De ce e Dinamo refuzată

Şefii lui Dinamo sînt supăraţi că nu găsesc antrenor. Ei lansează invitaţii şi primesc abţineri. La promisiuni li se răspunde cu politeţuri de genul „vă vom căuta cu siguranţă cînd vom dezvolta firma şi vom angaja personal”. Îhhîîî.

luni, 3 decembrie 2007, 7:18

Şefii lui Dinamo sînt supăraţi că nu găsesc antrenor. Ei lansează invitaţii şi primesc abţineri. La promisiuni li se răspunde cu politeţuri de genul „vă vom căuta cu siguranţă cînd vom dezvolta firma şi vom angaja personal”. Îhhîîî.

Nici Cornel Dinu n-a acceptat cu adevărat. Urmăriţi-i declaraţiile! S-a băgat pentru că e nevoie de el, dar nu-şi asociază imaginea cu rezultatele. Nu riscă.

De ce? De ce se întîmplă asta la Dinamo mai mult decît la alte cluburi? De ce Răzvan Lucescu, Sabău şi Andone sînt ei înşişi rezervaţi, dincolo de refuzul actualilor patroni de a-i elibera? La urma urmei, dacă ar vrea cu tot dinadinsul să vină, nimeni nu i-ar putea ţine cu forţa! Există clauze eliberatoare în orice contract.

Antrenorii refuză Dinamo nu pentru că se tem de instabilitate, dacă vrei siguranţă te depui într-o bancă elveţiană, nu pe banca de rezerve, ci pentru că nu ştiu pe cine antrenează. Echipa lui Borcea sau pe cea a lui Badea? A lui Turcu sau a lui Walter? Or, de ce nu, poate pe cea a lui Neţoiu!

Şi nici măcar numărul acţionarilor n-ar fi un capăt de ţară, ci faptul că, deşi sînt mulţi minoritari, ei se comportă, fiecare, ca şi cum ar fi un singur majoritar. De aici, permanentul frecuş. Înainte de a fi refuzată, Dinamo suferă ea însăşi de refuzul realităţii.

Comentarii (47)Adaugă comentariu

endorama  •  3 decembrie 2007, 19:25

mda… bine zis… daca am putea cumva scapa de mascaricii astia de la Dinamo, ar fi tare bine pentru fotbalul romanesc

UN NOU SITE DE SPORT !  •  3 decembrie 2007, 19:27

Pai e normal sa fi refuzat atat timp cat oamenii au vazut cum este tratat antrenorul precedent.

In cazul unei plecari de-a lui Lacatus, nici la Steaua nu stiu cine ar mai veni, poate doar Olaroiu.

In aceeasi situatie se afla si Rapid…

Avem o problema la nivel de conducere, problema de fapt sunt conducatorii si modul lor de a se comporta intr-un club.

littlegabri  •  3 decembrie 2007, 19:34

din pacate ai mare dreptate!ar fi bine ca cei din conducerea lui dinamo,sa se ”auto-refuze” si sa plece odata de la echipa asta,i-ar face un mare bine!!!

ovi  •  3 decembrie 2007, 19:35

catalin…
nu sunt in totalitate de acord cu tine…partial sa zic, e adevarat , continua instabilitate la nivel de actionariat sperie… dar gandeste-te si altfel… la steaua ? ti-ar placea sa ai un patron ca becali? eu spun ca mai bine suporti pe borcea, turcu &co… sau la rapid…e mai bine cu copos…nu cred, eu spun ca nu actionariatul sperie, toti actionarii au si parti bune , sunt sigur de asta , si nu spun asta pt ca suntem in prag de sarbatori, insa e important e sa stii ce vrei.
antrenorii nu vor la dinamo , pt ca e o nebuloasa, e o echipa cu vedete care nu joaca nimic,,,e o echipa care nu are motivatie,, iti amintesti cum a revigorat badea pe dinamo??? a vandut un jucator – tararache si a luat 2,5 mil cu care a facut echipa…e fost un soc, a fost alta atitudine…, eu spun ca la dinamo trebuie alta atitudine , si asta vine de la seful mare de la badea ar tb sa vina , trebuie ca atat antrenorii cat si publicul sa perceapa altceva…afara de certuri, instabilitate, angoase…

eucutine  •  3 decembrie 2007, 19:40

La Dinamo se intampla asa ceva pentru ca exista 2 actionari cu functii executive. Astia 2 ar trebui sa ramana simpli actionari, avand aceleasi puteri ca si ceilalti 3. Trebuie angajat un presedinte executiv capabil, care sa reprezinte o curea de transmisie intre echipa si actionari.

