Daca sinteti fani ai lui Gigi Becali sau daca, dimpotriva, il gasiti nociv, daca il veti vota sau daca nu, va recomand articolul lui Traian Ungureanu, din Cotidianul de azi.
vineri, 15 decembrie 2006, 9:29
Daca sinteti fani ai lui Gigi Becali sau daca, dimpotriva, il gasiti nociv, daca il veti vota sau daca nu, va recomand articolul lui Traian Ungureanu, din Cotidianul de azi.
Este, inainte de orice, scris cu o stare de tremur venind dinspre literatura autentica si mergind spre furia care i-a facut pe timisoreni sa iasa in strada acum exact 17 ani.
Nu sint, in totalitate, de acord cu Traian Ungureanu. Dar marturisesc, cu invidie cordiala, ca e genul de articol care te poate impinge sa te lasi de jurnalism, pentru ca recunosti ca nu vei ajunge niciodata la incordarea totala a verbului.
De ce nu sint integral de acord cu TRU? Pentru ca nu cred ca „alunecam in bezna”. Si nu simt ca seful Stelei si al PNG va triumfa in urma „mersului rotit al democratiei prin manejul lui Becali”. Dimpotriva.
Sint convins acum, cind Becali urca in sondaje, ca iesirea lui Cornel Nistorescu si cea a lui Traian Ungureanu marcheaza trecerea unui hotar, in sensul in care Noica asocia „hotar” cu „hotarire”. Gestul acestor doi scriitori curajosi arata ca Romania a decis ceva in legatura cu Becali. Ca limita a fost atinsa si ca ea se va intoarce, ca un lasou din filmele „cu cowboy” ale copilariei, impotriva politicianului de mahala.
Ca jurnalist sportiv care il observ pe personaj de aproape 10 ani, in domeniul unde si-a cistigat notorietatea si simpatia, simt ca el a intrat pe o panta descendenta, care nu se va vedea imediat in cifrele popularitatii, dar va sfirsi prin a-l pune la locul sau.
Daca mi se va atenua sentimentul de inferioritate colegiala in fata lui Traian Ungureanu, voi incerca sa scriu ce cred ca se va intimpla in continuare cu personajul public Gigi Becali.
babanu • 16 decembrie 2006, 9:08
Daca cineva are impresia ca pe motivul „romania tine cu steaua cand joaca in strainatate” toata romania e idioata incat sa voteze prostia…eu cred ca va inselati. Faceti mare caz pentru nimic. Mai mult ca sigur ca peste 80% dintre romani sunt cu mult mai inteligenti decat credeti voi (tolontan cu t mic si acesti ziaristi care au puterea sa jigneasca numai pentru ca sunt ziaristi). Daca nu va dati seama de asa ceva, sunteti printre cei 20% dintre romanii care nu sunt atat de inteligenti. Subiectul GB ar trebui luat si pus numai in reviste de divertisment porcos. Daca ati avea minima inteligenta sa nu mai bagati in seama prostia si sa bagati politicul in sport, atunci ati fi jurnalisti sportivi. Cat despre tolontan (cu t mic), din 5 articole d-ale dansului, 6 sunt in afara sportului. Din 6 articole din gazeta sporturilor, 7 articole sunt cu femei dezbracate. Asta e succesul acestui ziar, femeile dezbracate, nu articolele de sport din el cum ar fi normal. Daca romanii se uita la femei dezbracate, nu inseamna ca ei gandesc ca o sa le si aiba vreodata. Asa si cu GB. Romanii se uita la GB, se amuza si atat. Nu trebuie sa veniti voi cu argumente ca acel om e paranoic sau tampit sau mai stiu eu cum. Se vede de la o posta acest lucru dar nu mai jigniti voi ca va mai repet: sunteti jurnalisti si va vreti inteligenti. Dovediti ca sunteti inteligenti si spuneti cuvantul „paranoic” intr-o fraza de cuvinte din care numai cei cu adevarat mai inteligenti decat majoritatea sa spuna: in aceasta fraza, l-au facut paranoic pe cutare. PS: mai vorbiti si voi despre sport in ziarul dumneavoastra ca ati stricat brendul de tot.
peter • 16 decembrie 2006, 9:08
Sunt de acord ca Gigi nu e solutia buna pt politica romaneasca,
dar
ESTE DE O SUTA DE ORI MAI BUN GIGI DECAT GUNOIUL SECURIST CARE A FURAT BANII ROMANILOR,FELIX,VOICULESCU!
