Marii Burtoşi şi Micul Prinţ

1. Gigi Becali este nevinovat. Acuzaţiile nu sînt probe, iar verdictul nu-l dau procurorii. Oricine este nevinovat pînă cînd dovezile Parchetului nu sînt interpretate de instanţă în cadrul unui proces obiectiv. În tribunal, nu acuzatul îşi dovedeşte nevinovăţia, ci dovezile sînt supuse testului veridicităţii. Să nu uităm asta.

vineri, 3 aprilie 2009, 3:56

1. Gigi Becali este nevinovat. Acuzaţiile nu sînt probe, iar verdictul nu-l dau procurorii. Oricine este nevinovat pînă cînd dovezile Parchetului nu sînt interpretate de instanţă în cadrul unui proces obiectiv. În tribunal, nu acuzatul îşi dovedeşte nevinovăţia, ci dovezile sînt supuse testului veridicităţii. Să nu uităm asta.

2. Dreptul la un proces derulat legal, pe care îl are Gigi Becali, aparţine oricărui cetăţean al României. Inclusiv celor care i-au furat maşina. Păgubitul sau armata lui particulară nu au fost nici aleşi şi nici numiţi să facă dreptate. Să nu uităm asta.

În acest punct sîntem. În rest, toţi cei care ieri declarau indignaţi „cît i se mai permite domne lui Becali să sfideze pe toată lumea?” au început să-l apere cu lacrimi la TV. Iar cei care-i pupau mîna se tem să vorbească în favoarea lui pentru că poate li se scot dosarele pe masă.

Imaginile curg la nesfîrşit, cînd blurate, cînd alb negru, ca într-o aselenizare. Se analizează fiecare cadru… cîte persoane sînt în maşina 1, cîte în maşina 2… Din cînd în cînd, apar noi cadre din spaţiu. Hoţii la masă, hoţii fugăriţi… Ne uităm la ele ca la secven]e transmise de pe un astru abia nedescoperit, pe care nu locuieşte Micul Prinţ, ci Mari Burtoşi, tatuaţi şi pastilaţi, despre care aflăm că ar conduce lumea noastră.

Să înceapă etapa! Dacă fotbalul are capacitatea de a ne alunga pixelii cu bicepşi înseamnă că e, într-adevăr, un sport extraordinar. Micul nostru Prinţ.

Comentarii (114)Adaugă comentariu

free gigi  •  3 aprilie 2009, 22:26

Domnu’ din America, nu cred ca la dvs, intr-un proces
cu jurati hotii, constituiti in parte vatamata pot avea castig de cauza pentru
ca pagubasul sa fie condamnat. E aberant, dar nu ar fi primul caz! Amintiti-va
de tentativei jaf cand hotul a intrat cu o pusca cu teava retezata in casa
ziaristului Adrian Andronic. Fostul militian i-a luat pusca si l-a batut cu ea
in cap. Apoi hotul, pus in libertate si invatat de avocati, a depus plangere
pentru vatamare corporala. Adrian Andronic de ce nu a fost arestat?
Cer raspicat sa fie eliberat Gigi!
Si raspicat cer apoi sa fie arestat impreuna cu fostul ministru al Apararii,
cu ceilalti generali si cu politicianul cu care a matrasit terenurile armatei.
Dovezile intentiei exista si sunt indubitabile. Nu vreau ca Gigi sa fie
condamnat pentru excesul de zel al gorilelor sale si dosarul celalat sa se
claseze, pedeapsa fiind mai mica. La parnaie trebuie sa intre toti.

Catalin B.  •  3 aprilie 2009, 22:40

EU AS VREA SA SPUN UN SINGUR LUCRU:BECALI ESTE VINOVAT.DE CE?SIMPLU:INTR-UN STAT DE DREPT,UN STAT DEMOCRATIC,NIMENI NU-SI FACE DREPTATE SINGUR,SA FIE CLAR.ASTA IN CAZUL IN CARE CONSIDERAM ROMANIA CA FACIND PARTE DIN ACEASTA CATEGORIE.MULTI SPUN CA „CE FACEM ACUM,SARUTAM MINA HOTILOR,SI…”.NU,DOMNILOR,NU FACEM ASTA.CIND UN HOT ITI INTRA IN CASA,SI LA I PRINS,ACTIONEZI LA PRIMUL IMPULS,TE APERI,ITI APERI FAMILIA ,SI TOATE CELELALTE,DAR,DACA NU AI MURIT,PRIMUL LUCRU PE CARE IL FACI,CHEMI POLITIA,MILITIA SAU ORGANUL ABILITAT DE STAT ,PRIN CONSTITUTIE,SA REZOLVE PROBLEMA.NU ITI FACI DREPTATE SINGUR,SUB NICI O FORMA.ORI,MA SCUZATI,DAR AICI A GRESIT BECALI,IAR UNII ASTEPTAU DE MULT ACEASTA GRESEALA….STIAU CA BECALI V-A GRESI,MAI DEVREME SAU MAI TIRZIU,SI ASA S-A SI INTIMPLAT.NU-MI PARE RAU PENTRU BECALI,NU-MI PARE RAU PENTRU NIMENI,NICI PENTRU MINE,DAR,HAIDETI SA RESPECTAM UN PIC NISTE REGULI.

