Bucurie şi supărări

Lucescu a cîştigat prima bătălie, războiul e însă în el

duminică, 7 iunie 2009, 1:16

Lucescu a cîştigat prima bătălie, războiul e însă în el

De unde a ieşit Apostol? Nu de nicăieri. Are 28 de ani, a jucat 131 de meciuri în Liga 1  şi 92 în Liga 2 şi a alergat în sprint distanţa Bucureşti – Parist aşteptînd onoarea  de a-şi sparge capul printre „tricolori”.

Cam asta înseamnă travaliul său, de 12 kilometri pe meci. Şi asta înseamnă echipa naţională.

Locul unde vin cei mai în formă jucători, tabla uriaşă unde se joacă „Nu te supăra, frate!”, pentru ca, indiferent de nume, să alcătuieşti o formaţie în vînă.

E singura şansă. Nu avem mari valori, cu o excepţie, două. Şi, atunci, după cum a înţeles Răzvan, varianta e să aduci realmente pe cei mai dedicaţi, pe cei care se găsesc într-un moment cînd le iese şi cînd sînt dispuşi să dea tot. Nu pe cei mai bine plătiţi, nu pe cei mai tineri sau maturi, sau pe cei mai cunoscuţi, pur şi simplu propui oamenii momentului, îi motivezi şi apoi fierbi pe margine ca să-ţi iasă.

O notă de subsol. Mititelu s-a supărat că Răzvan Lucescu nu l-a băgat nici măcar pe bancă pe Florin Costea şi a spus că „are ceva cu Craiova!”. „Dacă Mititelu va continua aşa, poate nu-l mai chem deloc pe Costea!”, a ripostat omul de pe bancă, în euforia victoriei din Lituania. Greşit! Antrenorul nu-l selecţionează pe Mititelu, ci pe Costea. Iar Costea nu trebuie să plătească pentru ce declară patronul său.

E dreptul lui Mititelu să aibă o opinie, e dreptul lui Lucescu să ţină cont de ea sau să o ignore, dar e obligaţia sa ca selecţioner să rămînă concentrat pe jucători, nu pe cluburi, pe calităţile fotbaliştilor, nu pe interesele finanţatorilor. La Marijampole, a învins un principiu, măcar să rămînem pe el!

Comentarii (66)Adaugă comentariu

DAN  •  7 iunie 2009, 13:45

Aceste decizi de marginalizare a jucatorilor Universitati sunt premeditate fiindca Costea nu face parte din lotul echipelor bucurestene pastorite de impresarii Becali care si in acest moment de schimbare a antrenorului de la nationala are influente in alcatiirea lotului national.Cum e posibil golgeterul ligi sa nu fie nici macar pe banca de rezerve a nationalei iar tu Lucescu pentru ce l-ai mai selectionat daca nare loc pe banca de rezerve atata timp cat tehnica,viteza si golurile marcate il recomandau sa fie titular in locul lui Danciulescu sau Nicolae care nu se pot compara cu el.Nu este exclus chiar Sandu Mircea sa-i fi facut interdictie pentru acest joc la aversiunea pe care o are pentru Mititelu si aceasta echipa incercand sa-l saboteze si el prin aceasta masura de a se razbuna daca nu a reusit sa retrogradeze echipa.Ma surprinde indiferenta masmediei fata de aceasta batjocura facuta lui Costea fiindca daca juca la o echipa din Bucuresti la siviul pe care-l avea era deranj mare dar nu se punea problema ca el sa nu fie titular daca erea impresariat de Becali.Indiferent de tertipurile mafiotilor, valoarea nu i-o anuleaza nimeni prin aceste interdicti la nationala atata timp cat joaca la un club ca Universitatea Craiova care de anul acesta va participa in Europa Lig unde i-si poate demonstra talentul de acant valoros.Dupa multi ani liga nu a mai scos atacant valorosi ca el iar voi masmedia cat si impresarii Becali negati acest fapt pentru ca va lipseste profesionalismul,sinceritatea datorita unor interese si a comromisurilor pe care le faceti.Valoarea nu se cenzureaza cu toata opozitia invidiosilor contestatari.

unu  •  7 iunie 2009, 13:55

foarte buna observatia, de tinut minte ca mititelu l-a contestat pe razvan inainte de numire, iar aseara si-a aratat corectitudinea pe care o tot trambiteaza!
chiar nu imi era dor de piturca,cu razbunarile si combinatiile lui, razvan sa tina minte ca nu poate da asa declaratii, pt ca jucatorii il tin in functie, iar cand nu vor mai simtii corectitudine din partea lui il vor lasa sa-si rupa gatu(cum au facut si cu PITZI).

