Banda de care nu scăpăm

Transmisiile de fotbal continuă să sufere din cauza unei decizii greşite

joi, 19 martie 2009, 9:08

Transmisiile de fotbal continuă să sufere din cauza unei decizii greşite

Pentru Liga 1, Antena 1 şi gsptv au transferat unii dintre cei mai buni comentatori, reporteri TV şi producători din România.

Să transmiţi şase, şapte meciuri în fiecare etapă nu e o bagatelă decît pentru frustraţii profesionişti ai netului. În legătură cu ei, Andrei Pleşu observa în „Adevărul” că „Aproape nimeni nu semnează cu numele său real, ceea ce dovedeşte o concepţie sui generis despre dialog, despre curajul opiniei proprii şi despre responsabilitate”.

Dar Antena 1 are o capacitate unică se a-şi submina propria muncă. Au existat în media sute de reacţii defavorabile faţă de banda de mesaje agramate şi cu un IQ de cercopitec care curge în baza transmisiilor live de la meciuri. Pe banii companiilor care le plătesc abonamentele sau pe banii lor, microbiştii se salută unii pe alţii, îşi încurajează echipa sau urează diverse boli incurabile rivalilor din teren. Nu toate, dar majoritatea mesajelor sînt mult mai proaste decît cele mai modeste meciuri.

Pe de o parte, ameţeşti din cauza şirului de litere care intră în conflict optic cu derularea fazelor. Pe de altă parte, nu te poţi abţine să nu-ţi arunci ochii pe spectacolul unsuros din subsolul ecranului.

Impasibile, Antena şi gsptv continuă să ne arate cît de greu e să creezi interactivitate de calitate. Pînă la a reflecta la raportul dintre cenzură şi măsură, poate că n-ar fi rău să se gîndească la cel dintre „transmisie premium” şi derizoriu.

Comentarii (126)Adaugă comentariu

Judex  •  19 martie 2009, 21:35

In sfirsit, o reactie „oficiala” a ceea ce noi semnalam de foarte mult timp. Acea banda care apare pe timpul transmisiilor deranjaza. Atit prin distragerea atentiei (se misca continuu) cit si prin ceea ce apare scris pe ea. Efectiv sunt mesaje din care 99% nu au nimic comun cu ceea ce se transmite. Fel de fel de timpenii care mai de care mai „originale”. Ce o avea meciul Dinamo cu Otopeni ca sa suporte mesajul „U te iubim, Craiova e cea mai buna”! sau „Speranta Dilga / dragoste eterna” etc. Si exemplele sunt … rezonabile! Poate ne scutiti de acea banda pentru ca, aceasta adaugata unor comentarii pe linga ceea ce se vede, deranjaza enorm. Efectiv nu ne intereseaza parerile personale ale comentatorilor, gen „Am impresia …”, „Parerea mea …”, „Mi s-a parut …”, „Cred ca …” etc. Ceea ce se transmite vedem si vazind, fiecare isi creeaza propria parere. Daca am fi la radio, am crede tot ce ni se spune.

schoenbirk  •  19 martie 2009, 21:40

Eu am rezolvat problema cu banda!Am langa tv o scandura lunga de un metru si lata de 10 cm ,pe care o asez in partea inferioara a ecranului!A ras nevasta la inceput dar acum imi da dreptate: e imposibil sa vezi un meci fara scandura!!!

gigel  •  19 martie 2009, 21:45

Sa vedem daca ghicesc: trustul a platit bani grei pt achizitionarea drepturilor de transmisie a meciurilor. GSPTV are o audienta mediocra (UPC-ul le-a bagat mortu-n casa, multi se uita pe net pe transmisiile pirat), deci bani din publicitate cam putini. Asa ca mai trebuie sa scoata si ei ceva bani (cred ca nu intereseaza pe nimeni cine plateste mesajele, atita timp cit cineva plateste). Mesaje agramate zici?
Ia sa facem o analiza pe text: „Au existat în media sute de reacţii defavorabile faţă de banda de mesaje agramate şi cu un IQ de cercopitec care curge în baza transmisiilor live de la meciuri.”
Aha, deci mesajele au un IQ de cercopitec? :))

