CCA pedepseşte arbitrii pentru că au dormit la mănăstire şi nu la hotel
marți, 24 martie 2009, 4:16
CCA pedepseşte arbitrii pentru că au dormit la mănăstire şi nu la hotel
Alexandru Tudor a fost anunţat ieri de către şeful arbitrilor că va fi reţinut de la delegări pentru că a înnoptat la Mănăstirea Tismana, înaintea meciului Pandurii – Braşov. Iată dialogul dintre Constantin Gheorghe şi ecusonul FIFA:
– Tudore, ai încălcat regulamentul dormind în altă parte!
– Am dormit unde m-am simţit mai bine şi am şi anunţat pe cineva din CCA. Nu am încălcat nici un regulament!
– Eu nu am ştiut nimic! Dacă ai făcut asta, atunci şi noi o să conducem cum ştim mai bine şi o să te delegăm cînd o să vrem noi!
Ca să fie clar. Şi să nu apară dezminţiri. Replicile au avut loc în şedinţa de analiză a primelor patru etape, de faţă cu toate brigăzile de Liga 1 şi cu presa.
Momentul este unic. În loc să-i reproşeze lui Tudor erorile de la meci, Constantin îi penalizează cazarea într-un lăcaş de cult. Dacă băga un clubbing şi dormea cu capul pe masă, ca alte personaje din fotbal, probabil că Tudor era decorat cu ordinul Cel Mai Bun şi Spirtos Arbitru.
Dar dacă Tudor era musulman şi poposea peste noapte într-o moschee ce se întîmpla? Mai avea Constantin curaj să-l certe în public şi să-l suspende? Pe pariu că nu, pentru că trebuia să fie political correctness, altfel se trezea audiat la FIFA.
Nu doar că să fii creştin practicant în Europa a ajuns un delict, dar şi să te cazezi la mănăstire e, se vede treaba, interzis. Iar, în privinţa fotbalului nostru, să te culci seara cu acelaşi sold bancar cu care ai început ziua, chiar dacă greşeşti, e o candoare care merită ţinută pe tuşă ca să nu devină contagioasă.
fotbal • 24 martie 2009, 16:39
ceva mai tare decat asta n-am mai auzit, de vreo doua zile incoace!
Gheorghe Constantin mananca singur?
ai scris frumos
Florin • 24 martie 2009, 16:40
Am vazut brigada condusa de Tudor in cursa de München martea trecuta: trei baieti sobri, costume negre, camasi bleu, concentrati si cu un aer de profesionisti.
Am crezut ca merg la vreun curs de perfectionare, dar i-am vazut miercuri la televizor in St.Etienne – Werder Bremen pe ARD. Alexandru Tudor a avut prim-planul inainte de inceputul meciului si si-a facut o cruce larga, cu un gest atat de firesc incat m-a emotionat.
De ce un arbitru nu poate avea personalitate? Sau, mai bine zis, care a fost ultimul arbitru roman cu personalitate si de ce a avut si el probleme de acceptare in mediul nostru fotbalistic?
Dar ultimul antrenor de nationala cu personalitate?
Oamenii cu personalitate conving, atrag si mobilizeaza energii, oamenii gen Lucescu, Craciunescu, Hagi nu sunt controlabili si pot strica ierarhii si traditii.
Prima conditie pentru a ne fi mai bine este sa-i sustinem pana la capat.
rama • 24 martie 2009, 16:50
foarte tare :)))
Judex • 24 martie 2009, 17:11
Arbitrii au OBLIGATIVITATEA sa se prezinte la stadion in ziua jocului la ora prevazuta de regulament. Ce treaba are Constantin daca un arbitru vrea sa stea la minastire 3/4 zile, sa manince la stina, sa bea apa de izvor … Dar, ce treaba au avut cei de la Pandurii sa/i caute la hotel si negasindu/i sa se dea de ceasul mortii, in preziua jocului? Asta nu se intreaba Constantin? Nu se intreaba FRF, Liga? Sunt sigur ca Tudor a dorit sa aiba liniste. Si a avut/o pina a aflat acest Constantin care incepe sa rugineasca la Comisia de Arbitri. Du/te nene, du/te …
FANDIROMA • 24 martie 2009, 17:17
ESTE O PEDEAPSA DATA DOAR PENTRU A ACOPERI ADEVARATA PEDEAPSA.CEA PENTRU ERORILE DIN MECIUL PANDURII-BRASOV.E MAI SIMPLU SI IN FELUL ASTA VOM AVEA IN CONTINUARE UN ARBITRU PRIN CUPELE EUROPENE..IN SITUATIA DE FATA NU POATE FI CONDAMNAT CONSTANTIN.DACA TUDOR ARBITRA LIVERPOOL-CHELSEA IN UCL SI UEFA II SPUNEA SA SE CAZEZE LA UN ANUMIT HOTEL OARE TUDOR SE CAZA LA PALATUL REGINEI SAU LA CINE STIE CE CASTEL MEDIEVAL?NU-I MAI GASITI SCUZE LUI TUDOR DEOARECE S-A INVATAT SA FIE APARAT ORI DE CATE ORI A GRESIT.AR TREBUI SA FIE BAIAT MARE DEJA.
