Povestea pierderii unei stiri

Mai multi cititori remarca faptul ca GSP a avansat in editia tiparita de azi varianta instalarii lui Andone ca favorit in cursa pentru banca lui Dinamo. In acelasi timp, ProSport a mers pe ideea ca e confuzie la club, dar ca mai aproape de numire se afla Zenga. Care a si devenit azi dimineata inlocuitorul lui Rednic. 

miercuri, 5 septembrie 2007, 12:32

Mai multi cititori remarca faptul ca GSP a avansat in editia tiparita de azi varianta instalarii lui Andone ca favorit in cursa pentru banca lui Dinamo. In acelasi timp, ProSport a mers pe ideea ca e confuzie la club, dar ca mai aproape de numire se afla Zenga. Care a si devenit azi dimineata inlocuitorul lui Rednic. 

E bine ca, atunci cind apar, sa explicam si nereusitele. Ele fac parte din orice profesie, inclusiv din cea de jurnalist. GSP a avut informatia ca Badea s-a inteles cu Andone, ceea ce a fost adevarat azi noapte, dar nu a creditat cu sanse mari tratativele dintre Zenga si cealalta ramura a actionarilor.

Exista pe net si voci radicale care cer „demiterea celor vinovati” si vorbesc despre „inmormintarea din redactie”. Nu e cazul! Daca presa mondiala ar organiza funeralii ori de cite ori pierde o stire, fie si importanta, atunci cititorii ar peregrina prin cimitire, nu printre articolele ziarelor preferate. Ziare imperfecte, precum oamenii care le fac si precum cei care le citesc. Ziare imperfecte precum masinile imperfecte, hotelurile imperfecte, calatoriile imperfecte, echipele imperfecte de fotbal, precum toate produsele si serviciile care ne inconjoara. Activitatea umana insasi sta sub semnul imperfectiunii.

Intr-un numar de saptamina trecuta al prestigiosului Wall Street Journal, redactia rectifica nu mai putin de 6 stiri, pentru tot atitea erori din editii anterioare! Era vorba inclusiv de faptul ca in loc sa scrie „miliarde de euro” au scris „milioane de euro” in cazul estimarii PIB-ului unei importante tari europene!

Nu vom sarbatori pierderea unei stiri, dar nici nu vom da pe nimeni afara! Vom evalua ce n-a functionat in fluxul nostru si vom face corecturile necesare.

Ca redactor-sef, am deplina incredere inclusiv in oamenii care n-au reusit sa discearna aseara tirziu, dupa miezul noptii, care este informatia cu cea mai mare sansa de a deveni certitudine. Sint profesionisti care lucreaza intr-una dintre cele mai valoroase si mature echipe din presa romana. Dovada ca majoritatea covirsitoare a informatiilor noastre au acuratete, indrazneala si relevanta publica. Cind gresim, ne corectam. Si o facem cu buna credinta, pentru fiecare dintre cei 812.000 de cititori zilnici ai editiei tiparite si pentru cei peste 140.000 de vizitatori care acceseaza in 24 de ore editia on-line a ziarului.

Felicitari colegilor de la ProSport pentru ca au fost mai rapizi si pentru ca au ales in acest caz sursa inspirata! Multumiri tuturor cititorilor care ne-au criticat pentru ca se simt in egala masura proprietarii informatiilor din ziar. E ceea ce ne dorim si e standardul de comunicare pe care il respectam chiar si atunci cind gresim.

