Cîteva locuri rezervate

50.000. Plus milioanele din faţa televizoarelor. Ei stau în noapte pentru Olăroiu, Dică, Bănel, Ghionea, Carlos şi, da!, n-ar fi ajuns aici fără căpoşenia ciobănească şi generoasă a lui Gigi Becali sau fără ceea ce a făcut bun MM. Dar nu e numai asta.

miercuri, 23 august 2006, 12:57

50.000. Plus milioanele din faţa televizoarelor. Ei stau în noapte pentru Olăroiu, Dică, Bănel, Ghionea, Carlos şi, da!, n-ar fi ajuns aici fără căpoşenia ciobănească şi generoasă a lui Gigi Becali sau fără ceea ce a făcut bun MM. Dar nu e numai asta.

La Steaua există un personaj mai important decît toate celelalte! Aşa cum Barcelona are un erou care-l depăşeşte pe Ronaldinho: tradiţia! Cluburile îşi tratează istoria ca pe o vedetă. Iar dacă n-o facem, pentru că în România lucrurile evoluează mai greu, trecutul vine peste noi, alegînd seri ca aceasta, cînd totul e posibil, de la caniculă la muson şi de la speranţă la frustrare.

Legenda Stelei, urmărită în rezumate TV fără hi resolution şi povestită din gură în gură, creşte cu fiecare an. La fel se întîmplă cu marea echipă a Craiovei, cu trupa lui Lucescu de la Dinamo, cu naţionala lui Hagi sau cu şuturile imemoriale ale rapidistului Baratki.

Acolo, în lumea umbrelor glorioase, rivalităţile şi polemicile sportive rămîn, dar miturile se sprijină între ele, ca nişte bătrîni care mai au ceva de adăugat. Sînt îndepărtate şi totuşi vocile lor se aud clar. Pentru că toată revărsarea aceasta de tinereţe şi de vitalitate, din teren şi din tribune, tot sîngele care pulsează în tîmple înaintea meciului ne-ar fi ucis pe loc şi am fi făcut pe noi de frică dacă fotbalul n-ar fi avut nenumărate asemenea momente depozitate în memoria colectivă.

Bolnavi, amărîţi, acriţi de însingurare, dispăruţi dintre noi sau, pur şi simplu, uitaţi ori aflaţi în conflict cu prezentul, fraţii Zavoda, Petschovschi, Constantin, Iordănescu, Ion Alecsandrescu, Sameş, Liţă Dumitru, Boloni, Tudorel Stoica sau Voinescu au şi ei locuri rezervate la meciul din această seară.

Comentarii (218)Adaugă comentariu

space  •  23 august 2006, 13:41

p.s d-le tolontan sincer a iesit super prima pagina a gazetei. felicitari!!

snake  •  23 august 2006, 13:45

pentru space…

postul tau ma face sa imi cer scuze…
intr-adevar nu citisem posturile tale ( nici acum nu le-am citit, dar ultimul m-a convins )…
eu am intervenit pentru ca toti au sarit pe altcineva, injurand fara argumente solide
eu sunt convins ca ratzushka de care vorbiti voi nu a dorit sa atraga atentia asupra ei, ci asupra unei starui de fapt…ma rog, discutia e lunga, nu ma repet

Din nou, scuze space daca te-am jignit…fiecare are dreptul sa tina cu cine doreste

Si din nou, Forza Standard…aici nu impartasim aceleasi sentimente!

space  •  23 august 2006, 13:48

pt snake
respect dar am o rugaminte la tine poti sa-mi dai si mie id-ul tau de mess?
bineinteles sa discutam.

Mister  •  23 august 2006, 13:48

Ca dinamovist,sunt patriot astazi si voi tine cu Steaua ca sa se califice in Cupa Uefa!In CL la anu si la multi ani!Hai Dinamo!Hai si Rapid,fac o exceptie!

