Discuţia descoperită de Gazeta între Gigi Becali şi Teia Sponte nu rezistă în nici un tribunal din lume. Nici nu trebuie.
vineri, 6 februarie 2009, 3:38
Discuţia descoperită de Gazeta între Gigi Becali şi Teia Sponte nu rezistă în nici un tribunal din lume. Nici nu trebuie.
Există ceva mai dur decît sunetul ciocănelului judecătorului, prăbuşit înainte de sentinţă. Momentul în care microbistului îi pică fisa. Om fi noi numărători de cornere. Triburi întîrziate ale lumii moderne. Mîncători de seminţe.
Dar înţelegem. Ştim. Ne prindem. Citeşti dialogul dintre patronul Stelei şi mîna sa dreaptă şi înţelegi tot. Cu o claritate lipsită de consecinţe juridice, înţelegi tot.
Gigi e supărat că U Cluj a jucat corect împotriva Buzăului, deşi îi trimisese un pachet la un intermediar acasă. Simţindu-se înşelat, l-a pus pe Teia să recupereze darul. Pentru că Buzăul cîştigase, dar în ultimul moment, iar Clujul luptase. În termenii blatiştilor, ardelenii au mers la două capete. Nu poţi merge cu două capete cu Gigi! Fie accepţi cadoul şi te predai, fie lupţi, însă atunci adio dar!
Dialogul sună simplificat, evaziv şi lapidar pentru că ei ştiau că telefoanele sînt ascultate. Nu funcţionează ca dovadă. Dar noi, microbiştii, am înţeles tot. Pe 20 aprilie 2008, clujenii primiseră un pachet ca să nu joace cu Buzăul, iar pe 7 mai, două săptămîni şi jumătate mai tîrziu, acelaşi om le-a trimis un alt pachet ca să joace cu CFR. Asta e premierea din fotbalul românesc, pe înţelesul tuturor!
bobica • 6 februarie 2009, 23:40
P.S. : daca nu putem sa folosim stenogramele poporului in procese, macar sa
le folosim in discutii spumoase despre gasirea vinovatului in intimplarea X.
Hai noroc si la mai mare 🙂
dirk diggler • 7 februarie 2009, 12:05
Da , si noi am inteles tot: Steaua a pierdut la U Cluj cu 2-1 dupa ce a condu cu 1-0, iar la Buzau a facut 1-1 . Cu punctele astea era campioana,dar a jucat pe teren . Oamenii nu inteleg ca Europa valideaza valoarea iar Steaua e de ceva ani constant acolo. Numai Shabani Nonda de la Galatasaray valoreaza 19 mil(cat bugetul Stelei pe 3 ani).Abia astept sa nu ne mai calificam direct in grupe, pt ca numai o echipa poate trece de tururile preliminare.Steaua este victima propriilor rezultate in Europa.
soso • 7 februarie 2009, 13:07
hai sa pun o intrebare …care e valoarea stelei? cate puncte a facut ACASA in TREI participari in C.L ????
TM • 7 februarie 2009, 13:23
Tolo, suporterului nu-i va pica fisa inaintea capului.
Ca este o specie la care patima bate ratiunea si inteligenta.
Orice suporter isi va sustine echipa neconditionat, indiferent ce probe vor fi prezentate.
Daca comunistii spuneau ca religia este drogul maselor, putem spune ca fotbalul etse lobotomia suporterului.
florin • 7 februarie 2009, 13:54
Oare este de ajuns sa spui ca „gata am inteles,ne-am convins” dupa aceste stenograme?Nu cumva trebuie mers pana la capat,sa aratam lumii ca si noi „mamaliski”putem face ceea ce au
facut toate tarile civilizate.Macar acum cand ne-a venit si noua apa la moara sa facem ceva corect,sa nu mai punem batista pe tambal si sa nu mai spunem „lasa ca trece si poate nu se mai intampla”.Acum avem ocazia sa spunem ca poate veni MOMENTUL 0 al fotbalului romanesc.Acum trebuie gonit din fotbal Gigi Becali si poate nu numai el ci si cei care-l incurajaza sa faca asa.Numai daca luam o astfel de masura vom avea-sper-un fotbal mai curat.
