodata probleme. de ce mi se interzice sa-mi folosesc abonamentul la meciurile stelei!
Anunt pe aceasta cale ca voi sesiza Protectia consumatorului si voi actiona in judecata Liga pentru ca imi interzice dreptul achizitionat pentru a vedea meciurile stelei!

RADU  •  3 septembrie 2009, 8:37

p.s. am angajat deja un avocat pentru a intenta un proces impotriva ligii!

Lucas  •  3 septembrie 2009, 8:52

F bine au procedat ! Eu nu mai merg la stadion de multi ani din cauza ca ,pur si simplu, imi este frica si pentru ca de fapt meciul de fotbal nu mai e un spectacol sportiv , este un spectacol de injuraturi si amenintari ! Probabil ca de la masa presei nu se vede asa !

kristyan001  •  3 septembrie 2009, 8:54

Ne-am obisnuit cu stadionul gol.Cred ca acum,mai degraba,o pedeapsa pentru Steaua ,ar fi ca meciurile sa se dispute cu spectatori.

Hash  •  3 septembrie 2009, 8:56

nici nu mai are rost…Steaua va fi mai rau ca anul trecut…odata cu numirea lui Bergodi ma gandeam ca o sa fie liniste si ciobanul se mai civilizeaza. va ditruge Steaua datorita intereselor…

CPU  •  3 septembrie 2009, 8:59

are si o fata buna suspendarea.le arata suporterilor cum sa protesteze impotriva conducerii in mod civilizat.adica prin neprezentare la stadion.

vasglo  •  3 septembrie 2009, 9:25

Domnule Tolontan,

Cu tot respectul pentru ce faceti, mai ales in politica, de data asta gresiti si, cred eu, nu neintentionat. Lui Becali i se falfaie de suporteri sudisti contestatari si nu si-ar da singur la gioale pierzand bani buni, pe criza asta, suspendandu-si singur suporterii platitori. Din toate reactiile lui Becali de pana acum, chiar v-a facut dovada ca se teme de contestarile venite de la o parte din suporteri? Mie nu. Becali se teme ca aceste contestari afecteaza performanta echipei si el nu-si mai poate satisface orgoliul personal) si obtine veniturile banesti asociate performantei sportive. Am vazut ca si cineva de mai sus a remarcat ca pedardele au fost aruncate de la Peluza Nord si nu de la contestatarii stelisti care se afla la Sud. Deci despre ce vorbim aici? Ce intelegere Becali-Mitica ca Steaua sa joace fara suporteri numai ca Becali sa nu mai fie contestat? Nu sunt naiv sa cred ca nu va dati seama ca aceste actiuni venite din partea unui formator de talia dvs afecteaza in primul rand echipa Steaua si mai putin pe Becali. Atunci, de ce, aceste „fantezii scriitoricesti”? Nu credeti ca sunt prea multe si prea concentrate intr-o perioada scurta de timp?

ockiu  •  3 septembrie 2009, 9:37

felicitari pentru articol! foarte bun.

bine eu am mai zis in nenumarate randuri – cred ca singura forma de protest – care nu implica nici o incalcare a legii – este ABSENTEISMUL in tribune.

acum ca tot au suspendat terenul 2 luni (si eu cred ca l-au suspendat in liga lu` mitica nu si in jocurile din europa ligue) cum ar fi ca pana la finalul turului steaua sa joace cu tribunele goale – asa cum a jucat si dinamo cu cfr?!?!
sunt stelist si ma doare cand spun aceste lucruri dar in acelasi timp ma gandesc ca ar fi cam singura solutie – sa ramana ciobanu singur cu „familia” lui sa incurajeze echipa!

YYY  •  3 septembrie 2009, 9:43

X: Nu s-a intamplat nimic grav.
Y: Doar cateva torte aruncate pe terenul de joc.
X: Si ?
Y: Si daca una dintre torte in lovea in fata pe vreun fotbalist?
X: Au fost aruncate cu precizie astfel incat sa nu fie lovit vreun fotbalist.
Y: Si ce spune regulamentul in astfel de situatii ?
X: Ia mai taci mah cu regulamentul tau. JOS cu GIGI!

Cristian  •  3 septembrie 2009, 9:45

adevarul e ca , nu mai aveam nimik cu gigi,chiar nu intelegeam de ce il mai injura lumea,candva fiind si eu unul dintre cei care il injurau.. dar acum asta chiar ca mi-a pus capac.. iar se baga la echipa , il baga pe grasu ala in echipa,care nu joaca nimik , ca am vazut eu cum joaca la steaua 2 ca m-am uitat.. si mai vine si suspendarea asta pt nimik…deci pt nimik.. erau 2 bazaconi dalea care licureau nici macar torte alea care s-au aruncat in teren.. de a fost in stare surdu sa o stinga cu piciorul iar una sa o chiar in mana Petre Marin,, pai ce periculoase erau alea iti dai seama,, bombe atomice… deci gigi chiar ca iti meriti toate injuraturile.. pacat..ca eram un public frumos

