Duminică

În loc să reacţioneze, Sandu, Lupescu şi ceilalţi angajaţi ai FRF au preferat ieri grătarul federal

duminică, 14 iunie 2009, 9:37

În loc să reacţioneze, Sandu, Lupescu şi ceilalţi angajaţi ai FRF au preferat ieri grătarul federal

Într-o criză, ca să limitezi pierderile de imagine important e să vorbeşti primul, cu termenii tăi şi să încerci să explici evenimentele aşa cum le vezi, cu sinceritate.

Cum finala Cupei a fost sîmbătă, iar ieri a fost duminică, FRF a tăcut. Nici un comunicat oficial. Nici o reacţie autorizată. Sandu, Lupescu şi toţi ceilalţi tac.

De fapt, tăcerea e o maladie nonstop a şefilor fotbalului. Ei tac şi în cursul săptămînii. Cînd se pierd calificările, tac. Cînd se demit antrenorii de la „naţională”, tac. Cînd o finală organizată de ei o ia razna, iarăşi tac.

Nu e o criză a Cupei, a sponsorului, a spectatorilor sau a echipelor. E o criză de atenţie, pasiune şi pricepere la vîrful fotbalului. Platini a venit şi le-a spus clar, la Bucureşti, în interviul acordat cititorilor gsp: „Dacă asistăm la evenimente care strică fotbalul fără să facem nimic, devenim complici”.

Asta sînt cei din FRF. Complicii unei stări de fapt tensionate. Complicii răzbunării Timişoarei, pentru că nu mai au autoritatea să acţioneze asupra bănăţenilor de vreme ce, după decizia TAS, e clar că FRF a dezinformat cînd a alcătuit dosarul şi a lucrat împotriva „Politehnicii”.

E, dacă vreţi, criza permanentei duminici în care trăiesc cei de la FRF, zi din care s-a extras bucuria şi a rămas grătarul federal. Un week-end împărţit între două ştiri. Suporterii au vorbit cînd au cumpărat toatele biletele Cupei României Timişoreana în două ore, iar FRF tace.

Comentarii (81)Adaugă comentariu

calin  •  14 iunie 2009, 22:23

Mircea Sandu nu a avut timp sa reactioneze deoarece nu s-a trezit.

nebunu’  •  14 iunie 2009, 22:29

Perfect adevarat. Pe ei Tolo

PussyCat  •  14 iunie 2009, 22:37

La cate evenimente s-au intamplat in finala cupei, ce pot sa zic decat – Sa le fie rusine !

eu si atat  •  14 iunie 2009, 22:47

Am fost la Tg Jiu am vazut pe viu finala Cupei.Am obtinut bilete la tribuna I,nu intre ultrasii timisoreni,linga tribuna 0,fiind 3 aradeni-2 peste 50 ani,1 student in Arad.Nu discut meciul,are fiecare parerea lui. Prin min 80 a inceput nebunia:dupa ce unii suporteri au intrat in teren jandarmii au luat la rand tot ce era in zona.Au dat cu bastoanele si cu lacrimogene. Vazand situatia am sters-o repede.Amicul tanar,studentul ,a ramas sa vada finalul. La iesire o mare de jandarmi,mi-au zis: ” intrati pe terenul sintetic,pina ies clujenii” .Le-am raspuns ca santem aradeni,ca am venit pentru Panin,am scapat greu,dar am iesit . Amicul student ramas in urma ,ca si cele citeva mii de violeti au fost retinuti.N-am vazut doar la Revolutie asa retineri in masa. Ne-a anuntat telefonic ca e retinut,apoi a fost obligat sa inchida telefonul. Am vazut zeci de dube incarcand tineri,fete,batrani fara noima,jandarmii lovind si injurand. Nu a contat cine ce a facut,totul la gramada.Copii raniti ,la pamant,loviti salbatic etc. 3 ore n-am stiut nimic de amicul nostru. Am fost la jandarmi, la politia municipala, la cea judeteana (de linga stadion) Am ajuns la Politia Judeteana pe la 2 noaptea,inca aduceau tineri batuti,ca vitele.Am vazut pe cei iesiti „de la cercetari” :vineti,amprentati,cantariti,masurati,dezbracati,fotografiati,majoriatatea amendati. La „comun”. Nu a contat nimic.Am reusit sa ne recuperam „”huliganul” la ora 2,5-3. Nu facuse nimic,statuse cu noi,era vinovat ca era acolo,atata tot. Nici macar nu a strigat ceva.Intre timp intr-o piata vazusem pe un ecran mare, reluari,comentarii. Nu discut meciul,desi Balaj@Sandu @ Co au fost decisivi,zic eu. Nu asta conteaza. Conteaza ca vreo 2000 de oameni au fost luati „ca teroristii”,desi doar vreo 100-200 facusera ceva,considerat exagerat. Si acum dupa 15 ore simt lacrimogelele.Jandarmii au fost ca nebunii,au lovit fara sa le pese in ce dau,politistii e drept erau mai retinuti (in public). La „cercetari” nu s-au abtinut nici ei.Am plecat uluit,speriat,impresionat de ceea ce am vazut .Intr-o Romanie ce se vrea europeana,am vazut animale in uniforma,platite sa loveasca. Nu cred ca e normal.Repet,nu ma intereseaza meciul,desi arbitrul a fost cel putin provocator,dar „organizarea ” asa-ziselor „forte de ordine” este de necalificat. Ca intr-un stat bananier.La asemenea evolutii,eu unul voi merge mai rar pe teren,dar prevad razboiae cu victime,pentru ca la noi represiunea face placere unora.Mai ales celor cu circumvolutiuni putine pe creier,dar cu salarii „mobilizatoare”.N-as vrea sa mai apuc sa vad asemenea scene.Nu pot accepta huliganismul,dar nici politica „toti pentru unul”.Sper ca aradenii sa nu asiste vreodata la asemena scene,pentru ca „predispusi „de ambele parti avem si aici.
Ps. Cit despre Cristi Panin,aradeanul nostru numai de bine,de am avea mai multi ca si el.”

