Din Giuleşti în Ghencea

Jucătorii rapidişti chiar n-au dreptate! Cum poţi să fii pe locul trei şi să ceri banii ca şi cum ai fi pe doi?! „Avem acelaşi număr de puncte cu Steaua”, explică ei. Aşa e, dar criteriul îl reprezintă clasarea, nu acumularea de puncte. Dacă un asteroid ar lovi Pămîntul şi Bruce Willis ar fi ocupat, atunci în Champions League ar merge Dinamo şi Steaua, conform ultimului clasament de dinainte de a ne face toţi scrum.

luni, 20 noiembrie 2006, 6:13

Jucătorii rapidişti chiar n-au dreptate! Cum poţi să fii pe locul trei şi să ceri banii ca şi cum ai fi pe doi?! „Avem acelaşi număr de puncte cu Steaua”, explică ei. Aşa e, dar criteriul îl reprezintă clasarea, nu acumularea de puncte. Dacă un asteroid ar lovi Pămîntul şi Bruce Willis ar fi ocupat, atunci în Champions League ar merge Dinamo şi Steaua, conform ultimului clasament de dinainte de a ne face toţi scrum.

Inventîndu-şi persecuţii, fotbaliştii de sub Grant riscă să-şi piardă credibilitatea. Clişeul „Copos e zgîrcit” minte uneori. În acest caz, dreptatea e de partea antipaticului patron, şi nu de cea a sindicatului carismatic al fotbaliştilor.

Olăroiu îşi joacă azi o carte importantă a carierei. De cîteva săptămîni se întîmplă ceva între el şi Becali, ceva nespus, mai degrabă sugerat. Aproape în fiecare apariţie publică patronul se declară nemulţumit sau plictisit, sau derutat, sau enervat de jocul echipei. „Da’ nu Oli e de vină”, completează imediat finanţatorul. Hmmm. Chiar asta crede?!

Probabil că lui Becali i s-a picurat venin în ureche în legătură cu Olăroiu. Poate că însuşi antrenorul trece printr-o etapă de lipsă de inspiraţie, în primul rînd în raporturile cu echipa. În orice comunitate apar momente de blocaj, de comunicare anapoda, de stagnare a proiectelor.

Dar totuşi Olăroiu e tehnicianul care a adus Steaua aici. Şi nu din întîmplare şi nu cu noroc. Lucescu avea dreptate. La Bucureşti e mai greu decît la Kiev. Şi examenul lui Olăroiu e mai greu. De data asta, e rîndul echipei să-şi ajute antrenorul.

Comentarii (205)Adaugă comentariu

Dorin Spoaller  •  20 noiembrie 2006, 18:21

Cand o echipa castiga intr`un meci cu 6-0 si pierde sau face egal in alt meci + 2,3 meciuri foarte grele in care , din cauza rezultatelor , jucatorii sunt cu moralul la pamant , deja antrenorul nu mai e de vina … credeam ca macar d`voastra va datzi seama de asta … Nu exista antrenor pe lume asta care la un meci sa antreneze bine jucatorii , iar la urmatorul nu …

adi  •  20 noiembrie 2006, 18:22

asa e cand joci cu gandul la bani….

anonimu`  •  20 noiembrie 2006, 18:24

gigi becali sa faca bine sa se ia de jucatori, in loc sa trimita apropouri fine catre antrenor, ca nu antrenorul joaca in locul lor…..cand a zis ca dica deja joaca numai cu mistouri, a avut dreptate….dica nu mai misca nimic s-a ajuns prea devreme vedeta

Dorin Spoaller  •  20 noiembrie 2006, 18:26

A , si inca ceva …Cum comentati inventiile aparute in gsp legate de sanatatea unor jucatori : Radoi , Nesu , Iacob etc .? Nu vi se pare o lipsa de profesionalism.Poate imi raspundetzi zicand ca se speculeaza mult si ca acest lucru e gasit peste tot in lume , insa adevarul e ca presa din Romania speculeaza din cauza atractiei ziaristilor fatza de un anumit club sau altul si nu fiindca exista intr`devar ceva … Cum va explicatzi ca in gsp exista o proportie mult mai mare a materialelor jignitoare si speculative adresate echipei Fc STeaua decat altor echipe ? Si , intr`un final , cum comentatzi existentza unei legi care sa oblige jurnalistii ca , in cazul contestatii in instantza a unor materiale ce le apartin , sa fie obligati sa divulge cel putzin 2 surse care pot sustzine cele declarate in articol ? va rog mult sa`mi raspundetzi…multzumesc anticipat…Dorin Spoaller

