Hei-rup cu ghereta

Ne-a anunţat Mircea Lucescu, printr-o frază care s-a uzat, dar pe care o purtăm cu plăcere, ca pe un tricou decolorat, devenit bun prieten. „Cînd moare speranţa, rămîne pasiunea”, spunea el acum cîţiva ani. Eram disperaţi şi ajunsesem pe fundul sticlei în clasamentul FIFA Coca Cola. Observăm că acum, cînd renaşte speranţa, pasiunea sparge geamurile la casele de bilete.

sâmbătă, 19 august 2006, 2:39

Ne-a anunţat Mircea Lucescu, printr-o frază care s-a uzat, dar pe care o purtăm cu plăcere, ca pe un tricou decolorat, devenit bun prieten. „Cînd moare speranţa, rămîne pasiunea”, spunea el acum cîţiva ani. Eram disperaţi şi ajunsesem pe fundul sticlei în clasamentul FIFA Coca Cola. Observăm că acum, cînd renaşte speranţa, pasiunea sparge geamurile la casele de bilete.

De mult n-am văzut o imagine atît de reconfortantă, dar şi de amară, precum cea de ieri, de la TV Sport. Buluceală. Transmisie directă. Panică. Bişniţari. Parcă plecau ultimele elicoptere din Vietnam.

E iubire faţă de o echipă devenită Lovemark, după o expresie din publicitate. Dar mai e ceva: proba că rezultatele au luat-o înaintea infrastructurii şi a organizării. Ce se va întîmpla dacă Steaua va întîlni Barcelona în Ligă? Nu există nici un stadion în România în stare să primească în condiţii civilizate 60.000 – 70.000 de oameni. Să mergem la Atena, unde fiecare dintre cei 80.000 de spectatori se simte important ca un preşedinte de club?

Fotbalul românesc, dacă nu chiar ţara însăşi, e povestea contrastului dintre noi în intimitate, noi cu pasiunile noastre, noi-privaţii, şi noi-comunitarii, noi cei incapabili de a ne sistematiza acţiunile în numele unui interes comun.

Sîntem în stare de orice, sîntem în stare să mişcăm ghereta de bilete ca să ajungem primii de la coadă, dar ne e imposibil să punem mai multe gherete. Uite o soluţie la care nimeni nu s-a gîndit! Să plimbăm un spital, un cimitir sau un hotel pe role prin toată ţara. Aşa vom ajunge cu toţii să fim primii serviţi.

Comentarii (57)Adaugă comentariu

bart  •  19 august 2006, 3:04

Oricat de mult l-ar aprecia George Becali pe MM Stoica, oricat de destept si de afacerist s-ar crede, adevarul este ca in Romania nu exista sau inca nu s-a afirmat, vreo persoana care sa stapaneasca tainele acestei afaceri numita fotbal. Pana cand vom avea profesionistii nostrii am putea sa ii imprumutam pe ai altora. Jean Valvis spunea ca in Romania nu exista club care sa aiba o persoana care se ocupa cu marketingul profesionista. Marile cluburi stiu sa se vanda. La noi e debandada. Marile cluburi isi respecta suporterii. La noi sunt loviti de oficialii echipelor, sunt lasati sa se calce in picioare intr-o debandada totala. Poate printre transferurile de atacanti australieni, fundasi israelieni sau mijlocasi sarbi ar fi locul si transferul unui manager german care sa stie sa faca un club de fotbal profitabil, sa stie sa vanda acest produs numit fotbal unei mari mase de suporteri ale caror asteptari sunt inselate de atatea si atatea ori.
Apropo de problema stadioanelor… Nu stiu exact, dar banuiesc ca in Germania sau Anglia, acele firme care dau numele unor stadioane au adus un aport fundamental la constructia lor. Daca esti un concern puternic si doresti sa iti faci reclama, esti capabil sa investesti cateva zeci de milioane de dolari intr-un stadion ce va purta numele firmei. Ce reclama mai buna si mai de lunga durata decat aceasta ? Brandul respectiv pe buzele a sute de mii si milioane de oameni din toata tara sau, speram din ce in ce mai des, din toata europa.

zetu  •  19 august 2006, 4:02

La noi inca e o utopie ca un suporter din provincie sa-si poata achizitiona un tichet, in mod civilizat, direct de pe site-ul gruparii din Ghencea.

kiddo  •  19 august 2006, 7:40

Mai multe gherete ar insemna cumpararea/inchirierea lor plus salariul personalului ceea ce ar duce la scaderea profitului. Asa se mai ciupesc doi lei. Frustrarea suporterilor e gratis, nu? Iar ce a zis ZETU cu tichetu’ pe net o iau drept poanta zilei; curat utopie!

kiddo  •  19 august 2006, 8:16

Dle Tolontan, cand putem face si noi un abonament la GSP pe net?