TM • 7 februarie 2009, 14:17
Retrogradari in div C pt toate echipele implicate intr-un fel sau altul
in aranjamente ,indiferent de numele,palmaresul,suporteri,drepturi de televizare,etc…
si parnaie pt toti cei implicati!!! Cu orice risc, chiar daca asta ar insemna sa
su mai avem nici o echipa in prima liga si nici un investitor in fotbal !!!
Dar cu totii stim ca nu se va intampla nimic.Pestele de la cap…
nu intelegeti….. • 7 februarie 2009, 14:34
Nu intelegeti ultima fraza….oare nu e si invers….prima oara dai bani sa
joace corect si dupa aceea ii dai bani sa se predea in fata ta?!?Pai cat e de
usor tinand cont ca echipa e compromisa deja in fata ta luandu-ti banii in
prima faza?!?ASTA E PREMIEREA DIN ROMANIA!!!Suporterii Stelei dau dovada de
o grosolanie si o perversitate tipic ***….se fac ca nu inteleg si
o dau din colt in colt!Dar pana la urma ar trebui sa isi urmareasca adunatura
aia *** de la matineu….asa ar fi corect!Daca ma
gandesc bine corect ar fi nici sa nu mai aiba la cine sa mearga la meci…dar
nu traim intr-o tara corecta…traim intr-o tara in care oamenii sunt ca
majoritatea suporterilor Stelei…***.,coruptibili,pe.rv.er.si. si
fara pic de jena!ASTA E REALITATEA
duffy8788 • 7 februarie 2009, 14:34
de ce apar doar stenograme cu gigi…??? fiindca el face show sau doar pt ca e singurul vanat?
nu intelegeti….. • 7 februarie 2009, 14:52
Si nu mai o dati la intors cu chestii de genul:”au mai facut-o si altii”(cand
vom avea dovezi si in cazul lor vor fi judecati la fel,deocamdata nu mai co-
mentati)sau”e premiere”(nu e,dragii mei *** incapatanati,e prima faza
dintr-un BLAT,e coruptie si evaziune fiscala!punct!)si bineinteles celebrul
„dar se practica si dincolo”(nu asa fratilor,acolo se face in ultimele etape
si se face pe fata…impozabil,etc.-asta nu va duce niciodata la BLAT ca la
voi,pt ca nu e o intelegere intre doi mafioti,e o suma pe care cineva o da in
caz ca altineva castiga…si nu are urmari din astea ILEGALE in viitor)
Si acolo o poate face oricine…aici doar Steaua si mai vreo 2-3…pt ca doar
ei au „intrarea” necesara!Voi nu meritati sa fiti pomeniti nici macar in
desene animate,***!
VGL • 7 februarie 2009, 16:28
Draga Tolo,
Mi-a ajuns la ureche ca Paszkany are in CV o „calificare” de persona nongrata in fotbal, de pe de pe vremea cand CFR activa in diviziile inferiore. Ai putea sa ne dezvolti
acest subiect intr-unul din articolele tale? O fi adevarat?
simion • 7 februarie 2009, 17:45
a cata oara o apara mitica dragomir pe steaua?va aduceti aminte cand l-a luat steaua pe neaga scare era gasit pozitiv ce lobby a facut dumnealui ca neaga nu-i dopat?acum incearca din nou sa apere steaua spunand ca stenogramele sunt o facatura.daca nici acum nu se taie in carne vie nu ne vom indrepta nici odata.
alex m • 7 februarie 2009, 20:17
** articolul desfiinteaza mitul „premierilor”. incercati sa intelegeti va rog frumos , mai cititi-l inca o data daca e nevoie. stiu ca cititul nu e printre pasiunile voastre dar faceti un efort. daca tot va ia 25 de minute sa tipariti cu degetele aratatoare un comentariu jenant macar sa fie la subiect.
Schnappi, • 7 februarie 2009, 21:12
Am si eu o intrebare. Sper sa primesc un rapsuns de la autorul articolului.