Marcel  •  7 iunie 2009, 13:56

Un articol bun ca de obicei, bine calibrat. Ai dreptate Catalin o problema mare a antrenorilor este ca nu sint capabili sa se disocieze de astfel de gindirii.
Interesul finantatorilor de club este evident, ar face orice sa aibe citi mai multi jucatori convocati la loturile nationale pentru ca astfel le creste valoarea si le unfla buzunarele la un viitor transfer, dar SELECTIONERUL nu ar trebuii sa fie influentat nici in mod pozitiv, ( vezi PITI- clanul Impresarilor B ) nici negativ pentru declaratii gen MITITELU.

Sisif  •  7 iunie 2009, 13:56

Razvan Lucescu are dreptate. Daca-l foloseste data viitoare, se poate spune ca a facut-o la insistentele lui Mititelu. Patronii ar trebui sa-si vada de treburile lor, nu sa dea cu gura pe unde vrei si pe unde nu vrei. Le pot face jucatorilor mai mult rau decit bine.

Carpaveche  •  7 iunie 2009, 14:09

Corectudine,frate, antrenorul asta tinar o are in el. Pacat, ca a fost angajat cam tirziu!

petrache  •  7 iunie 2009, 14:09

Ai dreptate. Razvan nu trebuie sa se implice in discutii de mahala cu al-de Mititelu si a;te neamuri proaste. Sa-si vada Razvan de treaba lui.

Mano  •  7 iunie 2009, 14:17

Curajul lui Razvan e de apreciat. Sunt de acord cu tine Tolo – nationala (ca si echipele de club, de altfel) au nevoie de jucatori care, indiferent de varsta sau statut, sa fie gata sa „moara” in teren , sa fie supermotivati seriosi si concentrati atat la antrenamente cat si la meciuri sau in afara terenului. Asta e sansa noastra… Mititelu nu are dreptate. dar nici Razvan… greseste daca adopta atitudinea razbunatoare si dictatoriala a lui Piturca. Costea cand a fost introdus in celelalte meciuri ale nationalei nu a facut nimic. Asta nu insemna ca nu poate sa explodeze si la nationala. Trebuie doar sa aiba rabdare si sa se pregateasca la fel de serios ca si pana acum… Momente sa dovedeasca ca are valoare si ca merita un loc de titular sau rezerva vor mai fi… Pana atunci trebuie sa sa fie recunoscator ca face parte din lotul nationalei. Nu e putin lucru si e cu un pas mai in fata decat altii…

whiteLion  •  7 iunie 2009, 14:19

foarte buna observatia cu reactia lui razvan …. este la fel de orgolios ca si si ta-su, sa speram si ta-su, sa speram ca nu i se urca la cap

alex  •  7 iunie 2009, 14:22

am ajuns sa ne bucuram ca am castigat in lituania cu 1-0, la final, comentatorul avea un ton de parca am fi ajuns in sferturi la euro :))=)) nu mi s-a parut ca romania a stralucit, insa s-a vazut un alt joc, s-au vazut trasee, idei tactice puse in practica si un joc de pase bine pus la punct, bravo razvan, hai sa iesim onorabil din grupa asta, eu zic ca ne putem mentine in urna a 2-a valorica si putem merge la euro 2012! hai romania

Kandinsky  •  7 iunie 2009, 14:28

Stati linistiti ca ii vine si lui Costea randul. Insa cand va fi un meci care i se va potrivi. Dupa stilul de joc al Lituanienilor, Costea n-ar fi facut mare branza.

stiinta23  •  7 iunie 2009, 14:41

f. corect! tin cu craiova, imi place razvan, dar… cred ca florin merita o sansa!!! oricum, felicitari ptr. debut!

