După francezul Boudarene, brazilianul Bilica acuză pe CFR Cluj că a vrut să-l cumpere
marți, 10 februarie 2009, 1:47
După francezul Boudarene, brazilianul Bilica acuză pe CFR Cluj că a vrut să-l cumpere
DNA nu e obligată să facă dreptate în fotbalul nostru, ci doar să strîngă probe în cazurile pe care le urmăreşte. Justiţia funcţionează la tribunal şi niciodată pe criterii geografice sau sportive.
De ce procurorii l-au monitorizat expres pe Gigi Becali, asta e altă temă. Probabil că o ştie şi patronul Stelei. Pentru că a fost cel mai uşor de filat. I-a sfidat, i-a insultat şi a continuat să susţină că face premieri cui şi cînd vrea el. Plus că el reprezintă şi un altfel de miză.
Ziarele merg un pic mai departe, tocmai pentru că ele nu adună probe, ci publică repere şi mărturii. Gazeta l-a găsit la Sivas pe Fabio Bilica, fostul fundaş central al lui U Cluj, acum fotbalist în Turcia. Povestea e relevantă. În timp ce steliştii îi contactau pe românii de la U, ceferiştii apelau la străini. Bilica e brazilian şi a fost sunat de „nişte jucători de la CFR”. Nu-i nominalizează, dar probabil că se referă la portughezii cu care Bilica vorbeşte aceeaşi limbă.
„Mi-au zis s-o las mai moale pentru că o să cîştig o sumă mare de bani”, redă fundaşul o parte a discuţiei. Varianta lui e că a refuzat şi a jucat cinstit, chiar dacă a provocat penaltyul din care CFR a cîştigat meciul şi campionatul.
Cei din Gruia neagă episodul. Logic. S-a deschis însă un nou front în războiul dureros al subteranelor fotbalului. Şi e a doua oară cînd CFR e atinsă de mărturii. Dar numai străinii vorbesc. Cînd vom afla de ce, vom mai înţelege ceva despre fotbalul nostru.
andrei • 10 februarie 2009, 1:59
e irelevant. faptul ca Bilica se trezeste sa faca „dezvaluiri senzationale”
fix acum cand Becali e in corzi, nu sugereaza decat ca banii lui Becali merg
foarte departe.
soarta • 10 februarie 2009, 2:50
Acum ati inteles? Voi, presa, trebuie sa mergeti pana in panzele albe cu povestea asta. Pe mine nu ma deranjeaza daca Steaua va fi retrogradata atata timp cat toate echipele care ai facut aranjamente sunt sanctionate. Eu vreau corectitudine in fotbalul nostru chiar daca e nevoie sa fie reconstruit din temelii. Nu se poate ca in fiecare zi sa vad ca Steaua face si drege iar Trica arunca cu zecile de milioane pe manele, dedicatii si aranjamente. Sa le fie rusine.
Andrei.COZMA • 10 februarie 2009, 2:54
Intradevar domnule TOLO , a fost lasat destul de mult subiectul Marian Cozma.SI PREA MULT> Vorbiti despre cazzul valiza, un caz care se incheie in maxim o luna si nu va fi nimeni pedepsit.
Deja se implica toata cluburile cu cat mai multe cu atat mai bine , doar nu depuncteaza toate echipele din div A, cum sa le retrogradezi pe toate.N-are sens.Acuma s-au bagat si CFR Cluj , urmeaza Dinamo , Poli si uite asa se apara unul pe celalalt.Doar fac parte din aceeasi groapa de gunoi.Pana la urma acolo se ajunge.
Bogdan • 10 februarie 2009, 3:01
Si Steaua are straini. Mai mult ca sigur ca asa ceva se aude. Probabil o fi ajuns si la urechile lui Gigi si de aceea a lansat contra-oferta cu valiza. Dar sigur nu ar fi dat acei bani. Singurul lor scop era sa distraga atentia jucatorilor de la U Cluj destul de mult timp de la banii celor de la CFR cat Steaua sa ia campionatul. Insa nu a iesit cum a socotit-o Gigi, din pacate pentru Steaua.