VOICULESCU AR TREBUI DUS LA STREANG INSA EL CU TUPEUL LUI ORDINAR PERSIFLEAZA PE TOATA LUMEA!
ASADAR CANCERUL E FELIX
GIGI E O GLUMA BUNA!
old-papa • 16 decembrie 2006, 9:09
DOMNULE TOLONTAN AM SI EU 2 NELAMURIRI;
1 CARE SUNT CRITERIILE DUPA CARE TRU A STABILIT CA C.NISTORESCU
ESTE CEL MAI MARE ZIARIST?
2 CAND NE DA DOMNUL TRU LISTA CU CEI CARE POT PRIMI DREPT LA REPLICA?
mario-buc • 16 decembrie 2006, 9:13
nu te supara pe mine ca ma dau cu parerea, sa fiu sincer pe tine nu pot sa te sufar insa sunt de acord ca TRU abereaza trebuie sa ne dam seama ca gigi are succes datorita intelectualilor care siau batut joc de noi ” pleava ” cum chiar el ne numeste parerea mea este ca cei care ” gindesc ” ne considera pe noi ceilalti materie prima au nevoie de noi numai cand vin alegerile , de ce nu spune nimeni ca la sate cei care vor sa fie alesi cumpara voturile cu miei – purcei si gaini? deci sa fim seiosi nu numai gigi face asa ci toti
PATRIOT • 16 decembrie 2006, 9:14
Dracilor va arde Becali si biserica , sa stii tu dracule de Tolontan ateule, dusmanul Bisericii ca GEORGE BECALI E UN DAR DE LA DUMNEZEU pentru noi cei neputinciosi in fata dracilor ca tine si Voiculescu la comanda caruia scrii dracule. O sa va arda pe toti cu sabia adevarului si cu lupta pentru credinta noastra stramosesca ortodoxa DRACULE DE TOLONTAN!!!
gabriolet • 16 decembrie 2006, 9:23
cataline alunecam serios in bezda. traim vremuri tulburi. si la dezbaterea de joi seara de pe tvr1, procesul comunistilor, care nu avea nici o legatura cu becali, au fost f multe mesaje de la telespectatori care vorbeau de becali si ca el da si altii nu, si ca ei mor de foame. majoritatea romanilor sau invatat sa intinda mana, sa ceara pomana, sa se milogeasca, si se simt extrem de bine daca primesc fara munca, si vad in becali un mare salvator pt ca el da, si face forfota si publicitate f mare pe seama darniciei lui. cred ca suntem pe un drum gresit si singura vina e a poporului, a majoritatii. mare pacat
alex_stelistu • 16 decembrie 2006, 9:26
Bogdan RD nu ai inteles nimic,probabil ca nici mama ta nu a inteles nimic cand te-a facut !!
nistorescu?!? • 16 decembrie 2006, 9:39
Si totusi, cine e Nistorescu asta de i se da asa multa importanta?
Clark Kent • 16 decembrie 2006, 9:50
PNG-u kam asta e : :Cine intra aici, sa lase afara toate speratele !” k de altfel si Romania, in concluzie fereasca Sfantu sa ajunga gigi presedinte 😉
calin • 16 decembrie 2006, 9:50
domnule tolontan daca dvs. considerati niste formule ca „se usura in direct pe noi” reprezinta puterea verbului atunci nu stiu ce viziune aveti dvs. despre verb
dreptul la libera alegere apartine fiecaruia din noi, iar presa incearca sal influenteze prin metode nu tocmai democratice, din cauza ca „nationalistul” antimaghiar funar a pierdut clujul in dauna „europeanului” dimbovitean boc am ajuns ca magiarii sa ceara direct autonomie politica, iar oficiali de la budapesta sa seamestece fara a fi sanctionati in treburile interne ale tarii.
nu ma deranjeaza ca nu va place becali, ca e demagog, dar de ce nu se bucura de acest „tratament” si geona, si nastase, si iliescu, si tariceanu – acestia nu fac demagogie, macar becali o face pe banii lui, pe cind pleiada de „salvatori ai petriei” baga mina adinc in buzunarul statului.
