EXCLUSIV GSP – MĂRTURIE
joi, 24 iulie 2008, 9:00
EXCLUSIV GSP – MĂRTURIE
Lupescu şi Florea sînt naş şi fin. Dar acum nu-şi mai vorbesc. Florea spune că Lupescu a vrut să-l influenţeze contra Stelei, iar Lupescu se dezice de omul pe care-l consideră suspect
Ca să îngropi o problemă, faci o comisie. Dacă faci două, iese rău. Rău de tot!
Duminică, şefii celor trei instanţe care au judecat Cazul Valiza, de Disciplină, de Apel şi de Arbitraj, au fost chemaţi în faţa a două comisii.
1. Prima a fost fondată chiar la dorinţa lui Sandu: „Verificaţi dacă eu am influenţat pe cineva!”, a spus şeful FRF. Preşedinte a fost numit Dragomir.
2. A doua trebuia să cerceteze de ce Disciplina şi Apelul au condamnat Steaua pentru corupţie, iar Arbitrajul a iertat-o. Şeful acesteia, sindicalistul Dumitru Costin, a absentat.
„TRAFIC DE INFLUENŢĂ LA CAF”
Vremea era bună, totul era pregătit. Pînă cînd în încăpere a intrat Daniel Florea, şeful de 36 de ani al CAF, instanţa care a schimbat primele două decizii, aruncînd lumea fotbalului în confuzie şi pe membrii ei sub acuza explicită a lui Mircea Sandu: „La CAF a fost vorba de trafic de influenţă!”.
„SE SPUNE CĂ AŢI LUAT BANI”
Asta nu s-a ştiut pînă azi. Dar chiar aşa a sunat dialogul dintre Sandu şi Florea, purtat la cîteva zile după decizia din 3 iulie. Întors de la Viena, după finala Europenelor, şeful FRF, însoţit de alţi apropiaţi, printre care Kassai şi Dumitru Mihalache, l-a chemat la FRF pe Florea.
– Sînt extrem de nemulţumit! Este o porcărie ceea ce s-a întîmplat!
– De ce, domnule preşedinte? V-am transmis prin avocatul FRF că voi judeca situaţia obiectiv.
– Obiectiv, domnule Florea?! La CAF a fost trafic de influenţă!
– De unde ştiţi, domnule preşedinte!
– Păi toată lumea ştie asta!
– Dacă vorbim pe supoziţii, domnule Sandu, vă pot spune şi eu că se spune că aţi luat o jumătate de milion de la Taher pentru ca Rapid să joace în locul Stelei în Ligă.
Şoc total! Niciodată în biroul lui Mircea Sandu nu s-a spus aşa ceva. Dar a urmat ceva mai grav.
TOT ÎN BIROUL LUI SANDU
Duminică, 20 iulie, acum patru zile
Comisiile se întrunesc în biroul lui Sandu, care nu e de faţă. Dragomir conduce dialogul. E audiat întîi Dan Marin Cernat, şeful Disciplinei. „E eronată decizia CAF?”. „Dacă Goga şi-a schimbat depoziţia dată nouă, atunci CAF putea să dea alt verdict”, zice Cernat.
E poftit Florea. Fost avocat, apoi judecător şi azi şeful corpului de Control la AVAS, intră în sală fără trac. Practic, e asimilat cu iertarea Stelei, iar adversarii celor din Ghencea au pus decizia pe seama cumpărării lui de către Becali. Florea ştie. Nu tresare.
Mai sînt acolo Patriţiu Abrudan, Adalbert Kassai şi Constantin Anghelache. Ultimul îl întreabă cum justifică diferenţa de decizii. „Am interpretat diferit probele”.
„ÎNCERCĂRI DE INFLUENŢARE”
Urmează partea trotil. Dragomir încearcă să afle dacă a fost influenţat.
– Domnule Dragomir, dacă vorbesc s-ar putea să vreţi să-mi puneţi alte întrebări decît cele la care v-aţi gîndit.
– Adică?
– Da, au fost încercări de influenţare! Dar din partea lui Ionuţ Lupescu şi a lui Mircea Sandu. Ei m-au sunat de mai multe ori, mai ales Ionuţ, care e şi naşul meu.
– ???
