Sa nu risipim!

Riscul si ritmul. Acestea sint cele doua cistiguri ale meciului de ieri noapte. „Nationala” joaca direct, rapid, fara teama greselii, tocmai pentru ca in fotbalul modern iti permiti sa comiti erori marunte, in numele vitezei care itii ofera mereu faze proaspete.

joi, 16 noiembrie 2006, 7:50

Riscul si ritmul. Acestea sint cele doua cistiguri ale meciului de ieri noapte. „Nationala” joaca direct, rapid, fara teama greselii, tocmai pentru ca in fotbalul modern iti permiti sa comiti erori marunte, in numele vitezei care itii ofera mereu faze proaspete.

A fost parca primul meci, dupa multe altele, in care am evoluat „in a cincea”. Spaniolii au condus ostilitatile doar vreo 25 de minute din prima repriza. In rest, romanii au fost cel putin egali, daca nu chiar mai lucizi. Cu un Cocis inepuizabi, un Rat in zi mare si cu Cristi Chivu gata sa confirme scenariul reclamei si sa-si recapete celebritatea, Romania a meritat victoria.

Ce mai e de spus? Ca Spania e, fara discutie, o echipa in degringolada. Dar nici Olanda nu se simte bine. Ca „tricolorii” se descurca greu in fata adversarilor organizati si mai putin generosi cu spatiile decit spaniolii. Dar, in acelasi timp, consecventa selectionerului da roade. Coman apara ca un titular, Marica e al o miilea jucator inventat de Lucescu si, una peste alta, am incheiat anul cu mai putine puncte decit am sperat, dar cu mai multe sperante decit ne-am temut.

Important e sa consolidam victoria de la Cadiz, indiferent ce-o insemna asta in fotbal! Sa n-o risipim, cum am facut cu victoria impotriva nemtilor, din Giulesti!

Comentarii (128)Adaugă comentariu

Ciprian Constantina  •  16 noiembrie 2006, 8:22

Marele pacat este faptul ca meciul a fost amical si nu se prea pune.
De aici si atitudinea antrenorului si jucatorilor. Au fost relaxati si au invins.
In rest, ma indoiesc ca Piturca va juca cu 3 atacanti (nu ca a fost foarte inspirat!) nici macar in meciul cu Luxemburg.

cooasha  •  16 noiembrie 2006, 8:23

da, e adevarat ca parca am vazut altceva aseara….dar nu stiu de ce, Cocis mi s-a parut oarecum derutat, multe pase inexacte date atacantilor….o fi poate aptul ca in loc sa joace la o echipa din Europa sau macar la una de top din Romania, joaca la ….Serrif Tiraspol, mare echipa, ce sa zic….eu cred ca ar trebui vanat de echipele din Rom, face vreo 2 milioane dar are viitorul in fata.

catalin_cj  •  16 noiembrie 2006, 8:25

in sfarsit am jucat si noi fotbal si nu am stat la marea plezneala ca si pana acum

canigia  •  16 noiembrie 2006, 8:25

se joaca mai bine fara Mutu

Real  •  16 noiembrie 2006, 8:28

Din pacate nu stiu ce meci ati vazut, dar referitor la meciul Spania – Romania, nu cred ca am aceeasi parere. Coman, da, in rest ……. , daca Spaniolii nu schimbau mijlocul la pauza, probabil serveam 2,3 …. dar asa e. Iarasi „va urcati in balon” si mai urcati si „trogloditii de la nationala”, iar la viitorul esec numai voi stiti ce va fi la „tastatura voastra” …

soca  •  16 noiembrie 2006, 8:39

echipa a jucat aseara ce sa mai vorbim,s-a vazut ca aveau pofta de joc si au intrat imediat in ritmul impus de spanioli,dar daca nu era coman luam 2 goluri in primele 20 de minute si atunci nu mai stiu care ne era soarta aseara.sa vedem daca vom avea asa noroc si in meciurile cu olanda.

Doru11  •  16 noiembrie 2006, 8:39

Mi s-a parut destul de evident ca fara Mutu exista o alta circulatie a balonului, iar fazele de contra-atac sunt mult mai percutante. Pe de alta parte, Mutu e goalgetterul si nu va iesi niciodata din primul 11. Poate solutia ar fi sa vada si el meciul si sa-i explice Piti cum e cu fotbalu’ asta modern, in care nu tre sa tii mingea aia pana se repliaza si varful impins al echipei adverse.
In alta ordine de idei, bravo Dani Coman!

sorel  •  16 noiembrie 2006, 8:43

@Real E drept daca nu schimbau mijlocul ,nu stiu ce faceam. Dar nu putem sti ca o incasam. Totusi si noi am facut schimbari.