danSteaua  •  14 iunie 2009, 22:48

Tolo,

E simplu de rezolvat! Timisoara trebuie sa ceara o adunare generala de urgenta, a memebrilor FRF. Din moment ce FRF a dezimformat FIFA, lucrand impotriva unuia din membrii sai, atunci conducerea FRF trebuie sa plece. Ei nu mai au autoritatea morala pentru a conduce federatia. Game over! Sa auzim numai de bine!

ABCD CFC  •  14 iunie 2009, 22:48

Tolo, ce zici de faptul ca decernarea Cupei a fost ignorata de Antena
in favoarea unui interviu cu Chivorchian? Nici in Benin nu vezi asa ceva.

malasu  •  14 iunie 2009, 22:52

m. sandu tace si face. urziceni campioana este si opera lui, asa incearca sa demonstreze ca fotbalul in Romania nu ESTE CORUPT!
Dar si asa suporteri AEK, Puli TM(sau cum se cheama acest hibrid) SUNT NISTE
FRUSTRATI!!!!!

xnotsocip  •  14 iunie 2009, 22:56

Salut Catalin. Cam greu sa vorbeasca duminica sefii fotbalului, cata vreme, impresia mea (lasata de Sandu si Lupescu in interviurile gsptv de dupa meci)ei erau sub influenta licorilor bahice. Ar fi de analizat modul greoi si lapidar in care Sandu si Lupescu au expediat intrebarile reporterului gsptv!

Dorian  •  14 iunie 2009, 22:58

Imi vine sa vomit cand ii aud vorbind pe Sandu, Lupescu, Prunea (pe care oricum nu-l sufar din 94 de cand am pierdut sfertul cu Suedia si am ratat o semifinala de vis cu Brazilia, nu cred sa-mi mai revin vreodata din acest p.d.v.) si chiar si pe Dragomir. Va implor faceti ceva! Tara asta nu poate fi atat de pierduta

Bucamajor  •  14 iunie 2009, 23:00

Voi presa sunteti la fel de datori sa ne scapati de astia. Din pacate nu va
prea obositi

simi  •  14 iunie 2009, 23:07

FRF cand vorbeste nu zice nimic. Cand tace defapt zice tot ce trebuie sa intelegem. Noapte buna!

vladimir  •  14 iunie 2009, 23:14

Da,aseara Sandu spunea doar despre ce ii convenea,nu vreau sa fac vreun comentariu rautacios si sa spun ca am avut senzatia ca-i afumat,vorbea de atmosfera incredibila care a invaluit orasul-banuiesc ca vorbea de suporteri-cealalta parte neagra nu exista ptr acest om,ce nu ne convine este din alt film!!!!Generalu’ de jandarmi ne explica despre situatia tensionata tinuta sub control si au facut fata cu brio-suporterii care au patruns in teren au venit pe dupa gardul pazit de vecini sarbi!!Aud in fiecare zi ca celalat este vinovat!!!Bre,cum bip nu greseste nimeni in tara asta in nici un domeniu,toate merg extrem de greu ,dar intr-o singura directie,a aluia ce CONDUCE!!Totusi azi gasesc un singur vinovat,pe mine,ca am mai ramas aici unde m-am nascut!!

