Marii Burtoşi şi Micul Prinţ

1. Gigi Becali este nevinovat. Acuzaţiile nu sînt probe, iar verdictul nu-l dau procurorii. Oricine este nevinovat pînă cînd dovezile Parchetului nu sînt interpretate de instanţă în cadrul unui proces obiectiv. În tribunal, nu acuzatul îşi dovedeşte nevinovăţia, ci dovezile sînt supuse testului veridicităţii. Să nu uităm asta.

vineri, 3 aprilie 2009, 3:56

1. Gigi Becali este nevinovat. Acuzaţiile nu sînt probe, iar verdictul nu-l dau procurorii. Oricine este nevinovat pînă cînd dovezile Parchetului nu sînt interpretate de instanţă în cadrul unui proces obiectiv. În tribunal, nu acuzatul îşi dovedeşte nevinovăţia, ci dovezile sînt supuse testului veridicităţii. Să nu uităm asta.

2. Dreptul la un proces derulat legal, pe care îl are Gigi Becali, aparţine oricărui cetăţean al României. Inclusiv celor care i-au furat maşina. Păgubitul sau armata lui particulară nu au fost nici aleşi şi nici numiţi să facă dreptate. Să nu uităm asta.

În acest punct sîntem. În rest, toţi cei care ieri declarau indignaţi „cît i se mai permite domne lui Becali să sfideze pe toată lumea?” au început să-l apere cu lacrimi la TV. Iar cei care-i pupau mîna se tem să vorbească în favoarea lui pentru că poate li se scot dosarele pe masă.

Imaginile curg la nesfîrşit, cînd blurate, cînd alb negru, ca într-o aselenizare. Se analizează fiecare cadru… cîte persoane sînt în maşina 1, cîte în maşina 2… Din cînd în cînd, apar noi cadre din spaţiu. Hoţii la masă, hoţii fugăriţi… Ne uităm la ele ca la secven]e transmise de pe un astru abia nedescoperit, pe care nu locuieşte Micul Prinţ, ci Mari Burtoşi, tatuaţi şi pastilaţi, despre care aflăm că ar conduce lumea noastră.

Să înceapă etapa! Dacă fotbalul are capacitatea de a ne alunga pixelii cu bicepşi înseamnă că e, într-adevăr, un sport extraordinar. Micul nostru Prinţ.

Comentarii (114)Adaugă comentariu

forever_Steaua  •  3 aprilie 2009, 16:13

Reprosurile care-i pot fi aduse lui Becali legat de Steaua de afacerile lui sunt una, iar ce i se intampla acum e alta.
Eu consider un abuz si o marlanie modul in care a fost luat de acasa si sunt convinsa ca s-ar fi dus singur sa dea declaratii daca i s-ar fi solicitat asta. Nu era nevoie sa asiste copiii, sotia si mama lui la acest circ.
Cred ca este mai mult decat evident ca totul a fost dictat de sus. Poate nu-l vor inchide, dar in felul asta se spera ca-i vor inchide gura. Pentru afaceri necurate nu-l inchide nimeni, deoarece stie prea multe si ar pica prea multe capete.

In final, pot spune un singur lucru: imi este mai scarba de Basescu & co decat mi-a fost vreodata de Becali.

ioo  •  3 aprilie 2009, 16:13

Catalin ,toata treaba asta nu-ti ‘miroase’ a ceva politic ?

Ovidiu Miron  •  3 aprilie 2009, 16:19

Aici nu sunt de acord cu tine, Tolo.

Omului asta i se face o nedreptate. De ce ne prefacem, de ce nu recunoastem
evidenta senzatie politica a cazului? Sa fii luat cu 50 de mascati din propria
casa pentru ca ai scarmanit niste hoti ? In ritmul asta va trebui sa le zicem
„sarut mana” celor care vor sa ne dea in cap!

Vei spune ca nu inteleg, ca nu e vorba despre asta, etc. Dar sa patesti asta in
tara in care niciun mare corupt nu a patit nimic, te face sa te gandesti ca
„independenta justitiei” e inca un termen idealist.

Traian Basescu tocmai a pierdut votul meu.

Leo  •  3 aprilie 2009, 16:20

Catalin Tolontan,
ar trebuie sa adaugi inca un punct la fel de adevarat.
3. Nu presa stabileste nevinovatia, asa cum se intampla aucm in toata media.

