EXCLUSIV GSP – MĂRTURIE
joi, 24 iulie 2008, 9:00
EXCLUSIV GSP – MĂRTURIE
Lupescu şi Florea sînt naş şi fin. Dar acum nu-şi mai vorbesc. Florea spune că Lupescu a vrut să-l influenţeze contra Stelei, iar Lupescu se dezice de omul pe care-l consideră suspect
Ca să îngropi o problemă, faci o comisie. Dacă faci două, iese rău. Rău de tot!
Duminică, şefii celor trei instanţe care au judecat Cazul Valiza, de Disciplină, de Apel şi de Arbitraj, au fost chemaţi în faţa a două comisii.
1. Prima a fost fondată chiar la dorinţa lui Sandu: „Verificaţi dacă eu am influenţat pe cineva!”, a spus şeful FRF. Preşedinte a fost numit Dragomir.
2. A doua trebuia să cerceteze de ce Disciplina şi Apelul au condamnat Steaua pentru corupţie, iar Arbitrajul a iertat-o. Şeful acesteia, sindicalistul Dumitru Costin, a absentat.
„TRAFIC DE INFLUENŢĂ LA CAF”
Vremea era bună, totul era pregătit. Pînă cînd în încăpere a intrat Daniel Florea, şeful de 36 de ani al CAF, instanţa care a schimbat primele două decizii, aruncînd lumea fotbalului în confuzie şi pe membrii ei sub acuza explicită a lui Mircea Sandu: „La CAF a fost vorba de trafic de influenţă!”.
„SE SPUNE CĂ AŢI LUAT BANI”
Asta nu s-a ştiut pînă azi. Dar chiar aşa a sunat dialogul dintre Sandu şi Florea, purtat la cîteva zile după decizia din 3 iulie. Întors de la Viena, după finala Europenelor, şeful FRF, însoţit de alţi apropiaţi, printre care Kassai şi Dumitru Mihalache, l-a chemat la FRF pe Florea.
– Sînt extrem de nemulţumit! Este o porcărie ceea ce s-a întîmplat!
– De ce, domnule preşedinte? V-am transmis prin avocatul FRF că voi judeca situaţia obiectiv.
– Obiectiv, domnule Florea?! La CAF a fost trafic de influenţă!
– De unde ştiţi, domnule preşedinte!
– Păi toată lumea ştie asta!
– Dacă vorbim pe supoziţii, domnule Sandu, vă pot spune şi eu că se spune că aţi luat o jumătate de milion de la Taher pentru ca Rapid să joace în locul Stelei în Ligă.
Şoc total! Niciodată în biroul lui Mircea Sandu nu s-a spus aşa ceva. Dar a urmat ceva mai grav.
TOT ÎN BIROUL LUI SANDU
Duminică, 20 iulie, acum patru zile
Comisiile se întrunesc în biroul lui Sandu, care nu e de faţă. Dragomir conduce dialogul. E audiat întîi Dan Marin Cernat, şeful Disciplinei. „E eronată decizia CAF?”. „Dacă Goga şi-a schimbat depoziţia dată nouă, atunci CAF putea să dea alt verdict”, zice Cernat.
E poftit Florea. Fost avocat, apoi judecător şi azi şeful corpului de Control la AVAS, intră în sală fără trac. Practic, e asimilat cu iertarea Stelei, iar adversarii celor din Ghencea au pus decizia pe seama cumpărării lui de către Becali. Florea ştie. Nu tresare.
Mai sînt acolo Patriţiu Abrudan, Adalbert Kassai şi Constantin Anghelache. Ultimul îl întreabă cum justifică diferenţa de decizii. „Am interpretat diferit probele”.
„ÎNCERCĂRI DE INFLUENŢARE”
Urmează partea trotil. Dragomir încearcă să afle dacă a fost influenţat.
– Domnule Dragomir, dacă vorbesc s-ar putea să vreţi să-mi puneţi alte întrebări decît cele la care v-aţi gîndit.
– Adică?
– Da, au fost încercări de influenţare! Dar din partea lui Ionuţ Lupescu şi a lui Mircea Sandu. Ei m-au sunat de mai multe ori, mai ales Ionuţ, care e şi naşul meu.
