De ce a demisionat?

Lăcătuş a plecat pentru că Gigi Becali l-a acuzat folosind vocea lui Gigi Becali şi ideile mai multor oameni.

miercuri, 22 octombrie 2008, 11:55

Lăcătuş a plecat pentru că Gigi Becali l-a acuzat folosind vocea lui Gigi Becali şi ideile mai multor oameni.

Cum? Simplu. Imediat după thrillerul Steaua – Lyon 3-5, şeful Stelei a intrat telefonic la gsptv. Era supărat. „Lăsaţi-mă că sînt amărît, măi băieţi”, a spus el. După aproximativ un sfert de oră, l-au prins cei de la Fanatik, pe Telesport. A început să se îndoiască în direct de Lăcătuş, nu foarte dur, dar cu o evidentă tendinţă.

A trecut încă o jumătate de oră. Şi, la sport.ro, s-a prăvălit cu toată neîncrederea şi reproşurile asupra antrenorului său. „Îl las să se înece”, a spus el. Apoi l-a comparat cu Hagi, „care n-ar fi pierdut acest meci”. Au fost zece minute în care l-a indepartat fără să-l demită,. A apărut şi celebra frază „eu nu-l dau afară!”, care a fost buzduganul care i-a lovit şi împrăştiat din Ghencea şi pe Olăroiu şi pe Hagi.

Este evident că în tot acest timp furia progresivă a patronului a fost alimentată de părerile celor din jur. Şi că n-a existat nimeni, asta e treaba preşedintelui de club, dar Valeriu Argăseală se concepe mai degrabă ca un administrator decît ca un manager al resurselor umane, care să-l oprească să decidă la nervi.

Pînă la urmă, e treaba lui Becali să-şi formeze un stil prin care să-şi îndepărteze antrenorii în care nu mai are încredere. Numai că trebuie să-şi formeze şi o metodă prin care să-i atragă şi, mai ales, una prin care să lucreze cu ei, la bine şi la rău. La bine şi la rău!

Lăcătuş are erorile sale. Dar cine va veni acum la Steaua dacă Becali nu-şi schimbă conduita? Şi dacă Argăseală nu se instituie şi el ca un veritabil preşedinte? Cine acceptă să i se facă schimbările la telefon din lojă? Cine vrea să fie dat la o parte la victorii şi băgat în faţă la înfrîngeri? Cine îngăduie să muncească o săptămînă la antrenamente, pentru ca apoi patronul să decidă, fără să ştie!, cine e mai în formă?!

Nu viitorul lui Becali depinde de răspunsul la aceste întrebări, ci viitorul Stelei.

Comentarii (295)Adaugă comentariu

geo.constanta  •  22 octombrie 2008, 12:29

E GREU SA VEZI CUM EGALEZI OTOPENI IN ULTIMUL MIN DE JOC CUM TE EXECUTA GALATI CUM PIERZI TITLU CU TIMISOARA ACASA CUM TE BARE LYON PE GRESELI DE TACTICA PANA LA URMA NU GIGI FACE ANTRENAMENTELE NU EL ESTE RESPONSABIL SA ADUCA JUCATORII LA NIVEL MAXIM LA ORA JOCULUI RESPECT LACA PT TOT CE INSEMNI CA OM JUCATORI ANTRENOR DAR STEAUA E O PALARIE PREA MARE LA STEAUA TREBUIE UN ANTRENOR CARE SA STIE SA L LUCREZE PE GIGI GEN PITURCA SA NU APLECE URECHEA LA TEL LUI PACAT STEAUA A AVUT CEL MAI BUN CULOAR PT A IESI DIN GRUPE

andruska  •  22 octombrie 2008, 12:30

ATAT AM DE SPUS SI TOTI MA VOR APROBA :

„S A VI I N A P R O T A S O V !!!!!!!”

ciupi  •  22 octombrie 2008, 12:30

cel care a fost cu ideea ca radoi sa joace fundas (ca sa nu spun „sa joace”, fiindca nu vreau sa-l jignesc pentru cit a facut in ghencea) ar trebui sa-si dea demisia sau pumni in gura daca nu are cum sa si-o dea. cinci goluri primite de la un atac vai de mama lui?!?!

chef  •  22 octombrie 2008, 12:30

Trebuie sa vina un antrenor pe care Becali il considera superior. Daca il considera inferior, s-a terminat. Iar ii face echipa iar ii dicteaza schimbarile si sistemul de joc. Trebuie adus Mourinho 🙂 Orice antrenor din tara va veni nu are nicio sansa, tot Becali ramane.

cristi  •  22 octombrie 2008, 12:32

cel mai mult ma bucura faptul ca pleaca lacatus … in stilu asta cu becali singuru lucru care s-ar fi intamplat ar fi fost sa cada laca in imaginea unui antrenor prost … nu e unu bun dar poate deveni … insa cu becali ne-ar fi pierdut pe noi … deja multi il injura !!!!macar asa ramanem cu ideea ca inca laca e ala care se bate pana in ultima secunda

JIJI  •  22 octombrie 2008, 12:32

Fratilor….

inainte sa il acuzati pe Lacatus care e mai cel mai Stelist dintre noi toti stelistii…va intrebati cum poate Becali sa zica an de an: NU NE INTERESEAZA CUPA ROMANIEI? Dar pe Hagi il interesa? pe Laca?

