Năstase, acum şi peste 10 ani

Mereu la datorie 🙂 „Voi, presa, aţi distrus gimnastica românească! Acum faceţi praf şi tenisul” au apărut primele reacţii de bloguri după ce, Ilie Năstase şi-a anunţat demisia ca preşedinte al FRT.

marți, 12 februarie 2008, 8:33

Mereu la datorie 🙂 „Voi, presa, aţi distrus gimnastica românească! Acum faceţi praf şi tenisul” au apărut primele reacţii de bloguri după ce, Ilie Năstase şi-a anunţat demisia ca preşedinte al FRT.

O voce sau două au şoptit: „Bine, da’ nu ziariştii au falsificat paşapoartele şi au băgat medicamente interzise în fete, de le-au făcut muci vieţile!”. Naşpa sau nashpa, cum se scrie pe net.! Au năvălit imediat ceilalţi, patrioţi şi bine informaţi: „Lasă, dom’le, că ştim noi. Presa e de vină”.Conform propriilor declaraţii, Ilie Năstase a renunţat scîrbit după ce justiţia a dat dreptate clubului Voinţa şi ANS în procesul împotriva sa. Dorea să facă o Academie de Tenis pe un teren de aproximativ 80.000 de mp din nordul Bucureştiului.

Oficial, n-a plecat pentru că investigaţia „Evenimentului Zilei” despre cheltuielile de la Sibiu şi-ar fi atins ţinta. De fapt, l-a afectat, dar greşeşte dacă l-a afectat povestirea faptelor şi nu faptele în sine. Adevărul e că cineva de sub el a supraevaluat totul din motive tulburi şi Năstase a simţit nevoia să iasă din cadru.

Cît despre terenul bazei Voinţa, logica hîrtiilor a punctat în justiţie. Doar că mai există încă un adevăr, care va ieşi la iveală peste cîţiva ani. Pentru că dacă, după un model maladiv exersat, acea bază va fi deturnată dinspre sport înspre imobiliare, înseamnă că Năstase a avut dreptate. Nu i s-a dat lui ca să li se dea altora. Promitem, şi sîntem încăpăţînaţi din fire, să discutăm despre Voinţa şi peste un an, şi peste doi, şi peste 10!

Comentarii (125)Adaugă comentariu

Matei  •  12 februarie 2008, 20:50

Ar fi fost de interesant sa aflam de la Nasty cum de sarbii au jucatori de top la tenis, in conditiile in care acesti jucatori s-au format in conditii foarte grele (embargoul NATO, bombardamentele), iar noi nu.
Si FRT a facut aceleasi magarii ca si FRF : la fanii de rand au ajuns foarte putine bilete. Plus scandalul legat de fondurile alocate evenimentului.
Insa cel mai mult m-a scarbit Tiriac – uneori nu realizeaza ca grandioasele partide de vanatoare s-au terminat si isi fixeaza tinte printre ziaristi. Penibil.

Decebal  •  12 februarie 2008, 21:10

E cea mai mare magarie plecarea lui Nastase, ca si pseudo-ancheta din EVZ. A plecat cineva cu banii aia acasa ? Nu ramasesera tot Federatiei ? Pacat, domnule Tolontan, nici 100 ca Dvs. nu fac cat un Nastase, ar trebui sa fiti mai ponderat.

red baron  •  12 februarie 2008, 21:12

tenisul nu l-ati distrus voi dar gimnastica da,ti-aduci aminte tolo cum spuneai ca doar tarile comuniste,sarace domina gimnastica? ei uite ca SUA,Anglia,Australia sunt cele mai tari acum
Revenind la tenis,nici voi nici Nastase nu sunteti de vina,sunt multi factori care duc la lipsa de valori,si lipsa de valori este principalul distrugator al acestui sport,iar Hanescu este principalul distrugator al nervilor mei,apropo fac pariu cu orice ca atata timp cat va fi Hanescu in echipa de Cupa Davis n-o sa ne calificam niciodata in sferturile acestei competitii

