Patronul oltean s-a schimbat şi asta se vede în clasament
luni, 19 ianuarie 2009, 8:27
Patronul oltean s-a schimbat şi asta se vede în clasament
Cînd Mititelu vorbeşte puţin, echipa joacă mult. Şi invers.
Adevărul e că Universitatea a ajuns pe tiptil acolo unde nimeni nu-i dădea şanse. Nu e doar meritul lui Mititelu! Nicolo Napoli e un antrenor surprinzător, jucătorii par mult mai serioşi, dar, oricum ai lua-o, totul pleacă de la nota personală a şefului de club.Cîndva, patronul Craiovei făcea pe Winnetou din Provincie în luptă cu Bucureştiul. A mai pierdut bani şi au mai trecut ani. Azi, Mititelu nu se mai războieşte, deşi FRF şi-a bătut joc de el cu cîteva decizii stil Guantanamo fotbalistic. A răbdat, a băgat bani în echipă, a refuzat să fie şantajat de cîteva vedete de carton şi şi-a văzut de drum.
Mai mult. În stenogramele de la DNA, el apare drept cel care nu-şi vinde şansa. „Aici e Oltenia! Eu nu pot să spun echipei aşa ceva”, răspunde el, atunci cînd Becali îi cere să nu se omoare cu firea.
Poate că Mititelu va reveni la gălăgia de dinainte. Poate că se va apuca, din nou, de jignit jurnalişti sau adversari. Acum însă, dacă e să judecăm faptele şi nu omul, gesturile sale sînt cele ale unui patron decent. La alţii o fi normal, la noi se aplaudă!
adi • 19 ianuarie 2009, 20:33
da am vazut l-au repatriat pe soava crezand ca l-au prins pe dumnezeu de picior…
mircea • 19 ianuarie 2009, 21:00
ma bucur ca mai sunt jurnalisti care scriu si despre altceva decat de bucuresti.domnule tolontan,sper sa nu va supere ce am sa zic:dumneavoastra sunteti in presa cum e mititelu in fotbal,aveti pasiune si coloana vertebrala,imi pare rau uneori ca stati in studiourile televiziunii cu niste jurnalisti care se lasa jigniti de becali,stoica si mai stiu eu cine,pentru ca apoi sa faca pe interesantii cu alti oameni de fotbal.ps:inca ii mai spuneti lui basarab,domnul panduru,ei dupa 3 emisiuni ii zic PANDI.
laurentiu • 19 ianuarie 2009, 21:37
Ma numar printre cei foarte multi care au privit cu scepticism preluarea Universitatii Craiova de catre Adrian Mititelu. L-am urmarit cu mare atentie si nu pot decat sa salut schimbarea evidenta in bine a patronului echipei noastre de suflet. Acest lucru s-a rasfrant pozitiv si asupra echipei.
Si astfel am inceput sa visam frumos. Sper ca aceasta metamorfoza sa continue spre binele Stiintei si bucuria suporterilor.
Echipa noastra ne-a adus speranta in suflet iar principalul artizan, ne place sau nu sa recunoastem, este Adrian Mititelu.
Shmo • 19 ianuarie 2009, 21:53
Ce frumos ar fi o liga fara juveti !
grig • 19 ianuarie 2009, 22:05
articol f corect si unul din putinele pozitive la adresa Craiovei publicate de dvs…
marian • 19 ianuarie 2009, 22:12
mr. tolontan, sunteti formidabil, dle. tot la becali ati intors-o !
tibike • 19 ianuarie 2009, 22:41
ha! tin minte cum in urma ca multi ani, cam pe cand prelua mititelu echipa, ziceati ca cel mai bine ar fi sa nu-i mai pronuntati numele. era dezastruos. vorbea numa prostii. 🙂
acu s-a indreptat da nu ca ar fi mai om ci ca e mai retras.
bine ar fi ca mai multi patroni sa se abtina de la vorbit, ca nu-i avantajeaza cuvintele :p
un oltean • 19 ianuarie 2009, 22:41
Sigur ca sunt multe lucruri care ii lipsesc patronului Craiovei, dar e singurul care dupa mult timp nu a vandut totul la Steaua sau Dinamo….se vede ca iubeste cu adevarat Universitatea, probabil ca daca am fi avut unul ca el de prin ’94 incoace, am fi avut in palmares mai multe titluri…oricum, la Craiova se intrevede ceva pe viitor, pana acum a fost numai pacaleala….
codrinmc • 19 ianuarie 2009, 22:58
Iti respect parerea, si totusi nu cred ca Mititelu s-a schimbat din punct de vedere moral. E adevarat, echipa merge ceas si e o mare promisiune, insa patronul a ramas acelasi hot.
jan viola pitesti • 19 ianuarie 2009, 23:00
sper ca peste citva ani provincia sa fie sperietoarea bukurestiului si sa duka dominatia ministerelor
Ovidiu Miron • 19 ianuarie 2009, 23:24
Craiova se va razboi intotdeauna cu Bucurestiul. E normal si sanatos din punctul meu de vedere.
