Îi mulţumesc pentru raspuns lui Tudor Giurgiu, dar rămîn la părerea că un manager nu se poate delimita sistematic de gesturile oamenilor săi şi ale companiei pe care o conduce! Cît despre excursul istoric, e într-adevăr patetic să crezi că ultimele redute neelectrificate ale României vor ajunge paşalîc turcesc printr-o antenă de satelit care transmite fotbal. Nu eleganţa şi deschiderea îi lipsesc lui Tudor Giurgiu, ci implicarea şi autoritatea. De ele este nevoie şi la o televiziune publică. Sau mai ales la o televiziune publică.
joi, 8 februarie 2007, 4:38
Îi mulţumesc pentru raspuns lui Tudor Giurgiu, dar rămîn la părerea că un manager nu se poate delimita sistematic de gesturile oamenilor săi şi ale companiei pe care o conduce! Cît despre excursul istoric, e într-adevăr patetic să crezi că ultimele redute neelectrificate ale României vor ajunge paşalîc turcesc printr-o antenă de satelit care transmite fotbal. Nu eleganţa şi deschiderea îi lipsesc lui Tudor Giurgiu, ci implicarea şi autoritatea. De ele este nevoie şi la o televiziune publică. Sau mai ales la o televiziune publică.
ionica • 8 februarie 2007, 16:44
Pai el insasi e unul dintre amatorii de la tvr daca a lasat sa se intample una ca asta …
himler • 8 februarie 2007, 16:50
Acest Tudor Giurgiu nu stie pe ce lume traieste,daca a ajuns director si nu stie ca fara autoritate si hotarare nu rezolvi nimic atunci…
Dar poate intrebarea ar fi cum a ajuns director?
Nu cumva este un din relatile baietilor destepti?
Cred ca ar trebui sa isi dea demisia iar cel care va veni dupa el sa ii demita pe cei vinovati pentru ca el si-a dovedit incompetenta.
JayJay • 8 februarie 2007, 16:50
Tolontane, faci ce stii tu mai bine… ii sapi pe altii cat poti!
Intr-o institutie mamut cum e TVRul, de ce mai exista o Directie Economica, daca directorul general ar trebui sa verifice toate actele pe care aceasta le face. De ce mai exista o directie de sport, daca achizitionarea programelor ar trebui sa cada iarasi in sarcina lui Giurgiu.
TVRul s-a imbunatatit considerabil de cand a venit Tudor Giurgiu. Nu e corect ca el sa fie sapat de interesele gastilor din TVR, care isi dau acum seama ca trebuie sa si puna osul la lucru pentru a obtine performanta.
digi tesu • 8 februarie 2007, 16:53
mai bine ar lasa pe altcineva in locul sau, mai competent, si s-ar reorienta spre producerea clipurilor muzicale, ca acolo se pricepe cel mai bine
digi tesu • 8 februarie 2007, 16:55
sa lase tvr-ul si sa faca „dupa blocuri 2” cu bug mafia
Un Gog • 8 februarie 2007, 16:59
Nu cunosc ce e in TVR dar se vede de la o posta ca angajatii acestei institutii sunt fii, fiice, nepoti, sotii, camarazi, subalterni, sefi; e limpede ca se saluta cu ‘sa traiti’, se trage presu’, se trage mita de coada, se toaca bani. Mecanismul TVR poate fi asemuit cu sala motoarelor scufundatului Titanic; cine vrea sa vada cum functioneaza (daca mai functioneaza) e invitat sa coboare in adincuri si sa-i faca o proba. Cred ca dl. Giurgiu nu a stiut de neefectuarea platii catre Telesport al acea scadenta, insa ulterior -cind sigur a aflat- nu a avut curajul sa identifice si sa sanctioneze vinovatul. Nici acum nu are. Ca manager general ar fi avut atat autoritatea cat si responsabilitatea sa o faca. Iar apoi sa repare, daca mai era ceva de reparat. Deh, interesele sunt mari, cam cum e Bucurestiul fata de Giurgiu cu tot cu podul catre Ruse.
parabola • 8 februarie 2007, 17:00
Tolontante, macar taci! ai primit raspunsul coerent al unui om care stie ce vrea. TVRul va lua masuri, Giurgiu va face curatenie.
Ce mai vrei? E o tradare tipica- ar trebui sa stii, la fel ai facut si tu la ProSport. De data asta, Tudor Giurgiu ii va sanctiona pe cei ca tine.