radu  •  3 aprilie 2009, 22:40

Si totusi…
Nu stiu daca este sa nu vinovat pana la urma – e treaba justitiei sa clarifice.
Un lucru insa e sigur – NU AM NICI UN PIC DE SOLIDARITATE SI NU SIMT NICI UN PIC DE COMPANISIUNE PENTRU BACIUL LUMINII.
Pana la urma in lumea aceasta exista o „lege a compensarii” si in cazul dlui Jiji ea si-a gasit aplicarea.

forever_Steaua  •  3 aprilie 2009, 22:55

Nu trebuie sa simti solidaritate/compasiune cu Becali.
Dar nu demonstrezi ca esti mai bun daca nu te bucuri de necazul altuia?

militzieni mascati  •  3 aprilie 2009, 23:55

Vinovat sau nu ABUZUL politiei consta in primul si in primul rand ca-l tine in arest preventiv.
Nu exista pericolul social, dovada fiind ca hotilor de masini nu li s-a inatmplat nimic rau din parte lui becali in cele aproape 3 luni de la furt. Politia si-a ridicat probelede care avea nevoie, perchezitionand locuintele celor incriminati deci nici pericolul distrugeriid e probe nu mai exista. Din pacate acest arest preventiv este o sicana, o umilire premeditata la adresa lui becali. Arestul preventiv a fost stipulat de legiutor pt. a ajuta politia in anchetarea cazurilor grele si complicate, nu pt. a-l folosi abuziv si represiv impotriva unor persoane pe care nu le inghit sefii…Abuzuruile politiei ar tebui reclamate la Bruxelles de catre organizatiilor drepturilor omului din Romania. UE trebuie sa stie cu exactitate ce fel de guvern si politie (politica in mare masura) avem si sa ia masuri impotriva tuturor celor vinovati…
Daca in plus se dovedeste ca hotii de masini au planificat actiune impotriva lui becali cu scopul de a-l santaja ulterior si acest lucru nu a fost descoperit (voit sau nu) de catre anchetatori atunci trebuie ca ministrul de interene, seful politiei si cei implicati in ancheta sa fie demisi imediat…Asa se procedeaza intr-o tara democratica.

OOO  •  4 aprilie 2009, 0:28

Vad ca toti vorbesc si spun ca ce a facut Gigi este ilegal ! De acord, sa fie arestat preventiv pt asta ! Dar hotii, aia care i-au furat masina, sunt la puscarie pt furt ? Daca nu, inseamna ca justia are o problema si judeca partinitor ! Whatever…..

RAUL  •  4 aprilie 2009, 0:47

becali e vinovat ! catalin b. are un comentariu f bun ! Suntem tara parte U.E. sau nu ?

cristi  •  4 aprilie 2009, 1:04

sunt dinamovist inrait dar sincer va spun este mare pacat ce a patit gigi

IO  •  4 aprilie 2009, 1:14

In acest moment este nevinovat, dar retinerea lui este absolut legala. Este invinuit cu probe (altfel nici un judecator nu ar fi semnat mandat de arestare) pentru retinere ilegala de persoana, ceea ce insemna ca a fost utilizata violentza pt a retine pe cineva impotriva vointei proprii, in mod automat acuzatul este un pericol pt societate. In plus, becali are bani si mijloace pt a se sustrage anchetei, parasind tzara. Daca ar fi dat hotii pe mana militiei, cum nu ar mai fi avut proleme. cand un candidat la prezidentie opereaza in stil mafiot permitzand unor infractori sa umble liberi in societate, nu poate decat sa-si merite soarta.

sahdesah  •  4 aprilie 2009, 1:45

intr-adevar, la prima vedere pare cusuta cu ata alba, dar exista probe
d-le tolontan, adica acele casete, care arat f clar cit de periculos
este acest individ, daca in 10 minute poate sa faca praf bucurestiul.
si se poate ca acuzarea sa mearga pe ideea ca in stare de libertate,
becali poate sa se razbune pe tilhari… si pe altii, si in acest caz,
se poate prezenta privarea de libertate pentru o persoana
care pune in primejdie societatea. Si mai e ceva, cu acazia asta vedem
si noi oamenii de rind cine e clanul becali. pina acum am vazut vreo 500 de
ferventi, asa ca de acum sa stiu de ce fete sa ma feresc.

asa ca nu prea iti inteleg argumentul!

