Cînd Steaua a eşuat cu Rosenborg, au fost acuzaţi Neşu, Protasov, Rădoi şi ghinionul. Fiecare a cotizat în felul său, dar cel mai mult a cîntărit Măria Sa Puterea Obişnuinţei. După ani de prizonierat în mediocritate, cluburile noastre pierduseră orice contact cu elita europeană. E ca şi cum ai pune un om să pedaleze după ce-l scoţi din ghips. Mersul pe bicicletă nu se uită, dar asta nu înseamnă că muşchii atrofiaţi îşi revin dintr-o dată. Ne obişnuisem slabi şi aşa ne comportam.
vineri, 17 august 2007, 10:44
Cînd Steaua a eşuat cu Rosenborg, au fost acuzaţi Neşu, Protasov, Rădoi şi ghinionul. Fiecare a cotizat în felul său, dar cel mai mult a cîntărit Măria Sa Puterea Obişnuinţei. După ani de prizonierat în mediocritate, cluburile noastre pierduseră orice contact cu elita europeană. E ca şi cum ai pune un om să pedaleze după ce-l scoţi din ghips. Mersul pe bicicletă nu se uită, dar asta nu înseamnă că muşchii atrofiaţi îşi revin dintr-o dată. Ne obişnuisem slabi şi aşa ne comportam.
Anumite succese presupun traversarea obligatorie a deşertului. După cum el însuşi mărturisea, cu o generozitate memorabilă, premiul lui Cristian Mungiu de la Cannes a răsplătit, indirect, alte cîteva mari filme ale regizorilor din aceeaşi generaţie. „Moartea domnului Lăzărescu”, a lui Cristi Puiu, a ratat Oscarul pentru film străin spre stupoarea presei americane, care-l vedea favorit. Dar acea înfrîngere a lăsat undeva, în ordinea discretă a lucrurilor, o urmă. Mai apoi, o stea norocoasă a fulgerat pe deasupra şi a adus clipa unică de pe malul Mediteranei.
Aşa se întîmplă şi în fotbal. E nevoie de decepţii, de ratări copilăreşti, chiar de senzaţia că te-ai făcut de rîs, pe care o încearcă acum CFR Cluj şi, poate, Oţelul, pentru a aduna experienţă europeană.
Nu degeaba se spune că cea mai mare vedetă a unui club cu adevărat important nu este ultimul jucător cumpărat, ci trecutul său glorios. Nimic nu e întîmplare. Dacă Steaua va ajunge în Ligă, aici au şi Ienei şi Iordănescu şi Dumitriu şi Stoichiţă un cuvînt de spus. Dacă Dinamo va trece de Lazio, se poate bucura şi Mircea Lucescu! Dacă CFR va continua să investească, va veni un moment în care totul va părea indecent de simplu. Din spate, efortul va zîmbi.
Ice Soldier • 17 august 2007, 12:41
@CVUCS
Nu te agita, vremurile alea sunt du-se, iar daca tu inca traiesti momentele alea inseamna ca te-a durut rau!
Nu avetzi alta treaba decat sa vb de Steaua, mai poti sa dormi noaptea de grija ei?
Aici e vb de CFR, si de faptul ca nu au fost capabili sa treaca de un adversar mediocru la ei acasa, unde ei spuneau ca le vor da 3!
Nu ne mai plictisi cu frustrarile tale, si du-te la tREBUrile tale!
CVUCS • 17 august 2007, 12:42
IceSoldier, dar ce nu-ti convine dom’le din cele spuse de catre RipensiaVenus???
este cumva ceva neadevarat sau exagerat??? Nu cred. Din contra.
Bineinteles, asta daca ai destul caracter si coa-ie ca sa poti ACCEPTA asa ceva.
Dar daca nu… nu te obliga nimeni sa tii cu Steaua. Poti sa-ti alegi o echipa mai curata. Adica ORICARE alta echipa din Liga I. Da sigur, mai nou chiar si Dinamo.
romanu • 17 august 2007, 12:43
Sau cu stoia anul trecut (tur retur!!!)…
Ice Soldier • 17 august 2007, 12:43
scuze pt greseala gramaticala de mai sus 😉
ALIG 79 • 17 august 2007, 12:45
E pacat ca provincia nu reuseste sa adune puncte pentru Romania in clasamentul UEFA. Chiar daca sunt din provincie realizez ca tot Steaua, Rapid si Dinamo o sa stranga ceva puncte anul asta. Restul aia mici, din provincie sa stea deoparte si sa nu mai emita pretentii, daca nu sunt in stare. CFR Cluj, e cea mai mare dezamagire pe anul asta, degeaba se investesc atatia bani daca nu se pricep la fotbal, iar cu Otelul, ei macar au jucat mai bine si putine sanse mai au, daca trag tare in retur. Oricum bafta la toti pt. retur si bafta si Rapidului cand joaca in UEFA, sper ca ei sa intre in grupe.
