Dacă fotbalul fără spectatori e o tristeţe, cel fără transferuri e o veselie permanentă.
vineri, 29 mai 2009, 9:55
Dacă fotbalul fără spectatori e o tristeţe, cel fără transferuri e o veselie permanentă.
Din afară, Steaua a părut în această ediţie de campionat o caravană plină de voie bună, de caraghioslîcuri şi de cumetrii udate la aldămaş. Din păcate pentru suporteri, totul a fost de faţadă. „Războinicii mei” şi alte fanfaronade ale Generalului n-au ţinut loc de jucători de valoare.
Fotbalul e ciudat şi drept, totuşi. Această echipă chinuită de capriciile patronului a reuşit să rămînă în cărţile Europei tocmai acum, cînd pare abandonată de toată lumea. Cu ambiţie, fără veselie de paradă, şi cu şansa care se lipeşte de cel muncitor, steliştii au învins meritat Craiova şi mai au o şansă să evite ruşinea absolută. Ar fi culmea să fie puşi în ultima etapă să aleagă “Dinamo campioni si noi în Europa League”!
Dan • 30 mai 2009, 12:42
Imi pare rau,dar Steaua e echipa de mijlocul clasamentului.Daca si
Middelsborrough a picat in B va dati seama.Mi-asi fi dorit ca returul de
acolo ( 2-5) sa mai fi durat vreo 15-20 min.
[D][S][N] • 30 mai 2009, 13:07
Si ce se intampla la Urziceni- Steaua daca Vaslui pierde ambele meciuri ???
Aud ?…
PORUMBOIU • 30 mai 2009, 13:23
DACA RAPIDUL SCOATE UN PUNCT DE LA VASLUI, STEAUA RATEAZA CUPA UEFA.
MACIUL CU URZICENIUL NU VA MAI CONTA PENTRU CA TIMISOARA VA FACE PE DINAMO CAMPIOANA
alex • 30 mai 2009, 14:01
Ce nu se intelege aici e ca Steaua a castigat pentru ca trebuia. Mititelu a luat licenta si asta a fost pretul. E logic. Un campionatjucat in culise. Iar matematica, domnii mei, pe care o faceti voi ca daca bate Urziceni pe Timisoara si Dinamo face egal cu Brasov poate sa lase meciul Stelei e gresita. Are nevoie de un egal cu in ultima etapa. Ca daca Timisoara bate in ultima etapa si primeste cele 6 puncte o sa treaca peste Unirea.
undoi • 30 mai 2009, 14:23
Cataline, cred ca e cea mai deviata apreciere ta pe care ai scris-o vreodata.
Aproape toti au vazut aseara meciul, sa zici ca Steaua a castigat pe merit nu
este chiar gresit, dar este necesar sa precizezi tot contextul. O echipa ca
si Craiova nu poate sa faca un meci atat de prost, si la 2-1 sa paseze cu
portarul. Jocul Craiovei fata de acum 2 etape a variat prea brusc, minte
conceptul de inertie, in virtutea careia puteau lejer sa joace macar
in aceeasi nota de pana acum.
Pentru ca ne pasa de adevar. Poate prea mult.
Serban • 30 mai 2009, 14:44
tot vorbiti voi aici ca steaua o sa se predea la urziceni si tot faceti
combinatii cine unde sa bata…uita’ti’va un pic la clasament, lot de
jucatori, antrenori, etc…voi chiar credeti ca are steaua vreo sansa sa bata pe
pe unirea? in niciun caz…oricum, dinamo pierde campionatul si steaua ajunge in
in europa league pt k rapid o sa faca pasi gresiti
martzic • 30 mai 2009, 15:36
Nu uitati ca Bucsaru ai datoreaza lui Jiji aproape 10 mil de euro. Daca Urziceni ia campionatul Jiji isi primeste banii inapoi mai repede, daca nu cine stie cand ai va primii inapoi.