a_man_ro  •  23 august 2006, 13:50

scurt istoric pentru snake (ceea ce Nu a realizat dinamo)
– ma tu ori esti prost ori esti foarte prost cum poti spune ca dinamo are cele mai multe puncte si victorii in europa dintre echipele romanesti. bah ratatule dinamo nu s-a calificat in turul 3 al unei competitii europene de 2 decenii!
dinamo : nu a castigat cupa campionilor
dinamo : nu a castigat supercupa europei
dinamo : nu a jucat nicio finala de cupa campionilor
dinamo : nu a jucat 4 semifinale de cupe europene, a jucat una singura.
dinamo : nu a jucat niciodata in champions league
dinamo : nu a jucat in primavara europeana dupa revolutie
dinamo : nu are cele mai multe titluri in romania
dinamo : nu are cele mai multe cupe ale romaniei

oricum acest articol dar mai ales ziua asta nu are lagatura dinamo (levski, KR reykjavik, 17-18-19 mentori, grasshoppers, legia varsovia etc sunt numele de „prima mana” care v-au scos inca din tururile preliminare sau turul 1 al cupelor europene)

doamne cat rahat pot manca unii oameni si cu cata placere!!!!!.

Francisca  •  23 august 2006, 13:53

Nu cred ca ar trebui uitat Marius Lacatus!

snake  •  23 august 2006, 13:54

space…

cu cea mai mare placere…doar ca, lucrand intr-o multinationala, programele interzic folosirea msn-ului la birou…si cum lucrez pana tarziu, acasa numai de calculator nu mai vreau sa aud

Asadar, nu stau pe mess deloc…
multumesc de propunere…sper sa ma crezi ca nu este rea intentie, dar ar fi nasol sa nu raspund niciodata

PS – as aprecia daca toti stelistii ar fi la fel de obiectivi…si eu sunt deseori subiectiv, ma aprind foarte repede, dar pot recunoaste cand gresesc

Forza DINAMO, Forza Standard ( aici nu cred ca gresesc )

gogster  •  23 august 2006, 14:00

pentru snake si space

scuzati-ma dar vreau si eu sa intervin putzin in discutia voastra. nu sunt fan nici dinamo nici steaua nici rapid………..tin cu o echipa amarata de divizia b (fc bihor) si vreau doar sa va spun un lucru. nu va mai laudati cu jucatori dinamovishti sau stelishti care au jucat in nationala ca nici 10% nu vin din pepiniera propriilor cluburi. sunt si au fost jucatori crescuti la oradea, cluj, corvinul, bacau……etc.
si apropos snake jiji intradevar este un nesimtit dar tu ai dat dovada de cam acelashi lucru ca si el………adica daca olaroiu a avut bunul simt sa zica ca va tine si cu dinamo si cu rapid pentru ca este roman atunci de la tine ar trebuii sa inteleg ca nu esti roman doar dinamovist……..parerea mea in europa conteaza doar 3 culori le stii bine si tu…..
respect celor care doresc performanta……….bafta tuturor echipelor romanesti in cupe!!!!!!!!!!

Cristi  •  23 august 2006, 14:01

Pentru Snake, sunt obiectiv si sunt stelist,dar special pentru tine si cei ca tine forza Beitar!

snake  •  23 august 2006, 14:02

a_man_ro

ma distrezi foarte tare…esti incredibil

deci, ai dreptate cand spui de cupa campionilor ( avea 5 tururi pana in finala, o singura echipa tare v-a iesit in cale, in rest ciurucuri )
dar esti chiar haios cand incepi cu treaba „dupa revolutie”
bai baiatule , te vede dreaq lumea…daca spuneam si eu…steaua nu a jucat in Cupa Campionilor intre 75-78 ( era un exemplu )…esti penibil

Dinamo a jucat doua semifinale europene…invinsa mereu de cei ce aveau sa castige competitia. Noi am intalnit Liverpool in 84 capsomanule, in 86 nici macar nu mai aveau voie in cupele europene englezii, care aveau cele mai tari echipe atunci

SI in final, eu am scris in lista mea doar lucruri ce tineau de binele tarii ( puncte in europa plus meciuri la nationala ) si comparatii directe cu voi

Oricum, m-am obosit degeaba sa iti raspund…oricum nu cred sa intelegi ceva

Forza Standard

Kubrick’s Dream  •  23 august 2006, 14:05

Hai ca se termina 3-3 diseara! Daca nici Crvena Zvezda n-a intrat in liga, de ce sa merite Steaua? Fostele campioane ale estului au apus. Degeaba rasare soarele mai de la noi…

snake  •  23 august 2006, 14:06

gogster

este un lucru foarte real ca nu erau din pepiniera proprie…ai mare dreptate
Dar la aceste cluburi au crescut, intr-un mediu propice performantei