anonim  •  7 iunie 2009, 14:51

Raspunsul ca poate nu il va mai convoca deloc pe Costea ne avertizeaza ca imaginea lui Razvan L este cam prea idilizata, pt ca raspunsul asta tradeaza o gandire rudimentara, nu de parte de incrancenarile lui Piturca.
Faptul ca in repriza a doua nu am reusit sa profitam de culoarele lasate de lituanineni, arata ca nu e suficient sa ai numai alergatori in echipa, ci e nevoie si de mijlocasi de creatie. Cristea de la dinamo ar putea fi unul dintre ei. Agitatia ineficienta a lui Roman, cu multe pase gresite, arata cum va arata jocul nostru daca se va merge pe conceptia asta cu jucatori muncitori si nu se vor gasi solutii pentru aducerea unor jucatori de creatie, cerebrali.
In plus, cred ca jocul lui Costea ar fi fost util in partea a doua cand s-au creat spatii pentru golul 2. Asa ca e cam exagerat ca nu a fost nici macar rezerva. E totusi un atacant de rasa fata de muncitorul Niculae.

criticul  •  7 iunie 2009, 15:10

Sper ca Lucescu jr. sa nu se infumureze prea mult dupa aceasta victorie
meritata,chiar daca a fost o putem socoti si o victorie chinuita dupa jocul prestat mai ales
in cea de-a doua repriza. Juniorul sa nu uite ca Seniorul Lucescu,adica
taticul sau a devenit ANTRENOR MARE dupa ce a calificat nationala Romaniei la
turneul final al Euro’84, cand nationala era compusa din jucatorii Craiovei,
Corvinului,Sportului Studentesc si ai lui Dinamo. La Bratislava, in acel 1-1
memorabil cu Cehoslovacia, Craiova a avut 6 jucatori in primjul ,,11”: Lung,
Negrila, Stefanescu, Ungureanu,Geolgau,Camataru, adica 4 jucatori in linia
de fund(portarul Lung si 3 fundasi), un mijlocas(Geolgau) si un atacant
(Camataru). Cel care a marcat golul care ne-a calificat la Euro’84 a fost un
jucator al Craiovei care se numea Geolgau in caz ca nu stia Luce-junior!!
Echipa de atunci a Romaniei a marcat 9 goluri dintre care trei de jucatorii
Craiovei, Camataru 2 si Geolgau 1, adica 33% !!! Deci juniorul sa tina ciocul
mic!
Iar dumneavoastra,domnule Ioanitoaia, ar trebui sa-i aduceti aminte aceste
lucruri cat mai des,ca sa nu si-o ia in cap,,baiatu’ lu’ tata”.

mieusa  •  7 iunie 2009, 15:17

Gata corbilor iar aveti de lucru ! Deja un „cadavru” proaspat !

max  •  7 iunie 2009, 15:31

felicitari lui razvan lucescu.
oricum daca privim in ansamblu suntem departe de a vindeca boala fotbalulu romanesc
da,razvan la natonala;asta e un semn bun,dar trebue ajutat si de asemenea
trebuie schimbate multe metehne,mentalitati, si persoane limitate dn cadrul
reprezentativei si a federatiei nationale

jiji  •  7 iunie 2009, 15:37

o batalie cu un adversar modest,ce i drept.marius niculae ma intreb oare pe ce criterii a fost selectionat.

criticul  •  7 iunie 2009, 15:44

Iar dumneavoastra,domnule Tolontan, ar trebui sa-i aduceti aminte aceste
lucruri cat mai des,ca sa nu si-o ia in cap,,baiatu’ lu’ tata”. Scuzati confuzia,
domnule Tolontan!!

Florin  •  7 iunie 2009, 15:50

Bravo! Bun articol. E bine sa fim atenti la fiecare mica mutare de la inceput. Antrenorul trebuie sa arate inteligent si masura in orice moment al carierei, nu conteaza daca este in afara meciului sau in timpul lui.

Salut initiativa si sper ca Lucescu sa citeasca aceste randuri.