alex  •  14 iunie 2009, 23:15

frumos articol

Ultras  •  14 iunie 2009, 23:16

Normal ar fi fost sa reactioneze dupa meciul de la Pitesti.
Dar cum Borcea era suparat si nu vorbea cu nimeni, nicio comisie nu a stiut ce decizie sa ia.
Suporterii ce sa mai inteleaga? Ca pot intra pe teren si asa mai departe…

alex  •  14 iunie 2009, 23:23

nu vrea sa scuze pe nimeni dar in acest sezon s-a intamplat prea multe contra
timisoarei sa nu uitam de depuncte de decizile frf despre suspendarea terenului la meciul cu dinamo meci jucat pe teren neutru au fost multe vad ca voi nu dati discursul integral al domnului sandu unde spune ca suporteri au fost manevrati la fel cum au fost manevrati si oameni la revolutie cum ishi permite sa spuna asha ceva fata de oameni aceia care am murit in 89 vad ca asta v-a scapat poate ar trebui prezentat si asta

viola  •  14 iunie 2009, 23:25

felicitari

cristiano  •  14 iunie 2009, 23:27

Nu au nici o RUSHINE d-le Tolontan!Sandu conduce FRF dupa cum are interese!
FRF s-a declarat ANTI TIMISOARA! Nu inteleg de ce nimeni nu ia Atitudine!?
S-a Observat Clar ca s-a facut tot ce se poate ca Timisoara sa nu castige CUPA!!!
O intrebare? Daca juca Dinamo-CFR, tot Balaj Arbitra?

Mot Alin  •  14 iunie 2009, 23:30

Iti spun din inima ca multi dintre voi *** habar nu aveti de fotbal!! Sunt un suporter infocat al Stelei m-am uitat la finala ca un spectator pur neutru nu ma interesat deloc cine o castiga dar aceste reactii cum ca la CFR nu ar fi fost penalty, lasatima domnilor habarnisti pai fundasul nici nu sa uitat unde e mingea a mers direct in Tony. Iar acest nul al fotbalului Iancu sa taca sa ne lase *** si el acuza arbitrii pai daca era 6-0 nu se supara nimeni Poli a fost la pamant ce naiba cum puteti sa contestati victoria CFr-ului la ceea ce sa intamplat aseara iar de penalti scuzatima dar sunteti pe langa subiect!!

Nicu M  •  14 iunie 2009, 23:36

Tac, pantru ca se socotesc, pe buna dreptate, zei intr-un Olimp de departe mai bine randuit ca Olimpul antic.
Oranduit de ei pentru ei, in folosul lor, acum si-n vecii vecilor. De ce-ar vorbi, sau mai degraba pentru cine ar vorbi, cand NU AU A DA SOCOTEALA NIMANUI pentru absolut nimic ?
Multi s-ar grabi sa eticheteze aceasta tacere drept nesimtire. Nu pot fii de acord cu ei. Este NEPASAREA in stare pura.
Citandu-l pe Doru Davidovici: „a-ti simtit vreodata nevoia sa intrati in comunicare cu o furnica ?”
Si nu in ultimul rand, tac NU pentru ca tacerea e de aur. Tac pentru ca aurul rezultat le incalzeste buzunarele si le umple pana la refuz spatiile unde noi cei de rand avem depozitate, in cantitati variabile evident, constiintele.

PaSo  •  14 iunie 2009, 23:37

ABSOLUT adevarat! Sant complici la propriu si la figurat.Evenimentele de la finala cupei santefectul si nu cauza, iar cei de la FRF sant probabil prea manjiti pentru a mai putea salva ceva.

cris_tm  •  14 iunie 2009, 23:45

Respect d-le Tolontan.Pestele se strica(miroase) intai la cap.HAGI presedintele F.R.F.Jos lasul,mincinos care nu are simtul raspunderi si isi ascunde incompetenta in spatele „negatiei”Nu popescu,ionescu,escu,ci HAGI este singura solutie actuala.Scuze clubului si cetatenilor din Tg-Jiu in special si celor care nu au inteles toata desfasurarea evenimentelor in general.Daunele trebuie platite urgent.Propun D-lui Iancu sa achite cat mai repede contravaloare.iar apoi sa gaseasca o modalitate sa o achitam integral catre club(un meci amical cu un pret adaugat,dar stie d-lui mai bine)NIMENI NU-I PERFECT(inca nu suntem pregatiti sa umplem un stadion fara garduri si cu balas.Crudul adevar.)Pentru Timisoara mereu vom canta. P.S.D-le Iancu am terminat pe 2 cu jucatori prieteni cu fotbalisti si antrenori bulversati,o parte din vina va apartine,la fel ca si „vina”ptr.ce este bun in fotbalul Timisorean.Cred ca va este lehamite,dar nu cedati,impreuna vom reusi.Presedintele tari are dreptul la 2 mandate.Presedintele f.r.f.le-a utilizat prost.Ajunge,gata,stop.HAGI!

calin  •  14 iunie 2009, 23:53

Sunteti putini care sesizati mrsaviile federatiei. Apropo, ati observat ca sandu mircea era beat la finala cupei?

hope  •  15 iunie 2009, 0:14

„Balaj a arbitrat corect azi şi nu văd care e problema”. Mircea Sandu

„CFR a fost mai buna, scorul spune tot”.

