Nedrept, dar pilduitor

Fotbalul nu e justiţie divină. El are toate caracteristicile unui joc. Plăcere, cruzime, bucurie şi sentinţă cînd nu te aştepţi.
Steaua a fost mai bună, net mai bună, dar istoria acestui derby arată că singurul adversar bun e cel doborît fără replică pe tabelă. Altfel, se ridică. Dinamoviştii şi steliştii nu ştiu să piardă cînd luptă unii cu alţii.

sâmbătă, 1 noiembrie 2008, 11:56

Fotbalul nu e justiţie divină. El are toate caracteristicile unui joc. Plăcere, cruzime, bucurie şi sentinţă cînd nu te aştepţi.
Steaua a fost mai bună, net mai bună, dar istoria acestui derby arată că singurul adversar bun e cel doborît fără replică pe tabelă. Altfel, se ridică. Dinamoviştii şi steliştii nu ştiu să piardă cînd luptă unii cu alţii.

Acum 22 de ani, pe 26 noiembrie 1986, Steaua învingea Dinamo cu 3-0 în Ghencea. Trei ani mai tîrziu, 9 septembrie 1989, Dinamo îşi lua o revanşă înmărmuritoare şi meritată, cîştigînd cu 3-0 pe terenul Stelei. Mircea Lucescu stătea pe bancă, copleşit de propriu succes.

O bună parte a serii, a părut că Steaua va plasa meciul pe lista scurtă a acestor rezultate de necontestat. Dar n-a avut nici pragmatismul şi nici şansa să facă asta. Aşa sună prima lecţie.
Cea de-a doua o primeşte Dinamo. Norocul e un partener perfect de drum, numai că fratele său, Ghinionul, îl înlocuieşte fără să-ţi dai seama.

Comentarii (123)Adaugă comentariu

jiji  •  2 noiembrie 2008, 0:09

dinamo e varza,cel putin in prima repriza a tuturor meciurilor jucate de acasa.numai norocul o face sa fie pe primul loc,asa ca numai va legati de steaua.dupa joc c.f.r merita sa castige campionatul

Camford Oxbridge  •  2 noiembrie 2008, 0:15

Dorinel INGER SI DEMON. Inger cu formula de start, demon cu schimbarile facute. Chiar ma intrebam cand se pregatea Toja pe cine o sa schimbe Dorinel pentru ca echipa juca bine. Si pe Semedo l-a schimbat in momentul in care incepuse sa se miste si intrase in joc. Nu stiu ce e cu antrenorii nostri (si cu voi ziaristii), parca se simt obligati sa faca schimbari intotdeauna. N-am vazut de 15 ani un meci in care antrenorul sa nu faca schimbari. Chiar nu poate sa fie un meci in care nu sunt necesare schimbarile ? Si in orice caz nu schimbi un jucator care joaca foarte bine (Kapetanos) cu Toja, care a facut aceleasi greseli din meciul cu Lyon.

LFC  •  2 noiembrie 2008, 0:17

La fel si Liverpool a dominat jocul cu Tottenham si conducea cu 1-0, dar londonezii au revenit si au batut in min 90, asa k in fotbal nu conteaza asa mult ocaziile, ci golurile…intr-adevar Steaua a fost mai buna, dar sa zica mersi k nu a luat bataie pe final…”Ghinionul” lui Dinamo s-a numit Ogararu!

raptor  •  2 noiembrie 2008, 0:19

voi ,astia care vorbiti de noroc si de ghinion,valoare sau nu,cred ca uitati prea repede meciurile in care steluta era la pamint si cistiga meciuri…exemplul cel mai clar ce-mi vine in minte:se juca pe ghencea si s-a terminat 1-1,dupa ce mutu ratase un 11 metri iar dinamo avusese alte 4 suturi in bara…era prin 2000 sau 2001,dar steluta si-a pastrat invincibilitatea pe teren propriu,asta e fotbalul dar de noroc sa nu vorbiti voi,stelistii,ca va ride lumea in fata…

aleix  •  2 noiembrie 2008, 0:21

Frumos
In sfarsit un meci bun facut de Steaua.