razvan  •  12 februarie 2008, 21:18

l am urmarit pe nasty in urma cu cateva luni la o emisiune pe sport.ro vorbind despre baza vointa si am constatat la el zbaterea in neant, tipica unui om legat la maini si la picioare.sunt de acord ca poate, mergand pe „logica hartiilor”, decizia justitiei e corecta, insa asa cum se prefigureaza intreaga situatie, este trist cum cum un om cu vointa, cu un tel cat se poate de nobil si de promitator pentru viitorul tenisului romanesc nu este lasat sa se desfasoare, doar pentru ca in acest moment realitatea ne arata ca statul nu este nicidecum preocupat de crearea unui climat favorabil dezvoltarii sportului national. cu siguranta s ar putea gasi o solutie in favoarea proiectului lui nasty, nu neaparat pentru ca e vorba de un simbol national, cat pentru faptul ca avem de a face cu un om care spre deosebire de multi altii,cel putin la fel de potenti financiar, chiar are vointa.

Otto  •  12 februarie 2008, 21:22

Sper ca tolontan,luminita paul si maria andries sa ajunga hrana pentru mistretii lui Tiriac.

Ovidiu Miron  •  12 februarie 2008, 21:28

Nu cred in lacrimile de crocodil ale lui Ilie Nastase. Sa respecte suporterii, sa nu ameninte ziaristii cu moartea si apoi sa se vaiete. La nivel de Cupa Davis avem cam acelasi nivel precum la nationala de fotbal: ne calificam pe la turnee finale, dar cam atat. Ceea ce nu e foarte rau, dar nici n-are rost sa pretindem ca suntem o forta cand de fapt suntem de valoarea medie, poate bunicica.

Liviu  •  12 februarie 2008, 21:29

Bina mai Cataline… aveti dreptate voi ziaristii…. atunci puneti-l sef la federatie pe Chicos Mocofanu … (alias Chican)… sa organizeze el sau voi turneele…
Voi va trageti zeci de mii de euro salarii de la ziar bagand vrajba in sport si distrugand ceea ce construiesc greu altii… in loc sa fie apreciati oamenii de valoare ca Tiriac sau Nastase, le dati in cap pentru 30 de arginti….
Sa zicem ca Chicosh a avut dreptate… poate ca au fost niste bani negrii acolo, dar la o manifestare trebuie sa se cheltuiasca si pt ca oaspetii sa se simta bine, pe taxiuri, pe bauturi , etc….si se cheltuiesc niste bani pentru asta. Pentru a fi totusi decontati cumva banii astia, atunci suma cheltuita se „incadreaza” la alte rubrici din decont.
Problema este : ce ar fi de preferat ca sef de federatie… un incapabil dar „sarac si cinstit” sau un bun manager (de ex cum e Tiriac) dar care isi ia si el si le cumpara si la oaspeti o „inghetata”..? si asta in tara in care zilnic in ziare tot voi ziaristii scrieti si dezvaluiti zadarnic tot felul de tunuri de milioane… Chiar este asa o uriasa frauda…? Evident ca nu.. dar voua va place mereu sa bagati vrajba .
In rest…alles gute !

1q  •  12 februarie 2008, 21:30

si pana la urma,de ce este asa rau ca vi se cere sa-i cocolositzi pe cei cu adevarat valorosi? avem si asa putzini! nu va cere nimeni sa-i scoatetzi basma curata cand o comit,dar nici sa-i tratatzi ca pe infractorii de rand,fara dovezi clare,doar pt. ca da bine sa fi un ziarist independent in lupta cu nume mare!pt. ca asta a facut baiatul de la ev.zilei!unde mai pui ca nu isi my incapea in piele tot laudandu-se ca a fost amenintzat cu moartea de nasty! si un bebelus stia ca nu vorbea serios!

