Puţim

Sînt mai bine de cinci ani de cînd Ioan Becali l-a făcut „nespălat” pe Grigore Cartianu, în studioul B1TV. Ziaristul nu era nespălat, doar asudat. Pentru că venea de la muncă. Şi se ducea apoi, în creierii nopţii, la muncă.

vineri, 13 februarie 2009, 9:50

Sînt mai bine de cinci ani de cînd Ioan Becali l-a făcut „nespălat” pe Grigore Cartianu, în studioul B1TV. Ziaristul nu era nespălat, doar asudat. Pentru că venea de la muncă. Şi se ducea apoi, în creierii nopţii, la muncă.

Am auzit că se transpiră şi la cazinou, dar doar de la sume fabuloase în sus. În rest, e doar cald.

În această seară, Ioan Becali a făcut o scenă asemănătoare, insultîndu-l pe Emanuel Terzian, realizatorul sport.ro. A plecat din studio, iritat şi aruncînd microfonul către jurnalist.
Nu i-a mai spus că pute pentru că se subînţelege. Eu, Manolo, Grigore, ceilalţi, dumneavoastră puţim. Avem dezavantajul de a fi angajaţi la sereleuri, la esauri, în companii, fabrici, uzine şi pe taxiuri.

Spre deosebire de noi, ăştia care umblăm cu stick-ul după noi, ca să mai îmblînzim din evidenţa jegoasă că muncim, Ioan Becali se ocupă cu off-shoreuri. De unde şi mirosul. Izul. Aroma de bani care se plimbă încet, sub foşnetul valurilor. Asta e, puţim!

Comentarii (302)Adaugă comentariu

Valiza  •  14 februarie 2009, 19:44

Articolul e bun.
E insa prea putin, pentru ca e doar un geamat de protest al unui om
neputincios, calcat pe grumaz. Geme si el dupa ce talpa s-a dus in voia ei.
Grumazul calcat, ramane tot calcat si asta am aflat de la dvs. Putin.

Dumneavoastra, domnule Tolontan sunteti, poate, cel mai putin obedient
(in afara de dl. Topescu) jurnalist sportiv si apreciez asta foarte mult.
Din pacate colegii dumneavoastra nu sunt asa.
E un „dublu”, de pilda, la gsp.tv la „Contraatac” care au fost
facuti „prosti” de Gigi Becali si insultati prin tot discursul sau.
A doua zi, cei doi erau usor lingusitori pe langa omul cu valiza,
care, invitat de cei doi, ne invata iarasi ce e cinstea, moralitatea,
corectitudinea, etc. Ipostaza de ligusitori s-a repetat, apoi s-a
repetat cu Mitica, care ne explica de la un timp inisitent cat de cinstita
e afacerea cu valiza. V-am dat doar cateva exemple, dar le gasim si la
altii care rad de poantele grosolane, tampite, „m-ati inteles?!”si le gasim
si in presa scrisa.
Din asemenea obediente apar si monstri inculti pe care ii vedem in fiecare
zi, pentru ca voi asta ne dati. Acesti **** sunt creatia acestor
vremuri si ei exista (i-ati facut sa se creada mari romani, sarmniiridicoli
si penibili, stralucitori doar intre ei in ii-uri si ce *****) dar nu
trebuie sa-i si vedem ca mari sfatuitori ai neamului romanesc.
Asa ceva nu vezi in alte tari. Nu se dau banditii pe ecran, decat la
arestare si, uneori, la tribunal.
Nu aduceti needucati in studio si nu veti fi jigniti. Cine se baga in
tarite…

Articolul e bun, dar e doar un geamat de grumaz, calcat in sila de o talpa
de bisnitar.

Demascati hotiile si infieratile! Aveti mai mult curaj!.
Daca v-a adus soarta in presa, faceti-va datoria!
Sa nu vina vremea, cand, privind inapoi, sa ganditi ca ati ratat o posibilitate
ce nu e data oricui. Sriind maculatura si promovand semidocti, mitici
si alte tipuri de off shore la gandire, ajungeti lunar la casierie (OK!),
dar nu sunteti nicaieri si nu ramaneti nicaieri.
Salut!

FLA  •  14 februarie 2009, 19:47

va meritati soarta!!!!

Red  •  14 februarie 2009, 20:48

Acum exista sansa si dovada ca asemenea indivizi sa dispara definitiv din viata sportiva si sociala.
Ma uitam la TV si nu-mi venea sa cred ce tupeu avea Becali. Cred ca 98% din populatia Romaniei e oribilata de acesti becali si nimeni n-ar regreta disparitia lor din sport.
Altfel nu facem decit sa ne zbatem in mocirla cu miros de parnos.

Liviu  •  14 februarie 2009, 21:19

Stimate dl.Tolontan,
Articolul postat miroase a „non combat” si merge pe logica „bine ca nu mi s-a intmplat mie”.
La cate emisiuni participati alaturi de conducatori de club sau de federatie si liga n-as fi atat de sigur ca istoria nu se poate repeta? **** Tot cu ironii fine ii veti raspunde pe blog.
Sunt curios daca grupul de presa din care faceti parte si mancati o paine alba s-a solidarizat cu actiunea grupului concurent si daca ati pus mana de la mana sa solicitati sprijinul CRP si al CNA.

neamtu’  •  14 februarie 2009, 21:32

TOLO, tu esti?