Victor Ciutacu • 8 februarie 2007, 17:09
@Catalin:
1. Cand o organizatie capitalista „o comite”, raspunde managementul; nu ala middle (oameni care pot sa-si piarda slujbele sau numai functiile), ci administratorii. Dl. Giurgiu e presedinte de CA si in aceasta calitate e raspunzator de gafele grandioase ale subordonatilor sai; sau de reaua lor vointa.
2. A te plange ca Telesport, fie si cautand motiv, a pus in aplicare prevederile unui contract (adica rezilierea pe motiv de neplata la scadenta) e o atitudine, sa ma scuze „microbistul” Tudor Giurgiu, de peluza, nu de manager. Contractele sunt facute/semnate ca sa se respecte, nu sa se incalce. Cand se incalca, daca exista clauze in acest sens, se reziliaza.
Atitudinea lui Todr Giurgiu in acest scandal e absolut penibila.
Victor Ciutacu • 8 februarie 2007, 17:10
LATER EDIT: in ultimul paragraf, a se citi, firesc, TUDOR, nu „Todr”
ionica • 8 februarie 2007, 17:17
Normal ca e penibil giurgiu asta … el vrea sa treaca din postura de incompetent in cea de victima…
antonescu • 8 februarie 2007, 17:25
ce a spus tudor giugiu asta ,este VRAJEALA NESPALATA! nu este deloc deschidere si eleganta ceea ce a spus combinatorul asta,tolontane!
sa ti fie rusine, giurgiule ,pt faptul ca incerci sa te delimitezi de niste fapte grave care au fost savarsite in sanul tvr ului condus de tine,si sa ne pisham pe sufletul tau pt ca incerci sa te delimitezi de aceste lucruri grave pe care numai un oligofren ca tine ar putea sa creada ca s au facut fara complicitatea ta!
Jiji • 8 februarie 2007, 17:26
Asa, Ciutacule, perie-l pe Tolo, poate iti mai arunca o halca… Te doare mintea ce ai inteles tu din rolul CA-ului la o institutie publica, ca ar trebui sa fie raspunzator pentru orice greseala a subordonatilor. Esti atat de hilar ca nu are rost sa iti raspund.
2. Giurgiu nu se plange, mai baiatule, ca Telesport a pus in aplicare clauzele unui contract. Giurgiu arata ca rezilierea oricarui contract comercial nu se poate produce brutal, ci trebuie parcursa o anumita procedura, care implica termene. Termenele acestea nu au fost respectate.
Oricum, nu ma astept ca tu sau Tolontan sa fi inteles mare lucru. Voua astea va plac cu Demisia, etc
Constantin Pistea • 8 februarie 2007, 17:32
Replica lui Tudor Giurgiu mi se pare cea a unui sef molatic, confortabil intr-un scaun capitonat cu bani publici, dar tinut in birou de subordonati obisnuiti sa spuna „saru-mana!” si „lasati, sefu’, ca avem noi grija!”… Il vad pe copilul Tudor trecand intr-o dimineata intunecata prin spatele unor blocuri populate de gunoaie si caini vagabonzi carora le lucesc ochii. Dupa ce iese la strada si da de oameni asemenea lui, da afara teama care aproape il paralizase langa latraturile cainilor si urla in gand: „diseara ii spun lui tata sa ii sune pe hingheri”.
Victor Ciutacu • 8 februarie 2007, 17:35
@Jiji, spre deosebire de tine, eu am parcurs in viata asta pamanteana macar vreo 10 CA-uri ale unor societati care au cifre de afaceri pe care am serioase dubii ca stii macar sa le citesti. Asa ca, atat cat pot fi eu de politicos la ora asta, scuteste-ma pe mine de lectii din Legea 31 (a societatilor comerciale, ca sa nu existe nici un dubiu). Cand o companie rateaza derularea unui contract profitabil pe care-l avea-n vigoare, actionarii (daca nu cumva sunt imbecili) convoaca AGA si demit CA-ul, cu presedinte cu tot. Din nefericire, actionarii se cheama popor si nu-l pot schimba pe dl. Giurgiu, ca nu intrunesc cvorumul. Iar votul cumulativ nu mai functioneaza de pe vremea caderii sub rafale a familiei Ceausescu.
corcodel • 8 februarie 2007, 17:36
pana la urma ceea ce s-a intamplat e normal…nu mi se pare normal ca intr-o economie de piata televiziunea publica sa fie principalul jucator(beneficiar)…si cred ca pana la urma tot cluburile vor avea de castigat…din aceasta lupata pentru drepturile de televizare…
Coco • 8 februarie 2007, 17:37
Don Ciutacu, esti penibil domle. Ai inteles total aiurea raspunsul lui Giurgiu. Acum fuga fuguta la Realitatea si spune-ne pe tonul tau molcom si nevinovat, cu epitete de peluza (doar de astea iti place sa folosesti), explica tu acolo care e de fapt realitatea pura. Vorba lui Jiji, cand e cu scandal, demisii sau rele ale concurentei, hopa apareti si voi.