Aia care il condamnati pe Laca sunteti prastie….zicea unu mai sus ca Becali e patron si baga bani…tata ai idee cati bani valoreaza Steaua(ca imagine, suporteri, istorie, palmares, etc). S-ar face cred licitatie publica intre investitori la cati ar fi interesati sa preia clubul.

Revenind la jucatori…Ei sunt vinovati,ei trebuiesc amendati, ce a facut Semedo, Moreno, Arthuro, si altii..ar trebui scosi pe bara, ar trebui amendati, ar trebui sa fie luati in suturi ca ei isi bat joc de tricou…dar ce sa le faci cand Becali da sms-uri si comenzi prin tel de la loja lui???

Unde s-a mai vazut asa ceva?

adriahno  •  22 octombrie 2008, 12:32

Nu intelege nimeni pe deplin ce se intampla cand faci o ciorba in public?** Becali face in continuare echipa! El este la „butoane”, el comanda, el este cel ce aduce jigniri! O ciorba veritabila cu legume o sa iasa! Lacatus nu era antrenor deplin, dar putea sa invete sa fie…se puteau forma si dezvolta o echipa demna de fotbal de calitate. Lacatus stia sa vorbeasca si sa insufle dragostea pt. Steaua jucatorilor. Ma doare inima cand vad ca Steaua a ajuns sa fie masina de spalat a fotbalului romanesc! 🙁

alexandru  •  22 octombrie 2008, 12:32

Multi prietene, multi. Sunt oameni care iubesc Steaua si isi asuma acest risc. Asa a facut si Laca. Mai sunt oamnei care iubesc banii….si la Steaua se dau bani. Eu unu vreau antrenor strein dar nu cred ca se poate. O sa ne multumim cu Dan Petrescu sau Piturca……Andone ar fi super:) dar ideea ma face sa rad.

Alex  •  22 octombrie 2008, 12:32

Catalin ai pus punctul pe i . Ai dreptate . Eu in locul lui Marius Lacatus m-as fi dus sa vb fata in fata cu Gigi Becali , sa-i spun : „Bai Gigi tu daca vrei sa ma dai afara spune-mi direct , dar nu ma lua pe mine cu declaratii ca nu ma vei da niciodata afara de la Steaua si ca ma lasi sa ma innec singur ” . Deci vorba asta multa a lui Becali de o marsavie mare ma lasa rece . DE CE INCEPE CU ASEMENEA DECLARATII CA NU-L VA DA NICIODATA AFARA PE LACATUS .DE CE ?? E FRICA DE SUPORTERI SA NU-I SARA IN CAP D-ASTA FACE REGIA ASTA .SI HAGI A PICAT IN PLASA LUI SI ACUM SI MARIUS LACATUS .**** A AVUT NEVOIE DE TRANSLATOR SA VORBEASCA CU MAI MARI DE LA CLUBURILE BAYERN , FIORENTINA SI LYON . Un taran ** ca asta e el , i-a invitat el la palat sa le arate cat de bogat e .****

Albu-Sibiu  •  22 octombrie 2008, 12:32

Lacatus nu avea cum sa confirme la Steaua. Isi facuse mana pe pacienti de genul InterGaz, National, UTA sau Otelul, cu unice performante – cateva victorii intamplatoare. O sa rasucesc cutitul in rana, fiindca in dimineata asta mi-am amintit cate injuraturi mi-am incasat de la suporterii Stelei fiindca am indraznit sa fac un apel la moderatie si calm dupa victoria in fata celor de la Galatasaray. Iata ca ceea ce spuneam atunci s-a indeplinit intocmai. Voi reproduce, cu voia dvs, aici textul din arhiva GSP de la articolul Lăcătuş: „Dacă pierdeam, plecam de la Steaua!” :
De Albu-Sibiu pe 28.08.2008 la 23:21
#12
Dupa razboi, multi viteji se-arata. Nu vor trece 2 luni si stelistii ce acum i-ar pupa si mainile, vor incepe sa-l ia in balon. Sa zicem, cam dupa luna noiembrie, se va intampla asta.
Sincer, eu n-am vazut ieri cine stie ce tactica: doar jucatori ce mancau gazonul (pt primele promise) si o echipa a Galatei mediocra. Fener-ul e mult peste…
Timpul va vedea daca am dreptate.”…
Adevarata plaga nevindecabila a Stelei este Becali cel care si-a permis sa monopolizeze un brand national. Voi cei care credeti ca nu se poate Steaua fara Becali ar trebui sa va ganditi mai intai ce-ar fi Becali fara Steaua. Mi-e mila de voi, sincer: echipa de suflet ajunsa un kitsch in mana acestei mazgalituri a societatii romanesti.