marian  •  2 noiembrie 2008, 0:24

de ce nedrept?
am jucat si pe final chiar puteam sa castigem.
Nedrept? Dumneavoastra sunteti un suporter stelist si sa inteleg ca va durut, pacat, credeam ca un ziarist trebuie sa fie impartial. Titlul este destul de dur.

sexy  •  2 noiembrie 2008, 0:25

Un meci bunicel dar enervant pt toti suporterii stelisti deoarece Steaua are vreo cativa jucatori impotenti si nesiguri

geo  •  2 noiembrie 2008, 0:27

Foarte bun articolul.Felicitari!Acum ar tebui sa inteleaga si Dorinel ca nuse poate baza pe Plesan,in rest echipa a jucat bine.Formula de start afost foarte bine gindita ,totusi un meci tine cel putin 90 de minute si pasul inapoi nu este o solutie.O echipa nemteasca le-ar fi dat dinamovistilor vreo 6 boabe in halul in care s-au prezentat(absente, jucatori importanti),dar oricum STEAUA a avut ghinion sau poate Dinamo a avut un imens NOROC.

gil76  •  2 noiembrie 2008, 0:38

ca spectator neutru mi-ar placea sa ajunga dinamo in cl sa vada ce pateste acolo cu echipa si jocul asta
ca caca face tur preliminar n-are sanse nici cu o echipa din luxemburg sincer mi-ar placea ca sa-i iasa lui borcea fotbalul adevarat din cap

mmyyttoo  •  2 noiembrie 2008, 0:39

Da, asa este, steaua a ratat mai mult, poate a avut si ghinion…insa cu atat mai dulce este golul egalizator si cu atat mai mare este ‘oftica’ eternului transferat la echipe mari din campionatele puternice.

Micul oltean uita cum a castigat steaua campionate in ultimele etape:
– la timisoara: Olaroiu s-a predat si a fost recompensat cu post de antrenor
– la vaslui: Dorinel s-a predat si a fost recompensat cu post de antrenor

gil76  •  2 noiembrie 2008, 0:39

toti dinamovistii sunt penibili cu declaratiile care le-au dat dupa acest joc tot ca neutru spun

adystelistzu  •  2 noiembrie 2008, 0:42

DINAMO = MULTIMEA VIDA !!!

TYLER DURDEN  •  2 noiembrie 2008, 0:42

De acord,dar ce spui despre felul in care a fost transmis meciul? Derby??? Cu zeci de mesaje scrise de **** si manelisti pe banda de jos a ecranului? Plus ca,only in Romania!,cei doi comentatori nu mai incetau sa invite telespectatorii sa schimbe canalul la pauza si,apoi,la final 🙂 Firmele care aveau spoturi platite la pauza ce spun?

mmyyttoo  •  2 noiembrie 2008, 0:48

A, si inca ceva: bine zicea cineva mai jos – steaua a tot avut noroc de 40 de ani incoace, ia sa mai vedem inca 40 de ani de acum incolo cum se descurca 😉

Radu  •  2 noiembrie 2008, 0:49

Draga Costi, esti nedrept – totusi a fost un meci frumos pentru privitori! Stimate domnule Tolontan, pe cata vreme, din anumite puncte de vedere sunt de acord cu dumneavoastra, din alte puncte de vedere cred ca si titlul si tonul general al articolului este nedrept si tendentios: da, Steaua a dominat prima repriza, da, a avut mai mult posesia (desi si dumneavoastra ati recunoscut ca asta nu inseamna nimic in fotbalul modern), da a avut mai multe ocazii… dar, nu a fructificat ocaziile, s-a lasat dominata pe final si s-a dovedit incapabila (inca o data) sa gestioneze un rezultat favorabil. Deci, pe general, drept rezultatul!