zsigodya  •  19 martie 2009, 21:50

Statzi linistitzi, si asa nu se mai uita aproape nimeni la transmisiile voastre… Cu RDS/RCS, Felix a dat-o-n bara urat de tot, nu stiu pe nimeni care sa fi schimbat furnizorul de programe pentru a vedea meciurile voastre de pe GSp TV… Eu ma uit doar la meciurile echipei mele preferate, si nici la alea la toate… Si n-am de gand sa schimb „Dolce” cu „Digi”, din numeroase motive !
Cuvintele care rezuma situatzia actuala a audientzei transmisiilor TV din fotbalul romanesc este: DEZINTERES TOTAL !

RaduTB  •  19 martie 2009, 22:02

Stimate domnule Tolontan,
Apalez la bunavointa Dvs. pentru a-mi explica de ce derbiul etapi la fotbal este transmis de Antena 1 vineri seara si nu sambata sau duminica.
Vi sa pare normal acest lucru?
Cand jucam cu Serbia si cand e primul maci din vinerea urmatoare meciului ?
Astept raspunsul Dvs. Multumesc

marius  •  19 martie 2009, 22:07

Corect! Scoateti prostia aia de pe ecran!

tabureh  •  19 martie 2009, 22:15

hm..intradevar exista cam multi agramati care doresc sa iasa in evidenta scriind
cate un „comentariu” fie el mai subiectiv, fie el mai obiectiv dar la faza cu
transmiterea meciurilor din Liga 1, scuzati-ma domnule jurnalist, dar nu aveti absolut nici un drept de replica, mai ales ca faceti parte din acest trust. Ce vina are omul de rand ca voi ati ales modalitatea astea tampita de a transmite meciurile. Cred ca nici jumatate din tara asta nu vede meciurile. Asa ca ciocu mic si joc de glezne, in loc sa va tot scuzati atata mai bine faceti ceva si remediati situatia.
P.S. Si daca chiar doriti sa aflati numele meu adevarat contactati-ma pe mail, ca nu degeaba il scriu acolo (fiind obligat sa vi-l ofer), nu trebuie sa stie toate persoanele astea „cu un IQ de cercopitec” cum ma cheama pe mine.

somebody  •  19 martie 2009, 22:20

Se pare ca ai ramas in pana de subiecte.
Pe mine nu ma deranjeaza ce scrie pe banda respectiva, pentru ca nu ma obosesc sa citesc, din moment ce am hotarat ca nu ma intereseaza, ci comentariile partinitoare si uneori imbecile ale laudatei echipe de comentatori.

Luke  •  19 martie 2009, 22:34

Ai dreptate Cataline!! Banda din josul ecranului este o mizerie aducatoare de venituri. Pentru ca fiecare plateste sa scrie acolo. Deci ideea este ca se va renunta la ea cand veniturile vor fi mai mari ori cand televiziunile vor avea decenta. Pana atunci va trebui sa traim cu ea. Din fericire ma uit si alte canale din afara tarii si la transmissile sportive nu vad asa ceva. mai vad la emisiunile care interactioneaza cu telespectatorii dar la sport… Cred ca singurul mod momentan este cumpararea unui software care sa corecteze greselile gramaticale iar mesajele care contin trivialitati sa fie sterse fara sa mai apara cu stelute. Va dati seama ca amatorii de mesaje nu le va conveni sa platesca ceva si nici mesajul sa nu apara. Parearea mea…

LEONIDAS6342000  •  19 martie 2009, 22:44

COMENTATATORII FOARTE SLAB PREGHETITI PROFESIONAL ,

Narcis  •  19 martie 2009, 23:02

Una dintre putinele reactii de verticalitate din presa. Totusi, raman la parerile initiale legate de acest ziar si de modul in care unii ziaristi inteleg sa-si faca meseria.