– ???
– Sandu mi-a spus clar că vrea ca decizia comisiilor de dinainte să rămînă intactă. Iar Lupescu m-a sunat de zeci de ori, ultima oară înainte de şedinţă, spunîndu-mi să amîn şedinţa, s-o suspend, dacă nu pot s-o las aşa.
– Hai, dom’le că Sandu a vrut să-ţi transmită punctul de vedere al Comitetului Executiv, nu a ţinut să te influenţeze!
Ultima replică îi aparţine lui Dragomir, uluit şi el! Nimeni nu a consemnat ceea ce a spus Florea, dar toţi cei prezenţi au auzit!
cipi • 24 iulie 2008, 13:39
Cataline,
cat de naiv poti fi tu daca consideri aceasta dezvaluire senzationala?! ai avut vreun moment impresia ca nu sunt interese din diferite parti fata de acest circ? te invit/ invit pe toti la o rememorare a mai multor evenimente:
* meciul UTA – CFR: se banuieste ca Steaua ii motiveaza pe aradeni sa joace la victorie -> politia & procuratura peste jucatorii aradeni in cantonament;
* meciul Otelul – Steaua: zvonuri ca galatenii joaca pt CFR motivati de niste sume cu multe zerouri; rezultatul nicio miscare din partea autoritatilor
* U Cluj – CFR: mometul declansarii scandalului valiza; ceferistii joaca la 2 capete: daca nu cumva reusesc sa-i bata pe „U” (pana la urma au gasit un kamikaze care face fault in careu) se porneste automat „valiza” (credeti ca dobos si muresan+paszkany au vb despre anii studentiei cand s-au intalnit cu 3 zile inainte de meciul direct?); asa au inceput filaje, urmariri etc…totul in complicitate cu rapid si dinamo? cum asa? amintiti-va de non-combaturile celor 2 in meciuriel din retur cu cfr…
la toata aceasta ofensiva, becali+dragomir pornesc contraofensiva (pt mitica e momentul perfect sa-i traga presul lui lupescu)
din toate acestea trag o concluzie: nu becali e oaia neagra a fotbalului. el este unul dintre cei multi( si aici cap de lista sunt muresan+borcea) care ne sfideaza pe noi suporterii…si impotriva carora nu observ deloc un ton vehement, ba din contra ii apreciati pentru binele pe care il fac fotbalului romanesc
eu • 24 iulie 2008, 13:39
JAVRELE ASA ATI DISTRUS CAMPIONATUL TRECUT INFLUENTAND COMISIILE. V-ATI BATUT JOC DE MUNCA CELOR DE LA RAPID DOAR CA SA LUATI BANI DE LA ANALFABETUL SI JEGOSUL DE BECALI. SA VA FIE RUSINE. SUNTETI NISTE MIZERII
Tagore • 24 iulie 2008, 13:42
Tolo, Dragomir spune ca Sandu l-a sunat pe Florea sa respecte regulamentul. Becali a dat bani la Cluj sa se joace corect. Nu ti se pare ca aceste doua actiuni seamana? De ce una e gresita si una e corecta?
abudabi • 24 iulie 2008, 13:42
dar Tolontan ar putea sa dea copy paste de prin ziarele de stiri (nu astea mondene de Sport) sa ne arate cam cat a furat si inca mai fura AVAS-ul si cam cati oameni au facut o gramada de bani pe seama lui…vine Tolontan sa imi zica mie ca unul de asta mai are emotii in fata lu’ Dragomir…auzi..el nu are emotii…el stie =))…incredibil de prost trebuie sa fii…sau incredibil de prosti trebuie sa iti consideri cititorii…ambele situatii sunt la fel de grave
sably • 24 iulie 2008, 13:43
ACUM IMI ESTE CLAR, DEFINITIV CLAAAAR !!!
Esti un mic, mititel slusbas pe la palatul lui Jiji Tolontane !!!!