„Nu am nici o părere despre decizia ca de astăzi Poli Timişoara să îşi
primească înapoi cele şase puncte. Trebuie să respectăm decizia TAS-ului,
chiar dacă o înţelegem sau nu”. Ionuţ Lupescu

Eu zic ca au reactionat.

Catalin B.  •  15 iunie 2009, 0:42

Am putut urmari si eu acest meci,de departe,insa,CFR-ul a fost net superioara
Politehnicii din Timisoara.Finalul de meci,insa,mi-a lasat un gust amar…
Un asemenea gest,sfidator,la adresa iubitorilor de fotbal,un gest de o
totala lipsa de educatie,facut de cei de la Poli,la decernarea trofeului,n-am mai vazut(lasind epoca de….la parte).Pacat,parearea me este,cu tot respectul pentru Poli,ca,
masura luata ar trebui sa fie drastica,chiar retrogradarea.Nimeni nu are voie sa-si permita asemenea
gesturi,indiferent de citi bani are,sau cine e.Si,normal,am vazut si reactii
din afara,dintr-o tara „latina”,care afirmau la televiziunea lor:iata ce se intimpla aici(aratind imagini,intr-o tara a ***,care sint refuzati peste tot in lume.M-a durut foarte tare.Multumim,Iancu de Timisoara,ai reusit sa re-aduci o imagine si asa precara,a tarii noastre,in atentia lumii intregi.Rusine,domnule Iancu,rusine fotbalistilor de la Poli…

CLAUSTROFOBUS  •  15 iunie 2009, 1:11

FAPTE: Dumitru Bucsaru, patronul Unirea Urziceni si Arpad Paszkany patron CFR Cluj sunt sponsori ai PDL si ai lui Traian Basescu; Ambii au beneficiat de interventia publica a lui Traian Basescu in favoarea lor in litigiu cu institutii ale statului roman; Echipele lor: Unirea Urziceni este campioana, iar CFR Cluj este castigatoarea cupei Romaniei; Marian Iancu,a fost incarcerat o vreme de catre DNA in era Basescu, iar dupa eliberarea lui, niciodata nu a spus un cuvant negativ despre Basescu sau DNA, din contra a fost pro Basescu; Poli Timisoara nu a castigat nici un trofeu in acest an desi a avut sanse mari la ambele; Procurorul sef al DNA este numit de Basescu; DECLARATII: Dan Petrescu: „Daca nu intervenea DNA in fotbal noi nu luam niciodata campionatul”; Basescu : ” Ma bucur ca Urziceniul a luat campionatul ca urmare a interventiei DNA. Dan Petrescu este un antrenor foarte bun, imi pare rau ca nu am putut sa-i dau o medalie si lui.” Marian Iancu: „Unirea Urziceni v-a castiga titlul la Timisoara” Dumitru Dragomir: „Arbitrajul lui Balaj a distrus finala cupei”; „CFR putea castiga si fara arbitru” CONCLUZII: Noi toti am cazut in capcana intinsa de cei interesati, sa credem ca de fapt Timisoara vroia sa vanda campionatul lui Dinamo, cand de fapt totul era aranjat ca Unirea Urziceni sa castige campionatul. In meciul cu Dinamo cat si in meciul cu Timisoara, Unirea Urziceni au fost clar avantajata de arbitru, iar Dinamo si Timisoara au jucat destul de slab. Eu chiar cred ca daca Iancu a fost santajat de cineva ca Timisoara sa piarda titlul, santajul nu a venit de la Dinamo ci de la Cotroceni. Toate indiciile duc la faptul ca, la nivel politic si la nivel FRF s-a dorit ca Urziceniul sa intre in Champions League si nu Timisoara, si nici macar Dinamo, din contra Dinamo nu avea nici o sansa! In ce priveste cupa, Iancu a crezut ca se va face compensatie, si dupa ce Timisoara a pierdut campionatul in favoarea Unirii Urziceni=F.C.OLT Scornicesti, va fi lasat sa castige Cupa Romaniei. Aici insa a intervenit Emil Boc care a rezolvat ca cupa sa mearga la CFR Cluj= Flacara Mioveni. Astfel Timisoara a cazut victima necesitatii ca sponsorii lui Traian Basescu sa castige imagine si bani de pe urma fotbalului pt ca apoi acestea sa fie transferate lui Traian Basescu! Tot acest scenariu pare fantastic, dar eu unul sincer nu cred in minunea Urziceni dupa ce am trait minunile VICTORIA BUCURESTI, F.C. OLT SCORNICESTI, FLACARA MORENI. Asa cum pe vremea lui Ceausescu, politicienii comunisti aveau echipe de fotbal, si apoi mult mai spre zilele noastre, dupa succesul politic al lui becali cu steaua ,si cel al lui iordanescu cu PSD-ul, camarila creata in jurul PDL si Basescu si-a dat seama ca are nevoie de fotbal pt. a castiga bani si capital politic. Declaratiile de mai sus ale lui dan petrescu si basescu vorbesc de la sine! Si mai zic ceva veti vedea in cativa ani dupa ce Mircea Lucescu si Mircea Sandu se vor fi retras din fotbal ca vor fi candidati de seama ai PDL si sustinatori pe fata ai lui Basescu. Si inca ceva urmariti banii, vedeti daca Unirea Urziceni va face transferuri importante pt. Champions League! Eu zic ca nu va face nici un transfer serios pt. ca bani vor ajunge in campania electorala a lui basescu. Toate astea spuse fiind nu contesta valoarea profesionala nici unora dintre cei mentionati aici petrescu sau lucescu, ci doar incearca sa explice marile minuni din fotbalul romanesc care tin cam trei zile.