luter • 24 martie 2009, 17:19
curat murdar coane fanica ,cine sunt acesti oameni ?traiesc in aceasta tara ?
Cătălin Tolontan • 24 martie 2009, 17:19
FANDIROMA : CCA nu are dreptul sa impuna arbitrilor unde sa se cazeze. Asta pt k ai facut comparatia cu UEFA. Acesta este regulamentul!
luter • 24 martie 2009, 17:21
nu-i putem clona ,ca ducem lipsa de specimene ca acest costica .
spiridus • 24 martie 2009, 17:21
tolontane,daca nu te citeste nimeni cauti si tu ceva si ii dau forma care vrei tu. daca regulamentul prevede altceva, trebuie respectat chiar daca tu nu vrei.personal nu cred ca tudor a fost laudat de presedintele cca pentru ultima partida arbitrata de tudor. povesti gazetaresti!!!!!!!???? altceva nu stii despre fotbal,asta inseamna,nu?
sexappeal_d • 24 martie 2009, 17:29
slab articol tati, slab… nu ştii ce înseamnă REGULĂ? RÉGULĂ, reguli, s.f. 1. Normă, lege pe baza căreia are loc un proces, se desfăşoară o activitate sau se produce un fenomen; precept. ♦ Mod de a rezolva o serie de probleme care au anumite caracteristici comune. ♢ Regulă de trei = metodă pentru determinarea celei de a patra proporţionale a trei numere date. Regulă de trei simplă = regulă de trei în care numerele sunt direct proporţionale. Regulă de trei compusă = regulă de trei în care cea de a patra proporţională se referă la numere care sunt şi ele deduse printr-o regulă de trei. ♦ Obicei, linie de conduită, principiu conducător. 2. Rânduială, ordine; regularitate. ♢ Loc. adv. De regulă = de obicei, în mod obişnuit. În (bună) regulă = în ordine, aşa cum se cuvine. În toată regula = după toate regulile, în lege. 3. (Pop.) Menstruaţie. – Din lat. regula, it. regola (cu unele sensuri după fr. règle).
Sursa: DEX ’98 | Trimisă de dante, 5 Jul 2004 | Greşeală de tipar
se pare că a fi editorialist în ziua de azi nu mai este chiar uşor. uite o temă pentru editoria: locul 8 ocupat de steaua. SUCCES-uri :))
sandel • 24 martie 2009, 17:33
ca a decontat alta chitanta de hotel (=evaziune fiscala), te-ai gindit ?
Cătălin Tolontan • 24 martie 2009, 17:38
spiridus: nu inteleg ce ai vrut sa spui
sexappeal_d : tudor a respectat regula, a anuntat si s-a cazat acolo unde a dorit
dorel • 24 martie 2009, 17:43
DLE TOLONTAN ARTICOLUL DVS NU ARE NIMIC COMUN CU REALITATEA .DIN CE AM CITIT LA DVS IN ZIAR D-L CONSTANTIN IL CONDAMNA PE TUDOR PENTRU CA ACESTA AR FI INCALCAT O LEGE DIN REGULAMENTUL DE ORDINE INTERIOARA A CCAULUI SI NU PT CA EL AR FI DORMIT LA O MANASTIRE ORTODOXA.DACA TUDOR AVEA DATORIA SA ANUNTE LOCUL UNDE URMA SA SE CAZEZE SI EL NU A FACUT-O ATUNCI CONSTANTIN ARE DREPTATE .CA S-AR PUTEA CA SI ALTI ARBITRII SA FI FACUT LA FEL CA TUDOR SI NU AU FOST PEDEPSITI SI ASTA SE POATE.DVS VRAND-NEVRAND DEVIATI PUTIN DE LA REALITATE
Cătălin Tolontan • 24 martie 2009, 17:52
sandel: ai dreptate, te-ai prins, nu doar k a decontat al hotel, dar a si investit banii pe nasdaq desi n-avea voie, iar noaptea si-a petrecut o pe o nava extraterestra. Ai descoperit teoria consipratiei, prietene 🙂
dorel: tudor a respectat toate regulile, am explicat mai sus
bogdan-m • 24 martie 2009, 17:52
Nu sunt de acord cu suspendarea lui Tudor pentru ca a dormit la manastire. Dar Tudor trebuia suspendat pentru greselile pe care le-a facut in meci, mai ales pentru ca, asemenea altor arbitrii romani, greselile au fost intr-o singura directie.