adrianssen  •  2 noiembrie 2008, 0:52

cataline…l-o fi sunat gigi la pauza;)
oricum…dupa cum a mers jocul, foarte neinspirate mutarile lui dorinel.
pe toja ala… hai sa fim seriosi: eu joc mai bine decat el. dupa ce ca a intrat mai pe final arata,saracu, de parca ar fi muncit la mina inainte de a fi bagat. alergare-zero; pase – zero… tot el e un zero. mai bine baga banii aia in ceva jucator de aici. s-apoi plesanel… a intrat…SI??? eu nu l-am mai vazut de atunci. tu?

mmyyttoo  •  2 noiembrie 2008, 0:54

@adystelistzu: post-ul tau este definitoriu pentru ce reprezinta mare parte din suporterii stelisti – mie inca imi vine in minte un meci din UCL in care camera mobila se plimba prin fata tribunei si unul ca tine o scuipa din 3 in 3 secunde.

doru stelistul  •  2 noiembrie 2008, 0:58

Va salut d-lor si mai ales pe dv d-le Tolontan,vreau sa fac doar un scurt comentariu despre legenda stelei,despre Lacatus(se poate lua ca si mesaj);spre surprinderea mea am avut ocazia sa dau mana cu acest om,pt ca este om,va asigur,idolatrizat de spectatori pe toate stadioanele tarii si mai ales pe Ghencea unde un intreg stadion ii scanda numele,incat simteai fiorul de pe sira spinarii,stateam cu fata mea(Alexandra) pe scaun si deodata in incapere intra Lacatus cu sotia lui,si deodata respiratia mi s-a oprit,emotiile navaleau peste mine ca atacurile Lyonului la 2-0 pt Steaua,s-au asezat la 1 m de mine si totusi am indraznit sa intind mana de parca cineva ma ghida,nu eu,sa dau mana cu „legenda”,cu acel vitezist nr.7,si,surprins,cu ochii usor inlacrimati,Lacatus a intins mana,incat parca si el a ramas fara cuvinte.Spre surprinderea si rusinea mea,cuvintele mi s-au oprit in gat,si nu am putut sa vb cu Lacatus,omul al carui nr 7 il purtam cand eram copil,cu jucatorul ale carui momente de magie le-am trait impreuna.Arata foarte obosit,se vedea ca nu se odihneste bn noaptea,ca inca il chinuie si sufera pt nereusita ca antrenor al Stelei.Asa cum a zis si el”am ales sa plec acum,pt ca nu vroiam sa ajung in situatia ca spectatorii sa imi ceara demisia”Eu zic asa:d-le Lacatus toti cei care te iubim si iubim Steaua,nu am fi facut asta, si intelegem ca nu ati ales intotdeauna tactica si lotul potrivit,sunteti om si gresiti,si mai stim ca prin dv curge sange ros albastru,ca aerul care il respirati este ros albastru,si ca in aceste momente suferiti ca nimeni altul pt rezultatele stelei din ultima perioada,va multumim ca existati si va mai asteptam ca antrenor al stelei pt ca „legenda nr 7 „continua si va continua atata timp cat dv sunteti mai stelist decat multi dintre cei care lasa comentarii pe aceste site-urisi se dau stelisti…”succes LACATUS”

adystelistzu  •  2 noiembrie 2008, 1:05

Marius Niculae: „Mingea n-a vrut să intre în poartă!” -…in care poarta ? ba ,asta e nebun bine,a jucat in alt meci… P.S. – si uite asa a jucat si dINAMO in Champions League…!!! Ce bucurosi erau toti catelusii pe strazi si la Tv. ca au facut egal acasa cu STEAUA !!!

mihai  •  2 noiembrie 2008, 1:21

Dinamo ese egala cu buzaulsi cuotopeni daca fiind pe primul loc au jucat atit de slab cu steaua .Steaua a gresit foarte mult ca sau retras in repriza a2a si ia lasat sa joace steaua sa retras nu stiu de ce pentru ca aveau doar 1la0 eu stau acum in spania si vad meciuriadevarate Barcelona in ultimul meci conducea cu cinci la zero si in minutul 89 alergau sa mai dea gol si vrem sa jucam cu echpe din europa si sa facem fata steaua merita sa cistige dar”””’