Nu de la Bihor ( era un exemplu, nici urma de ironie ) ajungeau la nationala, ci de la DINAMO si steaua…parerea mea

In ceea ce priveste faptul ca nu tin cu steaua, asta sunt eu…nu vreau sa raspund la faptul ca m-ai facut nesimtit ca pe jiji, DAR eu nu manipulez lumea cu ideile mele…eu spun ce cred…este o diferenta

Forza Standard

pistone  •  23 august 2006, 14:07

Domnule Tolontan,
Am vazut un interviu recent cu ,,Juietul Piperian” in care acesta spunea ca victoria stelei va aduce ,,ceva procente”pentru Cotroceni.Intrebarea mea este cum ar fi mai bine,sa moara (de ciuda balcanica) oaia vecinului sau sa sarbatorim nasterea unui nou animal politic-oaia cu cabina

The One 75  •  23 august 2006, 14:07

@ratzuska & snake

bai nene….am citit aproape in toate comentariile de aici si nu-mi vine sa cred cata ura au in ei javrele de dinamovisti si de gunoierii de rapidisti…si ca sa dau si cateva nume:ratzushka si terminatul de snake….cat de obositi puteti sa fiti…si mai ales invidiosi…ce muriti de oftica atat ca voi jucati in cupa uefa….de fapt sa vedem daca o sa mai jucati dupa meciurile de miine….nici macar in ultima clipa nu recunoasteti ca datorita echipei Steaua…care va juca cu siguranta in Liga Campionilor,acolo unde echipele voastre vor ajunge numai si numai datorita Stelei…sunteti niste ignoranti si va dati ca sunteti mari cunoscatori de fotbal…vb de lucruri de care habar nu aveti…PAI NU MERITATI NATIONALITATEA ROMANA…sau poate nu sunteti romani….ci romanes sau gitani…e uluitor….sa tii cu o echipa straina…doar pentru ca nu iti place de Steaua…NO COMMENT

Cristi  •  23 august 2006, 14:09

Kubrikc:Daca Steua Rosie nu a intrat in liga , de ce nu merita Steaua Bucuresti?? Ca de obicei aproape toti sunt subiectivi!Lasati-i pe cei obiectivi sa scrie!

P.S poate merita alta echipa din Romania?? Din cate stiu doar campioana are drept de joc in CL

Emcede  •  23 august 2006, 14:10

Forza Standard, vinci per noi!!!!

gogster  •  23 august 2006, 14:11

snake………

ba sa stii ca pe vremea prea-regretatului multi jucatori au jucat la nationala dupa aceea la dinamo si steaua(boloni, silviu lung, rednic…..etc) alt exemplu mihut a jucat la nationala inainte de a juca la dinamo(si la dinamo s-a stins)……..si nu am vrut sa te fac nesimtit poate m-am exprimat gresit……..dar patriot nu eshti……..oricum exprimare libera nu?
deci pentru azi FORZA STEAUA………..SI MAINE FORZA RAPID,DINAMO……

Tazyoglu  •  23 august 2006, 14:15

Fratilor! Lasati Rrrratzuschka in pace… N-o mai bagati in seama si atunci va pleca singura… in camera ei… Domnul Rata nici macar nu e dinamovist. Un dinamovist adevarat nu gindeste asa. Mizeriile pe care le spune acest personaj minjesete memoria si imaginea unui club construit pe munca unora ca Florin Halagian, Mircea Lucescu, Michael Klein, Rodion Camataru, Ioan Andone, Florin Raducioiu sau Ioan Ovidiu Sabau. Hai Steaua! Hai Dinamo! Hai Rapid! Luptam cu Europa! Nu e timp de lupte interne! Bravo Tolontan!