Daniel Rus • 16 decembrie 2006, 9:57
Danielle Says:
December 15th, 2006 at 10:01 pm
Catalin Tolontan
Eu zic ca te “rasfeti” umpic.Fac pariu pe ce vrei tu ca intr-o zi in care scrieti si tu si TRU in Gazeta, 70% dintre noi deschid articolul tau.Abia apoi pe al lui TRU.
Domnule Tolontan chiar e asa cum zice Danielle….sunteti singurul ziarist de la care am salvat articole in ” My Documents” 🙂 doar pentru ca le-am considerat a fi ceva la care pot subscrie… si atata timp cat in articolele d-voastra va ramane acel substrat de bun simt, respect, obiectivism si moralitate voi continua sa ma trezesc la 5-6 dimineta sa imi iau laptopul in brate si sa citesc GSP inainte de a incepe munca…as vrea doar ca majoritatea celor care scriu sa o faca in felul d-voastra si atunci probabil nu imi va fi deajuns 30 minute sa citesc presa…felicitari
laur • 16 decembrie 2006, 9:58
Criogenia, salveaza Romania.
Datorita faptului ca acum suporterii stelisti hiberneaza la -13 grade, iar la primavara vor fi -17, sa se importe tehnologia necesara pentru salvarea atator suflete steliste….ca dupa cum posteaza unii, sunt deja afectati.
Alex1986 • 16 decembrie 2006, 10:04
[IMG]http://i125.photobucket.com/albums/p50/Alex1986Sevilla/Alex1986superiori.jpg[/IMG]
Fortza Gigi!
Alex1986 • 16 decembrie 2006, 10:10
http://i125.photobucket.com/albums/p50/Alex1986Sevilla/Alex1986superiori.jpg
Vad ca nu merge cu img… lasati-l voi pe Gigi ca mai rau decat Vadim nu poate sa fie! De ce nu exista o asemenea mobilizare si impotriva lui Vadim? Manelele sunt mai daunatoare decat Gigi! Scrieti articole si impotriva lor…
M-am razgandit. Scrieti fratilor cat vreti despre Gigi… vorba americanului: nu exista publicitate negativa, exista doar publicitate! Voi il faceti mare pe Gigi, care ar trebui sa va multumeasca. Bravo!
x-ulescu • 16 decembrie 2006, 10:14
Doamne, cate oi proaste… Incredibil. Voi va meritati soarta, ma. Astia care ii luati apararea ciobanului care inseala statul si are legaturi cu lumea interlopa, se vede dupa cum scrieti cat de analfabeti sunteti.
PT TOLONTAN • 16 decembrie 2006, 10:20
de ce e TRU asa mare jurnalist?
Daniel Rus • 16 decembrie 2006, 10:24
De ce mi-ati sters comentariul anterior ?????????
Danielle Says:
December 15th, 2006 at 10:01 pm
Catalin Tolontan
Eu zic ca te “rasfeti” umpic.Fac pariu pe ce vrei tu ca intr-o zi in care scrieti si tu si TRU in Gazeta, 70% dintre noi deschid articolul tau.Abia apoi pe al lui TRU.