Architrion  •  19 martie 2009, 23:13

Buna seara! Nu stiu de ce criticati numai Antena 1, pentru ca si GSP Tv are
acelasi tip de transmisii. Banda incriminata apare si la meciurile transmise
de GSP Tv. Iar daca la Antena 1 poate nu aveti nici o influenta, la GSP Tv
nu cred ca nu aveti puterea de a schimba aceasta stare de lucruri.
Iar in legatura cu numele real al „profesionistilor netului” cum spuneti dvs.,
din cate stiu eu pseudonimul nu a aparut in era internetului, scriitorii si
ziaristii folosindu-l pe scara larga !

Dr@Gosh  •  19 martie 2009, 23:37

lasati mesajele, macar sunt mai interactive decat majoritatea meciurilor :)))

pe mine ma amuza, insa e tragic avand in vedere ca avem oameni cu atata minte incat sa trimita ineptii. daca vedeti si cum se semneaza observati ca majoritatea sunt din mediul rural care probabil nu detin acces la internet, deci nu au unde sa se refuleze. probabil sunt si mai putin constienti de costurile mesajelor pe care le trimit. pentru ei ar trebui sa faceti spatiu de emisie separat de comunicare prin SMS, o ora acolo noaptea, cand nu ne deranjeaza pe noi privitorii meciurilor, si asa va rotunjuti veniturile.

Mihai  •  20 martie 2009, 0:05

Cred că-i rost de o afacere cu benzile astea (mai sunt şi alţii care le folosesc, chiar dacă nu pentru SMS-uri). O variantă mai rudimentară ar fi o mască de plastic îngustă, care să se poată prinde uşor de televizor. O a doua, pe termen mai lung, ar fi ca televizoarele să aibă o funcţie care să-ţi dea posibilitatea să afişezi o bandă neagră reglabilă.

Albu Sibiu  •  20 martie 2009, 0:06

E ora meciului. Deschizi televizorul, il setezi pe 16:9 ca altfel se vad off-side-urile in modul panoramic si iti faci incalzirea pentru privit. 2 sprinturi dintr-o parte in alta a ecranului, cateva genoflexiuni de verificare catre telecomanda si gata…poate sa porneasca.

16:9, pe naiba! E de fapt 15:9. Acel 1, 1:9 e toata durerea. Alb pe negru ca sa te distraga e banda de mesaje sms. Cum ai face, cum nu, oricat de palpitant ar fi meciul, tot iti mai cad uneori ochii pe furnicile ce alearga mereu. Sigur, intr-un meci gen Otopeni-Buzau, partea aceea e cea mai alerta, n-ar fi o problema, ai avea tot timpul sa te mai distrezi citind “interactivitatea” de acolo. Dar, in rest banda aceea transforma meciul in sine intr-un gen de emisiune OTV sau Taraf TV. “Spune-ti parerea despre meciul de fotbal” e cel mai subversiv mod de a cersi sms-uri. Toata lumea are pareri, nu? La fotbal, politica si calculatoare se pricepe toata lumea, asta e dictonul. Problema este ca cei care intr-adevar pica in plasa nu sunt tocmai cei mai merituosi. Ori fac cate-o dedicatie, ori parerea lor se rezuma la “Hai ai nostri” sau, cum e mai distractiv “Hai altii” (cand acea echipa nici macar nu joaca). Mai sunt niste mame Omida care pun pronosticuri si uite asa avem o intreaga varza total neasortata la fotbal, o galceava fara niciun Dumnezeu, din care ies in evidenta mesajele jenante in care toti **** (iertati-ma daca le zic prea bland) isi debiteaza elucubratiile mentale. Te uiti la meciul Rapid-Farul unde Marius Constantin primeste rosu pentru o intrare prin alunecare verbala la arbitru si dupa vreo 20 de min apare unul cu mesajul “Marius Constantin unicul spartan”. Oare chiar are diaree de opinie de trebuia sa si-o expuna in cadrul unei emisiuni de atat de larga audienta? Tot felul de exaltati si exultati se gasesc sa trimita sms-uri. Nu ma indoiesc ca sunt multe si cenzurate dar chiar si asa scapa pe ecran tot felul ineptii. Imi sunt mult mai simpatice intreruperile promotionale ale partidei, mesajele promotionale ale GSP-ului care ne umplu ecranul sau chiar si diferenta teribila de sunet dintre meci, comentariu si momentul reclamelor, cand boxele bubuie in toata casa (CNA-ul mi-a raspuns vis-a-vis de problema asta ca televiziunile nu au posibilitatea tehnica sa regleze….SERIOS?!).Inainte imi placea sa pun sunetul pe mut si sa ma uit linistit la meci fara sa fiu deranjat de tampeniile comentatorilor. Acum au distrus si aceasta ultima forma de aparare impotriva prostiei.