Alin Daniel  •  23 august 2006, 14:15

„Emcede Says:

August 23rd, 2006 at 2:10 pm
Forza Standard, vinci per noi!!!! ”

Esti pierdut tinere !

gogster  •  23 august 2006, 14:16

era sa uit…………..

ganditi-va bine totzi la un singur lucru…………….mai multe meciuri in cupele europene inseamna mai multa experienta, lucru de care toti jucatorii romani din campionatul intern au nevoie ca sa devina solutii viabile pentru echipa nationala………………

a_man_ro  •  23 august 2006, 14:17

pentru snake.

nush de unde stii tu daca sunt capsoman sau nu dar chiar daca as fi nu conteaza. am inceput aceea comparatie pentru ca tu ne indemnai mai sus sa nu comparam steaua cu dinamo pe motiv ca sunteti superiori =)).
am dat ca exemplu perioada de dupa revolutie pentru ca in 1990 steaua si dinamo au inceput sa fie echipe civile (nu ca inainte). adik sa isi cumpere jucatorii pe bune nu prin presiuni (si de atunci dinamo are 0 performante). in alta ordine de idei chestiile pe care le spui tu ca a jucat cu o singura echipa tare, ca pe voi v-a eliminat viitoarea castigatoare etc sunt de-a dreptul penibile. frate realitatea e simpla: noi avem la toate capitolele performante mai mari ca voi.
dar ultima chestie ma amuza copios: tot o ti pe a ta cu punctele cele multe castigate de dinamo. te rog ai bunatatea si cauta prin arhive si vezi cam pe unde se afla dinamo fata de steaua la puncte in europa (undeva sub 20%!!!) nu de alta dar poate te mai aude cineva, cu aberatia asta, si o sa isi faca impresia gresita despre tine ca pe langa ingamfat esti si prost..nu am vrea asta nu?

Cristi  •  23 august 2006, 14:17

A ..era sa uit,pentru cei deranjati de faptul ca in GSP subiectul Steaua-Standard atrage toata atentia, acest lucru se intampla pentru ca joaca campioana Romaniei in seara asta. Probabil ca meciurile Rapidului si ale lui Dinamo vor fi tratate la fel maine. Despre ce ati vrea sa scrie Tolontan inaintea meciului cu Standard? Despre meciul excelent facut de Rapid la sarajevo??

Alin Daniel  •  23 august 2006, 14:18

„snake Says:

August 23rd, 2006 at 2:13 pm
The One

Incredibil…ma vad nevoit sa iti raspund si tie, un alt frustrat shef
Bai baiatule, care dreaq echipei tale ma?
Rapid ( eu sunt caine ) v-a batut pe unde v-a prins anul trecut si nici nu s-a injosit ca voi sa cumpere meciuri…si au terminat pe doi…
pai cu voi au semnat 4 jucatori de la vaslui chiar pana sa inceapa meciul
Daca juca rapidul cu boro nu facea tara de ras ca voi

Auzi, tie nu ti-a fost mah rusine cand dupa boro toata presa v-a desfiintat, desi era totusi o semifinala de cupa europeana? asta arata cum este vazuta steaua mai terminatule…si nu datorita voua ci conducerii

Ma rog…nu mai scriu nimik…nu ai pic de bun simt…

FORZA STANDARD

Frustratii isi dau arama pe fata astazi !
Am tinut si eu cu Rapidul anu trecut desi sunt Stelist…dar dupa iesirea din UEFA am vazut ce fel de oameni sunt acesti suporteri. Si acum va doresc sa nu treceti de etapa asta din cupe europene si sa stati acasa cum meritati. Pana una alta „v-am luat campionatul, v-am eliminat din cupa UEFA”…asa ca ….ciocu mic

Cristi  •  23 august 2006, 14:20

Hai Steaua ,Rapid si Dinamo!!! Ce care nu gandesc asa nu sunt normali. Probabil sunt cei care se duc la stadion cu intentia de a se lua la bataie cu suporterii echipei adverse.Nishte jeguri.

alin  •  23 august 2006, 14:20

Ce afirmatii faci mai Snake. Presupuneri pot fi mereu facute. Estimari, cum ar fi fost daca noi eram….Insa degeaba. Nu ati fost si gata. Trebuie acceptata ideea.

snake  •  23 august 2006, 14:22

a_man_ro

nu ma obosesc sa iti scriu mult, pentru ca ai inceput sa jignesti..este tipic voua, frustratilor

Ma repet insa…dupa semifinla de anul trecut, presa v-a distrus, in timp ce rapidul era ridicat in slavi

Asta nu tine de performanta, de nimik ( mai ales ca va injurau in halul asta dupa o semifinala )…tine de ingamfarea voastra, de increderea voastra si poate de prostia voastra…conducatori plus suporteri

Dar nu am vrea sa credem ca suporterii stelei sunt prosti, nu?