Mor de curiozitate: de unde primesc jurnalistii stenoeogramele?
Sunt documente oficiale cu tzidula de la DNA, sunt scoase de o „cartita” ..?
mihai • 7 februarie 2009, 21:22
domnule Tolontan , dar de ce treceti peste urmele trecutului? A-ti uitat cum
CFR dadea banii la arbitri ca sa ajunga in liga II respectiv I? Deci va rog, da
aveti datoria de a informa si a curata footbalul , va rog treceti si de partea
a doua a baricadei…si 2 De ce nu vorbiti de Ceahlaul Dinamo de acum cativa
ani? Cand …interventia lui Maria Marinescu a salvat penalizarea lui Dinamo?
Ca pana la urma toti sunt hoti numai ca se ascund… Nu vedeti cum se retrag
toti acum ca a intrat DNA in ei?
cristi • 7 februarie 2009, 22:46
Ne-am prins.Dacă nu ne prinsesem deja.Acum tunurile pe Becali! Că mai devreme sau mai tarziu il vor prinde şi pe el. Dacă nu cu ce a facut în cazurile mai mediatizate, poate cu o evaziune fiscală ceva.Că dintre atatea valize cate a plimbat macar pentru una se va dovedi că era cu bani negrii.
cristi • 7 februarie 2009, 22:48
PS: Se apropie laţul!
Mihai Marius • 8 februarie 2009, 3:28
Pt TM : Inainte sa bagi suporterii unei echipe la categoria inculti da-ti singur 3 perechi de palme ,l-am vazut jucand si pe Lincar pe stadion si multi alti jucatori pe care majoritatea suporterilor Stelei care se duc acum la stadion nu cred ca ii stiu ,de 3-4 ani nu ma mai duc pentru ca nu am timp si nici bani de aruncat pe fereastra ,si finantatori gen Becali au fost facuti mari de a 4-a putere in stat care consuma hartie degeaba
ovidiu • 8 februarie 2009, 7:59
ciobanul tot cioban: a stat degeaba langa „sobolanul roz” ca tot n-a invatat sa fie ca el atunci cand trebuie.
si inca ceva mustele roiesc intodeauna pe langa borcanul cu miere; despre Dinamo ce sa se scrie? Sau nu se vrea, ce credeti ca numai Gigi a vorbit asa? Ziudarul ala mic si negru de la Dinamo are un vocabular mai elevat?
Sau Borcea care si-a luat bac-ul la 28 de ani?
valle • 8 februarie 2009, 8:53
este adevarat ce spui dar in ceea ce priveste tribunalul te inseli pentru ca exista unul si acela este in romania unde ciobanul va fi judecat, daca se va ajunge asa departe. tolontane uiti tara in care traesti.
mircea • 8 februarie 2009, 9:48
am „inteles” da nu pricep,e bine?
JIji BK Lee • 8 februarie 2009, 10:48
„dirk diggler Says:
February 7th, 2009 at 12:05 pm
Da , si noi am inteles tot: Steaua a pierdut la U Cluj cu 2-1 dupa ce a condu cu 1-0, iar la Buzau a facut 1-1 . Cu punctele astea era campioana,dar a jucat pe teren . Oamenii nu inteleg ca Europa valideaza valoarea iar Steaua e de ceva ani constant acolo. Numai Shabani Nonda de la Galatasaray valoreaza 19 mil(cat bugetul Stelei pe 3 ani).Abia astept sa nu ne mai calificam direct in grupe, pt ca numai o echipa poate trece de tururile preliminare.Steaua este victima propriilor rezultate in Europa.”
Tipule…***. Ce n-ai inteles din treaba de mai sus??
U Cluj a mers tot timpul la 2 capete. A dat BKLii bani ca sa se lase in meciul cu Steaua, iar altii au dat ca sa nu se lase … la scorul de 2-1 ptr U Cluj e clar cine a dat mai mult nu?