Nu stiu ce-au facut sau n-au facut M.Sandu si I.Lupescu, stiu sigur insa ca a lasa un asemenea exemplar incontinuare sa alerge prin tara cu valize de bani si NIMENI sa nu se sesizeze, il va incuraja si mai mult pe acest „ULTIM MARE VLASTAR AL ROMANILOR”, ca toti copii nostri vor intelege ca ACESTA ESTE EXEMPLUL CE TREBUIE URMAT, CA MODELUL SI NIVELUL ASTA ESTE ADEVARAT !
Pacat, mare pacat Tolontane, esti o rusine si doar RUSINE AR TREBUI SA-TI FIE, DAR…STIU !
Nu-ti este…
cfr-ista • 24 iulie 2008, 13:44
doamne ce aberatie cipi!!!tocmai asta va doare pe voi!!!ca are cfr-ul resurse sa castige campionatul si ca pana acum toti se dadeau la o parte in fata stelei!!!de ce nu sunteti corecti sa recunoasteti!!!asta va doare pe voi!!ca aveti o contracandidata extrem de puternica si nu prea puteti sa-i faceti fata!!!!
CHALEX • 24 iulie 2008, 13:48
Doamne, cit de naivi ne cred! Oricum ai cataloga acest dialog, el reprezinta o dovada certa care „trebuie” sa fie anchetata de DNA! Ca a „platit” Becali(pentru ca Steaua sa fie prezenta in Liga Campionilor) sau a „primit” Mircea Sanda(pentru ca Rapid sa ia locul Stelei in Liga Campionilor), este clar ca acolo a fost vorba de bani. De multi bani! Nu vi se pare suspect faptul ca Justitia nu a acceptat ca valiza cu cele 1,7 milioane de euro sa se „intoarca” la Becali? Deci, DNA este convinsa(de probe!) ca acolo erau bani pentru mita si nu pentru niscavai afaceri imobiliare. Cred ca Piturca si acest fals-jucator, Goga, trebuie sa dea cu presupusul la DNA pentru marturii false. Este nevoie de curatenie in fotbalul rominesc! Nu au ce cauta in structurile de conducere nici Dragomir si nici Sandu. Sunt doua hiene care nu se mai satura de bani. De ce ramin acolo(vesnic!)? Pentru ca „osul de ros” are un capat la Dragomir-Sandu, iar celalalt la presedintii de cluburi.
Bebe rapidistul • 24 iulie 2008, 13:51
Cataline nu cred ca poti sa lupti singur contra mafiiotilor.Nu e prima oara cind se umbla cu valiza ,sacosa sau cu ce or mai fii ,oierul face cum vrea el ,pentru ca nimeni nu-i face nimic ( banii vorbesc ).de ce trebuia sa dea bani la alta echipa sa joace ( corect – Clujul contra Clujul ) cind minunata Steaua nu a fost in stare sa bata pe Dinamo si … la revedere .Rusine stelisti !!!
tontolici • 24 iulie 2008, 13:56
chiar ne crezi prosti? de ce sa fie vinovat lupescu sau sandu ca stiaua a dat mita( lucru incontestabil si prevazut in regulament)si nu a patit nimik. asta-i situatia, hotzii striga hotzii. dar tu ai scris si acu 2 ani ca stiaua a castigat corect 4-0 la vaslui. pina atunci te-am considerat un jurnalist care promite, de atunci nu faci decat sa-mi confirmi ca esti doar inca unu ca multzi altii, sters, influentabil si cu patie-prixuri.
asparagus • 24 iulie 2008, 13:58
Am spus de multe ori dar nu ati vrut sa publicati: Raul fotbaluluiromanesc este format din Mircea Sandu, Ionut Lupescu, Dumitru Dragomir pe de o parte si din Iancu,Paskany( nu stiu daca este corect scris)Porumboiu si becali(asta nici nu merita scris cu litera mare).Afaraaa si vom avea fotbal frumos. Rapid-ul se desfiinteaza singur
1923 • 24 iulie 2008, 14:01
Subscriu Sably !!!
„Esti un mic, mititel slusbas pe la palatul lui Jiji Tolontane !!!!