In orice tara civilizata deciziile Justitiei nu se discuta ca la noi. Daca Justita a decis, asta e. Noi nu asteptam insa sa vedem ce decizie va lua Justitia, noi dam deja verdicte. Deocamdata avem un singur fapt: un judecator a decis ca Becali trebuie anchetat in stare de arest. Inainte de asta un alt judecator a dat un mandat de perchezitie. Punct final in acest stadiu.
O sa asteptam sa vedem ce se intampla.
Emisiunile de la TV si articolele din presa sunt absolut halucinante. Inclusiv descrierea facuta de voi astazi in Gazeta cu saracele fetite speriate de Politie. Saracele, oare ce-or fi facut in noaptea cand Becali se distra cu ceilalti infractori, care i-au furat masina, cred ca au protestat in fata tatului lor, nu? S-au rugat de el sa-I lase in pace, cantand in cor toata familia Tatal Nostru, nu?
Becali a fost retinut ca oricare alt cetatean al Romaniei care trebuie retinut. Cu catuse, conform procedurii. Ridicat pe baza unui mandat legal.
Ce-ati fi frut, sa fie chemat la Politie si acolo, daca ar fi catadicssit sa vina, sa-l intampine cu paine si sare? Oare nu va amintiti circul cu citatia de la DNA, ati vazut vreo imagine cu masina DNA-ului fugind dupa Becali? Doar el a spus asta, in rest nu a aparut nicio imagine.

Mi-e scarba pana in gat de tara asta, de toti marii judecatori din presa, de toti politicienii si de toti posibilii infractori care se simt nedreptatitit cand institutiile statului actioneaza asa cum ar fi normal sa actioneze mereu si din ce in ce mai des.

1q  •  3 aprilie 2009, 16:23

totul sta in detalii:
-popoviciu fara catuse ,becali cu catuse.
-un ministru sau secretar de stat,e acuzat cu martori ca a batut si facut trafic de persoane ,dar e cercetat in libertate. becali,nu.
-taximetristul care suna spune ca stationa,dar a spus ca a vazut ca presupusii infractori se alergau de pe stefan cel mare. pai nu staționa ?

andrei  •  3 aprilie 2009, 16:41

mda, mai Tolo eu zic ca daca editorialul tau ar fi fost exact ca si comentariul de mai jos al lui Leo, ar fi fost mult mai bine.

Vox  •  3 aprilie 2009, 16:47

In plus e un om de succes, nu ?

Geo  •  3 aprilie 2009, 16:48

Nu vad motivele pt care au venit 20 de masini de politie si au stau acolo de la 7 la 10 orele dim incurcand toate circulatia!

Aveti grija ca nu s-a tinut cont de prezumtia de nevinovatie

Daca vrei sa aduci pe cineva la politie sa dea o declaratie nu e nevoie sa vi cu mandat de perchezitie

Si la urma presupusa sechestrare s-a facut la sediul PNG nu in casa lui Becali.Deci si de aici se vede ca totul e o inscenare smile.gif

Ganditi-va numai la costurile acestei deplasari a politiei ,doara nu din banii publici s-au facut. mai?

Deci cei habarnisti care comenteaz ape aici impotriva lui Becali s ase gandeasca de 3 ori inainte a scrie ceva

Liviu Cornea  •  3 aprilie 2009, 16:48

Domnu’ Tolontan , treba cu Becali e simpla: greseste , face ilegalitati( afa
ceri veroase cu Armata, valize , rapiri , is face dreptate singur…)
SA PLATEASCA. Intrebarea de bun simt e: de ce nu a platit pina acum?? erau
destule momente si motive nu? (cred ca **** basescu poate da
un raspuns aici…)
Dar asa cum zicea un ziarist ieri…circ vi se da in Romanica…putina piine se poate????
Iar personal pentru matale am o intrebare : de ce folosesti expresia :
„imagini blurate” de ce nu zici simplu : imagini estompate, neclare???
E mai romaneste si in nici un caz ma putin academic!!! De ce trebuie sa
importi asa de mult din Engleza???? ***
LC, Canada

pelin..galati  •  3 aprilie 2009, 16:58

comentariu lui LEO este corect,TOLO.Nimic de comentat in plus.Totusi prea prea multi in romanica din acelasi aluat ca becali.