ady  •  4 aprilie 2009, 1:46

Sincer nu cunosc cu exactitate probele care stau la baza acestui caz deoarce nu am acces la posturile de televiziune din Romania, insa as prefera sa ma axez pe ceea ce stiu din sursele diferitor site-uri care au relatat acest caz.Inainte de am exprima argumentele as vrea sa punctez ca in acest caz de pe urma probelor relatete, acuzatul George Becali este vinovat.De ce? Avand in vedere ca un stat democratic are si o Constitutie in vigoare ar fi bine de mentionat ca nici o persoana din acesta jurisdictie nu este mai presus fata de lege.Ca urmare, este acuzatul Becali in postura de asi face singur dreptate?Uitandu-ne la Costitutie, raspunsul este clar si concis: nu acuzatul Becali nu poate sa adopte o „lege a juglei” in acesata jurisdictie.Unde am ajunge daca fiecare cetatean si-ar face dreptate prin asa zisa lege a „punului”.Urmand legile prevazute de acesata jurisdictie acuzatul Becali ar fi trebuit sa anunte instantele competente care sunt in masura sa ancheteze pe „asa zisii hoti”. De ce asa zisi hoti?Pentru ca din moment ce acuzatul Becali si acesti hoti cad la intelegrea de ai inapoia masina acuzatului, automat intervine o presumptie de nevinovatie in ceea ce-i priveste pe caesti hoti.Ca urmare, prin ceea ce a facut acuzatul Becali ei devin nevinovati.Atunci ce este mai grav sa fi hot sau sa lasi acesti hoti in libertate cand ai posibilitatea de ai preda organelor competente si a preveni alte furturi de autotorisme, pentru ca nu toate persoanle in aceasta jurisdictie dispun de relatiile acuzatuluii Becali,in speta de a-si face dreptate cu pumnul. In ceea ce priveste ipotezele ca altii nu sunt arestati pentru fraude, nu priveste acest caz deoarce conceptul jus tertii ar interveni(adica, nu putem judeca probe inexistente care nu au nici o legatura cu acest caz).Justitia va face dreptate daca arestare preventiva de 29 de zile va fi aprobata.In ceea ce priveste schestrarea persoanelelor nu ma pronut, deoarece dupa cum am precizat nu am suficiente informatii.Dar daca aceste probe exista cum ca acuzatul Becali a sechestrat acele persoane atunci pedeapsa va fi mult mai aspra.In concluzie sper ca justitia sa se sesiseze si sa faca dreptate.

Curva viola  •  4 aprilie 2009, 2:12

Ca hotii sa fie arestati trebuie ca cineva sa fi facut o plangere impotriva lor.
Acea plangere nu exista pt. ca dl. Becali a decis sa-si faca dreptate ca-n codru.
Nu inteleg de ce unii cititori iau partea unor criminali in favoarea altora doar
pentru ca unii sunt mai putin periculosi decit altii.

dinamovist-buc  •  4 aprilie 2009, 2:13

Si eu sunt dinamovist dar nu e in regula ce sa intimplat cu Gigi !! A explicat bine dl. Tolontan !!
Sincer ,imi pare rau !! Forza Dinamo !! Libertate pentru Gigi Becali !!

din New Jersey  •  4 aprilie 2009, 2:52

din nefericire asta e trista realitate , Romania este condusa de interlopi , clanuri mafiote si mafia** !….justitia e doar o marioneta platita de catre ei !…hotii ajung in libertate iar victimele in arest !…asta ca sa le fie invatatura de minte sa-si mai faca dreptate de capul lor !….justitia injusta din romania traieste doar din spaga infractorilor ca si sefii de le circile de politie !…s-a ajuns mai rau ca pe vremea lui ceausescu !..atunci iti era frica sa vorbesti doar de el !…acum ?….acum ti-e frica sa vorbesti de…oricine !!!…s-a instaurat teroarea !…cetateanul de rand a devenit o victima a clanurilor , pe cetateanul de rand nu-l protejeaza nimeni iar daca-si face singur dreptate ajunge la puscarie !….*** din clanuri ajung doar daca nu cotizeaza !…asta e romania !….a ajuns sa-ti fie sila ca esti roman !!!….cel putin mie imi este !

gica duru  •  4 aprilie 2009, 3:27

Mai Tolo,

Care blurate? Nu vezi bine? Freaca-te la ochi.
Ce se vede pe video e tentativa de privare de libertate indiferent cine se face
vinovat de ea. Cred ca Maybach-ul se duce pe avocati(vinovat sau nevinovat tot atita costa))
si cum ce ii mai ramine Jiji va achizitiona un Wartburg 310.
Gica

clatita  •  4 aprilie 2009, 3:30

D-le Tolontan, de data aata ai dreptate. Din nefericire toti au dreptate inclusiv Becali. Cei vinovati sunt in ordine: Iliescu, care a avut sansa sa creeze o Romania moderna si toti carec s-au perindat in viata publica, inclusiv presa care a creat MONSTRI. Militia/politia in care nimeni nu a avut incredere vre-odata. Cazul meu; mi s-a spart masina, am stat ore pe culoarele politiei (se intimpla in ’96) si nu s-a intimplat nimic; am fost amenintat cu pistolul pe masa in ’96 la „negocieri” Astea sa-u intimplat in urma cu 13 ani! . Si am PLECAT, pentru ca am vazut ce va fi in viitor. asta este VIITORUL creat de voi/noi toti. Unii au renuntat si au ajuns foarte apreciati in America si in Vest. Altii au stat si le-au cinata in struna celor ce fac ‘legea” acum. Becali, pe care l-am cunoscut personal in „96, nu era nici pe departe ceea ce voi la-ati facut sa fie. Desi a gresit grav, cred totusi ca in Romania de azi nu ai cum sa lupti altfel impotriva MAFIEI politie-hoti-politicieni. Nu-l scuz pe Becali si isi merita pedeapsa, dar ce face socitatea romanesaca in apararea cetateanului de rind? Pentru mine, ca si pentru multi alti de valoare, nu a facut nimic. De aceea ne meritam soarta. Pina cind?