Razvan  •  20 noiembrie 2006, 18:31

Cu veninul s-a putea sa avetzi dreptate Ma intreb de ce meme Stoica a plecat mai repede la mecioul cu Pandurii..stiind faptul ca Meme este un sustinator 100% a lui Olaroiu

Adrian  •  20 noiembrie 2006, 18:32

Da, mi-e frica sa nu plece Olaroiu si sa ramana Steaua pe nicaieri. Intotdeauna cand schimbi antrenorul echipa se resimte si are nevoie de 3-4 meciuri ca sa reactioneze pozitiv. Steaua nu-si permite acele meciuri..

suporter_rapidist  •  20 noiembrie 2006, 18:45

Domnule Tolontan inclin sa cred ca nu aveti dreptate , de data asta …
Din simplul motiv ca primul criteriu este meciul direct, iar (doar ca sa va aduc aminte) Rapid a terminat la egalitate ,1-1 pe terenul stelei. Asa ca toate ziarele steliste (inclusiv gsp) s-au grabit sa treaca steaua pe locul 2 .
Numai ca este un loc mincinos pt steaua si asta doar unor ziaristi care respecta regulamentele doar atunci cand nu implica steaua.
Atat !!!

din PCH  •  20 noiembrie 2006, 18:46

„Nu exista antrenor pe lume asta care la un meci sa antreneze bine jucatorii , iar la urmatorul nu …”
niciun meci nu seamana cu altul si fiecare partida trebuie abordata diferit (dpdv tactic). Ai spus jucatorii sunt cu moralul la pamant, cine e raspunzaTor pentru asta?Antrenorul nu are decat rolul de tactician ci si de psiholog, manager. Poate la capitolele astea nu se descurca olaroiu…parerea mea : sa nu-l schimbe atat timp cat steaua joaca prost.Sa se pastreze distanta de 11 puncte pana mai sunt 3 etape:D

marius  •  20 noiembrie 2006, 18:46

Cand vor juca fotbal fara sa se uite in gradina altuia, sigur va veni si rasplata !

edi talent  •  20 noiembrie 2006, 18:47

dorint spoaller.. stai tu calm k nu steaua este tinta materialelor jignitoare a gspului..

cata_1923  •  20 noiembrie 2006, 18:53

oricum primele sunt mici…
dinamo kiev invinge steaua…

Robert  •  20 noiembrie 2006, 18:54

Esti praf..scuza-ma ca-ti zic esti prafffffffff…Becali a castigat titlul pt Steaua….nu echipa sau Olaroiu…Nu mai bate atat cu Steaua ca joaca prost de tot iar cu National nu zic ca nu ar fi castigat dar 6-0 e prea mult pt ce au jucat plus 2 goluri primite si ce sa mai zic ca altfel joaca o echipa cand e condusa doar cu 1-0 si altfel la 2-0..Stii la ce ma refer.
Ati laudat atat de tare Steaua ca a reusit sa tina piept Realului si ca doar nenorocul a facut sa nu scoata un egal. Doamneeeee multi mi-am dat seama ca atunci au vazut alt meci.. Atunci Dumnezeu a fost roman pt ca nimeni nu s-ar fi mirat dc s-ar fi terminat 4-0 pt Real si nici nu s-ar fi suparat. Oameni au ratat de trei ori cu poarta goala si un penalty. Olaroiu nu e un antrenor bun si nici transferuri nu stiu sa faca. Si pana la urma dc nu sunt acum rapidistii pe 2 vor fi peste o saptamana.