Robey  •  19 august 2006, 8:36

Daca partea financiara nu prea ne fericeshte … macar fotbalul sa ne aduca mirajul fericirii. Majoritatea dintre noi suporterii cand cashtiga echipa un meci important uitam de grijile de toate zilele macar pt vre-o doua saptamani. Parca sezonul trecut performantele echipelor favorite ne-au mai indulcit viatza. Tinand cont ca mai toata populatia din Romania e microbista si tinand cont de seceta de performantza din anii trecuti ne-am mai destins si noi cateva luni de zile. Pana si cei mai nefericiti suporteri cu probleme acasa au uitat de ele si le-au depasi mai ushor indulciti de performantzele echipelor romanesti.

Asa ca nu va mirati ca pasiunea a depashit capacitatea unui stadion de 45 de mii de locuri. Nu neaparat un stadion meseriash ne-ar face fericiti ci ceea ce se joaca pe el. Un meci de Liga campoionilor ne-ar tine de foame 2 saptamani pana la urmatorul. 🙂

Lasand gluma la o parte vreau sa spun ca foamea de fotbal a depasit orice imaginatie si inca nu suntem sus. Sper sa nu ne plictisim niciodata.

Cata86  •  19 august 2006, 9:15

Hai sa fim totusi putin realisti. Chiar daca averea lui Becali este destul de mare, un stadion MODERN cu minim 40.000 de locuri costa. Foarte mult. Cat despre sponsor care sa poarte numele stadionului, din nou, sa fim realisti. Ce companie este atat de dezvoltata in Romania pentru a putea sustine macar o parte din costurile unui stadion nou, precum a fost Emirates pt Arsenal?

Aici intervine managementul mentionat ceva mai sus. Ca sa luam exemplul Stelei, daca echipa joaca 3 ani consecutivi in Champions League si ma refer la stadiul grupelor [minim] atunci bugetul clubului se va mari considerabil. Si atunci Steaua va avea macar un punct de pornire important, financiar vorbind. Daca tot am zis de Arsenal, sa nu uitam ca stadionul lor nu avea o capacitate foarte mare, insa performantele echipei si stadionul plin la fiecare meci au contat destul de mult la construirea noului stadion.
Poate un stadion de 200 milioane de $ e prea mult pt nivelul fotbalului nostru in momentul de fata, insa putem avea pretentia la un stadion de 50.000 de spectatori rezonabil [nu Lia Manoliu ci pentru fotbal exclusiv]. Si nationala are nevoie de unul, nu?

iar imbulzeala de la bilete.. pai pot sa zic „uff” si atat ?

Bogdan  •  19 august 2006, 9:21

Domnule Tolontan,

Din punct de vedere al conditiilor destinate performantei, Steaua pare a fi peste toate echipele din campionat : stadion refacut, scouteri eficienti, materiale sportive, doctori etc.

De ce nu se ocupa nimeni si de partea de marketing ? Poate s-ar castiga putin, dar ar fi un pas inainte poate si catre educarea pietei, sunt sigur unii care ar prefera un tricou original unei copii din Berceni.

In alta ordine de idei, de ce nu se vand bilete si pe Internet ? Ar exista un 10-15% din spectatori care si-ar putea astfel procura bilete, chiar acei spectatori care isi permit sa dea un ban in plus dar nu au timp sau chef sa isi dea coate pe la cozile din Ghencea.

Bogdan  •  19 august 2006, 9:24

Legat de editorialul domnului Cioroianu:

Sunt un fan al Universitatii Craiova, si cititind editorialul de azi al Dnului Cioroianu ma gandeam ca poate ar fi o idee buna ca si editorialele invitatilor Dvs. sa apara pe un blog, chiar daca nu vor avea timp sa raspunda tuturor comentariilor.

Sapas  •  19 august 2006, 9:45

Daca vreti sa faceti ‘sport politic’ (asta pentru ca e la moda scandalul cu ‘politia politica’) asta e genul de articol de care este nevoie. Felicitari! Si acum trebuie sa continuati! Facute anchete, dezbateri, propuneri, etc astfel incat sa se termine pentru totdeauna cu ‘balcanisme’ de genul asta. Solutia ati dat-o. Este timpul sa fie implementata! Iata un subiect de dezbatere in care l-ati putea provoca pe Mihai Stoica, pentru ca este direct raspunzator de imaginea clubului. Cred ca ar fi mult mai interesant decat ciclul „Cine injura mai bine: Mihai Stoica sau Razvan Lucescu?”

andu  •  19 august 2006, 9:52

stati sa vedeti cum e la rapid… inclusiv biletele de cupa europeana se vand de dupa gard, de catre niste indivizi cu aspect de bisnitari, care stau asezati pe un scaunel de bucatarie si incasazeaza intr-o cutie de carton. ce-i drept acolo n-am stat niciodata la coada :))
mi-a placut observatia unui antepostator: ar prinde bine un stadion Steaua Vodafone… frumos, luminat, sclipitor, gazon… hai ca visez, gata.

inca ceva: nu stadionul e neaparat cel mai important in ideea asta. si daca steaua sa zicem ca ar avea o allianz arena, cand ma gandesc cum arata cartierul ghencea si imprejurimile bazei…gandul meu e la ce ar vedea acea barcelona venita in ghencea, pe geamul autocarulului, PANA la stadion…

Argus  •  19 august 2006, 10:19

Salut Catalin!