Jean  •  4 aprilie 2009, 3:40

Raul si catalin b. sunteti niste ciudosi ***
tolo are dreptate
becali e nevinovat , pleaca cu prezumtia de nevinovatie , si din filmul
in care sta cu ei la masa , aia par oricum acolo, numai sechestrati nu.

dragosblue  •  4 aprilie 2009, 4:11

Din pacate, in America, hotul care a alunecat pe gheata de pe scarile casei pe care tocmai o praduise a cistigat procesul impotriva pagubitului pe motiv ca acesta nu curatase scarile. Trist dar adevarat…

dragosblue  •  4 aprilie 2009, 4:13

@ Catalin B.: Romania e un stat demcratic, in fapt ?!?!?!

Dani  •  4 aprilie 2009, 4:33

Tuturor celor care ii pling de mila luceafarului stinei romanesti ,
imi permit sa le dau un sfat : inainte de a va da cu parerea ,
cititi Codul Penal. Daca si dupa aceea mai spuneti ca este nevinovat ,
cititi Scrisoarea a III-a a lui Eminescu :
„Cum nu vii tu, Ţepeş doamne, ca punând mâna pe ei,
Să-i împarţi în două cete: în smintiţi şi în mişei,
Şi în două temniţi large cu de-a sila să-i aduni,
Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni!”

cristian niculae  •  4 aprilie 2009, 4:46

domnule Tolontan gresiti.Gigi becali este vinovat si este pericol public.masina mea a fost furata acum o luna dar era asigurata.am reclamat la politie si in doua saptamani a fost gasita in alte doua reparata de asigurare si astazi am recuperat-o.preferam sa nu o gaseasca pt ca mi se datedea una una,aceiasi marca.totul normal.dar traiesc in canada.la incaput am avut compasiune pt becali dar acum am vazut documentarele de la stirisi mi-am schimbat parerea.se vorbeste de „oameni lui becali”.oameni lui becali au lovit in trafic alta masina,au tras cu pistolul apoi au luat niste indivizi sa-i duca la sefu” sa dea explicatii.deja vorbim de crima organizata aici.asa ca trebuie sa raspunda in fata legii.

requiem  •  4 aprilie 2009, 5:47

1. Nevinovat, dar … arestat, carevasazica pericol social, mascati, catuse.
2. Recuperarea propriului bun, nu reprezinta ‘a-si face dreptate’ si nu e nici o actiune asupra careia politia are monopol. Daca e mai mult decat ‘recuperare’ ar fi bine sa se prezinte si dovezi, inainte de a se introduce fisa in tonomatul de mandate de arestare daca este politieneste posibil.

Suntem intr-un punct in care un cetatean roman este haruit pe multiple canale mediatice, politice, juridice, pe motive etnice, filosofice, culturale, etc, intr-o democratie de catifea, stat politienesc, exportator de infractori, cu papusari care creaza best-selluri si blood-busteruri si cu papusi cu blog care inceaca sa le distribuie ca medicamente mioritice.

In concluzie vreau sa informez opinia gsp-ista educata in intoleranta ca nu putem condamna oameni doar pentru ca sunt diferiti decat noi, gandesc diferit sau au acumulat un patrimoniu superior celor care isi petrec toata ziua pe bloguri emitand sentinte si judecati sociale si umane. Iar autorului, vreau sa-i transmit ca ‘lacrimirile’ la care se refera nu sunt varsate pentru un individ anume sau pentru drepturile lui, ci pentru periclitarea unui sistem de drept. Aceste institutii ale statului au demonstrat cu aceasta ocazie mai mult ca oricand ca libertatea cetateanului roman e doar o chestiune de nuanta, care poate fi negociata, modelata dupa bunul plac al unor indivizii.

b  •  4 aprilie 2009, 6:47

E clar ca cei care au fost la judecatorie sa-l sustina pe asta au fost
platiti. Si chiar nu inteleg de unde atata revolta pe oameni ca a fost in
sfarsit arestat unu din aia „rai”. Nu conteaza daca din razbunarea altui
„rau” sau din motive potilice, ci conteaza ca s-a intamplat.
Nu vreau sa cred ca exista oameni atat de *** sa planga dupa un asemenea
om si sa creada in nevinovatia lui. Motivul invocat acum de politie clar are
rolul de pretext dar voi nu va dati seama ce are omul asta in dosar ? Cate
infractiuni, crime si prejudicii impotriva tarii noastre !
Oameni prosti, treziti-va!