Asa sunteti voi, presa!  •  7 iunie 2009, 15:52

Cand Piti nu-l baga pe Danciulescu, el fiind golgeterul campionatului atunci, ati sarit toti cu gura si cu o gramada de argumente.

Acum, cu toate ca vorbesti de oamenii momentului, ti se pare anormal ce zice Mititelu. Okay, Mititelu e subiectiv. La fel este si Ienei?

Iar Mircea cel Batran a dat si el cu bata-n balta zicand ca Mititelu nu-si urmareste decat interesele: daca era asa il vindea de mult pe Costea… Se uita prea usor ce echipa a facut olteanu’ la Craiova, o echipa buna, tanara, cu bani nu tocmai multi!

Cand Daniel Niculae s-a suparat pe Piti a fost OK: daca o s-o faca si Costea (cu Razvan) sunt convins nu va mai fi OK…

Nu cred ca Lucestii au ceva cu oltenii, dar aici Razvan a gresit!

My 2 cents.

sorin  •  7 iunie 2009, 16:05

1. Meciul a fost fara miza. Sa nu-l mai umflam pe Razvan ca nu a facut mare lucru. A batut o echipa pe care trebuie sa o batem.
2. Daca ar fi fost un meci cu miza, cu Franta sau cu Sarbii, nu cred ca mai era asa mare Razvan. Sa nu mai exageram cu aceasta victorie!
3. Sa cum spuneai Tolo, daca incepe si Razvan ca altii, mai bine ne lasa si el („concentrat pe jucători, nu pe cluburi, pe calităţile fotbaliştilor,”). Razvane, nu ti-o mai lua in cap, trebuie sa convoci cel mai in forma jucator si nu sa te razbuni pe ei!
4. Sa vazut mana lui tata: Ghioane a fost convocat! Luce il stie cel mai bine din Ucraina si …asta nu inseamna ca nu trebuia convocat! Trebuia, pt ca Ghioane este un bun fotbalist! Exemplele pot continua: Luce cel mare sa implicat deja la Nationala din umbra!
5. De aceea l-a adus federatia pe Razvan: sa-i forteze mana lui Luce ala mare; stiid ca nu o sa-l lase la greu si ca, sigur, o sa se implice! Nu acum, ci la bataliile serioase cu echipe mari care or sa urmeze!
6. Vad ca toata presa scrieti pozitiv si exagerati aceasta victorie! Se vede ca santeti …stiti voi cum! Trebuie scris pozitiv ca este o victorie a Nationalelei, dar Tolo, de aici si pana la a exagera, este drum lung!
7. In ceea ce priveste principiile, nu or sa tina acestea, pt ca Razvan este tanar, fara experienta, si stai sa vina greul marilor batatlii, cu meciuri cu miza si atunci sa-l vedem pe baiatul lui tata, fara experienta si …sa vedeti cum se pierde. Nu a avut nici o miza si a dat cu mucii in fasole in cazul Costea!
8. Nu am nimic cu el, dar nu are experienta necesara sa antreneze Nationala! Daca tot i sa dat o sansa, trebuia sa i se dea si lui Hagi una la fel, nu doar jumatate de sansa! dar ce sa faca saracul Hagi daca nu are si el un Luce in spate!

ovy  •  7 iunie 2009, 16:12

Mititelu ar trebui sa-i multumeasca lui Razvan , care la odihnit pe Costea pt.
finala de miercuri cu Vaslui.
Razvan trebuie sa ramana cu picioarele pe pamant si sa nu-si puna prea mari
sperante in aceasta campanie , unde sansele sunt ff mici.Debutul a fost promitator
asteptam continuarea.

BAFTA! HAI ROMANIA!!!

Ioan F.  •  7 iunie 2009, 16:18

Da! Bun articol. Bine subliniat ce s-a intamplat ieri! Multumesc Catalin.