Nu stiu ce-au facut sau n-au facut M.Sandu si I.Lupescu, stiu sigur insa ca a lasa un asemenea exemplar in continuare sa alerge prin tara cu valize de bani si NIMENI sa nu se sesizeze, il va incuraja si mai mult pe acest “ULTIM MARE VLASTAR AL ROMANILOR”, ca toti copiii nostri vor intelege ca ACESTA ESTE EXEMPLUL CE TREBUIE URMAT, CA MODELUL SI NIVELUL ASTA ESTE ADEVARAT !
Pacat, mare pacat Tolontane, esti o rusine si doar RUSINE AR TREBUI SA-TI FIE, DAR…STIU !
Nu-ti este…” …cat de bine punctat!
alex • 24 iulie 2008, 14:01
toti au interese si voi presa ii ajutati. cu cat va platesc sau mai bine zis cit va da securistul felix ca sa-i demascati. ia tras clapa dragomir acum loviti voi in el. ce societate bolnava de sus pana jos. voi care sa contribuiti pentru a avea o societate curata o murdariti si mai rau. RUSINE
adita • 24 iulie 2008, 14:04
Dialogul dintre Dragomir si ceilalti prezenti in sala imi aduce aminte de filmul „The Godfather”…..Dragomir joaca perfect rolul lui Corleone.Daca scena asta era bagat in film cred ca s-ar fi incadrat perfect…..in Romania fotbalul nu este un joc,este mafie….Pana n-o sa fie inlaturati Sandu si Dragomir cu tot cei din federatie nu se va schimba nimic.
Vlad • 24 iulie 2008, 14:10
Tolontane esti o mare varza!!! Nu-mi vine sa cred ca se incearca mascarea problemei principale,adica mita data de steaua la cluj,iar acum din acuzat steaua devine victima…saraca de ea…pai daca a sarit Taher cu 500.000 sa mearga Rapid in UCL de ce nu a facut-o si in cazul „bricheta”…moment in care daca Rapid batea avea sanse reale la Liga….unde ti-a disparut logica tolontane? Pe la palatul lui Becali pe undeva,huh? Mi-ar fi rusine…sincer!
nikk • 24 iulie 2008, 14:14
cu astfel de acuzatii cred ca este posibil ca un functionar de rand sa infunde puscaria multia ani chiar si nevinovat ,inasa pt mai mari nostri conducatori exista imunitate de orice tip chiar si impotriva raceli
tupeu de jurnalist • 24 iulie 2008, 14:22
ce investigatie? te crezi shelrok holmes? tu esti avocatul lui gigi? de ce n-ai „investigat” cazul bricheta?
stiaua incalca regulamentul, este iertata, dar ajung sa fie murdariti cei care au „incercat” sa o rada pe stiau. echipa inocenta. incredibil cat tupeu are tontolan asta cu investigatiile lui. si mai pune si dialoguri.esti la fel de vinovat ca orice functionar care-si ia plicurile pe sub masa
777 • 24 iulie 2008, 14:24
Acum ceva timp Becali a declarat ca a dat bani si la conducerea FRF-ului sa ia campionatul.Pai daca Rapid ii dadea bani lu’ Sandu acum erau in preliminariile CL.
Avem un campionat plin de manevre!Asa a fost de pe timpul lui Ceausescu si nici pana in ziua de azi nu s-a curatat!Becali rade in nasul tuturora,afirma cand a mituit un arbitru ori un jucator advers si conducatorii spun ca nu-s dovezi.Sa vedeti ce circ va fi in campionatul asta!
nicu • 24 iulie 2008, 14:29
Istoria moderna este plina de astfel de cazuri care incetul cu incetul vor ajunge pe ultima pagina a ziarelor si apoi vor fi uitate.Nimeni sa nu isi faca iluzii ca vor fi gasiti vinovati.Toate articolele ,emisiunile televiziunilor de sport stirile sportive ale emisiunilor de stiri,e.t.c sunt facute pentru cosmetizarea(politica) a imaginii lui Becali(si nu a echipei Steaua).In toata aceasta operatie de cosmetivare,parerea mea este ca,GSP reprezinta samponul si crema anti-hemoroizi.PACAT!!