Domnule Tolontan chiar e asa cum zice Danielle….sunteti singurul ziarist de la care am salvat articole in ” My Documents” 🙂 doar pentru ca le-am considerat a fi ceva la care pot subscrie… si atata timp cat in articolele d-voastra va ramane acel substrat de bun simt, respect, obiectivism si moralitate voi continua sa ma trezesc la 5-6 dimineta sa imi iau laptopul in brate si sa citesc GSP inainte de a incepe munca…as vrea doar ca majoritatea celor care scriu sa o faca in felul d-voastra si atunci probabil nu imi va fi deajuns 30 minute sa citesc presa…felicitari
maistor kokir • 16 decembrie 2006, 10:30
laure…. iarna la -13,si incasari de 10 mil euro 😉 … fi corect pana la capat
dakota • 16 decembrie 2006, 10:40
d-le tolontan,
este clar ca tineti la cei din breasla ziaristilor.
eu de la d-l ungureanu aveam pretentii mult mai mari.dar….m-am inselat.daca dorea sa-l ajute pe nistorescu putea sa o faca luindu-i paharul de la gura si dindu-i sfaturi despre familie si despre cluburile de gay din londra.
d-l ungureanu este suparat ca „un muritor de rind”s-a luat de el la tv,reprosindu-i modul cum s-a prezentat in fata telespectatorilor si culmea becalli avea dreptate atunci.de ce-l apara ungureanu pe nistorescu?nistorescu a gresit grav atunci cind a jignit un om adresindu-i cuvinte care nu prea au ce cauta in vocabularul unui ziarist care se respecta.,si se pare ca nistorescu nu se respecta pe el insusi ,dar pe ceilalti.daca aveti tupeul sa aparati iesirile lui ungureanu si mai ales ale lui nistorescu atunci unde mai ester deontologia profesionala a ziaristului?si daca aceasta se pierde inseamna ca s-a pierdut si…ziaristul.
sa fie clar ,nu sunt de acord ci iesirile lui becalli,chiar le condamn,dar nu voi fi niciodata de acord ca presa sa atace miseleste.
becalli greseste ca …vorbeste.unele fapte ale sale sunt demne de lauda,(si apropo nistorescule,dute sa vezi „cocioabele”facute pentru oameni de becalli,iar tu cu banii tai care put,nu ai fost in stare sa faci „un perete”in viata),dar iesirile verbale sunt demne de criticat.
daca d-l ungureanu va citi ce am scris va intelege,iar d-l nistorescu nu va putea intelege niciodata.natura nu poate creea intotdeauna numai bine,ci numai Dumnezeu,iar nistorescu nu crede….
dakota
liviu • 16 decembrie 2006, 10:48
Da’ pe Tariceanu cine-l pune la locul lui? Basescu, corect. Da’ pe Basescu cine? Si tot asa…. Sa mai vedem si unu ca Gigi….
Tulalan • 16 decembrie 2006, 10:49
traian ungureanu e printre putini jurnalisti care au curajul sas se opuna gibonului megaloman si agesiv de becali.
EMY&VALY • 16 decembrie 2006, 10:58
Ma voi astia care sunteti de acord cu TRU,cu Nistorescu,Tolontan voi sunteti cei mai prosti ascultati la cuvantu’ acestor jurnalisti corupti,si in legatura cu articolul domnului TRU daca becali nu avea dreptu la replica tie cine ti-a dat dreptu sa scrii acum despre el,sau ai primit inca un ordin,unde sunteti cei mai corupti,scrie ma de Iliescu si mafia care a dus tara asta in paragina p;ala nu-l vedeti.
Va e frica,pai sa va vie ca v-ati invatat sa furati,omu sarac nu are de unde si prin becali vede si el o portita de a traii mai bine,ce a facut statu pt oamenii saraci am vazut la stiri ca becalii ii ajuta ceilalti au facut?
Asa ca cine v-au dat ordine….