Iar cu Buzaul, acelasi lucru, doar ca de la Buzau au fost cumparati doar cativa jucatori de catre contracandidatele stelei.. nu toti… Rezultatul? Steaua a jucat ca si cum era un meci aranjat… iar aia de au fost platiti au lovit exact cand trebuia. Doar nu aveau cine stie ce rezistenta de intampinat.. :)) Cu alte cuvinte, BKLii mai are de invatat. ***… :))
Si ca sa inchei … CARE REZULTATE????
flo • 8 februarie 2009, 11:34
mai tolo,tu le intelegi pe toate,cum este posibil ca intro tara democrata sa ti se dea publice convorbirile telefonice?sa plateasca procurorii de caz sau cine le-a dat publiiiice
flo • 8 februarie 2009, 11:37
din salariul lor,nu din banii publici ai nostrii.ce daca ei lucreaza la dna,sa plateasca toti arogantii si subordonatii cum a fost si in cazul lui patriciu
flo • 8 februarie 2009, 11:39
Becali a vrut sa premieze pe „U” sa joace corect,sa nu primeasca banii de la altii sa se predea
flo • 8 februarie 2009, 11:50
de ce nu au mers procurorii sa verifice la meciul UTA-CFR daca nu e o valiza de la CFR si doar de una de la STEAUA sau interesat?in toate tarile premierea e premiere si coruptia e coruptie,numai la noi premierea e coruptie.si numai in cazul Stelei ca alte cazuri daca au fost descoperite au fost trecute cu vederea.Ei vreau capul lui Becali si o ataca pe Steaua.stati domnilor ***.vom iesi cu totii in strada,chiar si aici in CLuj santem f multi revoltati pe „metodele”dna-ului ce numai de coruptie nu se ocupa ci de teroare psihica
corneliu • 8 februarie 2009, 12:11
Si daca traducerea din aromana nu-i corecta sau daca cel care vorbeste la telefon cu Teia Sponte este Chiacu, care il imita pe cand juca la Dinamo? Aveti asemenea probe? Dar de ce a primit domnul Paszkany care prin Hotarare Guvernamentala „a primit” viitoarea Biblioteca Nationala cu terenul aferent pe un pret de nimic, parca 700 000 de euro (ca doar este la moda sa vindem viitorul, nu?)nu ar fi un subiect interesant? Sau daca domnul Paszkany plateste impozit pentru banii investiti la club sau este spalare de bani? Sunt niste intrebari la care mass-media si Justitia ar putea sa ne ofere raspunsuri,***
Manolo A • 8 februarie 2009, 12:25
e TRIST se foloseste, s-au s-a incercat sa se induca acest „DACA”…
STENOGRAMELE SUNT REALE!!! Nu exista nici un daca. Si e legal sa se publice in mass media. Dosarul intocmit de procurori este public! Asa este in orice proces.
Cei care au comis acte de coruptie clare TREBUIE pedepsiti!
ciumecul • 8 februarie 2009, 12:42
discutii,discutii,discutii… trebuiau sa apara aceste stenograme ca sa aflam combinatiile care se fac in fotbal? stelistii nu prea sunt suparati pt ca ei sunt obisnuiti cu astfel de practici ,inca de pe vremea cizmarului. niciodata nu se vor opri pt ca e vorba de bani. si cum banii sunt ochiul dracului….ma rog. gigi , esti bun,mai stai pe aici
aranburu • 8 februarie 2009, 12:44
CLASAMENT:Etapa 29
1. Steaua 65p
2. CFR Cluj 63
3. Rapid 52
4. Urziceni 51
5. Dinamo 50
6. Timisoara 50
7. Vaslui 41
8. Otelul 37
9. Craiova 36
10. Bistrita 36
11. Pandurii 34
12. Poli Iasi 33
13. Farul 31
14. Buzau 31
15. Mioveni 30
16. Ceahlaul 27
17. UTA 23
18. „U”Cluj 23
Tolontane,un ziarist deontolog ca si tine pornea de la asta,mai erau 4 etape si 8 puncte diferenta,daca castiga U,ar mai fi ramas 5,de aia nu a fost blat,la telefon Jiji poate sa zica ca l-a prins pe bin laden,justia se face pe probe,nu pe vorbe,ati vazut nenumarate filme politiste in care momentul esential era trecerea valizei de la mituitor la mituit,de la un vanzator la un cumparator de droguri,lui Teia Sponte i s-au luat cei 1,7 mil din portbagaj,de unde sa stii ca jiji nu se razgandea,ca in situatia asta.Dosarul e foarte slab,nici macar nu a fost premiere sau mita,ci doar o tentativa,procurorii nu si-au facut treaba,si acum asteapta sa il condamne presa si natangii care se uita pe jiji,ca in justitie dosarul nu are nicio sansa.