Eu zic ca Niculescu a cam somat si ar trebuie certat ca joaca in halul ala la
echipa nationala. In prima repriza nu l-am vazut aproape deloc.Nici Dica
nu prea a confirmat . Astia eu zic ca merita convocati in continuare , dar mai mult de banca de rezerve ..n-ar trebui sa prinda inca.

Dani Coman si Marica au jucat f. bine. Mare noroc pe capul nostru
ca avem un Chivu care aseara a jucat bine , in ciuda unor mici scapari pe care le-a mai avut pe la AS Roma.Tamas si Ov. Petre au jucat f bine pe alocuri.

Eu zic ca Dani Coman si Marica ar trebui sa fie de acum titulari in toate meciurile.

Pau_Gasol  •  16 noiembrie 2006, 8:44

Hai sa analizam lucid meciul si sa spunem ca a fost o victorie putin norocoasa…Daca ne dadeau vreun gol , doua spaniolii in prima repriza…..mai reveneam noi …la anul…In rest…Bravo Coman….

Cat despre „marele” Cocis…..incerca sa faca totul pe teren ca-l vedeau impresarii:)))…Va ajunge el la vreo echipa buna din Spania…poate la fotbal pe plaja…

Pau_Gasol  •  16 noiembrie 2006, 8:46

Entuziasmati-va baieti….sa vedeti ce ne da Olanda 3-0 in primavara…Nu avem echipa..A fost pur si simplu noroc….Sa nu uitam ca pe Spania a batut-o si „campioana mondiala” Irlanda de Nord

Burlaku’  •  16 noiembrie 2006, 8:50

Hei! Sa vedem in ce viteza vor juca ai nostrii cu Olanda. Apropo de Coman: mult i-a trebuit lu’ nea’ Pitzi sa aibe curaj si sa-l bage in poarta…a se citi- multe gafe a la Lobontz.

firca  •  16 noiembrie 2006, 8:53

Ce dracu d-lor iar i-i umflati pe figurantii astia?…
Coman, Chivu, Tamas si in oarecare masura Rat, restul ce dracu
au jucat?…Cu echipa asta nu stiu daca mai luam trei puncte… (de la echipele cu pretentii la calificare). Buga, Cocis, M Petre, Niculaie -petarde ,figuranti -umplutura.

munteanu lucian  •  16 noiembrie 2006, 9:01

domnilor gazetari, dumneavoastra ati vazut probabil alt meci, de ce tot incearca piturca sa reinventeze jucatori (rosu, ovidiu petre, pompiliu stoica, fl. petre, maldarasanu, cocis si altii, pana cand mai merge pe prosteala? sau el crede ca mai merge mult cu magarii si interese de grup, de impresari, ne-am saturat sa vedem la echipa nationala antichitati de genul asta, care nici nu mai stim pe unde joaca, ne place sa ne calificam in ultimul moment sau deloc, cand noi avem jucatori in campionat pentru a face doua echipe nationale. propunere: 3 de la steaua, 3 de la rapid, 3 de la dinamo, restul dintre stranieri, ce este asa de greu? ne putem da seama ca nu este ceva in regula cu selectiile astea dubioase la echipa nationala, domnilor ziaristi, daca vreti subiect senzational va rog sa pistonati mai mult acest subiect, pt ca noi romanii ne-am saturat sa privim la televizor turneele finale, totusi nu contest rezultatul de aseara, bravo dani coman.