Tevez  •  2 noiembrie 2008, 1:23

steaua si dinamo sunt 2 echipe care se chinuie si mimeaza fotbalul pe alocuri. a fost un meci slab, iar rezultattul mi se pare echitabil. steaua a jucat ca-n ultimele partide, adica mediocru spre prost, iar dinamo la fel si mi se pare deplasat si superficial sa dam verdicte de genul „cutare a fost net mai buna”. si steaua si dinamo au un joc primitiv in momentul asta, iar rezultatele se vad in cupele europene.

redd  •  2 noiembrie 2008, 1:25

schimbarile lui dorinel au fost cputin stranii(Semedo era cmbun, Dayro e varza, Kapetanos iarasi facuse un joc bunicel). Rednic a fost inspirat macar in al 12lea ceas ca l-a bagat pe Ze.Marius Niculae a pierdut orice urma de tehnica.
oricum bine ca n-am pierdut si ca suntem pe primul loc

adi cioba  •  2 noiembrie 2008, 1:31

Cat **** poate sa mai tina norocul asta cu Dinamo?

gogu  •  2 noiembrie 2008, 1:45

mai dinamovistilor….stiti care-i problema voastra? norocul nu e ceva pe care poti sa te bazezi….si feroe a facut cateva rezultate spectacuoase cu mut noroc, dar totusi pozitia lor in fotbalul european e tot acolo unde-o stim….daca intelegeti ce vreau sa spun

motanu spania  •  2 noiembrie 2008, 1:55

SUNT DINAMOVIST AM MAI SPUSO,DAR CRED CA STEAUA A JUCAT MAI BINE.DAR INAINTE DE A VEDEA MECIUL AM VAZUT PE EUROSPORT TOTTENHAM -LIVERPOOL.EU TIN CU LIVERPOOL SI VREAU SA SPUN CA DACA BATEA LIVERPOOL CU 3-0 NU SE SUPARAU NICI MACAR COMENTATORI.DAR NU AU MAI DAT UN GOL AU FOST EGALATI CU UN AUTOGOL SI DUPA LE-A MAI DAT UNA SI A LUAT LIVERPOOL BATAIE.CE VREAU SA ZIC TOLONTANE .FOTBALU SE JOACA PE GOLURI NU DAI GOL PIERZI MECI.TRATEZI CU SUPERFICIALITATE OCAZIILE SI NU INCHIZI MECIUL NE POATE COSTA.CIND AM VAZUT CUM RATEAZA LIVERPOOL ERAM SIGUR CA II EGALEAZA.CUM VEDEAM CA STEAUA RATEAZA ERAM SIGUR CA DINAMO EGALEAZA.IN GENERAL UN MECI FRUMOS DAR DINAMO PAREREA MEA NU MERITA SA CISTIGE CAMPIONATU DAR NICI JUVENTUS NU MERITA SI IL CISTIGAU STITI DOMNULE TOLONTEN .CIT STITI DE FOTBAL .SAU SCRIETI ASA.FRUMOS ,ESTETIC JOACA DOAR CLUJUL,DAR PRAGMATIC JOACA URZICENIUL,SI TIMISOARA.DINAMO SI STEAUA ,RAPID CELE MAI SLABE PINA ACUM.

ZyklonB  •  2 noiembrie 2008, 2:19

Dorinel a facut din pacate niste schimbari in doru leli . Acesti magnifici columbieni sunt vai si amar . Cat despre ideea vostra cu SMS-urile , e de kakat frate . Numai pe la noi vezi asa ceva . CNA-ul ar trebui sa se sesizeze , noroc ca am optiunea de zoom la tv ca dadeam in damblale cu ineptiile ce se scriu . ***

rushdie  •  2 noiembrie 2008, 2:43

N-am vazut meciul doar golurile si fazele de gol.Steaua pare sa se
trezeasca iar Dinamo face si ea cu are.
A fost un derby si s-a terminat 1-1.
E penibil si edificator modul in care o parte din dinamovisti s-au manifestat in
declaratiile dinainte si de dupa meci.
A ramas ceva din mitocania militianului , a sectoristului incult si grosolan.
Restul e fotbal drept sau nedrept.

