Cum de n-a văzut Balaj?

Cătălin Tolontan se întreabă ce s-a întîmplat cu penaltyul neacordat în meciul FC Argeş – Steaua

duminică, 10 septembrie 2006, 7:52

Cătălin Tolontan se întreabă ce s-a întîmplat cu penaltyul neacordat în meciul FC Argeş – Steaua

A început prost! E primul campionat din istoria României care are ca pot 5 milioane de euro. Atît va încasa, cu aproximaţie, cîştigătoarea titlului pentru că merge direct în Ligă. Şi a început prost.

Arbitrajele lasă dîre în clasament. Faultul stelistului Goian la Tănasă e atît de patetic încît e imposibil de înţeles cum de Balaj nu l-a văzut. Un asemenea penalty se fluieră şi în alfabetul Braille.

În ultimul an, am primit zeci de mesaje care-l vizau pe Cristi Balaj. Oameni din fotbal. De fiecare dată am dat REJECT suspiciunilor, găsindu-le demne de teoria conspiraţiei. Cel mai bine plasat arbitru român… Un om cu afaceri ce-i asigură viaţa… Tip cu personalitate…
Ei bine, Balaj nu e la prima eroare flagrantă, venită la timpul potrivit şi în favoarea celui cu disponibilităţi. Ceea ce înseamnă că performanţa Stelei şi a altor cluburi a luat într-adevăr prin surprindere fotbalul nostru. Explic numaidecît! Cînd spunem infrastructură ne gîndim la stadioane, gazon… Dar sistemul-fotbal e mult mai larg. Din el fac parte comisiile, metodele de luptă împotriva corupţiei, arbitrajele, capacitatea Ligii şi a FRF de a asigura o competiţie egală.

Toate acestea, de la toalete şi pînă la integritatea arbitrajelor, par total depăşite de noua eră în care am păşit. Jocul a evoluat, dar sistemul şi apucăturile au rămas aceleaşi.

Ieri, Balaj apela surescitat la televiziuni, căutînd reluări cu un anume unghi din care el spera că se vede nemaivăzutul. Pe vremuri, băieţi din generaţia coruptă a arbitrajului ajungeau pe la emisiuni cu montaje contrafăcute. Luînd în calcul diferenţa de inteligenţă în favoarea generaţiei lui Balaj şi avansul tehnolgic, dacă lucrurile se vor degrada în acest ritm, atunci în curînd lista FIFA se va transforma în lista Hollywood, secţia de efecte speciale.

PS: Nefericită ideea Rapidului de a fi reprezentat vocal prin George Copos în chestiunea arbitrajului de la Piteşti. El nu are nici o autoritate să invoce corupţia de vreme ce este primul demnitar din România democratică ajuns în situaţia de a demisiona înainte de a fi acuzat oficial de corupţie.

Comentarii (821)Adaugă comentariu

Gabryel  •  11 septembrie 2006, 9:14

Sa va spune eu si am numai 16 ani ……….
Se putea sa da penalty ori nu se putea ???
Jucatorul Argesului a driblat in careu , a dat mingea dupa piciorul lui goian , fundasul stelei s-a miscat ma incet , a pus piciorul dupa minge iar jucatorul argesului a intrat in el si s-a aruncat hoteste intr-un unghi care nu putea sa traga la poarta si nu cred k avea mari sansede reusita ..

coco  •  11 septembrie 2006, 9:15

Dinamovistilor ciocu mic nu uitati semifinala de cupa cu National cand un anume individ ca ala nu era arbitru a facut jaf pt dinamu. Oricum si voi si Steaua imi aduceti aminte de comunism . sa nu uitam cum ati fost clonati.
Istoria voastra de cincizeci si ceva de ani e neagra. Cluburile adevarate sunt cele care au o istorie de peste 65 de ani chiar si fara trofe. sau cele care au inceput de jos sa ajunga in prima liga intelegeti ce zic.