Dragos_Z  •  12 februarie 2008, 21:35

L-am criticat de multe ori pe Tolontan, dar acum ii dau dreptate. Oricum, vreau sa stiu un singur lucru: care sunt realizarile marelui tenisman Ilie Nastase in functia de presedinte al FRT? Nu aud si nu vad nimic!

Om  •  12 februarie 2008, 21:43

NU stiu daca sa te felicit sau nu, Catalin. Sa te felicit pentru ca in sfirsit scrii pe blogul personal ceva despre aceasta mizerie, sau sa nu te felicit pentru ca parerea ta ramine suspendata undeva… Pe de o parte e corect, nu te poti lega de I.N. pe motivul deconturilor pentru ca nu a fost o ancheta GSP(1) si pentru ca nu vrei ca Gazeta sa aiba -eventual- soarta lui Gigi dupa scandalul Hagi in cazul in care oamenii chiar i-ar tine partea lui Nastase(2).
Ceea ce apreciez e fraza :”nu i s-a dat lui ca sa i se dea altuia”. Poate ca interpretez aiurea fraza asta plus mentionarea suprafetei, 80.000 mp, si imi imaginez ca nici tu nu crezi ca acolo Nastase vroia sa faca fix o chestie de sport, ca Academie mi se pare mult in cazul lui (vezi urinatul pe gradene, injurii adreste arbitrilor etc.)
Partea nasoala rau e ca deconturile pentru faza de la Sibiu au fost umflate si ca daca EVZ nu zicea nimic asa ar fi ramas. Degeaba se zice acum: „sa fi asteptat sa definitivam deconturile…” Stii bine, cind ceri un ban stii pe ce si de ce…
Ilie Nastase e un elefant cu picioare de lut. Si nici fildesu’ nu e fildes, e un colaj, sa-i zic asa, din coltii mistretilor impuscati de Tiriac si haita sa.

Mircea  •  12 februarie 2008, 21:43

Hi hi hi, Cataline; nu presa a distrus gimnastica si nici tenisul, si asta o sti prea bine. Ceea ce insa uiti deliberat este ca presa a creat o creatura tragicomica, un monstru al realitatii romanesti, trebuie sa-i pronunt numele ? Sa sti ca nu oamenii sunt cei ce cer cine sa apara la tv, ci presa dispune de aceasta arma, deci daca esti intr-adevar un jurnalist in adevaratul sens al cuvantului si daca doresti sa faci parte din elita jurnalistica europeana, ai curajul sa argumentezi pe blogul tau de ce mitocanul national apare zi de zi la tv si in ziare. N-ai facut-o niciodata pana acum, ma intreb de ce. Sa sti ca ziarul unde esti redactor se va vinde foarte bine si fara vanturile lasate de mitocan si descrise pana detalii de ucenicii tai. Daca crezi ca oamenii au nevoie de asa ceva, ori ai lipsa de imaginatie pt ca nu esti in stare sa umpli asa zisul gol, deci esti lipsit de profesionalitate, deci nu faci parte din elita jurnalistica, ori habar nu ai cum functioneaza oamenii.

Mircea  •  12 februarie 2008, 21:43

Felicitari domnule Tolontan! As vrea si un editorial acid si la adresa lui Tiriac! M-am saturat sa vad legi tiriac, banci tiriac, rezervatii tiriac …