Sigur ca nu e in regula sa asistam la violenta pe stadioane si in afara lor. Nici macar verbala.
Dar astazi mai avem si Pitestiul, Clujul, Timisoara, Vasluiul.Ascensiunea oraselor din Provincie pare ca sufoca tot mai mult Capitala.
Poate ca Adrian Mititelu are si siguranta ca drumul pe care a pornit fotbalul romanesc nu mai accepta dictaturi de carton, precum am avut timp de 18 ani.
leonte cristian • 19 ianuarie 2009, 23:37
numai un om ca Mititelu putea sa reziste la universitatea .Fortza adi
aur14 • 19 ianuarie 2009, 23:38
poate ca mititelu nu-i cel mai destept, cel mai educat sau cel mai bogat. este insa, cel mai nebun, cel mai patimas si cal mai indragostit de universitatea craiova. si pentru asta, noi oltenii, trebuie sa il sustinem
Clasamente Fotbal • 19 ianuarie 2009, 23:50
Craiova o echipa frumoasa intr-un campionat oribil.
Decebal • 19 ianuarie 2009, 23:57
Niciodata in ultimii 15 ani Univesitatea nu a avut un patron care sa fie si suporterul echipei. Asta e definitoriu pentru Mititelu. In rest, omul vrea sa faca treaba, greseste si invata pe parcurs.
Milici • 19 ianuarie 2009, 23:59
Minusculul nu intra in tiparul patronilor urati si rai care castiga din pretul serviciilor prestate pentru propriul club (ex le da chifle supraevaluate cu laptic insintes meciurilor)?
El nu vinde mai multe chifle pentru ca apare des la TV?
El rezista cu eroism tentativelor insistente ale patronilor urati si rai de al determina s-o lase mai moale.
Si iata ca toate astea coroborate cu micsorarea ciocului au inceput sa dea rezultate bune , in acest moment virtuale , tocmai bune ca sa iasa morala dorita.
Numai sa nu se-ntample ca destinul sa contrazica aceasta concluzie fabricata (asa face el de obicei) si sa vedem iar Craiova …(nu stiu femininul de la mititel…)
Estoyanof • 20 ianuarie 2009, 0:29
DRAGA TOLO la conferinta de presa de prezentare a lui Soava si merlier de luni Mititelu si-a dat din nou in petic…Stii ce a zis?? „Celor care m-au criticat ca am adus jucatori de 30 de ani si am stricat media de varsta a echipei le dau ce i-a dat Marius Niculae Stelei la cheful ala de la Dinamo….” Asadar, cu mititelu nu o sa facem treaba NICIODATA, el strica totul. Ce parere ai??? Eu zic ca este incorijibil…Cand merg lucrurile bine, apare el cu GURA MARE
Tomas • 20 ianuarie 2009, 0:58
Cred ca e o impresie falsa. Stim cu toti proverbul cu lupul isi schimba parul….Sceptic am fost si raman in privinta lui Mititelu. Schimbarea sesizata in ultimul an se datoreaza incapacitatii de a face transferuri, rezultatul fiind promovarea unor pusti si de aici impresia de imagine imbunatatita la Mititelu. Sa dea Domnu’sa ma insel si sa se fi schimbat dar ma indoiesc. Hai Stiinta!
aaaaaaaaa • 20 ianuarie 2009, 1:10
e cel mai mare suporter al universitati…va spun eu…ganditiva cati bani a bagat fara sa scoata nimic…ganditiva ca banii care ia luat pe ionescu nu au facut decat sa asigure cheltuielile pe 2-3 luni!!! a facut stadion…teren … ehipe de copii..si multe altele..care din noi ar face asta!!!! si nici nu e cel mai bogat!!!! respect pentru tot ceea ce face pentru craiova…ii multumesc ca ne suporta!!!!!!!
radu • 20 ianuarie 2009, 9:34
E normal,sigur ca da.Pai,in comparatie cu celelalte „podoabe”,Mititelu e un adevarat giuvaer!
bagatare si punct ro • 20 ianuarie 2009, 10:03
hai pandurii si craiova. hai oltenia.