…nu cred ca aceasta intamplare va trece neobservata in lumea civilizata…
de varul lui ,,ursu gigi becali” au ras si pinguinii de la polul sud!
Noi nu trebuie sa fim ,,sclavii” acestor bisnitari ,Tolo!Voi sunteti de vina pentru publicitatea lor!Gestul lui de a scuipa este din trecut !…Asa facea daca i se baga cineva in fata la randul de la cinematograf!PRESA TREBUIE SA IA ATITUDINE!ASTEPT RASPUNS!
p.s. dACA AR FI DUPA MINE 10 ANI DE PUSCARIE AR FI PUTIN!…

silviu  •  14 februarie 2009, 21:36

voi i-ati inventat voi sa-i suportati.
as putea sa detaliez dar ce rost are, ca doar voi puteti sa criticati de
criticile aduse voua nu tineti seama.
deci…. voi i-ati voi sa-i suportati si ratingul asha se face.

sper ca macar acum cineva sa ia atitudine.

Marius  •  14 februarie 2009, 21:53

Oamenii ca rasa lui Becali au impresia ca li se cuvine totul si ca ei sunt cei mai cinstiti si nu au facut niciodata smecherii. S-au imbogatit din munca cinstita si afaceri legale, au avut noroc, atata tot. De ce oare lumea are impresia ca ei fac smecherii si fura. „Sa va fie rusine ca va ganditi la asa ceva :))”. Oameni de teapa acestui nesimtit de Ioan Becali nu merita nici macar un scuipat, atat de josnici sunt. Se vede clar ca a fost atins la o coarda sensibila, de aceea a rabufnit. -Domnule Becali, si eu muncesc cinstit, asa cum vreti dvs sa lasati impresia, si din pacate pana acum nu m-am imbogatit! – Imi puteti da o reteta a succesului?
Pentru Catalin, toata stima care i se cuvine si nu numai lui ci si celorlalti care au curaj si taria sa spuna lucrurilor pe nume.

c. cattany  •  14 februarie 2009, 21:56

daca sunteti profesionisti si oameni de caracter,timp de 10 ani ignorati clanul sicilienilor, cei 3 becali. i/ati crescut, cultivat, promovat in detrimentul valorii, competentei,constiintei.locul bisnitarilor ce te judeca dupa pantofi,sub obladuirea, tainuirea si favorizarea de catre frf si lpf de 20 de ani.adunati scandalurile vazute si nevazute cu cei 3 mafihoti, de la transferuri la blaturi, de la transferuri si jocuri de noroc si va veti ingrozi.fara mas/media si obladuirea mas/mediei acesti bisnitari trebuie trimisi la racoare la cit tupeu, aroganta si furaciune au savirsit de 20 de ani.parchetul trebuie sesizat, iar frf si lpf desfiintate.

daniel  •  14 februarie 2009, 22:00

I-ati facut mari,de mult lumea va roaga sa nu mai dati mizerii.Vrem tiriac belu bitang nicolae badea muresan foste glorii pt ca sa devina idoli pt copii nostri faceti reportaje cu centrele de copii putine cate sunt ele pt ca copii sa mearga la sport.Respect pt cartianu si ivanovici care au spus adevarul dupa meciul cu olanda apoi au disparut de la digi tv..Ati spus ca raul e stefan de la ceahlau dar ala sa indreptat a facut si stadion de cl si un oras frumos si curat dar el era raul cel mai mic nu a luat campionate blatuite sau a vandut jucatori pa sume mai marietc..invitati sportivi romani ce activeaza afara cu succes dar vii nu le descoperiti succesele sportive dupa ce mor -8-marian cozma-.I Uefa ia dat un galben si ia retras licenta voi datii rosu la tv.Mult respect pt victor becali stofa de impresar nul auzi ca se cunoaste cu x sau y din fotbalul mondial nu da informatii false nu vorbeste urat.

Tiq  •  14 februarie 2009, 22:04

Câte mesaje am lăsat atât pe site-ul lor şi pe site-ul gsp-ului, referitoare
la faptul că îi promovaţi în exces pe aceşti aşa zişi oameni de fotbal,
numai eu ştiu. De multe ori chiar v-am acuzat însă întotdeauna m-am exprimat decent,
unele mesaje au şi dispărut după moderare! Poate vă deschideţi puţin mintea,
voi cei din mass-media şi nu ne mai intoxicaţi cu asemenea ****, poate
că vă veţi întoarce faţa spre sport într-un mod mult mai profesionalist, sunt
multe lucruri mult mai importante de analizat decât caterinca şi grobianismul…
Baftă!

