Acesta e momentul în care Rapid şi-l poate cîştiga pe Coman pentru totdeauna
duminică, 25 mai 2008, 1:46
Acesta e momentul în care Rapid şi-l poate cîştiga pe Coman pentru totdeauna
Venirea lui Boloni la o echipă ţine peste o lună şi e însoţită de un Larousse cu cerinţe profesionale. Plecarea durează două zile şi are de-a face cu motive de familie.
Ştie prea bine de ce procedează aşa! Exceptîndu-l pe Mircea Lucescu, cel care se alintă, „sînt moş”, dar pe care, de fapt, cluburile îl încadrează la categoria „Prea bun pentru a fi adevărat”, Boloni este antrenorul cel mai dorit. Pentru că nu e doar un tehnician. Ci şi un proiect.
Nici un efort nu e prea mare ca să aduci un astfel de antrenor. Cu o condiţie. Să n-ai naivitatea să crezi că îţi procuri un magician. De o lună de zile, energia Rapidului se concentrează într-o singură direcţie. Boloni.
Jucătorii se simt nesiguri şi vara se întinde în faţa lor vălurită de incertitudini. Dacă Buga e out, eu ce fac? Eu e fiecare din lot!
Cu ochii pe cursa de Dubai, Rapid poate pierde rata de Mogoşoaia. Cea care l-a adus acasă pe Coman, accidentat. Acum e momentul ca echipa să-i întindă o mînă. E cel mai greu moment al carierei. Euro reprezenta trambulina financiară pentru portarul care mai are cîţiva ani de vîrf sportiv. La Rapid, deşi este liderul echipei, încă 4 jucători sînt plătiţi peste sau la egalitate cu Coman. Iar salariul stagional de 180.000 de euro îl duce undeva spre 25 în clasamentul general al campionatului intern. Puţin!
În cazul în care Boloni nu aduce şi un portar, altul decît cel de la stadion, pentru că acela e trecut deja în anexa SY 34 a contractului care încă se mai negociază, Rapid are mare nevoie de Coman. Poate nu-i prea greu s-o arate.
lucian • 25 mai 2008, 14:00
poate ca accidentarea este raul cel mic
euro pt coman putea sa fie o excursie , pt ca lobont , oricat de prost ar fi jucat tot titular era ….
mihai_ssj • 25 mai 2008, 14:03
nu ii face onoare lui Boloni sa lungeasca negocierile atat de mult.
disciplina atat de draga lui ar trebui sa o aplice si in relatiile cu ceilalti oameni. e clar ca amanarea unui raspuns incurca rapidul si totusi pe Boloni pare sa nu il intereseze.
ba foloseste prilejul ca sa negocieze un contract mai avantajos in EAU sau sa obtina o reintoarcere in campionatul sau preferat, cel francez.
asa vad eu situatia. si ma simt dezamagit pentru ca il respect si admir pe boloni, un personaj original, atat pe gazon cat si pe banca tehnica
CALINESCU • 25 mai 2008, 14:09
LUI DANCIULESCU CINE IA INTINS MINA ??????
DAR LUI FLORIN COSTEA ??????
SOMNUSOR D-LE TOLONTAN !!!!
CAUTA SUBIECTE MAI PICANTE CIND TE TREZESTI, SA UITAM DE ACEASTA SELECTIE COMERCIALA(ACEST TIRG DE FOTBALISTI)PREGATITA DE UNELE GRUPURI DE INTERESE !!!
Luck • 25 mai 2008, 14:11
corect…tot lobont cred ca ar fi aparat, dar pentru coman ca si pentru ovidiu petre cred ca ar fi fost o experienta mai mult decat benefica.
