Nasul un pic mai jos!

Şi Johnnie Walker, cu lodenul încheiat, i-ar fi driblat aseară pe fundaşii Stelei. Sigur că echipa s-a calificat şi că Bogdan Stancu a marcat un gol de poveste, „i-a mai crescut preţul cu cîteva milioane!”, au exclamat comentatorii ProTV, un clişeu aiuristic în plină criză. „Suporterii Stelei sînt mîndri că sînt români”, a venit fraza următoare. Atît de mîndri că lucrează în Scoţia.

joi, 6 august 2009, 11:28

Şi Johnnie Walker, cu lodenul încheiat, i-ar fi driblat aseară pe fundaşii Stelei. Sigur că echipa s-a calificat şi că Bogdan Stancu a marcat un gol de poveste, „i-a mai crescut preţul cu cîteva milioane!”, au exclamat comentatorii ProTV, un clişeu aiuristic în plină criză. „Suporterii Stelei sînt mîndri că sînt români”, a venit fraza următoare. Atît de mîndri că lucrează în Scoţia.

Pînă la primul gol al roş-albaştrilor, trăiam un coşmar colorat în galben, culoarea scoţienilor şi a tribunelor care săltau la fiecare out. Dacă spaniolul le-ar fi dat penalty în prima repriză totul s-ar fi complicat.

Să ne scuturăm repede. Şi să distingem ce a fost şansă în calificările noastre. Pentru Steaua, Europa League începe practic azi. Ca şi pentru Dinamo şi CFR. În privinţa Timişoarei, ea şi-a depăşit condiţia, dar abia acum se întrevăd banii şi pericolele.

Mai puţin orgoliu şi mai multă trudă. De asta e nevoie.

UPDATE: Cu riscul de a scrie o revenire mai lunga decit articolul insusi 🙂 , fac citeva precizari. Mai multi cititori au inteles, si nu e vina lor, ci a mea de vreme ce am fost neclar, ca trimiterea legata la fraza „Mindria de a fi romani”, rostita de  comentatori, e o malitie la adresa acelor suporteri. Nu! Am apreciat mereu munca romanilor din strainatate si zeci de articole depun marturie. Banii acelor oameni au sprijinit serios intreaga economie romaneasca. E dreptul si meritul lor sa-si construiasac destinul si cariera acolo unde vor. Am dorit sa semnalez prezenta de clisee in comentariul tv, atita tot. Din pacate, comentatorii, dupa un mai vechi obicei, acelasi indiferent de post, nu au indicat sursa si, din fata televizorului, n-am vazut ca era, de fapt, un banner al tribunei. Imi cer scuze celor care s-au considerat lezati, inclusiv comentatorilor! In al doilea rind. Cind scrii un articol ca sa plece imediat in tipografie si sa fie postat dupa la citeva secunde dupa meci pe site, uneori la miezul noptii, nu ne plingem, doar descriu situatia reala,  nu gasesti intotdeauna cea mai fericita expresie. Cred ca neintelegerea a fost acum clarificata. Multumesc!

Comentarii (136)Adaugă comentariu

suparat  •  7 august 2009, 0:49

sunt cam suparat.steaua nu ofera garantie dar asta nu ne opreste sa speram ca va fi mai bine,va avea un parcurs bun. ar trebui sa tinem cont ca ei sunt la inceput. nu vrei oare sa castige sec cu 3-0 si sa stai linistit pe perna cand echipa doar ce s-a format?
sa fim seriosi,sa vedem greselile dar sa nu cerem un arsenal cand campionatul abea a inceput. il luce sunea bine,ca o echipa se leaga in 2 ani…deci?

bogdan_11  •  7 august 2009, 0:52

Sa ne revenim…
Am mai spus-o si dupa meciul cu Ceahlaul:am jucat doar 15 min si am avut mare noroc!Acum ne-am calificat in mod rusinos : am jucat tot vreo 15-20 de minute si…doar atat.I-am luat de sus si am crezut k doar numele poate intra pe teren si invinge;dar niciodata nu va fi asa!Pe de alta parte, cum scria si cineva mai sus : cel putin un penalty pt ei , la Stancu nu prea a fost , iar arbitru a cam „tras” cu noi!Cu CFR?… cred k voi lua bataie!Motivul:nu k ar fi ei foarte buni, ci pt k jucam noi(fotbal)…doar cand vrem…ceea ce nu e suficient! Poate NE REVENIM!