mihai  •  3 aprilie 2009, 17:00

S
Stand grept si judecand stramb,in mare aveti dreptate.Insa intro anumita
masura becali(hotul)i-si merita soarta,dar acest lucru trebuia sa se intample
la momentul infaptuiri ilegalitatii ,altfel ne-am reantors cu 20 ani in urma,
la acel stat militienesc(pe care,sincer sa fiu, nu cred ca le-am depasit
niciodata).

sen  •  3 aprilie 2009, 17:04

3. Gigi Becali nu este mai presus de lege!

CPU  •  3 aprilie 2009, 17:05

„Să înceapă etapa! Dacă fotbalul are capacitatea de a ne alunga pixelii cu bicepşi înseamnă că e, într-adevăr, un sport extraordinar. Micul nostru Prinţ.” noroc cu fraza asta
ca altfel era doar un alt articol despre becali.sunt curios daca sambata pe
ghencea se va auzi : „OLE,OLE becali NU MAI E!!!”sau se va urmari un meci de
fotbal.

CPU  •  3 aprilie 2009, 17:13

am uitat ceva:
Paste fericit.

jay  •  3 aprilie 2009, 17:19

4. Legea sa se aplice in cazul lui Gigi Becali exact ca in cazul lui Costel Iancu: anchetat si judecat in libertate. Mi se pare ca nu Gigi e cel care si-a lovit victimele ****. Nu il aparam pe Becali, aparam justitia si dreptul al imagine al fiecaruia. Cine a gresit, sa plateasca iar cei care au savarsit aceeasi greseala sa plateasca cu aceeasi masura!

motanul incaltat  •  3 aprilie 2009, 17:24

Romania e cred cel mai corupt stat din UE.Sefii UE au tot cerut dovezi ca aceasta coruptie sa inceteze…Dar,nu poti aresta PE BUNE pe nimeni,ca nimeni nu s-a imbogatit in Ro din intimplare si toate afacerile necurate au legaturi pina in cele mai inalte structuri ale statului…Atunci astia ce fac???Aresteaza pt.motive banale importanti afaceristi si oameni super mediatizati ca sa „vada” UE ca justitia nu sta degeaba si apoi o sa-i elibereze imediat ca doar astea nu sint motive si oamenii respectivi ar putea cere daune la Haga…Deja arestarea lui Becali a facut inconjurul Euopei…Concluzia:praf in ochii UE.Faptele adevarate de coruptie n-o sa iasa niciodata la iveala,pt.ca daca ar aresta pe cineva pe bune,acela ar vorbi si s-ar afla ce nu trebuie sa se afle.Incepe nu sa-mi fie scirba de Romania,ci de toate institutiile „democratice” din Romania…

Cătălin Tolontan  •  3 aprilie 2009, 17:34

leo: ai dreptate, dar, te rog, nu reprosa gazetei ce se vede la televizor. Si mie imi displace acest haulit prin care se pune presiune pe justitie. Si mie imi displace ca toata lumea vorbeste despre drepturile lui becali si aproape nimeni despre drepturile tuturor celor baturi de a lungul anilor de gorilele lui

un cititor  •  3 aprilie 2009, 17:35

Tolontane, de cand si pana cand ai autoritatea sa judeci si sa spui ca Gigi Becali este nevinovat” ?!
Pana acum ceva timp toata lumea dorea sa intre Gigi la puscarie. Acum ca a intrat, il vreti liber.
Daca hotii aia au fost tinuti acolo impotriva vointeti lor si batuti cu el de fata, nu merita sa fie cercetat, judecat si, daca e vinovat, bagat la puscarie?!
***
Va multumim mult ca ne faceti emigrarea mult mai usoara!

PS pregati-va tablele ca nu se stie cine bate la usa 🙂

[D][S][N]  •  3 aprilie 2009, 17:40

Punem pariu ca o emisiune in care apar sotia, fiicele sau mama lui
Gigi Becali, face rating comparabil cu derby-ul Dinamo – Rapid ?