***(spam publicitar)
Rapid Visiniu • 25 mai 2008, 14:20
Ghinionul lui Coman si,probabil,norocul lui Piturca.Cu siguranta Piturca il va titulariza pe Lobont,iar daca Lobont va gresi(Doamne fereste!!!) intr-unul din meciurile din grupa,lumea l-ar fi acuzat ptr netitularizarea lui Coman.Piturca e norocos!…sa speram ca si-n rezultate.Hai Romania…Doamne ajuta!
Lu, Lu, Lu-ci-fer • 25 mai 2008, 14:29
imi pare rau ca dani coman s-a accidentat. dupa zappata, e cel mai bun portar care activeaza in campionatul romaniei.
cit despre convocarea lui danciulescu la nationala si mina intinsa acestuia, nu s-ar multumi domnia sa si cu un deget, cel mijlociu?
pentru Lucian (post nr.1) • 25 mai 2008, 15:02
Lucian ai dreptate. Tot Lobont ar fi fost titular pt ca el trebuie vandut si de pe urma lui incasat niste comisioane bune. Pt Becali EURO e o mina de aur.
un OM • 25 mai 2008, 15:25
Felicitari Catalin! Comparatia cu care incepi articolul este geniala. Oricum te aprecim si inainte de acest articol dar acum pot spune ca m-ai castigat. Sunt rapidist si sunt extrem de indignat de atitudinea lui Boloni de cand a fost contactat pt a prelua aceasta echipa iar cuvintele tale exprima atat de bine acest lucru. In plus de asta si continutul articolului este extrem de inspirat si sunt convins ca toata lumea , rapidisti sau nu, sunt de aceiasi parere si anume ca lui Coman i se cuvine mai mult decat are chiar daca acest lucru inseamna sa plece de la Rapid. FORZA DANI!!!!
RAPI • 25 mai 2008, 15:31
Toti colegii din pagina afirma un lucru evident: Coman n-ar fi fost titular! Mutu si Chivu pun o vorba buna ptr. tov.-ul lor de „arme” oricand si mai cu seama acum ,cand este „bataia pestelui”,la vanzare! Orisicat,sa speram ca il vor tine la Rapid nu numai prin cuvinte…
aka • 25 mai 2008, 15:47
corect…
oricum la euro sa speram ca nu i se va simti lipsa…
cineva • 25 mai 2008, 15:53
http://mara1306.wordpress.com/2008/05/22/cand-totul-pare-imposibil/
becali • 25 mai 2008, 15:58
salariul lui coman ar trebui sa fie 400000 pe an
jack sparrow • 25 mai 2008, 16:00
amanarea / taraganarea de care da dovada Boloni nu -i fac decat deservicii : 1.la primele semne de criza toti vor arata cu degetul un antrenor care nu este magician 2. la discutiile frustrante DESPRE PRIME /BANI din vestiar , daca va aparea un semn de slabiciune va fi mancat etc Despre Coman numai de bine ! in viata esti cand sus cand jos , nu s-a incheiat cariera lui , daca ne uitam la portari celebri din istorie Banks, ClemencE , SeppMaier,Schumacher, Zoff, Kahn etc se poate spune ca de acum ajunge un portar la maturitate ! Forza Dani ! Forza RAPID !
neghinita • 25 mai 2008, 16:15
cOMan, mare OM, mare caracter, iar in românia, caracterul e un LUX rareori rasplatit.dani nu de bani duce lipsa, ci de acea mână invizibilă ce trebuie întinsă si când nu poti juca, când esti accidentat sau bolnav, când tot stadionul te aplauda chiar daca echipa ta a suferit o noua infringere pe teren propriu. la dani, nu e loc de intors. el se daruieste si omeneste nu lasa loc de dubii, de indoieli mercantiliste.scarita pe care i-a parat-o lui schumacher in meciul de cupa l-a adus din trivale in giulesti.el a cucerit fanii visinii cu fapta, cu daruirea sa, cu sacrificiul unor supraeforturi omenesti. ar fi aparat intr-o mâna, d-apoi cu un deget injectat cu dorinta, spirit de echipa,până la sacrificiul de a fi si ramâne nr. 1.piti nu e norocos, e incapatinat si-si conserva energiile introvertindu-se din lipsa de receptivitate, de dialog si sentimente.niciun alt mare fotbalist, cu exceptia altui pitestean, dobrin, n-a intrunit atitea vorbe calde, imbratisari si regrete ca dani coman dupa acest accident stupid.oricum piti, mutu, chivu si lobont il lasau voit pe tusa pt. ca resentimentele si spiritul de gasca e prezent cu ajutorul impresarilor, samsarilor şi diriguitorilor de destine, de clasamente, de brichete, sacose si valize.asocierea lui piti cu precontractul lui becali va duce la asocierea sa cu demisia, de data aceasta dupa euro, postfactum.