Adi adrian  •  11 septembrie 2006, 9:18

d-l tolontan … sa fim seriosi … daca balaj a arbitrat pro Steaua … atunci dumneavoastra scrieti contra Stelei si cred ca MM avea dreptate referitor la dvs. Domnul Copos nici nu shtiu cum mai are curaj sa apara la TV cu astfel de declaratii … la fel si dl Vama si dl Lucescu jr., sa nu uitam ca sezonul trecut tot ziarul dvs. a scris despre blatul Rapidului de la Cluj, care a fost mai blat (daca pot spune asa) decat Vaslui-Steaua. Si logic nu vad de ce Steaua ar da bani de pe acum pt unele meciuri pe care oricum le-ar castiga (ex. acasa cu Vaslui, acasa cu Farul sau la Arges – cu ultima clasata). Referitor la meciul de sambata … au fost 2 pozitii de off-said semnalizate eronat, impotriva stelei, situatii in care jucatorii stelei ar fi ramasi singuri cu portarul. Sa punem si situatiile astea si penalty-ul neacordat Argesului, tragem linie si vedem ca steaua totusi a castigat meritat. Ceilalti sa nu mai fie invidiosi ca Steaua are valoare, in meciul de sambata au lipsit 6 titulari si totusi am fost cu 2 clase peste Arges. Asta este realitatea : Steaua are valoare!!!

JohnnyPitesti  •  11 septembrie 2006, 9:22

Un lucru e cert: un stelist nu va recunoaste niciodata ca A FOST PENALTY. O tara intreaga a vazut aseara o echipa de liga campionilor(la blaturi) cum se chinuie cu echipa codasa din liga 1. Si nu a fosr doar meciul cu argesul, ganditi-va ca patronul farului a zis ca steaua a facut blat cu ai lui, ganditi-va ca pt a bate vasluiul au auvt nevoi de 2 penaltyuri inventate…. ganditi-va la campionatul trecut, ganditi-va cum nea gigi alerga dupa bistrita prin capitala sa le dea niste banuti. sTEAUA SUCKSSS si toti suporterii ei is niste oameni limitati. Asa conducatori asa popor. Miza e mare campionatul asta si jiji va da cat trebe doar ca sa castige potul… restul nu conteaza….ce dak ne prosteste pe fata….patatic…..

atlantis53  •  11 septembrie 2006, 9:23

Daca urmariti faza domnule Tolontan, Tanasa dupa ce a lovit balonul a ales direct solutia de a obtine 11 metri.Asta este meteahna tuturor atacantilor de a scoate imposibilul din orice faza.Cred ca mai trebuie lucrat la capitolul acesta cand doi jucatori se afla in contact pentru un balon.Ba ca era o fanta de lumina, ba aerul puternic i-a zburat piciorul de pe iarba, ba cele doua jambiere s-au atins….etc.
Cu atatia experti in fotbal se va gasi solutia si pentru aceste faze controversate, si mai ales cand acestea care se petrec in suprafata de pedeapsa, inloc de atatea controverse si patimi.

Cristi  •  11 septembrie 2006, 9:24

Sunt de acord ca a fost penalty neacordat (mentionez ca tin cu Steaua, dar pot fi obiectiv). Totusi mi se pare ca se face MULT prea multa galagie pe aceasta tema, incercandu’se a se face presiune pe arbitrii de la meciurile Stelei. Nu sunt de acord cu favorurile obtinute de la nimeni pentru Steaua, dar nu sunt de acord nici cu aceste tactici imbecile de a lovi Steaua – cum ca ar umbla la arbitri sau la jucatorii adversi – pot sa zic doar atat dinamovistilor si rapidistilor: SUNTETI PENIBILI. Adica eu nu inteleg de ce da din gura george copos, care este implicat pana in gat in scandaluri de coruptie – stiti cum e „hotu striga hotii” – ar face mai bine sa isi rezolve scandalurile lui de la echipa. Ca sa nu mai zic de sefii de la dinamo. Nu am auzit in viata mea de acest „domn” busca, care s’a gandit sa afle lumea de el prin declaratii cretine si calomnioase la adresa Stelei. Sugerez sa faca ceva pentru echipa lui mai degraba decat sa faca ceva impotriva altor echipe. Sa nu mai zic de vasile turcu, care de fiecare data cand il vad declarand ceva, incerc sa fac legatura dintre cuvintele care ii ies din gura. Parca i se imbarliga limba in gura cand incearca sa declare ceva, nu prea le are cu romana. Gigi Becali o fi fost el cioban sau cum vreti voi sa ii ziceti, dar macar se exprima mai coerent decat acest vasile turcu. Eu zic asa: sper ca peste maxim doua saptamani sa nu aud decat greierii dinspre rapid si dinamo, fiindca Steaua le va fi administrat scoruri de 3-0 (rapidului) si respectiv 2-0 (lui dinamo), pe langa victoria de miercuri de la kiev.