– Sandu mi-a spus clar că vrea ca decizia comisiilor de dinainte să rămînă intactă. Iar Lupescu m-a sunat de zeci de ori, ultima oară înainte de şedinţă, spunîndu-mi să amîn şedinţa, s-o suspend, dacă nu pot s-o las aşa.
– Hai, dom’le că Sandu a vrut să-ţi transmită punctul de vedere al Comitetului Executiv, nu a ţinut să te influenţeze!
Ultima replică îi aparţine lui Dragomir, uluit şi el! Nimeni nu a consemnat ceea ce a spus Florea, dar toţi cei prezenţi au auzit!
T.REX • 24 iulie 2008, 11:21
La inceput il priveam cu simpatie pe Lupescu,dar pe masura ce trece timpul ma dezamageste din ce in ce mai mult!
Danthe • 24 iulie 2008, 11:24
Tolo, o singura intrebare: cum explici ca, in TOTALA contradictie cu cele sustinute de GSP, in Prosport se spune ca cei doi mahari de la FRF, Sandu & Lupescu, au intervenit in favoarea Stelei (!) tocmai ‘pentru a nu strica si mai tare imaginea fotbalului romanesc la UEFA’ ??! Nu pot intelege altceva decat ca lupta pentru tiraje dusa intre singurele jurnale de sport importante de la noi este dusa pana la extrem, spre totala noastra confuzie, a naivilor care inca dam din buzunar zi de zi?! Manipularea intr-o directie sau alta cu ajutorul presei scrise este, iata, cat se poate de clara schimband curentul de opinie publica de la o zi la alta…Dar totusi, care si unde este adevarul? Din pacate (sau poate dimpotriva, din fericire) si parerea mea despre tine si Gazeta, s-a cam schimbat in ultima vreme…
noni • 24 iulie 2008, 11:30
Domnule Catalin mai jos de atat nu poti sa mai decazi,pacat.
NASCUT PENTRU A FI STELIST • 24 iulie 2008, 11:30
Ha.ha,ha,incerc sa inteleg de ce?Este clar,ati primit rezultatele sondajelor!Spuneti-ne si noua,Steaua este peste tot pe primul loc?Va este frica ca nu va scoateti suta de milioane?Aveti dreptate sa va fie frica,la cat noroi ati aruncat pe imaginea Stelei o sa deveniti niste „acari pauni”urland la luna daca nu incercati si reusiti sa va atrageti simpatia Stelistilor.Voiculescu va mamanca!Ha,ha,ha!
panty81 • 24 iulie 2008, 11:30
Domnule Tolontan inca o data demonstrati ca sunteti cel mai bun ziarist sportiv roman.Daca pana acum ma indoiam de obiectivitatea dumneavoastra ati demonstrat inca o data ca sunteti impartial si judecati obiectiv.De atatia ani se fac dezvaluiri , descoperiri dar nu se intampla nimic, sunt curios daca si de aceasta data va fi la fel dar toate elementele duc la inca o musamalizare.Aceste elemente ale fotbalului romanesc nu pot fi exterminate dar va rugam incercati.Daca nu sa consemnnat nimic din aceste declaratii iar o sa ni se spuna ca nu avem probe ,aceeasi banda prafuita „de magnetofon” care nu se deterioreaza odata cu trecerea anilor ba chiar devine din ce in ce mai performanta.Oricum demersul dumneavoastra este extraordinar.Va multuimesc. NICOLAE SINTESCU-LICENTIAT FILOSOFIE-JURNALISM 2008
Unuplusnoua • 24 iulie 2008, 11:30
Iar ai dat-o in bara cu „investigatia” asta. Crezi ca e vreo persoana care gandeste obiectiv sa nu isi dea seama care e fost adevarul?
1. Becali a dat bani sa se schimbe decizia.
2. S-a facut o ancheta/comisie sa se vada de ce s-a schimbat decizia
3. S-a inventat o poveste ca Lupescu i-ar fi impus lui Florea sa mentina decizia
4. Lumea va uitat incet incet de acest caz si Steaua va putea sa fure in liniste in continuare.
5. Din interese comerciale tu vei tine in continuare partea Stelei in cam orice scandal. Te inteleg … dar nu inseamna ca trebuie sa fiu de acord cu tine.