mai patriot decat TOLO  •  7 august 2009, 0:53

faptul ca muncim in strainatate nu ne face sa fim mai putin patrioti,cand muncesti pentru mii de euro ca TOLO e usor sa fi patriot in propria tara insa noi ceilalti trebuie sa ne rupem spatele prin strainatate ca sa avem o viata mai usoara ..candva….rusine Tolo lupta steaua,HAI ROMANIA PUIU NEW YORK

mimi recali  •  7 august 2009, 0:56

sper sa apara acest comentariu ! tolo cred ca pt.tine meseria de gazetar s-a terminat in momentul in care ai devenit agentul clouseau .fotbalul a devenit o mare pacoste pt.persoana ta .esti gica contra in toate .ce ai vrea tu ca echipele romanesti sa fie spaima europei ? sa jucam in fiecare an numai finale ? atunci si noi simpli cititori am dori ca si tu sau buzarin sau ioanitoaia sa luati premiul pulitzer an de an .lasa crampele stilistice si coboara pe plaiurile mioritice,numai fi justitiarul cu freza de copil ca este prins fumand in w.c-ul de la centrul de la mogosoaia.nu putem avea un messi sau un iniesta dar putem scrie mai mult de fotbalul autohton la nivelul pe care il avem zi de zi si sa cumparam ziarul fara a vedea pagini intrgi de publicitate despre produse comandate de catre patronii vostri.suntem intelegatori cu tine dar nu uita niciodata ca esti ceea ce esti datorita acestor personaje pe care le faci harcea-parcea zilnic.ai grupa sanguina poate chiar ca : jiji,nicolita ,bergodi,ninu,kapetanos .singura diferenta este ca cei pe care crezi ca poti sa le razi in fata au un mare avantaj,si anume :sunt idoli unora ce platesc ziarul la care tu semnezi statul de plata !

Ghandalf  •  7 august 2009, 0:56

Ma frec la ochi si nu-mi vine sa cred! Vad scorul si revad jocul:nu rimeaza! Oricum felicitari pentru aceasta echipa de copilandri din Scotia care au jucat cursiv, fara duritati si cu multa, multa AMBITIE! In ceeace-i priveste pe latratorii de ocazie: MUCLES! Steaua a jucat si ea cu copiii! Era normal sa nu aiba format automatismul de joc, la urma urmei sunt diferente mari in lot fata de anul trecut. Laudabila initiativa de a promova tinerii, jocul din vremurile bune va reveni in Templu, pana atunci poate vom mai suferi, ca in prima repriza !
Dupa acest articol trag concluzia ca d-nul Tolontan e in criza, pana cand mai prinde vreun pont despre o alta Ridzi…altfel nu inteleg ce a avut cu acei romani care lucreaza in Scotia ! Poate ca trebuia sa-i felicite pe mandrii dinamovisti turisti pe la NEC ! Ala da motiv de mandrie, nu la amaratii aia care isi castiga painea departe de tara, pastrandu-si demnitatea ca popor !
DIXIT

romeo  •  7 august 2009, 0:57

de ce sa nu fie mindrii ca sint romiini si lucreaza in scotia.aici depinde si ce lucreaza ca daca lucreza …. ai dreptate dar eu si sotia lucram in anglia si avem functii de conducere printre care si englezi,francezi desigur indieni etc,asa ca mai informeazate inante sa vb dn tolontan.stai in romania ca e mai bine pt occident.pa

Cristi  •  7 august 2009, 1:13

Sunt 40-si-ceva de comentarii la acest „frumos articol”… Sincer, multe dintre comentarii sunt cu mult, mult mai bune decat articolul in sine… Felicitari !

nelu din boscheti  •  7 august 2009, 1:32

daca tot vb de fotbal ce aveti cu cei care lucreaza in scotia. voi de ce nu lucrati in scotia?

bravo tolo  •  7 august 2009, 1:43

bine ma Tolo, numai de romanii care lucreaza afara nu te-ai luat.

SuperSteaua  •  7 august 2009, 2:02

Super-Steaua ! Arsenal de Romania !
A fost un meci extraordinar, probabil cel mai bun facut de o echipa din Romania in cupele europene in deplasare. Batem Clujul cu 5-0 si luam campionatul la 20 de puncte anul asta. Avem cea mai tare echipa, acum si cu Tanase. Nimic nu ne poate sta in cale !
Mandru ca sunt stelist.