Dragos  •  2 noiembrie 2008, 2:46

Prea mult ghinion are Steaua ! Loveste bara de 2-3 ori pe meci ! Cu Bayern, Cu Lyon , cu Otopeni, Cu Dinamo etc ! Eu zic sa aduca un preot la stadion ! Mingea se duce numai in bara ! Nu se poate !

PS: Steaua a jucat frumos ! Forta Steaua, rezultatul echitabil ! Dinamo ne-a dominat ultimele 30 minute !

George  •  2 noiembrie 2008, 3:39

E greu, Tolontane, sa-ti piarda echipa…poate ca si in presa sportiva ar trebui sa se procedeze ca si in cea occidentala cand e vorba de politica. Ziare care sunt clar de partea cuiva , de stanga sau de dreapta, sa stim cum stam.Asa macar nu ar fi de blamat ca GSP e plin de articole anoste despre ce fac stelistii chiar si atunci cand CFR castiga cu Roma si face egal cu Chelsea. Nedrept e un cuvant folosit de cei care se implica, care simt ca li s-a facut o nedreptate. Da , e nedrept, da’ nu pentru Steaua, pentru tine, pentru ca tii cu Steaua si iti vine sa rupi peretzii. Altfel , fotbalul e amoral, n-are nimic de impartit cu dreptatea sau nedreptatea.

de la un Stelist  •  2 noiembrie 2008, 3:41

Indiferent, de rezultat, dinamo este de kakat! Atata am de spus…

2449  •  2 noiembrie 2008, 6:13

cat a fost scorul?

ct  •  2 noiembrie 2008, 6:51

Dinamo nu merita egalul, au fost rataciti si penibili,pana Norocul le-a suras.
Astazi, DL. Rednic ar face foarte bine sa-si ia echipa si sa plateasca o slujba la o biserica.
Haide STEAUA!!!!!!!!
Nu este o diferenta de puncte,insurmontabila!

carmen t  •  2 noiembrie 2008, 7:01

Desi scorul a fost nedrept pentru Steaua,realitatea ne-a aratat inca o data ca Dinamo, o echipa(inca pe primul loc) poate fi atat de „ratacita in spatiu”,penibila 80 de min si sa beneficieze de Noroc.
HAIDE STEAUA!!!!

Florin Holostencu  •  2 noiembrie 2008, 7:49

Zilele astea terenurile lui Jiji valoreaza cat buteliile lui Borcea, toate la un loc valorind cat prajiturile lui Copos,asa ca de unde bani de prime? Egalul satisface pe milionarii astia de carton, nu antrenorii sau jucatorii.

dan  •  2 noiembrie 2008, 8:45

Cataline, de-a lungul istoriei Steaua trebuia sa o snopeasca pe Dinamo de multe ori. Ori arbitrii, ori nesansa, la fel ca acel 2-2 din Ghencea cu ocazii sumedenie,la fel acum. Dinamo nu a avut niciodata in Steaua un partener asa slab cum s-au prezentat aseara. Rusien lor si declaratiilor de dupa meci, se vede ca nu joaca in CL, nici nu stiu sa recunoasca…..

Dinny  •  2 noiembrie 2008, 8:50

Ce inseamna „drepr” sau „nedrept” in sport ?
E drept ca dupa o luna de chinuri sa castigi „Turul Frantei” pentru cateva secunde ?….
E drept ca la tenis de camp o lovitura care-l face sah-mat pe adversar,trimisa de pe fundul terenului tocmai in cealalta extrema si care iese afar cu 2/3mm…sa fie o „greseala” ?
E drept ca dupa o cursa de maraton,doar unul dinsute de pareticipanti sa fie in lumina reflctoarelor si ceilalti sa …iasa din cadru ?
Fotbalul se joaca pe goluri !…Iata „marea noutate” pentru Tolo si altii…restul e gargara….mancati seminte in continuare…!!!

nu conteaza  •  2 noiembrie 2008, 9:04

Rezultat total nedrept. Dinamo nu joaca nimic, s-a vazut si in meciul cu CFR, astfel ca rezultatele echipei DINAMO cu echipele mici sunt suspecte. Prietenii stiu de ce.