Mai aveti vreo dilema?
dan • 30 mai 2009, 17:07
Ma bufneste rasul cand vad ce calcule penibile fac astia cu steaua…pai steaua poate sa bata si la unirea…***…daca rapidul face azi cel putin egal si bate acasa ultima etapa….steaua e afara din europa……chiar nu stie nimeni ca la puncte egale rapid e peste steaua….si ca rapid are nevoie de egal azi ca sa fie in europa?:)))))ma asteptam la tolontan…
Cristi • 30 mai 2009, 17:48
Suntem o tara de regizori. Mi-e scarba.
senateo • 30 mai 2009, 18:21
steaua a mai batut si ea pe cineva pentru ca a stat Craiova capra, altfel terminau pe locul 8. cat despre meciul de la Urziceni, daca Timisoara bate pe Urziceni , Urziceniul este scoasa din lupta pentru titlu si o sa stea si ei capra pentru ca becali sa castige ceva maruntis din Europa League.
skrap • 30 mai 2009, 18:22
in momentul asta craiova e o echipa umflata de presa** cocalarul de mititelu ii si vedea in finala europa ligue, dar dupa meciul cu dinamo craiova a jucat si a obtinut niste rezultate mai proaste decat steaua 0-1 timisoara, 0-0 urziceni, 0-1 pandurii, 1-1 brasov, 1-0 otopeni, 2-0 gaz, 1-1 buzau, si un mincinos prin proportii 3-0 cu rapid. Toti vorbesc de jocul spectaculos al craiovei, cand oameni buni, acum 2 luni la meciul cu dinamo ? de ce a fost schimbat napoli ? nu cumva pentru jocul prost pe care niciun ziarist nu vrea sa-l vada ? Si inca ceva – nicio echipa din fruntea clasamentului nu au dominat steaua in meciurile directe, chiar si cand au castigat (rapid, timisoara, vaslui). A spus ieri vochin un lucru mare, oamenii din fata costea, wobay, njock nu fac faza defensiva, echipa e nevoita sa fie scurta, de aici marile ocazii steliste, daca era o echipa mai de doamne ajuta, nu din campionatul nostru, ar fi fost un dezastru pentru craiova
2449 • 30 mai 2009, 19:13
incredibil… sa inteleg ca singura sansa a urziceniului de a invinge este daca se lasa steaua? victorie meritata impotriva craiovei zici? fara sa te simti ofensat , te rog , dar esti orb omule?
cand mi-e dor de tara tot ce trebuie sa fac e sa va citesc, imi trece imediat.
alin • 30 mai 2009, 20:12
terminati bai cu supozitiile astea de blat, Steaua cu jucatorii astia a jucat semifinala UEFA pacat ca in ultimul timp nu au avut antrenor a fost peste craiova la TOATE CAPITOLELE pPACAT DE CONDUCERE CA E PROASTA ca Steaua are calitate si eu cred ca este bine sa inceapa reorganizarea
catina • 30 mai 2009, 21:13
*** Eu am sustinut doar ca nu este blat si ca sunt mai multi suporteri dinamovisti In FRF, LIGA, Comisii, Politica si Mass-media decat in viata de zi cu zi, iar Steaua are milione de Suporteri! **
george • 30 mai 2009, 21:35
tolontane,eu sunt stelist dar la meciul asta s-a platit pretul licentei, altfel nu castiga
laurstea • 31 mai 2009, 14:11
nu stiu de ce nu spuneti odata tuturor daca s-a intamplat vreodata , ca cei de la uefa sa sintoarca anumite hotarari, cum se practica in romania. ce tot facem atata tam-tam cu tas-u, cu uefa, cu punctele inapoi?eu sper ca meciurile sa se joace corect si sa nu se mai ia in calcul eventualele puncte ale timisoarei, cu toate ca au fost castigate pe teren. de vina la tot scandalul e frf-ul si in cazul timisoara, si la iasi-constanta.
skrap • 31 mai 2009, 14:17
pentru undoi – zici ca jocul craiovei a fost altul decat cel de acum doua etape, ai dreptate atunci au obtinut 1-1 pe teren propriu cu buzau, acum au pierdut.Nu ma mir ca cizmarul impuscat are origini de dincolo de olt, astia chiar se cred cineva in fotbal, chiar daca n-au jucat de peste 10 ani in cupele europene iar cand au facut-o au luat-o de la pobeda prilep. Chiar sefii stiintei il acuzau pe napoli acum o luna ca echipa moare fizic dupa o ora de joc, l-au dat afara pentru rezultate slabe, dar asta nu conteaza, eu va urez calificarea in europa ligue ca sa vedeti si voi unde va aflati, poate asa o sa coborati cu picioarele pe pamant
das • 31 mai 2009, 14:46
CE ATATA BLAT LA URZICENI _ STEAUA ?????? SINGURa POSIBILITATE DE BLAT E SA
bata steaua pe urziceni . daca se joaca pe bune nici in 360 de minute nu ar
reusi steaua sa dea gol celor de la urizceni .