Oare chiar merita pentru televiziuni sa compromita spectacolul pentru un pumn de bani? Sa vedem: care e pretul pt un sms? 1.20 euro + TVA. Pe minut mai mult de 10 mesaje nu au cum sa curga. Asta ar fi la modul maximal, fiindca de regula sunt mai multe mesaje de genul “Suna la 12xx si… bla-bla”. Deci 12 euro/min. Ori 90 de minute = 1080 /meci, nu? Poate pt un OTV astia sunt banii de chirie dar de la Antena 1, de exemplu, ai alte pretentii. La cati bani au investit si la cat de selectivi sunt in difuzarea lor se cuvenea sa fie si mult mai atenti la cum impacheteaza produsul. In ultima vreme imaginile sunt de o calitate acceptabila (nu mai e ca pe vremea TVR-ului sau National TV), mai scapa ei cate-o faza, dar le iertam asta, comentariile si tot scandalul pe care-l intretin se pot si acelea dribla dar chestiunea aceasta, banda neagra, banda rusinii, nicidecum, nu are nicio justificare de din punctul de vedere al respectului fata de public. E doar o cale de a face niste bani de buzunar fiindca acei bani nu cred ca acopera nici deplasarea carului de filmare. Nu prea sunt eu la curent cu televiziunile fiindca in general aparatul asta e din ce in ce mai plictisitor dar, din cate stiu, n-am vazut inca pe posturile straine nicio astfel de **** media. La noi se pare totusi ca OTV-ul devine tot mai mult etalon. De-abia astept sa comenteze Magda Ciumac meciurile!

blind  •  20 martie 2009, 0:53

Transmisiile sufera in primul rand din cauza calitatii proaste a comentatorilor si a comentariilor, din cauza ca multi nu vad aceste meciuri, sau le vad online.

Pentru voi banul primeaza in fata calitatii si pana cand nu veti aduce raportul calitate/pret la o valoare decenta de asta veti avea parte.

Credeati ca veti creste in audiente si ca o sa ajungeti la monopol… din pacate pentru voi romanii au inceput sa deschida ochii si sa nu mai dea banul pe non-calitate.

Succese marete in incercarea voastra 🙂

ana popescu  •  20 martie 2009, 1:31

eu nu inteleg altceva. e adevarat nu are nicio legatura cu banda TV pt ca
oricum in 90% din cazuri nu o vad. pt ca nu am CUM. sunt abonata la UPC,
companie care nu ofera gsp TV ca optiune in grila lor de programe. mi se pare
cel putin penibil ca majoritatea meciurilor din romania sunt date de un
canal, pe care daca ti-l doresti, nu ai cum sa il ai. as vrea sa platesc
in plus pentru gsp tv, dar nu este posibil. m-am gandit sa ma schimb la o
alta retea, dar la mine in bloc nu exista o alta. deci… cum ziceam mi se
pare putin penibil sa dai o multime de bani pe drepturi de televizare si
dup-aia sa nu-ti pese ca oamenii nu au nicio solutie sa-ti urmareasca postul.

cezi  •  20 martie 2009, 1:59

Lasand deoparte toate caricaturile alea de mesaje,trebuie atrasa atentia
asupra altor lucruri mai grave!De exemplu,toata „adunatura” asta de cadre pe
care ati luat o de peste tot,nu a urmarit nici o alta televiziune civilizata?
Nu intra la banuieli ca lipsa scorului in coltul ecranului e o nesimtire
grosolana?sau ca cei ce comenteaza ar trebui sa fie obiectivi,daca intr adevar sunt atat de speciali cum ii catalogati?Ca sa nu mai vorbimca atunci cand ati cumparat voi tot,
liga trebuia sa va oblige prin contract sa televizati absolut toate meciurile,
daca nu sa le dati altcuiva!A s putea spune ca ati gasit prosti la liga,dar
as fi eu prostu.Pt ca sunt sigur ca cineva de la liga a avut partea lui…
Lauda aia de sine de la inceput,e mult,mult,foarte mult fortata!Si va crede
doar unu care nu a urmarit in viata lui o televiziune de profil din occident care
are monopol pe liga tarii respective!Ceilalti iau in deradere laudele dvoastra
de sine!Numai bine!

