„Cine e Karoly în gimnastica de azi?”

497-58733-nicolae2.jpgŞeful lotului României îşi apără eleva

marți, 19 august 2008, 2:12

497-58733-nicolae2.jpgŞeful lotului României îşi apără eleva

Nicolae Forminte spune că, acum, Karoly nu are decît o legătură de afaceri cu sportul

– Domnule Forminte, pe cine sînteţi aşa de supărat?
– Pe voi, pe presă!

– ?
– Am văzut că Bela Karoly găseşte nota Sandrei Izbaşa prea mare. Poate a vrut să spună că a plecat dintr-o notă mare.

– E părerea lui.
– Da?!!! Dar cine e Bela Karoly? De ce n-aţi întrebat un antrenor italian care era implicat în chestiune, nu unul pentru care gimnastica a devenit o afacere?! Tot evităm să spunem clar: Karoly nu mai înseamnă nimic ca oficial pentru gimnastică. El are o relaţie comercială cu federaţia americană. Le închiriază pe o groază de bani ranch-ul lui şi atîta tot!

– Dar e un nume.
– Un nume da, însă la trecut. Şi ştiţi ceva? Nume sînt Belu, Nadia…

– Pe Nadia el a antrenat-o.
– Ştiţi ceva? Am eu o vorbă: pe Nadia o antrena şi nea Ion de la poartă. Nadia e genul rar de gimnastă căreia îi spuneai rău şi ea făcea bine. Hai să fim serioşi!

– Dar soţia lui antrenează.
– Da, ea are o poziţie oficială. Dacă Martha ar fi spus ceva, aş fi ascultat cu atenţie ce zice. Pentru că ea răspunde. Dar Bela? El e comentator tv.

„De ani de zile, Bela poartă un război psihologic cu gimnastica din România în favoarea celei din Statele Unite”

– V-aţi mai răcorit?
– Nu. Ştiţi cîte poziţii libere sînt pe organigrama de la Deva la antrenori? Multe! Pentru că nu vine nimeni ca, după ani de muncă şi de calificare, să ajungi să cîştigi 12 milioane de lei pe lună! Am tot evitat să discut despre salarii ca să nu se creadă că mă refer la mine. Nu despre generaţia mea e vorba. Noi ne vom pensiona că n-o mai putem coti! Dar pe cei tineri nu poţi să-i atragi aşa la Deva că nici casă nu au! Unde să stea ca să antreneze la lotul olimpic? Şi în timpul ăsta, Karoly tot îi dă înainte cu România. Să ne mai lase, să-şi vadă de echipa la care ţine!

– Să ştiţi că în România are o imagine bună. Nu vă e teamă că vă luptaţi cu un mit?
– Mituri sînt sportivii, nu noi, antrenorii! Ce a dat Bela înapoi gimnasticii din România?! Auzi, cică avem gimnaste grase, crescute cu ciocolată! Păi, probabil că el a privit către cele din China şi a regăsit acolo metodele lui! Spuneţi-i asta: a privit în curtea greşită!

Comentarii (89)Adaugă comentariu

vg  •  19 august 2008, 3:21

e suparat si nu prea elegant domnul Forminte. e drept ca si Karoly e destul de enervant, de neatent, cu formulari cam abrupte, uneori la limita faultului.
Izbasa a fost excelenta, cea mai buna in finala de la sol. o victorie absolut meritata, dupa parerea mea.

vlad oancea  •  19 august 2008, 3:22

sunt de acord cu forminte.asta e culmea culmilor sa spuna karoly ala ca au avut pile romancele la arbitrii.va dati seama ce cretinsism?ce arbitru din lumea asta ar favoriza un roman in fatza unui american?ma pufneste rasul.

Lulu  •  19 august 2008, 3:31

Domnilor, am vazut in seara asta, ora 18:30pm ora Chicago un interviu luat lui Karoly. Publicul a pus intrebari si una din ele a fost referitoare la corectitudinea clasamentului de la concursul de la sol. Spre surprinderea mea Karoly a declarat ca ordinea de pe podium a fost in concordanta cu exercitiile. Aurul luat de Isbasa la sol NU a fost contestat de el si de nimeni altcineva. Varog sa va procurati segmentul respectiv difuzat pe canalul OXYGEN. Reactia Domnului Forminte este total deplasata. Cred ca Domnia Sa a cazut in plasa unui ziarist caruia i-a cazut greu gemul de gutui. Karoly a fost vehement DOAR la medalia lui Chiang Fei care, desi a cazut in genunchi, a primit o nota care a scos-o de pe podium pe Alicia Sacramone. S-auzim de bine si sa acceptam doar adevarul

cuc  •  19 august 2008, 3:38

negativism, noi nici cind cistigam nu putem sa ne bucuram, eu zic sa lasam faptele sa vorbeasca de la sine iar comentariile sint de prisos ca de obicei, ….