JohnnyPitesti  •  11 septembrie 2006, 9:27

Bai adi stelist de mahala, cum naiba ati fost cu 2 clase peste argesul dak pan in min 85 nu ati marcat??? Dak erati cu 2 clase peste argeseni aveati 3-0 la pauza, dar ….. Niciodata steaua nu va fii cu 2 clase peste argesul, nu aveti oameni, cei mai tari jucatori din tara s-au format la PITESTI, nu in ghena din ghencea amaratilor….. sunteti de kkt…. (Dica e vecin cu mine, deci tot un argesean va salvat pielea „campionilor”)… :))))

Cosmin Bulancea  •  11 septembrie 2006, 9:28

Tolontan citeste blogul asta si ride cu pofta . A creat ceea ce si-a dorit si anume un articol care sa creeze dispute . Asta se traduce prin mai multi cititori – trafic mai mare – publicitate mai multa – venituri mai mari . Pare simplist , dar pina la urma la asta se rezuma totul
De asta Tolontan e un ziarist destept

Pali  •  11 septembrie 2006, 9:29

Ne-am cam saturat de tine tolontane. Voi chiar ati innebunit cu blaturile astea??? Echipe ca Argesul si Farul chiar nu pot fi invinse de Steaua doar cu arbitrii si non-combat din partea adversarului? Farul care pierde si cu Ceahlaul si cu Urziceniul iar Argesul are 3 pct di 6 etape chiar nu pot fi batuta de Steaua?
Faptul ca a fost penalty e clar, dar de aici pana a scrie ca Steaua a cumparat arbitru e departe, foarte departe precum esti tu de realism.
Daca ai o rafuiala personala cu Gigi ia-te de el si mai lasa Steaua in pace.
Mai scrie si despre faza de la Petrosani cu Sapunaru despre faza din Giulesti cu Rada, despre golul Rapidului marcat Craiovei si vei vedea cum si prietenii tai au mai fost ajutati de arbitrii.

PS: Am auzit ca-si lanseaza si copos un ziar de sport ar fi mare nevoie de tine acolo

Daniel Sandu  •  11 septembrie 2006, 9:31

Nu inteleg de ce se uita intentionat faza de la inceputul meciului cand Gigel Coman scapa singur cu portarul si a fost oprit fara motiv de arbitri. Cu toate ca sunt stelist cred ca acea faza a fost destul de clara si autorul acestui articol vrea in mod intentionat sa pateze imaginea Stelei. De ce mai vorbiti voi de dreptate daca voi sunteti impartiali si subiectivi?

Zetu_91  •  11 septembrie 2006, 9:36

Mah asta a fost cel mai clar penalty din cate am vazut…..da ce sa-i faci??? asa e viatza.La steaua-vaslui s-au dat 2 penaltyuri pt. steaua degeaba (Nici vorba d penalty) , dar acum era imposibil sa se dea pt. k era impotriva stelei.Asa e…sezonul acesta steaua vrea cu orice pret sa ia titlul, dar cum p teren si-a dat seama ca nu poate incearca sa mituiasca adversari, sa dea bani la arbitrii, si alte lucruri de astea p care becali le stie.Nu este normal sa se continue cu aceste arbitraje in favoarea stelei, au ajuns si ei amaratii in ch.league d und vor lua cel mult 2 pct. si nici in uefa nu vor merge.AR TREBUI LUATE MASURI K STEAUA SA NU MAI FIE AVANTAJATA DE ARBITRi. la MECIURILE STELEI AR TREBUI ADUSI ARBITRI STRAINI. BODO-BC

old-papa  •  11 septembrie 2006, 9:36

IAR MANIPULATI OPINIA PUBLICA PRIN FAPTUL CA ATI DAT RELUAREA FAULTULUI LUI GOIAN ,VORBA LUI OLAROIU,PANA SI LA METEO,INCERCAND SA INDUCETI IDEEA CA STEAUA A FOST AVANTAJATA DE ARBITRU,IN TIMP CE FAZA IN CARE COMAN A FOST OPRIT DE TUSIER NU ATI DAT-O NICI O DATA.DACA NU ERA FAULTUL LUI GOIAN NU AVEATI CE SCRIE IN GAZETA CARE ESTE PLINA PE JUMATATE CU ARTICOLE CARE SE REFERA LA ACEST FAPT

ioan plischi  •  11 septembrie 2006, 9:38

ati plecat de la o premiza total gresita, incercind sa nuantati ceva care nu are nevoie de nuantare. in mod cert balaj a vazut atacul imprudent al lui goian. la fel de cert este si faptul ca balaj nu este un arbitru corupt. balaj este un arbitru SENTIMENTAL. intr-o fractiune de secunda a realizat ce implicatii pe plan moral ar fi insemnat pentru steaua un 0-1 la pitesti inaintea debutului in grupa mare a gradinitei fotbalului european si s-a gindit ca nu se face sa le decapiteze acest moral intr-o faza in care putea sa aiba si alibi-ul ca asistentul era mai bine plasat si daca el n-a ridicat batul, o poate scalda. la acea faza s-au adunat insa toate relele de dinainte („numai steaua va fi campioana, daca ajung presedinte”, „aveti grija sa nu-i accidentati inaintea meciului cu standard liege”), precum si alte asemenea luari de cuvint, care nu puteau – omeneste vorbind – sa nu lase cicatrici pe comportamentul moral – si-asa destul de discutabil – al acestei caste fals elitiste cu fluier si fanion.