Vali_B  •  7 august 2009, 2:12

Bine ca au castigat, chiar daca nu au facut un joc grozav. Se putea complica situatia daca arbitrul le dadea scotienilor un 11 m sau daca nu dadea Stelei acel 11 m pe care 6 arbitri din 10 nu l-ar fi dat unei echipe romanesti. Cum-necum, Steaua a adus deja 4 puncte la coeficientul Romaniei si pentru asta trebuie sa-i multumim, nu s-o blamam ca n-a jucat grozav. Steaua a tinut meciul sub control, calificarea nu a fost periclitata in fata unei echipe care nu e atat de slaba cum pare. Scotienii i-au luat tare din prima si pe albanezi, de-aia le-au dat 8 in turul precedent. Bine c-a fost calificare, si mai bine c-a fost victorie. Nu stiu de ce nu putem sa ne bucuram la succesele romaniloe, ce-ati fi vrut sa le traga scotienii o mama de bataie cum a facut-o Middlesbrough acum 3 ani? E bine asa, sa fim multumiti. Ce-o mai fi om mai vedea, deocamdata echipele romanesti au inceput bine si sa speram ca vor avea si ceva noroc la tragerea la sorti. Hai Dinamo! Succes romanilor!

vick  •  7 august 2009, 2:21

Cum poate unul ca tine sa dea , asa cu mucii in fasole? Sau …traficul, ratingul etc etc etc sunt mai importante chiar decat bruma de onoare pe care o mai ai? Mi-e jena ! Cat despre toti cei care critica jocul Stelei pot sa le spun atata doar (e vorba de suporteri stelisti) ca din partea altora nu ma intereseaza opinia lor : Ce ati vrea ca Steaua sa joace ca in anii precedenti cu ocazii ratate si cu scoruri finale egale sau infrangeri, sau sa joace mai prost dar sa iasa invingatoare si la scor mai mare decat un gol marcat? Marturisesc faptul ca as dori victorii cu goluri in minutele 85 si 90, chiar daca 85 de minute ar juca prost. Si inca un lucru clar: AZI NU MAI SUNT ECHIPE SLABE SI TARI (exceptie SUPER ECHIPELE CUNOSCUTE). Asa cum Dinamo s-a impiedicat, CFR ul s-a impiedicat,Sahtiorul s-a impiedicat etc etc. De ce nu admitem ca aceasta Motherwel echipa care personal am indragit-o pentru rezistenta si mai ales jocul pustanilor ei, putea sa realizeze mai mult! Punem eticheta parshiva pentru a diminua meritele Stelei, evident echipa in formare. Am incredere in pustii
antrenati de Bergodi! In sfarsit un A N T R E N O R !!!!

steaua praf  •  7 august 2009, 2:53

n-au nici o sansa cu CFR-ul, n-au nici o sansa la campionat si n-au nici o sansa in play-off daca dau peste Geona…