Sid Vicious  •  16 noiembrie 2006, 9:05

nu stiu cat de buna e victoria asta pt noi….mai ales ca din cate stiu ….e ultimul meci inaintea celui cu olanda
poate ca o victorie cu spania in deplasare o sa ni se urce la cap….ca na…..suntem romani…
de acum spargem totul
hai sa ne vopsim repede blonzi….inainte de meciul cu olanda….sa sarbatorim marea victorie din spania
intr-adevar…mutu ne cam strica noua contra-atacurile….tine prea mult mingea…
cred ca in meciurile din deplasare ar trebui sa stea pe banca….si sa intre in repriza a 2a
in schimb….im meciurile de acasa…putem juca lejer cu el….
ssss….era sa uit….n-am avut lovituri libere prea multe….n-a facut nici marele clau-gol nimic
nu prea are ce cauta asta pe la nationala
o sa-mi sara lumea-n cap….dar comparandu-l cu juninho pernambucano…..hahaha
si ala bate super loviturile libere…..dar si dribleaza,paseaza,centreaza…..e dispus la efort….si nici nu prea trece lumea de el
niculescu joaca doar pt ca suteaza bine cam de pe la 25-30 m
si….nu intra de fiecare data;)
mai bine era cu un atacant mai tanar….sa prinda experienta
il mai naturalizam pe emeghara?….ar cam fi nevoie de el….ca petre marin….of of of
cat de catar e piti asta……il baga pe petre marin fundas dreapta…..pe badoi rezerva pt acelasi post….
unul are 34 de ani…unul are 30…..wow
si saracul ogararu?….da-o naibii de treaba
sa vina emeghara….e polivalent….stanga-dreapta…..si e super….are numai 22 de ani

gabriolet  •  16 noiembrie 2006, 9:08

bai fratilor, ati vazut alt meci! chiar au jucat bine baietii! cocis travaliu, coman siguranta, marica un simt al portii pt varsta lui deosebit. joc direct pe poarta;

Miel  •  16 noiembrie 2006, 9:10

Cu tot respectul, Catalin, cred ca ai vazut alt meci..
Care ritm? Care viteza a cincea?
In afara de Chivu si partial Marica, toti au bubuit mingea cum erau in dificultate, adu-ti aminte numai de Coman si degajarile lui direct pe Casillas!
Ovidiu Petre, Cocis, Maldarasanu, Buga, desi sunt toti jucatori tehnici nu puteau sa lege 2-3 pase..spaniolii aveau cativa jucatori, tot la mijloc, care i-au invartit pe toate partile pe ai nostri.
Daca nu era Coman, acum scriai despre tactica falimentara a lui Piturca, care nu selecteaza cei mai in forma jucatori sau selecteaza pe unii fara valoare.
Pe de alta parte, rezultatul e foarte bun…nu m-ar deranja sa jucam asa, la intamplare ca aseara, dar sa batem pe olandezi.

Sid Vicious  •  16 noiembrie 2006, 9:10

PS: scuzele de rigoare….am uitat sa-l laud pe dany coman(vad ca e la moda)
si….mie mi-a placut si ovidiu petre….este intr-o clara crestere de forma;
rat-intotdeauna a jucat constant binisor
chivu-a jucat bine…a organizat bine apararea
tamas-mie nu-mi place….el mi se pare „buba” din apararea noastra….le cam comite…..nu acum….dar o sa le comita atunci cand o sa conteze;) trust me
apropo nea piti….tamas e titular indiscutabil la celta?….atunci de ce plm nu il iei ma si pe ogararu?

ozy  •  16 noiembrie 2006, 9:13

bai oameni buni, voi chiar sunteti IDIOTI!? pai cu asemenea „suporteri” nici nu ma mir ca nu ne mai calificam la turneele finale! asa cum voi tratati la „misto” echipa nationala ,asa ne-a tratat si ea in ultimii ani! uitati-va la alte tari unde ,indiferent de scor, spectatorii sunt cei mai fericiti pamanteni! daca la meciul stelei real au fost 20000 de romani(sau 40000 ,cum zic unii) la meciul asta trebuiau sa fie cel putin 10000! din pacate sentimentul de patriotism e o „rara avis” pentru romani! colac peste pupaza va treziti sa mai si criticati echipa dupa o victorie in fatza spaniei! RUSINICA!

Sid Vicious  •  16 noiembrie 2006, 9:13

aaa da…e bunisor si cocis ala…..se vede ca a fost accidentat destul de mult…..dar isi revine si el….ca si ov petre
cu asta chiar ca am terminat:)

Tudor  •  16 noiembrie 2006, 9:15

Meci bun care ne da sperante, dar am mai trait noi dintr-astea.
Cocis a depus mult efort dar i-au iesit prea putine pase, Chivu senzational, Coman la fel. Bun si Ovidiu Petre, desi va veni Mirel. Ceilalti OK, poate ar trebui sa renuntam doar la Claudiu.
Important este sa scapam pt. totdeauna de Contra si eventual Lobont. Ce ziceti de absenta lui Mutu? Nu cumva baietii joaca fara trac si frica, nemaipunandu-si problema ca nu le ies pasele catre Mutu? Nu zic ca ar trebui sa renuntam la Mutu, dar cu siguranta ar trebui sa-l reeducam in spiritul jocului de echipa. Sau ne este frica de nashu’?