marius  •  19 august 2008, 3:39

pai eu cred ca acest domn karoly e un tradator de tara,bineinteles pt ca este ungur…omul stie sa-si vada interesele,poate si atunci cand a antrenato pe nadia a avut un interes…pt mine e un bozgor nenorocit,ar trebui intrebat daca stie care mai e tara lui…

Ionut  •  19 august 2008, 3:40

Am vazut in direct la NBC comentariul de dupa finala si Bela a sups clar ca NU ARE NIMIC DE REPROSAT ARBITRILOR!!! A zis ceva dupa aia? Sau iar cautati raca???

moi  •  19 august 2008, 3:45

am vazut reactia imediata al lui Bela Karoly pe NBC; Nu a comentat nimic despre nota Sandrei; din contra a zis ca decizia arbitrilor a fost absolut corecta…

stef  •  19 august 2008, 5:09

lam admirat mult timp pe bela dar este un om vandut care a uitat de unde a plcat pentru k nu poporu roman ia facut ceva ci comunisti.traiesc in america si un american nar spune asa ceva despre americani si asta ma face sa cred k bela nu a invatat nimica in usa.ce ar fi trebuit sa invete este k banu ajuta dar nuti poti pune jos sau uita locul unde teai nascut plus sia batut joc americani de el lau prezentat ca pe o maimuta care nu cred k la loat cineva in serios

jechianu  •  19 august 2008, 5:12

aloooooo domnu Forminte
nu mai bateti campii atata.Va intrebati ce a facut Bela Karolypt gimnastica romaneasca? Mai bine v-ati intreba pe d-voastra ce ati facut si dupa sa vorbiti.Asa ca ciocu mic si joc de glezne

ioan oarga  •  19 august 2008, 5:55

buna pentru toti romani de valoare si respect pt toti sportivi nostri ei sunt adevaratii eroi care aduc medali si se sacrifica in ring asa cum spune Nicolae Forminte.P AENTRU TINE BELA KAROLY DOAR BANI CONTEAZA ASA CA TACI DIN GURA CAND E VORBA DE SPORTU ROMANESC NUMELE TAU SPUNE CEVA ADICA NU ESTI ROMAN ASA CA SA NE LASI PE NOI IN PACE SI SA ITI VEZI DE UNGURII TAI SI SA TRAIESTI IN USA 100 DE ANI

stefan stiuca  •  19 august 2008, 5:57

karoly e tradator de tara, si nu are bunul simt sa isi tina gura spurcata inchisa! norocul de a fi contemporan cu un geniu sportiv ca nadia comaneci nu e sinonim cu performanta in antrenorat, vina apartine celor care publica materiale menite sa faca imagine unor personaje care nu mai au nicio legatura cu bascalia noastra de tara, atarnatori si scame ale americanilor, la fel ca si corciturile asiatice care ii reprezinta in sporturi ca gimnastica, tenis de masa, s.a.m.d!!! Capul sus si respect FORMINTE!!!!

Cezar  •  19 august 2008, 6:01

Am urmarit transmisia live (NBC) de ieri. Intr-adevar Bela Karoly e invitat permanent pe post de comentator. Am fost foarte atent la ceea ce a spus in cursul si dupa ce finala pe aparat s-a terminat. In transmisia LIVE, Bela Karoly a spus ca podiumul e asa cum trebuia sa fie. Celalalt comentator l-a intrebat daca nu are nimic de obiectat legat de notarea din acea seara. Raspunsul lui Karoly a fost ca nu. A spus inca o data ca podiumul e asa cum trebuie sa fie. Supararea lui Forminte nu are justificare. Nu stiu ce comentarii a vazut sau auzit el. Pe NBC Karoly nu comentat negativ evolutia Sandrei.