Mama Omida  •  20 martie 2009, 3:12

Subscriu partial, e adevarat ca banda respectiva deranjeaza, dar nu uitati ca cercopitecii platesc pentru a-si posta mesajele cu respectivul „IQ”. Vorba „proverbului”: clientul nostru, stapanul nostru. As vrea totusi sa-i atrag atentia domnului Tontolan (pentru ca tot a adus dumnealui vorba de agramati): Domnule Tontolan, mesajele nu au IQ asa cum se intelege din textul articolului dumneavoastra; autorii mesajelor au IQ, unii mai ridicat, altii mai scazut ***

sorin  •  20 martie 2009, 4:31

Ce ma deranjeaza cel mai mult e faptul ca nu pot vedea meciurile.
Cat timp am fost abonat la RDS&RCS totul era bine. De cand m-am mutat si
am abonament de la UPC, al naibi daca mai vad un meci. Monopolul asta mi se pare
aiurea si prostesc.

adi  •  20 martie 2009, 7:16

„Banda”de care nu scapam este totodata si acea „banda” a comentatorilor de televiziune care de fapt este culoar al terenului sau parte daca e prea greu. Banda este grupul in care au trait ei in loc sa invete limba romana corect

apocas  •  20 martie 2009, 7:31

daca tot veni vorba, nu ar putea sa scrie si scorul acolo in stanga sus
sau macar pe banda asta de care se scrie aici
uneori mai apare si scorul, semn ca se poate,
alteori trebuie sa telefonezi la cineva sa afli cine joaca,
eu cred ca si un copil de la minitehnicus poate rezolva problema:
adica scor, minut si cine joaca

apocas  •  20 martie 2009, 7:35

daca umbli un pic la format , cu tele comanda poti face banda aia sa cada sub ecran

Liviu  •  20 martie 2009, 9:07

Ce facem cu comentatorii?
Parte din ei nu fac fata comentariului live, altii sunt net de partea unei
echipe din Bucuresti atunci cand ii comenteaza evolutia si mai raman cativa,
de fapt 2: Gradinescu si Naum.Poate si Vochin (daca ar fi impartial)
care mai stiu ce spun cand deschid gura…. ***
Cat despre banda cu ineptii, ca sa zic destinatie buna folosita aiurea de
cercopiteci (pt. ca msj nu au inteligenta proprie).Pt. cei cu televizoare
digitale un cuvant: zoom si banda dispare!!
Respect !

Radu  •  20 martie 2009, 9:15

Banda respectiva m-a ajutat sa fac cu adevarat functionalitatea unei functii de la televizorul meu = faptul ca pot muta imaginea mai sus sau, ca aici, mai jos cu cateva pozitii. De fiecare data cand ma mai uit la cate un meci pe Antena 1 (GSPTV nu am – sunt abonat UPC) pun mana pe telecomanda si reusesc sa scap de banda cu pricina.

[D][S][N]  •  20 martie 2009, 9:16

Pentru ca Romania este o tara minunata, cu locuitori unul si unul, si cu un
fotbal pe masura.
Ce farmec ar mai avea sa privesti un meci din Liga I, fara sa poti citi in
josul ecranului, mesajele celor care se iau in mod consecvent la tranta cu
limba romana?…

Radu  •  20 martie 2009, 9:17

erata pentru mesajul anterior -> ‘sa vad’, nu ‘sa fac’