anti_bucresti  •  11 septembrie 2006, 9:41

AM RAMAS MASCA CAND AM VAZUT CUM A CASTIGAT STEAUA LA PITESTI.EXACT CA PE TIMPUL IMPUSCATULUI CAND SE RIDICA VALENTIN DIN TRIBUNA SI ARBITRUL INGHETA SI TREBUIA SA FACA EL CEVA SA DEA STEAUA GOL.NU SE POATE ASA CEVA.ASTA E HOTIE CURATA SI NU E PRIMA DATA CAND STEAUA FACE MAGARII IN ULTIMUL TIMP.ARGESUL POATE RETROGADA LA FINALUL SEZONULUI DIN CAUZA ACESTOR PUNCTE PIERDUTE ACUMA.NU SE GANDESC SI CONDUCATORII FOTBALULUI NOSTRU LA ASTA?OMUL ALA DE LA ARGES BAGA BANI CA FRAIERUL?DE AIA N-O SA MAI AVEM INVESTITORI IN FOTBAL,DIN CAUZA HOTILOR!!!

liv  •  11 septembrie 2006, 9:41

Intr-adevar, foarte subiectivi cei de la Gazeta. Nimeni nu a zis nic de ofsidul de la inceputul meciului. Daca marca atunci Coman (si avea sanse reale de a o face) era un meci fara istoric. Asa toata lumea se leaga de acel penalty. Oricum mingea era deja iesita afara. Se cauta numa scandal in permanenta ca asa se vine. Nimeni nu zice ca Steaua a fost cu 5 clase peste Arges si numa ghinionul si Vintila a facut sa nu fie vre-o 3-0. Asa ca mai lasati-ma cu penalty ala. Totontan esti varza total. Si Gazeta si Prosport sunt 2 ziare de……, insa din pacate sunt cam singurele din Romania (momentan). O sa dansez cu bucurie pe mormantul vostru.

petrica  •  11 septembrie 2006, 9:42

Pai cum sa vada Balaj faza daca era orbit de euroii lui Jiji. Chiar nu vedeti domnilor ca pana acum, au fost 4-5 conducatori de club care au afirmat ca Steaua le cumpara jucatorii? Se pare ca este mai usor de umblat la arbitri si de aceea s-a schimbat metoda de cumparare a meciurilor. Rusine! Si daca nu vedeam o tara intreaga cum Jiji alerga dupa adversari sa-i motveze da dar asa este de inteles ca face orice ptr ca Steaua sa castige!

Katalyn  •  11 septembrie 2006, 9:42

Tolontanule…. Mingea era afara la penalty…deci arbitrul a procedat corect… si VOI presa sunteti cei care NU le dati credit arbitrilor asa ca nu veni acum sa spui ca ai suspiciuni asupra lui de ani de zile dar pana acum le cautai scuze… nu este adevarat… da la voi porneste tot raul… de exemplu…. cum castiga Steaua un meci, dati numai stiri cum ca a fost blat ca asa zice Copos… cand o sa recunoasteti valoarea? daca a fost plat cu Arges… cu Std. Liege ce a mai fost? sau cu Boro???

VOI, PRESA ar trebui sa relatati ce se intampla si nu sa va dati cu parerea… si eu pot spune ca Dinamo este o echipa de capsunari… cum se face ca in campionat aduna numai victorii dar in UEFA nu face un joc bun? de ce la Steaua se poate sa joace si in competitiile internationale sau si mai bine… Cum se face ca Rapid-ul a mai si pierdut dar in UEFA nu se face de ras precum Dinamo???