Xulescu  •  16 noiembrie 2006, 9:18

Cand ai o echipa plina de „muncitori” nu se poate sa nu iasa ceva bun. Pana shi varfurile au alergat enorm. Totushi nu putem sa nu observam ca spaniolii combinau cu o mare ushurintza, chiar spectaculos, pe alocuri, in timp ce noi, care ne tot dam tehnici, nu prea trtecem in duel 1 la 1. Minusuri la noi ar fi: Ovidiu Petre, foarte lent pe alocuri, deshi are de multe ori interventzii exceptzionale. Dica shi Claudiu Niculescu, destul de slabi, Claudiu nici nu prea a avut mingi utile in prima repriza.
In partea plina a paharului ar fi Coman, senzatzional, cuplul Chivu-Tamas + Rat aproape perfecta conlucrarea lor. Partea stanga a functionat f .bine. Partea dreapta, in schimd dezechilibrata aproape la fiecare incursiune acolo. P.Marin a avut viatza grea shi nu prea a facut fatza. Mijlocul e OK, iar atacul merge bine. N-am intzeles convocarea lui Buga, care e intr-o eclipsa mare de forma. Dar cine-l intzelege pe Pitzi. Apropos, daca nu antreneaza pt. suporteri, ar fi bine sa ne lase shi sa antreneze pe FC NATZIONAL

ANTI-JOC  •  16 noiembrie 2006, 9:18

MAI TREBUIE MIJLOCAS DREAPTA

Sid Vicious  •  16 noiembrie 2006, 9:18

@ozy
taticule….”sentimentul de patriotism e o „rara avis” „…
cred ca ne-ai inteles tu gresit pe toti….sau…poate nu mai stii ce e ala patriotism…..
criticile sunt si vor fi intotdeauna constructive….chiar nu luam la misto pe nimeni
normal ca ne dorim o nationala care sa bata de la 3-0 in sus…..si adversarii sa nu aiba nici un sut la poarta….
ne dam si noi cu parerea….doar se stie….suntem multi selectioneri….
noi suntem idioti?…..de ce?…..toata lumea a spus ‘rezultat bun…meci slab….”
si sa nu uitam ca spaniolii…..au „experimentat” cu noi

Xulescu  •  16 noiembrie 2006, 9:18

Ah. Inca ceva. SA NU NE IMBATAM CU APA RECE. SPANIA E „VARZA”

ANTI-JOC  •  16 noiembrie 2006, 9:19

CEL MAI BUN MECI RAMANE CEL CU CEHIA SI 3/4 DIN MECIUL CU BULGARIA

Xulescu  •  16 noiembrie 2006, 9:22

Pt. Ozy. Asha s-a umflat shi Steaua in pene dupa meciul de la Kiev, shi au venit Lyonul shi Realul shi i-au adus cu picioarele pe pamant. Cred ca la shuturi pe poarta Spania a stat mai bine ca noi. Daca cei mai buni oameni de pe teren sunt COMAN, CHIVU, TAMASH, RAT atunci despre ce vorbim.

Sid Vicious  •  16 noiembrie 2006, 9:25

corect….nu trebuie un mijlocs dreapta…
solutii ar fi: vesnicul pitic atomic…..florentin petre(care…..poate ca nu ne dam noi seama….dar incetul cu incetul imbatraneste)
Banel Nicolita….dar din pacate….in afara de daruire in joc
hai sa spunem si efort
baiatul asta nu prea mai are treaba cu restul….o preluare buna nu face….se loveste mingea de el ca de coltul mesei….n-are pic de tehnica
totusi…in ciuda scorului…mi-a placut herea in meciul cu steaua…e tehnic….trage bine…si….l-am mai vazut si in alte meciuri…apare des la finalizare
nu joaca pe dreapta?

nero74  •  16 noiembrie 2006, 9:29

da mare victorie ce sa zic………..
cu spania care este o „forta” fara rezultate la nivel de nationala de 20 ani!!! voi ziaristii cum batem si noi pe cineva cum ridicati jucatorii in slavi!uitati-va dreaq mai atent ca in afara de 2-3 jucatori restul nu au rupt gura targului. o sa vina meciul cu olanda si iar va fi vai de capul nostru( ne readuc cu picioarele pe pamant). cat despre mutu , lasati-l fratilor in pace ca este ( alaturi de chivu si coman) jucator de fotbal nu surogat ca altii care intra si nu se intilnesc cu mingea ! tot aud ca este fitos…poate in afara terenului dar acolo e treaba lui ce face atata timp cat in teren joaca si da goluri!