Comentarii (358)Adaugă comentariu

raz  •  5 septembrie 2007, 13:01

ati reusit cu acesta pierdere de stire sa facetii pe omul cre deschide internetul sa citeasca presa sportiva sa nu mai deschida prima data gsp ci PROSPORTUL,ASTA E V-AU TRASO.

d33  •  5 septembrie 2007, 13:01

hmm…ce pot sa zic…shit happens 🙂 e de apreciat ca va recunoasteti greselile, ar ar fi trebuit sa fiti mai pe faza…inteleg ca ziarul fusese deja tiparit, dar pe site puteati fi mai prompti 😉

adi  •  5 septembrie 2007, 13:02

o informatie devine stire doar atnci cand e sigura…dar asa e la noi in presa: se vorbeste mult si nimic clar…de-asta apar si scandalurile(voi provocati omul sa zica ceva despre cineva si apoi mergeti la celalat si il intrebati ce parere are despre ca s-a spus despre el)….foarte des se intampla chestia asta…ca la noi la nimeni

d33  •  5 septembrie 2007, 13:02

dar*

Alin.Iasi  •  5 septembrie 2007, 13:02

Cataline, asa e ca tie personal iti place mai mult situl Prosport? Dar fii sincer. Are toate stirile puse pe domenii si pe sporturi. Bravo lor, profesionisti.

adevaru  •  5 septembrie 2007, 13:02

Ce mai?> V-a depasit PROSPORT-u :))

George  •  5 septembrie 2007, 13:03

Salut! Sincer sa fiu, putin ma intereseaza pe mine (stelist, dinamovist sau orice altceva) cine vine antrenor la Dinamo si, mai ales, sa aflu mai tarziu ca e neadevarat. Daca imi spuneai ca a picat nu stiu ce bursa, banca sau ca o sa se duca cursul EURO-RON la nu stiu ce cota, poate mai reactionam. Dar cu Dinamo si jocurile lor de imagine, ne putem distra mai departe. Continuati cu ce stiri vreti voi..

diego  •  5 septembrie 2007, 13:03

prosport a avut un bulan, o data la 365 de zile. au un singur ziarist, dan filoti, care e in tandreturi cu zenga. macaronaru i-a sifonat-o, la 4 dimineata, in timp ce….isi aducea aminte de scandarea fanilor dinamovisti dupa un derby cind el era pe banca stelei.
„toata peluzaaaa prizaaaa, din cocaina lu zengaaaa!!!” ti ricordi , walter?

michael  •  5 septembrie 2007, 13:03

pai normal ca atunci cand vine vorba de DINAMO nu sunteti profesionisti,oricum microbistii adevarati stiau ca e logic ca zenga sa fie ales.vedeti ca a iesit hagi,la incalzire,nu scrieti nimic?vedeti ca ex-dinamovistul ADRIAN MUTU are ITALIA la picioare,tot nimic?A zis gigi ceva despre MM..da stim,am citit in 15 articole zilnic.sunteti tari!!!

catalin5500  •  5 septembrie 2007, 13:03

acu’ nu tre’ sa va uitati cu coada ochiului la el (n.r. andrei), ci trebuie incurajat exact cum incurajeaza si el pe toata lumea. 🙂 ma pufneste rasul.

XX  •  5 septembrie 2007, 13:03

nu ma asteptam la asa ceva…dar se vede ca si voi gresiti..dar totusi..sa arunci asemenea stiri…..si apoi sa se dovedeeasca..exact contrariul…nu e tocmai placut….nu e profesional…..mai bine lipsa decat stiri…..eronate………veridicitatea unui ziar…se vede in a reda cat mai verosimil o stire importanta….AZI ATI CLACAT…NASOL..PTR VOI

momo  •  5 septembrie 2007, 13:04

Patanioa va afecteaza serios credibilitatea pe piata stirilor de sport din Romania.

De ce Prosport a stiut si voi nu?