Adrian_M  •  20 martie 2009, 9:19

Si mai este un lucru care tine cele doua televiziuni la distanta mare de un produs „premium”: lipsa afisarii scorului. Ma intreb de ce se mai pune banda cu prescurtarile numelor echipelor pentru ca oricum e mai usor de ghicit cine joaca pina sa fie afisat scorul. Ma uit la transmisiunile din campionatul Germaniei, din campionatul Angliei si acolo mereu sunt afisate aceste informatii.

stefan  •  20 martie 2009, 9:27

Catalin, banda aceea e deranjanta pentru cei ce nu isi pot mentine atentia asupra fotbalului. Probabil ca pentru voi, banda e utila ca sunt zeci de bezmetici care transmit mesaje contra cost. Parerea mea e ca voi faceti tot posibilul sa transmiteti meciurile din aceasta Liga I amarata la cel mai bun nivel. Cei ce nu fac altceva decat sa critice sunt o boala ce tinde sa devina cronica pentru noi, oameni ce din lipsa de activitate critica munca grea a unora.

basil  •  20 martie 2009, 9:29

Dupa parerea mea antena si gsp fac o greseala.banda aia e o mizerie ,deranjeaza foarte mult privitorul.personal am renuntat de cateva ori sa mai urmaresc meciul dupa 5 min in care am ametit de la banda „plina de inteligenta”.eu inteleg ca se fac niste bani cu asta ,dar pe alta parte se pierde audienta pe segmentul iubitorului amator de fotbal ..cu un iq de peste 75.

făniţă  •  20 martie 2009, 9:51

eu şi aşa nu văd decât ce e la antena 1, că doar nu se cadictiseşte rds să vină la mine pe stradă să îmi pot face şi eu abonament la ei. stau la bloc nou, iar ei au manageri ****. aşa e în cluj, nu e ca şi în bucureşti.

pe această cale ţin şi eu să îl salut pe felix !

Radu  •  20 martie 2009, 10:48

Daca tot tineti cu dintii sa nu dati meciurile si UPC-ului, de ce nu oferiti un serviciu platit (rezonabil!) de streaming video de inalta calitate pentru GSPTV? Era cea mai simpla solutie… si nu va mai injura atata lume (inclusiv eu) pentru ca trebuie sa cautam piratii cate retransmit pe net meciurile… Se pare insa ca nu va pasa…

sevilla86  •  20 martie 2009, 10:50

Chiar, ne puteti spune domnule Tolontan daca Antena1 si GSPTV cistiga ceva din afisarea acestor sms-uri? Daca este vorba de cistig ,atunci cred ca vor fi afisate in continuare!

ko  •  20 martie 2009, 10:54

Ce bine ca nu vad meciurile… scap si de problema cu banda…
Am UPC si nu vreau sa trec pe RDS desi e in bloc. Daca gsp voia cu
adevarat pey per view putea transimte meciurile pe http://www.gsp.ro cu acces
contra cost. Ei insa sint acum in situatia celor care au cumparat teren pe final de 2007: au platit o suma imensa si acum incearca sa vanda scump un produs care valoreaza muuuult mai putin decat si-au inchipuit ei.
Vremea vanzatorilor a trecut, acum cumparatorii sint la putere si sint sigur ca gsp a inceput sa simta asta. Noi, cumparatorii de fotbal tv nu sintem dispusi sa platim
scump un produs (campionatul intern) care valoreaza extrem de putin.

cristian  •  20 martie 2009, 10:55

Pe mine cel mai tare ma amuza cand citesc mesaje de genul…de la X pt Y, hai Steaua..:))…referitor la numele real, nu sunt in totalitate de acord…sigur ca unii si-l ascund pt a nu le recunoaste cineva ineptiile si analfabetismul, dar eu de exemplu semnez cu „un oltean”, mi se pare mai interesant asa din moment ce scriind pe un site de sport, sa se stie din start echipa mea favorita, in rest n-am nici o problema…e o chestie de alegere pt unii si de lasitate pt altii…asa ca n-ar fi corect sa fie bagati toti in aceeasi oala…

Darius  •  20 martie 2009, 10:57

Am ajuns ca sa acopar banda aceea cu diverse obiecte ca sa nu o mai vad, e cel mai **** lucru pe care l-am vazut. Ieri la meciul de cupa UEFA am mai vazut unul: O banda cat jumatate de ecran anunta depunerea juramantului astazi a lui Max Nicu. Jumatate de repriza aproape numai banda aia am vazut-o. Ce se intampla la televiziunea asta e de domeniul **** absolute.