ELTON • 17 august 2007, 12:45
@alb albastru:
esti un D.O.B.I.T.O.C atunci cand ii faci pe cei de la BATE Borisov amatori. Si am sa-ti spun de ce:
1) BATE a castigat campionatul in belarus tara cu o nationala mult mai puternica decat cea a Ciprului. Anarthosis a terminat pe 3, la 11 puncte de liderul Apoel. Deci nici macar vicecampioana nu este
2) mai mult de atat pe locul 2 s-a clasat Omonia Nicosia, echipa pe care BATE Borisov a eliminat-o in primul tur preliminar
Deci BATE Borisov este 15 mii de clae peste Anorthosis Famagusta.
Nu mai vorbiti de fotbal daca in domeniul asta nu stiti nici macar cum va cheama. Rezultatul Lui CFR este de-a dreptul ridicol si rusinos. Sa nu mai incercati sa va disculpati cum ca STEAUA a jucat cu un adversar mult mai slab decat Anorthosis, pt. ca am demonstrat mai sus BATE a eliminat locul 2 din Cipru iar Anarthosisa terminat pe 3
Adi stelistul • 17 august 2007, 12:45
@CVUCS
Pentru castigarea Cupei Campionilor sau Supercupei n-avem ce scuze sa ne gasim. Ne pare rau ca altora le-a crescut frustrarea.
Daca esti din Timisoara si vad ca RipensiaVenus vrea sa vorbim de istorie (cu tot respectul pentru marile echipe ale Timisoarei sau Aradului), poate citesti si tu sa mai vezi cum Ripensia in anii’30 sau Venus, desi cele mai bune echipe ale perioadei, mai castigau meciuri. ( e notoriu prefectul Politiei Capitalei,Gabriel Marinescu, care a arestat 4 jucatori ai Rapidului inaintea unui meci cu Venus. Sau mai intereseaza-te ce rol au avut arbitrii in finala campionatului national Ripensia – U.Cluj, editia ’32/’33, scoruri: 5-3 si 0-0.).
Ce vreau sa spun e ca cine poate oase roade, cine nu se plange ca-l dor dintii.
Ice Soldier • 17 august 2007, 12:46
@CVUCS
Ma plictisesti cu nervii si frustrarile tale.
Nu am nimic impotriva, sa scrie ce vrea, dar cred ca nu iti dai seama ca altul e subiectul aici!
rip • 17 august 2007, 12:47
pacat de cfr si otelul….trebuie aduse puncte ;(…..
si totusi am impresia ca ne urca clujul pe garduri duminica…de ce oare?!….
Adi stelistul • 17 august 2007, 12:48
@ rip
De nervi.
andruxand • 17 august 2007, 12:49
Nu am vazut meciurile aseara am ajuns la 12noaptea acasa si m-am pishat pe mine de ras cand am vazut rezulatul lui cfr 🙂 1-3!!!!! Sincer, ma asteptam la 3,4-0 pt cfr dupa atatea declaratii,etc.Ma bucur sincer pt bataia luata de cfr si chiar si de otelul pt ca acum se vede ce echipa este mai buna.STEAUA! Cum ar fi dragilor ca toate echipele romanesti sa rateze calificarea mai departe si doar STEAUA sa joace in grupe?!?Probabil ca v-ati dezintegra cu totii de ciuda…
Great satisfaction!
didi • 17 august 2007, 12:51
eltone (sau eltoane, nu stiu exact), bate a eliminat-o chiar pe apoel, nu pe omonia.
dar nici asta n-are nici o relevanta, asta nu inseamna sub nici un chip ca bate e mai buna decat famagusta. si vasluiu’ a batut dinamo, asta inseamna ca e mai buna ca steaua, care a terminat campionatul trecut in spatele lui dinamo???
iar exemplu cu echipele nationale e de-a dreptul penibil… tinand cont ca in echipa care a jucat ieri nu stiu daca erau doi ciprioti.
numa de bine
forza CFR!!! aduceti-va aminte de sportul studentesc-brondby, poate-poate….
neo • 17 august 2007, 12:51
cica amatorii de la bate sunt sub ciprioti ,cum sa fie sub cant Bate a batut campioana ciprului,inainte sa afirmati ceva mai ganditi oamenilor din tara asta,sau nu se mai pune pret pe gandire doar cine etare in gura!!!!peace oamenilor
CVUCS • 17 august 2007, 12:51
Draga IceSoldier, dar chiar nu sunt frustat, crede-ma, din contra ma amuza frustarea VOASTRA.