Pt Vlad • 24 iulie 2008, 14:31
bai p***, daca tu-l acuzi pe Tolontan ca a fost „manjit” de Becali inseamna ca ori esti prost ori „vorbesc” degetele tale fara acordul capului tau ( asta in caz ca ai asa ceva).
se stie de ani buni ca „nasu” este cancerul fotbalului romanesc dar nimeni nu a spus-o, pt ca a stiu cum sa-i „tina in frau” pe toti, iar acum cand vine unu'(Florea) si spune adevarul niste cretini(printre care si tu) vin si arunca acuzatii nefondate si ilogice.
si inca ceva, cand a fost cazul „bricheta” taher nu era la rapid iar copos (care era in cadere libera privind „influenta” in fotbalul romanesc) abia dupa acest caz a fost convins 100% ca nu mai poate duce-n spate rapidul si l-a vandut.
aceste lucruri ar fi trebuit sa le sti, daca ai fi un cunoscator al fotbalului nostru, dar se vede ca nu esti decat un „p**i” confuz.
here • 24 iulie 2008, 14:34
oricum nu se va intampla nimic in urma acestei anchete… 😉
dan ion • 24 iulie 2008, 14:37
Cica mandatu lui Florea la AVAS se apropie de sfarsit odata cu Tariceanu si ar avea nevoie de un servici!
Oare Becali nu are nevoie de o sluga credincioasa care sa ii faca pantofii cu limba in fiecare dimineata?
nicu • 24 iulie 2008, 14:51
Un ziar este condus,in primul rand,pe criterii economice si nu morale;deaceea primele patru pagini ale acestui cotidian de sport este ocupat cu subiectele:Steaua,Becali,FRF,LPF,coruptie,”bani negrii”e.t.c.Nimeni nu-l acuza pe Tolontan ca ar fi „manjit” de banii lui Becali(ar fi pacat).
giuby • 24 iulie 2008, 14:53
Inainte de investigatii citeste articolul lui Buzarin din editia tiparita de azi de la pag. 14 ..Individul zice ca Bogdan Stancu a dat un gol superb cu capul..
RUSINE GSP
rapidist29 • 24 iulie 2008, 14:55
tolontane, stie toata lumea ca esti stelist dar nu am crezut ca esti si lingau…saraca steluta, este victima rapidului…rusine domnule tolontan…oare faci asta ca esti un stelist inrait si subiectiv sau te-a cumparat ciobanul…cand mai dai in becali, o faci ca sa vada lumea, acum se vede ca esti omul lui…noi rapidistii nu vrem in liga in locul nimanui, daca nu era cazul brichieta rapid era pe locul 2, atunci de ce nu ai facut ancheta tolosteaua
dl. castel • 24 iulie 2008, 15:04
voi de ce tot vorbiti aiurea si ziceti ca nu ii adevarat ce zice tolontan , ca l-o platit becali si nu mai stiu io ce???? stiti voi adevarul? ati fost acolo sa puteti zice ca nu ii adevarat???
vendetta_cj • 24 iulie 2008, 15:05
1.decizia presedintelui CAF a fost luata pe baza probelor ce i s-au pus la dispozitie
2. in alta ordine de idei,lupescu avand doar studii medii, in urma cu ceva timp aspira la presedentia FRF,candidatura fiindu-i respinsa tocmai din acest motiv… acum se considera mare sustinator al lui mircea sandu..firul de iarba e inghitit de buruieni..afirmatia i se potriveste lui florea..din moment ce este absolvent al unei facultati, al inm-ul, poate profesa oricand, nu are nevoie de locul de munca al lui becali presupun..nu sunt stelista, nici macar microbista..sunt pur si simplu o studenta a facultatii de drept..vorbesc prin prisma acestui considerent
mircea-ptr.sably+alti antistelisti • 24 iulie 2008, 15:05
esti prost sably,impreuna cu toti ceilalti antistelisti mai prosti ca noaptea.daca era invers tolo’,la ora asta,il manca de viu pe oier,sa fii convins.totul a fost politica,politica legata de consiliul primariei capitalei in care toti au tras cu tunul in cioban.simona marinescu,nasa lui lupescu va spune ceva?
prin prostia si ura voastra si a altora il transformati pe jiji eroul modern al „MIORITEI” zilelor noastre.
stiti care-i treaba cu ciobanu’?
n-a facut parte din sistemul care ne-a pus pumnul in gura inainte de 1989,din care au facut parte copos,badea,muresan,dragomir,sandu (mai vreti?).ciobanul se bazeaza pe puterea banului pe cand ceilalti si pe puterea sistemului,a punerii pumnului in gura.cand striga ciobanul,deranjeaza pe ceilalti.de ce s-a incercat suspendarea pe 2 ani a oierului.