James Crissilv • 20 ianuarie 2009, 10:15
Poate ca e momentul mult asteptat. Omul cu varsta devine mai intelept. Sau macar asa ar fi normal.
O zi minunata iti doresc
bogdan-m • 20 ianuarie 2009, 10:24
Mititelu a redat suporterilor olteni un lucru care a lipsit in ultimul deceniu: speranta. Avem acum puterea de a spera ca vom ajunge la valoarea la care am fost candva cu o echipa care si-a pastrat caracteristica principala: are un „nucleu” de jucatori nascuti in Oltenia.
Hai Stiinta! Hai alb-albastrii!
Cătălin Tolontan • 20 ianuarie 2009, 10:25
James Crissilv : probabil k despre asta e vorba! si eu multumesc
Cătălin Tolontan • 20 ianuarie 2009, 10:26
codrinmc : si eu iti respect parerea, dar eu nu discut in termeni eticii intime a ppersonajului. Observ comportamentul lui Mititelu in public si faptele sale din fotbal.
dimitris • 20 ianuarie 2009, 10:56
Nu-l cunosc personal pe Mititelu insa am avut incredere in el chiar si atunci cand altii cantau prohodul Craiovei.Am facut-o nu din ambitia de-a face opinie separata. Dupa ce netoiu si staicu devalizau Craiova aplicand regii si diversiuni invatate prin aburi de popota,Mititelu parea altceva.A pornit de jos din b cu niste copii carora le-a insuflat mandria si ambitia de a fi in frunte.Unii radeau vazand-l cu ani in urma pe Mititelu dand interviuri printre franzele si saci de faina numai ca tocmai asta e secretul lui : munca! Daca pustii craiovei cresc frumos si sunt din ce in ce mai imbietori e dovada ca Mititelu a folosit un retetar corect, plamadind din praful si pulberea lasata de altii poate chiar aluatul viitorilor campioni.Cu respect!
[D] [S] [N] • 20 ianuarie 2009, 11:48
Cine si cat are de pierdut din alaturari precum „Craiova si Mititelu”, „Steaua si Becali”, „Dinamo si Borcea”, „Rapid si Copos”, „Timisoara si Iancu” etc. ?
Si cine castiga enorm asociindu’si imaginea cu aceea a unor cluburi de traditie?…
dimitris • 20 ianuarie 2009, 12:55
Tot respectul pentru interactivitatea blog-ului.Domnule Tolontan a de apreciat faptul ca va gasiti timp sa raspundeti la comentarii(fara ironie)insa am observat ca raspundeti in proportie covarsitoare la cele ce sunt mai acide si celor care, mai ales, nu sunt de acord cu dvs.Acest lucru va fi sesizat fara indoiala iar cei ce posteaza aici vor innota inadins contra curentului stiind ca efortul lor va fi rasplatit cu favorea unui raspuns din partea dvs…cu bine!
vax • 20 ianuarie 2009, 15:35
D-le Tolontan, e pauza competitionala in Liga 1… dar este CAMPIONATUL MONDIAL (M O N D I A L) DE HANDBAL!!!!!!
D-lor, daca nici acum nu promovati acest sport spectaculos si scrieti tot despre acesti oameni minunati care investesc in fotbal, despre ce imbraca Radoi la Alhilal si despre toate prostiile care ar trebui scrise intr-un tabloid, atunci va rog respectuos sa-mi dati voie sa va consider un ziar de tot rasul.
Cum e posibil sa aveti 3 comentarii dupa meciul cu ARGENTINA si sa nu dati online scorurile meciurilor din grupa noastra???
Ce trebuie sa facem sa primim ce ni se cuvine? Adica informatii din sport?????
Mi-e sila…
Si nu pt ca as uri fotbalul, sunt microbist, chiar stelist… dar ma intereseaza rezultatele Stelei si cateva informatii despre echipa, atat… dar ce faceti voi in ziarul asta nu sunt informatii SPORTIVE!
Pt mine GSP nu va mai exista, si-mi doresc f tare sa nu mai existe pt multi dintre noi, cititorii!
Cu bun simt am sa va rog sa nu-mi stergeti postul iar cine e de acord cu ce-am scris, sa comenteze, e timpul sa ne impunem si noi pctul de vedere!
djaghah • 20 ianuarie 2009, 16:35
Curios.