Vali_B  •  7 august 2009, 4:11

As vrea sa accentuez faptul ca Steaua e printre putinele echipe care pana acum au maximum de puncte in cupele europene, dintre cele care au jucat macar 2 tururi preliminare. Celelate sunt Bnei Yehuda (Israel), cu 6 puncte la coeficient dupa 3 tururi (6 victorii!), NAC Breda (Olanda)si Metalurg Donetk (Ukr)cu cate 4 victorii = 4 puncte. Ar mai fi Randers (Dan) cu 4,5 p din 6 meciuri, dar asta a fost eliminata deja. Mai sunt cateva cu 3,5 puncte din 4 meciuri (Galatasaray, Zilina, Qarabag (Aze!), Tromso, Sturm Graz, Rapid Viena, Sigma Olomouc si Basel.
As mai face cateva remarci, pentru cei interesati;
1. Merita felicitata Serif Tiraspol pentru calificarea sa (dramatica si poate norocoasa in min 93) in dauna cehilor. Astfel Moldova va avea in premiera o echipa in (cel putin) grupele Europa League. Chiar daca si ei au multi straini in lot, ca si CFR sau Vaslui la noi, performanta lor e deosebita pentru Moldova. Bravo lor!
2. Romania a avut pana acum o evolutie buna, acumuland 6,5 puncte, ceea ce inseamna deja un coeficient de 1,083 pe anul asta, in conditiile in care am ramas cu 6 echipe in cursa. E bine, daca avem in vedere ca in ultimii 2 ani, coeficientul anual al Romaniei a fost foarte slab, undeva in jur de 2,6. (cel mai slab dintre cele realizate de primele 10 tari in Europa in ultimii 5 ani!). Totusi, Romania a realizat in 2005-2006 unul din cei mai mari coeficienti (16,3) din Europa in ultimii 5 ani (locul 3, cred, chiar mai mare decat al Ucrainei de anul asta, care a avut o castigatoare de cupa europeana si o alta semifinalista). Vom mai beneficia de acest coeficient doar la anul, de-aia e bine sa mai strangem niste puncte anul asta, sa nu cadem prea tare in clasament.
3. Austria a inceput remarcabil acest sezon. A strans deja 11,5 puncte cu 4 echipe ( coeficient 2,875), mult peste performantele ei din anii trecuti si are inca toate echipele in competitie. Si Israelul a inceput bine (12,5 puncte cu 4 echipe, dintre care Bnei Yehuda a facut singura 6, coeficient 3,125, dar a pierdut deja o echipa).
4. Remarc calificarea unei echipe din Azerbaidjan (Qarabag) aparute de nicaieri, care a si adunat 3,5 puncte pentru tara sa, precum si calificarea irlandezilor de la St Patrick’s, lucru rar pentru echipele irlandeze.
5. Cipriotii fac ce fac si au echipa calificata in CL (Apoel), desi le-au pierdut deja pe toate 3 in EL. La fel si ungurii, unde doar Debrecen a mai ramas in competitie, din 4 inscrise.
6. Au obtinut calificari nesperate, dupa infrangeri acasa in primul tur echipe ca Celtic Glasgow (2-0 dupa 0-1), Atletic Bilbao (2-1 dupa 0-1), FC Zurich (3-0, dupa 2-3).
7. Serbia a pierdut deja 2 echipe in EL, Partizan a ratat calificarea in CL in fata cipriotilor iar Steaua Rosie s-a calificat dramatic in min 88, batand cu 5-2 acasa o echipa din Georgia, dupa ce in tur pierduse cu 2-0 iar la pauza in retur era 2-2!
8. Maccabi Haifa a intors miraculos soarta calificarii in fata lui Aktobe, batand in final cu 4-3, scor de calificare, dupa ce in min. 15 era condusa cu 3-0! In tur fusese 0-0.
9.Au batut in deplasare, fara a se califica, urmatoarele echipe care pierdusera acasa in tur: Friedrikstad (2-1 la Lech Poznan, dupa 1-6 acasa in tur!), Randers (1-0 la Hamburg, dupa 0-4 acasa), Valerenga Oslo (1-0 la PAOK, dupa 1-2 in tur, gol al lui Berre… probabil blond!)
10. Vojvodina a pierdut calificare la Austria Viena luand 2 goluri in min. 81 si 93, dupa ce conducea in min 58 cu 2-1 iar in tur fusese 1-1!.
11. Dramatic s-a calificat si St Patrick’s, care a marcat 2 goluri in min. 73 si 78, revenind de la 0-3 si pierzand doar cu 2-3 la Krilia Sovetov (Rusia), dupa o victorie surprinzatoare cu 1-0 in tur. Seamana cu Kaiserslautern-Craiova sau Hamburg-Dinamo din 1983.
12. Sarajevo elimina pe Helsingborgs la 11m, cu gol marcat in min 78, dupa ce fusese condusa cu 1-0 din min. 2. Se intra in prelungiri si Sarajevo castiga la 11 m.
13. Roma afla si ea cum e sa castigi cu 7-1, nu doar sa pierzi ci 7-1, batand rau o echipa belgiana.
14. Portugalia pierde deja 2 echipe din 4 din EL (Braga si Pacos F.), veste buna pentru noi, care ne aflam in lupta cu ei pentru coeficienti.
15. Steaua se poate simti razbunata dupa ce Steve McLaren (fost la Middlesbrough) pierde cu Twente calificarea in ultimul minut in fata lui Sporting! (1-1 acasa dupa 0-0 in tur, faza memorabila la golul portughezilor!)

Iata deci ca si in aceasta faza sunt meciuri si evenimente interesante. Sa speram ca echipele noastre vor aduna cat mai multe puncte pentru a ne pastra intre primele 10 din Europa si in anii urmatori. Succes si un pic de noroc la tragerea la sorti!