antidinamo  •  22 octombrie 2008, 12:33

e bine ca Lacatus a plecat nu este de Steaua ca antrenor sa fim seriosi, insa din punct de vdr al suporterului stelist si al culorilor ros-albastre cred ca in acest moment totul sa naruit pentru noi. acest oier ne-a distrus tot ce am avut mai reprezentativ LACATUS asta dupa ce la desfiintat pe cel mai mare fotbalist HAGI. probabil ca oricine ar veni va avea aceeasi soarta pt ca banii murdari ii vor permite acest lucru

observer  •  22 octombrie 2008, 12:33

Lacatus nu are treaba cu antrenatul unei echipe cu pretentii. Steaua are lot insa lipseste omul (antrenorul) care sa aiba o idee de joc, o tactica. Aseara, dupa parerea mea, Lacatus si-a dat examenul si a clacat. Adversar pe care l-ai condus de doua ori si sa nu stii ce trebuie sa faci, e treaba antrenorului. El a facut echipa, el a gasit tot felul de scuze dupa „rusini” gen Otopeni. Cred ca Steaua e prea mult pentru un antrenor care nu are cu ce se lauda. La revedere Marius! Drum bun!

Rey  •  22 octombrie 2008, 12:33

Edy:
sa plece si Gigi?pai ma baiatule..daca nu era „Gigi”,Steaua nu ajungea niciodata aici si nici n-ar fi avut performantele europene din ultimii ani.El e cel care n-a vandut valorile de baza din echipa Stelei,cand ar fi putut s-o faca.Dar,de ce n-a facut-o?pt ca a vrut sa faca performanta.Dica,in momentele lui de glorie,era cotat la 5 milioane de euro,nu l-a dat.Ce era Dica acum 2,3 ani pt Steaua?jucatorul de la care se astepta tot,jucatorul care marca in momentele dificile.Toti il aplaudau,era un idol,era bun?sigur.Dar cand si-a iesit din forma,au urmat si criticile specifice mentalitatii de roman.Fara „Gigi”,Radoi,era plecat de mult timp,Goian la fel.Bun,rau,Becali e singurul patron din Romania,care vrea sa faca performanta,clasand performanta inaintea banilor.Tu sa investesti o groaza de bani intr-o echipa ce ai face in locul lui?nu spun ca e bine ce face,dar pune-te in locul lui.
Cel mai probabil,noul antrenor va fi Oleg Protasov,parerea mea.

_tcf_  •  22 octombrie 2008, 12:33

Protasov nu va mai veni in veci la Steaua….va cere un salariu de cel putin 1 milion de euro,tine minte ca oierul s-a zgarcit si nu a acceptat sa-i de-a 350.000 euro la momentul oportun…..sa nu ne mai facem iluzii desarte,ca tot Pedratzinio o sa fie antrenor…cu aceasta conducere militieneasca(jucatori impusi,tactica gandita de patron,transferuri gandite de patron etc.) nu o sa ne mai antreneze nimeni sau vor veni niste straini anonimi care vor pleca la 2-3 luni

CreDulu Tolomac  •  22 octombrie 2008, 12:33

LACATUS…DE CE SA PLECI ACUM CU CAPUL PLECAT SI CU COADA INTRE PICIOARE??NU E CAZUL..SI NICI NU-TI STA IN CARACTER…
TU AI SA RAMAI SI AI SA DAI CATE O PALMA SANATOASA LA TOTI CEI CARE ITI CANTA ACUM”ALELUIA”..
..AI DE LUAT CA EXEMPLU…POATE NU CEL MAI BUN…DAR PESEIRO DE LA RAPID NU A RENUNTZAT IN MOMENTE MULT MAI GRELE…EL A CREZUT CA POATE SA REDRESEZE RAPIDUL..SI CRED CA REUSESTE…
NU VAD CU CE AI FI TU MAI PREJOS??..CAPUL SUS LACA….***..SI FA-TI TREABA LA STEAUA…DE ACUM INCOLO O SA-TI IASA DE 10 ORI MAI BINE..

Misu Haralambie  •  22 octombrie 2008, 12:34

Daca intradevar a plecat Marius Lacatus, bine a facut. Pentru el si pentru Sreaua deopotriva. Dupa ce a facut Becali cu fiecare dintre antrenorii de pana acum, cer ca nici un alt antrenor roman sa nu mai vina la Steaua. Sa-si aduca antrenori straini si sa-si bata joc de acestia. Draga Dan Petrescu, draga Cosmin Olaroiu, draga oricare antrenor roman, refuzati orice oferta de la cioban.NU va bateti joc de voi, tineti la onoare pana cand va pleca Becali, poate in puscarie. Nici un vot pentru Becali si al lui clan

radu  •  22 octombrie 2008, 12:34

AI PIERDUT CEL MAI IMPORTANT TREN, LACA!!!