EDI  •  12 februarie 2008, 21:46

Domnule Torontan.eu te apreciez foarte mult pe dumneata dar realitatea este aceia ca dumneavoastra domnul Ioanitoaia prin GSP ati distrus gimnastica romaneasca. Nu va mai dati dupa cires ca asta-i realitatea. Nu sint un extremist dar eu sint convins ca ati executat o comanda a cuiva. Maurul si-a facut datoria. D-voastra ziceti ca D-nul Belu le-a facut muci vietile fetelor dar nu zici cine le-a obligat s-o faca. astat cineva cu pusca la fundul lor? Eu zic ca nu. Si-au facut viata muci singure pentru ca asa au vrut. Au vrut sa faca performanta si performanta fara sacrificii nu se poate. Asa ca nu tine argumentul dumneavoastra. Nu ati facut decit sa distrugeti ati dat apa la moara la niste escroci care au ajuns sa dea in judecata un monstru sacru al sportului mondial. Asa apreciati si cultivati dumneavoastra valorile. Ati sustinut vreodata si ati propus sa-i faca de exemplu o statuie lui Belu? Nu. Ati luptat din rasputeri sa-i distrugeti imaginea sa-l terfeliti,sa dati apa la moara la jigodii care l-au tirit prin tribunale. Sub alta forma dar cu acelasi scop l-ati lucrat si pe Nastasae si pe Tiriac. V-ati atins sopul i-ati indepartat de noi. Si bine fac.Nu au ce cauta intr-o tara plina de lichele.Pe acesti doi oameni de orice ii puteati banuii numai de futrul a citeva sute de mii dolari nu. Chiar asa a ajuns Tiriac si Nastase sa fure maruntis. Numai prin aceasta banuiala si i-ati jicnit profund. Nu le mai trebuie nimic altceva. Ori sinteti in solda cuiva ori dati dovada de cea mai crasa inconstienta. Nu vedeti ca pirjoliti totul in jurul dumneavoastra.Ori interesat obscur ori nesabuinta tirajului cu orice pret. Stiu o sa ma catalogati,comunist care infiereaza cu minie ploretara dar asta-i parerea mea.

DeMaio  •  12 februarie 2008, 21:50

De Belu şi Bitang aţi uitat, domnule Tolontan? Căci, dacă astăzi gimnastica este la pământ, se datorează presei care nu a ştiut ce să mai facă pentru a-i distruge. Nu că acum nu aţi avea dreptate, dar recunoaşteţi şi când aţi fost implicaţi în fel de fel de maşinaţii.

radu  •  12 februarie 2008, 21:50

salutari,

ce ma revolta este faptul ca pe om il doare ca NU I S-A DAT PAMANTUL. Pai cumpara-l tata si nu neaparat in NORD ci si in sudul Bucurestilor e pamanr. Si sunt sigur ca se poate construi si acolo. Si e mult mai ieftin. Si poate da un imbold dezvoltarii zonei, SI UITE ATUNCI O S-AI FIM RECUNOSCATORI lui Nasty pt altceva decat tenis

EU  •  12 februarie 2008, 21:51

Tolo,la fatza ta,nici nu ma astept sa ai o gandire mai buna….

radu  •  12 februarie 2008, 21:56

inca ceva

Cei care sunt familiari cu economics stiu ca dupa un bum indiferent ce ai face urmeaza un regres. INDIFERENT CE AI FACE!!! Tot ce iti sta in puteri este sa incerci sa minimalizezi aceasta cadere. Ei uite ca a venit aceasta cadere iar dl Belu cred ca are ceva notiuni de economie -)) de a ales sa plece si nu sa incerce sa minimalizeze efectul bum-ului de care a beneficiat din plin. Orice am face, la sfarsitul zilei tot romani ramanem si nimic romanesc nu ne este strain. Deaceia noi nu vom fi nici odta vinovati ci ii vom invinuii pe cei care ne inconjoara – presa, vecini, soarele prea puternic etc

romania mare  •  12 februarie 2008, 21:58

Asa e,de ce altii sa aiba si eu nu?

nastyb0y  •  12 februarie 2008, 22:10

Tare imi e frica sa nu se gaseasca niste ite pe acolo , pe la Vointa, care sa duca direct catre niste „fosti” cetateni din conducerea cooperatiei romanesti, oameni unsi cu toate alifiile si in stare de orice….Foarte multe afaceri necurate au dus catre sediul din Calea Plevnei , in timp, dar s-au oprit la intrarea in institutie…Am zgaltait putin clopotelul….se aude ?

becali  •  12 februarie 2008, 22:24

Tolo,vezi ca mi-a iesit un cos pe buca dreapta,sa scrii maine un articol.merci.