Vali_B  •  7 august 2009, 4:34

Remarc si faptul ca deja 16 tari nu mai au nici o echipa in cupele europene (Malta, Muntenegru, Luxemburg, Feroe, Irlanda de N, Tara Galilor, Armenia, Albania, Macedonia, Georgia, Islanda, Lituania (! care ne-a facut zile fripte), Finlanda, Andorra, San Marino, Liechtenstein), iar alte cateva au pierdut deja 3 echipe din 4 (Kazahstan, Estonia, Azerbaidjan, Moldova, Ungaria, Belarus, Bosnia, Slovenia, Letonia, Irlanda, Croatia (!), care are o nationala atat de tare, Cipru si Suedia (!). Norvegia si Scotia au pierdut cate 3 echipe, dar mai au cel putin cate 2 in cursa, iar Danemarca, Portugalia, Serbia si Polonia au pierdut cate 2, dar mai au cel putin 2. In afara marilor forte europene, stau bine Cehia, Turcia si Ucraina care continua cu 5 echipe din 5, Romania (6/6), Austria (4/4), Rusia (5/6) Grecia si Belgia (cate 4/5), Slovacia, Bulgaria, Elvetia si Israel (cate 3/4).
Hai Romania!

sorin-arges  •  7 august 2009, 6:11

din pacate Steaua are doar antrenor, nu si echipa … iar noile lovituri (plecarile lui Ghionea si Goian) amplifica problema ….
parte nasoala va veni cand inspiratia(,,meseria”) lui Bergodi nu va mai putea compensa diferenta dintre Steaua si adversar, iar asta se va intampla probabil la urmatoarele meciur (CFR si meciul din UEFA) …

Bogdan  •  7 august 2009, 7:20

E bine intr-adevar ca avem rezultate…
Sincer nu prea am emotii cu CFR-ul.
Nicio echipa romaneasca nu joaca asa de frumos precum pustii scotieni ieri in prima repriza. Pacat ca nu au experienta si se pierd usor cu firea, dar mi-au placut mult.

MB  •  7 august 2009, 7:40

Orice suporter care a jucat fotbal si aici ma refer la nivel organizat, nu doar in curtea scolii sau „la TV”, si-a dat seama ca scotienii nu vor mai putea tine ritmul in repriza a doua. Cred ca nici un maratonist nu ar putea alerga la viteza maxima 90 de minute. In schimb, apararea Stelei a fost penibila si s-a vazut lipsa lui Goian. Daca inca nu s-a semnat contractul cu italienii, in locul sefilor de la Steaua m-as razgandi.

shpagasin  •  7 august 2009, 8:31

Ca stelist, ma declar satisfacut. Daca acum reusesc sa dea 2-3 goluri pe meci e ok. Insa, Tolo draga, dupa campania asidua cu Ridzi as vrea sa facem ceva sa scapam de „desculti” ca Dragomir din fotbalul romanesc. Este imoral sa faci ce a facut omul asta. Iesim din harta aia a uniunii europene in suturi daca vad si ceilalti ce declaratii da individul. Este trist, este rusinos, si daca tratam tot cu „merge si asa” sau „n-am ce face” inseamna ca nu putem decat sa invatam sa facem ce fac si ei si sa depasim „descultul” in ceea ce face, ca sa o ducem mai bine. Nu inteleg de ce nu se scriu titluri de genul: „Rusine Dragomir pentru declaratia ta” sau ceva de genul asta si in schimb se publica toate balariile lor de idei care la doua saptamani se bat cap in cap. Nici nu stiu ce sa mai zic, deja lipsa de atitudine a tuturor si indiferenta ma omoara…

Dorian DIac  •  7 august 2009, 8:33

Doamne, ce-mi plac stelistii astia fanatici, „barbati” adevarati, care nici macar numele adevarat nu au curajul sa si-l lase pe aici cand injura cu nerusinare… si fara nicio legatura cu realitatea din teren!

Greu cu logica  •  7 august 2009, 8:41

Mai cititorilor indignati, nu s-a luat omu’ de romanii din Scotia; i-a ironizat pe comentatorii Pro TV care o dadeau cu clisee stupide like this. Sensul frazei lui Tolontan e asta – „atat de multa mandrie mai au romanii depsre ei si tara lor incat o parasesc si se duc sa munceasca din greu in alte tari, nu mai simt nimic pt tara asta care nu le mai ofera nimic”
Mai puneti-va creieru’ la munca putin, ca va mucegaieste si nu mai stiti dup-aia ce va miroase asa urat.

milici  •  7 august 2009, 8:59

Cam asa castiga echipele mari fara sa forteze.Nu inseamna ca Steaua actuala e o echipa mare.Dar NU TINE NIMENI nasul pe sus cu exceptia palavragiului FreeGigi.Bergodi ii indeamna permanent la modestie.
Meciul trebuia tratat ca un antrenament usor pentru ca urmeaza CFR-ul.Echipa in format nou si ne puteam astepta ca tineretul sa intre mai greu in ritm.Nu exista mijlocas de acoperire, sunt jucatori fragili si media de inaltime scazuta.
Au castigat aducand puncte desi se puteau califica jucand mult mai lejer.
Cred nu trebuiau luati in baza cu orice pret.
PREGATIREA fizica e esentiala.