SUNT PT DAN PETRESCU

Marcel  •  22 octombrie 2008, 12:34

Protasov-atat

Nyky  •  22 octombrie 2008, 12:34

Atat timp cat acest PARVENIT,acest Napoleon al fotbalului romanesc nu pleaca…si nu numai de la Steaua ci din fotbal…echipa asta nu va face performanta. Dar tot noi romani suntem vinovati pt ca „ii dam apa la moara” cu aparitiile lui!..de face audienta…

munty  •  22 octombrie 2008, 12:35

suporterii aceia kre au cerut demisia lui lacatus nu sunt suporteri adevarati ai stelei.nu inteleg cum se poate calca un simbol in picioare?cand spui steaua spui lacatus si invers singurul kre trebuie sa plece este becali acest cioban kre isi bate joc de marea noastra iubire.este impardonabil ce a facut cu hagi si ce face cu lacatus 2 simboluri ale stelei si ale chipei nationale de fotbal cer D.N.A-ului sa gaseasca cat mai repede dovezi si sa-l salte p acest infractor numit becali cat mai repede

mihai cezar  •  22 octombrie 2008, 12:35

Consider ca nu era acum momentul pentru a pleca Fiara, dar daca asa gandeste el, stie sigur si de ce !!! Pacat de noi, suporterii, caci jucatorii oricum isi iau salariile (chiar daca se plang in privinta primelor!).
Ca succesor, pe moment, cred ca ar fi bine sa ramana Pedrazini !!! Ati vazut Trombeta ce a facut, din postura de secund. Conditia este ca si lotul Stelei sa aibe cel putin 4-5 jucatori de valoare egala cu un Dubarbier,Culio, MURESAN….

Ionel patru  •  22 octombrie 2008, 12:36

Sa plece Lacatus…si sa vine Cupa!!! :)) ce penibila stea…

andruska  •  22 octombrie 2008, 12:36

A, SI INCA CEVA:
LASATI-I PE ARTHURO,PLESAN,PETRE MARIN,LOVIN,SA PLECE (SI MAI SUNT VREO CATIVA)
SI ADUCETI FRATE PE PUSTIUL ALA, VILLANUEVA…OARE CAT POA’ SA COSTE??? DOAR ARE GIGI BANI,TINERIV CARE JOACA FOTBAL, SI SPECTACOL SI ALTA MENTALITATE A JOCULUI. ALA E UN FEL DE ELTON, DAR CU MAI MULTE CALITATI…SI NU ASA MIC.
ME TREBUIE MIJLOC SI 2 ATACANTI…UN 4-4-2…
NU PROSTII 4-2-3-1…RASFIRATI PE TOT TERENU…..CENTRAND A PROST IN FATA…..SI MAI STRANSI …JUCAND BALCANIC….PASE MULTE…ATACANTI ANGAJATI CU PASE PRIN DESCHIDERI, NU CENTRARI LU DAYRO CARE NU ARE 2 METRI…EL ARE ALT STIL DE JOC…LA FEL SI STANCU……..
DA CINE SA VADA TOATE ASTEA? GIGI? NICI LACATUS NU A VAZUT,SE PARE

HAI PROTASOV CU STILU TAU….PE ATAC..INDIVIDUALITATI….SPECTACOL…ATMOSFERAAAAAA

yoda TV  •  22 octombrie 2008, 12:37

Da, iata ca fotbalul romanesc NU are stabilitate, cum se intampla ceva negativ, hop ii ceri demisia.

adi  •  22 octombrie 2008, 12:38

catalin tu ai urmarit declaratile patronului de dupa meci… de ce crezi ca era mai suparat? ca piturca a ras de el (gigi a spus inainte ca el daca are 2-0 nu pierde cu francezii) sau ca lacatus a pierdut partida…. tie ti s-a parut ca la 3-2 steaua a atacat? sau la 2-0 steaua a atacat? raspunsul este nu,ekipa a facut exact ce ar fi vrut patronul, s-a retras intr-un haos total. e de vina lacatus sau patronul?in momentul in care nu vrei sa cumperi fundas stanga… si cel putin un om de mijlocul terenului… acunm ma uit la gigi in direct… LACATUS TE IUBIM…te asteptam dupa ce unul va fi arestat…

Respect_Laca!  •  22 octombrie 2008, 12:38

Tot respectul pentru Marius, pentru tot ce a facut pentru Steaua!
Este singurul om cu rezultate istorice din actuala gashca din Ghencea, dar antrenorul Marius Lacatush nu va putea ajunge niciodata sau nu prea curand la inaltimea jucatorului Lacatush asa ca decizia luata (daca a fost luata) cred ca a fost cea mai inteleapta.
Statistic, procentual cred ca Oleg a avut cele mai bune rezultate din ultimii ani la Steaua, iar echipa formata de el era cel mai bine organizata – fapt de care a profitat Oly – sfatuitorul lui Gigi din orientul mijlociu.
Daca tot e vorba de Steaua – unde trebuie sa pui suflet (de stelist) in ceea ce faci cred ca ar fi momentul ca lui Dan Petrescu sa i se dea o sansa si sigur va face performanta.
Dan Petrescu ar fi bine sa nu accepte preluarea Stelei decat cu clauze foarte bine puse la punct care sa-i permita sa fie singura persoana care decide cu privire la lotul stelei si la organizarea lui, fara influiente din loja…cred ca se poate.

Bafta Laca si hai Dane!