cupadefotbal.ro • 25 mai 2008, 16:48
e adevarat, coman ar trebui tratat altfel.
Totusi, se face mare scandal pe baza accidentarii. Partea buna e ca nu e una lunga (6 saptamani parca), deci nu ii afecteaza cariera decat psihic, cat despre prezenta la euro… (fara sa fiu rautacios) ar fi fost rezerva.
Problema apare daca lobont se accidenteaza sau e suspendat, ca as face infarct cu popa in poarta, asa ca pe banca e popa, stancioiuu sau coman, mi-e tot aia
fantasmagoricus • 25 mai 2008, 17:29
de ce se face atat tam-tam pentru boloni?ce mare antrenor este el?ce rezultate a avut ca antrenor?spuneti-mi si mie unul
VIDEO si Foto Olanda – Ucraina 3-0 • 25 mai 2008, 17:59
Io cred ca Dani Coman ramane la Rapid. Ar fi prea fraier sa plece la Brasov la o echipa fara pretentii sau afara, la o echipa la care sa faca banca de rezerve.
swimfan • 25 mai 2008, 18:21
Sa ti spun de ce va consider cei mai mari nesimtiti. Bagati reclame de tot cacatul la sprite si alte chestii care acopera toata pagina si nu te lasa sa citesti sau sa mai vezi nimic din articole…ori, daca vreti sa se vanda editia tiparita, sau daca din reclama pe net aveti voi d gand sa faceti parnosul, renuntati tata la site ptr k asa il aveti degeaba, reclama kre se plimba odata cu tine prin pagina si nu poate fi inchisa t face tocmai sa nu mai bei pisoarca aia de bautura sau sa accesezi pisoarca asta de site
fc barcelona • 25 mai 2008, 18:29
Etica nu este un punct forte in fotbalul romanesc si pare mai putin probabil ca oficialii rapidului sa gandeasca „hai sa scapam mai repede de el pentru ca e accidentat” decat sa-i ofere mana de ajutor. Mare portar, mare caracter, pacat ca joaca in bucuresti.
tonny • 25 mai 2008, 18:35
brasovul se va clasa peste rapid campionatul viitor…dc razvan a lasat rapid ptr brasov? dc bratu si d nicolae au refuzat intoarcerea la rapid? dc ganea sau moldovan nu au ramas la club? dc rednic ia parasit cand aveau cea mai mare nevoie de el? prea multe semne de intrebare..ptr un club fara antrenor..fara conducere..dar cu jucatori superbi care sunt platitzi la nivelul milei :-„
copil • 25 mai 2008, 18:54
De ce fug toti de Rapid ? Cum ,nu il cunoasteti pe noul erou de poveste ? Pinocchio the big pervers ,alias gigiuca copos tzeparul , omul care te „linge ” cand il arde si care te priveste cu binoclul intors invers cand nu mai are de scos nimic de pe urma ta ! Intebati-i pe Bratu , Daniel Nicolae , Razvan Lucescu , Mircea Lucescu , Rednic etc. Cat va fi copos nu vor fi oameni cu personalitate la Rapid !Acum , dupa ce a vadut (oare ?!?!? )si nu mai este majoritar iese mai mult in fata ! Stiti de ce? Pentru ca tipa pe banii altuia si ii este tare drag !BUNUL SIMT II CERE SA STEA DEOPARTE !CEL PUTIN O PERIOADA PANA , POATE SE VA REABILITA
marianb. • 25 mai 2008, 19:10
Romania joaca intr-o grupa in care portarul este foarte expus.Cred ca Lobont va incasa in fiecare meci un galben[nu neaparat din vina lui,dar nu ne vad atacand si tinand mingea departe de poarta]si in ultimul meci din grupa[poate cel decisiv]ar fi aparat Coman.