Este o intrebare pe care puteti sa vi-o puneti singuri. Pe de alta parte si cluburile din Romania sunt organizate dupa principiul „las’ ca merge si asa…” In mod normal ar fi trebuit ca departamentul de specialitate de la club sa informeze asupra acestui subiect pas cu pas, doar dinamo este una dintre cele mai importante echipe din Romania (a doua, dupa Steaua)…Ca atre, subiectul prezenta un interes deosebit. Este la urma urmei un semn de respect fata de suporteri…

Adrian – Vaslui  •  5 septembrie 2007, 13:04

Forza PROSPORT! Profesionisti

Self  •  5 septembrie 2007, 13:04

sincer sunteti slabi….prosportul e mult mai bun…ca sa nu vb de pagina de net…e superioara….

momo  •  5 septembrie 2007, 13:05

Apoi: nu este prima data cand ratati o stire importanta. Sa ne gandim si la tragerea la sorti pentru tururile preliminare CL…

vlad  •  5 septembrie 2007, 13:05

oricum voi nu scrieti numai despre echipele din bucuresti mai mult,pentru cei din provincie nu dati nici un leu.asa ca tineti-o tot asa

Cătălin Tolontan  •  5 septembrie 2007, 13:05

traianionescu: termenii pe care-i folosesti sint apocaliptici. Aici facem o cehstiune mult mai domestica: un ziar, nu un univers 🙂

AFARA  •  5 septembrie 2007, 13:06

Lamentarile sunt de prisos. Solutia:AFARA!!!!! Niculescu asta e praf a incercat sa dea o stire sa iasa si el din anonimat si a bagat intreaga redactie in rahat. Pacat, dar sunt multi profesionisti mediocrii acolo, numai ca nu-i vedeti :)))

mda  •  5 septembrie 2007, 13:06

GSP varza…sunteti penibili

Chilotzel  •  5 septembrie 2007, 13:06

De asta imi place mai mult redactia de la GSP.Voi stiti sa pierdeti.

mishu82  •  5 septembrie 2007, 13:07

atat gsp=ul cat si mai ales prosport=ul sunt ziarele de casa ale steleii…SA VA FIE RUSINEEEEEE

Cătălin Tolontan  •  5 septembrie 2007, 13:07

xx: nu a fost nici o stire gresita, ci doar una pierduta. cred ca puteti face diferenta. am avut stirea absolut corecta pina la un anumit moment (acordul lui andone) si apoi n-am mai avut informatia despre zenga

catalin5500  •  5 septembrie 2007, 13:07

totusi, adevarul este ca sau scandalizat doar cei care deschid site-ul din 5 in 5 min sa vada ce s-a mai intamplat in lumea fotbalului. in loc sa muncim , belim ochii toata ziua pe net.

VOGEL  •  5 septembrie 2007, 13:07

CINE NU MUNCESTE NU GRESESTE. VOI AVETI INCREDERE IN GASCA DE LA DINAMO? FETZELE LOR NU-MI INSPIRA SERIOZITATE. MAI BINE SCRIATI IN ZIAR CA E POSIBIL, NU CA E SIGUR, VA ACOPEREATI. ACUM VA INJURA TOTI SI E POSIBIL SA SE SIMTA LA TIRAJ SI LA CONTRACTELE DE PUBLICITATE. TB. DATA O DEZMINTIRE MIINE IN SCRIS, NU PE NET CA MUNCITORUL DE LA FAUR NU ARE NET. ASA E CIVILIZAT. STIU CA DOARE TREABA CU DEZMINTIREA DAR E MUSAI.

Cătălin Tolontan  •  5 septembrie 2007, 13:07

afara: nu ne lamentam. explicam si argumentam. e dificl de discutat asa, de acord. mai bine baga niste interjectii 🙂

asd  •  5 septembrie 2007, 13:07

GSP e varza……. site de chilotarealaaaaaaaa !!!!!!
Prosport se apropie mai mult de L’Equipe decat voi !!!