Forza standard

OVICON  •  23 august 2006, 14:23

AVETI DREPTATE D-LE TOLONTAN..IN ACEASTA SEARA TYREBUIE SA FIM CU TOTII STELISTII….TOTI CEI CE AVEM FOTBALUL IN SNGE..INDIFERENTE CU CINE TINEM I CAMPIONAT! HAI STEAUA!!!! AEVM NEVOIE DE ACEASTA CALIFICARE!!!!!

gogster  •  23 august 2006, 14:23

bravo cristi……….roman adevarat

in sfarsit un om cu capul pe umeri sper sa luati toti pilda pentru ca nu avem anual 6 echipe in cupe ca italienii si 3 in semifinale la c.l. ca sa potzi sa doresti eliminarea contracandidatei din campionat

inca odata bravo cristi

snake  •  23 august 2006, 14:24

Aline

Eu sunt dinamovist …dar asta e realitatea, au fost peste voi, si presa a simtit asta
Valul de atacuri cuprinse de presa la adresa voastra vin din increderea noastra,a romanilor, ca rapidul nu numai ca merita sa treaca de steaua, dar facea si alta figura in semifinala

Forza DINAMO ! Forza Standard!

The One 75  •  23 august 2006, 14:26

Snake

Bai baiatule….aici nu e vorba de competitia interna si nu conteaza daca ne-a batut rapidul anul trecut sau dinamo….nu are rost sa iti reamintesc cum este cu istoria…si cate cupe si campionate are steaua fata de celelalte echipe….sau cu participarile in liga campionilor….poate o sa jucati si voi la nul in liga campionilor…asta daca reusiti sa jucati la fel de bine cum ati inceput campionatul….cat despre partida cu boro…care e problema…te oftici ca nu ati jucat voi?zici de rapid ca daca jucau ei nu faceau tara de ras….in locul tau taceam din gura…de ce nu au fost in stare sa ne bata daca zici ca sunt asa de buni?huh?si cine face tara de ras???pai tu si cu astia care in loc sa tineti cu o echipa romaneasca preferati sa tineti cu standard….sincer…sa iti fie rusine ca esti roman…nu meriti nici macar un scuipat….voi ne faceti de rusine…si nu cred ca mai are rost sa amintesc ca participarea stelei in liga e benefica si pentru o alta echipa romaneasca,poate ai uitat dar la anul vor participa 2 echipe direct in grupe…si oare al cui o fii meritul???tu asta care le stii pe toate….

Tazyoglu  •  23 august 2006, 14:26

Bravo Cristi! Sunt de aceeasi parere cu tine… Cei care nu gindesc asa sunt frustrati de lumea aceasta si-si gasesc refularea pe stadioane in luptele cu suporterii echipei adverse… Ratzele si serpii n-au ce cauta pe Templele Fotbalului! Liniste! Acolo se joaca FOTBAL in cel mai frumos spirit al jocului: cel de FAIR-PLAY!

necula  •  23 august 2006, 14:27

pentru catei: Doare tare? Maine va durea si mai tare. Din doua motive: Ca noi jucam in cupa campionilor iar voi in cupa romaniei. Vreau sa ma simt bine maine, va rog mult dati golul calificarii cu beitar in secunda imediat urmatoare fluierului final, ca cu olimpyque. Vreau poze cu peluza voastra cum dreaq ii zice, adica cei paishpe suporteri plangand in palme.

Cristi  •  23 august 2006, 14:28

Multzam gogster. Ma enerveaza la culme cand vad un roman cand se bucura de nefericirea altui roman . Mi-e si frica de ce se va scrie aici maine daca Steaua rateaza calificarea…..cei care se vor bucura merita soarta celor trasi in teapa de Vlad Tepes.

P.S. tin mereu cu Rapid si Dinamo in cupele europene. Dupa Benfica-Dinamo 0-1 (mai tineti minte?) m-am imbatat de fericire chiar daca sunt stelist

Ali  •  23 august 2006, 14:29

Tolontan n-a zis ca tre sa tinem toti cu Steaua ci a vorbit frumos de Steaua… nada mas…
si e o prostie nationalista ca tre sa sprijini orice echipa romanesca…. dar e de necontestat ca ar fi bine si pt fotbalul romanesc ca steaua sa se califice….
iar daca Gigi spera sa mai adune citeva procente pt presedintie vina e a celor din media care il promoveaza ca lider politic in loc sa-l puna sa vb despre fotbal sa vada suporterii votanti ce prost e….

