joi, 23 aprilie 2009, 9:30
Nestle si-a promovat ciocolata Lion cu publicitate neconventionala, marcata ca atare, chiar pe titlul ziarului de azi. E o premiera in Romania, realizata in cooperare de departamentul de publicitate al Gazetei si de agentia Zenith Media.
mihai • 23 aprilie 2009, 9:35
e o idee foarte bună. arată bine
bizu • 23 aprilie 2009, 9:40
arata bine.
svetlaya • 23 aprilie 2009, 10:27
acum mi-ai facut pofta 🙁
fotbal • 23 aprilie 2009, 10:52
deliciosa idee! sa poftesti la un titlu de ziar :)e buna pentru retur 0%
Liviu • 23 aprilie 2009, 13:38
Urat. Publicitatea trebuie sa ramana publicitate. Pentru ca Gazeta Sporturilor nu e un baton de ciocolata.
Bill Maher • 23 aprilie 2009, 14:41
Arata bine, dar ar fi aratat si mai bine daca in spatele acestui layout fumos ar fi existat si un mesaj mai clar si personalizat pe produs.
Modulul asta putea fi facut cu orice ambalaj al oricarui alt produs de pe piata.
SportMagic • 23 aprilie 2009, 15:37
Inspirata reclama! Imi vine sa musc din gazeta acum…