je  •  5 septembrie 2007, 13:08

.
.
.
.
.
.
.
TOTUSI E CIUDAT !
UNUL CARE A CITIT ZIARUL VOSTRU DIMINEATZA IN TREN STIA CA ANDONE E LA dINAMO, IAR SEARA VA AUZI CA LA dINAMO E ZENGA. SARACUL OM ISI INCHIPUIE CA ANDO A STAT DOAR O ZI (hi ! hi !) LA CLUB……CA LA dINAMO E UN FEL DE RAZBOI CIVIL….SI NU CRED SA FIE ASA.
.
.
.
PROBLEMA E NU CA ATZI RATAT O STIRE. PROBLEMA E CA VOI FACETI SPECULATII !! AICI E BUBA !
.
POATE AR FI MAI BINE SA SCRIETI DUPA CE FAPTUL E IMPLINIT, SAU MACAR TITLUL TREBUIA SA FIE „ANDO S-A INTELES CU BADEA” – DACA ERATI SIGURI DE ASTA.
.
.
SA VA FIE DE INVATATURA DE MINTE CA SA NU MAI FACETI SPECULATII SAU PROGNOZE, CA NU SUNTETI METEO !!!
.
VOI AR TREBUI SA COMENTATI ACTIVITATEA SPORTIVA. NU SA SPECULATI, „CA POATE…” DOAR NU SUNTETI ZIAR DE SCANDAL, GEN PAPARAZZI.
.
.
IN LOC DE ATATEA BARFE PRIN ZIAR, INCURAJATI ANALIZE TACTICE DUPA FIECARE MECI, STATISTICI, ETC, PT A RIDICA NIVELUL CITITORILOR (GEN VOCHIN, CARE E CEL MAI TARE DE LA VOI).
.
.
PREA MULT SCRIETI DE MIREASA LU’ NICULESCU SAU DE AMANTA LU’NUSH’CARE….STIU CA SE VINDE BINE, DAR VOI SUNTETI ZIAR DE SPORT.
ATB
.
.
.
.
.
.
.

Jonel  •  5 septembrie 2007, 13:08

Daca Badea se inteleses cu Andone, Borcea era la masa cu Razvan Lucescu CINE s-a inteles cu Zenga?:) Victor Becali probabil…

Nu mi se pare – acum – un capat de tara toata povestea asta cu stirea…
Dar fiindca tot ai adus vorba de echipa GSP, da-mi voie sa fac un comentariu. E neta diferenta calitativa intre articolele-comentarii ale Prosport si cele ale GSP, dar, totusi, chiar fiind mai buni, unele dintre articolele lui Niculescu, Sendre, D. Radulescu sunt de-a dreptul penibile. Numai praf in ochi, numai disperare de a fitila ceva. Sunt articole pe care tu nu le-ai scrie niciodata…
Stiu ca n-o sa-ti critici colegii, dar te rog eu, invata-i meserie! Faceti un fel de cursuri de jurnalistica, in care sa predati tu, Buzarin si Geambasu; si in care sa fie invitati „episodic” Cosasu si T. Octavian.
Ioanitoaia deja scrie pentru alt public-tinta – pentru cei ce inteleg mai greu, nu exista niciun secret in scriitura lui, dar- de acord – este un nume important.

Bafta!

Ionel

Catalin  •  5 septembrie 2007, 13:08

Banuiesc ca nu o sa am un raspuns la ceea ce am postat; dar cateodata si tacerea este un raspuns dle redactor

VOGEL  •  5 septembrie 2007, 13:09

CAZUL E CONSUMAT, VA PIERDETI IN EXPLICATII. PACAT. KEEP WRITING, GSP!

Cătălin Tolontan  •  5 septembrie 2007, 13:09

catalin: sint sute de mesaje pe ultimele posturi. raspund la cite pot, domnule cititor 🙂