gabidegiulesti  •  12 februarie 2008, 22:25

Acești stimabili domni Ilie Năstase și I.Țiriac se cred și astăzi mai presus de lege, favorizați ai lui Ceaușescu. S-au dus domnilor vremurile acelea. Încetați de a vă mai considera mai presus de ceilalți; nu mai așteptați bani de la buget, case în Primăverii, domenii de vânătoare, terenuri subevaluate. De ce nu investiți banii personali,și aveți slavă Domnului destui! Nu cred că la Hamburg sau la Madrid să dicteze despotic dl. Țiriac pe banii statului german, respectiv ai celui spaniol!
În rest, cât a făcut dl. Năstase în ultimii ani ca președinte se vor găsi și
alții să prezideze!Ba poate cu mai multe realizări!

manneken  •  12 februarie 2008, 22:29

Tolontan nu se dezminte.Impaca iar capra si varza.Il tavaleste in praf pe Nastase si il mangaie in sensul firului de par in acelasi timp. Lupul este presa, care nu stiu in ce masura a distrus gimnastica,tenisul cu „p” mare, dar este sigur ca a distrus o tara intreaga.

tecu  •  12 februarie 2008, 22:31

Nastase e Zeu. Tu & restul sunteti simpli trecatori.

„Nu e important ce faci acum ci e important cum vei fi tinut minte”

mistretul  •  12 februarie 2008, 22:32

Ce pana mea va doare pe voi ca impusca Tiriac mistretii? o face pe banii vostri,pe rezervatia voastra sau va e teama ca ramane tara fara mistreti din cauza asta??!!??

mistretul  •  12 februarie 2008, 22:35

gabidegiulesti,asa nume,asa gandire…

nastyb0y  •  12 februarie 2008, 22:37

Nu tin sa fiu echidistant fata de ce a scris tolo. Nici nu am citit tot articolul. Insa, sunt sigur ca , chiar daca dl.Nastase are cateva probleme, situatia este mult, mult mai complicata…Vom trai si vom vedea…

dr.JIVAGO  •  12 februarie 2008, 22:42

TOLO, SA STII CA ESTI CEL MAI TARE IMBIRLIGATOR-ZIARIST, in viata…Cred ca s-au plictisit si cei care va spun ,la unison, ca va vindeti ziarul pe ,, zbaterile victimelor,, Ma vei acuza de criptocomunism, ,,patriotism,,bla, bla dar daca au dreptate ?Si in consecinta , in momentul cind zgirii hirtia , mai uita-te si in oglinda. la stralucirea ochilor. Ei te tradeaza…De ce trebuie sa-i relationezi la magarii, pe MARII, fosti sportivi, Tiriac, Nastase cu penibili haradau sau segarceanu. Intoarce-te spre Mircea BADEA. Ustura , nu?

dj thror  •  12 februarie 2008, 22:53

Tolontane reveniti la site-ul dinainte pentru ca asta ne scoate peri albi pana se incarca…Este exact ca Pro Sport -ul dinainte,acum ala se incarca mai repede decat actualul GsP…Ma lipsesc sa mai intru pe el cati nervi imi fac

aciduzzu  •  12 februarie 2008, 22:54

Vrajeala, n-a zis nimeni ca „voi presa ati distrus gimanstica romaneasca si acum si tenisul”, ideea e ca tu, Catalin Tolontan, din postura de sef al gazetei, ai folosit ziarul pentru a duce in mod intere$$$at o campanie pentru inlaturarea lui Nastase. Nu „presa”, ca asta ar insemna sa se fi sincronizat mii de ziaristi de la zeci de ziare, editorialisti, fotografi etc si e evident ca subordonatii tai de exemplu n-au saracii nici o vina.
E clar, gazeta scrie pe bani si ridica in slavi sau rastoarna pe cine trebuie, la comanda, in functie de cine cum ii da banul lui Tolontan.

francezu’  •  12 februarie 2008, 22:56

as avea o intrebare pt tolo: dc ati copiat situl dupa http://www.marca.com? astept raspuns!