Era vorba de CFR „care nu au fost in stare sa treaca de un adversar mediocru la ei acasa unde spuneau ca le vor da 3”???!!!???
Ce vorbesti dom’le!!! Dar vor cite spuneati ca le dati alora de la Bate care erau si mai modesti??? ori aia erau vreo echipa mare te pomenesti!!!
vezi tu… acum pe loc ti-as putea da vreo duzina de exemple care sa arate ca frustatii cei mai mari din Rominia sunteti voi stelistii (cam 95% din ei) si ti-as spune si de ce, dar zau ca m-am plictisit, plus de asta v-au mai spus-o si altii de nenumarate ori si voi va faceti ca ploua, asa ca la ce bun!!!
CVUCS • 17 august 2007, 12:51
Adi Stelistul, nu este chiar asa!!! La jucatorii pe care puteati voi sa-i luati de prin toata tara la vremea aia
cind nici un jucator romin nu avea voie sa plece afara, deci voi aveati o echipa trasnet… nu te supara, dar cu echipa aia, REPET, ORICINE avea performantele voastre, sau pe aproape, sau poate mai mari… nu are importanta, intelegi ideea.
Eu nu am spus ca ati facut blat si ati cistigat CCE.
Am spus doar ca cu sustinerea voastra, cu statutul pe care i-l aveati voi, fii sigur ca si Timisoara sau Clujul sau Rapidul ar fi fost tot pe acolo pe unde ati fost voi… mai MULT sau mai PUTZIN…
somerio • 17 august 2007, 12:52
Unde s-ar fi ajuns daca ar fi fost CFR in champions league … asa cum voiau unii ?
ne faceam de kkt mai rau ca acum … prafu s-ar fi ales …
asa macar, avem steaua si dinamo acolo … ei chiar isi merita locurile de CL
Adi stelistul • 17 august 2007, 12:52
@ didi
Desi stelist, tind sa-ti dau dreptate. Cred ca Anorthosis astia sunt peste BATE.
Dar iar nu inseamna nimic. Exemplul cu Apoel e cel mai bun. Fiecare meci are propria lui istorie.
ELTON • 17 august 2007, 12:53
@alb albastru:
ma uimesti T.A.M.P.I.T.U.L.E
Tu tocmai ai spus ca de Standard Liege trecea si Pandurii TG. Jiu. Esti cea mai mare p.a.n.a.r.a.m.a de pe site-ul asta. Ura te-a facut un i.d.i.o.t.
Referitor la faptul ca tu zici ca a fost o intamplare ca BATE a eliminat-o pe Omonia: Vi cu exemplul ca si Iasul a batut-o pe STEAUA in Ghencea. Asa este. Doar ca Iasul a batut odata, din intamplare. BATE trecut de Omonia in dubla manse. Cum dracu sa fie tot intamplare.
Dar ramane de referinta afirmatia ta de copil c.r.e.t.i.n cum ca Standard Liege era o echipa de desculti de care trecea si Pandurii
HUAAAAAAAAAAAAAAAA, papagalule
d33 • 17 august 2007, 12:54
echipele din provinvie NU au ce cauta in cupele europene! n’am mentalitate de mitic, asta e realitatea! ati vazut aseara ce magaoi de rezultate au scos provincialii nostri cu echipe de mana a paishpea din cipru si ‘balgheria’! ce naiba! le trebuie ani de munca pt a ajunge intr’adevar la valoarea si mentalitatea corespunzatoare pt a juca in afara, fara sa se faca de kko! asa au fost la inceputuri si steaua, si dinamo etc. doar dupa cateva calificari ratate au ajuns la nivelul si performantele de acum! tre’ sa fii dus cu pluta sa declari ca spulberi pe toti inca din prima participare in cupele europene! abia peste vreo 2-3 ani putem sa ne punem bazele in echipele din prin provincie.