mircea  •  14 februarie 2009, 22:12

Acum ceva timp ,parca Dl.Cupen a scris un reportaj in care povestea cum Ioan Becali , cu o trupa de nemernici ,pe langa alte smenuri in Germania a intrat in casa unor nemti **** le luau banii oamenilor.Pe langa alte povesti cu ceasuri false , smenuri etc asta suna teribil de urat .Auzisem ca Becali a deschis proces impotriva lui Cupen.Vreau sa stiu daca isi mai aduce aminte cineva de povestea asta , daca imi aduc aminte bine , daca colegii lui Cupen au avut o reactie oficiala si cum poti sa vorbesti cu un om care se ocupa cu asa ceva .

cititoare  •  14 februarie 2009, 22:18

Presa are invitatii pe care-i merita! in ultmii 15 ani as zice ca presa a involuat (s-a tabloidizat infiorator) in timp ce invitatii s-au mai ‘spalat’, parfumat, accesorizat! adica acest giovani, vai steaua lui, se comporta cit poate el de bine, si da rasoale numai la 2-3 invitatii din 10! Vina e a moderatorlui ca-l invita! E vina lu Dl Terzian ca a fost lipsit de reactie! trebuia sa fie pregatit, ca era clar ca daca il calca pe invitat pe coada, iese cu injuraturi. La fel si dl Cartianu, o ia cu judecata si avocatii ****! Pai daca tot te bagi in laturile porcului cu asa invitat si interlocutor, pai atunci tre sa fii pregatit sa lupti cu porku cind vine sa te manince!

dandana  •  14 februarie 2009, 22:18

Ceea ce am citit in articolul dv. ma face sa va urmaresc pasii in continuare. ma tot intreb in ce directie veti merge? Si nu pot sa nu raspund ca e una si singura: tot spre senzational! Presa romanesca traieste doar de pe urma cererii masive de senzational. Asa ca, daca nu vrei sa dispari trebuie sa te angrenezi in aceeasi mizerie. De vina sunt cititorii, evident si apoi ziaristii care nu POT si nu DORESC sa cotesca la unison. Tipica unitate romanesca!

horia  •  14 februarie 2009, 22:23

eu ca medic rezident pe ORL sunt scuipat cel putin la fiecare 2-3 zile. si cu toate astea continui sa imi fac treaba zilnic si sa nu ma lamentez atata, si pe un salariu de doar 10 milioane nu pe sute de euro cum iau ” intelectualii” din televiziune. oricum ei i au creeat pe becali si familia, nu au decat sa suporte acuma fara sa mai comenteze.i ati ridicat in slavi, curatati va de scuipat acuma.:)

romania inedit  •  14 februarie 2009, 22:29

Sunt fel de fel de ziaristi , dar Emanuel Terzian nu merita asa ceva pentru ca este un ziarist corect si competent !
Daca ti se intampla dumitale o chestie ca asta , cum ai fi reactionat ?

armada  •  14 februarie 2009, 23:43

**** pe care colegul d-vstra a primit-o in fata va face probrabil inconjurul planetei !! Sa ne mai miram de ce ne face lumea **** !

ando  •  15 februarie 2009, 0:07

CATALIN !!!
Voi i-ati facut ceea ce sunt !!!
NU vezi ca toata lumea va acuza de asta ?
NU MAI PUBLICATI TIMP DE 4-5 ani NICI UN RIND DESPRE BECALI, BORCEA, MITITI
CU, etc.
EU nu mai cumpar gsp de 2 ani din cauza lor, dar daca reveniti la S P O R T ,
o sa-mi fac abonament..
NIMENI NU-I VREA , DE CE NU INTELEGETI ODATA ASTA ?

iulia  •  15 februarie 2009, 1:08

NO COMMENT !!! Voi sunteti singurii vinovati…nu cautati in alta parte…

FOTESCU  •  15 februarie 2009, 1:31

frumos articol ca toate celelante,ar trebui sa nu i mai bagati in seama pe becalistiiiiii deloc,niciodata ne fac de rusine,si asa gigi ne a facut destul,ajunge,cred ca s a umplut paharu de mult,renuntati la becalisme,sunt alti in fotbal care merit sa fie intrebate,nu becaliiiiiiiiiii,ajunge. VA MULTUMESC

austrian  •  15 februarie 2009, 7:03

Tolo,vroiam mai mult de la tine,scoate acesti ***** din televizor si din viata sportiva,te rog,sunt socat de tupeul ciobanului asta

Pentru DeNiro din Carpati  •  15 februarie 2009, 8:44

Buna dimineata,

Am vazut aseara la TV ca cei de la sport.ro nu il vor mai avea invitat la nici o emisiune a trustului MediaPro, voi cei de la GSP ar fi bine sa le urmati exemplul si nici macar la stiri sa nu mai vorbiti de Ioan Becali.
Acest golan influent care a lovit un copil cu masina si nu a patit nimic, deoarece i-a mituit pe toti, procurorii ce fac?
Pana si un copil isi da seama ca acesti mafioti(ex. Ioan Becali, Victor Becali, Gica Popescu si alti…..) care fraudeaza statul, ar trebui sa stea dupa gratii.