Catalin Tolontan • 8 februarie 2007, 17:40
v-am spart cu articolul asta… Ce nu?
grasu 76 • 8 februarie 2007, 17:41
In mod normal nu ar trebui sa ma intereseze unde vad meciurile Stelei, in cazul meu, atata timp cat voi avea acces la ele ( si se pare ca o sa prind Kanal d de la inceputul emisiei).
Spuneam ca in mod normal. Asta daca nu eram obligat ca in factura de electricitate sa platesc si abonamentul la radioul si televiziunea publica. Pentru ca in acest caz, lucrurile se complica. Ca si contribuabil am dreptul sa fiu foarte interesat si foarte exigent in privinta modului in care este gestionat bugetul Tvr. Cum fotbalul aduce cea mai mare audienta, era firesc ca TVR sa faca totul, dar totul pt a transmite Liga1. Chiar in defavoarea unor emisiuni mai putin vizionate.
Ok, o sa ziceti ca Tvr este televiziune publica si trebuie sa urmeze o grila de programe stabilita prin lege. Numai ca exact asta nu a facut televiziune a publica. In loc sa gestioneze banii contribuabililor, conducera instituiei a acheltuit cu nemiluita. in loc sa aiba un numar cat mai strans de angajati, Tvr a angajat mii de oameni la studioul central si sute numai la cele teritoriale. Cati dintre astia chiar realizeaza emisiuni, cati contribuie cu adevarat la calitatea programelor, si mai ales cati sunt de decor..pile de politicieni care incaseaza salarii astronomice. Si apropo de ce spunea Tudor Giurgiu: a facut el un audit la Tvr, sa afle care este situatia? A facut restructurari si reimprospatari in cadrul personalului..etc etc? probabil ca nu!
TVR a devenit un consumator de bani, o masina care a tocat bani, la adapostul taxei , bugetului statului si incasarilor din publicitate. Era evident ca odata si odata se va sparge ulciorul. Asta daca e adevarat ca exista probleme financiare, asa cum sustinea chiar Tudor Giurgiu saptamana trecuta, pe cand nu era scoasa teoria cu existenta cartitelor.
In concluzie, ca platitor de taxa tv la stat, este dreptul cetateanului de a cere socoteala. ca patroni ai Tvr-ului avem tot dreptul sa cerem intotdeauna mai mult.
P.S. Rusinos moul in care TVR vrea sa atraga simpatia opiniei publice. Daca pana acum TVR era singurul post care nu difuza stiri cu Gigi Becali, unde acesta avea interzis, acum la stirile sportive este bagat in fata finantatorul Stelei ca avocat al Redactiei Sport.
Coco • 8 februarie 2007, 17:45
Ne cerem scuze in calitate de oameni de rand ca n-am fost in 10 Consilii de Administratie a vreunei firme. Poate am fost in CA-ul unei singure firme cu cifra de afaceri de 10 ori mai mare decat a firmelor de cartier in care ai fost si tu. Prost reply ai dat domnule Ciutacu. Ca jurnalist ne asteptam la mai multe de la tine. Acum scuza-ne ca te-am deranjat, vezi ca Felix a avut conferinta de presa. Relateaza pe maine obiectiv asa cum se obisnuieste pe la Jurnalul. Si da o fuga pe la Antena 3 si ia-te de mana cu Gadea si cu Cristoiu. Faceti o gasca de milioane 🙂
adrian • 8 februarie 2007, 17:46
Domnule Ciutacu. Daca era asa de bine la societatile acelea comerciale nu inteleg ce cautati in presa. Ori din presa ies mai multi bani si ar fi penibil, ori nu a-ti fost de prea mare succes si este altceva.
Jiji • 8 februarie 2007, 17:47
@Victor Ciutacu:
Ciutacule, tataie, nu ma enerva ca daca iti dau un extemporal din legea societatilor comerciale, cazi sub masa… Institutia PDG-ului comaseaza atributele de supraveghere si cele de ordonator principal de actiuni. Nu e ca in sistemul dualist englez (pe care probabil il cunosti tu din vagi amintiri), unde CA-ul reprezinta societatea in orice actiune, deci este responsabil pentru orice.