Fairdinkum  •  3 aprilie 2009, 17:47

Ma uit si nu imi vine sa cred cand vad comentariile pe marginea acestui caz.
D-asta de duce tara asta de rapa, noi suntem problema si nu politicienii pe care-i tot
invinuim pentru toate nerealizarile. Ceea ce au facut Becali si clanul lui este
foarte grav, inimaginabil intr-o tara civilizata. Daca este o lege trebuie sa
o respectam toti. Cine nu o respecta sa plateasca, trebuie sa se inceapa de
undeva. Mie mi se pare ca ceea ce au facut ei este mult mai grav dpdv civic
decat o fapta de coruptie. Ce ati fi gandit in cazul in care copiii vostri ar
fi asistat la impuscaturile si urmarirea de pe strada? Vai de noi.

jay  •  3 aprilie 2009, 17:56

Domnu Catalin,

cand garzile de corp ale lui Becali i-au batut pe acei suporteri (nici acum nu imi e clar care a fost contextul) am scris si am aparat drepturile celor batuti. Acum le aparam pe cele ale lui Becali. Asa ne-au invatat parintii, sa nu fim partinitori si sa stim sa apreciem obiectiv o situatie. As spune ca ne-au pregatit pentru a fi jurnalisti. Din pacate au ajuns altii in locul nostru iar noua nu ne ramane decat sa postam comment-uri. O sa le postam in continuare, fara prejudecati, fara sa ne fie rusine ca numele lui Becali ar mirosi a stana sau cel al lui Plesu a biblioteca. Noi am inteles mai bine ce inseamna sa fii cetatean…

AlbAlbastru  •  3 aprilie 2009, 17:56

Fratilor, unii din voi chiar vorbesc aiurea. Si in State si in germania si peste tot unde exista civilizatie,
a-ti face singur dreptate, ca sa nu mai vorbesc de sechestru de persoana, este ceva MULT mai grav decit furtul unei masini.
VIATA SI INTEGRITATEA CORPORALA primeaza si sunt de departe cele mai importante lucruri.
In State, hotii ar fi luat doi sau trei ani sau poate cinci daca erau la a-2-a sau a-3-a abatere, pecind
becali ar fi luat cel putin 12 pentru privare de libertate si intre 5 si 10 daca nu era vorba de sechestru de persoana ci „numai” de „scarmaneala” (cum spunea cineva aici) pe care le-a tras-o infractorilor.
Nu mai vorbiti aiurea. daca vorbim de infractori, atunci CLANUL becali este de 1.000 de ori mai infractor decit toti hotii din Bucuresti si Craiova de teapa celor trei. Nu-i mai plingeti ciobanului de mila ca sunteti riidicoli.
Singurul lucru cu care pot spune ca nu sunt de acord este MODUL cum a fost ridicat becali la ora 7 dimineata direct din pat.

aaa  •  3 aprilie 2009, 18:03

toata lumea o da cu politica aici. sa fie politica. daca asa ne e dat nou romanilor sa vedem doar cate un cap picat inainte de alegeri, sa pice.
din moment ce judecatorii au zis ca trebuie retinut 30 de zile inseamna ca nu mergea cu „hai azi sa dai o declaratie si una maine”. inseamna ca in libertate poate influenta cursul anchetei.
este adevarat ca becali e acum inchis pentru ca a caftit niste hoti. bine le-a a facut. poate si eu , daca as avea putere, faceam la fel. daca suna la politie ca i s-a furat masina, n-o mai vedea decat in poze.
asta insa nu il indrepotateste pe el, gigi becali sa aibe proria lui politie si lege pe care sa o aplice cand vrea el. de data asta a aplicat-o unora care meritau. maine ti-o aplica tie neviinovat ca asa i s-a parut lui. Daca vroia sa fie corect, ii prindea si ii dadea pe mana pllitiei.
Gigi nu e legea si nimeni ca si el nu poate sa ajunga sa creada ca e.
Daca momentul asta serveste indirect interese politice … de-aia nu mai pot eu. eu n-o sa votez dupa cum merg arestarile lui Jiji sau cazul valiza.
Deci, plateste pentru mai nimic dar e bine ca plateste.

aaa  •  3 aprilie 2009, 18:07

si cred ca aceasta stire e deja atributia altor ziare. aici ar trebui sa incepem sa citit despre etapa, despre echipa nationala, despre FRF si faptul ca FRF e stat in stat (si nu raspunde nimanui (si asta nu e normal) … lucruri de-astea…

adrian  •  3 aprilie 2009, 18:18

si chiar as dori sa vorbim pe tema asta..
poate inteleg si eu cum gindesc compatrioti mei. am plecat afara sa nu mai vad ce prosti[in sensul de inocenti,nepregatiti,needucati civic] sunt romani si vad ca nimic nu se schimba..ne place swoul de prost gust de tip otv dar uitam sa fim sinceri si corecti.stim doar sa cerem ,,drepturi”de la
statul roman dar uitam ca statul suntem noi..si ca avem dreptul si obligatia sa fim mereu inpotriva infractorilor[chiar daca sunt oameni de bani]hai sa credem ca sunt pasi marunti ai justitiei[ chiar daca sunt facuti la comanda] si sa speram ca poate il vor urma si alti pe becali … vreti nume ? sa zicem dragomir, sandu ,basescu,tariceanu,…nu ar fi bine?