frf  •  20 martie 2009, 10:59

Pai ce sa mai zicem de meciul de ieri, Sahtior – Moscova, au pus o banda lata
cam cit un sfert de ecran, de nu mai vedeai nimic din meci in unele momente.
Anuntau ca transmit direct depunerea juramintului lui Max Nicu. Penibil.

valix  •  20 martie 2009, 11:10

mai e ceva ce nu inteleg . Antena 1 a preluat dreptul de a televiza meciurile
echipei nationale … cum se face ca Pro Tv difuzeaza Romania – Austria pe 1
aprilie ? sau poate ma insel eu .

Bogdan  •  20 martie 2009, 11:19

antena 1 a cumparat drepturile de televizare a meciurilor disputate acasa de nationalla.
protv transmite austria – romania

Bogdan  •  20 martie 2009, 11:25

am citit mesajele tuturor, dar am observat ca nimeni nu s-a plans de reluari.
pe mine nu sms-urile m-au facut sa nu ma mai uit la un meci, nu ca as fi de
acord cu ele, ci modul de a transmite un meci. la steaua-vaslui nici maacar
la reluare nu am putut vedea golul vasluiului. pe live au schimbat camera
in timpul actiunii jucatorului care a patruns din partea stanga si nu s-a
putut vedea cu adevarat faza. nici o reluare nu se da pe o singura camera de
la inceputul fazei. si e pacat pentru ca sunt camere destule si bine pozitionate

Eu  •  20 martie 2009, 12:28

Exista o banda cu SMS-uri?

savamarius82  •  20 martie 2009, 13:00

asta ASA E !!!

Seneca  •  20 martie 2009, 13:10

Apropos de subiect:
„Dar Antena 1 are o capacitate unică se a-şi submina propria muncă”
Pardon:
de a-si submina propria munca, nu se a-si submina propria munca.
Mai atent la ce scrii, ca unii pot interpreta.
Inteleg ca uneori se mai greseste din graba si daca gresesti, cititorul adevarat isi poate da seama ca eroarea provine din alta parte, nu din partea numita intelect.
Merci pentru intelegere.

gabonne  •  20 martie 2009, 13:18

Cataline , ai perfecta dreptate , dar si acea banda din subsolul ecranului este FOARTE INTERESANTA, numai atunci cand meciul , stirea sau emisiunea nueste in direct!

guspi55  •  20 martie 2009, 14:00

Da,ai dreptate! dar daca tot vedem pareri despre meci sau echipele
favorite a celor ce trimit mesaje,poate ANTENA 1 SI GSP,reusesc sa
afiseze si SCORUL partidei!

Sorin Chiru  •  20 martie 2009, 14:07

Banda de sms-uri, care este, intr-adevar, semn al lipsei de civilizatie, poate fi indepartata temporar: pe telecomanda aparatului dvs veti gasi un buton de reglare a dimensiunii imaginii (PICTURE SIZE), care trebuie trebuie comutat nu pe modul 16:9, ci pe modul ZOOM. Este adevarat ca mai pierzi putin si din restul imaginii, dar macar poti scapa de chin…

O alta dovada de lipsa de bun simt din partea realizatorilor transmisiei: nu se afiseaza in permanenta scorul intr-un colt al imaginii, asa cum poti vedea la meciurile transmise din campionate mult mai serioase, cum ar fi cele din Anglia sau Italia, acolo unde se joaca fotbal, nu bambilici. Explicatia: carevasazica domnii de la regia de transmisie se gandesc ca, in absenta scorului afisat in coltul ecranului, eu voi sta lipit de sticla TV-ului pe transmisia lor, nemaiputand nici macar sa respir pana aflu scorul. In schimb, daca as avea scorul afisat in permanenta, eu as jongla cu telecomanda intre diverse canale, petrecand doar cateva secunde pe transmisia lor. In realitate, meciurile din Liga I sunt, cu cateva exceptii, atat de slabe incat nu merita sa imi pierd vremea urmarindu-le. Sunt chiar atat de slabe incat am ales sa raman cu UPC, desi am RDS/Digi prezent in blocul in care locuiesc. Ar trebui sa fiu destul de idiot sa ma mut pe Digi sau RDS, pentru niste amarate de meciuri, in conditiile in care – alta greseala facuta de „profesionistii” de la GSP TV – sa ma mut pe Digi inseamna sa sacrific din placerea de a urmari alte canale tv mult mai interesante: desteptii de la Digi transmit cateva canale gen NatGeo sau Discovery sau Cinemax cu coloana sonora in maghiara !!! Felicitari, domnilor! La mai multe „succesuri” ! 😉