Requiem  •  7 iunie 2009, 16:25

Atitudinea de a-l tine in puf pe Costea, desi a provocat un scandal in vestiar il deranjeaza pe Razvan la Mititelu…a precizat mai bine azi.

dinamovism cronic  •  7 iunie 2009, 16:29

“Dacă Mititelu va continua aşa, poate nu-l mai chem deloc pe Costea!”.
Replica suna pueril, dar s-ar putea sa ascunda un mare adevar:
Costea NU ARE ATITUDINE si este atat de egoist incat te scoate din minti.
Alearga putin, rateaza mult, paseaza rar si numai fratelui sau. Are deja
comportament de Ibrahimovic, fara sa dubleze atitudinea de cu un
travaliu pe masura. Tot Costea este INEXISTENT atunci cand nu are spatiu de
manevra, tocmai pentru ca nu prea se zbate sa-si faca…
Oare nu e chiar Mititelu de vina pentru toate astea ?
Toate declaratiile pompoase si toate superlativele cu care a fost gratulat
Costea din entuziasm oltenesc, s-ar putea intoarce impotriva lui, daca nu
cumva deja se intampla. Costea sa mai munceasca (pentru ca la Nationala nu
a rupt niciodata gura targului), iar Mititelu sa mai taca din gura…
La romani, caracterul este atat de slab incat sunt suficiente cateva
declaratii pompoase si vreo 3-4 epitete exagerate pentru a transforma o
speranta reala intr-o eterna speranta.

marinel  •  7 iunie 2009, 16:32

ai spus jucatprii cei mai in forma!
sa fim seriosi, tanase nu este in forma la ora asta!
mi-a placut mara, apostol, dar nu si radoi si chivu!
costea este cel mai in forma! putea sa joace in locul lui tanase!

ionutz  •  7 iunie 2009, 16:47

Cu tot respectul pentru dumneavoastra…va rog sa ascultati mai atent ce a spus selectionerul referitor la Costea.Daca privim cu atentie la echipa lui de club,vedem ca acest Costea a avut probleme si cu fost antrenor Napoli,iar in mandatul „regretatului” Piturca,el a fost chemat,dar se pare ca atitudinea acestuia fata de oamenii de langa el semana cu cea a unui om nesimtit..

unuzero  •  7 iunie 2009, 16:51

O singura precizare despre Apostol: nu l-am vazut sa dea o pasa in fata!!! Toate pasele lui au fost in spate. In rest toate foarte buna selectia cu exceptia lui danciulescu, care a demonstrat din nou ca nu da gol decat in blaturile lui porcica.

dan  •  7 iunie 2009, 17:14

corect

bogdan-m  •  7 iunie 2009, 17:35

Mi se pare foarte corect si pertinent articolul, felicitari!
In ceea ce-l priveste pe Florin Costea, nu conteaza doar ca este golgheterul campionatului, dar a inscris de fiecare data in ultimele 3 partide, aratand ca este in forma. Nu acelasi lucru se poate spune despre Danciulescu, care in derby-ul decisiv pentru titlu de la Urziceni a fost inexistent, „confirmand” aceeasi forma si aseara.
Mie imi pare rau ca nu a jucat Costea pentru ca era un moment oportun si un adversar rudimentar, in fata caruia Costea isi putea etala jocul tehnic. Data viitoare se va spune ca revine Mutu si nu mai este nevoie de Costea…

botzy  •  7 iunie 2009, 17:55

Nu vreau sa contes pe nimeni dar daca am ajuns sa ne bucuram la o victorie cu 1-0 in fata lituania cum putem spera sa castigam euro 2012 si la ce joc am avut sigur o se ne o luam la socr cu franta si serbia;pai amarti aia abia legau doua pase. si eu nu inteleg ce cauta nulitatea aia de Niculae pe teren ne-a arata de atatea ori ce pote mai ales la euro 2008 si la cum sa jucat repriza a doua coste ar fii dat pe putin doua goluri;daca ati urmarit cele mai multe doluri l-a dat cand s-a jucat pe contrecand si-a pus in valoare viteza si tehnica.orcum este un progres fata de era piturca cand jucam ccu 7 fundas;bafta in continuare si sper sa avem jocuri mai bune ca asa nu avem nici o sansa.

ciupi  •  7 iunie 2009, 17:59

costea macar a stat in tribuna si nu s-a simtit cum s-o fi simtit lazar – vazut de toti drept titular – atunci cind a intrat in minutul o suta !