bibi  •  3 aprilie 2009, 18:44

mai terminati mah, nu e nimic dramatic , pur si simplu procurorii vor sa se
razbune pt cazul ‘servieta’ in care or sa piarda ,atata tot ,end of story

fernando  •  3 aprilie 2009, 18:45

Tolo,e bine dar putin.Cred ca voi,presa,trebuie, nu sa va implicati ci sa urlati cat va tine gura pt.ca aveti posibilitatea.Sunteti mult mai stapani pe cuvant asa ca incercati cat de mult sa exprimati indignarea si revoltarea si scarba pe care ne-au produso autoritatile GESTAPO-viste. Becali poate fi acuzat ca este increzut,needucat,oportunist s.a.dar pericol public in nici un caz.Christian CIOCAN,cu CH,a spus ca a fost legala interventia de la casa lui Becali de parca trimiterea unei invitatii din partea parchetului ar fi fost ilegala.As vrea sa spun mult mai multe dar sunt mut de indignare,daca as putea l-as determina pe GIGI sa plece din Romania cea infecta si sa-si traiasca viata afara si sa nu mai plateasca taxe de nici un fel intr-o tara in care daca construiesti case pt.sinistrati ti se spune ca te dai mare si ca o faci pt.imagine.E mai bine sa tragi tepe de sute de mil. de euro statului,ca POPOVICIU,ca nu ti se intampla nimic.Acesta din urma s-a suparat ca la denuntat GIGI si i-a facut o demonstratie de forta pt.ca poate,pt.ca e ginerele lui´´TE LEAGA´´,PT.CA NIMENI NU POATE SA-I FACA NIMIC,pt.ca suntem un popor fara onoare,fara demnitate,de vasali,perfect pentru a fi batjocorit.

qwertyu  •  3 aprilie 2009, 18:45

atata caz facem pe cazul becali de nu ai mai vazut asa ceva, de parca ar fi primul arest facut unui cetatean al romaniei, au fost arestati oameni nevinovati care si ei la randul lor aveau familie si copii si au facut ceva pt tara asta nu doar becali care pe deasupra mai e si vinovat, si nu doar in cazul asta, ce sar intampla daca toti ne-am face dreptate singuri, unde sar ajunge, dela al cu tata in gura pana la cel cu barba sura il jelim pe individ in tot felu de emisiuni, RUSINOS , SCANDALOS,……etc.

fabregas  •  3 aprilie 2009, 18:48

Patetismul scenei cu mascatii, mama si copiii paleste atunci cand ne aducem
aminte cum la repetatele invitatii facute de DNA „razboinicul” ne „lumina” cu
imi bag… in ei de procurori aratandu-ne cat de mici eram cu totii
de la inaltimea tronului ciobanesc flancat de gorile.Jicnirile in lant facute
in stanga si in dreapta i-au scazut meteoric popularitatea politica dupa ce
ani la rand cheltuise multe milioane de euro nefiscalizate pentru a si-o
construi. Pe de alta parte acest modus operandi este tipic tiganilor si
machedonilor obisnuiti cu dreptatea gentilica si mai putin cu autoritatea
statului care pentru ei nu a aparut inca. Fie ca ii spun capo sau bulibasa
„procedurile” standard sunt quasiegale pentru aceasta fauna. Sa-l compatimim
cu rezerva!

d..  •  3 aprilie 2009, 18:50

De cativa ani traiesc intr-o tara in care Politia e in slujba cetateanului si NICIODATA nu am crezut altceva !Am sperat si inca sper ca si in Romania ,parintii mei vor duce o viata demna si linistita …insa ce citesc de ieri ma tulbura profud!Mentionez ca nu am fost niciodata suporterul acestui primitiv dar ceea ce i se intampla e Incredibil!Ar trebui ,poate,sa stea unde sta acum pentru cu totul alte fapte ….Mie mi se pare a fi politic toata aceasta actiune si daca mai aveam incredere cat de cat in Basescu acum mi-am pierdut-o