Ple.shit.iza 55 • 10 februarie 2009, 3:04
hopaaaaa, ia te uite ce avem aici!!!
oare ati asteptat sa bagati interviul in aceeasi zi in care Dragomir le amintea celor de la cfr eaea celor de la cfr ca nu sint ingeri ci sint *****? unde e echipa model, echipa care vrea sa revolutioneze fotbalul din Romania? a trebuit sa blatuiasca meciul cu o retrogradata ca sa ia campionatul?
acum, logic ar fi sa apara niste stenograme, sau alte dovezi, cel putin sa se inceapa o ancheta.
cit despre acest Bilica-Birlic, cred ca il mustra constiinta, eu cred ca tocmai el a fost balatul .
mai am o propunere revolutionara: caseta cu blatul FC Onesti-Dinamo, de acum vreo 7 ani, cu convorbiri publicate de actuala echipa a GSP (nu sint sigur daca erau la Prosport) asa sa se stie, chiar daca e greau sa penalizezi dupa atita timp.
***
CFRRR • 10 februarie 2009, 3:42
Da ma Cataline,la asa mari fotbalisti nu ai sanse decat daca-i cumperi!
CFRRR • 10 februarie 2009, 3:48
Pe teren nu ai sanse sa-i bati.(completare) P.S.site-ul vostru merge aiurea !!
RA • 10 februarie 2009, 4:17
Duceti-va domnilor ceferisti inapoi in C, unde va e locul.
Bogdan • 10 februarie 2009, 4:48
Pai trebuie aduse dovezi clare. Si daca ai facut o crima si te duci la politie sa te autodenunti ei nu te pot condamna pana nu aduna probe
Duda • 10 februarie 2009, 4:52
Tolontane baiatule, ia-l pe Jiji de mana si **** pana nu mai puteti dar te rog nu te baga in seama cu lucruri slabe.
In rest nimic nou sub soare, se stie cine este Jiji si de ce este capabil.
Are multi **** de partea lui.
canadianul • 10 februarie 2009, 5:13
Dl Tolontan
Ati citit afirmatiile lui Bilica, poate ca a fort contactat e jucatorii CFr ului sa joace mai moale,
nu cumva Bilica a recunoscut ca a primit si bani.Nu el a zis ca El joaca numai in teren , deci el a facul fault pe gratis numai ca sa nu primeasca prima mult stiuta si grasa de la Steaua . Deci stati un pic , el a facut un bine CFRului pe gratis, si a refuzat o prima de 70.000 de euro.
Va rog de ce nu scrieti un comentariu despre Radoi si discutia lui cu cel mai iubit om din presa Romana (G. Becali)cu meciuri aranjate.
****
Mihai B. • 10 februarie 2009, 5:49
Sunt stelist, dar Gigi merita puscaria.
Nu doar pt ce a facut sau face. DAr pentru toate extrementele pe care le mananca pe la televiziuni. Voi nu intelegeti? El e un model foarte rau pentru tineri. Cum sa iti bati asa joc de insitutiile statului??? Intr-o tara civilizata era de mult timp ridicat. Si in USA se fac excrocherii, dar nimeni nu isi permite sa apara la Tv si sa vorbeasca urat despre statul american.
un altfel de miză • 10 februarie 2009, 5:54
,,…un altfel de miză” = uitam limba romana ?…
Mircea • 10 februarie 2009, 6:01
E oarecum normal ca gsp sa caute si in dedesubtul radacinilor.Cine altcineva sa fi fost contactat (daca a fost contactat) decat cel care a facut penaltiul.Poate l-ati contactat sambata la discoteca deoarece nu-si aminteste nume, doar ca a fost contactat.Domnu Tolontan, si eu am fost contactat ! Sunt suporter U, iar inainte de meci ni s-a comunicat sa facem tot posibilul sa influentam jucatorii U ca primim bani de la Becali.Va rog sa-mi luati un interviu si va explic detailat metodele de corupere cu care lucreaza Steaua.Astept invitatie !