Apropos, dumneavoastra sau colegii, puteti afla ce nota a primit Alexandru Tudor de la observatorul de arbitrii pentru arbitrajul din Pandurii – Brasov?
Trecand peste greselile din meci, cred ca este inadmisibil sa prelungesti meciul cu 3 minute. Daca se cumuleaza cu cele doua penalty-uri neacodate Pandurilor si cu cartonasul rosu pe care nu l-a primit Nae Constantin pentru interventia asupra lui Raskovici, se vad motivele pentru care ar fi trebuit suspendat Alexandru Tudor. Asa, cu suspendare datorita dormitului la manastire, Tudor pare victima, iar in cazul in speta chiar nu este…
[D][S][N] • 24 martie 2009, 18:20
Gresit! Se intampla in Romania!
Pedeapsă pentru… creştinism? « Discipulus Simplex • 24 martie 2009, 18:27
[…] Textul complet e aici: https://www.tolo.ro/2009/03/24/se-intimpla-in-europa/ […]
Judex • 24 martie 2009, 18:41
pentru bogdan-m: De ce mai vrei sa stii nota lui Tudor? Dupa ce Lajos a primit de la „dom’ observator” IONITA nota 8 (!!!), iar Draganescu a primit nota de trecere (care inseamna minim 6,5) ce mai vrei nota lui Tudor? Avem observatori de doua parale fara lic de prestanta, iar arbitrii fac ce vor, pentru ca sunt „frati”.
jean_00 • 24 martie 2009, 18:51
Hotelul din Tg. Jiu unde trebuie sa se cazeze arbitrii, care este defapt o scara de bloc, este folosit adesea si de alte echipe, gen PANDURII sau echipa oaspete. Pana acum nu a facut nimeni scandal ca arbitrul X a dormit in hotel cu jucatorii de la echipa Y!!!! Probabila din aceasta cauza a plecat Tudor, sa nu iasa discutii. Dar CCA nu mai poate acum, in retur, sa-si recunoasca greseala si sa zica ca arbitrii si observatorii au dormit in acelasi hotel cu echipele!!!
RUSINE!!!
Un cititor • 24 martie 2009, 18:56
Foarte bine Cataline! Ai punctat extrem de bine acest lucru.
Traim intr-o lume in care sa fii musulman esti respectat dar daca il urmezi
pe Hristos esti considerat prost,**, mai mult se te mai acuza si ca nu
esti tolerant si ca discriminezi…. Problema la Tudor nu e ca a dormit la
manastire ci ca a arbitrat gresit pentru asta ar trebui sanctionat….
Lancaster • 24 martie 2009, 19:04
Nu cred că ar trebui să devenim o ţară fundamentalistă, iar fotbalul e tocmai unul dintre acele domenii care e poate ţine departe de un astfel de fenomen. Credinţa e credinţă, iar religia e religie. Tudor se poate caza unde doreşte el în concediu, dar delegaţie trebuie să respecta regulamentul. Iar religia trebuie să rămână la distanţă de regulamentele oficiale din sport. Altfel, următorul pas va fi să desfiinţăm handbalul, baschetul şi voleiul feminin, pentru că vestimentaţia sumară ispiteşte drept-credincioşii. Sau ar fi bine să începem cu tenisul feminin?
John • 24 martie 2009, 19:22
Care Europa domnule Tolontan? Pai chiar asta-i problema,Europa e la 10 mii ani lumina de noi.In Europa daca arbitrului i se spune sa faca ceva de catre forul competent aia face si nu dupa cum il duce capul.Din cauza asta nu suntem respectati pentru ca facem tot dupa capul nostru.Noi de la „gradinita” am sarit direct la „liceu”, de asta nu suntem in Europa…
din New Jersey • 24 martie 2009, 19:29
bah nene , arbitru` a fost pedepsit pt ca a incalcat un regulament de ordine interioara !!!!….nu pt faptul ca a dormit la manastire . , putea sa doarma si in gara sau pe banka in park , tot aia era !….dar cum voi cautati numai sa creati scandal e de inteles reactia ta !
brick • 24 martie 2009, 19:43
G C l-a certat pt. ca n-a arbitrat corect , iar tu sti asta Tolo .
trainspot • 24 martie 2009, 19:49
concluzia e de zile mari. restecpa! : )
Cătălin Tolontan • 24 martie 2009, 20:07
brick: nu, tu sti 🙂 asta. Eu stiu ceea ce au auzit colegii lui, presa, toti cei prezenti. I-a reprosat ca s-a cazat la manastire.