Si cine au fost de acord cu voi ori sunt Rapidisti ori Dinamovisti si cei care fura,care cum a spus un domn mai sus au 2-3 facultati si va credeti telectualii tarii si v-au invatat la scoala cum sa furati….pai eu am incredere in becali ca acest obicei v-a disparea,pt cel mai potrivit om sa conduca tara ar fi Becali sau Vadim unu din acestia vor avea parte de votu’ meu…….
laureatul • 16 decembrie 2006, 11:01
Laur esti un cretin! Criogenia incepe sub 77 K (Kelvin, boule!)
marc • 16 decembrie 2006, 11:09
Din pacate sint multi „fomisti” printre ziaristi si nu numai printre ei.Becali v-a urca in sondaje,spre disperarea oamenilor cu bun simt
ysso • 16 decembrie 2006, 11:14
Draga domnule Tolo atunci mai bine uita-te in curtea ta si prezinta art despre sport si lasa-l tu pe Becali, ca acest om are mai multi simpatizanti decat are tot ziarul dvs, si acest asa zis scandal cu Nistorescu ii vine ca o manusa acum la sf de an pt ca va demonstra inca o data ce a facut pt acest neam.Aceasta diversiune creata de dl Nistorescu nu este altceva decat un plan pus la cale de dl presedinte Traian Basescu pt a-l indeparta pe acesta din lupta pt prezidentiale….asa ca mai scutiti-ne domnule Tolo cu discursurile dvs poetice si fara nicio noima la adresa lui Becali…..poate o sa-mi lasa-ti si mie un rasp ca am ceva timp de cand tot va scriu si nu-mi raspunde nimeni…..
natzionalistul • 16 decembrie 2006, 11:16
Tolontaaaneeee! lasa0ne bah baiatule! totdeauna tu esti gigi contra!
natzionalistul • 16 decembrie 2006, 11:17
lasa-ne bah baiatule
natzionalistul • 16 decembrie 2006, 11:17
LASA – NE BAH BAIATULE !!!!
natzionalistul • 16 decembrie 2006, 11:27
.
.
.
.
.
TOLONTANEE LASA-NE ! APUCA-TE DE ALTCEVA!
.
.
.
.
.
.
.
tony • 16 decembrie 2006, 11:29
nistorescu si a construit argumentatia contra-becali bine,insa modul in care a combinat adevarul cu diversiuni comuniste(„a facut cotete”) il descalifica atat ca om cat si ca om de presa!
daca am avea 100 de oameni ca becali am fi mult mai departe decat acum,cand avem 100 de „nistorescu”
NISTORESCU=SPION STRAIN ,O SA SI I A PENSIA DE LA RUSIA,USA,UNGARIA,ISRAEL….ASEMENEA MAJORITATIII „OAMENILOR POLITICI” ROMANI CARE SUNT TRADATORI!
natzionalistul • 16 decembrie 2006, 11:30
.
.
.
.
.
.
ia-te cu gainusha de mana si plecati in Canada! emigrati! tot ce face Gigi va irita! Spune mah adevaru! ai interes (financiar) sa il denigrezi!
.
.
.
.
.
.
natzionalistul • 16 decembrie 2006, 11:32
.
.
.
.
.
.
.
afara cu jigodiile din tara! fara jigodii! fara unguri ! fara tigani! TRICOLORUL sus!
.
.
.
.
.
.
tony • 16 decembrie 2006, 11:33
.
.
.
.
GIGI ARE PESTE 20% CU TREND ASCENDENT!
.
.
.
.
.
.
.
natzionalistul • 16 decembrie 2006, 11:33
.
.
.
mai bine ai aprinde o lumanare pt martirii patriei ns sfinte!
.
.
.
.
tony • 16 decembrie 2006, 11:37
AM AJUNS CA ATUNCI CAND VEDEM UN PATRIOT SA CREDEM CA I NEBUN…………….
MIZERIA IN CARE SE SCALDA VIATZA POLITICA ROMANEASCA NUMAI UN OM CA BECALI AR PUTEA O „CURATA”…..
…SI AICI MA REFER LA TRADATORII DE NEAM SI DE TARA CARE SUNT 90%
natzionalistul • 16 decembrie 2006, 11:38
.
.
.
.
Tolontanee mai bine ai vb de uluitoarea sfidare a Romaniei a ungurilor din
Ardeal.Vor autonomie…bah baiatule! nu mai suportam!
.
.
.
.
.
.
natzionalistul • 16 decembrie 2006, 11:38
.