iuliudingrant  •  3 decembrie 2007, 19:43

Cred ca exagerati,poate chiar involuntar.Am senzatia ca incep sa se aranjeze lucrurile in matca normalitatii.Incepem(recte antrenorii) sa privim lucrurile cu seriozitate.Nu se mai percuteaza la primul semnal,nu mai exista acel elan comunist de a renunta la un contract si a semna altul fara teama de posibile daune-interese.Cred ca ne maturizam!Si e foarte bine pentru ca tindem catre acolo unde vrem si TREBUIE sa ajungem!Stati linistit, e de bine!Cel putin asa cred eu!

ovi  •  3 decembrie 2007, 19:44

si inca ceva… in alte parti crezi ca nu sunt astfel de probleme…crezi ca la porto, spartak, werder, braga, MU, etc nu sunt probleme in conducere??

mm  •  3 decembrie 2007, 19:51

problema la dinamo este ca actionarii se vor manageri!

mm  •  3 decembrie 2007, 19:52

dinamo tre` sa angajeze un manager si sa isi facva un proiect pe termen lung! cu galiquio,fernandez,chiacu,stoican ne e de mirare ca dinamo e unde e!

mm  •  3 decembrie 2007, 19:54

si mai e ceva…managerul poate deveni actionar,dar este in neregula ca un actionar sa coboare ca manager!1

red baron  •  3 decembrie 2007, 19:56

antrenorii nu vin pt ca nenorocitii astia de actionari nu dau bani pt transferuri adevarate,aduc doar refuzati,stadion nu fac,e jalnic,iar voi din presa va bucurati de prafu care se alege de acest club,si nu ne ajutati deloc pe suporterii adevarati care am vrea sa le spunem in fata actionarilor frustrarea noastra,in momentul asta suporterii dinamovisti sunt cei mai amarati din Romania,nu-mi spuneti de Steaua,chiar la aceasta ora Adrian Ilie incearca aducerea unui argentinian de 22 de ani,la noi marele succes va fi probabil repatrierea lui Petre sau Marius Niculae sau aducerea vreunui sarb de 34 ani,eu inteleg ca multi va bucurati ca acest club este distrus de Borcea si restul,dar din respect pt cumparatorii zilnici ai acestui ziar,ati putea incerca sa ne ajutati in a salva Dinamo

red baron  •  3 decembrie 2007, 19:59

iar pt suporterii stelisti si rapidisti care vor spune ca patronii lor sunt mai rai le reamintesc ca la echipele lor pe postul de fundas dreapta sunt rezerve Golansky respectiv Tamandare care sunt de 10 ori mai bune ca Blay,Stoican,Galiquio sau Goian,ca sa nu mai vorbesc de stadioanele voastre fara pista sau de cel putin 4 atacanti care se bat pt doua locuri de titulari

plictisit  •  3 decembrie 2007, 20:16

Da , din pacate este adevarat!!! Nu stiu cine ar putea veni la Dinamo in actuala situatie.

Fara legatura  •  3 decembrie 2007, 20:24

Deci mai penibil ca Pro TV n-o sa vezi la stiri.

Fraierilor, nu-l cheama Rooney O’Sullivan, ci RONNIE, de la RONALD. Si nu era el suparat pt. ca tac-su e la puscarie, ca e acolo din ’92 si e pe viata, era suparat ca e perfectionist si e genu de om care adopta frecvent autocritica…

dinamovist  •  3 decembrie 2007, 20:25

dinamo e dinamo.circ si bascalie in ultimii 17 ani.

zivi  •  3 decembrie 2007, 20:25

Nu are importanta cine vine, important este daca actionari si suporteri nu citesc presa de gunoi ” GSP, PRO_ST SPORT sau Fantasikul umflatului Iovanovici.
Ciine sa fie si este OK.
Ciini nu ma-i ascultati la toate gunoaiele astea din cimitir sau de la marginea gari din giulesti.

dorin spoaller  •  3 decembrie 2007, 20:30

Fotbal = circ . Tolo , nu te-ai saturat sa tot scrii despre mizeria din sportul romanesc ? Noi ne-am saturat sa tot citim 🙂