Daca presa comenteaza in loc sa relateze… de ce nu v-ati facut cu totii arbitrii??? oricum suntem un neam de antrenori, arbitrii, ce ne pricepem la masini si sa nu uit… politicieni…

fllo  •  11 septembrie 2006, 9:44

Cu tot respectu’ pt dl Tolontan, mie personal nu mi se pare ca a fost penalty. Nici macar nu il atinge (io asa vad). In alta ordine de idei, poate in titlu va referiti si la faza cand a scapat gigel coman sau …nu???
respect.

paun  •  11 septembrie 2006, 9:46

d-le tolontan,ati scos o faza dintr-un meci si gata articolul! daca sunteti profesionist , analizati tot meciul si va asigur ca motivele de a-l critica pe balas sunt intemeiate pe deplin! si uitati ca mai sunt si tusieri p-acolo!

petrica  •  11 septembrie 2006, 9:47

PTR PALI!
Tu am impresia ca traiesti in alta lume si nu prea vezi meciurile! Tu oare nu ai vazut ca Penescu este al patrulea patron de club caruia i-a fost frica de arbittri si de faptul ca Jiji umbla la jucatori? Sunt de acord cu tine, ca Steaua poate bate pe Farul sau pe Arges, dar atunci daca este o echipa tare de ce Jiji alerga in vara cu bani dupa jucatorii altor echipe ca sa-i motiveze fianciar in meciurile cu Rapid??????Inseamna clar ca ii era firca si a incercat cu orice mijloace sa castige campionatul, chiar el a recunoscut, dar tu daca nu te uiti la televizor la meci sau la comentariile lui Berbecali nu mai intra aici si vorbi despre ceva ce nu stii.

Nita Ionut Valentin  •  11 septembrie 2006, 9:49

…Se vede ca am ramas cu sechele din vremea lui Ceasca!….Mai oameni buni:Pe unde ma uit toata lumea vorbeste de coruptie, dar nu vad nici un vinovat prins in fapt-aici nu ma refer doar la fotbal-Toti vorbiiiiti….
Lasa..ca gresit Balaj si impotriva stelei…Linistiti-va:nu avem coruptie(ce gluma buna)

Wally  •  11 septembrie 2006, 9:49

Cum nu a vazut Balaj? Simplu de banii lui Becali.
Ia sa recapitulam:Furt la Pitesti, 3 puncte Steaua,Furt cu vasluiul,2 penalti inventat , 2 puncte Steaua, Farul aciuzata de balt de conducerea clubului,3 puncte steaua,clubul Pitestean a dat afara un jucator din suspiciunii de blat.
Lucruriile merg la infinit asa, am la fiecare meci al stelei un exemplu ca cele de mai sus , la fel ca si anul trecut steaua fura tot.
Asa au castigat si sezonul trecut asa vor castiga si acuma>
DE ce ? Pt ca nimeni nu ia masuri,cand Becali da bani,nimeni nu fce nimic,cand Craciunesc a adus albitrajul pe o linie mai buna,a fost dat afara.
Si iata urmarile si cine este in spatele lor.
Banii. Moarte Becali,moarte comunismului!!!

Ice Soldier  •  11 septembrie 2006, 9:51

A fost penalty, sa nu ne mai ascundem dupa cires. E frustrant sa vezi cum castigi in min 85, dupa ce adversarii au avut o lovitura de la 11m neacordata si apoi toti ziaristii incep sa te baacareasca. La fel de greu este domnule Tolontan sa ai 3 lovit de la 11m si toate sa fie neacordate(vezi meciul cu Gloria). La fel de greu este sa ai 3 lovit de la 11m si 2 cartonase rosii, la fel de neacordate(vezi meciul cu National). Toate aceste intamplari au fost semnalate campinoatul trecut. Ati uitat? Asa repede? Hai sa vedem de cate arbitraje pro si contra a avut Steaua parte in ultimii 3 ani, sa zicem. O sa fiti mirat Domnule Tolontan! Sunt mai multe contra decat pro.
Anul trecut daca va aducetzi aminte pe primul loc la greseli in favoarea lor, era Dinamo! Statistica a fost facut in Gazeta dumneavoastra. Deci? Cum ramane? Cata galagie ati facut atunci? Zero!
O alta chestiune, ar fi faptul ca as dori sa vad o statistica a meciurilor suspecte de blat in ultimii 10 ani. Sa vedem cine e pe primul loc? Va zic de pe acum ca e Dinamo! Si Statisticile pot continua…
Ma deranjeaza ca un gazetar de elita ca dumneavoastra, nu face si o statistica de acest gen…macar la final de campionat.
P.S. Lasati-l pe Copos sa se odihneasca in pace. Daca ala e om sa vb de furt…sa fim realisti.