RIP  •  3 septembrie 2009, 9:50

Bravo Catalin. 100% adevarat

Poate scrii si cum la meciul cu Dinamo DOAR la Peluza Sud nu s-a putut intra nici macar cu steaguri. nu mai vorbesc de bannere sau altele. de asta s-a plecat de la meci

lucian82  •  3 septembrie 2009, 9:53

sanctiunea e prea aspra, dar face parte dintr-un PLAN anti-STEAUA BINE STABILIT ,inceput mai de mult si continuat pas cu pas;mai trist e ca unii il vad pe BECALI in toate RELELE(NU am fost ,nu sunt si nu voi fi fan G.BECALI).Unii exploateaza slabiciunile lui Becali(are destule)pt. a lovi in Echipa.Si acum o intrebare pt. toti stelistii adevarati DACA PLEACA BECALI si ar reveni la STEAUA FOSTE glorii ca E.IENEI HAGI SAU LACATUS(sau altii) TOTI anti-stelistii s-ar bucura de victoriile STELEI SAU O.HTEGAN sau alti arbitri vor arbitra corect STEAUA??!!

Cătălin Tolontan  •  3 septembrie 2009, 10:06

franc lampa: nu sint portavocea suporterilor violenti. Deocamdata, pe noi ne ameninta, nu pe dvs! Pe noi ne injura aici pe strada pe stadioane. Locul acestor oameni este in fata tribunalului, in functie de gravitatea faptei. Dar aici vorbim despre o decizie imposibil de explicat: doua etape pentru artificii?!!!

lucian82  •  3 septembrie 2009, 10:07

apropo de BECALI majoritatea il contesta, dar tot lui ise cere sa refaca GAZONULdin GHENCEA.NU am auzit pe nimeni sa ceara acest lucru proprietarului bazei sportive(MApN)sau lui D.BUCSARU sa aiba Urziceniul teren bun in LIGA CAMPIONILOR.ASA e la ROMANI Becali va plati refacerea Gazonului si Unirea va plati chirie MApN

Delaurentis  •  3 septembrie 2009, 10:07

@unu: sunt un suporter de 30 de ani, nu adolescent, am familie, 2 copii si nu aprob huliganismul. Dar acest cioban a preluat Steaua abuziv, cu gorile intrate peste CA, a trimes gorile peste copii cand era contestat, a angajat toate neamurile la club. Steaua e etalon in Romania si are palmares si datorita suporterilor, au un merit urias in formarea Stelei.
Asa ca imi permit sa il contest pe proprietarul unui bun furat atata timp cat isi bate joc de el. Cine nu vede asta are probleme cu perceptia realitatii.
Pleaca ciobane!

Cătălin Tolontan  •  3 septembrie 2009, 10:07

irriducibil1900: „cataline te stiu de cand te alergam prin trenuri in deplasare spre galati.atunci credeam ca ai ceva cu steaua.azi imi cer iertare”. bine ca nu m-ai prins 🙂

Cătălin Tolontan  •  3 septembrie 2009, 10:10

Codru : sint blind? nu stiu. Dar cred ca sintem fermi. I-am spus-o si lui Becali: cu el controlind clubul si avind impresia ca se pricepe la fotbal, Steaua se va duce tot in jos!

senateo  •  3 septembrie 2009, 10:13

becali a facut niste calcule si a vazut ca steaua a pierdut cu Urziceni fara specatori si cu Dinamo cu spectatori. decat sa fie injurat de suporterii care oricum nu ajuta echipa mai bine singurul stapan al lojei.

lucian82  •  3 septembrie 2009, 10:19

am O RUGAMINTE pt. CATALIN TOLONTAN in legatura cu suporterii violenti faceti o campanie de presa pt. ca D.DRAGOMIR SI ALTII DIN fotbal(LUPESCUsiFRF) sa initieze armonizarea legislatiei cu cea din UE sau din ANGLIA pt.a combate violenta pe stadioane

Cristina  •  3 septembrie 2009, 10:31

@lucian82: Nu cred ca se va armoniza prea curand legislatia noastra cu cea europeana. Si nu cred ca se va respecta asa usor.

De_laurentis  •  3 septembrie 2009, 10:36

@unu: sunt un suporter de 30 de ani, nu adolescent, am familie, 2 copii si nu aprob huliganismul. Dar acest cioban a preluat Steaua abuziv, cu gorile intrate peste CA, a trimes gorile peste copii cand era contestat, a angajat toate neamurile la club. Steaua e etalon in Romania si are palmares si datorita suporterilor, au un merit urias in formarea Stelei.
Asa ca imi permit sa il contest pe proprietarul unui bun furat atata timp cat isi bate joc de el. Cine nu vede asta are probleme cu perceptia realitatii.
@tolo: de ce controlul la intrare in stadion a fost foarte sumar?
Pleaca ciobane!

Comentează