Catalin  •  3 aprilie 2009, 18:51

Lipsire de libertate este o crima capitala in State.
Iei inchisoare pe viata pentru asa ceva. In sfarsit se intampla ceva
in Romania.

adipunker80  •  3 aprilie 2009, 19:03

bravo ca aparati infractorii,daca era baiat destept ii ducea pe infractori la
politie direct, dar nuuuuuuu,el si-a facut singur dreptate,sechestrare de persoane,uz de
arma in orice caz numai pt autoaparare nu,trebuia el sa fie „smecher de
pipera”, nu avem curajul sa fim corecti pana la capat, sunt o gramada de oameni
care sufera de abuzurile politiei dar nimeni nu spune nimic,modul cum a fost luat
da e reprobabil poate,dar faptele raman,daca tine asa de mult la legi, de ce
nu le-a respectat si el atunci?
PS da ,Puiu Popoviciu i-a tras-o ,deh ,s-au imputinat pamanturile in zona

david  •  3 aprilie 2009, 19:11

justitia romana trebuie sa decida intre imaginea sa interna si cea internationala.
sigur, fara niciun dubii, daca legea se aplica ad literam, becali nu poate fi condamnat. asta asteapta probabil lumea „de-afara”: ca justitia romana sa ia o decizie legala.
in tara, cu exceptia unor falsi justitiari ca tolo, sau a unor alti pupincuristi, oamenii vor o dreptate dincolo de litera legii. toti stim ca oamnenii de buna credinta si bun simt nu umbla cu zmarandrescu dupa ei. sigur ca nu se poate proba ca ala a fost capul actiunii, dar toti stim ca locul lui becali este dupa gratii pt toate nenorocirile pe care le-a facut.
toti asteptam sa vedem ca becali nu e vreun voievod care face ce vrea in Romania.

radu  •  3 aprilie 2009, 19:17

sunt de acord cu faptul ca pentru fapta retinuta in sarcina sa, poate ca e discutabila arestarea sa. insa sa nu uitam ca in anii 30, americanii l-au prins pe al capone pentru o banala evaziune fiscala, ceea ce a si atras condamnarea sa, desi a omorat zeci de persoane (sau cel putin a ordonat uciderea acestora).
mie mi se pare inadmisibil ca intr-un stat european, in sec 21, un judecator sa fie nevoit sa ia o hotarare in timp ce afara se afla o galerie de 500 persoane, care haulesc in continuu, si nimeni sa nu faca nimic.
si,intr-adevar, becali este nevinovat pana la dovedirea vinovatiei sale. el beneficiaza de prezumtia de nevinovatie, iar faptul ca s-a luat o masura impotriva sa nu inseamna ca este vinovat, dupa cum neluarea unei masuri nu inseamna ca este nevinovat.

booba  •  3 aprilie 2009, 19:25

basescu vrea sa arate ca el e drept: tratament egal pt toti, in functie de fapta, nu de persoana. Dar… intr-o tara civilizata, Becali ar putea da in judecata politia pt ca acesti cunoscuti infractori erau liberi la momentul faptei!!

Niki  •  3 aprilie 2009, 19:28

Draga Catalin cred ca ar trebuii remarcat inainte de toate
responsabilitatea actelor comise de catre impricinat.
Derularea faptelor ulterior sint rezultatul pentru odata firesc al acestor acte.
Daca familia prietenii sau clubul sufera asta i se datoreaza 100% la 1005 lui.
Poate ca acum o sa inteleaga ca nu poti la infinit sa jignesti si sa porcaiesti
pe oricine. Interventia s-a facut cu alai pentru ca dupa cum stiti el este
mereu inconjurat de gorilele care au fost saltate cu el de data asta.