UPC  •  20 martie 2009, 14:14

De ce a dat RDS atatia bani pe transmisii? Pt. ca microbistii s-au uitat f mult in 2007-2008, dar asta pt ca au avut ce sa vada (7-8 meciuri pe etapa!). OK, acum toti clientii UPC or luato in muf a, dar asta nu e rau doar pt ei, e rau si pt RDS&A1 pt ca scade interesul fata de fotbal. Daca nu vezi… ce te mai intereseaza?

Ion de la Chiuiesti  •  20 martie 2009, 14:43

Mii de multumiri!

Doamne ajuta!

John Doe  •  20 martie 2009, 15:01

Tolo, ai mai scris despre treaba asta si tot nu s-a facut nimic!

Antena 1 si GSPtv demonstreaza ca sunt cam de nivelul OTV, desi ei pretind altceva!

Nu mai are rost sa vorbim de faptul ca nu stiu, repet: NU STIU!, sa puna un amarat de scor pe ecran, dar cand pretinzi ca faci transmisii de calitate (nu e adevarat, se fac transmisii ca la TVR inainte de ’89) si tu dai pe Ionela care-l iubeste in biiiip pe Costel sau cand vezi mesaje de tipul „H-ai cfr si u-a Craiova!” e clar ca numai premium nu este!

Las la o parte faptul ca in Anglia, Germania, Spania, Franta sau Italia poti vedea si numarul de fire de iarba atunci cand s-a produs sau nu contact sau daca e offside sau nu! La noi se plaseaza o camera la Buzau si se filmeaza meciul de la Urziceni, dintre Unirea si Farul!

Cand ma gandesc ca la transmisiile tv de Formula 1 din sezonul asta se va baga grafica cu traiectoria corecta in curbe sau strategia la boxe, iar noi nu reusim sa scoatem o banda de aberatii si sa punem un scor pe ecran! Si mai pretindem ca fotbalul nostru este unde este! E, eu zic ca daca s-ar face o transmisie profesionista am vedea si la noi alt fotbal!

Pe undeva ar fi putut fi de inteles!***Pacat!

Radu Vasile  •  20 martie 2009, 15:11

Anul trecut erau 5 televiziuni care transmiteau meciurile si nu ramanea nicio partida netransmisa , nici un fan nu era privat de bucuria de a-si vedea echipa favorita evoluand in direct indiferent de gradul de interes cu care era etichetat meciul respectiv. Acum , suporterii din Iasi, Bistrita, Medias sau Buzau trebuie sa asculte finalurile de partide la Radio, pentru ca trustul Intact si Rds au platit o suma fabuloasa pentru a putea ascunde fotbalul de iubitorii sai. Daca tot nu se transmite Iasi-Bistrita , de ce se joaca azi, si nu sambata sau duminica? De ce n-ati oferit drepturi de televizare pt. optiunile 7 si 8 altor televiziuni? Cine are de castigat din faptul ca meciurile raman netelevizate? Si sa nu dati vina pe liga pentru ca tocmai de aceea ei au programat meciul vineri. Numai ca motanul e si el in criza si nu-si mai cheltuie banii pe transmisii care n-aduc audienta. „Mai da-i *** pe moldoveni si bistriteni”.Nu trimite FELIX vreun Buzarin tocmai la Iasi sa plictiseasca microbistii pentru 0,01 rating. Economia la antene tre sa-nceapa cu fotbalul.

Comentează