Ice Soldier • 17 august 2007, 12:55
@CVUCS
Dragul meu, dupa rezultatul Stelei, toata lumea a facut gat, ca Steaua s-a facut de ras. Acum, insa, cand a venit randul CFR-ului sa se faca de ras, voi va uitati tot la Steaua!
Cine e frustrat? 🙂
didi • 17 august 2007, 12:55
pai Bate merge in uefa si da peste anorthosis, nu ne ramane decat sa ne rugam sa joace una impotriva alteia, ca sa aflam care e mai buna!!!
:)))
CFR • 17 august 2007, 12:55
NU POT SA CRED!!!! Felicitari pentru articol, domnu’Tolontan…incredibil…inca nu-mi vine sa cred si mai citesc odata.DA, este ADEVARAT!!!Tolo nu mai este miticul stelist sau dinamovist, dintr-o data a devenit un cetatean al Romaniei echidistant si gura lui graieste numai adevar!!!BRAVO.Cat despre CFR, unde ati fost voi, BRUTUSILOR, in meciurile CFR-Steaua 1-0, CFR-Dinamo 4-2, CFR-Dinamo 10, CFR-Dinamo 2-1, CFR-Rapid 3-2 ca sa comentati atunci?NICAIERI!!!!Probabil in ceva birt rupti de beti de necaz…sau de fericire ca a pierdut rivala din Bucuresti…Dar de Steaua-Middlesbrough 4-2 va mai amintiti?Arorthosis nu este o echipa de amatori si bucatari cum ar crede unii…au buget de 8 mil.euro…si nici 17 Nentori nu sunt.Asa ca…rabdare domnilor, rabdare…
termopile • 17 august 2007, 12:55
Sa-mi spuneti si mie cind se va aseza Mirela Radoi-sa ma ia de-un c.i , acolo unde chiar el zicea ca este locul lui ?
Adica linga cosul de gunoi ?
Adi stelistul • 17 august 2007, 12:55
@ CVUCS
Corect, dar asta nu explica rezultatele evident mai bune in Europa ale Stelei dupa ’90. Fata de orice alta echipa romaneasca. (de 4 ori in primavara europeana, o data in semifinale, de 4 ori in grupele CL). Nu c-ar fi cine stie ce, dar chiar pentru Dinamo sunt deocamdata deziderate.
Ice Soldier • 17 august 2007, 12:57
@termopile
Credeam ca ai plecat…dar vad ca iar iti curge sange din nas…
hyde • 17 august 2007, 12:58
sa mai strige cfr ca sunt fututi(furati) de arbitrii
Adi stelistul • 17 august 2007, 13:03
@ CVUCS
Si-nca ceva. Chiar ORICINE? Hai sa fim seriosi, arunci in derizoriu discutia.
Cate echipe din URSS, sustinute la greu de potentati comunisti, au luat UEFA? Sau din RDG(unde era o isterie cu obtinerea rezultatelor in sport ca sa vada lumea cat de grozavi sunt ei fata de RFG)? Imi pare rau, de doua ori Cupa Cupelor la Kiev si o finala tot in Cupa Cupelor Leipzig.
dagger • 17 august 2007, 13:03
frumos articol.. eu cred ca muschiul nu e vindecat deplin nici la steaua, si nici la dinamo
florin129 • 17 august 2007, 13:06
e trist. daca jucatorii de la steaua joaca doar din talen si valoare avand un antrenor cu o dezordine in gandire exact cum e cea din vorbire, cei de la cfr sunt jalnici. au si jucatori sub orice critica. nu aveau voie sa piarda meciul asta indiferent cat de slab e antrenorul. la dinamo cuvantul de ordine e FRICA. frica care de la rednic s-a transmis la jucatori. sper ca in retur sa realizeze ca si italienii nu sunt cine stie ce.
o idee pt GSP. daca pana acum ati inceput campanii impotriva lui piturca, olaroiu etc nu puteti incepe si o campanie impotriva lui hagi?? nu de alta dar deja il regret pe oli. nu mai vb de zenga sau protasov
CVUCS • 17 august 2007, 13:06
Adi Stelistul ba le explica, pentru ca , citiva ani dupa 1989 aveati echipa aia beton care a avut rezultate (cit de cit bune) si dupa 1989.
daca te referi la grupele Ligii de anul trecut, crede-ma ca daca Rapid ar fi cistigat campionatul (cum dealtfel s-ar fi intimplat daca nu „se implica” Gigi becali), ar fi trecut si ei de Standard Liege, echipa deloc peste cele cu care a jucat Rapid in grupele UEFA.