zaza  •  4 aprilie 2009, 7:22

Salut la toti. Fiecare in Romania are o parere buna sau rea despre Gigi Becali. Nu asta conteaza. E sigur ca acolo SUS cineva nu-l iubeste si probabil ca nu e numai unul. Ce conteaza de fapt? Faptul ca acei „amici” pot sa manipuleze cu o usurinta iesita din comun o institutie care ar trebui sa fie in slujba tuturor. Fiecare dintre noi ar trebui sa-si arate indignarea fata de o asemenea stare de fapt. Personal consider ca justitia in Romania NU mai reprezinta de ani de zile „omul de rind”. Ea reprezinta doar o mica ceata de indivizi. Cum este posibil intr-o tara asa zis europeana sa faci „ceva” pe drepturile si libertatile omului? A facut-o sau nu asta o va dovedi justitia in baza probelor aduse de organele de ancheta. Problema e ca se vede pe fata ca sunt manipulari in acest dosar. Cum e posibil ca justitia romana sa-si dea din nou arama pe fata cu o usurinta iesita din comun? Cum e posibil ca acei judecatori care ar trebui sa fie pilierul de baza al democratiei arata de fapt ca un copac uscat cu crengile rupte. Raspunsul e simplu. Fiindca in marea lor majoritate JUDECATORII romani sunt santajabili. Cazul faimosului Dumitriu Silviu Paul de la corpul de control al MJ spune totul. Cum credeti ca e posibil ca un judecator normal sa stea intr-o casa de o valoare imensa raportata la salariul pe care-l face? Toti vorbesc, toti stiu asta da nimeni nu misca un deget. In fine, Gigi sau altul, nu asta conteaza, conteaza calitatea actului de justitie care lasa mult de dorit. Rugati-va sa nu aveti parte de inamici puternici.

Lancaster  •  4 aprilie 2009, 7:33

Fractura logicii, încă din primele 15 cuvinte ale articolului spune totul: „Gigi Becali este nevinovat. Acuzaţiile nu sînt probe, iar verdictul nu-l dau procurorii.”

Este foarte adevărat, verdictul nu-l dau procurorii. Dar îl dă Cătălin Tolontan, fără nici o problemă, din câte se vede.

Şi cred că trebuie reamintit tuturor că Gigi Becali nu este arestat timp de 29 de zile pentru că ar fi stabilit cineva că e vinovat. Asta se va stabili la proces. În prezent, Gigi Becali este arestat pentru pericolul social pe care-l reprezintă: cineva care îşi trimite bodyguarzii să organizeze urmăriri de maşini şi reţineri de poersoane pe străzi, reprezintă în mod evident un pericol social. De aceea este arestat şi Gigi şi bodyguarzii săi, pentru a nu organiza noi astfel de acţiuni, pe care le-ar putea considera necesare, în paranoia lui, pentru a „băga minţile-n cap” celor care i-au furat maşina şi vor depune probabil mărturie la proces.

Gigi Becali nu a împiedicat nici o infracţiune. Autoturismul fusese adus înapoi, iar Gigi putea să declare sau să nu declare furtul la Poliţie, oricum prejudiciul fusese recuperat. Dar urmărirea pe străzi şi reţinerea autorilor furtului nu sunt atribuţiile lui Gigi Becali şi nici ale bodyguarzilor săi. Ci ale autorităţilor statului.

visan71  •  4 aprilie 2009, 8:25

Sint dinamovist.De la 9 ani,adica de vreo 30 de ani.Nu-mi place Steaua,nu pot sa suport clubul,nu suporta culorile ros-albastru.Pe Becali nu pot sa zic ca nu-l simpatizez.Este alceva in fotbal.De ce Becali??? Pe cine deranjezi „nea” GIGI??? Pe nimeni din fotbal.Dar mafia din fotbal este mic copil fata de mafia din politica.Si aici e aici.Nu fotbalul a distrus Romania.Cind eram pe val nimeni nu stia de Iliescu,Constantinescu,basescu.Lumea larga auzise de HAGI,POPESCU,PETRESCU,LACATUS,IENEI,IORDANESCU.Am reusit sa egalam lumea a treia,de la politica la fotbal.Iata unde s-a ajuns in Romania.Un presedinte de tara isi face de cap,aresteaza pe cine vrea dupa cum ii dicteaza interesele.Daca viseaza noaptea ca cineva ii face rau asta e…il aresteaza.Cazul Becali este cel mai odios blat.Ceahlaul-Gloria Bistrita intra in categoria „juniori 3” a blaturilor.Politicul a distrus fotbalul.Se vede clar.Pe Gigi l-au mai lucrat odata.Atunci tandemul era Pascany-Basescu.Interesele nu le putem stii,dar le banuim.Becali a deranjat.Nu lovi fotbalul basescule.Cum ne rezolvi tu pe noi o sa te rezolvam si noi pe tine.Sau poate crezi in realegere.Daca acum faci ce vrei,dar atunci cind stii 100% ca nu mai poti candida??? Ne bagi in tarc si ne impusti.Lasa-ne basescule.Si inca ceva ELIBERATI-L PE GIGI BECALI si lasati-ne putinul de fericire care ne-a mai ramas:fotbalul.Este mai putin corupt decit lumea voastra.DOVEDIT.Sint trist.Sint dinamovist dar sint alaturi de Gigi Becali.ELIBERATI-L PE BECALI si pt simplul fapt ca ne mai distra.

ghitza  •  4 aprilie 2009, 8:33

3. Becali la inchisoare, o Romanie cu un mafiot in minus.

adi  •  4 aprilie 2009, 8:35

Cataline, de ce presa ia apararea lui gigi ? Ce ati patit cu totii ? De cand nu va convine cand se respecta legile in tara ? Sa respecte si gigi aceleasi legi pe care trebuie sa le respect si eu, iar daca comite infractiuni, sa fie pedepsit pentru asta.