ady  •  15 februarie 2009, 8:59

Ironia fina este buna pentru cine o intelege . Singura replica coerenta pe care o puteti da este aceea de a nu mai mediatiza SUB NICI O FORMA membrii familiei Becali nici voi nici grupul concurent. Si asta inseamna ca nu trebuie sa-i mai filmati cand se dau jos din masinile cumparate cu banii care trebuiau platiti ca si taxe catre statul roman etc . Butoiasele astea din familia Becali inculte si primitive ar trebui sa ramana in curtile lor pazite de oameni de ordine . Dar pentru asta ar fi nevoie ca si breasla ziaristilor sa fie una de onoare . Ramane de vazut .

s-am praz  •  15 februarie 2009, 10:01

22 decembrie 1989,iti mai aduci aminte,tolo?
de Craciun ne-am luat ratia de libertate!
a fost in zadar,tolo?

BOGDAN  •  15 februarie 2009, 10:03

Pai bai tata, doar voi i-ati facut cunscuti! Dupa toate evenimentele mai mult
sau mai putin sportive le dati telefon sa raspunda in direct si sa ne dea
lectii de moralitate si deontologie. A fost chiar culmea Antena 1 care ne-a
prezentat la stirile de la 19 cum verii Becali au fost la catafalc la bietul
Marian Cozma si au depus o coroana de flori ! Pai in conditiile in care voi
prezentati asemenea stiri, ce pretentii mai ai Tolontane?

vali acu  •  15 februarie 2009, 10:04

Bine ar fi fost ca in locul lui Emanuel sa fi fost realizator Andrei Gheorghe

maca  •  15 februarie 2009, 10:14

garantez ca daca renuntati la ei va dublati ratingul.ne-am saturat

eu  •  15 februarie 2009, 10:38

Da, domnule Tolontan, aveti dreptate: putim! Putim cu totii! Pute tot in tara asta! Chiar si starea vremii pute. Astia suntem. Un neam de imputiti care lucram pentru a ne achita facturile la banci, pentru a ne imbraca pieile asudate si pentru a ne educa copii prin scoli. Noi nu avem palate poleite cu aur, noi nu avem Rolls si nici ceas de firma. Noi avem doar bunul simt. Stiu, aveti iar dreptate: si bunul simt pute fiindca nu se asorteaza cu miresmele parfumurilor fine italienesti sau frantuzesti. Noi nu intermediem oameni ca pe niste vite. Noi nu luam comision pentru numele lor. Nu. Noi suntem fraieri. Suntem fraieri pentru ca mergem la munca si facem un ziar, suntem fraieri pentru ca mergem la munca sa facem oamenii bine, suntem fraieri pentru ca platim taxe si impozite si de ce nu, hai sa fim corecti pana la capat, suntem fraieri pentru ca mai suntem in Romania. Noi nu trebuie sa punem intrebari despre milioanele facute pe intuneric si fara a fi declarate, noi nu trebuie sa intrebam de ce suma de transfer este mai mare decat cea declarata si de ce impozitul platit e mai mic decat cel real… nu, noi nu trebuie sa intrebam nimic. Noi trebuie sa muncim ca sa ne platim daravelele si ca sa fim jigniti de cei care au sarit peste anii de educatie, dar care au avut privilegiul sa faca bani pe seama noastra. Asa se intampla domnule Tolontan, cand bisnitarasii de, au ajuns oameni de afaceri. Asa se intampla cand cei care ieri vindeau in Italia ceasuri contrafacute ca fiind originale, au ajuns azi sa intermedieze contracte de munca. Dar cine suntem noi, cei de aici, ca sa punem intrebari? Ce drept avem noi? N-avem niciun drept. Prin urmare… cainii latra, ursul trece.

valentin  •  15 februarie 2009, 11:02

Comportamentul lui ioan becali, dar si al altora, e binecunoscut. Dar, Zeul Rating cere sacrificii, neh? Daca vrem sa aducem ofrande respectivului zeu, atunci acceptam sa ne scuipe si sa putim, maestre. Daca nu, realizam discutii civilizate, se poate si in contradictoriu, cu personaje care nu vindeau facaturi de Rolex pe strazile din Italia. Prin urmare, mi se pare absolut normal cre li s-a intamplat celor enumerati. A fost alegerea lor de a intra in platou cu asemenea pitecantropi, chit ca, cel mai probabil, invitatia a venit din partea producatorului (nu stiu daca Terzian este si producator, mea culpa, daca am dat cu oistea-n gard).

zoltan  •  15 februarie 2009, 11:24

Va meritati soarta. Voi sunteti cei care in loc de stiri sportive scrieti
despre piticii astia cu bani multi.