Problema concreta aici este de ce s-a schimbat decizia la ultima comisie, nu o presupusa influentare din partea lui Lupescu sau Sandu – influentare care dupa parerea mea nu se demonstreaza cu absolut nimic.
adrians • 24 iulie 2008, 11:33
Felicitari Tolo,inca un articol adevarat.ne place sau nu,esti mult,mult peste media ziaristilor din presa sportiva si nu numai.In ce priveste asa-zisul ziar Pro sport,va sugerez doar un lucru- uitati-va cu putina atentie si o sa vedeti ca tot ce este menit sa fie o stire mai buna pe GSP,este imediat tratata pe invers in P.S. Cei de acolo sint intr-o asa de puternica degringolada ca pur si simplu nu mai stiu ce sa scrie.Efectele domniei unui imbecil pe nume Chiosea se vad in continuare.
Cristiano Steaua • 24 iulie 2008, 11:33
TOLONTANE CHEMATII PE TOTI LA GSP TV INTR`O EMISIUNE SI SA ZICA PE POST ASTEA SI TU AI UN PULITZER GARANTAT !!! SI POATE ASA AM SCAPA DE MIRCEA SANDU & Co. o sa vedeti ca daca Steaua,Dinamo si echipele asupra carora au influenta nu-l vor vota pe „Nas” ..se alege prafu de sandu la alegeriile viitoare !!! Si dupa aia urmeaza Dragomir…sa vina oameni de fotbal capabili la federatie in locul lui Lupescu ar fi bun MM STOICA …el e cel mai bun manager…iar`n locul lu Sandu ..GICA POPESCU !!!
io • 24 iulie 2008, 11:41
adevarul este ca nu exista adevar!….
and1 • 24 iulie 2008, 11:42
salutare…pt toti idiotii de aici care habar n-au de nimic dar ei posteaza comentarii sa stie ca pt a lua o decizie ca cea de suspendare a Stelei trebuie sa fie prezentate dovezi.Acea decizie s-a luat pe baza declaratiei lui Goga-dupa cum zic cei care au luat aceasta decizie-care era in contradictie cu declaratiile la toti ceilalti implicati in acest caz…Deci retineti decizia s-a luat pe baza unei declaratii si a fost mentinunta mai departe la comisia de apel pe baza a nimic pt ca Goga si-a schimbat declaratia.
Asa ca lasati abureala si prostia din capul vostru cu bani la CAF si alte idiotenii cand decizia primara era neregulamentara,ilogica pt orice instanta din Romania.
p.s: dupa cum observati DNA nu are tupeul inca sa ia o decizie din lipsa de dovezi.dar na…Comisiile FRF sunt mai smechere,mai inteligente
Ice Soldier • 24 iulie 2008, 11:42
Din punctul meu de vedere situatia este cam asa:
Oierul la puscarie, impreuna cu Sandu si acolitii, Mitica, Taher, Copos,****, si alti *** ai fotbalului romanesc. NU cred ca e vreo echipa care sa aiba vreun patron sanatos, sau macar cu bune intentii.
Apara-ne Doamne de cioban! Forza Steaua!
Cătălin Tolontan • 24 iulie 2008, 11:45
unul oarecare: ai dreptate cind spui ca noi reflectam si oamenii aleg varianta pe care o considera corecta
Sor • 24 iulie 2008, 11:47
pai si nu merita Steaua sa fie pedepsita? eu unu m-am saturat ca fiecare sfartsit de campionat sa fie trucat de Steaua, sa fure locul 2(si asta trebuie sa-l f*ure). Chiar credeti ca se uita seria voastra de victorii cu arbitrii, brichete, valize, jucatori blatuiti. Nu uit faza patetica cand Golanski joaca baschet in propriul careu si arbitru nu vede, si pe deasupra dau gol cand Dica il incaleca pe Stelea in poarta
Cătălin Tolontan • 24 iulie 2008, 11:47
Unuplusnoua, adrians: unul ma lauda, celalalt ma injura. ca sa fie clar: nu am scris nici in favoarea nici in defavoarea stelei. noi, jurnalistii, incercam sa povestim ceea ce aflam de la mai multe surse, uneori contradictorii. nu e treaba noastra sa facem bine/rau unui club sau altuia.
deco • 24 iulie 2008, 11:49
dupa aceste dovezi normal ar fi ca sandu si lupescu sa isi dea demisia, daca ar avea demnitate sau onoare,dar mai greu la ei.
tudor satu mare • 24 iulie 2008, 11:50
Bravo Tolontane esti cel mai tare !!!!!
sandu asta trebuie dat jos
In realitate stim cu toti care a fost destinatia valizei, dar daca Becali a fost destept si a stiut sa isi acopere spatele asta este. Asa zic si eu cheama-i pe toti intr-o emisiune TV si credema al tau este OSCARUL. Nota 10.