Gabriel • 10 februarie 2009, 8:20
Ieri cu totii erati revoltati pe Tolontan ca a scris ca nu este vb de nimik etnic…oameni aia sau comportat mai frumos decat ne-am fi purtat noi in acelas caz …Ei unguri au stiut sa iasa in strada pentru ai aprinde o lumane si ai depune flori si omagile lor..la noi in nici un oras nu lumea nu a aprins o lumanare …doar suporteri dinamovisti au facuto ..in rest RUSINE !!! , nu stim sa fim solidari…
badea • 10 februarie 2009, 8:31
sa inteleg ca cfr nu e fata mare? :))))
toti is la fel, gigi arpi cristi george ionel etc.
Sollar • 10 februarie 2009, 8:34
*** WOW.
Nici nu stiu de ce va mai obositi. Oricate mizerii ati aduna de la diferite
echipe, Becali le face sa para imaculate. Ziarele aduna repere si marturii ..
HAHA … dati-mi o borseta (nici macar valiza) cu ceva bani si va aduc un sac
de repere si marturii. Bine ca justitia nu actioneaza doar pe baza de
„repere” si „marturii”. Valiza e o proba fizica, palpabila, intangibila. Gigi
se scufunda. Strategia atat de iubita la romani ****
a ramas singura viabila. Nu multumesc … de repere si marturii ne e plin
podul …
mariuss • 10 februarie 2009, 8:36
De ce nu a spus bilica atunci ca a fost contactat cu propuneri de blat?
ce credibilitate are marturia lui acum?
ziceti ca voi presa strangeti marturii. ok! uite o marturie:
stiu de la un jucator de la cfr pe care-l cunosc personal ca acum doi ani coroian si jula au fost cumparati de becali la meciul cfr – steaua din retur castigat de steaua.
Cata • 10 februarie 2009, 8:42
serios?????
aveti pe prima pagia un citat dintr-un individ care spune ca-l are martor pe dorinel munteanu cum ca cfr a cumparat meciul. deunazi era si declaratia lui munteanu care spune
ca s-a jucat corect.
acum, tu, in dispretul bunului simt, si a evidentelor incerci ce nu mai poti
face fiind peste puterile tale. tu incerci sa muti spotul de lumina in alta
parte! te priveste!
oare a incasat vreo suma pentru aceasta declaratie??????
loveman • 10 februarie 2009, 8:46
Nu e relevanta marturia acestor straini.
Nu exista comparatie intre ce arunca pe piata DNA-ul si ce apare in presa despre CFR.
alin • 10 februarie 2009, 8:48
numai prostii scrieti….unde a spus francezul Boudarene ca CFR le promisese banii???? s-a referit in general….iar voi, ziaristi *** ati „dedus” ca e vorba de CFR, doar doar se uita magariile stelei.
diogene semidoctu` • 10 februarie 2009, 8:50
pai cine a vazut in ce fel a fost provocat acel penalty,nu poate crede decat ca a fost cu dedicatie.sa nu uitam cum a promovat cfr,premiind pe gaz metan sa bata la pe
trosani si maiales sa nu uitam ca antrenorul mediesenilor era sabau,cel care in postura de antrenor al bistritei,a bagat echipa a doua in meciul cu cfr.
Mihai • 10 februarie 2009, 9:13
Pt andrei
Cum sa nu….totul e din cauza lui becali. E un caz clasic de hotul striga hotii. Totusi, cei de la cluj au spus adevarul- nu au premiat ci au comis tentativa de dare de mita. Premierile se intamplau cand trebuiau sa promoveze.