corneliu popa  •  15 februarie 2009, 11:41

Un om se comporta dupa gradul de educatia primita! Oare are si mass-media partea ei de vina? Se pare ca da! Daca intrebi pe cineva daca asculta Bug Mafia pentru un chestionar, iti va raspunde ca nu, dar in particular, acsa intre patru pereti asculta asiduu! In epoca de pionerat mass-media a „cultivat”, pentru bani si audienta, tot felul de parveniti si aventurieri Oameni cu bani care dictau „tonul” in mass-media! In afara de asta cei din mass-media, o spun cu aprere de rau, sunt deasupra Legii! Ei pot sa faca orice, ei nu sunt pedepsiti, penalizati personal (CHA-ul a mai amendat televiziuni) nu li se cere socotela! Au un puternic simt al castei (gastii) In presa sunt oameni proveniti de la Viata Studenteasca, Sportul rosu (parca dl Dragomir a fost patron) si noi venitii, care asculta orbeste „in comenzi” de la „vetereni” Mas-media, in general, daca ai o parere opusa valului nu te”promoveaza”, nici la televiziuni, nici in ziare si mai nou de pe bloguri te sot ca pe o masea stricata!! Degeaba incerci sa scrii elevat, argumentat, daca „nu servesti” scopuli LOR, esti scos din ecuatie! Mass-media este formatoare de opinii! Ma uit la cele trei Antene! Este clar in primul rand este injurat presedintele tarii, dar sa auzi, macar pentru credibilitate, o consoana de rau pentru Familia Voiculesu, never! Si atunci cei amarati, normal ca oile, isi formeaza o anumita parere, dar daca ma duc intr-o zona unde nu sunt televizoare. sa zicem la tara, sau nu se prind Antenele, vad oameni care il apreciaza pe presedinte si nu-l cunosc pe domnulVoiculescu si familia! Atuci intelegeti de ce PC are un scor asa de mic in alegeri? In mass-media este o unanimiate ca pe vremea comunistilor! Noi am dori o diversitate de opinii si pareri sa apara in mass-media, cum este in viata! Altfel va suparati daca va acuzam de „comenzi” de la patroni si politicieni! Numai ieri ce a declarat presedintele tarii ca George becali a fost indepartat prin alegeri de a accede in Parlament pentru este catalogat extremist! Nu trimeti voi prin mesajele pe care le trimiteti catre cititori si telespectatori „o unda verde” catre Comisii, Arbitrii, Federatie? Blamez si cred ca toata lumea este de acord ca comportamentul lui Goivani Becali este de neadmis! Insa vedeti ce semanati! Vant semanati, furtuna veti culege!! Fiti si voi, echidistanti! Scrieti o stire dupa ce o aveti confirmata din trei surse! Pedepsiti si voi colegi de breasla care sunt banuiti sau acuzati de „interese personale}, santaj sau superficialitate „intentionata!! Asa deveniti credibili! Aratati-ne ca sunteti PUTEREA PRESEI, NU PRESA PUTERII! Mai lasati orgoliile tineresti pentru chiar daca numai declarativ sunteti in slujba nostra, voi incercati sa ne convingeti ca sunteti jupanii! Putina umilinta si condescendenta n-ar strica! Si unamanunt de ultima ora!! Ziaristii crescuti si promovati la viata Studenteasca „erau crescuti insera” si erau rupti de viata, pentru ca ei serveau interesele tinerilor comunisti din Romania! Eu in locul domnului Terzian, „Manolo”, chemam in direct un echipaj de politie ca sa-l aresteze in direct!! Era si spectacolul mai mare sau procedam, daca aveam sange-n… instalatie, ca Andrei!!

Adrian  •  15 februarie 2009, 11:47

Ai mare dreptate domnule Tolontan.”Putim”.Poate ar fi timpul sa va spalati de aceste personaje.Ca toata ziua va murdariti cu ei si peste tot apar.Nu exista stire in care sa nu ne murdariti de ne murdariti cu aceste personaje insipide si sa prezentati adevaratii actori ai sportului si anume sportivii.Si sa ni-i prezentati cand sunt vii si pentru performantele lor,nu dupa ce pleaca dintre noi.

repyx  •  15 februarie 2009, 12:19

as vrea sa vad si eu ACUM verticalitatea celor de la GSP. sa anunte public „Începând de astăzi, fostul agent Ioan Becali, inculpat in dosarul transferurilor, nu va mai apărea în nicio stire media a grupului INTACT” . aveti obraz si demnitate domnilor? sa va vedem

Sara  •  15 februarie 2009, 12:38

Maine, probabil, o sa-l vedem pe Giovani la „Nasul” sau la OTV unde v-a spune ca a fost provocat.
Si ca pana la urma NE IARTA.