George  •  19 august 2008, 6:12

Foarte bine a spus Forminte! Bela, du-te invartindu-te! Un mos obosit care spune ce trebuie ca sa iasa banu’ gros..

yukon  •  19 august 2008, 6:17

Sunteti PENIBILI, Tolontane! Voi, „jurnalistii” gsp-isti, v-ati facut din scandal si din mizerie un crez in viata. Iar acolo unde nu exista un scandal, nicio grija … il inventati si-l raspanditi voi, mai abitir ca o mahalagioaica din piata Obor.
PS Felicitari inca o data pentru modul in care intelegeti sa apreciati si sa respectati valorile/legendele sportului romanesc, incepand cu Bellu si Bitang, continuand cu Hagi, iar acum Karoly.

Mihai  •  19 august 2008, 6:18

In sfarsit! Uite ca avem si oameni curajosi in tara!
Singura chestie gresita este cea cu faptul ca nu are dreptul sa-si dea cu parerea. Tocmai pentru ca este comentator tv are dreptul sa-si dea cu parerea. E doar o parere, nu un verdict oficial.

Cat despre „EL” a facut-o pe Nadia, sa fim seriosi! Cu metode staliniste au facut si rusii, si chinezii de astazi campioane pe banda.

Cu atat mai meritata medalia de aur de anul asta, cu cat a fost muncita altfel, si nu pentru a multumi niste vanitati nationaliste.

Multumim Forminte, si mai ales tuturor fetelor din lotul de astazi, care chiar daca nu mai aduce aur si argint pe banda, din ordin politic sau nationalist-sovin, macar aduc un bronz mai curat parca. Si ute ca a sarit si un aur, chiar daca din ciocolata!

Vocea Californiei  •  19 august 2008, 6:42

Are dreptate antrenorulForminte.
Bela Karoly facecirc la TV.
In ziarul San Franciso Cronicle multi cititori rid de atitudinea lui.
Referitor la medalia Sandrei, la intrebarea lui Bob Costas despre sandra a spus „Fetele care meritau sint pe podium” ceea ce mi-a dat un semn de intrebare. Am stiut ca o sa fie ca de obicei.

Vocea Californiei  •  19 august 2008, 6:43

Are dreptate antrenorul Forminte.
Bela Karoly face circ la TV.
In ziarul San Franciso Cronicle multi cititori rid de atitudinea lui.
Referitor la medalia Sandrei, la intrebarea lui Bob Costas despre sandra a spus „Fetele care meritau sint pe podium” ceea ce mi-a dat un semn de intrebare. Am stiut ca o sa fie ca de obicei.

RAYMAN  •  19 august 2008, 6:49

Asa da, bravo baros, asta da raspuns….pe cuvant de onoare asa ar trebuii procedat cu toti care se dau romani adevarati da’ in realitate nu isi urmaresc decat interesul….are dreptate pan la D-zeu Forminte..sa ne mai lase dreaq in pace nea Bela asta…tot bate campii , ba’ ca gimnastele noastre au fundul mare, ba ca pe vremea lui era asa si pe dincolo, etc. sa se inteleaga, tipul este iesit din timpul lui afara

bila  •  19 august 2008, 6:51

:)) Domnule Forminte… Dvs. puteti face o afacere din gimnastica?
In 1975,pe 1 Ianuarie,mi-am dus o ruda sa viziteze baza sportiva. La ora 10,in sala de gimnastica se muncea: Nadia,Teodora,Luminita Milea,Iuliana Marcu,Georgeta Gabor,Bela,Marta,Gheza..
Si dvs si Bela sunteti antrenori. Diferenta, e cea de atitudine. In ziua cand China va adopta metodele dvs de antrenament,imi voi scoate palaria in fata dvs.!…
Ce a facut Bela pt gimnastica noastra?! In primul rand,la „capacitat” pe primarul Ghinet,si a reusit sa faca un centru la Onesti,cu sala,camin,cantina.. Un sistem centralizat in care dvs nu ati avut nici un merit,dar pe care l-ati folosit,si din care v-ati dorit sa faceti parte.
Despre ce ati facut dvs pt gimnastica romaneasca,am sa va intreb peste 15 ani. Cine stie.. Poate chiar veti face ceva. Aratati-ne celor care credem ca doar prin munca asidua,greutate controlata strict, se poate face mare performanta,ca gresim. .. Cum poate Steliana spune ca ea e multumita? ..cu locul 7.. Acum am inteles:copila a copiat atitudinea dvs.