Jean  •  20 noiembrie 2006, 19:00

Bani, bani si iarasi bani,

Devine dezgustator !
Parca in Romania n-ar mai exista fotbalisti ci mercenari.
Evident, partea financiara e importanta pentru un fotbalist, doar ca regulile sunt stabilite la incheierea contractului.
Dupa care in mod normal nu mai vorbeste nimeni. Se vorbeste de atasamentul la clubul pentru care joaca, o forma de patriotism local, si de profesionalism pentru marii jucatori.
Atata timp cat unicul obiectiv al unui fotbalist (si in general al oricui indiferent de sectorul de activitate) e castigul financiar, n-o sa faca mare lucru. Sunt foarte putini care reusesc (vezi Mutu) dar sunt raritati. Tocmai din aceasta cauza nu mai gasim fotbalisti romani decat in cluburi de periferie a marilor campionate europene si anume in cluburile care angajeaza mercenari. Daca nu gladiatori…

tataie  •  20 noiembrie 2006, 19:05

…..hm !….te-ai micit,umbli prin buzunarul cu maruntis !

Blueb0y  •  20 noiembrie 2006, 19:07

Ce treaba are RAPIDU` aici? …pentru o echipa de talia rapidului ar fi trebuit sa se dea acesti bani…deci Copos tot zgarcit e..

LaCoruna  •  20 noiembrie 2006, 19:10

Pt toti fotbalistii adevarati ai FIFA2000 si ceva: menirea unui antrenor este sa-i duca pe bipezi cat mai eficient in careul de 16 metri. De acolo, jucatorii fac diferenta. Rapid marcheaza o droaie de goluri din contraatacuri, are o caruta de ocazii de gol tot datorita contraatacurilor, iar mai toate echipele joaca mult, mult mai deschis cu alb-visinii decat cu elevii lui Oli. Ar fi interesant sa-i intrebam pe antrenorii echipelor adverse de ce. Cert este ca toata presa si toti ratatii acuza Steaua, il acuza pe Olaroiu etc. Pandurii si Ceahlaul nu au oferit nicio ocazie Stelei de a contraataca, „fazele lor de atac” ducandu-se in maxim 4 jucatori.
Steaua a facut dintotdeauna meciuri slabe in fata formatiilor care practica anti-fotbal, iar bipezii imbracati in ros-albastru nu sunt in stare sa suteze ca lumea de la distanta, sa exploateze cum trebuie fazele fixe etc Mai mult, faptul ca jucatori precum Dica nu se mai demarca aproape deloc atunci cand e marcat strans isi spune cuvantul.
Concluzie: problema nu e Oli. El e vinovat maxim 30%. Vina este a impiedicatilor, care reusesc rar un dribling ca lumea, care nu alearga, care nu reusesc decat rar un sut bun de la distanta.

ilbis  •  20 noiembrie 2006, 19:10

As fi de acord cu toti cei care spun ca Olaroiu este un antrenor bun pentru Steaua in momentul cand toti aceia ar reusi sa faca o lista cu 5 meciuri foarte bune pe care le-a facut Steaua de cand a venit Olaroiu.Adevarul e ca ,desi acestea exista,sunt atat de rare incat dau senzatia ca Steaua joaca slab in permanenta.Olaroiu nu are valoarea pe care ar trebui sa o aiba un antrenor la nivelul la care doreste Steaua sa ajunga.Desi imi doresc o campanie europeana cat mai reusita aceasta pare din ce in ce mai greu de obtinut.Nu e mai putin adevarat ca sunt si jucatori in lot care fie sunt in criza de forma,fie pur si simplu nu au valoarea necesara,dar nu cred ca o echipa care face meciuri precum cele de la KIEV si Madrid poate sa faca si meciuri cum sunt ultimele din campionat.O schimbare se impune,caci deja e prea tarziu,dar Gigi hotaraste iar noi nu putem decat sa ne dam cu parerea (de rau).

zubac 1968  •  20 noiembrie 2006, 19:14

vina este impartita si Oli si juktori ceva s-a intimplat in teren si in vestiar
nu poti sa bati Otelu ,peste 2 etape se duce Rapidu si face scorul etapei asa
ceva nu pot sa inteleg dupa ce ai desfiintat KIEVUL la ei acasa
atit am avut sa spun