P.S. poti sa iti dai cu parerea la ce am scris eu si da-mi te rog un raspuns pe adresa mea de mail. Sunt curios de parerea ta. Mersi. tudor_ro_sm@yahoo.com
florin • 24 iulie 2008, 11:51
Daca am UPC la televizor o sa prind gsp tv ?
O sa pot vedea liga 1 ?? Please help
giuby • 24 iulie 2008, 11:53
Un loc sa faci investigatii mai bine ai verifica ce scriu colegii tai..
Sunt oameni care renunta la o paine si isi cumpara Gazeta Sporturilor ca sa poti da tu interviuri din postura de vedeta GSP..
Ce crezi ca citesc ei la pagina 14? Ca Bogdan Stancu a reusit un gol superb cu capul..
Sa dati banii inapoi la oameni bai nesimtitilor
RUSINE GSP
Razvan • 24 iulie 2008, 11:53
Deci ,toate fiind spuse ,tin sa cred ca avea dreptate Becali cand il acuza pe Mircea Sandu ,o fi el mai nesimtit ,mandru s.a.m.d. ,dar prin prostia lui ,deseori spune adevarul`
R&o • 24 iulie 2008, 11:53
Deci ce sa mai zic.Sunt un mare fan al stelei dar in ultumul timp mam scarbit de jucatori,,uni” pt ca toti vor sa plece in diverse locuri,nu se mai tine cont de culorile clubului,dar in fine asta ii asa ,,,,,,BRAVO TOLONTAN ESTI TARE OMULE,ESTI CEL MAI BUN JURNALIST SI SINGURU IN CARE AM INCREDERE,SI ESTI UN OM SINCER ADICA CRED CE SPUI,,,FELICITARI PACAT CA NU SE IAU SANCTIUNI PT CEEA CE SE FACE LA NOI IN CAMPIONAT,,,RUSINE ,,,AM AJUNS SA NU MAI CRED IN REZULTATE ,,GANDINDU_MA CA DACA ASTA O FOST BLAT” TOLO UN SFAT SPUNE CESTIILE ASTEA LA TV SA-I FACI DE RUSINE LIVE ……………………………………………………………..BRAVO
**** • 24 iulie 2008, 11:56
Haideti sa fim seriosi. Gigi Becali nu merita suspendat pentru ca a avut intentia de a da bani unei echipe sa joace corect. Nu mi se pare normal. Daca era invers, sa nu joace fotbal atunci se merita retrogradarea si suspendare pe viata.
***
fsadfsa • 24 iulie 2008, 11:58
bravo tolontane, sa continue coruptia, hotia si hegemonia lui becali asupra fotbalului romanesc…voi ii ajutati cel mai mult, voi si oligofrenii care va citesc…sunteti jos de tot.
giuby • 24 iulie 2008, 11:59
Articolul in care scrie ca Bogdan Stancu a dat gol cu capul a fost scris de vedeta GSP Alin Buzarin si se gaseste in editia tiparita de azi la pag.14..
Pe bune, orice produs de proasta calitate trebuie retras..
Dati banii inapoi la oameni..E vorba de o paine..
SEBASTIAN GRERE • 24 iulie 2008, 11:59
D-le Catalin continuati tot asa deja fotbalul se afla in prapastie,nu ramine decit ca oameni ca dvs. sa-l scoata si sa-l reaseze pe un drum corect.
NASCUT PENTRU A FI STELIST • 24 iulie 2008, 12:00
Domnule Tolontan,verificati-va va rog scara valorilor morale,aveti grija,ati inversat-o!Sau privita din perspectiva meschina(economie de piata) IPOCRIZIA trebuie sa stea la baza acestei scari?Ce treaba are reflectia si impartialitatea cu meseria de jurnalist de sport in Romania?Hai sa fim seriosi!
alex • 24 iulie 2008, 12:05
Ce***, cum sa=ti permiti sa spui ca trebuie sa se intilneasca sefii celor 3 comisii si sa se puna de acord? . Ce mizerie pai motivul existentei celor 3 comisii este ca sa corecteze un posibil abuz ,cum sa se intilneasca si sa hotarasca un verdict unitar.