Cosmin Br • 17 august 2007, 13:07
Nu ne mai bateti la cap si nu mai vb atata de Steaua ca sa creati presiune aiurea.
Vorbiti mai degraba de marele cfr care se batea cu pumnii in piept ca va face si va drege pe toata lumea mare in Europa si nu a facut altceva decat sa-si bata joc de munca Stelei si a Rapidului de acum doi ani. Iata un subiect pe seama cui sa reflectati si sa scrieti.
Eu unul daca as fi la fel de moral cum se lauda domnii de la cfr l-as demite pe Andone, pentru ce ma mai bat atata la campionat daca la primul meci european fac de ras numele ROMANIEI. Sa stea atunci acasa sa ocupe un loc calduros pe la mijlocul campionatului si sa-i lase pe altii sa-si faca datoria.
Ce se intampla daca cfr-ul ajungea in preliminariile Ligii, pai nu era in stare sa treaca nici de Apoel Limasol(Nicosia)??
La aceasta intrebare sa raspundeti si sa reflectati asupra ei. Din cate se pare fara Steaua dinamo sau rapid nu mai facem nimic prin Europa.
Toata presa din Romania sa inteleaga ca daca vreo echipa din provincie v-a ajunge sa castige prin conjunctura campionatul, atunci ne vom face de ras in Liga cum nu ne-am mai facut nicodata.
Dar pentru toate exista un inceput, iar presa din pacate contribuie la el.
P.S.: De ce nimeni din presa nu a tratat pe larg insuccesul celor de la cfr – asa cum se intampla in cazul unui insucces Stelist, dinamovist, rapidist – si s-a trecut asa usor la etapa a IV-a, nu cumva asistam la o mare lectie de manipulare din partea presei??
Adi stelistul • 17 august 2007, 13:08
@ florin
Care talent? Care valoare? Exemplifica, te rog.
CVUCS • 17 august 2007, 13:08
Dragul meu IceSoldier, intr-un fel ai dreptate, dar asta nu inseamna ca voi care ati dat-o in bara cu bate, trebuie sa sariti la gitul Clujlui care a dat-o in bara cu cipriotii. este vorba de ipocrizie aici. de asta sar TOTZI (inafara de stelisti) la gitul vostru.
Cuvintul de ordine la voi este aroganta, obraznicie, infatuare, infumurare, chiar si p&r&ostie… adica te rog sa ma scuzi dar…
ce dracu’!!! parca ati fi iesit toti (ma rog… APROAPE TOTZI) din PLul lui Becali.
Mai domolitzi-va fratilor ca, REPET: cu spatele vostru si cu… alte chestii (sa nu le mai repet),
ORICARE alta echipa ar fi avut maretzele voastre performantza. Nu mai faceti atita caz ca enervati lumea. Nu este vorba de frustare, ca daca era frustare eram si noi ceilalti stelisti. Este vorba de BUN SIMTZ, de cumpatare, de FairPlay, de judecata BALANSATA, este vorba de a fi CU PICIOARELE PE PAMINT… Pai ce naibe fratzilor!!! Hai mai multa modestie… nasul mai jos putzi ca „ne” sta mai bine, zau asa!!!
hai ca eu am plecat.
Va Pup. ne mai auzim data viitoare.
Ice Soldier • 17 august 2007, 13:09
@florin129
Sunt total de acord
CVUCS • 17 august 2007, 13:10
Inca un lucru, si promit ca plec.
Adi Stelistul ba le explica, pentru ca , citiva ani dupa 1989 aveati echipa aia beton care a avut rezultate (cit de cit bune) si dupa 1989.
daca te referi la grupele Ligii de anul trecut, crede-ma ca daca Rapid ar fi cistigat campionatul (cum dealtfel s-ar fi intimplat daca nu “se implica” Gigi Bec.), ar fi trecut si ei de Standard Liege, echipa deloc peste cele cu care a jucat Rapid in grupele UEFA.
Adi stelistul • 17 august 2007, 13:12
@ CVUCS
Nu vorbeste decat frustrarea din tine. „Cativa ani ” inseamna pana in iulie’90, dupa mondialul din Italia. Daca ai avea si ceva contraargumente solide la ce spun eu, discutia ar putea fi mai interesanta.