cu putina sansa si noroc nu-l mai scotea nimeni din poarta.
andreic • 25 mai 2008, 20:17
curat ghinion…
StefanD • 25 mai 2008, 20:34
Dl. Tolontan, stati linistit, Boloni nu va rezista la Rapid.
La primul egal sau infrangere, va sari galaria Rapidului in frunte cu Gigi (nu ciobanu’) si va cere demiterea lui pe motiv ca e stelist …
Ovidiu Miron • 25 mai 2008, 21:06
Viata merge inainte! Va avea sansa sa joace peste 2 ani, la Mondiale! S-a insurat, va pleca acum in luna de miere. Nu trebuie sa dramatizam si sa folosim cuvinte care nu isi au locul aici. Castiga foarte bine, e sanatos. Viata nu e asa de cruda cum o prezinta mass-media!
gigi stefan • 25 mai 2008, 21:55
In absenta unui..”de”…in prima fraza, articolul-articolasul, poate fi credibil.
Bine, cu fff multe observatii: graba pt fuga la masa de prinz, superficialitatea cu care este tratata de fapt Marea masa a Suporterilor Rapidisti…apropo, dvs ati introdus lozinca prin care Steaua are cei mai multi suporteri??? Mare gafa! Steaua are suporteri cind este pe locul 1, cel mult 2…asa sa stii, colega! Daca este pe locul 7 sau eventual 8…Ani in B, nu mai vezi ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Costin • 25 mai 2008, 22:01
Mi-e mila sincer de Boloni. Ungur frncez, ungur stelist sau doar simplu ungur vor fi etichetele si stigmatele care il vor bantui din primul moment. Nici nu va trebui sa piarda vreun meci sau – cum a spus cineva, un egal – deja „pretentiile” lui sunt vazute cu suspiciune. Ce mai vrea si asta, bai, toti Gigii si Miticii si samntzarii si flemgosii vor sari pe el. Becali macar va cere ca Rapidu sa joace in campionatul Ungariei alaturi de CFR… Cred ca si Partidul Conservator si legionarii la Noua Dreapta vor avea ceva obiectii. Boloni e prea fin, prea urban pentru Romania, din pacate…
Gore • 25 mai 2008, 22:01
Boloni o să fie o ţeapă a-ntâia. Ce v-o fi apucat pe toţi să-l credeţi foarte mare? Fiindcă a fost mare ca jucător? Mourinho n-a fost. Maradona a fost. Ei şi?
Fluminense • 25 mai 2008, 23:05
Pai, ma Costine, mai…
Diferenta dintre Rapid si Steaua e cam aproape aceeasi cu cea dintre Boloni si Jiji!!!
ardealul independent • 25 mai 2008, 23:21
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)….revino-ti baiatule,nu-i treaba ta ce salariu are coman ,scrie si tu despre fotbal
Cosmin • 25 mai 2008, 23:42
Domnule Tolontan, sa fim realisti, Boloni nu va rezista pe banca Rapidului nici macar 3 amicale . Cat il priveste pe Dani Coman, pentru el a inceput „finalul carierei” , sa nu uitam cazul Dolha care in 2002-2003 a fost un pilon important in castigarea titlului iar in 9 luni fost dat afara in conditii…
Rapid nu are nevoie de jucatori gen Zicu, care sa joace 2 meciuri pe tur.