Vlad  •  12 februarie 2008, 22:57

RUSINE.
O DOVADA?
Eliminarea lui Pitzi de la nationala in anul de gratie 1999.
V-ati laudat cu asta.Dupa 2000, se stie ce s-a intamplat in fotbalul romanesc.
Au trebuit 6 ani de umilinte pana sa inceapa o campanie care sa ne duca le un turneu final.
Despre asta ce zici domnule?
Daca nu ati distrus fotbalul romanesc la nivel de nationala, macar ati fost marii partashi la acest lucru?
Sunt 99% convins ca nu vei raspunde la acest comentariu.
Nu ai avea ce, asta e adevarul gol-golut.
La Tenis, Gimnastica sau Atletism nu ma pricep, nu stiu care ati fost combinatiile, dar daca ati facut precum la fotbal, zic cu tarie : DA, ATI DISTRUS SI ACESTE SPORTURI.

cosmin  •  12 februarie 2008, 23:04

Prima regula este sa-ti protejezi investitia. Ce este mai bine sa dai un buf puternic cum a fost cel cu scandalurile din gimnastica sau sa dai bufuri mai mici cand se castiga medalii?

moreni  •  12 februarie 2008, 23:20

nu mai scrie despre nastase ca nu ii ajungi nici macar la varful bocancului nici acum, nici peste 100 de ani. in loc sa il facem erou national asa cum il considera altii, stim sa ii dam suturi in cur. dati voi, presa suturi in cur cate vreti cui vreti ca o sa vorbiti singuri intr-o zi…

utzag  •  12 februarie 2008, 23:23

NASTASE ARE MARE DREPTATE!!! PRESA SUCKS!!!

Cătălin Tolontan  •  12 februarie 2008, 23:28

moreni: mda, tovarase fidel castro, am inteles! nu putem scrie despre nimeni, nu putem avea opinii, nu putem fi in dezacord 🙂

Cătălin Tolontan  •  12 februarie 2008, 23:28

utzag: teribile argumente ai. nu mai e nk de zis

gabry  •  12 februarie 2008, 23:46

Tolo, cum reusesti sa aduni atitia frustrati?

mihai pop  •  12 februarie 2008, 23:48

un polonez imi spunea in Seattle ca nu poate sa inteleaga cum Ilie Nastase a putut sa piarda alegerile pentr primaria Bucurestiului. Eu nu am avut cum sa-i raspund, tu tolo esti la degetul lui mic si in viata ta nu ai sa aduci nici 1% din serviciile pe care Ilie le-a adus Romaniei. Sunt mandru ca sunt roman datorita lui Ilie Nastase si Nadiei Comaneci. TU si ioanitoaia sunteti niste mizerii, ca toata presa de altfel !

alin  •  13 februarie 2008, 0:01

peste 100 de ani lumea isi va aminti de Nastase, dar de dumneavoastra, domnule Tolontan ma indoiesc !!!

moreni  •  13 februarie 2008, 0:16

catalin tolontan: nu-mi spune ca te simti oprimat si ca nu mai poti sa vorbesti acum! tocmai tu sa taci in fata tovarasului fidel! 🙂

legat de FRT, de ce nu-l intrebi direct pe nastase: de ce ati tolerat hotia si facturile umflate pentru evenimentul Cupa Davis si de ce nu ramaneti sa dati de pamant cu cei vinovati? si atunci poate obtinem si un raspuns clar…