Adrian  •  19 august 2008, 7:01

Am mai spus…Bela era foarte senin dupa finala de la sol, nici nu a pus in discutie rezultatul Sandrei. A spus ca cele mai bune 3 gimnaste de la sol sunt cele de pe podium.
Bela are o mare notorietate aici in America. Mai toata lumea stie ca a fost antrenorul Nadiei. In plus el este adaptat perfect la stilul american, face show in orice emisiune. Americanii il prezentau cum traia exercitiile celor 2 gimnaste mari din USA: gesticula, ridica pumnii in aer. Mi-l amintesc pe Bela la Chestiunea Zilei a lui Calinescu ( cat a trecut oare de atunci?!). Era acelasi Bela, povestea cum o facea pe Nadia sa castige, se transpunea in Bela de la Montreal. Calinescu a spus atunci ca il va urmari mult timp acea emisiune, asa cum m-a urmarit si pe mine.
Revenind la Forminte, multe felicitari. Ce a facut el e extraordinar! Fie numai pentru ca nimeni, nici macar noi, nu ne mai dadeam nici o sansa. A fost minunat!

as  •  19 august 2008, 7:12

Tolontane….ce este dur in cuvintele pe care le-a spus Forminte?
Oricum Karoly nu este cine stie ce scula ..ca si Forminte. The best it is…Mr Belu and Mrs Bitang.

senateo  •  19 august 2008, 7:14

intr-adevar gimnastica feminina romaneasca mai are rezultate doar din inertia gloriei. s-ar putea ca aceasta olimpiada sa fie cintecul de lebada al gimnasticii romanesti. pacat…

radu  •  19 august 2008, 7:18

urla invidia in Bela Karoly … stie ca orice ar face, gimnastica americana nu se va ridica niciodata la nivelul, eleganta si stilul impus de romance.

nu conteaza  •  19 august 2008, 7:24

Pe Bela il stim.Nu este la primul atac marsav.Dar pe Forminte acum l-am vazut.A mers la Olimpiada pe stilul „piturca”.Nu riscam nimik.Nu este posibil ca nici o gimnasta sa nu aiba un exercitiu care sa prinda finala la sarituri.Chiar daca rata,asta era.Dar cei tematori tot timpul pierd.Castiga doar conjunctural.Vezi ieri cazul lui marian,Daca sarea ce programase saritura de 7.2 castiga.Dar a vrut siguranta si uite cu ce sa ales.Chiar o fi ceva in gena noastra ca popor?O fi avut dreptate boloni

yo  •  19 august 2008, 7:25

Un kkretyn bosorog pe care sunt convins ca nu-l mai duce mintea prea mult,locuiesc in USA si am urmarit frecvent evolutia tuturor fetelor nu doar ale noastre ci si ale celorlalte tari, dar am ramas uimit de cum l-am vazut pe yydyotul de Karoly manifestandu-se,topaia,urla ca un maimutoi atunci cand fetelor din echipa USA le ieseau exercitiile sau criticand si chiar injurand arbitrii atunci cand notele ptr.USA erau mai mici,un cyrcar care pentru un pumn de $ de la canalul NBC s-a facut de tot rahatul aratand tuturor americanilor pasamite cat de patriot e el.

Sarpele  •  19 august 2008, 7:33

Are dreptate…in ciuda faptului ca pentru multi romani Karoly e inca un mit asociat cu marile succese romanesti in gimnastica si cu Nadia. Momentan e un tip care a fugit din tara si care nu mai are nici o legatura oficiala cu gimnastica. Mai mult decat atat…succesele la gimnastica ale SUA, din care el se prezinta ca fiind parte, au fost obtinute cu multe „indulgente” ale arbitrilor. Iar in ceea ce priveste organigrama de la Deva, cred iarasi ca are dreptate…nu stiu de fapt cum de mai suntem cineva in gimnastica la cat de putini bani se aloca de catre minister

cfrujeanul  •  19 august 2008, 7:39

Daca vrei ca oamenii sa respecte reguli invata sa nu pui paie pe foc. Presa in loc de educatie iti ofera instigare la aproape orice. I-ar daca nu ai inteles filmul lui Moore despre Columbine, Catalin Tolontane ar fi cazul sa il revezi si sa il revezi pana cand iti pica fisa. Nu cei ce posteaza aici sunt de aratat cu degetul ci neadaptarea la obiectiv a jurnalistului. Bela Karoly nu a afirmat ceea ce ai afirmat tu in acest articol. Stau in State de 6 ani si vorbeam engleza fluent inainte de a ajunge aici. Pot sa iti spun doar atat: Nu tot ce zboara trebuie sa si mananci(cuvant cu cuvant)

hashu  •  19 august 2008, 7:41

tot respectul pentru Forminte

hostile intent  •  19 august 2008, 7:45

bravo dom’ antrenor … nu lasa pe nimeni sa ne jigneasca gimnastele …
cand le vor pregati ei atunci sa vorbeasca despre ele …
suntem un pic dezorganizati acum la acest sport … note mici de plecare … exercitii executate precar … insa pana la Londra 2012 am marea convingere ca revenim in frunte !!!!