Mark • 24 martie 2009, 20:12
Lui C.Tolontan:
Asta e INCA O DOVADA ca sefii fotbalului romanesc sint „RATACITI” rau de tot!…
Pe de alta parte, acest „ecuson”, Tudor, PUR SI SIMPLU, NU ARE CE CAUTA IN ARBITRAJ !!!… Acest individ e O NULITATE…
ANDREI • 24 martie 2009, 20:22
Cataline ati innebunit toti cu Tudor asta, Geambasu ii inchina imnuri ca a vazut el cum a salvat pe ala pe teren, desi mai erau vreo doi inainte peste jucatoru’ de la Pandurii, a refuzat 2 11 m, pe cfr i-a ingropat in ghencea (tot 2 11 m) , la urziceni a dat 11 m pt steaua dupa ce a cazut ala la 2 m de fundasul Urziceniului (si toate astea in decursul la 2 ani) …iar Lajos nu da un 11 m (la care au existat voci care au spus ca n-a fost intentie), nu da un jucator afara pt o intrare periculoasa (ca multe altele in fiecare etapa) si nu da un al doilea galben la un jucator in min 45 cand echipa sa nu avea nici cel mai mic motiv sa traga de timp!!!!! si este facut praf in mass media….asta nu mai e normalitate! ..pare ca va formati opiniile dupa niste canoane si nu mai iesiti din ele…aia sunt albi ..aia sunt negrii!
popescul • 24 martie 2009, 21:07
ce sa zic? nici nu stiu ce sa zic? astia-s nebuni? (e o vorba la noi in ardeal)
arsnl • 24 martie 2009, 21:10
Pai poate manastirea aia nu are dreptul de a caza pe oameni:-)))).poate
n’are autorizatie. Saracele hoteluri raman fara clienti nu te gandesti si tu
la economia romaniei??? constantin are o viziune de asamblu.cum poti minimaliza
chestiile astea….
Lasand gluma la o parte il admir pe tudor…oare se mai fac oameni ca el in
ziua de azi
arsnl • 24 martie 2009, 21:13
ps comentariul cu musulmanii nu prea isi avea rostul aici. pare ciudat
in contextul in care ei nu sunt cei mai bine priviti din europa:-)))
anakin • 24 martie 2009, 21:13
domnule tolontan, imi place ca ati punctat exact problema. daca s-ar fi cazat
in aceeasi camera cu antrenorul unei echipe din meciul ce urma sa-l arbitreze,
nu ar fi fost nimic rau, eventual era mustrat. dar daca actele sale de conduita
arata ca este roman crestin ortodox, a incalcat regulamentul. oare ce fel de romani suntem?
Riggo • 24 martie 2009, 21:21
In rest, te mai poate mira ceva la CCA? Sunt curios cand ii mai arbitreaza Corpodean pe Dinamo..
motanul incaltat • 24 martie 2009, 21:29
Cred ca ar fi trebuit sa doarma intr-un hotel ce apartinea vreunui sef din federatie.Pe cind asa el ce face?Doarme la manastire si maninca de post…Normal sa se supere sefii pe el-care apartin Satanei,ca si selectionerul de altfel.
tudor • 24 martie 2009, 21:42
Domnu’Constantin (Gheorghe)
Nu are rost sa-l mai delegati pe Tudor la nici un meci,o sa-l delege UEFA
la meciuri adevarate.
Puteti sa-l delegati pe marele arbitru al marelui sef Aug.Const.cate doua meciuri pe etapa
iuri pe etapa,pt.k.doarme unde i se spune.
In plus,trebuie neaparat suspendat,pentru ca a avut omenia sa-l scape dela
moarte pe Raskovici,impreuna cu Stelea si Nae Constantin,in timp ce doctorita
plecata la un picnic cu dl.Condescu nu a primit aprobarea arbitrului sa
intre in teren.