ps: imi place de fidel castro ca spirit, nu din punct de vedere politic 😉

mike  •  13 februarie 2008, 0:18

Sinteti niste gunoaie de ziaristi, ati mai reusit sa doboriti voi si sistemul ticalosit un nume ce a adus cinste si respect Romaniei.
Iate de mina cu CTP de la gindul care arunca cu noroi si facea pe moralistul la tv impotriva lui Octavian Belu de parca cine ce atr fi facut cind cu o sportiva marineasca ce a zis ca a luat $3000 .Pai ce afacut Belu pt Romania , o sa mai asteptati vreo 20 ani , gunoaielor de mercenari platiti. Dati cu noroi in putinele valori din tara asta care vor sa faca ceva si care vu pot razbi din cauza ticalosiilor voastre.
Sint plecat din tara de 16 ani dar va studiez , va ascult , va vad pe 4 canale Tv_ SI MIE SCIRBA DE VOI. NU SINTETI NICI LA GEGETUL MIC AL LUI NASTASE SAU BELU, NICI AT LUI CRISTIAN TOPESCU CE AR TREBUI SA VA FIE UN MODEL SI DAVA VRETI SA FACETI CEVA PT TARA ASTA SA FITI CINSTITI SI SA ARTATI ADEVARATELE CAUSE DE CE NU MERGE NIMIC BINE IN TARA ASTA.

S. Smith  •  13 februarie 2008, 0:21

… mda… hai sa fim seriosi. Nastatse nu a putut sa faca Academia de un deceniu incoace pt. ca se judeca pt. un teren. Daca era un teren pe aiurea nu mai tinea cu dintii de el atita. Lua (i se oferea) un teren undeva, cat de cat accesibil, construia si-i dadea drumul. Cum a facut Copos de ex. cu baza Pro Rapid. Linga cimitir, la margine de Bucuresti, intr-o arie fara mare valoare nici macar la ora actuala.
Nastase vrea numai in zone de lux ale capitalei (lacul Herastrau, Pipera, etc) si concesionari ce expira cu mult dupa ce generatiile viitoare vor avea virsta a treia.
Numai cine nu vrea nu vede ca Ilie avea si un interes personal acolo.

claudiu  •  13 februarie 2008, 0:29

de ce a disparut ce am postat mai devreme??? cu ce am deranjat atat de tare??????????????
v-o spun ink odata mi-e sila, mi-e scarba de toata media romaneasca!

Marku  •  13 februarie 2008, 0:44

La fel ca Ciuvica si Cristoiu , si Tolontan are niste fixatii de distrugere….si fotbalul si gimnastica, acum si tenisul sunt terenurile sale de joaca…unde trebuie sa spulbere tot. Dar ca si in fotbal galagia o face mereu numai intr-o directie…pacat ca nu-si da seama ca mai mult distruge decat construieste.

claudiu  •  13 februarie 2008, 1:35

Markule, au construit dejectiile astea ale societatii, care isi spun jurnalisti, ceva vreodata??????????? astia stiu numai sa dea cu coltii si sa arunce cu noroi in cei ce muncesc cu adevarat.
sa va fie rusine tuturor din Mass-Media romaneasca pt tot ce ati facut dealungul timpului! mie SCARBA, SCARBA si iarasi SCARBA de toti asa zisi jurnalisti.

gigi beeeeeeeeeecali  •  13 februarie 2008, 1:47

Ha,ha,ha,ha,ha !!!