.
.
.
.
.
.
sa faca cineva ceva! sa il dam afara din tara! natie spuercata!
.
.
.
.
.
.
natzionalistul • 16 decembrie 2006, 11:40
.
.
.
.
cati din cititorii tai Tolontane n-au mai ascultat de mult imnul patriei?
ia zi! tu il asculti? il sti? te rogi seara? iti iubesti nevasta?
nuuu tu te gandesti sa iti schimbi masina… jigodio!
.
.
.
./
.
orion • 16 decembrie 2006, 11:54
„Dl Cornel Nistorescu, cel mai mare jurnalist al Romaniei”,asta este de tot rasul,si daca articolul in mare parte este adevarat aceasta fraza nu este decat a unui subaltern care doreste sa-i faca pantofii sefului,a unui pupincurist!
Becali nu va ajunge niciodata presedinte si asta sunt convins ca stie si el,iar Traian Ungureanu nu este decat un ziarist care a vrut sa se remarce si el pe spinarea lui Becali.
kakao • 16 decembrie 2006, 11:57
pe becali nu o sa il impiedice sa urce in sondaje decit un dosar penal fabricat de basescu la presiunea jurnalistilor!
flo • 16 decembrie 2006, 12:12
cam tras de par comentariul acestui jurnalist despre care nici nu am auzit.poate ca a cautat cuvinte prea mari fata de ce poate duce mintea lui pornita anti-becali si a uitat chestii de baza:asta e democratia,si becali si nistorescu aveau voie sa zica orice pana la a aduce atingere personalitatii,acolo intervin instantele!daca cineva e TOTAL impotriva lui voda maybach nu trebuie sa lupte sa isi faca partid din asta.mi-ar fi rusine sa ma numesc urnalist cand imi trec astfel de ineptii prin minte!
armanovici • 16 decembrie 2006, 12:13
Pe alocuri sunt de acord cu TRU in privinta lui Gigi…E grotesc, e fatzarnic, slobod la gura, demagog si „avid de rating”. Am inteles ca Gigi a atacat un coleg de breasla si domnia sa a avut un impuls pornit de la constiinta multilateral dezovltata, dar de unde nevoia de a il pupa in cavitatea dorsala pe Cornel Nistorescu, un personaj mai mult decat dubios, o reminiscenta a vechiului regim…”cel mai mare jurnalist al Romaniei ? Cornel Nistorescu”
M-ai dezamagit profund domnule TRU…PROFUND!
Basty • 16 decembrie 2006, 12:20
Chiar daca il simpatizez pe becali, si sunt stelist, nu il votez. Si nu cred ca va avea in sondaje mai mult de 8-10%. Cine il va vota ? Prostimea…dar acest 10% ar putea fi foarte bine micsorat daca
„intelectualimea” ar merge la vot, sa’l voteze pe Iliescu.
Tine’te de sport, tovarase Tolontan, si lasa politica pe mana lu’ Vanghelie !
Marius Nicolescu • 16 decembrie 2006, 12:21
Eu cred ca unicul mod in care vom scapa de amenintarea Becali e sa nu il mai bagam in seama, dar e greu sa nu mai facem asta – pentru ca Becali e peste tot… Presa ar trebui sa inceteze sa mai scrie editoriale despre el, PRO TV ar trebui sa nu-l mai idolatrizeze, si OTV-ul, eeh, OTV-ul oricum nu se schimba.
gaby • 16 decembrie 2006, 12:29
sunt un stelist infocat, dar sunt impotriva „fenomenului Becali”. Omoul asta tre pus la punct. Ceea ce a facut TU trebuia sa o faca si altii mai repede si nu trebuie sa se opreasca aici. Jiji creste in sondaje si asta trebuie sa-i puna pe ganduri, nu pe politicieni, ci si pe intelectualii care mai sunt in tara asta. Felicitari pt TU.
tony • 16 decembrie 2006, 12:32
BECALI VA FI PRESEDINTELE ROMANIEI!