Leo.Tene  •  22 octombrie 2008, 12:39

Stati cuminti ca nu are absolut nici o vina Marius Lacatus pt acest rezultat…dak echipa nu poate, nu invinovatiti antrenorul!daca va demisiona intr’adevar Marius Lacatus va fi o mare revolta a suporterilor contra lui Gigi Becali!Ar trebui sa se gandeasca la suporteri prima oara daca va demisiona Lacatus, ce parere credeti ca v’or avea suporterii?deja se zvoneste ca maine seara vor fi cel putin 3000 de suporteri in fata stadionului sa ii ceara lui Gigi Becali sa plece de la Steaua, pt k numai el a adus’o aici, unde este acum….!

kuyt  •  22 octombrie 2008, 12:39

parerea mea.
lacatus avea eprsonalitate ca jucator, ptr ca stapanea „varza” si stia joaca. ca antrenor nu se pricepe. s-a aruncat in meseria asta fara „training” si fara fler. cand nu esti bazat pe tine mai faci compromisuri, il mai lasi pe oier sa se bage. asta e. ca in sinea ta stii ca daca te ia la bani marunti unul meserias iti arati limitele… end of story. oricum trebuie respectat ptr ce a realizat ca fotbalist. ca antrenor, hmmm e alta mancare de peste, cata vreme cel mai bun din lume e un traducator…

flavius  •  22 octombrie 2008, 12:39

Lacatus ca antrenor
– A retrogradat Ceahlaul (cu arbitraje bune dar a reusit)
– A retrogradat UTA
– Cu Brasov a avut noroc la limita retrogradarii
Ce poate sa faca el la Steaua???
Sa vina Dan Petrescu. E cel mai bun. El nu se plange de atacanti ca Onofras sau Rusescu si da multe goluri.

Ryogen  •  22 octombrie 2008, 12:40

Lasati-o cu Portasov si ami ales cu Petrescu (il astepta soarta lui Hagi si Laca), in primul rind trebuie vindut Radoi, care pe zi ce trece ma conving ca influienteaza negativ echipa. Meciul de aseara a semanat izbitor cu cel de la Boro!!! Tot 2-0 aveam si am terminat in genunchi, cu Radoi in frunte despre care cred ca nu se concentreaza cum trebuie in unele momente.
Trebuie un antrenor platit bine 1-2 mil/sez. cu contract pe vre-o 5 ani, care sa aiba nume in Fotbalul mare, si sa fie lasat in pace de catre Gigi si alti „binevoitori”.
DIN NIMIC NU POTI FACE ALTCEVA DECAT NIMIC!!!

Robert  •  22 octombrie 2008, 12:42

Sa vina DAN PETRESCU !!!!!

CreDulu Tolomac  •  22 octombrie 2008, 12:43

ok..ok…am inteles…LACATUS SA PLECE..!DAR VAD CA NU EXLICA NIMENI SI CONCRET…DE CE SA PLECE??UNDE A GRESHIT…??UNDE A FACUT GAFA??
CHIAR NU VEDE NIMENI CU CE JUCATORI E NEVOIT SA SE PREZINTE??
CE *** ERA SA-L INVETE LACATUS PE RADOI DUPA ATATA TIMP CUM TREBUIE SA FACI UN MARCAJ??
..EXPLICATI-VA MACAR UNU…
NU MAI TOT REPETATI POEZII PALIDE…
SUNTETI DE TOT RASUL..
IL INJURI PE..OM…DAR NU II SI EXPLICI DE CE.
***

Relu  •  22 octombrie 2008, 12:43

Eu cred ca Becali ar trebui sa implementeze un sistem la Steaua prin care sa comunice din loja direct cu jucatorii de pe teren (ceva asemantor cu dispozitivul pe care il au arbitri) pentru ca in felul acesta ar evita situatiile in care un antrenor isi bate joc de sistemul de joc gandit de el si ar putea transmite jucatorilor in timp real cand sa se retraga cand sa joace ofensiv, cand sa faca un dribling sau o preluare, cand sa dea pasa unui coechipier sau unui adversar (sau asta nu ca asta o invata de la antrenor care 6 zile pe saptamana doar asta exerseaza cu ei: pasa la adversar). Si ar mai fi ceva care chiar daca pare mai greu merita incercat: Steaua sa ceara o derogare de la UEFA prin care sa joace un meci de doua ori, o data cu 11/14 jucatori si a doua oara cu alti 11/14 jucatori, pentru ca acestia din urma sigur ar castiga deoarece primii 11 sunt intotdeauna alesi gresit de antrenor.

Altceva in situatia data n-ar mai fi de spusdecat atat „Ce nasol ca nu are si Steaua un Tombetta ci doar niste trompete”

negru  •  22 octombrie 2008, 12:45

oameni buni, scrieti voi una alta, dar cel care a zis de protasov a avut mare dreptate, esti antrenorul care a avut cele mai bune rezultate si de la munca lui au inceput rezultatele bune finalizate cu semifinala cupei uefa, el nu asculta nimic de la becali si stia pregati psihic si mental echipa, dar si tactic se pricepea, asa ca oricine ce zice, de la protasov incoace oieru asta de doi lei face ce vrea din antrenori, parerea mea persoanal ca oieru trebuie sa mearga la oi, si eu am mai multa treaba cu fotbalul decat oieru***!!!