andrei esti varza • 10 februarie 2009, 9:17
Bilica a facut dezvaluirile astea acum 3-4 luni sau imediat dupa terminarea campionatului asa ca faza cu becali in corzi nu sta in picioare…sunt stelist si vreau ca becali sa dispara dar o data cu el trebuie sa dispara si muresan paskany copos borcea porumboiu etc…r clar ca acum il vor cu orice pret pe becali dar ca ceilalti sa pozeze in sfinti mi se pare ipocrizie pe fata
zipco • 10 februarie 2009, 9:19
interesant,dar si pe mine mau cautat de la un club mare si mi-au promis o suma uriasa de bani daca arunc cu bricheta in teren la un meci important dar eu bineinteles n-am acceptat deci va spun ca N-AM ACCEPTAT 🙂
Chefere • 10 februarie 2009, 9:26
Bine Cataline si care este „spilul”? Se intampla chestiile acestea intre jucatori si pe teren in timpul meciului cam de cand exista fotbalul modern si in toate campionatele lumii! C’mon…acum ce sa faceti si voi…prea multe stenograme cu Steaua! Ma intreb o singura treaba: De ce nu au aparut stenograme cu CFR pana acum? La ce disperare e pe „cioban” daca avea concret ceva le arunca pe piata? A…nu sunt! Doar interpretari ale altor declaratii, franturi puse cu chiu si vai cap la cap s.a.m.d. Buna treaba. Ne-ati spus practic ca cei de la U nu au luat bani in final de la CFR! A, ca au incercatjucatorii? Asta este altceva, eventual puteti pune la indoiala caracterul unor jucatori de la CFR sau U, dar in niciun caz clubul! Mi s-ar parea normal sa faceti diferenta. Si apoi, recunosc nu este moral, dar nu m-as fi simntit rusinat daca doua echipe din acelasi oras ar fi pus la cale o strategie sa scoata titlul din capitala, ASTA IN CONDITIILE in care se desfasoara la noi competitia (cu titlulri luate cu japca etc.). Intr-un campionat normal ar fi ciudat sa vezi asa ceva, asa e, dar al nostru nu e normal! Si nu din vina CFR-ului. CFR-ul a venit intr-un compionat deja canceros, iar voi stiti bine. Voi cum ati lupta cu aceasta boala?
Apoi, dar nu in ultimul rand, cunosti si tu multe exemple de noncombat in fotbal la nivel foarte inalt, Liga Campioniloir, Campionate europene si mondiale, calificari, aranjamente intre tari etc.
Nu e moral, nu e normal, nu e sportiv…iti spun doar ca nu ati descoperit roata acum!
Inteleg ce si de ce urmariti…dar balanta voi cum credeti ca inclina? In favoarea unor lucruri concrete, puse pe hartie etc. sau a unordeclaratii prin care defapt ne spuneti ca unii jucatorii au propus, altii au refuzat si acolo s-a incheiat totul…urmand ca aceeasi jucatori care au refuzat sa accepte de la Steaua? Pana la urma unde inclina balanta?
marius • 10 februarie 2009, 9:43
Acest sport numit FOTBAL pe care il joc cu prieteni in weekend, este pe cale de disparitie in viata noastra cotidiana datorita **** pe care le debiteaza lumea „buna a
fotbalului”(dragomir, sandu, becali, borcea, etc) si pe care dvs. ii publicati in ziare .
Sa va fie rusine!!!!!!!!
Dan 72 • 10 februarie 2009, 10:13
Voi stiti mult mai multe…Stiti toate dedesupturile..Stiti si de ce se trage doar pe ”turta” lui Gigi…Stiti totul…Dati doar ce vreti,cat vreti si le prezentati cum vreti…Ceeea ce inseamna ca nu sunteti nici voi interesati de vreo ”curatire”,altfel va puneati constiincios pe treaba.
vasglo • 10 februarie 2009, 10:15
Draga Tolo,
Cam mult v-a trebuit ca sa constatati ca acesti conducatori “organizati si planificati” ( in 3 ani intram in Liga 1, in cinci luam titlul national, in alti cinci jucam finala Ligii Campionilor etc), care pozeaza in oameni seriosi , integri si morali, au “invatat” la perfectie fotbalul romanesc si folosesc toate mijloacele, ba mai mult decat atat, pentru a-si atinge obiectivele.