anti_vedete  •  7 iunie 2009, 18:44

Costea o fi el in „forma”, dar deja are atitudine de „vedeta”.
Cred ca e mai bine ca l-a pus Razvan la punct, ca apoi ne trezim ca nu intra
in meci daca nu intra si frate-su (vezi ce a facut deja la Craiova),
bunicu si cine mai vrea el.
O sa ajunga mare fotbalist daca o sa inteleaga ce inseamna a fi cu bun simt
si fara „aere” in cap; sa puna clar osul la bataie si sa nu mai fie
individualist 100%. Pana acuma dovedit doar ca are talent si atat.
Iar Mititelu cu astfel de declaratii nu face decat sa ii caute in cornite
si ii face mai mult rau.
O sa ajunga ca Mitea care a plecat la Ajax ca o super speranta si s-a
intors mai rau decat multi jucatori din campionat. Si mai sunt astfel de
exemple de „tinere sperante” care s-au plafonat ca au devenit „vedete”.
Asteptam si urmatoarele jocuri.

crinul negru  •  7 iunie 2009, 18:51

-Sant roman, (se zice ca romanul se pricepe la fotbal si la politica)
-Cand a fost numit la nationala Lucescu jr.(eu il preferam pe Dan Petrescu)
mi-am dat seama ca aproape toata suflarea fotbalistica romana a fost anestezi-
ata. Am sperat atunci, (sansele de calificare fiind cam nule) sa vad in teren
o echipa de lupi tineri alaturi de MAX NICU, zat, Lucescu jr vrea celebritate
acum, mai tarziu om vedea noi. I-am blocat, i-am agresat,si am avut noroc ca
am jucat cu Lituania. Sant aproape interzis cand vad euforia si delirul care
i-a cuprins pe toti priceputii si doctoranzii in fotbal,dupa victoria cu …
Lituania (mai ramanea sa mai aud; si fara mutu).
-Apropos,ceva fotbal am vazu eu la viata mea nu sant nascut ieri, ba pot spu-
ne ca atunci cand Greavu a facut prima deposedare prin alunecare, am cam vazu
t-o live.

leave me  •  7 iunie 2009, 19:06

e greu,e foarte greu,asta e doar Lituania sa asteptam episoadele urmatoare,sa
nu scoatem trambitele,sa nu batem tobele,sa nu fim mai penibili ca de obicei..

Nea Caisa  •  7 iunie 2009, 19:08

DANE, nu trebuie sarit in sus chiar asa, trebuie cumpanit fiidca nici Razvan, nici Mititeluu
nici altii din fotbal nu declara tot in media. Pot fi si alte lucruri. In primul rind, nu pot juca toti cei convocati. In al doilea rind, cum FRF nu poate oferi sume foarte mari jucatorilor,
multi dintre ei se comporta ca niste dive. In momentul in care vrei sa incepi sa schimbi
in astfel de conditii, trebuie sa discuti si cu unii dintre cei mai vechi in echipa, ca sa
ai sustinere. Poate ca Razvan l-a intrebat pe Marica cu cine prefera sa joace in atac. Natural ca
Marica il prefera pe Danciulescu, un jucator mai batriior si cu sanse mai mici sa straluceasca.
Daca Marica poate ar fi zis de Costea iar Costea o baga in ate de doua ori, atunci se cam zicea
cu Marica, care traieste doar din nationala; golul dat acum e pentru el ca aerul. Important,
dincolo de discutii, este ca tinarul Costea sa intre titular ori sa joace o mare parte din
unul dintre meciurile imediat urmatoare. Meciul cu Franta ar fi poate unul ideal pentru
jocul lui Costea: teren mai mare, spatii mai mari. Hai sa urmarim ce jucatori va folosi
Razvan in urmatoarele 2-3 meciuri si cu siguranta ne vom lamuri mai bine decit vor declaratiile
sa o faca.

jan violetpitesti  •  7 iunie 2009, 19:49

sper pe viitor sa vedem fotbal mai bun

Cornel  •  7 iunie 2009, 20:08

Bravo, de trei ori bravo, echipa nationala a inceput sa luceasca ! Lucescu cel mic e cel mai mare lucesc, victoria a fost magnifica, pacat ca a fost cam chinuita si in fata unui adversar modest, in rest totul a fost minunat. Razvan e un domn, pacat ca e cam spurcat la gura cind se supara, insa se vede ca a stiut sa-si aleaga echipa dintre cei mai in forma jucatori dintre cei de pe lista lu’ tati. Sansele noastre au crescut de la 0,36% la 0,37%, ceea ce e foarte misto !