Cristina  •  7 august 2009, 9:02

Pana acum a fost destul de usor. Chiar foarte usor. Greul de acum incepe.
Ma intreb cat vor rezista in competitie echipele romanesti. Pentru ca, de ce sa nu recunoastem, aerul de vedeta se sime destul de mult. Ori in competitie rezista doar cine munceste suficient de mult.

milici  •  7 august 2009, 9:07

@dorian DIac
Mestre 98 % din postanti nu-si pun numele real dar matale i-ai vazut doar pe stelisti.
Te-oi fi uitat si la numitul Steaua Praf?Sau chiar asa l-o fi chemand?
Mare-i gradina Domnului si e loc si pentru unul ca matale.!!!

criss  •  7 august 2009, 9:29

Despre jocul Stelei nu cred ca exista cineva care sa declare ca au jucat bine. A fost o echipa mica si jucatorii au intrat relaxati pe teren, iar iuresul scotienilor i-au cam surprins. Dar pana la urma chiar si in aceste momente diferenta de clasa se vede. Echipele mari chiar daca joaca prost, reusesc sa castige doar fiindca au un jucator, doi poate care pot face diferenta in orice moment. Despre arbitraj de cate ori nu se afirma ca norocul e de partea celor buni, o alta afirmatie foarte utilizata de voi, cei din presa sportiva. Se pare ca brusc ai uitat de toate astea. Iar in privinta patriotismului lucrurile sunt ceva mai complicate. Majoritatea suporterilor de pe stadionul din Scotia cu siguranta nu erau stelisti, dar erau romani. ***

alk  •  7 august 2009, 9:29

Rezultatul conteaza. Alta data jucam bine si ne muscam pumnii cind ratam calificari…. Stai putin, daca ratezi calificari nu ai cum sa fi jucat bine

silviu stelistu  •  7 august 2009, 9:35

AVETI DREPTATE, JOCUL A LASAT DE DORIT, DAR HAIDETI SA AVEM RABDARE CU ACESTI TINERI, SUNT PROMITATORI IAR O NOUA ECHIPA CARE SE VREA PERFORMANTA NU SE POATE FACE PESTE NOAPTE.

daniaania  •  7 august 2009, 9:40

d-le Catalin ai foast prea ingaduitor..!! chiar daca au castigat impotriva unei echipe de copii, care acum invata sa joace, Steaua nu a demonstrat nimic..!! Timisoara la fel, a stat in aparare si jucau, poate handbal..!!Tot timpul ne mintim si mintim, frumos..parca santem drogati cu superlative..!!oricum santem de ras..!!asa ca, ne asteptam de la voi cei cu penelul, sa fiti mai realisti si inteligenti..!!

gabi red  •  7 august 2009, 9:46

Corect comentariul! Daca in prima repriza, la 1-0, scotienii primeau 11 m, iar daca arbitrul interpreta faza in sensul ca jucatorul stelist a oprit un gol inevitabil, era si CARTONAS ROSU!…la 2-0 si un om mai putin, era deranj!!!Dar steaua de noroc nu duce lipsa 🙂

daniels  •  7 august 2009, 9:47

perfect adevarat tot ce ati spus in legatura cu Steaua ! avantajul ca a jucat cu echipe de doi bani si are cateva meciuri in picioare este unul de mentionat ! ca au fost penibili in prima repriza a fiecarui meci si s-au mai trezit in a doua , asta e de gandit pentru viitor ! una peste alta de acum incepe treaba si vom vedea cu ce ramanem in Europa dupa tragerea de astazi!!! multa bafta echipelor noastre!

Marius  •  7 august 2009, 9:48

Domnule tolontan
Astept comentarii si o ancheta asa profesionista cum poti face din cand cand despre :
1.handbal -mituirea arbitrilor-evident toti neaga si nu stie nimeni nimic
2.Daca se luau masuri in cazul VALIZA (de catre cine ?) poate nu ajungeam rusinea Europei.
3.Sa vedem ce federatii urmeaza .

Cipri  •  7 august 2009, 10:04

Cu umor fin ca de obicei!

Incearca sa eviti asocierea „ca si”!