salcie  •  11 septembrie 2006, 9:52

11 m clar.
chiar daca nu ar fi fost oricum arbitrul a gresit (galben pt simulare)
stelistii care tot o tin sus ca steaua joaca in liga si ca Dinamo si Rapid nu, ar trebui sa se gandeasca un pic la faptul ca singura posibilitate ca sa ajungi acolo era sa fii campioana si stiti bine cum ati castigat. Eu indrasnesc sa spun ca si meciul cu sportul a fost dubios la fel de dubios ca sportul rapid dar ce poti face cand siman este un afacerist „interesant” si are si el neamuri. ca sa nu mai zic se tehnicile pastorelului de a anunta transferurile unor jucatori chiar inainte de meciul cu echipele de la care se face transferul: sportul, constanta, vaslui, bacau …

Ice Soldier  •  11 septembrie 2006, 9:53

Inalta-te la cer wally. E nevoie de tine…

Mario_ULTRAS  •  11 septembrie 2006, 9:53

Penalty?…………poate, desi, Tanasa din unghiul in care se afla (imposibil de marcat), a inercat sa scoata, normal, maximum………..iar Balaj poate avea circumstante atenuante, intrucat jucatorul argesului datea senzatia clara ca asta cauta, sa cada cat mai convingator posibil……………….
Pe de alta parte, cred ca, avand in vedere scorul si minutul din acel moment, daca acest penalty atat de invocat se acorda, putea transforma argesul intr-o echipa victorioasa fara a avea nici un merit de a aconta cele 3 puncte, si spun asta reamintindu-mi jocul si ocaziile Stelei de pana la acel moment, in timp ce FC Arges nu a facut altceva decat sa bubuie cat mai departe mingea de propriile buturi si sa contraatace sporadic si fara mare pericol pentru poarta lui Carlos. Asa fotbal trebuie sa arate si sa presteze o echipa care invoca ca a fost furata?????????????
Chiar daca pot fii subiectiv, eu unul consider rezultatul din acest meci ca nefiind unul mincinos, iar neacordarea acelei lovituri de pedeapsa sa faca in mod indirect, ca echipa care a jucat FOTBAL (Steaua), sa mai adauge 3 puncte in clasament. Intr-o alta ordine de idei, cum comentati domnule Tolontan, infrangea Farului acasa de catre Ceahlaul??????????????? La aceasta intrebare ar trebui sa raspunda si „stomatologul”de Bosanceanu care acuza etapa trecuta „blatul”din meciul contra campioanei!!!!!!!!!!Chiar asa?!? Adica Steaua nu avea posibilitati fotbalistice sa castige acasa un meci cu Farul iar Ceahlul si in deplasare si cu statutul de nou promovata sa o poata face…………..fara a se mai acuza existenta vreunui BLAT!!!!
SUCCES STELEI LA KIEV SI SPRE…………………….24 ! ! !

Mihai  •  11 septembrie 2006, 9:55

Balaj a gresit si pentru Dinamo… asta nu inseamna ca nu a intentionat sa greseasca pt Dinamo. Nu spune nimeni ca Balaj e stelist, ci doar ca exista suspiciuni intemeiate ca este de vanzare, pt cine „da”. Maine, daca „da” Craiova, o sa fie oltean?
In alta ordine de idei, mi-e dor de Jean Padureanu. Pe vremea cooperativei condusa de el oamenii care participau erau discreti, ascunsi, nu aveau atata obraznicie cum are azi Becali. Care plateste jucatori, echipe intregi, arbitrii, orice, ca sa isi vada banii de la Champions League in buzunar. Si in plus are si gura mare, recunoaste pe fata (uneori) ca plateste, dar nimeni nu face nimic; omul e de neatins. Sistemul il protejeaza. Stelistii sunt atat de orbiti de dragostea fata de propria echipa incat nu vad realitatea. Nu ma mira, s-a intamplat cu popoare intregi, nu doar cu grupuri mai mari sau mai mici (vezi Hitler si poporul german). Doar ca mi se pare periculos. Asa ca traiasca Padureanu si cooperativa sa, monumente ale inocentei in fata obrazniciei si coruptiei lui Becali.

old-papa  •  11 septembrie 2006, 9:55

CE N-A VAZUT TOLONTAN?
FAZA IN CARE COMAN A FOST OPRIT CAND SCAPASE SINGUR CU PORTARUL.