romania inedit  •  15 iunie 2009, 1:39

Eu cred ca dupa evenimentele petrecute sambata seara , chiar nu prea mai era nimic de zis , cu toate ca , dupa parerea mea , arbitrul Balaj nu a gresit decisiv !

Am vazut si eu meciul , si s-a vazut ca Politehnica Timisoara mu prea a contat , iar jocul lor a fost un joc timorat , plus ca ei erau deja cu sacii in caruta .

Si eu am asteptat imediat dupa meci articolul dumitale , dar se pare ca si dumneata ai fost pe aceeasi lungime de unda cu FRF !

Nu trebuie sa uitam ca fotbalul inseamna inainte de toate credibilitate !

stelist 86  •  15 iunie 2009, 5:33

de la coruptia din frf pleaca TOTUL,derapajele lui iancu, coruptia din arbitraj,lipsa de profesionalism,daca este CUPA ROMANIEI ce cauti tu cu finala prin toate satele?LASATI-O DOMNILOR IN CAPITALA TARII,inainte de 89 era mult mai mult respect fata de acest trofeu,tot mutam acest trofeu ca *** cu cortu,de la coruptia din frf pleaca si manifestarile publicului,concluzia este una:SCHIMBATI TOATA COMPONENTA FRF,degeaba tai un cap al coroptiei daca balaurul are 10

cucu  •  15 iunie 2009, 6:20

pina cind** sandu mircea si lupescu ionut nu vor fi alungate *** din federatie in fotbalul romanesc nu va fi liniste.acesti nimeni in lume au compromis fotbalul romanesc pentru 20 de ani.si culmea nesimtirii tot ei vorbesc despre sanctiuni aplicabile altora.tot scandalul din cupa se datoreaza 100% lui lupescu si mircea sandu,incapabili sa organizeze un meci.

ciupi  •  15 iunie 2009, 6:24

atita vreme cit se cunostea faptul ca whischiorul-presedinte nu iubeste elefantii, nu inteleg cum de s-a permis ca timisoara sa ajunga pina in finala. balajieri sunt destui pe ogoarele comisiei de arbitri.

Roberto Naeimi  •  15 iunie 2009, 6:51

SUPER ARTICOL ! Ma bucur Tolontane ca nu taci si tu, si ar trebui sa citim cat mai mult despre felul in care FRF manipuleaza fotbalul si iubitori de fotbal….din pacate Mircea Sandu & co nu numai ca comlici , dar ei chiar conduc „mafia fotbalului”! astept cu nerabdare sa citim mai multe articole din partea ta si alti colegi ai tai , poate asa reusiti sa aduceti o schimbare benefica la fotbal !

batranu’  •  15 iunie 2009, 6:57

Aparatorii lui Iancu*** doar, ca sunteti impotriva lui Sandu. Si eu sunt impotriva lui Sandu, insa aceasta plaga neagra, care de cativa ani , ne streseaza cu ideea ca sunt cei mai buni(desi nu sunt), ca sunt furati(desi au ajuns in varf prin situatii suspecte), ca unii arbitrii sunt cumparatii, desi la altii in mod suspect afirma ca sunt curati desi ce vedem este altceva.In aceasta mini-postare, d-l Tolontan, afirma ‘e clar că FRF a dezinformat cînd a alcătuit dosarul şi a lucrat împotriva “Politehnicii”’. Parearea lui , dar falsa. Poata acum, ca sa reprimeasca punctele au mintit, LPF sigur a mintit, cu privire la datarea unor imagini clare, pt ca Timisoara sa scape. Juridic, este clar ca acest club AEK prin fuziune, sau preluare, nu a avut cum sa ajunga Politehnica. Nu este prima data cand inclusiv TAS a fost suspectata de primire de ‘spaga’, ceea ce clar s-a intamplat si acum. Oricum ridicarea in slavi, a unei galerii care si anul trecut si anul asta a avut evenimente grave, este alta greseala. Mai mult ridicarea in slavi a unei echipe doar ca spun ei ca sunt ‘fruncea’ este alta greseala grosolana. Lumea nu-si inchipuie cat de periculos este acest Iancu si cat rau a facut deja fotbalului din tara noastra , de cand a inceput sa traga grosolan sforile uneia din cele mai puternice ‘cooperative’ din campionat…