Alin Daniel  •  23 august 2006, 14:30

” SNAKE ” – Nimeni nu a premeditat asta, cu atat mai putin eu care puteam sa jur ca Steaua nu va cadea in capcana jocului lui Boro. Sa ma crezi ca am sustinut toate echipele…si dupa ce echipa a dat kicks – nu uita ca nu e singura – am fost dezamagit de reactia tuturor suporterilor de la alte echipe rivale. La Rapid in UEFA , fratyemiu a sarit in sus cand a luat gol Rapidu’ – e dinamovist – si l-am intrebat :”ce ai ma ?..esti nebun ?” si a zis ca o sa il inteleg cand o sa aiba Steaua un esec. Si asa a fost ?….eu acum ce sa zic….ca toti tin cu romanii in europene dar cand unii dau de greu ceilalti sar la gat ?…intre noi aici in liga e una da in europa e alta….si e greu sa imi schimb parerea despre ce se intampla

Lovingsteaua  •  23 august 2006, 14:30

Am citit tot ceea ce a postat @ratzuska pe acest BloGSPort si am un mesaj pentru ea(el) , mai bine du-te in GROAPA cu tot cu cainii tai dar cel mai bun loc ti-l sugerez eu in CIMITIRUL GHENCEA ca ai acolo gropi la alegere. MARS afara din tara impreuna cu Borcea ca sunteti anti-Romania……..

acesta  •  23 august 2006, 14:31

Salut,

Ma intreb cati dintre voi sunteti constienti ca Steaua inca nu e calificata in grupe. Meciul de diseara o sa fie extraordinar de greu si nu cred ca o sa mai aiba Steaua norocul care l-a avut in Belgia, unde, sa fim seriosi, nu meritau egalul. Din cate am observat eu in meciul tur, chiar daca nu au avut multe ocazii de poarta, belgienii chiar au controlat 70% din meci. Practic Steaua doar a inceput bine meciul si putin pe final cand au cedat fizic adversarii si s-au retras in aparare, in rest nu prea au reusit sa puna probleme. In schimb am vazut niste super fotbalisti pe care Olaroiu continuie sa sa bazeze orbeste. Oare cand o sa se lamureasca ca Nesu nu are treaba cu sportul asta(Apropo de Piturca care zicea de Ogararu ca face 3 greseli mari pe meci, oare cate face Nesu in FIECARE meci?)? Cred ca nu te poti numi fotbalist daca nu reusesti sa treci macar de 5 ori pe meci de Nesu si sa faci o faza periculoasa. Sau Carlos(victima presei :)) ) … Si la un sut usor face 3 tumbe minim, sa-ti dea impresia ca a avut o interventie magnifica, sa nu mai zic de cele grele ca nu le va scoate in veci(cred ca are si putin ghinion, dar nici valoros nu e). Dar sa nu-l uitam pe Nicolita, rasfatatul presei, care are un talent nativ cu mingea la picior. Nu cred ca am avut „placerea” sa mai vad un „fotbalist” din care sa sara mingea ca din coltul mesei cand vrea sa faca un stop. Toata lumea ii ia apararea si nu inteleg de ce… Doar in meciul cu Betis in care a reusit sa dea prin minune 2 goluri, dar nu e relevant ca atunci a jucat si Carlos bine :)) ). Daca o sa aveti vreodata curiozitatea, indiferent de meci, sa numarati cate centrari da bine din cate incearca, sau sa faceti un raport al deposedarilor facute de el si cate mingi greseste incercand sa paseze sau sa depaseasca adversarul, o sa fiti neplacut surprinsi. Cu toate astea toti suporterii Stelei, si nu numai, ii iau apararea. Si toti au aceleasi argumente : „Alearga mult”, „Recupereaza mingi”, „e rapid” etc. Corect, dar nimeni nu -l vede cand greseste. Mai mult de atat il tine pe banca pe Bostina(care e un zeu pe langa el – cred ca e unul din cei mai tehnici jucatori romani care i-am vazut in ultimul deceniu). Restul jucatorilor sunt OK, chiar se descurca(mai putin Oprita si Baciu sunt cam praf dar parca nu gresesc cat astia 3).