Dani Coman sa plece cat mai reprezinta ceva daca nu vrea sa ajunga al treilea portar cu 25 000E pe sezon; Copos nu cred ca digerat atat de usor presupusele negocieri Fc Brasov – Coman , si acum e momentul lui, exact situatia care ii place cel mai mult, „PEDEPSITORUL”.
gore • 26 mai 2008, 0:03
ce antrenor nou da afara jucatori fara sa-i cunoasca personal?
bursucilor de la poli vedeti ca ne trebuie un buga!
vlad • 26 mai 2008, 0:11
Valoarea jucatorilor nu este data de salariul care il au,exista si exceptii,dar aia isi merita banii.Ar merita mult mai mult Coman,si are si un ghinion extrem,dar ma bucur pentru ca stiu ca o sa mai aiba sanse.Frumoasa echipa Rapid,urata conducere.Pacat de jucatorii.
cineva • 26 mai 2008, 0:17
!!
http://mara1306.wordpress.com/2008/05/22/cand-totu l-pare-imposibil/
peste • 26 mai 2008, 0:49
Bai,Fantasmaforicus mai ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)nostru tuturor,iti putem zice un singur rezultat dar, si pe ala il stie toata lumea numai tu….
rtx • 26 mai 2008, 0:52
Rapid avea o echipa legata bine. Poate le-a venit”Magicianul”. Never say never, Mr. Tontolan.Oricum sunteti nemuritor „in direct” pe postul D ,cu interventia „ofticoasa” cu cele 2 galbene care trebuiau atribuite lui Bratu.Asa rahat de redactor-sef partinitor nu am vazut nici in Somalia. Oricum sa nu regreti!!!Odata iubesti in viata asta de rahat, nu???
tonny • 26 mai 2008, 1:46
ptr ardealul independent legatura unui ziarist sportiv cu salariul lui Coman la Rapid este mult mai mare decat legatura ta cu articolele scrise in limba Romana…cat despre numele sub care ai postat nu itzi pot spune decat atat..vise frate vise…hapciuu=))
k pax commnader • 26 mai 2008, 1:54
toata lumea stie deja ce se va intimpla la rapid in sezonul viitor,si se pare ca LB nu are nici o sansa ca antrenor in tara lui!
asta daca cu adevarat va prelua echipa din giulesti.
ardealul independent • 26 mai 2008, 6:31
@tonny-CEVA imi spune mie catu esti tonty cel care in ultima vreme scrie doar articole de cacao.stiu ca te doare f mult aceasta idee- ardealul independent- dar tine minte e un bulgar de zapada care se rostogoleste la vale.iar in ceea ce priveste „articolele „tontoliene” sunt doar barfe si nu un comentariu care sa aiba tangenta cu fotbalul
COTZOPHAN • 26 mai 2008, 7:48
pt.ardealul independent,care este de fapt ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat):de ce nu te ocupi tu de gulas si postezi prostii aiuristice?!
cepanamea • 26 mai 2008, 8:35
Este o gandire paguboasa pentru Rapid…nu cred ca Boloni se potriveste Rapidului, si invers, dar Loti chiar este un profesionist si stie cata nevoie are de Dani Coman
SENECA • 26 mai 2008, 8:38
Acest articol ma duce cu gandul la marea echipa de baschet Chicago Bulls, de prin anii ’80-’90. Atunci antrenor era parca Phill Jackson. O echipa cu inegalabilul Michael Jordan, care putea singur bate pe oricine.