Gonzo • 24 iulie 2008, 15:08
Sunt dinamovist deci Steoaia si Crapid imi sunt indiferente dar trebuie sa recunosc ca Rapidul a fost furat in mod mirshav in cazul „Bricheta”.
Pentru toate manevrele facute de Fecali Steaua trebuia depunctata.
livius • 24 iulie 2008, 15:09
Domnilor contestatari… credeti ca iese fum fara foc????
Eu zic ca …nu.
Poate Dl. Tolontan nu are o credibilitate prea mare in randurile dvs, dar intr-un asemenea scandal ar fi indraznit cineva sa bage o asemenea minciuna pe un site?
Poate pe la colturile blocului se pot afla asemenea povesti cu pescari,dar….
dat fiind ca este o persoana publica si un ziarist contestat de Gigi Becali,il cred 99,9% si cred ca acesta este adevarul.
Nu vreau sa spun ca Becali este nevinovat,dar cred ca s-a intervenit de la FRF pt Gigi B s-a certat cu M Sandu.
o zi buna Domnulior!!
ioan ungureanu • 24 iulie 2008, 15:09
Aici, in fotbal e vorba de bani multi care trebuie sa intre in conturile unora: de unde sa faca afaceri de sute de mii de euro alde dragomir sau mircea sandu?
Perfect Stranger • 24 iulie 2008, 15:11
Un fapt interesant este si ca Gigi n-a iesit inca la rampa dupa toate aceste dezvaluiri, care vezi-bine ii confirma spusele. Oare cine l-a consiliat sa stea deoparte si cu batista pe tambal?
Simon • 24 iulie 2008, 15:11
Tolontane,
De unde *** stii tu ce s-a zis si ce s-a borbit acolo ? Veniti cu toate inventiile astea si cu toate scenariile posibile numai ca sa va vindeti ziarele. De unde oi avea atata imaginatie sa scornesti toate porcariile astea ?!
o tara de lichele • 24 iulie 2008, 15:16
VA OFTICATI TOTI ACUM, CAND S-A SPUS ADEARUL, SI VA E GREU SA ACCEPTATI PENTRU CA TOATA VIATA ATI SUFERIT DE MANIA PERSECUTIEI INTOTDEAUNA ATI VAZUT PROBLEME ALTORA SI NU ALE VOASTRE, PENTRU CA IN DEFINITIV O FI BECALI UN PARIA SI UN MILIARDAR DE CARTON INSA SPRE DEOSEBIRE DE VOI CARE AVETI NISE PATRONI CEL PUTIN LA FEL DE GROTESTI : IANCU,COPOS, TAHER, BORCEA, PASKANY, MITITELU, etc, NOI SUNTEM SINGURII CARE ACCEPTAM FAPTUL CA BECALI NU MERITA SA FIE PATRONUL STELEI. INSA IN MOMENTELE CAND ESTE EVIDENT CA ARE DREPTATE VOUA VA ESTE IMPOSIBIL SA FITI OBIECTIVI! DE CE? PENTRU CA E MAI USOR SA FI MEREU VICTIMA SI CEL CARE SE PLANGE.