Adi stelistul • 17 august 2007, 13:13
@ CVUCS
Rapid n-a trecut de Skonto Riga cand a fost sa ajunga in CL. Cu parere de rau o spun!
Ice Soldier • 17 august 2007, 13:13
@CVUCS
Te-ai stricat rau, chiar la final!
1. CFR si-a redus sansele de calificare la 10%, in timp ce Steaua le are de 90%. Asa ca nu stiu de ce se mai fac comparatii de genul asta?
2. Oricare echipa? No comment, chiar nu ai treaba cu fotbalul!. Daca tot puteau atunci, atunci inseamna ca pot si acum; sa ridice capul cele care pot, asa ca spune-mi care echipe sunt alea?
Ice Soldier • 17 august 2007, 13:14
@CVUS
„daca te referi la grupele Ligii de anul trecut, crede-ma ca daca Rapid ar fi cistigat campionatul (cum dealtfel s-ar fi intimplat daca nu “se implica” Gigi Bec.), ar fi trecut si ei de Standard Liege, echipa deloc peste cele cu care a jucat Rapid in grupele UEFA.”
La fel cum trebuia si CFR sa treaca de ciprioti, nu?
me • 17 august 2007, 13:14
ALOOOO,CFR!!!!!!!!!,nu o mai arde atat ca te fura arbitrii…parca voi aveti super-jucatori si super echipa,si arbitrii va scot mingea din plasa…hai mah lasati-o balta!!!Vroiati sa jucati in Champions League???:)))hahaha…cu panaramele alea de portughezi? cand o sa aduceti un portughez ce are peste 20 de selctii in nationala,atunci ati adus un fotbalist adevarat…nu soriceii aia. Asa ca lasati -o mai moal;e cu declaratiile ,ca tot la Bucuresti se da ora exacta,si ele macar merita sa joace in cupe,nu voi…Steaua,Dinamo,Rapid se chinuie sa aduca puncte si din cauza voastra le pierdem RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!SA VINA ARBITRII STRAINI PTR. CFR CA AIA ARBITREAZA FARA GRERSEALA,AIA SUNT PERFECTI:))))ASA CUM E SI ECHIP[A CFR-ULUI..PERFECTA:))))))))
Xulescu • 17 august 2007, 13:15
CVUCS on 17 August, 2007 1:10 pm
Inca un lucru, si promit ca plec.
Adi Stelistul ba le explica, pentru ca , citiva ani dupa 1989 aveati echipa aia beton care a avut rezultate (cit de cit bune) si dupa 1989.
daca te referi la grupele Ligii de anul trecut, crede-ma ca daca Rapid ar fi cistigat campionatul (cum dealtfel s-ar fi intimplat daca nu “se implica” Gigi Bec.), ar fi trecut si ei de Standard Liege, echipa deloc peste cele cu care a jucat Rapid in grupele UEFA.
_____________________________________________
Si CVUCS nu a continuat pina la capat.
Deci reiau de unde a lasat-o el neterminata:
…iar anul acesta, mama ce greu a fost pentru Steaua sa se califice in grupe (ca normal ca Steaua va merge mai departe), o adevarata performanta.
Sa vedem ce o sa faceti in grupe. Din partea mea (chiar sunt neutru) sa ajungeti si-n finala, dar parca vad ca ve-ti fi ciuca batailor, si zau, pe cuvint ca nu o spun cu rautate, dar cred ca asa se va intimpla dupa cum joaca Steaua acum, cu Hagi pe banca.
Adi stelistul • 17 august 2007, 13:17
@ CVUCS
Abia acum vad ce-ai scris:
„Adi Stelistul ba le explica, pentru ca , citiva ani dupa 1989 aveati echipa aia beton care a avut rezultate (cit de cit bune) si dupa 1989.”
Cat de cat bune, zici? Incearca sa fii mai lucid si sa judeci lucrurile mai la rece. Te-nfierbantezi prea rau.
Daca te uiti mai sus, la raspunsul dat lui didi, vei vedea ca eu am puterea sa recunosc ca cipriotii sunt probabil mai buni decat BATE, desi as avea argumente impotriva (BATE-Apoel 3-0). Dar nu-mi pierd cumpatul.
Andres • 17 august 2007, 13:18
Bai fratilor…numai frustrati care la orice articol ataca Steaua…..Bine va intreaba cineva mai sus daca puteti sa dormiti noapte de grije adevaratilor performeri europeni ai Romaniei.Sau dati adevar maximei care spune ca pro stul moare de grija altuia?