Tovi  •  2 noiembrie 2008, 9:14

MAi ales pantru ca desi a jucat in deplasare a dominat si a avut mai multe ocazi (2 bare!!!) merita Steaua sa castige.
Acum sa vede clar ca dinamo nu e competitiva si nu isi merita locul in clasament. Dupa smecheriile cu arbitrii si „greseala de aparare” a jucatorilor de la fc otopeni , dinamo detine un loc mincinos in clasament. Dar asta nu va tine mult. O echipa care nu e in stare sa marcheze cu nec sau cu elfsborg ,nu are cum sa scoata macar un punct in grupele CL!!!!!!!!!!1

cristi_stelistu  •  2 noiembrie 2008, 9:18

ba ce tot atat bataie de cap……a vazut toata romania cine a fost echipa mai buna aseara ….dinamovisti ce ati vrea sa spuna.??ca a fost steaua….niciodata nu se va intampla asta….lati privit pe rednic aseara si pe m.niculae…patetici ,penibili,si visatori….probabil au vazut alt meci…sp ca dinamo a jucat mai bn si a dominat…..va sp ca simplu privitor….steaua posesie mai buna,steaua mai multe suturi pe poarta,steaua mai multe suturi spre poarta,steaua echipa mai scurta,steaua a dominat mijlocu terenului…in general STEAUA fost net superioara ca joc lui dinamo aseara..si asta a vazut toata romania ..steaua a fost echopa mai buna….

relu  •  2 noiembrie 2008, 9:31

Meci bun,dar in europa parca se joaca altceva,si asta se vede cand prindem cate o formatie mai bunicica ne cam facem de ras(in ultimii ani),indiferent daca ne numim steaua sau dinamo.
Referitior la articol,titlul mi se pare usor pro steaua,asta chiar daca steaua a jucat 80 de minute si dinamo vreo 10,dar a jucat cand a trebuit si cu putin noroc putea sa castige….o partida de fotbal tine pana cand fluiera arbitrul si castiga echipa care a dat un gol in plus,nu cea care domina si face spectacol.

old dog  •  2 noiembrie 2008, 9:34

Se vede din AVION, INVIDIA si URA unor COMENTATORII se aici,INSA ATI UITAT ca fotbalul E UN JOC? STEAUA nu a avut NOROC?dar SEMIFINALA de UCL cu KUSSY LAHTI(0-0 IN Ghencea si 1-0 in min.88) asta se NUMESTE GHINION?lipsa echipelor ENGLEZESTI in acel AN,cind AJUNG in FINALA si CISTIGA la PENALTY…
tot GHINION,da?
DINAMO cu un an INAINTE batuse in UCL pe LAHTI cu 3-1 si 2-1 si IN TURUL I nu in semifinala,unde a dat de LIVERPOOL cu cEL MAI BUN atacant din acea perioada din LUME,IAN RUSH!!! a luat gol in min. 83 dupa ce SOONES ia RUPT MAXILARUL lui MOVILA,asta DA,NOROC,habarnistilor…
Steaua SA NU SE MAI plinga de GHINION,cum ar fi aratat DINAMO,cu BRATU,ZICU,PULHAC si chiar NICULAE,NU venit dupa o luna de accidentare,iar cu TAMAS INTREG nu intr-un PICIOR…
STEAUA a jucat cu O ECHIPA „OLOAGA” pe JUMATATE si NU A PUTUT s-o INVINGA…
RADOI,copile,CARE-I ECHIPA de LIGA Campionilor,aia COMPLETA care NU POATE bate O ECHIPA de la INFERMERIE?

sfaturi nunta  •  2 noiembrie 2008, 9:41

nu cred ca mai tine mult norocul lui dinamo si incepe seria de infrangeri

danc  •  2 noiembrie 2008, 9:41

Ghinionul lui Dinamo a fost atunci cand a pierdut de opt ori la rand,acum norocul si-a intors fata catre ei pentru acea perioada;oricum cei puternici au si noroc.