sly  •  15 iunie 2009, 6:58

Mi-a placut declaratia nasului „CFR Cluj a cîştigat pe merit. Ceea ce s-a întîmplat apoi va fi analizat şi vom decide dacă Timişoara va mai participa în sezonul viitor în Cupa României”.
De aici se vede foarte clar atitudinea duplicitara a lui Mircea Sandu fata de Timisoara,mai ales ca acum a luat un sut in dos de la TAS.
Oare Dinamo nu ar merita acelasi lucru in campionatul viitor???Ce diferenta este intre ce au facut suporterii Timisorii si cei ai lui Dinamo???
FIAT LUX.

noway  •  15 iunie 2009, 7:22

in pacate cluburi ca dinamo, cfr, steaua si altele mari sustin in continuare hotiile de la frf. numai Timisoara, Craiova, Vaslui, cei care-i contesta nu vor putea schimba soarta fotbalului fara sprijin din Bucuresti si fara sprijinul presei. in 20 de ani s-au ratat turnee de calificare, fotbalul o ia puternic in jos. lor li se iumfla puternic conturile si o tara e batjocorita. e momentul uneschimbari dac vrem sa mai avem fotbal.

Pana cand?  •  15 iunie 2009, 7:49

FRF-ul nu mai are dreptul moral sa judece Timisoara, l-au pierdut la TAS.
Si din acel moment Timisorenilor li s-a facut dreptate.
O dreptate care nu poate fi contestata de nimeni.
Deci FRF-ul nu mai este credibil si ar trebui dizolvat.
De ce continuam acest razboi FRF-Poli?
Ce cauta Sandu si Lupescu sa mai faca prelegeri de morala? Tocmai acum
si tocmai impotriva Timisoarei? In acest moment avem doua cazuri similare
dar FRF-ul vorbeste doar de actiuni impotriva unui singur caz si acela
bineinteles este Poli. Daca o exclude pe Poli din Cupa, Dinamo o sa fie
exclusa din Campionat? Sau aceasi pedeapsa o sa primeasca si una si alta sau
iarasi o luam de la capat? Chiar nu a fost indeajuns ptr. FRF aceasta
urecheala de la TAS? Ce drept moral mai are FRF-ul in fata acestei echipe?
Cum mai pot ei sa motiveze vreo actiune de-a lor ca fiind legitima? Cum?
Sandule! Lupescule! Prunea! ……………………..

florin.b  •  15 iunie 2009, 7:57

Da ,Timisoara a fost devavorizata iar CFR imoinsa de la spate .Si nu e prima oara cind se intimpla asa ceva,anul trecut CFR a ajuns campioana in primul rind datorita protectiei de care a avut parte din partea FRF dar si mai grav ,datorita relatiilor politice pe care oficialii clujeni le au .Dar nu despre asta vreau eu sa vorbim acum ,ci despre acest persomaj ;Marian Iancu cel care e primul patron al unei echipe mari care ,practic ,nu vrea ca echipa sa sa cistige titlul! E greu de inteles ce politica duce Iancu atita vreme cit el ,cind toata lumea spunea ca Timisoara isi va primi punctele inapoi ,el le cerea jucatorilor sa nu se gindeasca la titlu ci la Cupa! Suspecta e si apropierea lui de Dinamo echipa in fata careia Timisoara a pierdut net si suspect in acest an.Asa ca dragi ,,violeti” inainte de a uri ,pe drept ,FRF intrebati-l pe Iancu ce vrea de fapt cu echipa voastra.

inot  •  15 iunie 2009, 7:59

un arbitru slab

mircea  •  15 iunie 2009, 8:04

bine ar fi sa fie asa cum zici tu tolo’,dar cred ca asta e linistea dinaintea furtunii si va fi furtuna mare.c-as vrea sa le iau apararea celor de la frf dar au asteptat momentul asta sa i-o serveasca lui conu’ Iancu.
ce va iesi ?
un cearta de mahala,cu multe subiecte de presa.
rog a se face o ancheta de presa cum a ajuns clubul POLI in mana lui jambon italianul nu clubul fulgerul bragadiru.ce se uita e ca frf nu are nici o vina in aceasta manarie.

mihai  •  15 iunie 2009, 8:10

Deciziile frf sunt incalificabile!
Poate voi…cei care nu traiti in Banat nu simtiti frustrarea asa cum o
simtimm noi.
De un an de zile…acesti indivizi lovesc in POLI prin orice mijloace si…
rabdarea a ajuns la final!
Dorim o revolutie in fotbalul nostru sau…eu ca suporter as fi de acord ca
POLI sa nu se mai incrie in campionatul Romaniei.
Ce frumos ar fi in cel al Serbiei!!! Steaua Rosie…Partizan…POLI…!!!