Stelist  •  20 noiembrie 2006, 19:16

Pentru suporter_rapidist:

Habar n-ai regulamentele….in timpul campionatului singurul criteriu care se ia in considerare in stabilirea clasamentului intermediar este golaverajul. Chiar dak rapidul ar fi batut pe Steaua cu 6-0 si in tur si in retur si noi am fi avut un gol in plus la golaveraj nu ati fi fost peste noi in clasament.

paul  •  20 noiembrie 2006, 19:17

bai cataline da tu esti stelist inrait nu gluma :)))

Cătălin Tolontan  •  20 noiembrie 2006, 19:18

Dorin Spoaller: Nu exista in lume nici o modalitate care sa oblige jurnalistii sa-si divulge sursele. probabil stiti, in SUA exista jurnalisti care au facut inchisoare, dar nu si-au divulgat sursele.

Cătălin Tolontan  •  20 noiembrie 2006, 19:20

suporter_rapidist: sinteti vehement inutil, nu va suparati. Cutuma in toata lumea este aceasta: clasamentul de parcurs se alcatuieste dupa golaveraj, cel de la final dupa rezultatul direct. Asa fac toate ziarele din lume, toate ligile si federatiile. De ce? Pentru ca nu se poate lua rezultatul direct atita vreme cit, pina la final, se joaca o singura mansa, pe terenul unei echipe si cealalta este defavorizata. Astept scuzele dvs pt ca ati gresit asa cum noi admitem cind comitem erori. Multumesc!

Cătălin Tolontan  •  20 noiembrie 2006, 19:23

Razvan: Nu la MM m-am referit cind am vorbit de venin picurat la urechea lui Becali impotriva lui Olaroiu. El chiar il sustine

Johnny 63  •  20 noiembrie 2006, 19:24

Chiar nu se vede de la distanta ce se intimpla, si nu numai la Steaua.
Managementul acestui club este ff slab nu exista un medic de calitate, nu exista psiholog(aveti idee cam cum se descaraca jucatirii dupa meci , apoi incarcarea ptr meciul urmator…sedinte individuale si de grup…bioritm etc) , nu exista cautatori de talente si valori, marketing dezastros, antrenor mediu …Despre pregatire individuala cu jucatorii …casete cu meciurile unor futbalisti romani de valoare exista..studii de caz…si cite si mai cite.
Corect acum deja momentul este trecut dar dupa finalul acestui tur trebuiesc luate masuri radicale , curatenie generala..3-4 jucatori sunt depasiti restul pot merge inainte, G.Coman fiind unul dintre cei vizati.
Daca Domnul Becali nu stie cum sa procedeze solutia este a copia modul de organizare a unui club de top din Champion’s League.
Selectia personalului sa fie realizata pe criterii de performanta fara amicitii si cumetrii.Bani exista dar sunt prost gestionati.Sunt multe foarte multe de spus, dar nu pot uita un amanunt legat de valoarea actualului antrenor ” la scorul de 2-0 in partida de la Middlesborough antrenorul McLaren a introdus in echipa o extrema stinga veritabila, acesta a schimbat meciul la fel ca si in cazul cu Bassel, cum Oli vazuse acel meci…nu a facut nici o miscare…si nu este singura sa-i spinem gresala…sunt destule si evidente.
Ptr cei ce au timp de statistici si analize dau ca tema toate jocurile stelei de la venirea lui Oli. Iar in incheiere ma intreb cum jucatori ca Bostina si Banel acum sunt terminati iar in perioada Protasov jucau exceptional, basca aceasta echpa este cam 90% aceeasi cu care juca Protasov….dar ECHPA JUCA CEL MAI FRUMOS FUTBOL dupa 90′ incoace, nu este inexplicabil.