fallenSamurai  •  7 iunie 2009, 20:20

Mai dar ce va mai inflacarati pe o replica spusa „la cald”. Un antrenor atat cat castiga sunt de parere ca nu ar trebui judecat atat de aspru. Vad ca sunt multi „selectioneri” printre romanii de rand. Ca Lituania nu e o tara prea importanta in fotbal nu o mai putem spune dupa rezultatul de acasa. Ne-au ascultat cu urechea si acum i-am batut. Eu sunt sigur ca Razvan a facut selectia si primul 11 dupa cum a crezut el de cuviinta tinand cont de calitatile jucatorilor nostri si in special ai lor. Pe Niculaie nici nu stiu de ce l-ar vrea cineva sa adune prosoapele murdare dupa dusul de dupa meci, ca nu a mai aratat ca stiu cu mingea de luni de zile, dar cum a facut minuni la Brasov cu noname-uri si cu jucatori „expirati” la alte echipe, cred ca poate si la echipa nationala. Si in final e selectioner de cat timp?!? Eu 1 il admir ptr ca a selectionat jucatori pe care Piturca nici nu stia cum ii cheama. Personal incet incet redevin suporter caci dupa ratarea calificarii si pozitionarea in clasamentul final al Stelei nu prea imi mai facea placere sa ma uit la un meci. Atat.

cfrescu  •  7 iunie 2009, 20:29

Interesant articol. Centrat aparent pe Apostol, lovind apoi in Razvan folosind antitema Costea… E clar ca victoria de ieri i se datoreaza 1. lui Razvan, 2. lui Marica, 3. echiperi, care a alergat enorm. Fara Marica nu s-ar fi marcat. Fara travaliul extraordinar al
intregii echipe, lituanienii si-ar fi dublat nr de ocazii. La Craiova sunt probleme grave, se vede din jocul echipei, nu e nevoie de informatii din interior. Costea poate face meciuri extraordinare sau foarte slabe. Nu face niciodata insa faza defensiva. E cazul sa recunoastem ca riscurile de a-l folosi ar fi fost foarte mari. L-as fi folosit poate in ultimele 10 minute, daca promitea sa alerge… In fine, as concluziona ca a fost o decizie foarte buna, iar Costea trebuie sa dovedeasca un pic mai multa stabilitate si profesionalism.

Bula  •  7 iunie 2009, 20:39

Nu cred ca e cazul sa i se spuna lui Razvan Lucescu cum sa-si faca meseria!
Dupa 1989 s-a format o noua generatie de tchnicieni cu mult mai mult acces
la fotbalul international, care a avut si prilejul sa vada ce inseamna
profesionalismul! Ca atare hai sa lasam oamenii de specialitate sa-si faca
treaba! Ca jurnalist poti sa-i pui si intrebari daca ai ocazia! Lumea zice
ca Razvan e un bun pedagog! Marele noroc e ca Razvan crescind in acest mediu, nu va face jocurile stie care sint conditiile de lucru la nationala, isi va urma mereu principiile!
Citind criticile ce i se aduc, ma bufneste risul, pt. ca Razvan e mult peste
ce se asteapta in mod normal de la un antrenor de fotbal, mult peste cei ce
posteaza aici! Ma bucur pt. el. O sa faca treaba buna!

dan  •  7 iunie 2009, 20:39

Golgheterul campionatului e Bucur. Care e mai bun decat Costea in special pe
spatii mici cum au fost ieri. Ar fi fost mult mai util decat Danciulescu. Dar daca nu joaca
la dinamo sau rapid, nu are nici o sansa.
Iar Pantilimon, e si el peste Coman. Dar nici el nu joaca la dinamo sau rapid.