hauhau  •  4 aprilie 2009, 8:46

Pt. „militieni mascati”. Monser,esti tufa de venetia.In Romania DOAR un judecator hotaraste arestarea unei persoane.Daca nu stii MACAR asta inseamna ca esti stelist abulic.Si mai e ceva.Militia sau politia sau…cum vrei sa-i spui, intocmeste dosare SUB CONDUCEREA SI INDRUMAREA UNUI PROCUROR.Apoi,acel procuror decide daca trimite dosarul in instanta sau nu.APOI,un judecator,pe baza probelor din dosar,HOTARASTE arestarea sau nu a persoanei in cauza.Asa ca…Mafiotul luminii si-a facut-o cu mana lui.SINGUR S-A legat,asa e de gugustiuc.

tudor  •  4 aprilie 2009, 9:04

@RAUL; sigur Becali e vinovat de multe, nu ii tin partea; dar daca
sintem tara parte din UE, cum tratam hotii de masini?

f.c.barcelona  •  4 aprilie 2009, 9:06

nu sunt nici pe departe un fan GIGI BECALI…dar intr,o tara in care nu functioneaza bine nimic nu pot spune ca EU nu ash fi facut la fel in locul LUI…la noi politia_militia aresteaza si baga la parnaie doar pe anumiti nefericiti..cei din politica si acolitii lor sunt animale ocrotite prin lege..de aceea suntem assa de multi peste granita, scarbiti de un sistem putred care miroase urat..urat…skimbatzi,va caracterul VOI inainte sa,l judecati pe becali..EL este produsul acestui sistem jalnic..

tic  •  4 aprilie 2009, 9:07

Ai dreptate, Catalin!
In plus, nu apare nicio dovada ca Becali ar fi ordonat garzilor sale de corp sa-i bata pe hoti. Eu ca patron nu pot fi acuzat daca un angajat al meu bate pe cineva, chiar daca acesta este cel care mi-a furat masina. Concluzia este clara: Becali nu are cum sa fie gasit vinovat in acest caz. Dar cu cat este tinut mai mult in arest, cu atat politia si justitia din Romania vor iesi mai sifonate! Se vor face de ras cumplit, pentru ca nu e greu sa anticipam ce va urma: sute de interviuri in ziare, zeci de talkshow-uri pe la toate posturile de televiziune, conferinte de presa, etc., in care Becali isi va povesti fiecare clipa petrecuta dupa gratii, se va martiriza, va tuna impotriva justitiei si a sistemului, se va considera persecutat politic, va aduce aminte de persecutiile politice din trecut facute impotriva tatalui lui, etc. Si asta o va face in stilul lui grobian, folosind limbajul lui colorat. Mi-e mila de astia de care se va lua Becali dupa ce va iesi din arest! Parerea mea este ca frustrarile DNA-ului, politiei si justitiei vis-a-vis de persoana lui Becali ii face sa actioneze fara minte! Vai de ei!

Papura Voda  •  4 aprilie 2009, 9:10

Si hotii? Unde sunt hotii masinii? Au furat o masina, au schimbat numerele reale de inmatriculare cu numere false si au circulat pe drumuri publice cu numere false. Cate articole din codul penal si rutier au incalcat? Sunt hotii arestati in momentul acesta? Functioneaza justitia in Romania? Pe procurori, judecatori si politisti ii platim noi toti din bani publici. Ei de fapt lucreaza pentru interesele unor persoane sus puse. E normal? Este Romania un stat de drept? Sau e tara lu Papura Voda?

Cata  •  4 aprilie 2009, 9:32

„1q” zice: „taximetristul care suna spune ca stationa,dar a spus ca a vazut ca presupusii infractori se alergau de pe stefan cel mare. pai nu staționa ?”
Explicatia e simpla: cu siguranta taximetristul a auzit prin statie ce ziceau ceilalti taximetristi despre urmarirea cu pricina. Sa nu cautam conspiratii de dragul de a cauta conspiratii.

altu’  •  4 aprilie 2009, 9:42

Domnule tolontan (impreuna cu toti ziaristii) ar trebui sa cereti caseta cu emisiunea de pe OTV din seara de 03 aprilie si implicit dovezile facatoriei

Didynicubody  •  4 aprilie 2009, 9:43

Ca sa fie dreptate, politia sa se autosesizeze in privinta celor 3 hoti de masini.
Au tot ce le trebuie ca sa-i identifice.

der  •  4 aprilie 2009, 10:02

pt toti cei care veniti pe aici si va bateti in piept cu marile caramizi
democratice ale vestului insirind tot felul de znagodii care nu
au legatura cu realitatea va recomand cititul presei al cartilor de
specialitate vizitarea paginilor de internet care prezinta comedia fara
suport in viata zilnica a drepturilor omului apartinind marii org. u.e. si desigur
studierea legilor care guverneaza acesta parte a lumii nu de alta dar
romanul traieste si astazi dupa sistemul ciobanului muntean care aflat
in mare stres datorita neintelegerii planului expus de oaie si-a gasit ca
refugiu vise si inchipuiri.pina una alta ramin valabile ca si in privinta
mariilor inventii economice nefunctionabile ale renumitilor vestici care
obosesc numarind pina la 10 si ale caror maxime performante intelectuale
pot fi admirate in concursurile televizate de silabisire a celor citeva
cuvinte pe care le cunosc afirmatiile presedintelui braziliei care a
spus ca aceasta criza este opera unor baieti albi si cu ochi
albastri care plini de ei respingeau orice alta varinata sau parere si
care se dovedesc desigur tot atit de inspirati si in celelalte domenii
care tin de functionarea societatii omenesti.in concluzie toti acesti
romani derutati trebuie sa inteleaga ca numai folosirea corecta
a propiului cap va insemna o imbunatatire a societatii in care
traiesc.altfel trebuie sa va multumiti cu ceea ce se vede!