vio  •  22 octombrie 2008, 12:46

ma vazut aseara cum cei de la sport.ro alimentau ideea de a-l demite pe lacatus…
foarte neprofesonist din partea lor, oameni care stiau ca becali e prost la nervi…trebuia sa aibe discutia in orice alt moment nu atunci..
este inca o dovada ca acel post de televiziune/ziar/trust e mai aproape de tabloid decat de ceva de specialitate…rusine lor in primul rand…
echipa a jucat cat a putut greselile au fost acelea care se stiau si de care ne era frica de ele, dar poate din fanatism nu am vrut sa le bagam in seama…
plusurile…la noi nu au fost mai mult decat ne asteptam sa avem..doar ca am avut maxim de plus pe care il puteam avea…pacat ca minusurile au fost mai multe…
🙁

CreDulu Tolomac  •  22 octombrie 2008, 12:46

ALTII AU INCURCAT-O SI MAI RAU ASEARA…FENER 2-5 ACASA CU ARSENAL…PORTO 0-1 CU KIEV…
CE NAIBA MAI??
ATAT SE POATE CU STEAUA…SI PUNCT.
CE ANTRENOR CE ALEA ALEA??
SUNTETI CHIAR TOTI ORBI??

Misu Haralambie  •  22 octombrie 2008, 12:47

Ma scuzati ca revin, dar nu pot sa nu spun ca si jucatorii sunt vinovati, inclusiv sau mai ales Radoi. Ati vazut ca in ultimele intalniri s-au pierdut maciurile din cauza lui? De ce tine sa joace fundas central, ca sa faca ,,jocul” lui Becali? Si inca una: nici unul dintre jucatorii straini nu marita sa joace la Steaua, inclusiv SEMEDO, pai de ce i-a de-at drumul Clujul? Zapata are partea luim de vina, dar golurile au avut originele la fundasi, la Radoi mai ales.
Becalii vrea sa fie in Parlamentul Romaniei? Un asemenea om, cu vicii subumane nu trebuie votatnici de cel mai amarat, chiar dacaa mai primit din ,,scursurile” lui. pomeni?

dannyro  •  22 octombrie 2008, 12:48

Nu sunt de acord cu implicarea lui Gigi la echipa, nu-mi place modul cum acesta trateaza antrenorii si jucatorii, nu-mi plac achizitiile facute (jucatori de mana a doua), nu-mi place naivitatea de care Gigi da dovada atunci cand ii sunt prezentati noii jucatori (vezi doamne face toti bani numai vazand o caseta a acestuia), dar NICI DE LACATUSI – ANTRENORUL NU IMI PLACE. Se vede ca nu stie sa formeze o echipa, sa aseze jucatorii in teren, sa ceara jucatorilor un joc combinativ la firul ierbii (ca doar e fotbal nu ruygbi). Steaua nu reuseste sa inscrie decat din faze fixe (cu mici exceptii), nu exista un jucator de creatie, iar jocul pe care il practica o face sa para o echipa de locurile 7-8 in Liga 1. Astept sa vedem ce schimbari vor venii la Steaua, pentru ca situatia actuala implica acest lucru. Sper ca decizile care se vor lua sa fie luate cu capul. LACATUS – multumim pentru ce ai oferit ca jucator dar, atat…

dincolo de adevar  •  22 octombrie 2008, 12:51

Unde este vina lui Lacatus? Multi arunca in el cu vorbe grele! Se spune ca Oli a facut performante cu jucatori mai slabi. Nu e adevarat! Nu sunt mai slabi ci doar mai muncitori! S-a vazut si aseara cum se daruiesc un Radoi, un Goian, chiar si un Ovidiu P, si pe de alta parte ce vedete „importante” si „valoroase” sunt C01-ul in caldare- Dayro, peretele Arthuro de care se lovea mingea mereu inapoi, prastia Semedo, varza Toja ce a prins nationala si il doare undeva de Steaua!
Bafta LACATUS! Ai fost si vei ramane favoritul meu (si ca jucator si ca antrenor – viitorul este in fata, invata din greseli si sa ai bafta de o echipa buna).

Cătălin Tolontan  •  22 octombrie 2008, 12:51

Relu : buna ca poanta 🙂

cris  •  22 octombrie 2008, 12:54

Ma numar printre fericitii care au reusit sa vada pe viu jucatori mari, printre cei pentru care exista reperele 86 si 94 ca bucurii in fotbal.
Subiectiv fiind, evident, spun sus si tare ca cel mai bun fotbalist pe care l-am vazut din tribuna este Hagi (si i-am admirat pe Zidane si Figo…), cel mai tehnic Lupu iar cel mai “frumos” Lacatus.
Am vazut la el pasiune, dorinta, nebunie – “luna si doi bani jumate”. A iubit jocul, a murit si a inviat pe teren, nu a tinut prietenii pe gazon cu nimeni, dar in afara lui este bun amic cu “dusmanii” traditionali.

“Cand merge Lacatus merge echipa” auzeam in jur, si asta cand la Steaua jucau Boloni, Majearu, Balint, Ilie Dumitrescu si REGELE Hagi.