Cand ai o echipa cu supervedete daca nu castigi esti un idiot ca antrenor. Chicago Bulls putea castiga si fara Jackson. Asemanarea dintre Jackson si Boloni este mare, Boloni cere 15 mil buget (corect) dar sa nu uitam ca cu acesti bani poti aduce jucatori buni si un antrenor mai putin cotat poate face din Rapid campioana. Dan Petrescu este un antrenor mare, care cu jucatori cvasinecunoscuti este in Cupa UEFA. Un antrenor mare nu este acela care bate tot cu superjucatori, ci acela care bate tot cu cvasinecunoscuti. De portretul acelui antrenor se apropie si R. Lucescu. Bravo lor!
onlinebp • 26 mai 2008, 8:44
2 bilete la Euro pt. meciurile RO din grupe.
http://www.flickr.com/photos/11025518@N03/2517328001/
Ne vedem in CH !
www.stiriaz.com • 26 mai 2008, 8:53
Mircea Lucescu este convins de faptul ca Ladislau Boloni va face treaba la Rapid si considera un lucru extraordinar revenirea acestuia in Romania
mujotutun • 26 mai 2008, 9:15
Nivelul modest al fotbalului romanesc, lipsa rezultatelor internationale si starea mediocra a economiei romanesti (cauza a precaritatii salariilor multor categorii profesionale), toate acestea fac de-a dreptul nerusinate lefurile fotbalistilor. Prestatiile multora nu justifica nici o zecime din castigurile lor – lucru spus si de GSP, si nu numai o data. Si-atunci, cum sa-l cainam pe unul ce castiga, cu prime de joc si alte bonusuri si tantieme, vreun sfert de milion pe an? Ma gandesc ca dvoastra, la Gazeta, bucurandu-va de atata popularitate si audienta, aveti probabil tainuri asemanatoare, ceea ce va face sa nesocotiti faptul ca un profesor sau un medic au niste remuneratii ridicol de mici. Ori probabil ca ei nu merita? Si, mai mult ca sigur, nu este sarcina unui ziar de sport sa-i compatimeasca?
Din partea mea sa castige (D. Coman) si zece milioane pe an; dar sa fie cainat ca ia atat de putin, ca „la valoarea sa” este abia pe locul 25 etc, mi se pare indecent.
Asa cum indecenta mi se pare si arhimediatizarea revarsarilor de simpatie si compasiune pentru „tagediile” lui O. Petre si D. Coman. Parca n-ar strica mai multa retinere; cam asa se intampla cand s-au pierdut un R. Niculescu ori Sabau. De ce trebuie sa fie totul atat de patetic, de ce e musai sa suferim la cea mai inalta tensiune, inconjurati de un amplu cor de bocitoare, zau ca nu inteleg. In veci nu veti gasi asa ceva in presa britanica. Parc-am fi tipii aia care se taie cu sticla la betie. Ori dau cu pumnu-n hidrant!
achile(nu sunt fan al niciunei echipe) • 26 mai 2008, 9:29
Dani Coman merita tot respectul(nu numai al…rapidistilor).In primul rand,are valoare si nu in ultimul rand,are caracter…Sunt convins ca va reveni in forta.Rapidisti-si nu numai!-acum e momentul sa-i intindeti o mina,ajutati-l sa revina cit mai curind posibil! Sa speram ca si golurile lui Mutu and Comp.la EURO,ii vor „cicatriza” ranile…Iar,Boloni trebuie privit si el ca o valoare,un cistig pentru Rapid.Deci,trebuie sustinut,daca se doreste performanta.Comentariile anti-Boloni(inainte sa se fi jucat vreun meci sub comanda lui)nu ajuta pe nimeni.Doar ii descalifica pe acei”profeti”pesimisti…Totusi,conducerea Rapidului arata ca s-a maturizat si va avea rabdare,nu va mai schimba antrenorii(cum facea odata)la prima bataie de vint…
Garman • 26 mai 2008, 10:30
Sigur ca e indecent,domnilor,sa ne referim la „drame” si „tragedii”pentru ca un jucator de fotbal nu participa la un turneu final,sta pe tusa o luna sau nu e destul de apreciat si e lasat sa plece!Scapam de sub control sensul cuvintelor.Mai ales ca nu vorbim nici macar de titulari certi.Iar banii pe care ii primesc,oricum foarte,foarte multi,nu cred ca trebuie sa constituie subiect de discutie si mai ales de interes,asa cum,dl.Tolontan,declaratiile unuia sau altuia,de cele mai multe ori previzibile si anoste,nu sunt de fapt stiri,sincer nu pot sa inteleg ce plus-valoare aduce moda asta!