Dorin Spoaller  •  20 noiembrie 2006, 19:31

Domnule Tolontan , sincer , ce parere avetzi despre tot ceea ce reprezinta presa in Romania ? Si nu ma refer doar la gsp… Suntetzi multzumit de ce vedetzi , de ce scrietzi , de ce cititzi ? Exista profesionalism in Romania ?

AndyRo  •  20 noiembrie 2006, 19:32

Cătălin Tolontan : Te-ai referit la Hagi, care e tot un fel de Olaroiu, dar care a mai avut si ceva rezultate cand era jucator. Si mai departe ai dreptate – Olaroiu a adus Steaua aici. Numai ca nu aici trebuie sa fie Steaua.

zale  •  20 noiembrie 2006, 19:34

Stelist…la final se ia in considerare rezultatele directe

Cris  •  20 noiembrie 2006, 19:35

Domnule Tolontan, daca un asteroid ar lovi pamantul, in CL ar merge dinamo si Rapid, deoarece criteriul e meciul direct, nu golaverajul. Stim ca va doare sa puneti steaua pe locul 3, nu v-o cerem in consecinta. Se sufera la greu in redactia dumneavoastra de cand steaua nu mai joaca nimic, nu mai stiti pe unde sa scoateti camasa. Sunteti demni de mila, ati ajuns ziarul de casa al stelutei. „Gazeta stelei” vi s-ar potrivi mult mai bine. Stiu, sunteti impartiali toti, se vede de la o posta. =)) De fiecare data cand ne serviti replica asta, rad cu lacrimi.
P.S.
(Casamentul la finalul campionatului se face in functie de numarul de puncte si apoi meciul direct. Pe parcursul campionatului insa, se ia in considerare golaverajul. )

gigi  •  20 noiembrie 2006, 19:37

Da, in tribunal jucatorii rapidisti nu ar obtine bani pentru ca sunt la egalitate de puncte cu Steaua. Insa Copos greseste. Un manager serios ar recunoaste performanta Rapidului si ar recompensa, macar partial, pe jucatori. Altfel ii indeparteaza si mai mult si creaza o prapastie intre ei si management.

Exemplu (true story): Companie Fortune 100 realizeaza 99c EPS in loc de $1 EPS. Credeti ca managementul nu plateste bonusurile pentru ca nu au realizat acel cent? Va dati seama ce moral si „entuziasm” ar avea angajatii in anul viitor daca nu isi iau banii?

alex  •  20 noiembrie 2006, 19:41

oli, cand a venit la steaua ,a gasit o echipa care juca bine….acum ce draku joca „turca”

mfun.ro  •  20 noiembrie 2006, 19:42

Tolontan : Olăroiu îşi joacă azi o carte importantă a carierei..

Azi? sau azi in general?:D

Intr-adevar crapidu e pe 3, dar avand in vedere ca se afla la egalitate de puncte cu Steaua, si ca in ultimele meciuri s-a vazut un progres evident, putea sa inchida putin ochii si Copos asta, dar la cat e de chitros…..

Tolontan : Poate că însuşi antrenorul trece printr-o etapă de lipsă de inspiraţie,

Nu „poate” ci SIGUR, Oli e cam depasit in ultima vreme si nu gaseste nici o solutie sa iesim din criza asta de prost gust. El si Meme ar tb sa fie mai atenti la transferuri: Carlos,Coman, Saban…..ce naiba facem cu astia??
La iarna ar tb sa inceapa transferurile cu HEREA, TEHNICA IN REGIM DE VITEZA, asta tb la STEAUA.

TOlontan: http://www.mfun.ro 😛

grammatick  •  20 noiembrie 2006, 19:44

Tolo, putina atentie la finish… „dar totusi” e pleonasm.