domnul q • 8 februarie 2009, 13:02
Cititorii vor sa stie!!!!!
Da vor adevarul!Arpy,patronul celor de la cfr a fost declarat persona-nongrata in fotbalul nostru.Vreau sa stiu de ce?Pardon,eu stiu,dar marea masa a microbistilor doreste sa afle.Mizez pe spiritul tau deontologic,si aici pe blog tau iti vei informa cititorii.Ne-ar,i-ar ajuta foarte mult pentru a avea o imagine corecta despre demonii de la Cluj-Napoca,care bantuie fotbalul romanesc.
Astept pretioasa informatie!
cosmin_f • 8 februarie 2009, 13:02
Ar fi interesant sa citim si o stenograma din fotbal dinainte de 89. Din pacate, se pare ca noi oamenii suntem pacatosi de la origini pana la varsarea in Marea Neagra. Probabil in Romania au fost strategi in fotbal si in anii 50, 60, 70, 80, 90, 00, samd. Categoric am ajuns la un moment cand putem curma raul de la radacina, tarziu intr-adevar, dar mai bine mai tarziu decat niciodata … Si totusi, draga Catalin pui ramasag ca si in 2020 vom vorbi despre murdaria din fotbalul romanesc, deoarece marul lui Adam il vom purta atata timp cat ne va mai rabda pamantul…
sayd • 8 februarie 2009, 13:26
Ce motivatie avea in meciul cu cfr cluj
tolo • 8 februarie 2009, 15:42
Acum am inteles tot!De ce trebuiau publicate stenogramele,pentru ca niste persoane,functionari publici ai statului,sa-si justifice incompetenta!De aceea au raspandit stenogramele in media,pentru a-si justifica esecul!Acestia stiu ca stenogramele nu au nicio valoare juridica,dar vor sa inoculeze ideea unui demers „moral”.Demersul lor asa zis moral,este de o imensa imoralitate,sa te folosesti de discutii private,pe care nu ai voie sa le faci publice,inainte ca instanta sa pronunte un verdict.Imoral si ilegal!Insa ,numaratorii de cornere,sunt fericiti au senzatia ca participa si ei la proces,s-au transformat in procurori fara rol procesual.Justitia trebuie sa faca dreptate!Daca Gigi a gresit sa plateasca cu varf si indesat!Insa actul de justitie trebuie sa fie complet pana la capat,sa plateasca si cei care,potrivit legilor in vigoare,nu au dreptul sa se foloseasca de convorbiri particulare ! Aici nu mai e vorba de o persoana,Gigi Becali,controversata sau nu,morala sau nu,este vorba de niste principii si legi incalcate cu buna stiinta – precedent creat de numaratorii de cornere,care se poate rasfrange asupra tuturor oamenilor,indiferent de ocupatie sau statut social.Acum am inteles,Becali era doar pretextul,urmeaza in curand sa citim in ziare,cine stie,poate chiar discutiile noastre,sa ne amuzam,sa ne intristam,sa devenim parte a show-lui „Big Brother”,pana la imagini sunt bune si discutiile!In toolbar-ul dna,a aparut,la rubrica „tools” – send to press!Sunt tare curios daca va fi publicat acest comment asa cum e,fara modificari,necenzurat!
dany 174 • 8 februarie 2009, 16:12
DACA GIGI A DAT BANI PT A PIERDE SA FACA PUSCARIE !!!!DAR CATI ROMANI AU DAT BANI LA DOCTORI ,AVOCATI , PROIECTANTI , FRIZERI ETC… CA SA I-SI FACA MESERIA MAI BINE ? ASA SE PRACTICA PE LA NOI. NU DAI BANI LA DOCTRI MORI IN SPITAL NU DAI LA AV. SE INTELEGE CU PARTEA ACUZATA NU DAI LA PROIECTANT ADIO CONSTRUCTIE S.A.M.D. AR TREBUI SA NE ARESTEZE PE TOTI?? DE CE SA-L JUDECE PE BECALI ? CINE OARE E VINOVATUL ? SA ARUCE CU PIATRA! CINE?