vio  •  4 aprilie 2009, 10:05

NU sint fan Becali,dar este inadmisibil ca hotii sa fie liberi iar pagubasul inchis.

superpescar  •  4 aprilie 2009, 10:38

Se indoieste oare cineva ca locul lui Becali e la parnaie? Atunci? Intro societate in care dreptatea e rara iar oamenii de rand spera doar la dreptatea divina…e periculos, dar ne putem hrani setea de justitie cu astfel de imagini. Azi e el, maine poate ca tratat incorect va fi altcineva dar tot ce stiu e ca, oricat de corect si procedural ar fi….o merita. Pacat de suferinta familiei dar …fiecare raspunde pentru faptele lui (sau macar asa ar fi ideal).

cipi  •  4 aprilie 2009, 12:17

oare s-a intrebat cineva cine e cu adevarat vinovat? hotii sau becali? din moment ce becali n-a sesizat pe nimeni ca i s-a furat masina, eu cred ca nu se poate numi furt…cine stie, poate a imprumutat-o, sau inchiriat-o sau etc, etc…si apoi becali s-a decis s-o numeasca „furata”….cam ca si pamantul de la Cluj care era (sau nu) de cumparat, in functie de necesitati….Pe de alta parte „hotii” au fost sechestrati sau ce-or fi fost ….si cineva a reclamat asta,

jim  •  4 aprilie 2009, 12:24

Becali e un pericol social si trebuie sa ramana unde este acum, fiindca nu e voie sa-ti faci dreptate singur, nici cu muschii nici cu banii pe care-i plateste „locotenentilor”. Rerinerea hotilor, facuta in stil mafiot de catre „pagubas”, e inadmisibila. La fel de vinovata este insa politia, care se putea sesiza si ar fi trebuit de mult sa-i aresteze pe faptuitorii furtului. Nici acum n-ar fi tarziu, daca tipii mai sunt inca in tara, dar daca ei „cotizeaza” la politie sau sunt platiti de aceasta ca sa le serveasca ponturi..”asta ne ocupa tot timpul”, vorba lui Badea, fara folos, as adauga eu.

mircea  •  4 aprilie 2009, 12:27

IOO cu badigarzii mei .Nu am vazut nicaieri explicatia ca un bodyguard inseamna o persoana care sa te apere de eventuale atacuri.Puternici , pregatiti ,discreti .Zmarandescu,Fane,Marcel , Gabriel sau cu dracu ii cheama , adevarate vedete media, erau de fapt caini de atac nu de aparare , erau motive de lauda si de dovada a puterii maimutoiului .Un pitic analfabet de 1.5 m cu adus de spate care nu a muncit si nu a facut sport in viata lui . Se vede dupa cum se misca .Daca nu erau BADIGARZII MEI cred ca lua niste mama de batai si de la Huidu ,Malonga,CTPopescu,Iacov,Catarama ….Imi este greu sa cred ca Patriciu ,Catarama,Copos , Badea nu au bodyguarzi.A auzit cineva de ei ? De ce am auzit de cei ai lui Becali ?Pentru ca Becali este un interlop . Pentru ca provoaca mereu scandaluri si nu da doi lei pe nimeni.Isi baga , isi scoate in public fara nici o jena si a pus de multe ori persoane publice in posturi jenante.Restul e vrajeala.Si Hagi , nasul , avea o nevasta niste copii in momentul cand era injurat de marele credincios.Poate acum nu era cazul de puscarie , dar oricum zilele astea de parnaie le putem considera pentru alte zece de infractiuni pentru care a fost iertat.

Alina  •  4 aprilie 2009, 12:35

Sa facem un exercitiu de imaginatie :
„Oare eu in pielea cui as vrea sa fiu daca mi s-ar intampla sa am nevoie de un transplant in strainatate?”
Evident, raspunsul e simplu: in pielea lui Cristi Minculescu.
Dar gandeste-te ca maine ai afla o astfel de veste si ca nu ai putea fi decat in pielea ta, a unui om simplu din Romania, cum e si Dragos Croitoru, un tanar de 18 ani.
Si atunci nu te-ai intreba CINE E DUMNEZEU IN MINISTERUL SANATATII sa decida ca eu trebuie sa mor pentru ca nu cant, nu dansez, nu sunt cunoscut?
E vorba, dragii mei, de egalitate de sanse. Atat cerem, EGALITATE DE SANSE!
NU vrem bani, vrem doar implicare cetateneasca.
detalii:http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-04-03&id=24855

Si tu vrei sanse egale ! dati mai departe va rog!