Robert  •  20 noiembrie 2006, 19:47

Va prostiti cu totul aiurea pe niste teme pe care oricine ar trebuii sa le inteleaga ca nu merita…. Vorbiti cu totii despre Steaua ca nu joaca bine deloc decat sa vorbiti despre cine e pe locul 2 pt ca acest joc al Stelei ii va aduce cu siguranta peste o saptamana maxim 2 pe locul 3 si sa fie ei fericiti pe 3 ca vine si Poli in Ghencea si vai de capul vostru pierdeti si locul 3. AUAUAUAU…..rugati-va de gigi sa scoata bani si sa cumpere cateva meciuri ca sa fiti si voi bucurosi.. AAAAAAHhhhh ce oameni

suporter_rapidist  •  20 noiembrie 2006, 19:49

Domnului Tolontan
Accept sa-mi cer scuze pentru faptul ca am gresit atunci cand am zis ca primul criteriu este meciul direct.
DAR:
1)gsp cand isi cere scuze pentru ca-l pune pe jiji pe prima pagina atunci cand Rapid castiga?????????
2)gsp de ce nu a publicat comunicatul emis de clubul Rapid prin care , gsp, era trimisa la plimbare?????
3) de ce nu recunoasteti ca sunteti un ziar stelist ,doar pt faptul ca este citit in proportie de 60% de stelisti????????
4) m-am saturat pana peste cap de scormonirea de subiecte doar ca sa fie steaua pe prima pagina
5) cum se face ca rapidisti.ro este cel mai stelist site al Rapidului?!?pentru este contruit de gsp…d-aia!!!!!!!!!!!!!

Va cumparam zilnic ,acum doar ma mai uit pe net la gsp si asta doar pentru echipa RAPID!!!

In rest numai de bine

Johnny 63  •  20 noiembrie 2006, 19:55

Toti sunt afara din subiect, Am o intrebare draga Catalin este sau nu real ce ti-am scris cu citeva rinduri mai sus? Stiu ca iti vine greu sa raspunzi afirmativ dar acolo este crudul adevar. Macar o data poti avea responsabilitatea afirmatiilor tale sau faci parte si dumneata din categoria celor ca scriu la „semnal”.

antiolaroiu  •  20 noiembrie 2006, 19:55

Este clar ca lumina zilei ca olaROIU este cel mai slab antrenor al Stelei in toata istoria ei.
Dl Tolontan, cand spuneti ca olaROIU a adus echipa aici fara norocsi trebuie slavit toata viata lui de antrenor gresiti amarnic. Standard nu a fost o echipa de top… au avut foarte mare noroc de asemenea adversar…dar norocul ti-l faci cu mana ta (evolutiile din uefa i=au facut cap de serie)… dupa parerea mea steaua pana la inceputul acestui sezon a jucat din inertie si acum se vede mana lui olaROIU….
Acest jalnic antrenor a distrus tot ce s-au chinui sa construiasca Zenga si Protasov…. mai ales la mentalitate….
Suporterii adevarati cer demisia de onoare a lui olaROIU:
http://www.petitiononline.com/ultras/petition.html
Fii si tu alaturi, acceseaza http://www.petitiononline.com/ultras/petition.html si semneaza
Multumim oli, dar timpul a hotarat ca nu ai fata de Steaua!!!!
D E M I S I A!!!!
http://www.petitiononline.com/ultras/petition.html

Johnny 63  •  20 noiembrie 2006, 19:59

l-am semnat de simbata…cine stie , poate poate vom deveni PROFESIONISTI in al 12 lea ceas.

tiganii lui JJ  •  20 noiembrie 2006, 20:02

Oli si MM or sa fie pastrat la Steaua inca citiva ani, pina se mai califica si mai baga in buzunaru lui JJ citeva zeci de milioane de euro, bineinteles fara pretentii, tot timpul o sa apara ceva, asa cum pina si Ianitoaia a remarkat cu plictis…
Papagalii lui JJ, impreuna cu ekipa, au inceput sa simta mirosu de tigan de a lui JJ, si isi dau seama ca basme ca : Concurenta pe posturi, Salarii mari, Nu dau totul pe teren, si mai nou, fotbalisti din tara, nu fac altceva sa-mi intareasca ca acest mucos de JJ se foloseste pe fata de pampalai sa ii faca buzunaru ros. Eu personal, cred, ca daca nu il bagam pe papagalu asta cu toata familia in pirnaie si recuperam banii furati de 15 ani incoace, vom fi noi, la rindul nostru (suporterii), la fel ca satra nebuna de papagali a lui JJ…

Hai HAGI & LACA
adevaratele valori la STEAUA,
restu, la cort…

MiniME  •  20 noiembrie 2006, 20:16

SUPORTERII ADEVARATI sunt alaturi de echipa si la greu .