Valeriu. • 8 februarie 2009, 16:29
Nici odata ca in ultimii 5 ani nu s-a mai intamplat in tara mea -si nu nu-
mai in fotbal,atata talharie. Si pentru ca vorbim de sportul rege steaua a
murdarit impreuna cu patronul sau prin titluri si calificari necinstite in-
treg campionatul romanesc.Si aceasta cu complicitatea federatiei,a ligii,a
antrenorilor, jucatorilor,multor jurnalisti si suporteri.CE RUSINE!
Monte-Cristo • 8 februarie 2009, 18:24
Corect! Nu a fost premiere, a fost mita! Sau a fost ce vreti voi!
Dar sa incepem cu Dinamo (primavara 2003, Ceahlaul – Dinamo 2-3) care
este autoarea primului blat recunoscut oficial din fotbalul romanesc.
Si apoi sa retrogradam Steaua.
Dragos C. • 8 februarie 2009, 18:40
Mai dirk diggler,
Toata lumea spune ca Steaua joaca in Europa si ca, pentru ca au adus puncte, numai ea ar trebuie sa reprezinte Romania si, prin urmare, ar trebui sa i se faca culoar sa castige campionatul an de an…
Problema este asa: Steaua, pentru ca a adus puncte s-a umplut de bani! Nu a jucat acolo pentru Romania ci pentru bani! Pe Becali il doare in tocul de la pantofi de reprezentarea Romaniei. Daca l-ar durea asa rau, ar fi facut ceva ca Steaua sa nu mai ia goluri ca la handbal in Europa.
Prin urmare, pentru ceea ce a facut, Steaua a fost rasplatita cu varf si indesat: aproape 40 de milioane de euro in ultimii trei ani, bani de la UEFA.
Dupa aceasta logica stramba a voastra, in Italia doar Milan si Juventus ar trebui sa joace in Liga epntru ca doar ele au ajuns an de an in tururile finale, la fel si in Spania unde doar Real si Barca misca iar in Franta, clar, doar Lion poate sa castige campionatul, degeaba incearca Bordeaux sau Marseilles sa mai prinda si ele primul loc ca… nu au voie…
Pana una alta, in 3 sezoane de Liga Campionilor, Steaua a castigat 7 puncte: 5 in primul an, 1 in al doilea si 1 in al treilea. Sa mai vedem ce pot si altele. Clujul a reprezentat mai mult decat onorabil Romania in acest an, desi Gigi zicea ca nu o sa faca nici un punct si, ca el, si alti „clarvazatori”…
Mai scutiti-ne cu ideile astea… Daca va castiga campionatul pe teren, Steaua poate sa joace acolo unde decide UEFA, daca nu, va juca in Uefa sau in Antalya, amicale…
Dragos C • 8 februarie 2009, 19:05
In ultimii trei ani, Becali este cel mai mare blatist. Si atentie, daca ceilalti blatuiau sau blatuiesc cu jucatori, conducatori sau arbitri, Becali blatuieste cu seful Ligii, cu Mitica Dragomir cu tot! Mitica este cel care il acopera de ani de zile! Prin legaturile de sange care le are cu Giovanni si Victor Becali, impresari a peste 90% din jucatorii Ligii I si cu prietenia si parteneriatul in diverse afaceri cu Victor Piturca, Gigi a transformat Liga I in Liga Becali!