Mi-a zis unu’ ce inseamna PS. Prea Superbul !!!.Chiar mi se potriveste

adi  •  13 februarie 2008, 2:01

Domnilor,
Aveti idee cum reactioneaza presa din Germania sau Anglia de exemplu la anumite evenimente? taie in carne vie!! ai nostri sunt mielusei! Nu stiu care sunt motivele demisiei domnului Nastase, dar :
1. Daca este presedinte de federatie, trebuie sa stie ca vor exista si asemenea momente, nu poate sa fie atat de sensibil.
2. De ce ar „primi” ceva in alte conditii decat alti cetateni? Pentru ce a facut a fost, este si va mai fi recompensat…Doar pentru ca vrea sa faca o academie de tenis, un lucru bun, sa i se dea ceva in plus? pai si eu vreau sa fac o echipa de fotbal competitiva, dati mi va rog o baza sportiva…
3. Felicitari lui Andrei Pavel, milioane de felicitari…multumesc din suflet, dar domnule Nastase, cine vine din urma?Am jucat cu Franta de mai multe ori, ei joaca de fiecare data cu aceeasi echipa?
M as bucura ca toata presa din romania sa se ridice la inaltimea celei sportive..e adevarat ca aici a fost vorba de maruntisuri relativ la cat se fura prin politic, dar dumnealor de partea asta se ocupa, daca si ceilalti ar fi la fel poate am avea mai mult de 200 km de autostrada si un guvern liberal nu ar da legi socialiste…
Iar domnul Tiriac…am auzit cu urechile mele la radio cand fiul dumnealui a amenintat un presupus politist ca familia lui il va distruge..era o farsa dar…credeam atunci ca feciorul e o pramatie care isi dezonoreaza tatal dar…poate nu e chiar asa, ci de la el a invatat….Pana la urma, in afara de faptul ca a profitat din plin si de politic si de altele si a facut avere(nu am nimic impotriva in conditii normale), ce a facut atat de eroic domnul tiriac,fie si pentru sportul romanesc?il inteleg, si eu calatoresc si nu imi place intotdeauna ce se intampla in tara si nu sunt foarte mandru ca sunt roman mereu din cauza unora, dar vreau sa vad fapte. De ce nu a continuat la COR?
Domnilor Tiriac si Nastase, poate ma insel si poate aveti motive pentru actiunile dmneavoastra,dar daca eu, care ma consider up-to-date cu fenomenul sportiv din Romania, am imaginea asta, poate aveti o problema si poate problema nu e doar presa…
Domnule Tolontan, daca aveti constiinta curata, felicitari, daca aveti interese ascunse sunt profund dezamagit…

sinik  •  13 februarie 2008, 4:26

propun si mazilirea lui mrGatu si in special mr Tadici(impotriva dansului neaparat o campanie dura,vedetzi ca vb urat cu fetele si e cam temperamental pe banca,merita distrus),a lui Hagiu la fel,mai ales ca e prieten cu Tadici si merita si dansul putin terfelit prin presa,mr Patzaichin nu trebuie nici dansul iertat ,sunt sigur ca a bagat multzi bani de la buget in buzunare(mai ales cu pagaile acolo a facut o gramda de bani negri,sigur a furat la pagaie 2,3k de E) sau ca si-a supus sportivii la tratamente inumane va rog sa il verificatzi si apoi sa il terminatzi!
Rog sa avetzi rabdare si cu mr Forminte pana dupa Olimpiada si daca reuseste ceva medalii sa nu il iertatzi nici pe dansul ,sunt sigur ca cel putin 2,3 sportive nu au primit un tratament corespunzator din partea dansului.
De Piturca nu se pune problema ,il avetzi in vizor de mult timp,cu ISraelul a fost doar asa incalzirea,dupa Euro il rezolvatzi si pe dansul,acolo sunt linistit,atzi mai reusit odata ,vetzi reusii si a 2 oara.
Pt un sport plin de valoare si performantze va urez mr Tolo mult mult succes in campaniile gazetei.

Va Iubesc si va stimez

parastas  •  13 februarie 2008, 6:09

toti va purtati de parca magariile sunt o premiera, le veti gasi peste tot in lume. partea proasta e ca oameni ca nastase sunt taratzi prin noroiul acestora. sunt convins ca nu are nici o vina in toata aceasta poveste, este doar o victima colaterala ce nu si-a dat seama mai devreme cu cine are de-aface, sau poate ca a crezut ca va castiga, ca pe vremuri ;).
cum poti sa acuzi presa de nerealizarile unor indivizi. e absurd. daca presa poate destabiliza pe cineva… inseamna ca acel cineva nu are valoare… nu poate face performanta. orice copac are si uscaturile lui, o mica parte din presa este intr-adevar degeaba, dar nu generalizati. ah, inca ceva: cei care dau reply aiurea, fratilor n-veti treaba p-acas? e inchisa maneloteca sau ce?!…

www.saki.ro  •  13 februarie 2008, 6:11

când te simţi cu musca pe căciulă ..iţi iei şatra şi pleci.

Comentează