Ieri parca ziceati ca cine baga bani in fotbal nu pierde ci castiga. Azi:
„A mai pierdut bani şi au mai trecut ani…”
„A răbdat, a băgat bani…”
Trag de aici o conluzie: ori Mititelu e un om exceptional in sensul ca e exceptia de la regula, ori e prostul satului fiind printre cei e pierd bani in fotbal, ori domnule tolontan… ori nu aveti coerenta ori invatati lucruri noi pe zi ce trece… As aprecia foarte mult un reply ca sa stiu daca mai citesc articolele ca nu vreau sa ma stric la cap…
jon • 20 ianuarie 2009, 17:01
Mititelu tace din cauza banilor. A fost jupuit de federatie cind altii dadeau declaratii mult mai acide decit el. In Craiova exista multi oameni mai bogati decit el,dar acestia asteapta la cotitura, poate isi rupe gitul Mititelu si prind sa ia echipa pe citiva craitari, sa pozeze in salvatori si sa faca precum staicu si netoiu.Atita timp cit Mititelu a fost singurul care sa bagat sa ia tentativa de echipa ramasa de la staicu eu consider ca acum cind spui Mititelu spui Craiova si viceversa.Inainte de a se feri de oamenii din Bucuresti ar trebui sa se feresca de cei din Craiova, dar asta o stie si el. Si Mititelu tace si tace si tace…..dar e OLTEAN!
gura satului • 20 ianuarie 2009, 18:22
Mititelu are si el limitele lui, ca oricare. Dar i-au iesit niste miscari cu Napoli, cu Costea, cu tinerii ceilalti, asa ca, n-avem ce face, trebuie sa ne scoatem palaria. Si ce tot o suciti cu Soava? Mititelu a gandit perfect. Craiova are nevoie de un om cu experienta care sa joace in multe posturi cheie. Daca-i iese si miscarea asta, castiga mult, daca nu-i iese, nu pierde ca l-a luat pe Soava gratis. Dar 60% sunt sanse sa-i iasa. Merlier poate ajunge un portar peste Bornescu, e plomba ideal de ieftina si eficace. Tanasa si NJock? Pai n-are incotro, sunt jucatorii Craiovei. Acuma cand vrea sa-si recupereze miliardele cu ajutorul TAS nu poate face altfel. Iar a gandit perfect. Nu-mi place sa recunosc, dar asta este, ori nu e prost, ori stie sa asculte. Ca are gura mare? Pai umbla vorba prin sat ca daca ar fi lasata Craiova ar lua campionatul.
apas • 20 ianuarie 2009, 20:12
ce onoare pentru mititelu sa fie comparat cu winnetou ,,Cîndva, patronul Craiovei făcea pe Winnetou din Provincie în luptă cu Bucureştiul”
PIF • 20 ianuarie 2009, 21:27
Hai Craiova !!!!
un oltean • 20 ianuarie 2009, 21:54
Perfect de acord.Articolul oglindeste realitatea,desi Craiova ar fi avut cel putin 4puncte in plus cele doua remize cu goluri egalizatoare in ofside cintaresc mult.Sper ca nu si la finalul campionatului.Forzza Stiinta!!
Adrian Eugen • 21 ianuarie 2009, 14:33
„un oltean”, pe langa remizele obtinute de adversari din off-side(Otopeni si Vaslui), uiti si cribdele din meciurile cu eternele netrebnice dinamo**** si ****…
Lionel • 21 ianuarie 2009, 20:41
In primul rand Mititelu are comportamentul si mentalitatea asta, fiindca provine din randul membrilor galeriei. Fenomen unic in Liga I si poate in orice prima divizie fotbalistica de pe mapamond.
Stenogramele nu mai lasa nici un dubiu asupra corectitudinii si intentiilor acestuia fata de Stiinta.
Ca a luat, ia, ori va lua decizii mai mult sau mai putin bune privind bunul mers al echipei ramane de vazut.
Un lucru este insa sigur: Jos palaria in fata lui, merita tot respectul !
toni • 22 ianuarie 2009, 15:02
Stai sa inceapa returu sa vedeti cum se va schimba iar..
romania inedit • 23 ianuarie 2009, 10:03
Din nefericire comentariul meu nu a fost aprobat !
Dupa parerea mea Mititelu tot MITITEL ramane .
Nu am inteles treaba cu pierdutul banilordin fotbal .
Eu cred ca Mititelu a castigat de cand a preluat Universitatea Craiova , nu a pierdut !
In definitiv fiecare cu parerea lui .