Gargara  •  2 noiembrie 2008, 9:42

Cum stabilesti Tolontane ce e drept si ce nu e drept in fotbal?! ***Exista un singur cantar-sorul. Iar acest unic cantar ne spune ca cele doua echipe au fost egale. Atat. Restul-e vrajeala.

orre  •  2 noiembrie 2008, 10:03

rezultat echitabil

intre doua echipe modeste cam de locul 7-8

comparati cum joaca CFR, si va veti da seama cum au castigat atatea campionate aceste doua echipe securisto-comuniste, prezent conduse de mafioti care conduc fotbalul romanesc

fotbalistu  •  2 noiembrie 2008, 10:04

normal ca a dominat steaua,daca ne uitam ce mijloc are in comparatie cu dinamo,si chiar si in aparare dinamo e varza. oricum ,cred ca daca nu lipsea bratu,si ceilalti vorbeam astfel astazi(norocul stelei).hai dinmo

ciog  •  2 noiembrie 2008, 10:20

‘propriul’ succes, daca-mi e permis…

in rest… numai adevarul.

ciupi  •  2 noiembrie 2008, 10:31

atunci cind o echipa nu joaca nimic si cistiga campionatul este primita in Liga Campionilor? da, da, da, moderatie…

H  •  2 noiembrie 2008, 10:35

Da, meciul a fost frumos. La Steaua se vede mana lui Dorinel in ce priveste determinarea, chiar nu ma asteptam sa vad un astfel de joc. Primul 11 a fost o surpriza (ca nu spun ca ati dat-o in bara cu el), dar se vede ca a avut eficentia. Poate pe viitor Steaua in momentele de final sa temporizeze jocul putin (gen Barcelona, care sunt in stare sa paseze si 5 minute). Da, rezultatul nu este meritat, Dinamo a pacalit fotbalul nu a jucat mai nimic si la faza goului tot din noroc a ajuns mingea la cel care a centrat. Dupa cum ziceai si tu poate toate astea se vor intoarce. Cred ca daca Dorinel ar fi avut inca un meci pana la cel cu Dinamo era vitorie clara, cum putea fi si asta daca nu loveau bara. La Dinamo, este jale, Danciulescu nu prea mai poate, Niculae fuge dar cred ca in gol, Lobont si Tamas singurii care fac ceva. Despre arbitraj, nu prea ai ce comenta nu ca ar fi fost unul bun, cred ca Ropotan merita cel putin un galben, daca nu chiar rosu, in Anglia pe tentativa de fault dur se da. In ce priveste oficialii: ciobanul trenuie sa ie multumit ca echipa joaca, iar cei de la Dinamo sa fie mltumiti ca nu au fost invinsi la scor. Apare „tandemul” si ne zice ca daca mai era 5 minute castigau meciul,poate nu a fost la meci sa vada ca meciul putea fi gata in minutul 60. Sa fie multumiti si mai usor cu delaratiile.

corneliu popa  •  2 noiembrie 2008, 11:12

Cu aceelasi lot Munteanu a reusit sa pun in valoare jocul echipei? Nu acel nr 10 pe care-l cer atat oierul cat si asa-zisi suporteri ai Stelei, cu jocul cobinativ, cu ruperi de ritm, cu joc de invaluire pe benzi si cu verticalizare pe centru, suturi dinmai toate pozitiile. Daca preparatorul turc mai avea cinci zile de pregatire cu baietii Dinamo numai egala pentru nu era nevoie de schimbari decat la eventuale accidentari! Munyeanu a schimbat dacat „filozofia” despre joc, inrest a lasat „artistii diniarba” sa-si faca treaba! Si n-as fi suparat daca Steaua ar fost invinsa (pentru pedepsirea multelor ocazii) pentru ca mi-a placut jocul lor si mai ales atitudinea. Si in final remarc, placut surpris, discretia Lui Becali in declaratii, dar nu-mi fac iluzii!

Comentariile sunt închise.