Mihai  •  7 august 2009, 10:04

Arsenal de România. Ca să reapitulăm: Van Nistelrooy al bulgarilor, noul Hagi, următorul Rădoi, micul Balaci. Parcă ar mai fi ceva dar nu-mi aduc aminte. Da, este echipă mare. Eu? Mare? Ha ha ha ha ha ha. Dacă steaua termină în primele 8 sezonul ăsta …….. Şi cică ei sunt favoriţi la titllu. HA HA HA HA HA HA

daniels  •  7 august 2009, 10:10

UN GAND NEBUN!

Asa cum au aplaudat aseara scotienii iesirea fotbalistilor Stelei si cum s-au manifestat suporterii romani in strainatate , de ce nu s-ar putea la fel si in Romania ? sa vad cum dupa Steaua – CFR suporterii ii aplauda pe cei de la CFR chiar daca castiga sau nu si galeriile se aplauda una pe alta ! asta m-ar da pe spate , ar fi dea dreptu incredibil dar atat de placut sufletului ! daca am reusi intr-o zi sa ne respectam ca oameni si astfel sa ne respectam tara al carei nume il tot scandam fara sa avem un comportament pe masura ! un gand foarte nebun , nu? …

Amused  •  7 august 2009, 10:15

Chiar ati fost simpatic, d-le Tolontan…faza cu Johnny Walker =))))

Dorian Diac  •  7 august 2009, 10:19

Pentru „milici”:
M-ai convins, si dumneata esti un barbat adevarat! Un sincer bravo!
In treacat fie spus, ideea comentariului meu era cu totul alta… dar daca nu te-ai obosit sa treci macar pe moment de conditia de… fanatic, te priveste.

Litmanen  •  7 august 2009, 10:29

Toti comentatorii sportivi (TV, scris) din Romania sunt varza, emisiunile de sport trateaza subiecte de genul cati bani are fotbalistul cutare sau cu cine a mai jucat table patronul clubului cutare. Ziaristii sportivi nu au nici o treaba cu sportul.

un stelist  •  7 august 2009, 10:33

Daca ar fi Becali istetz, ar da 2 mil de euro si ar lua 5-6 din pustii scotieni. in doi ani de zile si-ar tripla investitia.

Cătălin Tolontan  •  7 august 2009, 10:34

bravo tolo, nelu din boscheti, mai patriot decat TOLO, romeo, mimi recal, all: am explicat in UPDATE ce am dorit sa scriu si ce am iesit. E vine mea.

Cătălin Tolontan  •  7 august 2009, 10:35

Ghandalf: sper ca am fost clar. Multumesc!

cristi66  •  7 august 2009, 10:40

poate au jucat prost si il au in continuare patron pe guralivul gigi cel care va face rating, ca si steaua, cat ceilalti la un loc, dar in continuare nu am facut romania de rusine, printr-o eliminare gen 17 nentori, skonto riga, anorthosis, pescarii, elfii s.a.m.d
all the best!!!

explorish  •  7 august 2009, 10:45

macar de-ar fi invatat lectia, si tot ar fi bine. abia astept meciul steaua-cfr. ala e testul.

vasglo  •  7 august 2009, 10:46

Tolo,
Ok, comentariul tau da bine la public, dar:

Eu cred ca meciul de aseara e o etapa, necesara, in evolutia noii Stele, in care jucatori consacrati si, as spune eu, ajunsi la o anumita plafonare, sunt treptat inlocuiti de noua generatie. Polonezul, bulgarul si multi altii joaca doar de cca 2 luni impreuna. Portughezul nici n-a debutata inca intr-un meci oficial. Cum poti motiva la retur o echipa care castiga acasa cu 3-0 (putea fi 5-0 lejer), publicul, media si “specialistii” spunand ca adversarul e “descult”, si cu greu ar face fata in Liga a doua de la noi? Nu cumva toti se asteaptau sa castigi din inertie? Daca mai pui la socoteala si faptul ca peste numai 2 zile urmeaza un meci important in campionat, jucatorii avand indicatii, mai mult sau mai putin explicite, de se “menaja”, nu inseamna asta ca jucatorii au intrat pe teren “extrem de motivati”? Asta s-a intamplat si acum, numai ca scotienii au arata ambitie, au alergat cat au putut, au aruncat baloane in careul nostru in stil britanic, incomod pentru orice aparare, incercand sa obtina un rezultat cat mai bun, surprinzand echipa data castigatoare, “la pas”, dinainte. Numai in mintile unora, echipa scotiana din primele 45-50 de minute era o echipa de “desculti”. Cat au avut benzina au aratat fotbal si ambitie..Erau totusi scotieni nu… isladezi(sic)..
Si apoi, cum e cu teoria aia ca echipa mai valoroasa castiga si cand joaca prost? Nu mai e valabila acum? S-a transformat in, “echipa are slabiciuni serioase, nu are jucatori de valoare, ca sa nu mai vorbim de rezerve, nu stie sa stea in teren” etc. etc.
Pe ce facem pariu ca in meciul cu CFR, Steaua va juca altfel, iar lipsa lui Goe nu va conta prea mult? Nu uitati axioma fotbalistica de larga raspindire: “niciun meci nu seamana unul cu altul”.. Pana acum, ca ne place sau nu, Steaua e in grafic. 5 din 5, dintre care 4 in Europa, ceea ce conteaza f.f. mult pentru cei tineri. Si apoi nu e asta stilul italian de pregatire? Ca sa ajungi sus, pornesti jucand cu echipe modeste, pe care trebuie sa le bati ruland tot lotul.