Sid Vicious  •  16 noiembrie 2006, 9:30

imbucurator e ca ….ceea ce ne-a lipsit atat de mult in meciul cu bulgarii….inchizatorul….sau inchizatorii…..au revenit
postul asta e acoperit
costin lazar,mirel radoi si ovidiu petre sunt toti jucatori extraordinari
parerea mea e ca e cel mai greu si cel mai important post intr-o echipa
daca ai jucatori buni acolo….poti sa stai destul de lejer
daca stam sa ne gandim….echipele la care a jucat vieira …..au facut senzatie intotdeauna….vezi arsenal….juventus…..si viitoarea campioana a italiei….inter
acelasi exemplu su cu makelele……cum juca realul inainte?….si cum joaca chelsea acuma?

Marian  •  16 noiembrie 2006, 9:31

Probabil ca te-ai uitat la alt meci.

Darie  •  16 noiembrie 2006, 9:31

Salut! Disciplina e singura modalitate de a face performanta! Sa nu ne imbatam cu apa rece dupa un joc de palmares, amical,etc. Ne vom califica la europene pentru ca, e randul nostru! Olanda nu mai e de speriat… Cuvinte frumoase despre campionatul nostru…

tybby  •  16 noiembrie 2006, 9:35

Marea speranta a fotbalului romanesc (MARICA) , daca nu va ramane doar o speranta va deveni FOTBALIST ADEVARAT in stare sa ajute nationala Romaniei sa se califice la un turneu final ….pacat de MUTU care este atat de inconstant si de imprevizibil.( 2 taisuri)…atat!!!

Jan  •  16 noiembrie 2006, 9:36

Nu, ma, da’ noi suntem ca turcii (adica nu „noi”, ziaristii nostri sunt ca aia din Turcia) : la victorie intr-un amical fac poezii jucatorilor, iar la prima infrangere or s-o dea pe (asa cum spunea cineva mai sus) „tactica falimentara a lui Piturca”. Eu n-am ascuns niciodata ca-mi place Piturca : ambitios, capos, joaca ofensiv si cultiva jucatori tehnici (spre disperarea jurnalistilor de 2 lei, care si-ar dori ca tricourile galbene sa fie imbracate de echipe de SWAT sau de K1 🙂 )

Sid Vicious  •  16 noiembrie 2006, 9:37

vi se pare voua ovidiu petre lent….dar cate recuperari face pe meci?….a stat cineva sa-l monitorizeze pe intreaga durata?
nu prea se trece de el
la lista mea cu inchizatori dori sa-l adaug si pe dan alexa
aaaa….si maldarasanu e plafonat fratilor…..
daca lui ovidiu petre si cocis li s-a dat sanse sa joace titulari la nationala dupa accidentari destul de lungi….de ce nu a jucat plesan in locul lui maldarasanu?
sau de ce nu a jucat costin lazar?
vrem si noi jucatori tineri…nu petre marin,badoi,maldarasanu…..si alti fotbalisti de genul asta

Andrei  •  16 noiembrie 2006, 9:38

Pai daca nici de meciul asta nu sunteti multumiti atunci ce mai vreti? Totusi nu suntem Brazilia. Am jucat bine, combinativ si in viteza. Chivu a jucat la adevarata lui valoare, Ovidiu Petre a jucat surprinzator de sigur chiar permitandu-si sa mai si dribleze. Cocis a dat drumul la mingi iar Marica a bagat spaima in ei. Cand ati vazut ultima data vreo 25 de pase consecutive urmate de un sut pe poarta? Felicitari pentru meciul de aseara si ma astept sa luptam si sa jucam si in meciul cu Olanda.
Mutu… Fiind putin ironic i-as ura lui Mutu meciuri reusite si cat mai multe goluri pentru Fiorentina. In rest sa „joace” la cat mai multe nunti si botezuri.
Nefiind ironic imi doresc sa inteleaga faptul ca pe teren sunt 11 jucatori iar presa ar trebui sa-l mai lase in pace cu „briliantu-n sus, briliantu-n jos”.