Daca voi, presa, nu faceti nimik….iancu singur nu poate!
Dar…pana acum….VOI ATI TACUT MAI MULT DECAT FRFU’!

PS Analizati va rog comentariul finalei…acei colegi ai vostri au fost
PENIBILI! Ei nu au vrut sa vada problemele arbitrajului! VOI???

un suporter  •  15 iunie 2009, 8:19

Totul este praf in ochi…. Hai mai Tolontane sa privim putin lucrurile…

Cate zile inainte de meciul urziceni-dinamo apare Sandu foarte mandru la
TV si afirmă DINAMO nu v-a lua titlul anul asta…..dar de unde stia el???
O fi vreun Nostradamus si nu stiam noi?????
Peste cateva zile de la celebra declaratie…. meciul Urziceni Dinamo …
Un arbitraj execrabil…. de 1000 de ori mai slab ca arbitrajul de la cupa
prima repriza cred ca minutul 25-30 intrare criminala a unuia de la Urziceni
la M.Niculae… nici o decizie a arbitrului
repriza a 2 a Arlauschis (portarul de la Urziceni) trage de timp cu o
nesimtire crasa…. nici macar un GALBEN!!!!
repriza a 2 a penalty clar la Simao arbitrul nimic….. sesizand pericolul
peste cateva minute ii da al 2 lea galben lui Simao….
lovita din toate partile in minutul 85 Dinamo reactioneaza cu un gol….
anulat prosteste fara nici un motiv…. peste vreo 6-7 minute fluiera
finalul si-a indeplinit datoria si poate pleca…
Peste o saptamana Timisoara-Urziceni iar un arbitraj pe care nu vreau foarte
mult sa il comentez…..
Apoi de blatul Steaua-Urziceni vad ca nu spune nimeni nici o vorba…

Sandu a vrut sa arate ca avem un fotbal curat si a sacrificat pe Dinamo
pt asta…. Nici o pb sacrifica si pe Steaua daca era in locul lui Dinamo.
****… Daca Dinamo ar fi fost avantajata la meciul cu Urziceni
cum a fost avantajata Unirea se scria si la anu pe vremea asta ca a fost
avantajata…..Oricum lui Sandu i-a iesit iar presa a muscat din plin…
AVEM O CAMPIOANA CURATA …de unde o campioana care are cam cu vreo 6 pct mai
mult decat ar fi tb sa aiba…..

PENTRU Catalin B  •  15 iunie 2009, 8:25

Mai baiatule, tu te-ai uitat la meci sau nu? iti dau fisa meciul „rezolvat” de Balaj? PRO cfr!!!
Balaj(si brigada) si-au Indeplinit Misiunea (primita de la FRF, Boc,Pasckany), Poli a fost dezavantajata CLAR si va Descriu!
1. La 1-0, Peralta il Loveste Intentionat cu Gheata in fata pe Borbey in fata lui Balaj, (era de Rosu, dar nu a primit nici galben) Era min (1O-12)
2. La 1-0, Parks a scapat singur cu portarul,a fost Oprit Eronat!
3. La Penaltiuri! trebuia sa le dea pe amandoua sau nici unul! Dar a dat doar pentru cfr !
4. Culio trebuia Eliminat in (min42) la intrarea criminala la Alexa!
5. Penalti la intrarea lui NUNO CLARO!
6. Alcantara trebuia eliminat la Lovirea periculoasa cu talpa pe TIBIEA lui NIBOMBE cand Ia zburat Aparatoarea!
7.Kone trebuia Eliminat in (min 69) si el pentru Cot in gura la Nibombe!
8. Lovitura Libera din care s-a marcat golul 3 (trei) a fost Fault in atac dar Balaj a dat fault pentru cfr!
9.Alexa trebuia Eliminat in (min 88)
Rezulta 9 Greseli MAJORE !
8 (opt) PRO CFR
Una PRO POLI (Nu uitati era in minutul 88)
Toata lumea stie ca FRF (Sandu, Lupescu si Prunea) sunt Declarati Anti TIMISOARA !!!
De ce sa mai Plecam Capul in O DATA???
FRF, a fost Sanctionata pentru ACEL DELICT GRAV (acele Documente False) trimise la TAS ???
Si daca da, Dorim sa se faca PUBLIC !!!
Fotbalul SUNTEM NOI! Suporterii!!!