Alex  •  3 decembrie 2007, 20:33

Dinamo din pacate isi bate anual joc de suporteri, si apoi se intreaba ca fraierii de ce nu vine lumea la stadion. Poi cum sa vina, cand actionarii gandesc doar pe termen scurt? Tot ce vor e castigul de moment. Asa a fost de ani buni incoace. Si dupa fiecare sezon bun intern unrmeaza firesc un fiasco european. Si nici nu-i de mirare. E o echipa cu tendinte autodistructive.
Iar despre absenta lumii de pe stadion: stadionul e problema. Din centrul peluzei abia vezi pana la centrul terenului. sunt 30 de metri pana la poarta, darmite sa vezi ceva bine in teren. E mizerabil, insalubru si mai ales vechi. Are peste 50 de ani. Trebuie facut un stadion special pentru fotbal, si altul redus pentru restul competitiilor in care activeaza clubul sportiv(CS, nu FC). Ei au nevoie de pista de atletism, nu fotbalul. Nu mai vorbim de accesul la tribune, ca zici ca trebuie sa treci prin cotetz. Si asta in timp ce parcarea a fost marita(sa incapa Rolls Royce si alte asemenea).
Daca te-ar chema Ioan Ovidiu Sabau, ai fi cunoscut ca ai cuvant, ba ai fi si iehovit si ai avea o intoleranta fata de oameni cu anumite tare comportamentale, sigur ai evita Dinamo. Vi-l inchipuiti pe Sabau stand intre Turcu si Borcea, in timp ce pufaie din trabucuri si fac glume proaste la adresa adversarelor? Eu nu. Si sincer e mai bine pentru Sabau sa nu se spurce, avand de a face cu asemenea persoane.

Alex  •  3 decembrie 2007, 20:34

Nu degeaba stam intre Circ si Spitalul de Urgenta 😐

Andrei  •  3 decembrie 2007, 20:59

Bravo cataline, iti atrag atentia ca e Walter nu Wagner si tu schimbi pe sestache textul si in loc sa zici „mersi, am gresit”, imi stergi mie mesajul. Ce sa intelegem despre caracterul tau?

goro  •  3 decembrie 2007, 21:02

As dori un antrenor care sa nu fi avut niciodata in viata lui tangenta cu „marele” antrenor lucescu senior ,care a injurat si pacalit pe Dinamo de cite ori a avut prilejul. De aceea ma bucur ca nici fiu-sau si nici „motu”n-au acceptat.M-am saturat de rednici si falcosi pe care i-au „facut” campioni borcica cu arbitrii lui. Oare de ce GIGI MULTESCU un dinamovist 1000% nu are loc de odrasele lui lucescu??? ORAC, AUGUSTIIN de ce n-au loc in clubul pe care l-au slujit atatia ani? Sa vina juniorul care a injurat acest club de mic copil!!! Ce dinamovist a fost tac-so daca fiu-sau dispretuieste clubul la care il luce s-a lansat??!! Inseamna ca juniorul nu era fan al tatalui sau, ca il dispretuia. Sau ca amandoi sunt doi ipocriti nenorociti , doi profitori ordinari care nu au alt dmnezeu decat banul sub scuza profesionismului.M-am saturat ca acest club sa mai fie condus de la Instanbul si Donetk, de unde mafiotul nesatul lua ce e mai bun si aducea ciurucuri {barcauan, stoican} numai buni de pierdut campionate pe mana lor.Nu intamplator cesinhia a inscris pe bulevardul stoican.Toti acesti infractori duca-se la dracu!!! Traiasca TALNAR, dinamovist care nu a injurat NICIODATA pe Dinamo!!!!

click aici pentru a intra pe SPORTMANIA  •  3 decembrie 2007, 21:12

e bun si Talnar

Calendar 2008  •  3 decembrie 2007, 21:12

==Calendar 2008== cu fete http://poze.outsdr.com

Andrei  •  3 decembrie 2007, 21:14

si andone e dinamovist adevarat dar nu are loc de „marii conducatori” ai clubului

alexito  •  3 decembrie 2007, 21:24

sa fim seriosi Tolo,nu cred ca la dinamo e mai rau decit la steaua,unde antrenorul e doar cu numele.acolo e pe fata totul,aici sint doar speculatii.

ghessa  •  3 decembrie 2007, 21:28

Va veni M.Rednic la primavara!
Pronosticuri sportive pe : http://professional-pronostic.blogspot.com

edi  •  3 decembrie 2007, 22:26

stiti proverbul copilul cu multe moase ramine cu buricul nelegat. Dinamo nu este „condusa,, ca sa faca performanta ci sa satisfaca interese si orgolii. Atit. Performante ? Vezi de treaba. Daca cumva se intilneste linia perfirmantei cu cea a interesului este ok asa cum intimplator s-a realizat anul trecut. Dar asta nu-i decit intimplare. Anul asta de dupa meciul de pomina cu cfr liniile nu sau mai intilnit si de aici nebunia. Nu va fi niciodata liniste cit este fiecare cu gasca lui conducatori, jucatori, antrenori. Cum altfel poti explica un lucru care numai la dinamo se poate intimpla. Andone a fost dat afara cind echipa era pe locul 1,Rednic dupa ce a iesit campioana cu dinamo. S-a mai intimplat undeva asa ceva. Nu cred. Totul a fost ca uneia din gasti ni le-a mai convenit de ei. De ce? Pentru ca le submina interesele. Asta explica totul

eftimie  •  3 decembrie 2007, 22:29

Pentru ca Dinamo are acelasi plan de viitor ca si Poli Iasi. De-aia. Plus ca ai si tot felul de dilimache pe capul tau?