Bancheru • 24 iulie 2008, 15:18
Tolo răspunde la comentarii că laşi lumea în ceaţă, dacă eşti bloggeri poartă-te ca ataare
Necesar • 24 iulie 2008, 15:21
ce nu inteleg eu e de ce postati in coloana din dreapta site-ului poze cu gagici in ţâţele goale…pe bune acuma…nu mai aveti alte stiri cu ce sa umpleti site-u’…sau in timpul actualizarii cu stiri proaspete va mai clatiti si voi ochii…despre cazu’ valiza numai de bine pentru ca degeaba aflam 10% din ce se petrece defapt…nimic nu se va schimba ( a se citi – oamenii se schimba obiceiurile raman)
mircea-tot eu • 24 iulie 2008, 15:28
mai am o intrebare:marea avere a lui sandu din ce a fost obtinuta?
n-am auzit sa aiba mari afaceri.de mari comisioane am mai auzit dar de afaceri nu.de ce nu joaca nationala in ghencea?
ciobanul nu da comisioane.
nebunu’ • 24 iulie 2008, 15:29
pe iei!!!! pe mama lor !!!! Cataline nu te lasa – pt. multi adevarul doare;
Oameni buni, Florea a judecat acest caz din punctul de vedere al unui judecator si a dat o decizie conform probelor de care dispunea;
axel • 24 iulie 2008, 15:39
huuups
Florea confirma..
tolo spune adevaru’, sunteti cam dezamagiti, nu?
capete patrate care considera ca presa minte automat cand e negativ de echipa lor
axel • 24 iulie 2008, 15:41
unii il injura pe tolontan ca ar fi antistelist altii ca e .. stelist 🙂
marfa, ce vremuri.. ce cititori.. :))
sunt sigur ca toti au dreptate, cititorul are intotdeauna dreptate 🙂
petrescu • 24 iulie 2008, 15:49
Stimate domnule Tolontan
Acum ceva timp era un presedinte de club , se numea Iacov sau Iacob la fc National , acest om imi aduc aminte ca a spus aceleasi lucruri despre Dragomir , Sandu , Florea aducand si probe !Domnule Tolontant de ce nu ati inceput si atunci aceste anchete , nu aveati voie ?
As vrea sa vad o discutie in ziarul dvs cu Iacob dar nu cred ca o sa se intample …
Va multumesc !
Mihai • 24 iulie 2008, 15:51
Jocuri PS3 / PSP / Xbox360 => http://vreausajoc.blogspot.com/
Cristiano • 24 iulie 2008, 15:54
sunt convins ca multi dintre voi nu aveti habar din ce se intampla in fotbalul romanesc!!! Pai voi sunte-ti prosti sau va face-ti?Nu vedeti ca Sandu si trupa nu se limitea-za doar la jumate din banii federatiei iar cu restul sa fi facut si el un stadion adecvat Europei de atatia ani ca ne este si rusine cum ne plimbam cu nationala peste tot? DAR NUUUU EL SI TRUPA IA TOT SI VOI TOT IL MAI APARATI, ATI AJUNS RAU DE TOT DACA NU CASCATI OCHII IAR BECALI NU E EL PERFECT DAR MACAR BAGA NU IA…
ady • 24 iulie 2008, 15:55
panaramele aea care tot complotea impotriva elei sa isa din otbal.SUNTEZI RUPTI!!!ANTI SANDU!!!!Si anti cainele de LUPESCU!!!