Din acest punct de vedere nu este nicio diferenta fata de unul ca Becali. Unii tac si fac, altii striga in gura mare ceea ce fac. Tu ce preferi?
Zici ca…” e a doua oara cand CFR e atinsa de marturii”.. Uite eu iti dau si o a treia oara (sigur sunt mai multe, numai cineva trebuie sa le gaseasca, dar cine, ca DNA-ul e de la….Cluj?). E vorba de un autodenunt a lui Muresan. Iata ce declara acesta, in direct la TV, la finalul sezonului competitional 2003-2004, cand CFR promova in Liga 1, in dauna Jiului, contracandidata la promovare:
“Lupta a fost corectă din partea noastră. Sigur că şi noi am motivat financiar alte echipe, dar altceva nu am făcut”.
Inregistrarea TV a fost data chiar de GSPTV si mi-ar fi greu sa cred ca nu stii de ea.
Chiar e asa de greu de inteles ca, pe fondul tarelor comportamentale ale lui Becali, circul “valiza de la Cluj” a fost declansat de CFR, in colaborare cu FRF (care,in locul adoptarii unor reglementari clare si stricte a premierilor, care sa evite manifestarile grobiene de tip Becali, a decis sa le interzica total. Oare, Muresan s-a opus?), cu DNA-ului (care,..stim noi de ce!) si, nu in ultimul rand, cu ajutorul vostru, al presei, aflata in goana continua dupa senzational si rating.
Cum poti califica un om, conducator de club care, atunci cand promoveaza cu echipa, declara ca premierile sunt normale si legale, iar atunci cand vede ca jucand cu echipe motivate, pierde punctele avans si e pe cale sa piarda titlul, sare si tipa, in gura mare, ca e coruptie sa premiezi, cerand protectia DNA impotriva celor care indraznesc sa se opuna realizarii planului sau, folosindu-i metodele? Poate vrea ceva drepturi de autor, mai stii…
L-a auzit cineva pe Becali plangandu-se ca echipa lui a pierdut pentru ca adversarii au jucat la “sange”?
Eu unul, nu..
Poate, cu acesta ocazie, faceti o analiza adevarata asupra “mocirlei” din fotbalul romanesc si veti vedea ca autorii acestei stari sunt, mai degraba, in tabara celor cu “gulerele albe”, vorbesc “prin semne”, ca l-a telefon un stiu (sic), se intalnesc prin Austria, desigur la sky, dau reglementari pe perioade, dupa interes, etc, dacat in tabara istericilor guralivi de tip Becali, Mititelu, Iancu s.a.
oaia dolly • 10 februarie 2009, 10:16
cfrrre nu mai incerca sa dregi busuiocul !
mai bine scriai in maghiara, era lumea mai curioasa la ce-ai scris. Asa ai incercat sa ineci pestele in apa cu noi !
Ala a fost cu valiza iar voi ati facut munca de la om la om !
Este acelasi lucru pentru se urmarea acelasi lucru, cistigarea campionatului.
Problema este ca tot acest circ este un circ politic, indreptat impotriva unei victime sigure. Oierul suprem va fi martirizat iar marinarul va fi lasat la tarm dupa toata aceasta tevatura.Poporul roman se impresioneaza in fata martirilor. Marinarul si piticul sau vor iesi in curind din scena si atunci si arpy isi pierde sustinatorii.
explorish • 10 februarie 2009, 10:17
cred ca se zice „un alt fel de miza” sau „o altfel de miza”.
la subiect nu am nimic de zis.