In fine… Eu o sa urmaresc iar cu sufletul la gura cum o echipa romaneasca incearca sa intre in grupele Ligii Campionilor si le tin pumnii, numai ca nu mi se pare corect faptul ca doar Steaua este incurajata in astfel de situatii(daca mai tineti minte la meciul Dinamo – Man Utd, sau Rapid – Aderlecht parca nu-si doarea nici un stelist sa intram in grupe si acum tin predici cum ca suntem romani samd, si nici nu a fost atat de mediatizat meciul).

Numai bine,
Un dinamovist.

PS. Cred ca am batut toate recordurile la cat am scris 🙂

apcaleone28  •  23 august 2006, 14:31

Pt toti cei care se roaga sa piarda Steaua sau celelalte echipe romanesti angrenate in calificari: sper ca la urmatorul recensamant sa fim 23 milioane minus VOI care nu meritati sa fiti romani. Plecati in Angolola, Congo sau Zimbabwe si traiti in COCOTIERI acolo unde va este locul, si nu uitati ca Steaua e singura echipa romaneasca cunoscuta oriunde in lume si CASTIGATOARE A CUPEI CAMPIONILOR.
FORZA STEAUA FORTZA DINAMO FORTZA RAPID

„SPERIATI” LUMEA FOTBALULUI. FACETI-NE MANDRII CA SUNTEM ROMANI

HAI ROMANIA(steaua, dinamo,rapid)

Pt curiosi: sunt stelist de acum 28 ani

Alin Daniel  •  23 august 2006, 14:32

Imi doresc sa se califice Steaa desi e foarte greu…aseara am avut cosmaruri..am visat ca a pierdut Steaua si cand am ajuns acasa prietena mea era cu alt barbat. M-am trezit in urlete….nu stiam ce ma doare mai mult !

mandru_de_ultrasi  •  23 august 2006, 14:33

ba lasati l pe ratuska in pace….nu vedeti k sta toata ziua pe net..e si el bagat in seama…nu are ce face…si asteapta sa fie bagat in seama…lasati-l sa vb..tine cu dinamo.si zice de club comunist……….ultimele titluri luate cu japca?? se pare k nici nu gandeste..dak era asa…nu puteam ajunge in uefa acolo unde am ajuns..iar cainii si lebedele nu vor ajunge niciodata….. liniste frustratilor…joaca steaua!!!!!!>…….

Eusebiu  •  23 august 2006, 14:33

@ratusca
Cu cea mai mare placere, dar sigur nu o sa gasesc pe nimeni ca aici astora nu le place socerul prea tare, eventual daca le pun un meci de hochei cu cei din sf. gheorghe.
Iar daca folosim putin logica, avem ceva de genul, Fanii dinamovisti sunt in general necivilizati, dar nu toti fanii dinamovisti sunt necivilizati, deci cred ca mai avem si noi o sansa. Pe de alta parte aveti si voi uscaturile voastre in padure.
Hai Steaua si distractie placuta la noapte.
PS. Voi aveti o caruta de marlani la conducere….scuze dar nu m-am putut abtine sa o spun. La dinamo sunt mai cizelati dar mult mai hoti si cam iau fotbalul la misto.

a_man_ro  •  23 august 2006, 14:37

pt snake
Nu vad ce legatura are prostia suporterilor cu discutia noastra dar in fine. POate nu ai observat ca eu iti dau argumente solide pentru toate afirmatiile mele iar tu cum vezi ca nu ai argumente deviezi catre alt subiect. E o metoda clasica la care apeleaza orice om pus in imposibilitatea apararii opiniilor (din lipsa de argumente sau din prostie). Cat despre faptul ca rapidul a fost peste noi in sezonul trecut raspunsul trebuie cautat tot acolo unde trebuie sa cauti si numarul de puncte adus de dinamo din europa – in statistica. o sa vezi cine a iesit pe locul 1 si cine a jucat semifinala uefa etc.
oricum pentru un minor (pariez pe 100 de ron ca nu ai 18 ani) ai cam prea mult tupeu. mai bine ai folosi energia asta la scoala poate ai reusi sa eviti capsuniada postaderare! iti urez bafta!