jean  •  11 septembrie 2006, 10:00

Intr-adevar Balaj a gresit, dar nu cumva a gresit si in favoarea Rapidului sau a lui Dinamo? Ba chiar de mai multe ori. Si Steaua a fost nedreptatita la Timisoara si nu s-a facut atata caz. Se trezeste sa vorbeasca unul care a fugit in 1989 cu cotizariile studentiilor si a facut dupa ai avere. Gigi Becali o fi el redus dar il prefer unei canalii si unei jigodii ordinare cum este Copos. La fel si Borcea sa taca din gura ca mai sunt oameni care stiu de exemplu ce datroie are Simota fata de Borcea si cum a castigat Dinamo la Jiul. Pana nu vor reusii performantele Stelei din Europa sa taca si sa joace cu echipe de gen Knatspürnufelag sau Valerenga.

old-papa  •  11 septembrie 2006, 10:01

CARE ESTE DIFERENTA DINTRE TOLONTAN SI BALAJ?UNUL N-A VAZUT FAULTUL LUI GOIAN CELALALT N-A VAZUT CA GIGEL COMAN A FOST OPRIT PE NEDREPT DE TUSIER.CARE ESTE MAI VINOVAT? DUPA LOGICA UNORA O FI UMBLAT CINVA CU BANI LA TOLONTAN?

Ice Soldier  •  11 septembrie 2006, 10:01

Mihai, de ce nu ii vezi pe Borcea&Co? De ce nu il vezi pe Dinu Vama? Astia sunt oameni care procedeaza la fel…
Adu-ti aminte ce zicea Lupu de cei de la Dinamo…acu cativa ani. Adu-ti aminte ce i-a zis lui Vladoiu.
Ori esti prea mic, ori esti la fel de orb ca si mine…ca sa zicem asa. 😉

Letty  •  11 septembrie 2006, 10:01

Dar cand badea scapase singur si a fost tras de tricou nu se mai intreaba nimeni? Ca sigur datea gol.

Bocanila  •  11 septembrie 2006, 10:04

Nu mai suport sa ma uit la aceasta divizie A care a ajuns un jeg…cine a transformat-o? marele om de cultura, politicianul, avocatul poporului si nu in ultimul rand ciobanul jiji…..haideti sa fim masochisti si sa ne uitam etapa de etapa cum suntem pacaliti de fotbalul acesta trucat….apropo de ce vin la meciurile din campionat doar 2000 de spectatori pe lia manoliu? iubirea fata de stiaua este atat de mare? si inca ceva pentru toti rapidistii: sa ramanem singuri impotriva tuturor!!!!

elrifle  •  11 septembrie 2006, 10:05

din pacate se demonstreaza ca 62% din populatia Romaniei e stelista. partea proasta e ca sunt vai de mama lor majoritatea, asta nu este un site de injuraturi la adresa autorului… dar doar de atata sunt in stare unii…

old-papa  •  11 septembrie 2006, 10:05

SE SCRIE STEAUA
NU STIAUA

Mozacu  •  11 septembrie 2006, 10:08

Sunt un suporter dinamovist, dar spre deosebire de alti suporteri stelisti, dinamovisti, rapidisti, etc eu sunt un tip obiectiv;dupa parerea mea atacantul Tanasa e „smecheras la” acea faza deoarece el, de fapt, nu intentioneaza nicio clipa sa atace poarta ci el incearca sa provoace un penalty ;intr-adevar, exista un contact clar intre cei doi dar Goian il atinge dupa ce atacantul argesean deja incepuse simularea, aruncadu-se dupa ce-si prelungise mingea in aut.Recunosc e o simulare impecabila, probabil 9 arbitrii din 10 ar fi indicat punctul cu var, dar Balaj nu merita acuzat ci chiar felicitat ca a observat „smecheria” incercata de Tanasa.
Deci, domnule Tolontan aveti o mare apreciere din partea mea, dar de data asta nu pot fi de acord cu dumneavoastra.

Ice Soldier  •  11 septembrie 2006, 10:10

Bah Bocanila, esti prost ca noaptea….eu zic sa facetzi o hora mare, cu toate ciorile in jurul focului si sa cantati „sa ramanem singuri impotriva tuturor!!!!”, poate incantati zeul fotbalului amarat si sarac. Auzi la el „sa ramanem singuri impotriva tuturor!!!!”. Esti mai cioban ca oierul nostru! Voi sunteti asa prosti ca sunteti singuri impotriva voastra…panaramelor!

pitagora  •  11 septembrie 2006, 10:11

am vazut meciurile steaua – argesu si farul – ceahlaul
la primul sa zicem o greseala de arbitraj, toata lumea il desfinteaza pe balaj. la cel de-al doile gol corect anulat, penalty inexistent acordat. si nimeni nu zice nimic, nici macar nesimtitul de bosanceanu. toata lumea stie sa tipe si sa urle numai cand joaca steaua.
niste frustati. normal ca sunt toti speriati de calificarea stelei in C.L. obisnuitiva o sa fim mereu superiori.