Si ce? vor spune suporterii. Iar vorbim despre jucatorul Lacatus? Acum e antrenor, iar ca antrenor e varza.

Oare?
Sa vedem ce e cu prima intrebare.

Si ce?
Dragii mei, conteaza.
Hagi iubeste Steaua, e parte din ea, dar a cedat. Ceva s-a rupt in el si a trebuit sa plece, ma tem ca definitiv.
Lacatus, in schimb, suporta.
A plecat o data, atunci cand l-a strans cravata de presedinte, cand a simtit ca este folosit ca marioneta. S-a intors si lupta acum sa reziste unui patron guraliv si nepriceput si unei tribune care il iubeste.
Si cred ca lui Becali ii rezista, dar suporterilor nu.
Lacatus a gresit tactica in meciul cu Lyon pentru ca iubeste, la randul sau, suporterii Stelei. Pentru ca le intoarce dragostea, i-a ascultat si s-a luat la tranta cu francezii. A creat acea echipa nebuna pe care si-o amintea cu drag si pe care i-am cerut-o cu totii. A iesit la joc cu fotbalisti neterminati, cu o echipa lipsita de valori si parasita de geniu. A jucat fotbal, asa cum au vrut suporterii, pentru ca este cel dintai dintre ei. A jucat pe contre, fara sa ridice transee, si a pierdut pentru ca Ovidiu Petre nu e Loti, Belodedici e la federatie, Arturo nu e nici macar Piti, Petre Marin ar trebui sa fie in conducere, Daryo nu e Hagi, Lovin nu conteaza, iar Tudorel lipseste de mult.
Si a mai pierdut pentru ca Lacatus jucatorul a imbatranit si nu isi mai poate ajuta echipa din teren.

Am citit demult, fascinat, despre sarja de cavalerie poloneza impotriva tancurilor germane, la inceputul celui de-al doilea mare razboi. Nemtii au fost si ei fascinati, dar au secerat panii fara mila.

Istoria nu uita si nu iarta.

Haideti sa nu uitam si sa nu mai iertam nici noi.
Sa lasam retragerile in munti si sa ne batem cu ce avem si cum putem – asa se nasc marile natiuni si , revenind la fotbalul ce ne doare, marile echipe. Din dureri si infrangeri se naste obisnuinta de a castiga – amintiti-va ca marea echipa a anilor 86-89 nu a contat in Europa inainte de 85.

Lacatus este antrenor, lasati-l sa-si faca treaba si nu-i luati calitatea de suporter.
Este singurul capabil sa ne salveze de marele patron atotstiutor.
Raspatiti-l cu aplauze si cu dragoste si spuneti-i ca asa trebuie jucat, cu capul sus, in lupta dreapta.

Pentru asta ne mai trebuie doar fotbalisti, ANTRENOR avem!!!

Fibra  •  22 octombrie 2008, 12:56

Sa incercam sa fim obiectivi dupa razboi.Steaua are valoare in Liga Campionilor de locurile intre 25 si 32.Cind se califica in UEFA este o performanta.Un procent mare in evolutia lucrurilor il are patronul.Orice antrenor cu demnitate nu vine la Steaua sau daca vine rezista foarte putin.Daca Steaua s-ar fi aparat la 2-0 si scorul putea fi acelasi(3-5)sau mai mare ar fi spus de ce nu am atacat mai mult (vezi Middlesbrough cind Olaroiu a scos jucatorii ofensivi si a bagat aparatori care se calcau pe bocanci).Fara a pune presiune pe aparatorii adversi poti pierde orice avantaj.In ultimii doi ani de cind „antreneaza” mai abitir Becali,Steaua a jucat ceva fotbal doar cu CFR,Bayern,Fiorentina SI Lyon in ciuda rezultatelor.Cit se va mai baga la echipa ca”antrenor” patronul,rezutatele Stelei vor fi compromuse.

sevilla86  •  22 octombrie 2008, 12:58

ce viitor sa aiba STEAUA cu asa patron… SUNT INCANTAT DE CONDUCEREA CFR-CLUJ DE CEEA CE AU FACUT EI IN 5 ANI…LA STEAUA AM SPUS-O SI O MAI SPUS”IMPACAREA VERILOR BECALI” VA DUCE LA DISTRUGEREA SIMBOLULUI STEAUA…URASC NUMELE BECALI

CreDulu Tolomac  •  22 octombrie 2008, 12:58

SA VINA MAI BINE NICU CEAUSESCU INAPOI LA STEAUA…NU STIU INSA DACA MAI SI TRAIESTE…DAR IN FINE:)))
BECALI E TOATA BUBA…SI JUCATORII DE DIVIZIILE A 3 A DE PRIN SPANIA…SAU MAI STIU EU CE ATACANT(kapetanos)UITAT DE ALTII CA IL AU SI DAT PE NIMICURI LA „BECALINHO”
SA II VINA SI MURINHO LA DL.B3CALI CA ANTRENOR..SI IN 4-5 LUNI TOT IL „STRICA”SI ISI DA DEMISIA”THE SPECIAL ONE”:)))
BAFTA LACATUS…INDIFERENT CE AI FACE PE VIITOR…ASA A FOST SA FIE:(((

Silverado  •  22 octombrie 2008, 13:02

Chiar nimeni nu intelege ( iar la tine Catalin chiar am pretentii) ca la victorii antrenorul este ultimul felicitat iar la infrangeri este primul vinovat. Cine nu intelege asta habar n-are de acest fenomen numit FOTBAL.