Lacatus  •  5 septembrie 2007, 13:10

felicitari!
sa felicitati un ziar concurent e ceva. bravo inca o data.
in ceea ce priveste acest „razboi”, e in defavoarea voastra. cit mai multe stiri pe minut, ok, sunt de acord. dar ce stiri? sa ne aducem aminte de chivu… a fost transferat sigur la n-shpe echipe…

dj_qveta  •  5 septembrie 2007, 13:10

asta vroiam si eu sa zic 🙂

Zorro  •  5 septembrie 2007, 13:10

Este ok justificarea ta, Tolo.
As accepta-o fara rezerve, insa daca as face asta, ar trebui sa nu mai cred in articolele voastre.
Stii la ce ma refer? De exemplu, daca una dintre echipele „mari” pierde un meci, deja inclinati sa amplificati totul….dezastru, la pamant, in genunchi….
Stii la ce ma refer, nu? Si echipele astea ar avea aceeasi justificare!

catalin5500  •  5 septembrie 2007, 13:10

Daca il il intrebi pe ando o sa spuna ca nu s-a pus nici un moment problema ca el sa plece de la cfr. toate sunt niste inventii.

adi  •  5 septembrie 2007, 13:10

Ar trebui sa vorbiti mai mult de fotbal si nu de Gigi k el nu face lucruri nasoale k doar despre fotbal este vb nu de oieru din ghena

kkixaerqx  •  5 septembrie 2007, 13:11

daca nu se inchide sport total am fi avut stirea de alataieri. cind aia dadeau de protasov la steaua ambii giganti ai presei sportive dormeau. ca tot eram la capitolul antrenori.

rodut  •  5 septembrie 2007, 13:12

GATA BRE! A DAT PRO,STIREA PRIMII SI…GATA! CE ATATA TEVATURA!EU PREFER ORICAND GSP-UL! MA SIMT MAI FAMILIAR CU EI SI E PRIMUL ZIAR PE CARE-L CITESC DIMINEATA!
PS:DETIN O COLECTIE IMPRESIONANTA DIN GAZETA SPORTURILOR SI DIN PROSPORT(DAR DE PE VREME CAND TOT TOLO,ERA ACOLO)SI POATE DE AIA NU MI SE PARE O DRAMA CA AU RATAT O STIRE!
NICULESCU INSA NU IMI PLACE DELOC…L-AM URMARIT LA TELESPORT SI LASA IMPRESIA UNUI TIP INCREZUT!PLUS CA EL ,VEZI DOAMNE,SCRIE DOAR DESPRE FOTBALUL MARE…

…mda  •  5 septembrie 2007, 13:12

situatia asta de cacao,confuzia continua si indolenta profesionala e ceva tipic trustului intact. antenele sunt si ele varza cat despre felicia si jurnalul national de mult au devenit doar simple fituici sau ziare de impachetat parizerul. aaa, ca era sa uit radio romantic e unul banal nu imi dau seama din ce isi justifica existenta. si asta doar din cauza ca aveti o conducere zgarcita, frustrata, rautacioasa si de multe ori chiar proasta…. totul porneste de la salariile angajatilor. voi nu stiti sa vi-i fidelizati si sa le induceti vreo speranta de mai bine, se blazeaza saracii

catalin5500  •  5 septembrie 2007, 13:13

BRAVO je AI DREPTATE!

Clovyss  •  5 septembrie 2007, 13:14

ca ati ratat o stire nu e grav. si prosportul o mai comite din cand in cand. Nu pot sa zic ca unul din ziare e mai bun decat celalalt.
Ce as putea critica la voi este:
1. promovarea excesiva a lui becali(oare de ce?)
2. 25% din stiri sunt despre steaua(cred ca are o legatura cu punctul 1)
3. expresii de genul „surse sigure”, „surse apropiate clubului/jucatorului/antrenorului” etc – cu alte cuvinte banuielile voastre.
V-ati facut o imagine de ziar pro-steaua. Si, asa cum se stie, in Romanica ziarele manipuleaza si promoveaza dupa propriile interese, iar lucrul asta ma pune pe ganduri

claudiu raducanu  •  5 septembrie 2007, 13:14

Dragos Savulescu a afirmat pentru FANATIK ca meritele lui Mircea Rednic pentru realizarile de anul trecut nu sint chiar atit de mari, ele apartinindu-i intr-un procent covirsitor lui Cristi Borcea.