tony • 16 decembrie 2006, 12:33
BECALI ARE PESTE 20% CU TREND ASCENDENT!!!!!!!!!
corneliu popa • 16 decembrie 2006, 12:34
Mi-am propus sa tac si sa nu mai intru pe net. Dar nu ma pot abtine cand vad ca doi intelectuali rasati s-au aliat in fata unei „hahalere” ca Becali. Cum tinerii n-au de unde sa stie, si de aceasta data, a functionat „unitatea de breasla”. Acum vre o 20 de ani colegi la „Viata studenteasca” pana cand „tru” a emigrat, a fost deranjat ca Becali i-a spus in replica ca era deschis la camasa intr-o emisiune TV. La fel si dl Nistorescu, care nu ma intreseaza daca a fost sau nu „informator”, vrea sa se erijeje in aparatorul natiunii. Dar cine i-a cerut-o? Eu, cetatean, ma uit la televizor. Imi place ce vad, ma uit. CNA-ul sa-i faca d-lui Nistorescu emisiunile pe care le cere!! Nu-mi place, i-au telecomanda si comut pe alt post!! Nu sunt un adept sau fan al lui Becali, dar cand vad ca doi intelectuali de marca a Romaniei au primit „comanda” politica sa-l „execute’ pe un oarecare Becali pentru simplu fapt ca este un mocofan si ca a crescut in sondaje!! N-au gresit oamenii de la putere cand dupa inundatii n-au facut nimic pentru sinistrati?? N-au gresit cei de la putere cand omul de rand are nevoie de un sprijin si ei mor cu legea in mana si n-au parte decat de biruri!! In 16 ani ce LEGE s-a dat in favoarea omului de rand? Pentru a castiga capital politic Becali i-a folosit pe politicienii si intelectualii „fomisti” care au inceput sa faca compromisuri ca sa ajunga la cascavalul lui Becali!! Cand un club de marca al Romaniei a fost demilitarizat si s-a trecut la privatizare, sau cum s-a numit, cine din romanii de elita cu bani s-au „ingramadit” sa preia Clubul Steaua?? D-l Pavel, omul din umbra a d-lui Becali, n-a fost coleg de redactie cu d-l Ungureanu si Nistorescu prin anii ’80? Si acum s-au asezat si vor sa-l martirize pe acest oier, care datorita comunistilor, si nu numai, a fost lipsit de educatie si de valorile culturale a acestui popor si acum se eijejeaza in haiducul din Pipera!!! Deci nu-l mai mediatizati atata, lasati oamenii sa se duca la vot, este un exercitiul al democratiei, nu? Sau poate numai pe Tamisa se procedeaza asa. Deci in concluzie ce avem? Trei fosti colegi la „Viata stuenteasca” (si ca ei mai sunt foarte multi directori de ziare sau formatori de opinie care sunt crescuti tot in aceasta redactie, deci acelasi „calapod”) Traian Ungureanu si Cornel Nistorescu, pe de o parte, si dl Pavel care este „eminenta cenusie” a d-lui Becali. Noi suntem la mijloc si asistam cum oamenii destepti si cu multa cultura trebuie sa-l „mazileasca”, pentru niste amarate de voturi si pentru motivul ca un „neica nimeni”, un oier, un „tantar”, reuseste sa faca „boborul” sa nu se duca dupa salamul cumparat de dl Nistorescu si sa alerge dupa masinile de lux a lui Becali. De la intelectuali, oamenii simplii, necajiti, n-au ce lua. Carte nu prea au, dar in schimb au griji si nevoi. Statul sau politicienii nu le rezolva, dar haiducul din Piperea, atunci cand sunt televiziuni prin preajma sau este rost de castigat cateva voturi, baga mana in jeb si rezolva, pragmatic, problema. Si atunci cine este de vina? Ar trebui ca dl Becali sa se duca sa-si rezolve problemele politice, acolo pe „esicher” si sa lase Clubul de Fotbal Steaua in pace!!! Sa se faca o societate pe actiuni, cu doi, trei investitori chiar cu contributia a milione de suporteri si cu un manager capabil sa scoata Steaua din mocirla in care a bagat-o!! Una este SPORTUL, alta POLITICA!! De politica imi este lehamite!!! Dar sportul este ca un drog pentru marea majoritate dintre noi!! Si noi ne vrem drogul inapoi si actele caritabile pe care vrea sa le faca dl Becali pentru castigarea de capital politic sa le faca in alta parte nu pe taramul sportului, a carui simbol este ALBUL si nu GRI!! Intelectuali din toate tarile, lasati-l pe Becali in pace, nu trebuie sa miscati un deget, va pieri pe limba lui, nu-l martirizati!!! Cu fortele unite luptati impotriva politicienilor corupti si a nedreptatile care sunt in acesta tara!! Becali va ramane in istorie pentru unii un clovn, pentru altii un haiduc si pentru foarte multi amarati un sprijin!! Dar asa este viata!! Nu se intampla numai lucruri pe care le dorim, ci cele care trebuie sa se intample!! Mama ei de fatalitate!!