speedy • 10 februarie 2009, 10:34
Pai vedeti voi ma atotstiutorilor asat e coruptie pt ca au incercat sa cumper
e meciul nu ce a facut jiji sa contracareze aceste practici dar cum sunteti voi
inchisi la minte tot jiji este vinovat sunteti orbi doar pt ca jiji va jigneste atunci cand gresiti
dar nu recunoasteti acesti oameni ca cei de la snlcfr sunt adevarati infractori
din fotbal nu unu care incearca sa motiveze o echipa sa joace corect chiar daca
voi o sa spuneti ca dupa ce a dat bani unei echipe sa joace corect apoi o sa-le d-ea
bani sa vanda meciul dar nu e asa pt ca atunci trebuie altii bani nu o fac moca iar cfr chiar a incercat sa cumpere meciul, sa-i premieze sa piarda nu sa castige = CORUPTIE
Xaba • 10 februarie 2009, 10:44
Nu demult, Gigi anunta cu surle si trambite, ca Dorinel i-a spus ca CFR-ul
a facut blat cat timp antrena el acolo; iar voi Tolontane, v-ati grabit sa
prezentati afirmatiile unui mincinos notoriu ca niste fapte dovedite.
Bineinteles, Dorinel a dezmintit totul.
Sunt curios Bilica cand o sa dezminta declaratia care sta la baza argumentatiei
tale.
adi • 10 februarie 2009, 10:54
Sa pui pe acelasi nivel ce v-a spus Bilica voua cu ce reiese din stenogramele lui Becali lui lui Becali e cel putin lipsit de logica daca nu chiar tendentios. Mai Tolo, **** sa incerci o astfel de echivalare nu face decat sa-ti dezvalui inca o data caracterul indoielnic de sub mantia de mare eminenta a presei romanesti. Nu uita ca in timp ce DNA a gasit o valiza cu o suma mare de bani in acelasi loc in care erau si oameni de la Steaua si oameni de la U Cluj, in cazul lui Bilica a fost pur si simplu o discutie. Nimic concret. No money. Asta arata ca foarte probabil jucatorii de la CFR care i-au spus asta au jucat la cacealma cu el furstrati probabil de tot ce auzea despre strategiile Stelei. E diferenta de la cer la pamant intre cele 2 episoade.**** eu inca mai sper ca ancheta DNA va duce la condamnarea penala a oierului ca sa-l scoata si din politica si la retrogradarea Stelei. Astfel Romania ar fi curatata de doua mari rele la fel cum s-a intamplat in Italia cu Juventus si Mogi.
Xaba • 10 februarie 2009, 10:57
Draga Vasglo,
In ce fel influenteaza castigarea titlului in 2007/2008 faptul, ca CFR-ul a
premiat adversari in sezonul 2003/2004, in liga a II-a? Iti reamintesc, atunci, c
aceste practici nu erau interzise de regulament. Pe de alta parte, daca niciodata
nu ti s-a intamplat sa ti se schimbe parerea despre ceva anume, intr-o perioada
de 4-5 ani, inseamna ca nu ai evoluat!
Argumentul cu DNA-ul Clujean este penibil! Cu logica ta pot si eu sa trag concluzia
ca echipele din provincie sunt dezavantajate constant, pentru ca mai toti conducatorii
fotbalului Romanesc sunt din Bucuresti!
Iar daca voi nu vedeti nicio diferenta intre Gigi si Arpi, atunci aveti probleme
serioase…
ady • 10 februarie 2009, 10:59
Mda e „a doua oara cand CFR e atinsa de marturii”. ***
Scuze pentru exagerare, dar a fost menita doar sa sublinieze ca o marturie nu e numaidecat un adevar. Faptele trebuiesc sustinute de dovezi mult mai puternice nu doar de declaratiile unor jucatori frustrati ca n-au putut lua banii lui Becali deoarece au pierdut pe teren, asa cum sunt Bilica si Budarene.