Cea mai mare ****de la Rapid nu sunt strauine de treaba asta. Sa va fie rusine voua care trimbitati ca sunteti campiona morala
Rosus Adrian • 24 iulie 2008, 12:06
e clar..dupa ce ca ne-am facut de ras cu scandalul valiza in toata europa…si la comitetul uefa…acum e frumos ca si presedintele frf alias vicepresedintele uefa…mana dreapta a lui platini, este implicata in acte de coruptie. Ar trebui ca Tolo sa mai scoata la iveala nijte magarii ca sa aiba loc o campanie majora impotriva coruptiei din fotbal exact cum a avut loc in italia, cand a fost retrogradata Juventus, lucru pe care nu l-a crezut nimeni. Indiferent daca fata Romaniei va fi patata, lupescu si sandu ar trebui sa-si dea demisia din bun simt, lucru pe care nu l-as vedea posibil, asa ca ar trebui sa se intocmeasca o comisie de la fifa si uefa prin care sa se demita aceste doua „oi negre” ale fotbalului romanesc si celelalte persoane implicate in acest scandal. Avand in vedere ca nu este vorba de cateva mi de euro…aici se discuta de milioane de euro, ar trebui sa se autosesiseze parchetul national anticoruptie si celelalte institutii ale statului in masura de a sanctiona penal si fotbalistic aceste persoane.
Alex • 24 iulie 2008, 12:06
Bravo Tolo … Bravo d-nle Florea !lupescu si sandu … urat … urat … urat !!! mafia e la voi !!!
LUCIAN@ • 24 iulie 2008, 12:07
si mai spunem ca avem campionat curat….. dar voi de la gsp, acum ce mai spuneti???? ca voi erati cei mai mari admiratori ai lui lupescu , sandu, ca ei au ridicat fotbalul Romanesc ca ei, ca ei…… MAI ARE CINEVA CURAJ SA SPUNA CA GIGI BECALI E NEBUN???? DECI SARACU , EL AVEA DREPTATE CIND SPUNEA CA STEAUA ESTE VINATA!!!! E CE MAI E DE SPUS?????
becali • 24 iulie 2008, 12:08
***
babone • 24 iulie 2008, 12:09
FELICITARI D-LE ZIARIST! NE-ATI DEMONSTRAT PT. A CATA OARA CE CONDUCATORI MIZERABILI SUNT IN FOTBELUL ROMANESC. OARE MERITA SA TREC LA RCS-RDS SA POT VIZIONA LIGA RUSINII? SUNT MULTUMIT CU UPC, IMI OFERA SERVICII DE CALITATE.
octavian dinamovistul • 24 iulie 2008, 12:10
ce mizerii puteti sa scrieti
RUSINE GAZETA
RUSINE TOLONTAN
Prepeleak • 24 iulie 2008, 12:11
Aseara am vazut la tv ca atat gazeta cat si prosport vor publica azi materiale „senzationale” legate de cazul valiza. Normal am presupus ca unul dintre ziare a initiat o „ancheta” si celalalt, de teama sa nu piarda din rating, a improvizat ceva in legatura cu subiectul. Spre rusinea mea, am cumparat azi (desi nu mai cumparasem vreo foaie din cele doua de vreo doi ani) ambele jurnale. Concluzia? Prosport are mai mult spatiu dedicat unui articol vadit comandat. Gazeta are un fel de stenograma schioapa si ditamai poza de album cu Lupescu care ar trebui sa inmoaie inima oricarui fan. Adica informatii ioc… dar ni se promite ca in editia tiparita de maine vor fi mai multe detalii alaturi, de buna seama, de o poza si mai mare cu un alt titan al fotbalului.