Aici, PDG-ul nu poate verifica toate derularile de contracte. De aceea, rolul de a demite ii revine lui, si nu eventualilor actionari. Este sistemul monist tipic german, aplicat si la TVR tocmai datorita imensitatii sale ca institutie.
Acum dupa ce ti-am explicat in cateva cuvinte cat de mic esti, te voi orienta si pe fagasul normalitatii. Ar fi culmea sa ii ceri PDGului sa isi dea demisia pentru o gafa comisa de Directorul Economic. PDGul nu trebuie sa fie solidar cu el, ci sa il sanctioneze, la fel cum actionariatul nu trebuie sa fie solidar cu CA-ul, ci sa il sanctioneze.
Mai plimba-te un pic prin CA-uri poate mai inveti ceva. Sau mai discuta cu Tolo despre cum sa tradezi trusturi intregi, sau sa ceri mereu sange…
adrian • 8 februarie 2007, 17:49
Apropo aceleasi fraze le-am auzit candva spuse de domnul Gusa si acesta a urmat apoi un anumit traseu care a culminat acum cu apropierea de domnul Vantu. Inteleg ca dvs sunteti acum, singurul ziarist DE LA JURNALUL NATIONAL agreat la televiziunea domnului Vantu. Sa fie cumva o legatura.
Jiji • 8 februarie 2007, 17:51
@Coco:
ai dreptate. Problema e ca si Tolontan, si Ciutacu, si ceilalti din gashtile lor sunt in stare sa iti dea lectii despre orice, la orice ora.
Si noi stam ca prostii pe blogurile lor… pai nu e vina noastra?
dani • 8 februarie 2007, 17:52
absolut jenante explicatiile lui Giurgiu, nu stiu de ce mi-l evoca pe Emil Boc; bravo Tolo, Ciutacu, Grasu, jos palaria – coerent, direct, acid. Problema e, in tara asta, cainii latra, caravana trece
Bianco • 8 februarie 2007, 17:53
chiar daca nu are are nici o legatura cu ce se discuta aici … Dragomir eshti o mizerie … impreuna cu incapabilul de Georgescu … si cu totzi sclavii din jandarmerie
Nimic nu ne poate opri
Dinamo … Dinamo … sentimente aparte
dani • 8 februarie 2007, 17:54
cam au dreptate sa te traga de urechi unii pe-aici, ciutacule (chiar daca au mici probleme cu limba romana); faza cu CA-urile e cam de prost gust
Cătălin Tolontan • 8 februarie 2007, 17:55
JayJay: nu ma refer, evident, la orice ordin de plata, ci la contractele importante
dani: nu cred ca sint explicatii jenante date de seful tvr, chiar dc cu unele nu sint de acord
ionica • 8 februarie 2007, 17:57
Oho jiji vad ca le ai cu explicatiile nu gluma… atunci explica-mi si mie dar mai pe scurt te rog cum scapa nevinovat , cu bazma curata ba chiar cum iese giurgiu victima din toata povestea asta… din moment ce omul a fost anuntat din timp ca tvr pierde drepturile daca suma nu se achita banuiesc ca chiar si in calitate de diretor lua naibii banii si ii platea personal lui nicolau … eu ca abonat tvr vreau sa vad liga 1 platesc pt chestia asta … nu trebuie sa plateasca si directoru` pt incompetenta staff-ului sau ?
Coco • 8 februarie 2007, 17:59
Pai Domnu Ciutacu in afara de tradare nu prea stie altceva. Dupa ce a fost consilierul ministrului PSD Ovidiu Musetescu, a trecut de partea PC, pupand in dos tot ce se numeste Voiculescu&co. Acum apare constant la Realitatea, desi e angajatul lui Voiculescu. Asta se numeste dezinformarea opiniei pubice. O aberatie care doar in Romania e posibila. La fiecare aparitie a lui pe Realitatea, cere demisii si o tine pe aceeasi expresie deja expirata „fisa postului”.
grekul • 8 februarie 2007, 18:04
pestele se impute de la cap…
Schnauzer • 8 februarie 2007, 18:07
Bah daca aveam si eu 10% din spaga data zau daca ma suparam:)
JayJay • 8 februarie 2007, 18:10
@Tolontan: pai asta e toata chestia, ca un contract important e rupt in zeci si mii de ordine de plata. AI VREA CA GIURGIU SA LE VERIFICE PE TOATE? Daca ar fi sa verifice toate ordinele de plata pentru toate contractele importante, i-ar lua ani intregi. Daca o luam asa, de ce nu sa verifice si ordinele de plata pentru Mari Romani, Surprize- Surprize, Stele de 5 Stele, meciurile nationalei si orice alt contract mare. Mi se pare efectiv hilar ceea ce zici, imi pare rau…
Te pricepi poate la a fi destructiv, dar aici nu mi se pare ca e cazul.