marcel • 26 mai 2008, 10:41
o singura intrebare domnule tolontan:
de ce introduceti in articol cifra de 180.000 eur – salariu ?
si asta nu din motive de confidentialitate, pentru ca se pare ca, confidentialitate chiar exista, ci pentru ca nu sinteti informat sau sinteti informat prost.
stiu regulile lumii in care scrieti, dar credeam ca aveti pretentia ca sinteti profesionist
laur • 26 mai 2008, 11:18
DOMNILOR AM O INTREBARE CARE NU ELEGATA DE SUBIECTUL ARTICOLULUI:DE CE NU POMENITI NIMIC IN ZIAR DE SEARA CAMPIONILOR? DOAR EUN EV. SPORTIV, NU? VOI NU SUNTETI UN ZIAR DE SPORT? SAU PT CA E TRANSMIS DE RIVALII VOSTRI PRO TV? SI N ALTA ORDINE DE IDEI , IN ZIARUL DE SAMBATA NU ATI POMENIT NICI UN CUVANT DE DIVIZIA B, CA DOAR ERA ETAPA IN ZIUA AIA. SUNTETI VOI OARE PROFESIONISTI?
nnn • 26 mai 2008, 11:54
Ii urez lui Dani Coman sa aiba puterea sa treaca peste durerea ratarii turneului final Euro ’08! Fiecare isi are propriile sale incercari, care, apar cand se astepta mai putin. Aceasta este una dintre incercarile lui Dani Coman, pe care e bine s-o privim (atat cat ne permite el) mai degraba cu respect, evitand lamentarile penibile.
E bine ca GSP – dl. Tolontan e alaturi de Dani Coman, un sportiv foarte bun, care se dovedeste a fi si un om de caracter. Astfel de atitudini, echilibrate, pot ajuta sportivii (atentie!, sportivii in general, nu numai fotbalistii…cine are urechi de auzit sa auda) sa se adune mai repede, si sa treaca cu bine peste momentele dificile.
In schimb, nu mi se pare interesanta discutia dlui. Tolontan pe tema salariul lui Dani Coman; in general nu apreciez curiozitatile indelicate asupra portofelului celuilalt. E un lucru minor, si chiar de prost gust, sa numeri banii din contul altuia, sa tragi linie in locul lui, sa-i aduni, sa-i imparti, sa faci statistici si sa te vaiti ca-i mai trebuie, ca nu-i sunt de-ajuns, ca altii castiga (nemeritat) mai mult ca el…
Chiar daca nu intelegem sau ne facem ca nu intelegem, astfel de socoteli tin de o intimitatea lui Dani Coman, pe care, daca o bruscam, riscam sa devenim indecenti si ridicoli. Nu cred ca portarul rapidist are nevoie de cineva care sa-i numere, prin ziare, primele de joc.
Pe de alta parte, stim cu totii ca, in ziua de azi, interesul pentru un jucator si nu neaparat valoarea jucatorului,se exprima in bani. Cred ca un demers decent si util lui Dani Coman, ar putea fi facut invocand latura sportiva, prin care acest baiat s-a facut remarcat, si care, acum este in pericol, si mai putin zero-urile de pe cardul fotbalistului, care tin de gospodaria sa. In fond, salariul (exceptand cazurile sportivilor lipsiti de mijloace financiare decente pentru a face performanta, fapt ce nu are nici o legatura in cazul nostru) este doar o consecinta a valorii / formei sportive.
Cu respect