Andy  •  7 august 2009, 10:52

Sincer mie mi-a placut faza cu .. „Suporterii Stelei sînt mîndri că sînt români….. Atît de mîndri că lucrează în Scoţia.”, chiar daca nu sunt un suporter al lui Tolontan.Ba din contra. Replica e super si mai presus de atat si adevarata….Suntem mandri ca suntem romani la victorii ca la hotiile si crimele care se fac in strainatate te duci si te faci ca nu stii/nu cunosti/n-ai vazut nimik. Am mai vazut eu mandri dintr-astia care se duc afara si vorbesc engleza intre ei de rusine. Sa fim seriosi…..
Bv Tolontane o sa retin replica asta 🙂 🙂 🙂 , m-a amuzat teribil.

Bitza  •  7 august 2009, 10:53

Voi va asteptati la minuni peste noapte? Mai este mult de lucru, lasati antrenorii si jucatorii sa-si faca treaba. Comentatorii aia dobitoci de aseara parca erau in al noualea cer cand erau aia pe noi. Asa suntem noi romanii, repede cu criticile. Ce era asa nemaipomenit ca ne conduceau scotienii? Este prima data in 5 meciuri cand cineva ne domina asa. Sigur, tinand cont de valoarea adversarului, nu ar fi trebuit sa se intample acest lucru dar pana la urma rezultatul conteaza. Noi cand pierdem, desi dominam adversarul, nu se tine cont de acest lucru, toata lumea vede numai rezultatul. Cand castigam jucand mai slab, apar criticile, parerile specialistilor, etc.
Desi te apreciez foarte mult Cataline, si nu o spun doar ca sa ma aflu in treaba, m-a dezamagit foarte mult acest articol. Nu mai zic nimic despre „mandria de a fi roman”…

theo  •  7 august 2009, 10:55

Ai mare dreptate domnu Tolontan..am schimbat postu din cauza comentatorilor..si ajocului Stelei desigur care a fost vai de el dar comentatorii aia m-au scos din sarite..nu stiu de pe unde i-au adunat astia de la protv

Zelea Codreanu  •  7 august 2009, 10:57

Daca ati fi trimis un reporter in tribuna aseara ar fi avut subiect nu gluma…..Romanii de afara au inceput sa strige „Gigi Becali” destul de tare si destul de mult….vreo 5 minute….

„Ultrasii” veniti de la bucuresti….niste schilozi copii cu fete de *****…au inceput sa ii injure si sa i flegmeze…..o da….ce caterinca a iesit cand la iesire si au sumecat romanasii nostri obisnuti cu greul si cu munca,manecile si de nu mi ti ia ***** pe agaricii astia…..hahahaha…..***

Respect tolo!

milici  •  7 august 2009, 11:04

@Dorian Diac
Maestre, oricat te-ai screme, singura idee a replicii initiale a matale e ca ti-ai propus sa ne controlezi la barbatie si fanatism.
Macar de ai incerca sa citesti, ca nu e greu, o replica a mea scrisa inainte de toate discutiile si sa vezi fanatism…
Cat despre barbatie te atept in control.

duli  •  7 august 2009, 11:06

unul dintre cele mai bune articole ale dvs.

Admin GSP  •  7 august 2009, 11:11

Stimate milici si Dorin Diac : Urmatoarele comentarii pe care le veti posta nu vor mai fi aprobate daca nu va referiti la articol. Cititi regula „3.Nu transformati acest blog intr-un „chat”.” Daca doriti sa continuati, tineti legatura pe mail.
Multumesc.

Comentează