Domnule Tolontan, fiti amabil si tipariti-va stirile, atat dumneavoastra cat si concurenta, pe hartie creponata. Macar ne alegem cu ceva.
mytza • 24 iulie 2008, 12:11
Vinovat e jiji pentru ca a manzit pe cei de la U + pe florea .Daca 2 comisii au dat steaua vinovata si a 3-a nu e CLAR ,Florea a fost manjit …Adio gsp
NASCUT PENTRU A FI STELIST • 24 iulie 2008, 12:12
Aveti nevoie de noi,puneti baza(si acid)pe noi,suntem indispensabili noului vostru concept TV,fara noi nu aveti ratiunea de a exista ca si „gazetari”,noi aducem viitoarea amortizare a sutei de milioane,noi va vindem publicitatea,…NOI STELISTII!
giuby • 24 iulie 2008, 12:13
D-le redactor sef
Articolul in care scrie ca Bogdan Stancu a dat gol cu capul a fost scris de vedeta GSP Alin Buzarin si se gaseste in editia tiparita de azi la pag.14..
Pe bune, orice produs de proasta calitate trebuie retras..
Dati banii inapoi la oameni..E vorba de o paine..
aezruts • 24 iulie 2008, 12:14
Majoritatea presupune iar in anuite cercuri se stie ca Mircea Sandu este corupt. Din pacate mainile se spala intre ele iar pana acum NU S-A VRUT a fi dovedit.
Becali este un nescolit, un om fara educatie insa un om care-si apara „familia” si face lucruri la limita LEGII pentru asta. Spun LEGE si nu REGULAMENTE FRF.
Tot Becali are un avantaj: stie cu cine se pune si lupta cu armele lor. Stie ca un corupt n-o sa poate niciodata sa-l judece pentru coruptie. De-aia a facut ce a facut. Si a facut ce a facut si Copos, si Muresan…si toti ca ei.
Fara legatura cu tot ceea ce am scris aici, nu-mi doresc decat un singur lucru: sa vad prima declaratie a domnului Muresan de dupa aceste dezvaluiri ale lui Tolo.
neghinita • 24 iulie 2008, 12:15
nici ca se putea ca ulciorul coruptiei sa mearga la infinit?trafic de influenta, complicitate, tainuire si favorizarea infractorilor, asociere pt. savirsirea de infractiuni.cit timp frf si lpf vor fi conduse de aceeasi mafioti plini de coruptie, nu se va schimba nimic in bine. in italia, milan, lazio, juventus, in polonia s/au luat masuri exemplare.la noi dna tergiverseaza in timp ce elevii si profesorii din sighet sunt anchetati la cluj.de ce nu se poate si in fotbal, de ce organele abiklitate nu/si fac sau nu sunt lasate sa/si faca datoria?dle morar, dna kovesi, dle presedinte, dle parlament, dle belu,aveti cuvintul!
milici • 24 iulie 2008, 12:16
Concluzii:1.)****Am mai motivat dar cine sa raspunda?GSP speculeaza pe baza de urechisme, priveste unilateral.Din multitudinea de adevarate blaturi si aranjamente suspecte care au decis campionatul se pedaleaza numai pe cazul valiza.Nimeni nu a facut cea mai mica analiza a modului de tratare a stimularii pozitive in Europa.
2.Mircea Sandu trebuie sa plece pentru ca FRF SRL este constituita fraudulos.E drept ca el are ceva calitati pentru aceasta functie.Daca acest articol are ca tinta debarcarea lui MS e ok.Dar are?
3.)Lupescu trebuie sa plece pentru ca nu are calitati,e tendentios si a intrat in cloaca FRF SRL , girand cu asa-zisa lui credibilitate,ca sa roada si el un os.
4.)Injurati,Injurati,Injurati ar fi zis Lenin catre suporterii si chibiti din jurul GSP.
liviu var’tu • 24 iulie 2008, 12:16
****
avocatul hotzilor • 24 iulie 2008, 12:17
tolontan, tu scrii pt stelistii *** da multi, nu pt adevar. si asta de cand scrii in gsp. cum intra stiaua intr-o situatie imediat sare tolo cu articolu. cine a vrut sa curete stiaua? ce-i cu dialogurile alea inventate?
esti prins cu banii in valiza si inca se mai discuta; ce? care-i subiectul? ca stiaua iar umbla cu mijloace specifice si iar scapa, inca mai pozeaza prin articolo scrise de astfel de oameni in victima.****
Reddog • 24 iulie 2008, 12:19
Catalin,dai***pe astia,eu la giurgiu unde vad meciurile??