Ceilalti sunt doar niste fetite cu puta intre picioare.

Daca acum e Dinamo pe primul loc nu inseamna ca s-a sfarsit lumea.

Cine stie fotbal trebuie sa admita ca STEAUA sigur va fi prima echipa calificata in primavara , locul 2 este actual si – aia care se dau suporteri adevarati- spune-ti UN SINGUR MECI din era ZENGA mai frumos ca BETIS – STEAUA 0-3 cu OLI antrenor.

HAI STEAUA !

Robert  •  20 noiembrie 2006, 20:21

Ce ma amuza toata mizeria asta ce o citesc acum…. ne-ati facut pe noi rapidistii frustrati intr-un moment in care nu ati jucat nimic dar jiji a venit cu banii si a adus titlul acum jucati dinou la fel de slab dar nu cred ca o sa inceapa de acum jiji sa arunce bani pe la cluburi , poate mai tarziu in retur… Lita Dumitru spunea ieri ca Dinamo a castigat meciuri pt ca are antrenori pe la alte cluburi cand Dinamo si-a arata clasa si in meciurile cu urmatoarele 3 urmaritoare nu prea ai ce zice. Dar cad si ei in curand … Mircea Rednic si la rapid a terminat turul la o gramada de puncte in fata locului 2 si apoi ne-a fost frica sa nu pierdem titlul, insa atunci era vorba de Rapid acum e Dinamo si sa vedeti cand or sa inceapa „galeria” sa zbiere dinou cum or sa se duca in jos de tot. Despre mine ce sa zic sunt amuzat de Gsp si de aceea il citesc in rst „Niciodata nu sunt trist” ca sunt rapidist meiiii.. Astepet articole noi ale stelistilor din gsp.

MuroShavoKiki  •  20 noiembrie 2006, 20:24

Te-am ruga sa nu mai alaturezi un nume sfant cu teritoriul salbatic al tiganilor din Giulesti-Tiganie… Crezi ca poti ?

Zoro  •  20 noiembrie 2006, 20:26

Problema principala a Stelei este ca nu reuseste sa joace cu acelasi 11 cateva jocuri la rand (din motive subiective si obiective). Practic, Olaroiu trebuie sa renunte cu orice risc la turnover, si sa forteze cel mai bun 11 in cateva meciuri la rand, indiferent de nivelul de oboseala al jucatorilor (un grup sudat dar obosit joaca mai bine decat unul proapsat, dar fara relatii de joc – ca dovada ca Steaua a luat campionatul in era Zenga, desi tot returul nu mai avea suflu). Absentele lui Ov. Petre, P. Marin si Oprita (titulari cu F.C. National) s-au simtit. Inteleg ca vrea sa ii tina proaspeti dupa Nationala pentru Dinamo Kiev, ca vrea sa il tina pe Banel in priza etc, dar uite ca pierzi puncte in campionat, si nici nu ai garantii cu Kiev.

In opinia mea, ar trebui Oli trebuia sa riste, sa renunte la o mana moarta (Lovin, Banel) si sa forteze cu 2 varfuri si Dica in spatele lor. Desi nu e indicat sa schimbi sistemul in mijlocul campionatului, asta iti poate aduce o atitudine mai proaspata a jucatorilor si poate da peste cap un pic planul de aparare al echipei adverse (ca mai toti antrenorii de privincie au invatat sa blocheze 4-4-2-ul Stelei cu Dica atacant).

Am senzatia ca atat Olaroiu cat si Razvan Lucescu nu se pot abtine sa nu joace safe , chiar daca aceste alegeri i-au facut sa piarda puncte de multe ori.

georol  •  20 noiembrie 2006, 20:27

ca ne(va) place sau nu Steaua se vinde cel mai bine. Daca nu scrii de Steaua ziarul nu se vinde . Daca stirile nu incep cu Steaua telecomanda decapiteaza audienta postului. De ani de zile Steaua joaca duminica seara . De ce ? Pentru ca atunci se vinde cel mai bine. Cei care vand publicitate nu au pedigree de Giulesti, Ghencea sau Colentina . Au de dat un raport luni dimineata !