Asa ca las-o mai moale Tolo cu marturiile ***
corneliu • 10 februarie 2009, 11:02
Acum sunt de acord. Sa fim principiali! Vrem sa eradicam raul din fotbalul romnesc, nu sa „lucram cu metode specifice” Steaua sau pe Becali din ordin politic!! Asanam raul din tot fotbalul romnesc si de la Cluj-Napoca, Bistrita, Constanta, Galati, Vaslui, Timisoara sau Craiova sau cluburi din Bucuresti ca Dinamo sau Rapid! Politicienii isi declara averile, sunt obligati de Lege, noi suporterii ne desconspiram pe blog de apartenenta clubului pe care-l susutinem, dar revin cu marota mea, publicatiile si Trusturile de Presa de ce nu-si prezinta pe frontispiciu patronul sau ditorul? Iar ziaristii din toata mass-media de ce nu-si declara apartenenta la un club sau altul? Nu ar fi corect sa stiu si eu ca domnul Udrea este, spre exemplu anti, Steaua, poate zic? Atunci imi dau si eu seama cand citesc un material cu ce tenta este scris sau cui serveste publicarea unui matetrial, ca nu intotdeuna „obiectivitate sau echidistanta” este calitatea materialelor publicate!! Este o propunere, nu un repros!!
Decebal • 10 februarie 2009, 11:12
Conform regulamentului sportiv (cel putin), Becali a gresit. Conform regulamentului sportiv si penal, si cei de la CFR Cluj au gresit. De ce procurorii nu urmaresc si pista asta ??Nu cred ca minteau astia doi (ma refer aici si la francezul Boudellaire sau cum il cheama) pentru ca acum nu mai au nici un fel de interes, si din cate inteleg ziaristii au dat de ei, nu s-au oferit ei sa depuna marturii.
pt ady • 10 februarie 2009, 11:12
si cam ce dovezi vrei tu?nu e suficient autodenuntul a doi oameni?
radu • 10 februarie 2009, 11:13
clujul este la fel de vinovata in ceea ce priveste premierea ca si steaua..dar
mai mult cfr este vinovata de blaturi precum cele cu rapid, dinamo si bistrita
CRISTI • 10 februarie 2009, 11:14
DE CE NU SE AUTOSESIZEAZA DNA ?OARE ANCHETELE SUNT INSTRUMENTATE POLITIC?OARE
CEI DE LA CFR SUNT CHIAR SFINTI?
ady • 10 februarie 2009, 11:35
He he. Ce-mi place. Ce bine ca in sfarsit s-a mai invartit roata. Lasa domle’ sa faca DNA-ul anchete politicie si partinitoare cat incape mai ales daca cel anchetat e oierul de Becali. Foarte bine. Sa-l termine. Sa-l scufunde complet. Asa ii trebuie. Asta merita.
Lc • 10 februarie 2009, 11:41
Domnule Tolontan,
nu sunt cine stie ce jurnalist, dar acum ceva vreme publicam pe blogul meu o informatie, anume ca au existat „doua valize” la meciul U Cluj- CFR Cluj. Mai exact, banii CFR-ului au ajuns la timp si discret unde trebuia. Daca ma contactati pe mail, va dezvalui numele persoane
i care mi-a spus ca Bilica nici nu s-a obosit sa-si ridice restanta la contractul cu U Cluj, in valoare de 70.000 de euro. Or, nefiind nu-stiu-ce jucator, ma gandesc ca, in conditii normale, banii astia insemnau ceva pentru el. Daca nu l-au mai interesat, inseamna ca avea alte surse de finantare. Astept mailul…
jiji • 10 februarie 2009, 11:50
sory, e prea scarbos cazul valiza. sunt sigur ca vor aparea inca multe
lucruri pentru ca banii, nu-i asa, circula.
***
un jurnalist obiectiv ar fi mers mult si bine pe surse si daca aveai si
spirit civic faceai o pangere penala la DNA, nu-i asa?
Mi-e totuna de fotbalul romanesc, dar mi-e sila **** umana?