ciurik • 24 iulie 2008, 12:19
mircea badea rullz =))
Nicse • 24 iulie 2008, 12:20
Nu m-ar mira ca acest domn florea sa fi fost mituit de becali. Cred ca i-au mai ramas bani, altii decat cei opriti de dna. Iar cei care cred ca este normal sa stimulezi LA NEGRU alte echipe se insala amarnic. Cum ar fi jucat U Cluj urmatorul meci cu steaua?
alexios • 24 iulie 2008, 12:21
Mai baieti stati linistiti nu va mai agitati ca nu o sa se intample nimik! Cand o sa vdm si noi pe cineva dupa gratii ptr trafic de influenta in footbal sau ptr mita si alte ***din astea? niciodata, ca doar traim in ROMANIA!!!!… din pacate
zizou • 24 iulie 2008, 12:23
salut tolo! am si eu o mica intrebare…, daca tot ai probe care arata traficul de influenta pe care l-au incercat sandu si lupescu (el dealtfel fiind doar o marioneta la frf), de ce pe prima pagina a gazetei cel mai important si mai mare titlu nu este „cerem demisia conducerii frf”? vrem un fotbal curat si corect! nu o sa-l avem atata timp cat acesti manjiti nu vor pleca din conducerea fotbalului! trebuie sa plece primul sandu, urmat de lupescu, prunea, dragomir si toti acolitii lor. dar intotdeauna presa s-a multumit cu putin cand a fost sa se bata cu cei mari, pentru ca e lasa. ce ne intereseaza ca sandu e la uefa si ne-au venit si noua arbitraje mai bune, ne amagim cu praf in ochi in loc sa facem ce a facut polonia? daca justitia nu face nimic de ce nu incercati voi sa fiti justitia fotbalului romanesc? pentru ca va e frica si voua, sunteti lasi, sa nu-i suparati prea tare. asa sunteti si cu conducerea frf, lpf, jiji, borcea, copos, iancu, muresan… toti duc fotbalul romanesc la cosul de gunoi…, o sa ajungem ca ungaria. stiu ca nu o sa-mi raspunzi, doar tacerea e o pavaza buna, insa si voi ziaristi care ii tolerati pe acesti profitori ai fotbalului sunteti la fel de vinovati. astept maine pe prima pagina a gazetei scris mare „demisia conducerii frf”. incoltiti-i acum si nu-i scapati, este momentul. ne-am saturat de pacifismul afisat mereu de ioanitoaia(dealtfel un bun jurnalist) si altii asemenea lui. nu de explicatii avem nevoi ci de fapte. poate fi un adevarat moment zero in fotbalul romanesc, nu acele cacealmale pe care le-au tot facut cei din frf si lpf.
scoala securista / sereista • 24 iulie 2008, 12:24
…si uite asa, tipic ca-n Romania, hotul devine acuzator….bah, tolontane….manipularile astea ne fac rau de vreo 65 ani incoace!!!…ce naiba e asa complicat?!….cine e prins cu matza in sac trebuie sa plateasca…mai ales un ****
avocatul hotzilor • 24 iulie 2008, 12:25
incredibil!!!!!!!bah tontolan , ce-i asta? ce-i cu articolu asta? tu chiar esti cretin? ai inventat dialoguri scenarii, profiti de faptu ca scrii intr-un ziar ca sa balivernezi ? tot ce ai scris tyu aici este o inventie prin care incerci sa sugerezi ca s-a uemarit mazilirea stelei, si induci ideea ca saracutza echipa cu cea mai laudabila istori este inca odata furata. cum a fost furat si la vaslui cand a luat ultimu titlu. stiaua ar trebui sa se numeasca hotzia bucuresti,
daniel • 24 iulie 2008, 12:26
poti dovedi ce ai scris?
daca da,dovedesteo in instanta sa plateasca cineva,ne-am saturat de vb.sunt suporter ma duc pe stadion mam saturat de suspiciuni.MAJORITATEA OAMENILOR DIN FOTBAL SUNT OAMENI FALSI CARE ABUZEAZA DE INFLUENTA SI CORUPTI.SINCER AS VREA SA MA INSEL………..
dan • 24 iulie 2008, 12:27
mafia`..romaneasca sandu & lupescu n-au ce cauta in fotbalul romanesc qm il facetzi pe becali da are dreptate k a vrut sa scoata steaua dun ucl si sandu un mare idiot`..