bogdan • 16 decembrie 2006, 12:40
gigi becali face ceva pt. tara asta!!!voi ce ati facut?????tru e cel mai prost ziarist
Eugene O’Neil • 16 decembrie 2006, 12:40
In ultimul timp ziaristii si-au gasit o preocupare pe care o vor infasurata in destoinicie, destoinicia romanului liber de limite. Liiceanu are si el Hotar-Hotarare in cartea Despre Limite….Apoi, sa revenim, criteriul dupa care se ghideaza ziaristii nostri este felul in care nu stie sa vorbeasca Becali. Nimeni nu analizeaza fapte.Nimeni nu judeca magia lui Gigi, in care a scos un iepure labartat, deformat, dintr-un joben ponosit de Mitica, Sandu, Giovani etc. Nimeni nu vede prosperitatea lui ca pe un mijloc de ajutor pt ceilalti. Nici eu, dar intr-o statistica a omeniei el conduce detasat. Ca va ajunge presedinte??? Nu ma indoiesc ca nu va ajunge, dar pana a crede in formatori de opinie in calitate de ziarist e cale lunga…Exista un G Becali printre ziaristi? Eu vad presa romaneasca ca o coborare in cosmar, lipsa de talent, partizanat, in care echidistanta este o virtute numai cand o reproducem noi. Echidistanta nu trebuie sa fie o reproducere ci sa vina spontan, fara moderator si cu moderatie. Toti scriem despre toti, l-am infierat pe Becali mai dihai decat pe o vaca la care tii cu tot dinadinsul. In sondaje Becali urca pentru ca exista intotdeauna o opinie contra a romanului. Puteti scrie milioane de articole despre el, oamenii nu vor intelege un articol cu aroma de arta in jurnalism, ei vor intelege ca Becali este condamnat de Nistorescu, un Nistorescu depasit de insusi timpul lui. Nistorescu a prins trenul ca el de fapt nu e un mestesugar al vorbelor ci un arivist. Cu numar limita, GSP poate publica orice oricand, pana la urma oamenii care il urmeaza pe Becali sunt in numar mai mare decat tirajul Dv, oamenii citesc presa pentru Steaua intr-o proportie covarsitoare, un numar mult prea mare ca sa fie inabusit in sofisme alterate si etern aceleasi. Nu mai conteaza ce nume ai ca jurnalist, nu mai conteaza decat intr-o tara vesnic trista oamenii urmeaza un om fara calitate de lider la mai mult decat in familia lui. Aceasta relatie Becali -Presa suna ca un caz de violenta domestica, violenta verbala in urma catorva scaltoace date de Becali din spirit de om crescut la periferia periferiei. Din pacate singurii vinovati sunt cei din media, ca scriu sau nu impotriva lui Becali. Becali este fenomenul oamenilor care nu rad, daca ar rade el ar exista dar altfel, ar exista ca Bula. Cine l-ar vota pe Bula? Dar voi luati totul in serios, scrie-ti articole cu iz de arta pe tema kitschului.