ion dinu • 24 iulie 2008, 16:01
Domnule Tolontan cred ca va aflati in cel mai aproape moment posibil sa sprgeti buba fotbalui romanesc.va rog si cred ca sunt de acord cu mine majoritatea suporterilor fotbalului nu dati inapoi nici macar un centimetru in a face lumina in fotbalul romanesc.sunteti singurii si ma refer aici la gsp in care eu personal mai am incredere in legatura cu fosbalul romanesc.vor veni spre dvs presiuni mai mari ca oricand:nu va lasati doborati,aratati-ne ca pt dvs chiar conteaza ca fotbalul romanesc sa ajunga la fel ca cel din Europa si aratati-le lor,conducatorilor ca nu au ce cauta in acest fenomen in care sunt numai pt interese materiale.aratatii acestui gigi becali si celor ca el ca in alte tari se face PUSCARIE din cauza a ceea ce el face zilnic in Romania.nu mai suport minciuna ,nu mai suport aroganta.aveti de maine la indemana si gsptv sa ne aratati ca dvs ne respectati pe noi cititorii dvs ,telespecatorii dvs dar si iubitori de folbal si sport ,ca ne respectati asa cum si eu cel putin o fac cu dsv.Incercati sa ii eliminati ,daca nu puteti din fotbal,macar din articolele din ziar sau de pe „sticla” pe acesti profitori de fotbal gen gigi becali si sluga sa valeriu argaseala-ieri ne spunea ca in fotbalul romanesc nu sunt „butoane” si promovati pe aceia(adrian ilie si altii ca el)care au facut ceva pt fotbal si mai au si mandrie si bun simt.arati dovezile si justitiei si „OBLIGATII” sa intervina si sa ne scape de profitori.sa se duca ei,profitorii inclusiv la puscarie ca si acolo este fotbal.In speranta ca veti citi aceste ganduri ale mele , am increderea ca doriti sa ajutati fotbalul , sa ne ajutati pe noi iubitorii lui sa il privim cu bucurie .Succes si nu cedati presiunilor
Cristiano • 24 iulie 2008, 16:08
As mai avea ceva de spus!!! suntem condusi de niste oameni care nu reusesc nicodata sa se dezlipeasca de acele fotolii de la casa fotbalului iar despre jucatori romani si transferurile lor nu cred ca mai exista cuvinte de spus doar ca se vede clar valorile lor atunci cand sunt transferati la echipe din afara; Bratu,M Nicolae,C Niculescu, Tamas,V Iacob niste epave voi nu vedeti ca intiresul lor este banu si nimic altceva….performantza nu prea dar in schimb se dau mari vedete ca vezi’ doamne au jucat si ei 2-3 ani in liga1 si acum e momentul plecari:))))
tunad • 24 iulie 2008, 16:18
Da…ce sa zic….nu prea ma prind de ce nu e postat pe gsp punct ro si e pe blogul dvs….probabil duceati lipsa de trafic….asta e….in rest..totul e caterink…ca si ziarul dvs dar mai ales site-ul….keep up the good work
regards from another angry reader
Mircea • 24 iulie 2008, 16:23
Hmmm…jurnalistica lu’ peste prajit care pune botul la tot felul de afirmatii din stanga si’n dreapta. Amatorii lu peste.
1. Este normal ca Florea sa declare tot felul de minunatii..hi hi…ca doar nu credeai ca va recunoaste ca este omul lui becali.
2. I se face jocul lui becali si murdariilor pe care le-a tot facut in numele stelei. Nu spun ca altii’s curati dar becali este cel mai evident si ar trebui sa fie oprit.
3. in felul asta nu veti combate scandalurile din fotbalul romanesc, ci din contra: le accentuati ! Jurnalistica facuta prin insinuari, zvonuri, invinovatiri nefondate. Cu alte cuvinte: jurnalistica bananiera !
OLTENASUL • 24 iulie 2008, 16:23
din acest moment nu mai fac abonament la gazeta sporturilor. V-ati dat totii cu oierul si clanul becali. Ma miram de ce iOANITOAIA era la masa cu giovani marti seara la restaurant. Pacat de tine Tolaontane, ca ai cazut in capcana lor. Pacat. Oricum de azi inasinte numai citesc Gazeta Sporturilor. FORTZA STIINTA
dhsd • 24 iulie 2008, 16:23
Lupescu saptamana asta asteaptate fara roti la masina si cu toate geamurile sparte si tu mircea sanudu la fel … mai incolo mai vorbim
leorapid • 24 iulie 2008, 16:31
eu zic asa: tu tolontane ai luat bani de la becali ca sa acoperi un jaf printr-un bluf. pai daca primele comisii au dat un verdict de ce nu s-a luat la fel si la caf? cu rapid cum a fost domnilor? cu aia prin tribune ascunsi de steaua care aveau glugi in cap? de ce caf nu s-a sesizat in urma probelor de la jandarmerie?
dar hai sa o spunem pe scurt:
cine da banul are si rezultate…
dinamo si-a cumparat titlul, steaua si-a cumparat locul 2 in ultimii 2 ani iar cfr a facut la fel ca amandoua…
ce mai la deal la vale…
eu as putea sa jur ca taher deja a cumparat titlul rapidului…
ramane de vazut daca nu cumva se liciteaza mai mult din partea altora…