cami  •  19 august 2008, 7:52

am urmarit transmisia de pe nbc care binenteles ca nu o fost in direc si Bela Karoly nu a spus nimic rau de exercitiul Sandrei a sus ca cele mai bune sportive din lume la sol sant pe podium

Cox  •  19 august 2008, 7:54

Pt.GSP si Catalin: va rog sa clarificati cand a declarat Bela ca Sandra a luat nota prea mare. Pt.ca la interviul de pe NBC unde a fost prezentata Olimpiada in SUA nu a spus asta deloc, din contra a recunoscut ca cele mai bune 3 gimnaste au fost pe podium si nu are nimic de comentat la adresa arbitrajului. Sunt sigur ca primiti multe comentarii la fel din partea celor care au vazut asta la NBC in SUA.

Cassannu  •  19 august 2008, 8:01

Bravo domnule Forminte, astupati-le gura acestor Tradatori care vin si vorbesc despre noi ca si cum ne-ar vrea binele. Dak ar vrea binele gimnasticii romanesti s-ar intoarce in tara.
Asa ca bozgore,\ ciocu’ mic

danSteaua  •  19 august 2008, 8:18

Sa-l trezeasca cineva pe Forminte ca a luat-o razna. Cine e Bela Karolyi? E fondatorul gimnasticii moderne romanesti si cel care a schimbat gimnastica feminina mondiala si a adus-o in prim planul JO. De la Bela, de la razboiul romano-rus, gimnastica feminina face sali pline si e urmarita de miliarde de telespectatori. Intrebarea corecta ar fi: „Cine e Forminte?” Acu’, serios, cine e Forminte?

manolo  •  19 august 2008, 8:25

…..multumim domnule forminte pentru efortul depus, multumim pentru ca sunteti roman si o spuneti cu mindrie, si sunteti gata sa luptati pentru asta……..Bela, Pacepa…….

Pali Tudor  •  19 august 2008, 8:25

BRAVO Nicolae Forminte!!! Felicitari si tot respectul pentru cea ce a facut si cea ce face. Cat despre ‘romanul’ bela karoly….. un mercenar, atata tot. Se vede cui ii se face pielea gaina si cui nu cand se gandeste la patria muma si la neamul romanesc.

C’est Moi  •  19 august 2008, 8:26

Iar articolul asta … Cand a zis Bela Karoly ca e nota romancei pra mare ? Iar incerci ceva tolo ?

Oricum a avut dreptate Bela Karoly despre echipa Romaniei : nu se puteau bate pentru aur sau argint … si echipa Chinei cu metodele lui a luat aurul … forminte asta e praf asa ca out

costi bz  •  19 august 2008, 8:27

Cred ca domnul Kroly trebuie respectat in continuare dar in acelasi timp si dansul trebuie sa ne respecte pe noi.Nu imi vine sa cred ca a spus asa ceva! Felicitari D-lui Forminte pentru ca a luat atitudine .

Pali Tudor  •  19 august 2008, 8:28

As avea o intrebare pentru dumneavoastra domnule Tolontan. De ce presa e asa ingaduitoare cu Bela Karoly avand in vedere declaratiile dumnealui fata de fetele noastre?

eu  •  19 august 2008, 8:40

cine-i Forminte?

mesarozius12  •  19 august 2008, 8:50

Are perfecta dreptate. Bela a comentat si la inceputul Olimpiadei negativ, si inainte de Olimpiada de la Sidney, tot incercand sa creeze un curent de opinie negativ impotriva romancelor, pentru a le ajuta pe americance. Culmea, metodelel lui nu sunt cu mult diferite de cele ale oricarui patron parvenit de echipa de fotbal din Liga 1, care inainte de meci incearca sa puna „presiune” pe arbitri. E pacat ca se foloseste de prestigiul dobandit pe drept de-a lungul anilor (aici nu sunt de acord cu Forminte) pentru a face asemenea manevre.