Sanlyan  •  15 februarie 2009, 13:21

Acum doua seri am asistat, oarecum socat, la emisiunea „Informatia”, unde gazda, Emanuel Terzian, un jurnalist al noului val, de altfel civilizat, cu mult bun simt si cu un ton decent, l-a avut ca invitat pe fostul bisnitar-impresar Ioan Becali. Reprezentant de seama al parvenitului post-comunist, acolo unde se avanseaza de la bisnitar-plutonier la nesimtit-maresal. Cu toate incercarile de a evita etichetarea personajelor de acest calibru sub limita decentului primatelor, ma simt nevoit sa ma alatur campaniei anti-Becali initiate de trustul Media Pro, salutand totodata curajul acestora de a pune capat marlaniei si proastei-cresteri care a invadat peisajul mediatic romanesc.
Supranumitul „Giovanni”, un cognomen de respectabila etimologie italiana, auto-atribuit prin fals si uz de nesimtire crasa, si-a permis sa jigneasca si sa scuipe, asa cum probabil o face si acasa, pe motiv ca Manolo si-ar fi permis, vezi-Doamne, sa aminteasca de anumite fraude off-shore comise de invitat.
Re-citind de curand „Ghidul nesimtitului”, o carte de capatai pentru clanul mai sus amintit si totodata o fresca a prostiei si lipsei de educatie contemporana zugravita la perfectiune de Radu Paraschivescu, am inteles ca pe langa cei descrisi acolo, un nou capitol s-ar putea numi „Nesimtitul mediatic”. Incepand cu marele Jiji si iesirile sale grobiene si terminand cu „bagabontul” de varu-sau (care probabil ca in dictionarul sau de Sampions Lig nu a intalnit termenul de vagabond), acesti reprezentanti ai subculturii au ajuns sa domine prin amenintari publice o mare parte a mass-mediei sportive romanesti.
Intrebarea fireasca ce apare este, asa cum o spunea si Tudor Octavian, de ce exista inca jurnalisti care se cocoseaza constient in fata unor asemenea ne-caractere (daca imi permiteti termenul)?
Umilinta la care au fost supusi pe rand, Lacatus, Munteanu, dar mai ales Hagi sunt exemple elocvente, alaturi de Cartianu si Terzian, ultimul adaugat in aceasta galerie a victimelor, ca acesti oameni nu mai trebuie mediatizati. Acesti oameni, daca ii putem numi asa, sunt imbolnaviti de imaginea pe care si-au creat-o, sufera grav de cultul prostiei si personalitatii proprii, nefiind in stare sa isi accepte, macar si verbal, daca nu si penal, greselile facute. Pentru acest gen de caractere, exista o singura cale – ignorarea.
Cu siguranta ca se vor gasi detractori ai acestui text, care vor spune ca Terzian a provocat si a incitat, dar mentalul colectiv se opune cu indarjire mai mult sau mai putin tacita, la stiri, sportive sau nu, care incep cu „becali a zis, a facut , a cumparat …” (folosirea lui „b” imi apartine). Acest clan trebuie sa sufere o damnatio memoriae.
P.S. Atitudinea lui Terzian e demna de laudat.

Laurean  •  15 februarie 2009, 14:07

Articol corect, la subiect si pe placul tuturor! Dar de ce s/a ajuns aici? de foarte mult timp tot cerem sa nu mai citim nimic din ceea ce intra in ziar cu numele de „Bekali”. Pe undeva, cineva spunea – pe buna dreptate – ca va meritati soarta. Eu nu as spune chiar asa, desi departe de adevar nu este, dar tratarea cititorilor ziarului sau privitori la Tv ca pe niste indivizi numai buni sa cumpere ziarul si sa inghita zi de zi „sirma bekalizata” nu este normal. Sunt atitea subiecte in sport despre care am dori sa citim, ca ne simtim intoxicati de bekalita! Dupa o lunga perioada de timp am citit AZI un ziar fara bekali (si nu merita majuscule). Poate ati inteles ceea ce trebuia inteles de mult. Iasirile necontrolate, isterice, ale tuturor cu acest nume ne provoaca repulsie. ceea ce face cel de la … (nu spun numele echipei, ca nu merita), este santaj ordinar. Timp de 4 ani a stiut, a tinut totul ascuns si acum e justitiar? are aceeasi vina cu cei pe care ii acuza el acum, daca asta o fi realitatea. Pe de alta parte, este si o palma data FRF si Ligii care asteapta ca altii (organele de stat) sa le faca ordine in curte. Desii se comporta ca stat in stat, cu puzderie de observatori, supra observatori, arbitri, supraarbitri … nu sunt capabili sa faca ordine intr/un fotbal tot mai respins de iubitorii de fotbal.

judas  •  15 februarie 2009, 14:11

nu-mi mie mila de nici un ziarist sportiv care ajunge in situaqtia nasta pentru ca voi ati facut oameni din acesti infractori

alexey  •  15 februarie 2009, 14:13

aveti macar acum tarie de caracter si iesiti toti – tot Clubul de Presa, voi cei de la Impact, cu cei de la Pro, cu ceilalti…
dati-i in judecata pe **** astia, nu-i mai chemati pe la emisiuni, nu mai scrieti despre ei, **** nu va mai uitati atat in gura lor si aveti DEMNITATEA sa nu va bucurati de ce-a patit concurenta.