Leo  •  3 aprilie 2009, 19:33

Catalin Tolontan,
ai dreptate, este un repros direct. Articolul de astazi a fost halucinant. In ultimii ani 10 ani nu cred ca am pierdut mai mult de 15 numere din editiilie scoase de echipa voastra. Insa de astazi dimineata am hotarat sa nu mai cumpar Gazeta, care oricum era ultimul ziar pe care il cumparam. O sa va citesc pe net.
Te rog sa verificati urmatoarea ipoteza: cei care au furat masina l-au santajat pe Becali si acesta a trimis din nou oamenii dupa ei. Nu i-au gasit si cand si-au dat seama ca nu mai au iesire, Becali afland si de la presa ca au vrut sa vanda povestea, au facut plangere la Politie. S-au temut si si-au dat seama ca asta e ultima solutie, chiar daca au fost nevoiti sa recunoasca inclusiv faptele lor.
Ma poti contacta pe e-mail si iti pot da mai multe detalii, considera-ma numarul 1 din cele 3 surse care ar trebui verificate.

angus  •  3 aprilie 2009, 19:40

d-lor mi separe ca asistam la reinstalarea statului politienesc . inca putin si opera va fi desavarsita . modelul lukasenko se pare ca este favoritul celor care ne conduc acum . singura cale este nu o noua revolutie ca a-ti vazut ca tot ei castiga ci sa plecam sa-i lasam aici in ***** lor …

milici  •  3 aprilie 2009, 19:51

S-a confirmat inca o data ca atitudinea GSP impotriva infractorului national GIGi BECALI a fost corecta.Gigi trebuie condamnat imdiat la ani grei de inchisoare. Traiasca DNA,GSP si iubitii nostrii conducatori.

george  •  3 aprilie 2009, 19:55

voi nu vreti sa vedeti padurea de copaci; problema nu este ca e vorba de becali, putea fi oricare; problema este cum se face justitia si in cazul asta e clar ca se face la comanda politica; ganditi-va ca maine poate urma oricare dintre voi daca aveti curajul sa spuneti ceva despre conducere; iar tu tolontane acum esti in gratiile lui basescu dar s-ar putea sa se schimbe condcerea si atunci s-ar putea sa-ti fabrice si tie ceva; atunci as vrea sa te vad daca reactionezi la fel;

Florin  •  3 aprilie 2009, 20:13

Becali merita sa stea la puscarie, dar nu pentru aceste fapte, ci pentru
schimbul de terenuri cu armata. Ce se intampla astazi e tipic statului
romanescsi celor care ne conduc. Sa nu uite cei de la putere,ca Roata se
invarte, o sa le vina si lor randul, si cred ca in special domnului
Presedinte. Vreau sa anunt „public” ca azi a pierdut un vot.

cristiangrosu  •  3 aprilie 2009, 20:43

in cazul asta cred ca suntem martorii a trei realitati paralele, egale in „obiectivitate” 🙂
in realitatea unei societati, da, asa stau lucrurile: pana la stabilirea unei eventuale vinovatii mai e cale lunga, mai sunt multe de probat.
in realitatea mediatica pe care notorietatea lui Becali o anima, regulile sunt mai vagi – curiozitatea omeneasca se hraneste cu patzaniile altora, legile sunt mereu numai din cele nescrise. ea se poate lasa usor confiscata, si de-aici tot felul de discutii 🙂
in realitatea lui Gigi Becali lucrurile vor fi foarte simple: in ea isi va face loc, de data asta, convingerea ca legea (aia scrisa) nu-i o chestie negociabila la infinit dupa competenta avocatilor, si – mai ales – ca sistemul juridic (format din magsitrati) e o chestie mai complicata si mai autoritara decat departamentul juridic al firmei.
uitandu-ma, insa, pe cronologia ultimelor 3 zile (chiar la ore), mi se adnceste banuiala ca mai exista si o a patra realitate 🙂

Costy  •  3 aprilie 2009, 21:08

De ce oare in tara asta toata lumea gandeste bine dar totul merge prost iar singura ramura care ar putea sa indrepte ceva inrautateste lucrurile.
Poate tu Catalin ne explici si noua sau macar ne dai cateva indicii si descoperim raspunsul.
Cu respect…

Mihai B.  •  3 aprilie 2009, 21:17

Obiectiv si echilibrat ,ca de cele mai multe ori,esti printre putinii
ziaristi care transmit altceva decat samanta de scandal si „istericale”
literare.Felicitari domnule Tolo!

tudorica  •  3 aprilie 2009, 21:28

Tin cu Rapid de cand ma stiu. Pe Becali chiar nu pot sa-l suport.
Dar este singurul din toata tara asta care este mediatizat si vorbeste despre
Dumnezeu. Stie Dumnezeu de ce a permis ca un neica nimeni sa semneze mandatul
de arestare preventiva a lui Becali. Pentru smerire. Sper ca Becali sa fi invatat
din aceasta lectie oferita de Dumnezeu. In rest, nu-i lasa Dumnezeu la necaz pe oamenii lui….