Cadizaretta  •  16 noiembrie 2006, 9:38

Tolontane scuza-ma, dar vezi ca aseara au fost multe meciuri la televizor. Eu cred ca aici tu ne povestesti de alt meci. Meciul nostru de aseara a fost unul foarte norocos, iar daca Tamas, Chivu si Coman nu ar fi prins o zi asa de buna ne rupeau spaniolii. Aseara ne-au lipsit total centrarile fara de care Niculescu si Dica sint someri. Tactica folosita in atac a fost zero.

moro_reddog  •  16 noiembrie 2006, 9:39

Bai frate, cu asteapta unii ceai mai mica ocazie sa decreteze ca nationala ar juca mai bine fara Mutu. Vedeti-va fratilor de treaba , mutu este de departe cel mai bun fotbalist roman la ora actuala.

Irealistu’  •  16 noiembrie 2006, 9:39

Tin sa multumesc pe aceasta cale dlor niculescu si maldarasanu pt jocul si daruirea de care au dat dovada. Da,recunosc domnilor gazetari,claudiu este un jucator urias, alearga,recupereaza, munceste, este indispensabil, ce mai, are inima de aur,rusine lui piti ca nu il foloseste mai mult!

Basty  •  16 noiembrie 2006, 9:42

Stiu ca nu se cade sa fac diferenta intre jucatorii unei echipe si ai unei alteia atunci cand joaca „nationala”… si totusi…desi stelist, nu pot sa nu il apreciez pe Coman, si in acelasi timp sa nu’l injur pe Ovidiu Petre. Pasari-Lati-Lungila asta a dat 80% din pase la adversar, bubuind mingea cand ajungea la el. As zice mai multe, da’..lasa’l in plata Domnului, ca revine Radoi, si nu mai prinde el echipa decat in meciurile cu Poli-nush’care. Revenind la critici…. Maldarasanu=umplutura.
Nu critic echipa ! Ba chiar o laud ! Nu se poate sa nu’ti „salte inima de bucurie”, cand Coman se joaca in propriul careu cu mingea, ba chiar i’o mai trimite si lui Casillas (Cassilas ? – whatever) cu mesaju „Na mah, tu ce poti sa faci cu ea ?.

Sid Vicious  •  16 noiembrie 2006, 9:43

ce tot atata tamas in sus si tamas in jos?…cine-o mai fi si asta?….
nu cumva am auzit de el pe la stirile de la ora 5?….ca e baiatul nu stiu carui comandant diin politia din brasov…..care face scandaluri prin baruri si se bate ca berbecu bazandu-se pe reputatia lui taticu?
e slab dom’le ….slab….ce-a facut aseara?
l-a facut varza villa……noroc de dany coman si de chivu
repet…de ce este convocat tamas la nationala….???…la spartak nu a jucat DELOC….la celta intra de fiecare data pe final de meci…..10-15 minute
asta imi ridica un mare semn de intrebare….nu seamana situatia lui cu cea a lui ogararu?
se face selectia pe interese in continuare la echipa nationala a romaniei?

gabriel  •  16 noiembrie 2006, 9:47

Mr. „TOLO” cred ca ai vazut alt meci!!!
Am vazut o nationala in prima repriza care vroia sa-i bata pe spanioli cu 0-0 sau mai degraba sa nu primeasca gol
Da, este adevarat : am vazut un Chivu in forma – stalpul apararii, Coman un portar inspirat, un Marica – vitezist si neobosit, un Petre Marin – luptator…si…si cam atat, ceilalti au iesit in evidenta prin multitudinea greselilor.
Daca la pauza era un 2-0, 3-1 pt ei era un scor f corect.
…Asa ca nu-i mai pupatzi in … nici pe jucatori nici pe barbugiu
N-am vazut faze la poarta spaniolilor, n-am presat…am jucat ca o echipa mica, „care este”, la momentul de fatza si am marcat golul prin sclipirea lui Marica…atat.