banatanu’  •  15 iunie 2009, 8:27

Dati-le D-nule Tolontan Cupa Romaniei si fanilor timisoarei sa se joace un pic cu ea !!! Suunt convins ca o sa o returneze inapoi !!! Nu de alta dar sa se bucure si ei macar o juma de ora !!!

rainea  •  15 iunie 2009, 8:28

mircea sandu e korupt/**!!!!!!

viola$mania  •  15 iunie 2009, 8:35

se repeta istoria din 88 cand nici atunci steaua nu aacceptat sa vina la
premiere oare de ce ? oare de ce mircea sandu nu a preintampinat totul,
de ce sunt atatea necunoscute, va zic eu MIRCEA SANDU sa razbunat urat de tot
pe TIMISOARA fiinca TIMISOARA a castigat procesul de la TAS…FRF nu iubeste Timisoara fiinca TIMISOARA FRF-ul a cutat de fiecare data sa jigneasca timisoara ROMANIA
trezitiva P.S Dragi ziaristi intrebati daca sunteti in cautare de subiecte
mergeti si il intrebati pe Mircea Sandu de ce uraste adevarul…va multumesc

gicone  •  15 iunie 2009, 8:45

In sfarsit un articol care nu ne face huligani sau tembeli si care puncteaza porororororoadevaratele problemele fotbalului romanesc.
Daca stau bine si ma gandesc, in urma globalizari, cred ca avem posibilitatea de sa ne alegem de a ne de a alege si campionatul in care sa jucam:)

ion  •  15 iunie 2009, 8:54

o atitudine specifica frf, de** complici la un sistem bolnav dar la care nu vor sa renunte deoarece aduce glorie si bani. Astept o revolutie care sa trimita acasa sau dupa caz la puscarie aceasta echipa de corupti si nesimtiti care patroneaza fotbalul in Romania. Sa va bata Dumnezeu NESIMTITILOR !!!

Ery  •  15 iunie 2009, 9:06

Pt cel de la nr. 38 (Catalin daca nu ma insel) . Ai dreptate trebuiau eliminati vreo 6 jucatori de la CFR poate doar asa putea Timisoara sa ia Cupa Romaniei.

Cătălin Tolontan  •  15 iunie 2009, 9:11

ABCD CFC: aceasta intrebare tb sa le-=o pui celor de la a1. Hai sa-ti spun ceva. E frustrant k ziarele sint cele care se deschis dialogului cu publicul si uneori voi puneti intrebari legate de tv. Sunati-i, determinati-i sa-si faca bloguri, dati-le mailuri!

cristiano  •  15 iunie 2009, 9:15

Pentru cel de la 40!!!
Observ ca nu ai inteles NIMIC!!!
Am explicat ca meciul Putea fi Intors USOR, daca Balaj arbitra CORECT!
Adica la 1-0,daca Parks nu era Oprit AIUREA de ASISTENT si MARCA, scrorul se facea 1-1!
Observ ca ** tii Partea celor de la FRF!

Oscar  •  15 iunie 2009, 9:24

Nu ai dreptate, nu Mircea Sandu si Lupescu sau Prunea sunt responsabili pentru faptele reprobabile ale huliganilor din galeria Timisoarei ci Marian Iancu, cel care a inflamat absolut aiurea spiritele inainte de meci. Aceasta finala era aproape un meci amical. Ce rost avea sa faca Iancu circul cu arbitrul. Balaj a fluierat cum a fluierat si din cauza lui. I-a fost teama sa nu se considere ca favorizeaza Timisora de frica lui Iancu. O decizie nu se putea lua duminica, era penibil sa se intample asa. Ce graba avem? Incepe un nou sezon? Pleaca nationala la vreun turneu final? Doar pe vremea comunistilor se luau astfel de decizii, dumimnica. Ce era sa faca Sandu? Sa dea un decret prezidential?**. Nu sunte de acord cu tine.

Steaua1986forever  •  15 iunie 2009, 9:58

Va rog sa nu il mai criticati pe M.Sandu cand vorbim de orice in legatura cu
CFR. Acest om este pur si simplu TERORIZAT de catre Paskany (pana acum prin omul de legatura Muresan) iar in in ultima vreme direct, personal, la telefon. Avand in vedere sprijinul politic pe care il are, putem sa vedem in viitor ca regulamentul de fotbal se va schimba pt CFR in felul urmator: adversarii nu au voie sa tina mai mult de 3 secunde mingea / jucator iar cei de la cfr vor putea atinge mingea cu mana daca nu depasesc 10secunde, la fiecare repriza se va acorda cel putin un penalty pentru cfr, etc. Acum, fara gluma, se pare ca sponsorul campaniei prezidentiale s-a folosit inclusiv de presedintele Romaniei pentru a scoate regula privitoare la numarul de straini din regulament… Va rog investigati acest caz. Atata timp cat aceasta echipa se confunda cu o situatie politica…nu am cum sa cred in „performantele” ei sportive.

Comentează