Bogdan  •  19 august 2008, 8:58

Bela Karoly nu e roman deci nu se poate bucura pentru noi! Are dreptate antrenorul Forminte, daca a antrenat-o pe Nadia nu inseamna ca aici trebuie sa fie un mit. Iar de la distanta si detasat, orice poate sa-si dea cu parerea. Si mai e de retinut partea cu salariile la Deva..desi mi-e greu sa cred ca vor intelege ceva cei care trebuie sa inteleaga..

nicushor  •  19 august 2008, 9:01

Îmi place atitudinea antrenorului Forminte. S-au spus atîtea cuvinte protocolare încît nu se mai ştie starea de fapt în sportul românesc. Cuvintele antrenorului Forminte sunt tăioase dar spuse sincer şi fără nici o urmă de aroganţă sau lipsă de bun simţ. Am înţeles un singur lucru din cuvintele lui: sportul „nu face parte din primele 10 priorităţi ale statului român”, iar comercianţii trebuie să vorbească de breasla lor şi nu de cum trebuie făcut un sport:D

llillya06  •  19 august 2008, 9:04

eu stiam ca domnul forminte este un pic cam iute, dar acum are dreptate. este adevarat ca fetele sunt usor supraponderale,dar pana la urma tot pe ele le afecteaza treaba asta, ca se supun unor riscuri crescute de accidentare..dar ce treaba are bela karoli cu asta este greu de inteles. pana la urma nu deranjeaza nici remarca dumnealui ci modul ironic si cinic in care a fost facuta. dupa cum stim tonul face muzica !!

Johnny  •  19 august 2008, 9:05

Karoly asta sa isi mai tina gura…ce tot ataca Romania…uita unde s-a nascut? dak nu i-a placut aici..a plekat…ff bn…sa stea acolo..si sa taca din gura…nu sa agite apele pe la noi…xcum in gimnastica istoria e de partea romanilor..nu americanilor…din pacate pt ei asta asa este..si se vede ca ink ii macina tare.

bagatare  •  19 august 2008, 9:13

interesant interviul.

llillya06  •  19 august 2008, 9:14

ah..si inca ceva… in editia trecuta a jocurilor olimpice, cand paul hamm (parca), s-a pravalit pe masa arbitrilor la sarituri si totusi a luat aur.. de ce domul bela karoly nu a iesit in presa sa declara ca nota americanului este cam mare ? cu tot respectul.. dar e bine ca fiecare sa-si vada de treaba lui…sa nu aruncam cu piatra in conditiile in care nu suntem sfinti !

ccc  •  19 august 2008, 9:15

…are dreptate dl. forminte…vrem performanta…dar n-avem cu cine…n-avem antrnori…n-avem sportivi…o sa ajungem o tara de obezi…antrenorii prefera sa mearga in america si china sa antreneze…cin draq ii asa prost sa steie sa antreneze un lot olimpic pe 12 mil…

Liviu TM  •  19 august 2008, 9:17

Cataline, de ce publici asa ceva? Parca era luna olimpica, fara scandaluri si jijisme. M-ai mihnit.

Mihai  •  19 august 2008, 9:23

Chiar aşa, ce ne interesează părerea ungurului ăla? Să-şi vadă de SUA lui şi să ne lase pe noi în pace. De când a plecat în State ce a făcut pentru gimnastica din România? Cu ce drept îşi dă cu părerea? Păi dacă gimnastele noastre „crescute cu ciocolată” au participat prima dată la J.O şi au ieşit pe 3, eu zic că e o perfromanţă. Hai România! Felicitări fetelor şi sunt sigur că la Londra o să le explicaţi tuturor cum stă treaba şi veţi lua aurul.

Cookie  •  19 august 2008, 9:27

Felictari Dl Antrenor Forminte!

Cind echipa iti ia medlia de argint, cind ai o medalie de aur la sol, lumea te asculta si te citeste in ziare!

Imi place f mult ca a spus atit de transant ce trebuia spus. Un om dintr-o bucata! Un om care a avut curajul sa vina dupa Belu+Bitang (cei care si-au incheiat cariera cam rusinos)!

Uitati-va la Alina Dumitru si la Pusa: antrenorii au stiut ce sa le spuna sa le ajute psihic. Din pacate Grasu n-a avut parte. Nici Dragulescu.

IN SPATELE FIECAREI MEDALII, STA UN ANTRENOR DE VALOARE!

Comentariile sunt închise.