JiJi • 8 februarie 2007, 18:13
@Ionica:
eu iti dau partial dreptate. Dar Giurgiu e singurul cinstit de acolo, si e singurul care chiar incearca sa reformeze TVRul. Sa raspunda cei vinovati, sa zboare directorul de la Sport si cel de la Economic. Dar ar fi culmea sa dam intr-unul care nu are nici o culpa. Din momentul in care a aflat ce au facut escrocii, Giurgiu s-a dat de ceasul mortii sa rezolve problema: contra-oferta, vizite, iesire in presa, actiune in justitie.CE MAI VREI?
Schnauzer • 8 februarie 2007, 18:15
Auziti ce va zice dogan:
„Sictir bre!” :)))
Schnauzer • 8 februarie 2007, 18:17
@Jiji,
Bagi mana in foc ca ala e cinstit?
Fii serios, mai exista „cinste” in Romania „europeana”?
peter • 8 februarie 2007, 18:20
dom le,basescu e de vina si pt asta dom le
daca era geoana si ponta nu iesea treaba asta
parol!
Schnauzer • 8 februarie 2007, 18:22
@Peter,
Aprob pozitiv:))
Ahahahahahaha
Ete na! Ce atata scandal pt cateva sute de mii de euro spaga?
Au comis-o si ei ca baietii.
Daca mai era bunicutza la putere nu mai comentati voi:)
ionica • 8 februarie 2007, 18:23
jiji nu te supara pe mine daca eu cred ca omul pe care-l lauzi nu-i cinstit si a stiut tot despre combinatie ok?Dar bine exista si sansa ca el sa nu fi stiut numai ca in cazul asta se dovedeste faptul ca nu prea are treaba cu pozitia de conducere pe care o ocupa deci e INCOMPETENT … Cum sa nu stie tot ce misca la el in „pravalie”
ionica • 8 februarie 2007, 18:24
@Schnauzer asta cu ce zice dogan e belea :))
Schnauzer • 8 februarie 2007, 18:26
@Ionica,
Nu e mah incompetent.Omul e ocupat cu animatoarele de la surprize surprize:)
peter • 8 februarie 2007, 18:26
de acum au sa transmita meciul dintre parlamentarii romani si cei unguri,de exemplu,
iata l pe ponta pe partea dreapta a terenului,cursa nebuna un dribling…doua …trei…suuuuuuutttttttt……..
si iata o drama dragi telespectatatori…i a sarit piciorul de la loc varfului nostru de lance…
Schnauzer • 8 februarie 2007, 18:29
@Peter,
Poate ajungem sa ascultam comentariul in turca:))
yoyo • 8 februarie 2007, 18:32
Mama, ce mai tineti toti cu unul si cu altul de parca ati manca de pe masa lor!… E normal ca fiecare sa aiba opinia lui, sa acuze sau sa se disculpe, sa se implice sau sa observe. Dar unii dintre blog-eri parca prea sunt patimasi cand scriu ceea ce scriu. E clar ca fac parte dintr-o tabara sau alta.
peter • 8 februarie 2007, 18:32
@Schnauzer
hahahhahaaaaaa
asta chiar ca ar fi tare…
pasalac,ce dreaq….
Schnauzer • 8 februarie 2007, 18:36
@yoyo,
Io-s in opozitie cu toti
yoyo • 8 februarie 2007, 18:38
Da, frate, am vazut. Esti cel mai tare de-aici, pe bune! Ma bag cu tine in opozitie. :))
Schnauzer • 8 februarie 2007, 18:40
@yoyo,
nu, pt ca ne acuza astia de asociere pt comiterea de fapte…..:))
Mircea & Iulia Scarlatescu » Blog Archive » TVR – Kanal D 0 – 1, repriza a 2-a! • 8 februarie 2007, 18:41
[…] De pe tolo.ro, Catalin Tolontan prezinta punctul de vedere al boss-ului TVR Tudor Giurgiu si da si o replica. […]
yoyo • 8 februarie 2007, 18:43
Bun. Facem opozitii separate. :))
Schnauzer • 8 februarie 2007, 18:46
@yoyo,
Asa da.Dar cine da spaga?:))