Pentru ca nu are obiective. Si tine niste Dinu si doua poze cu Dumitrache pe post de tradiţie, glorie şi tralala.

Pentru ca nu are site, le-ati facut voi la fel ca la toate echipele romanesti.

Pentru ca nu poti sa mergi la clubul Dianmo sa bei o bere inconjurat de poze cu fostele glorii.

Pentru Vasile Turcu, un personaj mai sinistru si mai plictcos decat Borcea. Si pentru Florian Walter care e mai policticos decat Tatulici.

popy  •  3 decembrie 2007, 22:45

Vorbim degeaba, curg rauri de cerneala aiurea… Chiar e greu sa observati cat de needucati, marlani, necizelati si dispusi la hotie sunt conducatorii de club in Romania, cu precadere la cela trei „mari”: Steaua, Rapid si Dinamo ?
Asa ma bucur ca i-a bagat in sedinta C.F.R.-ul in sezonul astaaa…

paul  •  3 decembrie 2007, 22:49

REVELION 2008 LA RANCA !!! http://www.casa-montana.4t.com

danuz  •  3 decembrie 2007, 23:00

Poate ar fi mai bine sa comentati „mici detalii”, care se dovedesc hotaratoare pentru soarta acestui campionat si lasati de ce?! nu vin antrenori la Dinamo. Nu refuza nimeni pe Dinamo, astea sunt bazaconiile voastre. Cum sa vina un antrenor angrenat in alte proiecte doar la indemnul unor bani utopici. Dumneavoastra de ce nu va duceti la Pro Sport-ul lui Sirbu??? Mai bine scrieti zi de zi pe prima pagina ca CFR Cluj este ajutata constant si dubios de pregnant de arbitrii, scrieti ca Steaua face autodenunturi unul dupa altul si toata lumea doarme in privinta asta, scrieti ca Rapidul are in conducere si in teren totodata milogi demni de cauze mai bune. Scrieti de jocul aproape brutal al lui Sapunaru sau M. Constantin. Comentati domnule declaratiile facute de Iancu si iesirile domnilor de la Urziceni, care se pretind niste gentlemani. Comentati-l ziaristilor pe Dan Petrescu, care din Londra ne spunea ca trebuie sa o lasam mai moale cu arbitrajele si acum se comporta ca un antrenor de mana a opta. COMENTATI INTAI ASTEA SI PE URMA VEDETI DE CE NU VIN TEHNICIENI LA DINAMO!!! SUNTETI IN STARE??

dadu  •  3 decembrie 2007, 23:03

CE SPIRIT ANALITIC AI MESTERE…

SE „SPARIE GANDUL”!

MA,LA VOI ACOLO PROBLEMA ESTE CA FIECARE VA CREDETI CATE VREUN BALZAC!CEL PUTIN!

Iulian din StEtienne  •  3 decembrie 2007, 23:11

…Dinamo inainte de antrenor trebuie sa aiba:
– un stadion de nivel european(macar cu Ghencea apropiat)
-o promovare pe marketing foarte buna (in tara
doar Rapid si Steaua misca ceva)
de ex:am vazut in München intr-un magazin renumit echipament cu Steaua)
-o echipa de scouting profesionista
-o echipa profesionala (pot fi si actionari)care sa decida ceea ce prezinta echipa de scouting
…apoi …un antrenor

floryan  •  3 decembrie 2007, 23:50

recomandari filme

cea mai buna selectie ….DE FILME

http://WWW.FILMETARI.COM

Masi  •  4 decembrie 2007, 1:13

Sunt alţii mai volatili ca noi:

Forty coaches have either quit or been sacked at Brazil’s 20 first division clubs since the season started in February.