Polska  •  20 noiembrie 2006, 20:28

cu jucatorii de la Rapid ai perfecta dreptate ! Asta a spus-o Copos , platesc performanta , nu locul 2,3 etc . Si sa nu mai apara tot timpul Maftei in fata fiindca este ,, subtire ,, in declaratii [ sa nu-l concureze pe Cl. Raducanu ! ] . In legatura cu Olaroiu, n-ai dreptate [ parerea mea ] . Campionatul l-a castigat Becali , umbland cu banii dupa adversari , nu Olaroiu . Vreau sa-l vad la alta echipa [ ca si pe Razvan ] si pe urma mai discutam .

Johnny 63  •  20 noiembrie 2006, 20:33

mda, noutatzi din Padurea Verde…..daca tot ai mai citit din zona asta si aplici poate ne spui cam cum s-ar mai putea scoate bani din Steaua….sau din oricare alta echpa, eventual si romaneasca. iar cestia cu raportul ufff mai lefegii in slujba Musonului …daca nu ploua nu mai aveti ce VINDE-MINCIUNI SI DEZINFORMARI).
Stimabile, despre valori autentice si formatori de opinie CURATI ai auzit?

Robert  •  20 noiembrie 2006, 20:37

Pt MuroShavoKiki…
ghencea la fel de sfanta ca si becali:))
Pt MiniME…
Eu m-as bucura sa vad Romania peste germania si Portugalia si sa dea domnul sa ajunga si Ceahlaul in UEFA din partea mea si sa se califice steaua oricand in primavara.. Dar ce o sa rad dc o sa fie cum cred eu adica: D. Kiev-Real Madrid 1-1 si apoi Steaua-Kiev 0-2 au doamne..bine si nu mai vb de meciul vostru cu Lyon ..:))

Robert  •  20 noiembrie 2006, 20:44

Polska ….Razvan nu o sa plece de la Rapid pana nu-i egaleaza anii lui Feguson la Manchester:)) si acum serios sa fiu… Asta e problema fotbalului romanesc NU se pastreaza antrenorii mult timp la un club si asta e chestie de profesionalismul ,egal sa nu zic cu zero dar aproape atat, atat din parte patronilor cat si a antrenorilor si in unele cazuri si a jucatorilor. Dc. striga galeria demisia gata il dam afara…

Mihai  •  20 noiembrie 2006, 20:50

Am sa pun aici un offtopic k nu stiu unde sa-l pun in alta parte.
Intrebare : Pe cine credeti k intereseaza cum au fost montate portile si tabela pe ghencea??….Adik voi chiar vreti sa vorbiti numai de steaua?? Sunteti cumva platiti de clubul steaua?? Alte videoclipuri..exemplu : vezi cum se antreneaza echipele din vest…sau ceva educational cum ar fi : vezi comportamentul suporterilor din anglia…ma rog..chesti care ar putea fi interesante…Dar o chestie mai absurda decat sa pui pe site un videoclip in care aratzi cum s-au montat portile si tabela pe ghencea eu nu am vazut.
Scuze de deranj!
P.S : D c nu aratazi cum s-au montat portile si pe giulesti? :)))))

LIVIU_DANIELS  •  20 noiembrie 2006, 20:51

STEAUA ESTE SI VA FI CEA MAI IUBITA ECHIPA DIN ROMANIA ! ASA K RESTUL SA SE BATA PT LOCUL 2

Cena  •  20 noiembrie 2006, 20:51

bah MuroShavoKiki du-te bah dreaq de sictirit.rahat cu ochi.cine pwla mea esti ma tu sa faci giulestiu teritoriul salbatic la tiganiei ?
esti un idiot facut din laba si te rog sa nu mai postezi.sufera in alta parte.prin canale sau wc-uri publice

Comentează