dany  •  7 iunie 2009, 21:34

ce tot dati cu costea razvan a facut o alegere buna s a vazut ca echipa a avut o idee tactica si doar e primul meci cu actuala conducere vor veni si suisuri si coborasuri totul e sa i dam incredere lui razvan.mi a placut ca jucatorii au muncit pe teren si au facut ambele faze. sa vedeti ce meci o sa faca costea cand va fi introdus in teren.succes razvan

arh.Gheorghe Petrescu  •  7 iunie 2009, 21:52

SA FIE CLAR, AM CASTIGAT 3 PUNCTE. MAI AVEM DE LUCRU CU NOUA NATIONALA.
UN MECI MARUNT CU PUNCTE PENTRU ROMANIA. ESTE OK. BARFA CA X SAU Y TREBUIA
SA JOACE, NU ARE ROST. ANTRENORUL GANDESTE TACTICA PE TEREN NU „UN.. GAGA”.
NOI CEI DIN SUA AM AVUT O SAMBATA FRUMOASA. A INVINS ROMANIA. BRAVO TUTUROR.
„HAI ROMANIA”!

PussyCat  •  7 iunie 2009, 22:00

Lucescu mai are mult de munca pana sa ajunga departe. Nationala nu este Brasovul. ii
urez mult succes oricum.

skip  •  7 iunie 2009, 22:15

ce naste din dinamovist…razvan n-a avut valoare sa joace sau sa antreneze dinamo, dar e dinamovist
cateva maini moarte folosite de lucescu:
danciulescu, niculae, radoi, mara.
Meciul cu franta il va trezi si ne va trezi la realitate.

durden  •  7 iunie 2009, 22:58

miliard la suta de acord cu ce ati scris in articol dle tolontan!se pare ca
dupa o lunga perioada de timp,va reveniti!nu prea mi-au placut articolele dvs
in ultima vreme,dar asa mai merge!

Moise Ciprian  •  7 iunie 2009, 23:16

Cititi cartea „Lucescu”, de Ioan Chirila. Si abia apoi comentati.
Incetati cu Mititelu vs Lucescu jr., e o tampenie.. voi, ziaristii, vreti sa
creati valva din orice, poate asa va creste tirajul, prin asa-zise scandaluri.Felicitati-l pe Razvan!

Bravo, Razvan! Sunt un „lucist” infocat! Cred in tine pana la capat!

zarzar  •  7 iunie 2009, 23:22

ASTA MICU` A LU` LUCESCU LE-A ARATAT PISICA TUTUROR CELOR CARE MAI CHITAIE PE LA GARDURI.COSTEA ARE TIMP BERECHET SA ARATE SI SA FIE MAI BUN SI DECAT MUTU,DAC VREA SI POATE.S`AVEM,TOTUSI,RABDARE PAN` SA-I LUAM GATU` LU` RAZVAN.A PRELUAT VEHICOLUL ASTA PE CARE PITURCA L- ABAGAT PRIN TOATE HARTOAPELE,SI TRE SA-L FACA SA MEARGA IN TIMP SCURT.BINE!CAT DESPRE CE ZICE MITITELU,NEINTERESANT…!

Cristian  •  8 iunie 2009, 0:30

Unde pot citi declaratia asta a lui Lucescu? Ma intrebam de fapt cum va reactiona dupa declaratiile lui Mititelu – dar din ce am citit pana acum (inclusiv pe gsp.ro) nu am vazut ca ar fi spus asta.

bogdan  •  8 iunie 2009, 0:35

la meciul cu franta in locul lui daciulescu v-a juca mutu.
probabil vor fi in functie de starea sanatatii si forma , alte 2 modificari, dar maxim 2
supriza vor fi probabil 2 olteni , respectiv costea si …?
este de sperat faptul ca francezi sunt la inceput de sezon in majoritate,iar pt noi sezonul de nevoie sau nu, va incepe mai devreme.
important ca ave alternative pe banca si in lot.
daca cfr a batut la roma si romania poate bate pe franta.
doar daca batem franta, si avem sanse, mai putm spera.daca nu luam gol, iar mutu prinde un sut, vom castiga.
trebuie sa avem incredere in razvan, dar si in restul antrenorilor care promoveaza competenta.
HAI ROMANIA

Comentează