Felix Radu  •  16 noiembrie 2006, 9:47

coman mi s-a parut nesigur in prima repriza. a scapat aproape toate mingile! noroc ca nu era raul sau torres pe teren, ca era 3-0 la pauza si alta era discutia.
am vazut doar prima repriza, in care am fost VARZA. ma bucur (si mi-e ciuda ca n-am vazut) ca in repriza a doua se pare ca a fost altceva, si nu-mi explic cum. au cedat aia? l-au scos pe cesc fabregas? (bai ce jucator…)
in prima repriza am vazut o singura actiune cursiva si rapida la noi, in rest bubuieli si pase care se voiau geniale si ajungeau la adversar. vai de noi.
de cand e piti antrenor, la fiecare meci am avut ciudata senzatie ca avem echipa „cu potential”. intotdeauna jucatorii alearga mult, cel putin la inceput (chiar daca, ieri de exemplu, fara prea mult folos. cel putin la inceput :). dar n-am vazut, in afara de meciul cu cehii, un potential realizat. si nu-mi place cum suna meciul ala a exceptie..
eh.. sa speram ca vom avea… noroc..

robynho  •  16 noiembrie 2006, 9:49

Catalin,

Foarte important si bine subliniat mesajul. Victoria contra Spaniei trebuie „consolidata” cu rezultate bune cu Olanda. Dupa 5-1 cu Germania am pierdut tot pe Giulesti 0-2 cu olandezii, pacat….

In rest, eu zic ca se scrie/pronunta „al omielea”. poate ma insel.

fistik  •  16 noiembrie 2006, 9:53

Parerea mea e ca spania ajucat peste noi toata repriza 1 si au avut ocazii mai multe decat real cu steaua. Abia a doua repriza dupa min 65 am avut si noi posesie, in rest am stat la cutie. Asta e fotbal de perspectiva???? Cu jucatori care nu se gaseau in teren si dadeau in minge sa scape de ea? Cu buga care nu mai joaca nimic?? Putea sa-l lase pe niculescu 70 de min si apoi sa schimbe cu dica, dar nu cu buga; ovidiu petre trb schimbat de la pauza;
Singurii care au jucat bine au fost Coman, Chivu+apararea(chiar daca a fost depasita in multe situatii) si Marica. Mijlocul nu a putut sa tina mingea …….
SA NU NE FACEM ILUZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!

Grig  •  16 noiembrie 2006, 9:56

Stimate Domnule Munteanu Lucian,

Dumneata vrei sa titularizezi cate 3 jucatori de la primele echipe care joaca intr-un campionat de toata jena ca sa scoti din echipa oameni precum Cocis, care fie el putin mai derutat, alearga si transpira, recupereaza mingi si deposedeaza in careul nostru atacantii adversi; precum Rat, Chivu, Contra, Rosu, Marica sau Mutu. Numeste-mi 9 jucatori din acest campionat „romanesc” care merita sa joace titulari la nationala (altii decat cei pe care Pitzurca ii foloseste deja in formula finala).
In cele din urma cred ca dumneata ai vazut alt meci, Romania ieri seara a alergat, a facut presing, a recuperat, a aratat a echipa vie, intr-un cuvant au jucat bine. Dani Coman a avut si noroc si reflex…a fost un portar, victoria este meritata. Lasati va rog „romanismul” si felicitati echipa pentru prestatia impotriva Spaniei. Cu respect, Grig!

Sid Vicious  •  16 noiembrie 2006, 9:56

am mai vazut ca a scris cineva ca nu am avut destule centrari in careu
pai cum mai frate?….daca „barbaroase” joaca 4-3-3….de unde sa vina centrarile….unde-s mijlocasii de banda?….
de ce sa dai vina pe dica si niculescu pt lipsa centrarilor?
nu tata…..ei sunt de vina ca nu si-au creat ocazii de gol….n-au driblat nimic….mai pe scurt…..nu s-au vazut deloc
dar in momentul in care nu ai mijlocasi de banda….nu prea ai de unde sa primesti centrari….decat de la niste fundasi laterali foarte ofensivi
si asta s-a vazut….rat a jucat in mare parte bine…..si a incercat sa faca si faza ofensiva….aportul sau la golul lui marica fiind decisiv
in schimb…petre marin….asa bataios cum e el…..n-a reusit incursiuni in atac….fiind oricum mult prea ocupat cu faza defensiva….
daca vrei sa joci 4-3-3 fundasii laterali trebuie sa-ti acopere toata banda
rat se descurca binisor….
fundasul dreapta lipseste in continuare
emeghara emeghara emeghara!!!!!