!!!  •  4 aprilie 2009, 12:44

Ar foarte interesant daca am putea sa analizam evenimentul eliminand numele:Becali din ecuatie.Cu siguranta am ajunge la concluzia Dl.Tolontan:nimeni,intr-un stat normal,nu are dreptul sa-si faca singur dreptate,pt ca in fata legii ar trebui sa fim egali.I alta ordine de idei:am uemarit toata noatea OTV-ul:invormatiile aduse de catre cei ce s-au perindat prin platoul garsunierei m-au speriat(in situatia in care sunt reale).Evenimentul este o facatura de ultima speta,culmea pusa in scena de un procuror.Maine poti fi tu arestat preventiv pt ca asa „vrea”pipota unui functionar platit si din banii tai.E are normal?

Un Roman din Zurich  •  4 aprilie 2009, 12:52

Cand cetatenii isi fac singuri dreptate inseamna ca autoritatea publica, politia, justitia, NU functioneaza sau apara interese private, nu publice. E o rusine ceea ce se intampla in Romania! Romania nu este un stat de drept! Romania o tara guvernata de grupuri mafiote. Nu avem ce cauta in Uniunea Europeana!

marcel  •  4 aprilie 2009, 13:29

oameni buni ce nu intelegeti – 1 hoti nu sunt arestati pentru ca dl
Becali nu a fa facut plangere si acum nu mai poate dovedi furtul 2 dl Becali
se afla in arest pentru ca asupra lui exista o plangere sau sesizare si suficiente dovezi care intruneste conditiile unei arestari preventive 3 poate ma lamureste cineva care este diferenta intre Dl Becali si Sile Camatarul …privarea de libertate nu este masurata in minute ,ore sau zile ……. 4 pe baiatul care a fost inmpuscat in primaveri toata lumea il acuza pe iovan ..aici toata lumea ii acuza pe hoti ….sa intelegem ca toti sunte ti dupa cum bate vantul 5 dl Becali concediati va avocatii pentru ca in cazul de fata nu v au indrumat la proceduri acoperite si au lasat loc de interpretari iar acum ii veti umple de bani ca sa va redea libertatea ..

IONUT  •  4 aprilie 2009, 15:25

PENTRU RAUL SI CATALIN: BECALI NU SI-A FACUT DREPTATE SINGUR!! EL DOAR SI-A RECUPERAT BUNUL ! DREPTATEA SE FACE ATUNCI CAND VINOVATII SUNT PEDEPSITI , LUCRU CE NU S-A INTAMPLAT. IN COMUNICATUL PROCURATURII SE VORBESTE DOAR DE LIPSIRE DE LIBERTATE SI UZ DE ARMA ILEGAL SI NIMIC DE VATAMARE CORPORALA SAU MACAR DE AMENINTARI! NU SE SPUNE NIMIC DE EVENTUALE CERTIFICATE MEDICOLEGALE ALE HOTILOR ! DECI UNDE A FOST DREPTATEA??

IONUT  •  4 aprilie 2009, 15:30

O INTREBARE, LEGATA DE DE ASA ZISA INTERDICTIE DE A-TI FACE SINGUR DREPTATE!!DACA , SA PRESUPUNEM CA ITI ESTE RAPIT COPILUL , NU AI VOIE SA INCERCI SI SINGUR , EVENTUAL IN PARALEL CU POLITIA SA-L GASESTI ?????? ESTE ABSURD!!! SINGURA VINA A LUI BECALI ESTE CA NU I-A DAT PE HOTI PE MINA POLITIEI !

IONUT  •  4 aprilie 2009, 15:40

PENTRU MARCEL : FURTUL NU SE CERCETEAZA LA PLANGERE , SAU MAI BINE ZIS DOAR LA PLANGERE !
FURTUL MASINII A FOST DE NOTORIETATE, NU ERA NEVOIE DE PLANGERE.SI UN ALT LUCRU CIUDAT , BECALI NU A FOST NICI MACAR O DATA LA PARCHET , DUPA FURT SA FIE MACAR INTREBAT CE S-A INTAMPLAT CUM I S-A FURAT MASINA , DACA I S-A FURAT , CUM SI-A RECUPERAT-O , MACAR DIN ,, CURIOZITATE,,.SI PUTEAU FACE ACEST LUCRU ATUNCI IN IANUARIE CAND S-A INTIMPLAT, DACA CHIAR ERAU INTERESATI! PAREREA MEA ESTE CA INCLUSIV FURTUL MASINII A FOST COMANDAT DE CEI CARE ACUM AU HOTARAT ARESTAREA! PLANUL ESTE VECHI SI BINE PUS LA PUNCT! BECALI ARE O MARE PROBLEMA! SA STITI CA LEGILE SUNT IN ASA FEL FACUTE INCAT DACA SE VREA , DACA SE APLICA ,,LA SANGE,, POTI FACE PUSCARIE PENTRU O PALMA DATA UNUI HOT CARE-TI BAGA MANA IN BUZUNAR! ACESTA ESTE ADEVARUL!!

Antiargaseala  •  4 aprilie 2009, 17:23

Argaseala, imi pare rau , dar e f slab ! Trebuia sa o aduci pe MAMA lui Becali la meci ! Ar fi fost o miscare desteapta ! Trebuia sa profiti de situatie, sa il sustii pe Gigi ca el te plateste !

Comentează