Sanatate
Lereter • 24 martie 2009, 21:47
In toata lumea arbitrii au obligatia de a se prezenta de seara in locul stabilit,sa se intalneasca toata brigada si supervizorul.Abaterile sint peste tot inacceptabile,Daca la chestia asta mai pui si prestatia lui Tudor la meci (s-a linistit intr-atat la manastire incat nu a mai vazut bine fazele) atunci o decizie logica ar fi pinala vara in B si C. Asta daca vrei sa fii corect,dar la noi….va mai fi nevoie de Tudor (remember Steaua -Urziceni sau CFR,anul trecu) E mielusel cu cei sus pusi.
tudor • 24 martie 2009, 21:52
Stimate Dle.Tolontan,
Nu stiu ce se intampla,dvs.si dl.Geambasu ati inceput sa scrieti
de adevaratelea,chiar stiri si presa.
Tudor asta si el chiar vrea si stie sa arbitreze,cu toate ca de-al
de Craciunescu ii gaseste la fiecare meci cel putin 10 pacate
capitale,iar acum si domnu Gheorghe a descoperit ca nu a dormit
la hotel ci la manastire,ca si cum dormitul la manastire e o crima
de lese gheorghe(se citeste lezmajeste)
Va doresc sanatate
lol • 24 martie 2009, 22:01
„trebuia să fie political correctness”?? Deci GC trebuia sa fie
corectitudine politica??
Corect, d-le Tolontan, era „trebuia sa fie „politically correct”.
Atat. Multumesc.
Tudor • 24 martie 2009, 22:04
Draga domnu Constantin,
Nu-l mai delegati pe Al.Tudor,delegati-l in locul lui pe Aug.Const.
cate doua meciuri pe etapa,are valoare si doarme unde i se spune.
Daca cineva crede ca locul de somn are legatura cu valoarea
arbitrajului,atunci e sarac cu duhul.
Daca doriti mostre de arbitraj,vizionati meciul Spania-Portugalia
sau St.Etienne-Bremen,ambele arbitrate de Al.Dan Tudor.
florin • 24 martie 2009, 22:34
Constantin a luat o decizie nepotrivita,plecata din instinctele comuniste.
a dorit sa i sugereze arbirului doar subordonare.
ionut • 24 martie 2009, 22:42
asta nu e discriminare Costantine??????????
sd • 24 martie 2009, 22:59
intr-o europa care ar fi trebuit declarata crestina (vezi incercarile lui berlusconi, ale spaniolilor sau polonezilor) crestinii au mai putine drepturi decit culturile minoritare; ca sa nu mai vorbim de ce e in sua!
cvc • 24 martie 2009, 23:05
eu ma indoiesc de santatea mintala a arbitrului asta.
i-am ascultat cu atentie declaratiile , am vazut cum a stricat un derby
ca steaua- rapid in sezonul trecut. intotdeuna se pune pe el in prim plan
la meciuri in loc sa incurajeze jocul.
mi se pare un zdruncinat si nu vad de ce ii luati apararea.
alin • 24 martie 2009, 23:25
efectiv – NU mai e nimic de comentat! Oricum fotbalul a ajuns sa fie mai mult vorbit decat jucat! Cel putin in Romania!
Radu • 25 martie 2009, 0:51
Felicitari Catalin! 10.
cynic • 25 martie 2009, 6:42
foarte tare,nu-mi vine sa cred.
dialogul dintre Constantin si Tudor face toti banii.
doar in Romania…
razvan • 25 martie 2009, 7:01
p’asta de unde ai gasit-o? sa fie ‘political corectness’.. fara cuvinte.
sau sa zic ‘no comment’ .. mai pe limbajul tau asa
razvan • 25 martie 2009, 7:04
ce-i asa greu.. nu doarme unde i se spune, inseamna ca e pasibil de spaga..
sau sa zic ‘tips’? ca a dormit intr-o manastire sau intr-un club tot aia e
domnule.. nu judeci dupa preferintele tale religioase.. judeci dupa reguli.
nu cumva e pus sa doarma intr-un loc ca sa se simta controlat? auzi si tu..
iei apararea pt ca e o manastire.. sa fie, pt mine nu inseamna nimic
Unu de la 21 • 25 martie 2009, 8:26
Macaniti de reguamente, de legi, ca nu se respecta… Daca Tudor trebuia sa anunte schimbarea ocatiei si nu a facut, sa raspunda. Altfe, putea sa doarma unde ii cade bine, chiar si cu Condescu in pat.
Tudor • 25 martie 2009, 8:38
Pt.Cuc,
Domnu ‘ Cuc (si alta pasare)
Oi fi matale vreun mare specialist in zdruncinati,sau te-o fi zdruncinat
viata?
Daca doi oameni iti spun ca esti beat,du-te si te culca!
Iar cei ce-l apara,ilapara pt.k au vazut ca daca face greseli,sunt greseli
omenesti,nu hotii.