America-Natal, Parana and Juventude, who were all relegated, were the most prolific, employing five coaches each.

gaborinho  •  4 decembrie 2007, 1:30

nu scrie nimeni de blatul ordinar de la urziceni?aseara la kanal d, se aratau faze de rosu pt mioveni si mm stoica zicea ca nu, nu conteaza, simteau ca pierd…asa ceva e strigator la cer…pozeaza in domni, gunoaiele alea,il mai laudau si pe sorin cartzu ca e mare antrenor…sunt dezgustat profund!

iQ666  •  4 decembrie 2007, 10:16

propusesem ieri pe-aici sa-l propui pe vochin la dinamo. azi vad ca l-ati trimis la adversarii lor, iar comentariul meu a disparut.. intelegeam daca injuram sau faceam vreo reclama, dar asa…

ana  •  4 decembrie 2007, 11:44

offtopic – am si eu o intrebare: ai auzit ceva de vanzarea N24 catre Patriciu? sunt f curiosa. vad ca pe alte bloguri circula aceasta informatie.

razvann  •  4 decembrie 2007, 13:54

la ce actionari are dinamo va fi deranj mare la ei in urmatorii ani,daca nu apare unu potent financiar pt k steaua va baga bani multi aku in jucatori impreuna cu cfr si cred ca se vor bate mult timp de acum inainte pt locul 1,dar la dinamo actionarii vor sa aiba si echipa si sa vanda..si nu o sa poata tine pasul,asa k pt dinamo si rapid va ramane lupta pt locul 3.

nastyb0y  •  4 decembrie 2007, 14:58

off-topic
Stie cineva cand se taie porcul, anul asta ?
Unii zic ca de Ignat. Vad ca pe alte site-uri a aparut informatia asta !
( tolo, poti sa stergi; ai avea dreptate)

grig_red  •  4 decembrie 2007, 15:52

conducatorii sunt de vina insa nu pentru k au dat afara antrenorii.rezultatele tin sau dau afara antrenorii, cu unele exceptii( vezi andone-dinamo,rednic-rapid).conducatorii sunt de vina ca au adusi antrenori fara valoare, lasandu-l la o parte pe rednic care a plecat cum a plecat de la dinamo, „traiasca banii lu’JIJI”,zenga nu cred ca are valoare.a fost un antrenor de mana a doua care nu a facut treaba nici la stea care cred k juca din inertie si care era echipa facuta de piturca si protasov si care pe parcurs a inceput sa piarda din viteza sub comanda lui zenga si de aceea a fost si dat afara de la steaua.dak era un bun antrenor, de ce nu a antrenat o echpa din serie A?vad ca Mancini a facut treaba buna si la Lazio si la Inter.ma mir cum nu accepta R.Lucescu postul de antrenor.la brasov mai mult se plafoneaza si mai mult decat promovarea in ligaI pe care aproape k a si rezolvat-o, nu va reusii.oricum in afara de lucescu si sabau, nu cred k are altcineva valoare de Dinamo.cel putin raportandu-ne la pretentiile financiare.

Manwar  •  4 decembrie 2007, 17:00

Nu va veni nimeni la Dinamo, va ramane eternul Dinu. Trebuie sa fi sarit sa accepti postul de antrenor la Dinamo. Si nu e o situatie de moment, acest lucru dureaza de ceva ani, si daca nu se va schimba ceva, va mai dura, pana la FALIMENT. Da, exact. Spre asta se indreapta clubul. Fara idei, fara infrastructura, fara echipa, incojurati de fratii infractori, fara juniori, fara muzeu, fara magazine, fara spectatori…… JALNIC.
Borcea, Turcu, Badea si restul smecherilor, plecati. E cel mai bun lucru pe care il puteti face. Ceea ce a inceput anul asta, si ma refer la CFR, e doar inceputul normalitatii. Nu poti emite pretentii daca nu INVESTESTI. Si CFR a inteles asta. Ceilalti inca nu. Si sigur nu o vor face curand.

tosi  •  4 decembrie 2007, 17:30

Adevarata dinamo e ceea de acum, sezonul trecut era dinamo cu cuplul de atacanti borcea-corpodean, nici un antrenor cat de cat bun nu vine sa antreneze jucatori care simuleaza tot meciul ca ropotan, care abia se tin in picioare ca niculescu sau care dorm in teren ca galiquio&blay.

Calendar 2008  •  5 decembrie 2007, 0:06

=Calendar 2008= cu fete http://poze.outsdr.com

bula  •  5 decembrie 2007, 10:43

Cu mai multi nasi copilul ramane nebotezat, asa este la Dimano

Terbitium  •  11 decembrie 2007, 2:26

HnvHZV Hello Perdun! Google.

Terbitium  •  11 decembrie 2007, 15:45

MhKEkK Hello Perdun! Google.

Comentează