A creat un adevarat cartel! Ultima gaselnita a fost sa mai cumpere inca o echipa in Liga I: Gloria Buzau! Asa ceva este incredibil si nu s-a mai intamplat dupa Revolutie. Numai inainte de ’89 mai existau echipe satelit in aceeasi divizie! Mai lipseste sa isi faca propria Comisie de arbitri! De altfel, de aceea era suparat Mitica ca nu mai poate controla comisiile si arbitri! Erau singurele structuri din fotbal pe care inca nu le putea conduce Becali. Daca le ia si pe acestea, Becali are propietate deplina pe fotbalul romanesc: nationala, liga, arbitri, jucatori. Tot declara el ca daca ajunge presedintele tarii numai Steaua va lua campionatul! Si pentru ca nu a putut fraieri pe nimeni sa-l voteze, s-a gandit sa privatizeze Liga I si sa decida din Pipera cine castiga in fiecare etapa, cine retrogradeaza si cine merge in Uefa. In Liga nu se mai intreaba: Steaua este propietara deja pe locul 1….
corneliu • 11 februarie 2009, 14:57
Este chiar asa de greu de inteles ca domnul Paszkany in trecuta campanie electorala a “imprumutat” niste personalitati politice de rang inalt cu o suma importanta de bani? Pe urma nu trebuia sa se “recompenseze” fata de domnul Paszkany? Ba da!! Si atunci au fost chemati “oameni de frunte si competenti” din conducerea fotbalului romanesc si li s-a facut “aluzia” ca ar fi necesar “pentru binele de imagine al Romaniei” sa castige CFR Cluj eventul. Cu un an inainte fusesera “inselati in asteptari”, oierul dejucandu-le planul cu metode neortodoxe, dar LEGALE, pe atunci! Cand a vazut “fruncea integii conduceri din fotbal” ca este asa, “au convenit intr-un mod cu totul accidental” sa se faca o “mica cooperativa, pe dos” ca sa poata, in sfarsit, sa castige CFR Cluj “eventul. Pentru asta fost chemat antrenor Andone, el stia unde si cum “merge cooperativa” Si uite asa conducatori ca Porumboiu, Paszkany, Muresan, Copos, Iancu, Mititelu, Bosanceanu, Stan, Borcea au inceput sa joace normal, pe viata si pe moarte, in meciurile cu Steaua si au “stat capra” la CFR Cluj! Oierul s-a prins si a inceput sa “premieze”, mizand pe faptul ca conducatorii faceau blaturile in numele intelegerii lor, fara participarea jucatorilor la bani! Becali de acea facea “teatru” ca jucatorii sa auda de “suma de premiere” si sa joace si sa lupte pentru ei si familiile lor. Asta i-a infuriat pe conducatori si s-au dus la federatie, au batut cu pumnu-n masa si au facut pentru prima oara in Europa, in mod explicit, in Regulament, ca premierea este mita si se pedepseste (aici am facut eu comparatia intre onanie si act sexual!!)O prima scadenta fata de “datoria” oamenilor politici fata de Paszkany “s-a stins” Pentru diferenta de bani printr-o Hotarare de Guvern i se “face cadou” numitului Paszkany Arpad un teren si o cladire aferenta(viitoare Biblioteca Nationala cu terenul aferent, din buricul Bucurestiului) la suma derizorie de 600 000-800 000 de euro, de ce nu mie, si eu vroiam sa ma imbogatesc “moca” peste noapte?) Capisci?Pentru pledoaria de final pot aduce urmatoarele argumenteL 1, Dupa ce a castigat eventul de ce a fost indepartat Andone si adus antrenor necunoscut si cu mult sub valoarea lui Andone? 2. De ce s-a jucat in mare majoritate cu fotbalisti straini (ca sa transpire din vestiar nimic in mass-media) 3. De ce este aceasta campanie mediatica directionata numai spre Steaua recte Becali, cand stim la fel de bine cu toti ca premieri si blaturi in fotbalul romanesc au mai existat, dar mass-media nu reactioneaza (este o comanda sau au ei o intelegere cu “cooperativa pe dos”, NOI ILVREM PE BECALI, VOI AVETI SCANDAL, AUDIENTA, TIRAJE?). 