Ionel  •  16 noiembrie 2006, 9:59

O victorie, chiar si cu a doua reprezentativa a Spaniei, ramane totusi o victorie !! Este cazul sa ne bucuram de o victorie.

Nu este totusi putin lucru ca reprezentativa Romaniei sa castige in Spania. Exiata o echipa de club din Romania care a mai castigat in Spania, dar aici cu reprezentativa este altceva.

Jos palaria pentru cel putin 3 jucatori. Marica, Chivu si Coman. Probabil cu un plus pentru Marica.

Dupa laude, trebuie probabil vazuta si partea goala a paharului.

Sunt jucatori care nu (mai) sunt, cel putin deocamdata, de nivelul cerit la reprezentativa. Maldarasanu si Claudiu Niculescu (nu de altceva dar nu mai stie sau nu mai poate !? sa alerge ca si ceilalti).

Selectia celor chemati la lot este importanta. Imi doresc din suflet ca Piturca sa fie mai inspirat pe viitor.

As vrea, oarecum coloateral, sa imi dau cu pareare despre spusele din ultimele zile ale lui Ionut Lupescu. Ma refer la declaratia lui ca echipa Romaniei nu are nevoie de vedete ci de forta grupului.
Eu inteleg frustrarea unui fost fotbalist care nu a fost niciodata o vedeta. A uni fotbalist muncitor si serios, dar nimic mai mult.
Imi permit sa atrag atentia asupra faptului ca, atata timp cat spiritul de echipa al reprezentativei Romaniei nu poate fi asa de dezvoltat cum este cel al reprezentativei Germaniei, vedetele sunt foarte importante pentru echipa noastra. Ca se numesc Mutu, Marica, Chivu sau Radoi, aceste vedete sunt cele care castiga meciul. Echipa Romaniei are nevoie de vedetele sale iar antrenorul Piturca trebuie sa stie sa convinga vedetele sa dea totul pentru echipa.

Tare imi doresc pentru Ionut Lupescu sa inteleaga faptul ca nu este suficient sa fie pe post de sef ca sa ai dreptate.
Ca mult mai important decat declaratiile sforaitoare sunt faptele bine gandite si aprecierea obiectiva a realitatilor fotbalistice de la noi (adica sa uite ca vine din partea dinamovista a esicherului fotbalistic romanesc).

Marius_vl  •  16 noiembrie 2006, 10:00

Daca si acum mai exista mesaje de genul asta,daca si acum ii mai criticam pe baieti,deja inseamna k ori nu ne pricepem la fotbal,ori suntem batuti in cap!Figurant esti tu ba,fraiere,daca nu te pricepi la fotbal stai dracu in banca ta k esti penibil!Bravo,Piti,respect total,sa isi bage unghia in gat toti care te contesta!

kiltu  •  16 noiembrie 2006, 10:01

domnule Tolontan ce a jucat romania in prima repriza?va spun eu daca n-ati observat NIMIC.Vorbind despre repriza a doua mai putem spune cate ceva.Au fost cativa care au miscat bine si deasupra tuturor imperialul Chivu,care dupa evolutia de aseara cred ca a pus inca o data intrebarea ,cand va descaleca la unul din granzii Spaniei?In rest s-a vazut un joc mai bun si cativa jucatori care promit pt viitor,dar si unii care nu au in cap decat ideea ca poate poate vor prinde un club mai mare,gen Cocis aerian aseara.Mi-a placut rosu care dupa intrarea lui a dat o noua fata mijlocului nostru,de unde si ocaziile mai dese din repriza a2a.Dar as vrea sa va intreb ce faceau baietii de la mijloc daca i-ar fi avut in fata pe Xavi , Xavi Alonso ,Luis Garcia ,Joaquin,in linia de mijloc si experimentele de aseara.In concluzie as spune ca e o victorie de moral care ar trebui sa ne intareasca pt meciurile viitoare si cu multa munca si inca vreo 3 de Chivu batem 1-0 si la roterrdam…

Sid Vicious  •  16 noiembrie 2006, 10:02

@grig

e cam greu sa-ti spuna cineva 9 jucatori care nu se afla in circuitul echipelor nationale ale romaniei(seniori,tineret,juniori)…adica sa aiba minim o selectie
de unde sa-i scoti?….si unde sa-i pui(daca ar fi)….posturile stranierilor sunt de necontestat in primul 11 al romaniei
…aaaa….cred ca am gresit…..nu este cam greu…..este imposibil

respect

Comentează