milici  •  15 februarie 2009, 15:12

Giovani Becali a comis un gest mitocanesc inacceptabil.De aici nu trebuie sa tragem neaparat concluzionam ca daca Giovani spune despre cineva ca pute , acela trebuie sa fie neaparat imaculat si transpirat de munca neintrerupta cu cu laptopul in folosul adevarului.
Ce ar fi sa-i face eroi pe toti cei scuipati sau calomniati de Giovani sau Gigi Becali?
Estimp campania impotriva clanului Becali a atins cote ABSURDE , peste 40% din articolele GSP referind aceasat tema in DETRIMENTUL SPORTULUI insusi.
Culmea e ca acest fapt EVIDENT nici macar NU E RECUNOSCUT de GSP care cenzureaza automat pe cineva care afirma acest adevar.

mircea  •  15 februarie 2009, 15:36

In toata presa ar trebui sa scrieti cuvantul becali cu 3de E.BEEECALI.Tot timpul si toata presa!

sorin constantin  •  15 februarie 2009, 15:42

dimineata(15.02.2009)le-am scris si lor (banciu si terzian)exprimindu-mi dezaprobarea fata de incident dar si fata de LINISTEA lui radu banciu.este a doua oara cind il surprind pe r b cumintel-prin vara intrase gigi in direct iar r b tacea chitic.este ok ,dar cred ca ziaristul r b tre sa faca niste precizari.LE ASTEPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!altfel, tuturor le reamintesc avertismentul lui MIHAI BENDEAC vis-a-vis de emisiunile cu :nikite,gigi,giovani,marilene nitu,sexi brailence,porno pitici……………………

mircea  •  15 februarie 2009, 15:57

Tolo , am fost colegi la MF1 si te respect fara doar si poate . Te rugam sa-mi confirmi daca imi aduc bine aminte de povestea cu Johnny Cupen referitor la povestea cu jafurile lui Becali din Germania , cu amenintarile cu incendierea copiilor si cu darea in judecata .Sper ca nu doar arunci subiecte la misto si singurul tau interes e sa faci trafic pentru cresterea preturilor la publicitate .Sper.

NICU  •  15 februarie 2009, 17:23

NU CREDEAM CA ZIUA ADEVARULUI O SA VINA ATAT DE REPEDE.FELICITARI CLANUL BECALI

corneliu popa  •  15 februarie 2009, 17:48

Nea Tolontan, merci!! Nu credeam ca postarea mea va rezista! Ai vazut ca n-a facut mare tam-tam cu declaratiile mele? Este foarte bine sa fie pe blog afisate pareri diverse, de toate nuantele, asa deveniti credibili! Nu trebuie sa-si faca de cap nici „golanii” din fotbal, dar nici DNA-ul si Justitia! Noi trebuie sa va „avem” aproape pe voi, daca nu, vai de mama nostra, unde ne mai „postam frustrarile”, fara sa „mai iesim in strada”?

Jean  •  15 februarie 2009, 18:09

Becali Giovani s-a comportat absolut ordinar! Dar,…
(1) Nu cred ca intrat cu forta in studio…
(2) A fost invitat probabil pentru anumite subiecte, caci daca i s-ar fi
spusc ca va fi intrebat de coruptie nu ar fi acceptat sa fie acolo
(3) Asta e metoda ziaristilor-teleasti de a atrage lumea in capcane.
Terzian cu o zi doua inainte il suna pe Jiji sa-l intrebe ce a simtit cand
a mers la catafalcul lui Cozma (Dumnezeu sa-l odihneasca!) si-i mai stoarce
niste lacrimi lui Jiji si hop-tzop o intrebare despre cazul valiza
(4)Deci gazetarie in Romania: ziaristi-procurori, santaj de presa, birfe,
provocari, intrebari insidioase etc….si multa prostie…
(5) Cine i-a facut vedeta pe acesti inculti de Becali…presa scrisa si audio-
-video
(6) Ar mai fi multe de spus…

mihai  •  15 februarie 2009, 19:17

Hagi este vinovat ca a facut intrarea acestor **** in fotbal. Tot neamul Becali (cei din fotbal) este plin de ****. Din pacate Hagi are pe constiinta o parte din cancerul fotbalului romanesc. ***** din neamul Becali au manjit **** tot ce au atins. Fratilor, hai sa facem ceva sa eliminam **** din fotbal si din viata noastra. Ziaristilor, boicotati **** si nu-i mai chemati in emisiuni. Si nici nu mai dati stiri despre ei.

keron  •  15 februarie 2009, 20:22

Sunteti si voi de vina ptr asta, indirect. Oare sa va amintesc cate zeci de emisiuni au avut invitati persoane de genul lui „Giovani”???

Nu va mai bateti joc de noi spunand ca publicul asta cere. Nu cred ca toti vor sa ii vada pe acesti insi la TV. Voi i-ati facut mari, voi le-ati creat imaginea. Fara voi Borcea, Turcu, Ioan&Gigi Becali nu ar fi avut atata mediatizare.

Culegeti ce ati semanat domnilor. Ceea ce doriti sa ne vindeti noua se va intoarce impotriva voastra.