“70% dintre meritele pentru campionatul trecut le are Cristi Borcea. Din punctul de vedere al transferurilor facute, al banilor cistigati in urma acestor transferuri care au ramas la club si in alegerea antrenorului”, a spus Savulescu pentru FANATIK.,
Pai daca recunoaste pana si un actionar al clubului ca erau blaturi…o fi facut dinamu blaturi?

rodut  •  5 septembrie 2007, 13:14

STII CUM AR TRE` PEDEPSIT NICULESCU? SA-L SCOTI DE PE BLOGROLL-UL TAU!

catalin5500  •  5 septembrie 2007, 13:14

EU SUNT CONVINS CA CEI DE LA CFR VOR SA SCAPE DE ANDO SI SA ADUCA UN ANTRENOR STRAIN.

georol  •  5 septembrie 2007, 13:14

Inainte de a castiga trebuie sa stii sa pierzi.
Bravo Tolo pentru puterea de a recunoaste greseala de altfel omeneasca.
Azi au castigat ei …maine cine stie ???
Capul sus ca avem nevoie de voi ca si de colegii de la ProSport.
La munca !

loze  •  5 septembrie 2007, 13:15

Vedeti ca ati ratat-o partial si pe cea cu biletele in Ghencea. Cele de la tribuna I sunt 600 ron, nu 700.

Zorro  •  5 septembrie 2007, 13:15

da, georol, la munca…..

adipe  •  5 septembrie 2007, 13:17

un pic mai multa decenta..cu stirlle soc…cum spunea cineva mai sus, am impresia ca mergeti la cacialma.

Ar fi foarte simplu sa prezentati stirile asa cum sunt si sa nu speculati, adica:
„In cursul zilei de… Badea a negociat cu Andone”, dar voi prerferati sa scrieti mare si rosu si exclusiv si…

Scrieti ce stiti nu ce credeti ca va fi.

La calitatea analizelor sunteti peste prosport, dar la cea a stirilor ei va depasesc.

Zorro  •  5 septembrie 2007, 13:19

Nu, prosport nu este peste gazeta!
Atata doar ca celor de la gazeta le este foarte greu sa suporte o infrangere!
Numai din cauza lui Andrei Niculescu!

marcel  •  5 septembrie 2007, 13:19

RUSINICA ! RUSINICA ! RUSINICA !
gSP S-A FACUT DE RUSINE AZI .
DEGEABA INCERCATI SA O DREGETI SI SA FACETI PE CALMII CATALINE CA AZI ATI LUAT O PALMA MARE DE LA PROSPORT . O PALMA CARE VA FI GREU DE DUS . IN LEGATURA CU EXCLUSIVITATILE VOASTRE POATE LE AVETI DAR NU LA STIRI MARI SI IMPORTANTE CUM ERA ASTA IN TELENOVELA DINAMO .
SINCER VA ANLIZEZ TOTDEAUNA SI PE VOI SI PE PROSPORT DAR PENTRU MINE FARA SA COMENTEZ CU CINEVA IAR EU ALEG CE E MAI BUN SI INTERESANT PENTRU MINE . DAR AZI ATI LUAT O PALMA CUM NU IMI ADUC AMINTE CA PROSPORTUL SA O FI INCASAT .
CERT ESTE CA TOCMAI DATORITA CONCURENTEI CU VOI , PROSPORTUL E CU MULT MAI SUS DECAT VOI SI NU DOAR AZI IN GENERAL . SI PENTRU ASTA MERITATI FELICITARI . ASTA INSEAMNA CA SI VOI SUNTETI DESTUL DE BUNI DAR EU UNUL CRED SI ESTE DOAR PAREREA MEA CA NU SUNTETI TOTUSI CEI MAI BUNI .
oRICUM VA DORESC MULTA BAFTA IN CONTINUARE

Comentează