lucian  •  3 aprilie 2009, 21:39

daca mie imi fura cineva masina si as stii despre cine e vorba si as mai si stii despre faimoasa eficienta a politiei romane mi-as lua cativa amici si le-as face o vizita baietilor care mi-au „imprumutat” merc-ul. ce sa fac? sa astept sa o treaca in bulgaria si sa nu o mai gasesc?

pe de alta parte… maine poimaine intra unu’ peste noi in casa, il imobilizezi, ii si aplici o corectie (vba aia: bataia e rupta din cer..:)) si chemi politia. acestia din urma vin dupa cateva ore si ma aresteaza pe mine pentru ca l-am retinut pe bietul infractor impotriva vointei lui… :))

corect era sa ii roage frumos sa se duca la politie si sa se predea.

fratilor pana o sa ne civilizam mai e mult…

Dl. presedinte si-a pierdut si votul meu… pe care oricum nu-l avea… Cu manevre din astea sa se duca inapoi in port si sa ne lase…

moro  •  3 aprilie 2009, 21:45

Dar ceilalti 10.000 sau cati ori fi ei, care sechestreaza si fura, care ameninta si bat, care injura si lovesc, si care sunt arestati la fel (asa cum si merita) – despre ei de ce nu vorbim la TV? In cazurile lor de ce nu-i lasam pe rude, prieteni si tovarasi sa ne spuna ca nu-i frumos sa-i ridice din casa cu noaptea-n cap, ca au copii si femei vezi Doamne…
Cand ei fura, lovesc si sechestreaza, o fac cu delicatete si fara sa provoace suferinta, nu?

moro  •  3 aprilie 2009, 21:49

Ia te uita ca acum filmuletele video si convorbirile telefonice sunt folosite ca piese de baza in aparare! Pana deunazi, in cazul valiza, ni se spunea ca sunt prostii, inscenari, ca inregistrarile nu sunt probe… ca pot fi traficate, etc…

crinul negru  •  3 aprilie 2009, 22:08

-nu cred ca este o coincidenta ca i s-a furat masina lui becali la comanda
gemenilor,se vede ca din nou gemenii au datorii la mai marii din procuratura,
care procuratura, cunoscand caracterul lui becali…..reuseste impreuna cu
justitia sa-l declare pe becali pericol public, santem in postul pastelui si
ca bun crestin nu pot acuz de rea credinta pe cineva ,dar daca au gresit il
rog pe dumnezeu sa-i ierte ca sant si ei oameni.

Ghandalf  •  3 aprilie 2009, 22:19

Are careva impresia ca hotii aia au depus plangere impotriva lui Becali de capul lor ? As… au fost prinsi cu alte gainarii si li s-a propus sa fie facuti scapati cu conditia sa-l reclame pe primul oier al tarii !!!
Sa fie foarte clar : nu-l simpatizez deloc pe Becali , ba il detest chiar , pentru felul lui grobian de a fi , dar de aici pana la nerecunoasterea unor drepturi cetatenesti e cale luuuuungaaaa !
Bomba zilei a fost mai degraba faptul ca in ziua in care militienii faceau circ la casa lui Becali ( si sa fie foarte clar , faceau circul pe banii nostrii ) in aceeasi zi puiutu de popo viciu iesea triumfator si jovial din arest , dand cu tifla la milioane de oameni cinstiti din tara asta !!!
Traim intr-o tara cu o justitie mafiota , cu o politie pusa in slujba infractorilor de calibru , intr-o tara in care un ministru se vinde pe o palinca si un carnat , intr-o tara in care pentru a ajunge presedinte trebuie intai sa distrugi flota maritima si cfr-ul , intr-o tara in care drepturile cetatenesti nu inseamna NIMIC , intr-o tara in care se cere cu acte in regula sa ti se asculte telefonu , sa ti se urmareasca corespondenta ( inclusiv cea electronica ) , intr-o tara in care „alesii” fie dorm prin parlament fie alearga sa-si rezolve afacerile ( a se citi trafic de influenta ), intr-o tara in care guvernantii tin cu orice pret sa ne arate cat de grava e criza si se straduiesc sa ne convinga de faptul ca unica solutie consta in moartea prin inanitie … of , am obosit …

Comentează