Lasati frustrarile si amintiti-va cine a jucat fotbal in Europa dupa 1989…..Sau tot cu ajutorul lui ceasca am facut performante?
Articolul vrea sa arate faptul ca nu poti baga milioane intr-o echipa si sa faci mare lucru in Europa(trebe mai mult decat atat…vezi Chelsea).Asa ca lasati Steaua Hamsterilor si sa nu uitati.Din Septembrie ne puteti urmari numai la Pro Tv….de la 21.45!!!!!
Adi stelistul • 17 august 2007, 13:20
@ Xulescu
Si tie iti dau dreptate. N-am inteles ce naiba cauta echipele romanesti in grupele CL. Inafara diurnei de participare n-au ce face pe acolo. Nici nationala n-ar face fata!!!
Dar discutia cu CVUCS pornea de altundeva… nu de la ce se intampla acum.
Adi stelistul • 17 august 2007, 13:24
Oricum e cumplit ce se intampla cu noi, cu toti. Fac pariu ca majoritatea stelistilor asteapta mai degraba o umilinta a dinamovistilor decat un succes al Stelei, ca sa aiba de ce-si bate joc. La fel se-ntampla si invers. A anormal.
Orice om lucid si constient de propria valoare ar fi mai interesat de propria ograda. Numai la noi capra vecinului e mai importanta daca-i raioasa si trage sa moara.
terente • 17 august 2007, 13:25
Mie mi s-a parut ca jucatorii CFR- ului au cam mimat fotbalul in acest meci, iar Andone statea prea linistit pe banca. Or fi tras vreun tun baietii aia cinstiti de patroneaza echipa? Ia sapati voi putin , Tolo , ca poate iese de-o ciorba – la pag 1.
PS Asta nu inseamna ca CFR e mare echipa si nu si-o va lua urat si de la Steaua duminica….
Lupu’Galben • 17 august 2007, 13:25
Bai Adistelistu si Icesoldier, pai omu’, CVUCS a spus ca pleaca, nu este frumos sa comentati in lipsa lui. Sunt sigur ca ar fi combatut aberatiile voastre. Se pare ca nu ati ramas cu nimic in cap din lucrurile pe care vi le-a spus. Tipic Stelist.
Tot ceea ce va spus, asa este, 100%.
1.Cipriotii SUNT peste bielorusi.
2.Rapidul AR FI TREBUIT sa cistige campionatul acum 2 editii si ar fi trecut de Liege, episodul SKonto Riga sau cum naiba se numesc aia la traversat si Steaua de multe ori in istoria ei, se intimpla, nicio problema. de ce amintiti de Sconto Riga, de ce nu faceti comparatie intre Hanburg, Feyenoord si alte echipe mult peste Standard Liege pe care Rapidul le-a eliminat???
IARASI TIPIC STELIST. Sunteti ridicoli, stiti asta??? Nu stiati??? Atunci este grav.
3.Chiar SUNTETI infatuati si laudarosi, lucruri tare urite in viata. pai nu v-au invatat parintii vostri sa nu… etc…etc…
4.Intradevar cu sustinerea de care s-a bucurat Steaua inainte de 1989 dar si dupa (numai cu alte metode si prieteni), CAM oricare alta echipa din Romania putea avea mai mult sau mai putin performantele Stelei… care-i problema??? Ce nu intelegeti???
ce este asa de greu???? de ce o faceti pe netotzii???
Boieru • 17 august 2007, 13:28
Umilitor C.F.R.!! La asta kiar ca nu ma asteptam. Pacat de investitie… UMILITOR!
Adi stelistul • 17 august 2007, 13:29
@ Lupu’Galben
CVUCS a plecat in mijlocul polemicii fara sa aduca nici un argument viabil.
Steaua n-a cunoscut episoade gen Skonto Riga(sa fie eliminata de o echipa din tari sub locul 30 in UEFA).
Tot ce vad e ca Steaua a realizat tot ce-a realizat doar cu ajutor din afara. Asa o fi, ca prea le stiti voi pe toate.
Dar FAPTELE, draguta, va cam contrazic.
tutu • 17 august 2007, 13:32
steaua ne-a facut de rusine facand egal cu o echipa de semiamatori.Rusine penibililor!!mai aveti tupeu stelistii sa mai dati si din cioc…