alin  •  23 august 2006, 14:38

Recunosc ca Steaua nu ajucat bine intreg returul trecut. Subiectiv sau nu, au fost doua egaluri. In Giulesti consider ca Steaua a fost superioara ca joc. Returul a fost unul normal. Rapid a avut initiativa, a fost incisiva in ceea ce priveste atacul. Situatie normala dupa rezultatul din tur. Steau s-a aparat si s-a terminat 0-0. De semifinala ce sa zic. Greseli mari tactice (antrenori, jucatori), iacceptabile la acest nivel. Dar iata un exemplu la situatia cu Rapid: In 2004 Porto a elimant Manchester United, dupa ce tot meciul au fost masati in propria jumatate de teren. Ce folos?? Pe final Costinha a profitat de eroarea lui Howard si a inscris. Porto s-a calificat. Alte exemple sunt poate si mai si. Iar la cel cu Boro as aminti finala CL din 2005, Milan-Liverpool……

Lovingsteaua  •  23 august 2006, 14:40

Nu uita bha @snake ca rapidul e echipa frumoasa a campionatului trecut dar titlul asta nu s-a decernat inca asa ca ramaneti cu acest apelitiv care a fost spus de lucescu care acum nici nu mai are tupeu sa zica ceva ca se simte deja demis …… HAHAHAHAHA va framanta istoria atat de bogata a stelei. Muriti de ciuda ……

necula  •  23 august 2006, 14:45

care echipa frumoasa ma? e frumoasa ca zice razvan, ca altcineva nu prea zice. Stai sa vezi maine echipele frumoase, asa de frumoase ca vei muri de ris si sper sa ma insel. Astia (cateii si croncaneii) sunt campioni numa’ pe ceaturi ma

Alin Daniel  •  23 august 2006, 14:47

Borcea are si el un loc rezervat in aceasta seara ? Sau el nu vrea sa vina …probabil se pregateste in continuare de liga campionilor. Eu cred ca toti oamenii de fotbal ar trebui invitati : Borcea, Copos, Pinalty’, Padureanu, & Co …sa lase un pic buteliile, prajiturile, accentele si scandalul,precum si blaturile si sa vin sa sustina echipa care le poate da si lor o sansa sa joace intr-o cupa europeana in anii urmatori.

M.A.  •  23 august 2006, 14:53

„Legenda Stelei, urmărită în rezumate TV fără hi resolution şi povestită din gură în gură, creşte cu fiecare an. La fel se întîmplă cu marea echipă a Craiovei, cu trupa lui Lucescu de la Dinamo, cu naţionala lui Hagi sau cu şuturile imemoriale ale rapidistului Baratki.”

Domnul Catalin Anti-Steaua Tolontan,
daca nu poti duce la sfarsit un articol normal despre Steaua, ia o pastila si relaxeaza-te …”fie pat, fie scaun, fie canapea”…
Pai ce legatura e intre Legenda Stelei si olteni, shatra lui Lucescu de la Dinamo si cu rapidistul ala de pe vremea lui Tudor Vladimirescu??? Nu vezi ca iar ai pretentii de off-road cu rolele in picioare!!!
Daca alora le creste ceva de la an la an in nici un caz nu e legenda, sa fii sigur.
Get a real job, man!

apcaleone28  •  23 august 2006, 14:53

PT DINAMOVISTII care nu isi aduc aminte decat de meciul STELEI cu Boro:

dinamo – BUCOVINA SUCEAVA 4-5 dupa ce in minutul 62 dinamo conducea cu 4-0

ca sa numai spunem cine e Bucovina Suceava si cine e Boro

Comentariile voastre sunt de prisos (daca nu stiti ce inseamna cauta-ti in dex)

Lovingsteaua  •  23 august 2006, 14:56

Asa am spus si eu ca e frumoasa ca asa a zis lucescu jr dar de unde atata frumusete cand termina ultima etapa din campionat inainte de minutul 90, s-au facut de tot rasul croncaneiii dar cica erau nervosi ca steaua conducea la vaslui…. Vorba emisiunii RADETI DE CIORI CA NOI stelistii 🙂

Alin Daniel  •  23 august 2006, 14:56

De fapt era Foresta Falticeni – da s-a inteles ideea.
Corect ! dar in acelasi timp nu de asta suntem aici sa discutam despre Dinamo….ci despre Steaua..
Dinamo are un as in maneca -> Turcu: „Avem calificarea in buzunar!”
au probleme mari ei si adversari pe masura

Comentează