justitiar • 31 mai 2009, 14:48
E foarte bun titlul si pentru comentariul tau.Poate n-ai vazut meciul cu Craiova. Nu cred ca cu flerul tau nu-ti dai seama de prietenia dintre MITICA, gigi, si unul Mititelu, care ar dori sa li se faca jocurile in detrimentul urzicenilor, timisoare si rapidului
17 elfsborg • 31 mai 2009, 17:09
si daca ai un singur neuron,nu poti acuza acest meci de blat.in primul rand ca nu exista mobilul.apoi deontologii care spun ca craiova n-a miscat repriza a doua,n-au vazut meciul cu timisoara,in care s-a intamplat la fel,fc-ul(nu poli)jucand la fel ca craiova.QED.
sofgsp • 31 mai 2009, 18:38
sunt, sau mai corect spus am fost un stelist suta la suta, chiar daca in ultimii ani simt mirosul adidasilor dinamovisti….
o spun cu tarie:
1.steaua nu merita sa joace in cupele europene!!!!
celebra vana a stelistilor, a devenit o simpla coada multipla de vaca si mai multe labe: de rata si altele….,motiv pentru care am mai scris faptul ca steaua merita sa se inece in scursurile, dar mai ales in laturile celor care stau in spatele lor.
sper sincer, ca la urziceni, steaua sa ramana fara rasuflare!!!!
2. dinamo- mii de pulane asezonate cu labe:de rata si altele….o echipa cu comportament de puscariasi….
3.timisoara merita sa castige campionatul
apropos, mi-a placut expresia -Cu ambiţie, fără veselie de paradă, şi cu şansa care se lipeşte de celui muncitor,…..-elegant
trebuie sa remarcam aici ca steaua castiga in ultimii ani cu suporteri din ce in ce mai lipsiti de ambitie, cu mandria fostilor membrii cap si rupand de la gura muncitorului roman pana si ultima bucata de paine sau mai corect painica
am fost suporterul stelei…..
ma doare prea tare….
BALE • 31 mai 2009, 19:27
DANUTZ TATA, STAI RELAX… IN PRIMU RAND A FOST 2-4 NU 2-5, IN AL DOILEA RAND VEZI CA AM AVUT 11M IN MIN 94 SI DACA MAI DURA 15-20MIN SE TERMINA 4-4. NU INTELEGI FOTBALUL, PT K NU AI INTELES CA MECIUL ALA A FOST PIERDUT DIN 2 MOTIVE: FRICA DE VICTORIE( CARE LA 2-4 NU MAI EXISTA 😉 ) SI SUPORTERII ENGLEZI. MAI DEPARTE… NU STIU CU CE ECHIPA SIMPATIZEZI, PROBABIL ESTI UNUL DIN CEI 5 SUPORTERI DINAMOVISTI. TE-AM PUPAT 😉
Jugaru Lucian • 31 mai 2009, 23:54
DIntre candidatele la titlu,doar Dinamo se baza pe romani..de aceea nu imi parea rau ca vor castiga..Pana la urma s-a terminat mult mai bine..dar,inca nu s-a terminat..mai e TAS-ul..mai e o etapa…si mai e de vazut ce va face Bucsaru cu titlul asta..Bucsaru este adevaratul si unicul campion,dupa parerea lui Gigi Becali. Ce n-o sa inteleaga el in veci,este aceea ca Dan Petrescu&co puteau obtine fara Bucsaru performante deosebite….si ca dovada viitorul imi va da dreptate…Bucsaru insa niciodata nu va mai face performante din astea..fara Dan&co…Sigur,ror respectul si pentru singurul patron cu cap,si creier in el..dar, sa asteptam cateva luni, si sa speram ca nu ne va schimba impresia…
reumpleri cartuse • 1 iunie 2009, 20:19
Adio….
dan iacob • 3 iunie 2009, 12:06
Returul prietene a fost 2-4 si nu 2-5 cum ai specificat. Da, sunt de acord ca am pierdut aiurea…spre bucuria voastra a celor frustrati si anti-Steaua. Probabil ca voi nu o sa apucati semifinale de cupe europene in urmatorii 25-30 de ani, pe cand Steaua, a reusit si in cele mai negre sezoane sa tina capul sus si a revenit in frunte in campionat si -n Europa. In rest numai de bine! Salve
vasile • 8 iunie 2009, 15:22
sincer, ajungandu-se la asa ceva, steaua ar trebui sa cedeze meciul pentru ca dinamo sa nu ajunga nici macar in liga campionilor. ***
buratino • 12 iunie 2009, 18:22
Fotbalul si Gigi Becali sunt doua lucruri paralele, si atat.
Na-Gi • 21 iunie 2009, 7:45
…aldamas? Sunteti sigur?