Sunt un stelist infocat, dar credeti ca eu doresc sa vad in fiecare zi pe jiji la TV sau in ziare? Nu, nu doresc asta. Am prieteni foarte buni dinamovosti si ei nu doresc sa mai vada pe Borcea&Turcu batandu-si joc de clubul iubit.

Avem atatia oameni mari in fotbalul romanesc, dar pe ei nu ii mediatizati atata. Ati cautat scandalul, senzationalul. Nu sunteti cu nimic mai buni decat Dan Diaconescu, macar el recunoaste asta, voi va prezentati ca fiind niste profesionisti.

Sa fie clar, nu imi pare bine ca acel om a fost tratat in halul ala, el e o victima a unui sistem creat de altii.

****
Au demonstrat ce era de demostrat. Faptul ca iubesti o echipa nu scuza faptele tale.

Sunt chiar curios ce va face acum trustul Intact, va inceta si el sa il mai mediatizeze pe „Giovani”?

jorjel  •  15 februarie 2009, 21:09

Am si eu o intrebare pentru d-voastra d-le Tolontan:A cata putere in stat este presa in ROMANIA?
Ma doare sufletul cand vad ca oameni educati si cu bun simt sunt jigniti si batjocoriti de o sleahta de semianalfabetzi cu pretentzii de minti luminate si iz de parfum de primavara.Oare ar mai fi la fel de ingamfatzi acesti indivizi daca in fata lor ar sta un ziarist cu coloana vertebrala care ar face tot ce ii sta in putere sa demasce toate mizerile si ilegalitatile facute de acesti indivizi, nu sa scrie ce masini sau unde si-au facut acesti ***** vacantele.Ei ar trebui sa se linguseasca si sa va pupe undeva, deoarece se stiu vinovatzi.Intradevar e mai usor sa faci o poza cu o masina de sute de mii de euro decat sa efectuezi o ancheta, sa aduni dovezi, sa fi amenintat,sa aratzi publicului larg adevarata fatza a cestor indivizi, aceia de infractori.Aveti in mana o putere destul de mare.Profitati de ea.Demascatii!!!!Ei au transformat frumosul sport intr-o mizerie, o mahala in care ei se simt acasa si in siguranta.Trebuie sa ne dati inapoi fotbalul curat si frumos la care tanjim cu totii.

dan  •  16 februarie 2009, 10:34

presa **** pe oricine apuca, numai pe recidivistii in mitocanie nu.

nu, becali ion nu trebuie ignorat.

trebuie tinut in afara studiourilor, dar anchetele trebuie sa continuue. mai mult, cu fiecare ocazie trebuie aratat se comporta ca un golan.

edy farul  •  16 februarie 2009, 12:47

nu ma-am mirat….am prins live,mi-am amintit de cand eram copil in fata la cinema Republica si incepea filmul iar ei ramaneau cu biletele nevandute(bisnitarii),e lumea pe care a-ti promovat-o ,la creme du la creme,cei mai buni dintre noi,nu ?,i-ati promovat si acum va speriati de ei ?!inseamna ca sunte-ti ca ei ,noi toti suntem ca ei,daca nu v-au placut dece i-ati vandut,asta trebuie sa fie pretul tirajului,asa se vand paginile ,asta e lumea noastra Romaneasca,din noroi se fac bani,a-ti promovat mizerie si culegeti banii din noroi,un admin de net poate bana un user….nici unul din voi (presa/reporteri)nu a luat atitudine,nu va lua,care e ea,? sa dispara din pagini,din stiri…..sa fie uitat……nu puteti ,vreti sa adunati bani din NOROI…..sunteti blazati de 20 de ani…..e crucea voastra…..duceti-o
p.s.nu-s reporter ,dar cand vad doar stiri din si despre bucuresti ,refuz sa cumpar PRESA,vreau sa cumpar ELOGII LA PERFORMANTA si REPORTAJE DESPE SUDOARE SI MUNCA (ce dati voi ?)…..pa pa cultura,bine ne-am gasit in piata.BA!

Andrei Dumitrescu  •  16 februarie 2009, 20:01

salutare tuturor! am vazut ca multi se asteptau la un articol mai virulent la adresa mitocanului (sunt politicos). Dar totusi….hai sa ne aducem aminte….Cine ii tot cheama pe acestia in studiouri?….Cine ii tot cauta pentru te miri ce declaratie?….Tolo, gandeste-te doar, cine l-a facut pe Becali lider de audienta la ProTV….?…Mosu’ (cine e baiat destept intelege cine se ascunde in umbra poreclei) ar trebui felicitat pentru asta… Sincer, este reprobabila toata povestea, dar poate ca si voi, ziaristii sportivi va meritati aceasta soarta. Cine este marele giovanni becali?…Un nimeni cu acte si Rolls Royce. Atat. Vindea ceasuri false pe plajele Italiei….Hai ma Tolo…asta a ajuns sa fie invitat si cautat de presa pentru declaratii….? Intr-o tara normala, cu o populatie normala, acest om nu avea ce sa caute mai mult decat in fata unui exchange cautand clientii mai fraieri carora sa le schimbe valuta….

Comentează