ben -STEAUA!!!  •  11 septembrie 2006, 10:14

…domnule Catalin,pe zi ce trece tot mai prost vedeti,cumparati-va niste ochelari,daca nu va luam noi,,,,cristi balaj a gresit si in defavoarea Stelei,daca e vorba de asta!!!!…asa ca ar fi mai bine sa taceti!!!nu are ros sa scrieti numai asa ca nu aveti ceva mai bun de facut!!!FORTZA STEAUA!!!!!

ha ha ha  •  11 septembrie 2006, 10:14

stOAIA

multe oi isi dau cu parerea …nu se mai poate respira de ele.

concluzie: tolontan are dreptate

lex  •  11 septembrie 2006, 10:15

bravo!ai dreptate.miza mare si-a pus amprenta pe competitia interna.rusine granzilor din capitala.toti umbla cu aranjamente.steaua a cistigat titlul cumparind fotbalisti,acum cumpara arbitri.toti ar trebui sa se dea deoparte sa cistige glorie pentru tara si bani frumosi pentru ei gigi,cristi si george.cei care nu au puterea sa recunoasca asta sunt fraieri deoarece pe cei trei nu-i intereseaza decit BANII….in rest totul este praf in ochi pentru fraieri.rusine si pentru federatie si liga care continua sa perpetueze cloaca asta.dar asta este alta discutie…mult mai dureroasa.

Anti-ha ha ha  •  11 septembrie 2006, 10:18

Oaie e ma-ta…ca a facut un berbec ca tine. Ha-ha-ha!

tomo  •  11 septembrie 2006, 10:19

balaj asta e un om destul de redus si asta v-o spune un fost coleg de-al lui.il cunosc destul de bine pt ca am fost colegi .a inceput si el facultate dar n-a mai reusit s-o termine.in schimb se crede un om inteligent,ceea ce nu e citusi de putin.e limitat intelectual ca sa nu spun mai mult.imi pare rau ca oameni din fotbal il considera lider al actualei generatii din arbitraj.el nu e decit un individ care nu si-a putut depasi si nici n-o sa-si poata depasi conditia de fluieras modest.e un om frustrat si fara personalitate.

binke  •  11 septembrie 2006, 10:21

vorbe…vorbe, noi (Fc Arges ) ramanem fara 3 pcte importante si hotia merge mai departe. Restul vorbe de suporteri subiectivi si orbi la HOTIE.

sirnorbi  •  11 septembrie 2006, 10:23

miercuri 13 septembrie
liga campionilor
dinamo kiev-STEAUA BUCURESTI
21:45 PRO TV

LUPU  •  11 septembrie 2006, 10:23

D-le Tolontan aveti perfecta dreptate,dar cu aceasta idee trebuie sa ne obisnuim cel putin in acest an,in legatura cu meciurile stelei.Ei „trebuie protejati” pt a face fata in Liga,dar e o protectie tipic becali,adik exact genul omului analfabet.Iar in legatura cu balaj nu uitati k acum 3 ani,park,a furat un campionat lu’ Dinamo tot la pitesti si tot in favoarea stelei.Trofeul acordat campioanei in Romania ar trebui modificat intr-o oaie de aur.Va multumesc,si chiar nu o sa ma intereseze rectii din partea „spurcatilor”,k eu stiu sa deschide gurta doar cu un scop.

pistone  •  11 septembrie 2006, 10:24

Cand aud ca 62% din populatia Romaniei e stelista imi suna ca si cum 62% din populatia Romaniei e muista.

sirnorbi  •  11 septembrie 2006, 10:25

hahahahahaahahahahahaha.pai dc STEAUA e blatista atunci cainii si liliacii ce sunt? sunteti penibili.

abriel_geisy  •  11 septembrie 2006, 10:28

A stiut Becalli de ce a fortat criticat furibund arbitrajul acum ceva timp, pt a baga frica in arbitrii. Banul face legea. Pacat de aceasta intinare a simbolului Steaua. Rusine Balaj – mamaligarul !

Mircea ptr Steaua  •  11 septembrie 2006, 10:28

Stelistilor????? GURA MICA de infractori, voi si cu Becali al vostru…din 6 etape pana acum 7 le-ati furat: farul, vaslui, uta, arges….huliganilor…si vreti sa va incurajam in cupele europene???

Stiti ceva: Zero puncte in CL va doresc sa se vada realitatea de hotii ce sunteti

Comentează