4.DNA-ul de ce s-a sesizat numai la acest caz si de ce nu a dus flagrantul pana la capat? 5. La Arad DNA-ul de ce, daca era necomandata actiunea, a intrebat numai de bani proveniti de la Steaua pentru premiere si nu a intrebat pentru un eventual “blat” de la CFR Cluj?Eu sa incerc eu sa va dau o pista organelor abilitate de la SIE!! Se vorbeste la… Radio Erevan ca bani negri vin la CFR Cluj de la Loja Masonica a Maghiarilor din Canada, care prin acest club si de catre domnul Paszkany se spala! Acuzatia este grava, eu am informatiile pe “sursa”, dar nu sunt trei asa ca nu poate fi o stire, decat o barfa! Organele abilitate au datoria sa se auto sesizeze si sa verfice si sa ne comunice si noua, contribuabililor, dac este adevarat sau nu!! Imi cer scuze,aprioric, domnului Paszkany daca “sursa” m-a inselat!! Si inca un lucru! Daca mass-media da ca sursa DNA-ul, iar ei neaga ca au dat in mass-media, noi ce citim? Publicarea stenogramelor in presa mai permite folosirea lor in Justitie? De ce se intoxica opinia publica”? Ca se „gadile” coarda emotionala a cititorilor? Sa se asmuta suporterii intre ei si sa fie creata atmosfera propice in opinia publica ca DNA-ul sa-si „execute ordinul”, primit de la Politic? Acum chiar ca stiti tot, doar daca moderatorul n-o scoate de pe blog, ca nu va convine ce-am scris!
Adi A • 14 februarie 2009, 10:00
ce ai inteles dnl tototan eu cred ca nimic articolul acesta ar trebui pus intr-un tabloid nu intr-un ziar de sport normal ati inceput sa semanati cu OTV de ce nu ceri si stenogramele lui borcea sa vedem cum arata acelea sa vedem cat de cancerigen e footbalul rom la nivel de presedintii dar il pui pe gigi vin dar ai uitat ca nu facea parte din footbal inainte si deci a fost invatzat de cine¿? scrie tu ca de acea esti mare redactor sau ce esti
Acum, cînd nimeni nu mai credea | Blog Oferta de Oferte • 31 mai 2009, 10:07
[…] Acum am înţeles tot Discuţia descoperită de Gazeta între Gigi Becali şi Teia Sponte… […]
jacksparrow • 7 iunie 2009, 11:45
@soso:nush cu ce echipa tii tu dar ideea e ca steaua s-a calificat acolo pe merit asta e situatia.celelalte ce-au facut?dinamo ce face in toata istoria in cupele europene?iese din primul tur.adevarul este urmatorul:a jucat steaua prost si a ajuns in semifinalele cupei uefa, rapidul a jucat prost si a ajuns in sferturi , deci astea sunt echipele care au adus puincte… restul sunt frustrari ale unor suporteri umbriti si ei din pacate de prostia inimiaginabila a domnilor turcu si borcea.sa faca si celelalte echipe performanta in europa league ca sa poata fi si e le considerate cap de serie si atunci o sa jucam mai des in champions league si cu mai multe echipe… pana 1 alta… la dinamo se vede cel mai bine ca se fac blaturi… cand e vorba de meciuri in afara romaniei performantele sunt 0 deci e la mintea cocosului ca echipa nu are valoare de europa.problema este ca ddistinsul domn TOLO cauta mai mult scandalurile in fotbal si mai putin scrie destpe sportul in sine… pentru ca am ajuns o tara de retarzi care citesc trebuie sa recunoastem … numai scandaluri si privesc la otv.Va pasa de sport?hai sa fim seriosi… va pasa de scandalurile din sport care vand… atat!TOLO nu cred ca esti atat de ipocrit incat sa ma contrazici la ultima parte a commentului sau si daca esti nu ai nici un argument pe cand eu am ziarele de sport care sunt de rasul lumii…Sa stiti ca si voi faceti rau sportului in sine prin tot felul de speculatii si inventii stupide ca sa vindeti mai mult.deci profesionalis mul vostru ca si jurnalisti este de fapt NEprofesionalism.Ce zici de asta?