***
corneliu • 10 februarie 2009, 11:55
Este de notorietate, ca prin felul compotamental Becali si-a creat multi dusmani! Pentru orice in viata este nevoie de o „motivatie” Care a fost rostul, motivatia, formarii coalitiei, poate este pretentios spus, hau sa-i s-o numim cooperativa impotriva Stelei cu recul catre Becali? Aceasta cooperativa a fost creata printr-un aranjament financiar contra unor atitudinii care corespunde sintagmei”hai s-a lasam mai moale ca echipa „X” sa castige eventul! Numai ca Becali ca sa contracareze aceasta Cooperatiava, bisericuta”, care se facea la nivelul sefilor de club, fara stiinta jucatorilor, a „reinventat, pe plaiuri dambovitene, premierea” astfel „intelegerile intre conducatori „au cazut” si jucatorii au inceput sa-si apere corect sansele, impotriva „doleantelor” conducatorilor lor!! Si de aici inversunarea „cooperativei”, dusa pe plan mediati si chiar cu ajutorul politicului, impotriva lui becali, deci BANII SUNT MOTIVAREA ACESTOR LUPTE! Deci, ca sa conchidem, Becali a facut galagie, ca se auda pretul premierii la jucatori,oarecum moral, dar sigur legal, pe cand cei din cooperativa au facut totul tacit si numai infolos personal, sigur imoral (blaturi) si penal sigur! Si atunci de ce DNA-ul il urmareste numai pe Becali? Azi poate fi Becali, dar maine pot fi eu. Si nu cred ca este bine! Sa fiu bine inteles, nu ii iau apararea lui Becali, dar sigur apar niste principii, deasupra apartenentei la un club sau altul!
vasglo • 10 februarie 2009, 12:05
Ptr. Xara,
Bag seama ca n-ai inteles nimic.
Nu-i nimc, revin.
Ptr. Xara.
Vad ca n-ai inteles. Nu-i nimic revin.
Cum poti califica un om, conducator de club care, atunci cand promoveaza cu echipa, declara ca premierile sunt normale si legale ( cred ca stii despre ce e vorba..), iar atunci cand vede ca, jucand cu echipe motivate, pierde punctele avans si e pe cale sa piarda titlul, sare si tipa, in gura mare, ca e coruptie sa premiezi, cerand protectia DNA impotriva celor care indraznesc sa se opuna realizarii obiectivelor lui, folosindu-i metodele? Poate vrea ceva drepturi de autor, mai stii?..
Cand e “penala” premierea si cand nu? Nu ne putem juca asa cu notiunile juridice si, implicit, cu soarta oamenilor!.. Sa fie clar, daca in 2004, cand CFR promova in prima Liga, premierea nu era penala nici in 2009 nu e, si invers.
vasglo • 10 februarie 2009, 12:18
Draga Tolo,
Revin cu rugamintea, facuta si cu ocazia ultimului tau articol. Ce ne poti scrie despre „calificarea” de „persona non grata” in fotbal care, se pare, a fost figurat in CV-ul lui Arpi Paszkany? L-am auzit aseara pe Dragomir vorbind despre asta, dar a refuzat sa dea explicatii. Cred ca de frica DNA-ului. Dar, voua nu va e frica, nu-i asa?
Costin • 10 februarie 2009, 12:37
Acest Bilica a fost contactat in Turcia de Becali, platiti regeste, si pus sa vina acum cu aceasta declaratie. Tineti minte ca Becali inainte de a merge in Turcia a spus ceva de genul ca vor vedea cei de la CFR, ca le pregateste ceva etc. Ce sa-i faci daca il ia gura pe dinainte…
bej • 10 februarie 2009, 12:37
foarte bine, foarte bine! sa fim corecti in ziare si sa ne aruncam privirea
si in ograda vecinului…sa vedem si ce au facut cluburile urmaritoare ca
doar nu doar steaua isi dorea titlul…
vasglo • 10 februarie 2009, 12:43
Ptr. Corneliu.
Incep sa cred ca ai dreptate.
Cine se teme sa joace cu echipe motivate?
Cine se teme ca astfel de stimulari sa fie posibile in ultimele etape de campionat, cand unele echipe nu mai au motivatie competitionala (si-au atins sau compromis obiectivele), la vedere, cu taxeplatite, totul foarte bine reglemetat sportiv?..