MarianT  •  22 octombrie 2008, 13:02

Bine ca a luat decizia asta. Mi se pare firesc sa demisioneze. Nu se poate sa retrogadezi UTA si sa vii apoi la Steaua. TOT RESPECTUL PENTRU CE A FACUT CA JUCATOR dar ca antrenor nu este de Steaua. Meciul cu Lyon nu a fost singurul care m-a facut sa cred ca nu este antrenor. Astept un ANTRENOR si cand spun asta astept ca d-l Becali sa ia o decizie inteleapta de aceasta data. Recomandari 1. PROTASOV. Nu uitati cum a jucat Steaua in timpul cand el antrena echipa. 2. DAN PETRESCU. Il recomanda ceea ce a facut la URZICENI. 3. PITURCA. Experienta.

CreDulu Tolomac  •  22 octombrie 2008, 13:06

CE BINE ERA ASEARA SI CE FRUMOS ERA DACA STEAUA PIERDEA PRIN MINUTU 85…CU 1-0…AZI ERA LINISTE SI PACE…SI TOT INFRANGERE ERA.
ERA MAI BINE CA STEAUA SA NU PUNA NICI O PROBLEMA(VEZI MECIUL CU BAYERN)SI SA PIARDA USHOR..
ASA…STEAUA A AVUT TUPEU SA JOACE…A AVUT TUPEU SA INDRAZNEASCA SI DIN PACATE NU A IESHIT SI REZULTATUL…SI CULMEA..PENTRU ASTA..ESTI TAXAT…PENTRU ASTA S-A DEMISIONAT???
LYON A FOST MAGNIFICA SI CU JUCATORI CARE S-AU SIMTIT CU MUSCA PE CACIULA LA 2-0 I 3-2…PUR SI SIMPLU NU S-A PUTUT…SI NU SE PUTEA…PARCA DE LA 2-0 ERAM 90% DIN NOI CONVINSI CA STEAUA NU O SA CASTIGE…
PARCA …STATEAM LINISTITI SI ASTEPTAM RABDATORI CA MIRACOLUL SA DISPARA.
..PACAT

Tristar  •  22 octombrie 2008, 13:06

Dear Tolo, sentimental sunt alături de Lăcătuş, dar cu toţii trebuie să înţelegem că pretenţiile la un club ca Steaua sunt mai mari. Becali o fi el un needucat, un grandoman, un …fâs în ale fotbalului, dar are, totuşi , un dezvoltat simţ al afacerilor. *Nasul* lui i-a dictat demult că nici Lăcătuş nu va face treabă în Ghencea. O tot repeta: *Eu nu-l voi da niciodată afară pe Lăcătuş!* Domnule, să fie clar, Lăcătuş nu a reuşit să lege echipa asta, orice am vrea să spunem. Pălăria a fost prea mare! Când toată lumea a văzut că Toja dă randament bun doar pe stânga, tu îl bagi, în meci decisiv, cu Lyon-ul, pe dreapta, să bulversezi toată echipa?!? Cu excepţia apărării, unde şi acolo, cuplul Goian-Ghionea joacă mai bine decât cu Rădoi central-stânga, restul jucătorilor au fost atât de rotiţi şi zăpăciţi, că nici unul nu mai ştia ce trebuie să joace. Ce vreau să spun? Fără o formulă de echipă stabilă, cu relaţiile de joc bine conturate, nu te poţi aştepta la rezultate deosebite. Aici a greşit Lăcătuş. Şi a fost greşeala capitală. „Echipa” nu a existat în meciul-test, de aseară!

Theo  •  22 octombrie 2008, 13:09

Domnule Tolontan,

Eu tot nu reusesc sa inteleg de ce mass media nu are luciditatea de a analiza (pre si post meci) cate sanse avem de fapt in astfel de meciuri. Traim intr-un delir colectiv daca ne imaginam ca avem vreo sansa in fata unor echipe ca Lyon.

Da, putem la un meci din 20 sa ii prindem beti, deprimati, satui de viata sau siguri de calificare. In restul de 19 cazuri nu avem cum sa rezistam. Si oricine se pricepe la fotbal ar trebui sa priceapa asta doar vazand 10 minute din meci.

Nu cred ca imbatatul cu apa rece e o calitate si nici o premiza pentru crestere.

calin  •  22 octombrie 2008, 13:10

lacatus a facut un act de onoare nu ca unii antrenori straini care sunt gata sa toarne si cafea patronilor doar sa ia banii stiti la cine ma refer
cu demisia asta le-a sters nasul tutror birfitorilor si l-a pus pe cioban in incurcatura gaseste ciobane un antrenor care sa iti accepte toanele de mare cunoscator in toate fiindca antrenori de valoare nu vei aduce in aceste conditii

Comentează