In primul rand, vreau sa va felicit pentru ideea voastra de a interactiona cu cititorii. E cea mai facila metoda de a sti ce gandesc cei care cumpara GSP, de a-i apropia de ekipa gsp si de a le crea impresia ca parerea lor conteaza … si rezultatele se vor vedea.

In legatura cu subiectul propus de tine, nu pot sa nu ma gandesc la cliseul auzit de atatea ori:”mentalitate romaneasca”. Am 22 de ani si m-am saturat ca de fiecare data cand ajung in fata unui ghiseu sa ma aplec cand trebuie sa platesc o taxa (de parca ar fi un privilegiu pt mine sa o fac, iar statul nu uita sa mi-o aminteasca de fiecare data) si sa stau la cozi interminabile la un singur ghiseu knd celelalte trei sau patru sunt inkise.

E imbucurator ca Steaua (al carei suporter sunt) aduna atatia oameni pe stadioane. E imbucurator ca jumatate din biletele scoase la vanzare se vand in prima zi. Modul in care se petrec aceste lucruri nu e deloc imbucurator. Oamenii se calca in picioare la casele de bilete, bisnitarii cumpara biletele suporterilor. Ceea ce e si mai dureros este faptul ca oficialii Stelei, in calitate de organizatori, nu gestioneaza vanzarea biletelor.

SUNTEM UN POPOR DE IPOCRITI (poate generalizarea e exagerata). Nu poti sa faci performanta in nici un domeniu fara investitii si in lucrurile marunte. Nu poti sa faci performanta cu un gazon prost (m-am saturat de expresia adversarilor care veneau in Ghencea si declarau p sub mustati: POOR PITCH). M-am saturat! Vreau sa-mi iau un bilet la meci in conditii normale, fara sa ajung acasa cu hainele rupte, vreau sa nu mai calc in baltoace pana sa intru in stadion, m-am saturat sa ma impiedic de gardurile puse de jandarmi, m-am saturat de faptul ca nu pot sta pe scaun p stadion decat daca imi aduc de acasa un pungi sau alte „accesorii”.

IN LOC DE CONCLUZIE: Dupa atatia ani in care Steaua jucase pe un teren impracticabil, asemanator cu cele din diviziile inferioare, oficiali ai Stelei remarcau anul trecut in Cupa Uefa ca terenul unei adversare este cam … PROST si afirmatia o faceau in sensul ca terenul va influenta jocul ekipei.

Cu stima,
un cititor fidel

valentino  •  19 august 2006, 10:24

noi ne gindim la un stadion european pt steaua, dar aici oamenii din conducere dau cu pumnul in proprii suporteri, intra in silenzio stampa din cauza unui betzivan precum portocaliul din tre buturi sau jignesc ziaristii(ant 1, realitatea, gsp, prosport, evz, spt…) pentru ca nu le impartasesc aceleasi puncte de vedere precum micul sclav giurgea din RTV!!!nu exista conducere prodfesionista in ghencea, desi noi, suporterii ne-am dori mult mai mult respect din partea lor…sunt curios daca acum, dupa breparatiile de la stadion au facut mai multe pishoare pt baietzi si mai mult de o cabina pt fete!!!de fapt sunt sigur ca n-au facut nk…ce-or fi zis:”dai in kkt de sclavi(asa ni se spune noua suporterilor stelisti in birourile de la club!!!)sa vina cu banu ca daca nu le rupem dintii cu malacii lui zmardoiescu!!!

dezorganizatoru’  •  19 august 2006, 10:31

Cand vorbim de eliminarea sau macar de reducerea fenomenului numit „bisnita cu bilete” atunci putem sa credem, nu fara temei, ca nu exista interes din partea „organizatorilor”.
Daca pe vremea cand Ioan Becali activa in bransa era mai dificil, astazi sunt la indemana suficiente mijloace de ingradire a fenomenului. Si fara costuri uriase.
De exemplu un sistem de camere video si un inregistrator. Toata aparatura ar costa cateva mii de euro (plus o aprobare de la politie). Astfel ar exista si mult invocatele dovezi care sa-i incrimineze atat pe comersantii ilegali cat si pe vanzatorii de bilete care s-ar zice ca primesc spaga de 1-2 RON pt fiecare bilet „tras” spre bisnitari. Acestia din urma incearca sa le revanda cu un pret de 2-3 ori mai mare… Daca ne presupunem ca in filiera intra cam zece mii de bilete (sau chiar mai multe) ajungem la niste sume de loc neglijabile.

Lasand deoparte frustrarea celor doritori sa-si incuajeze favoritii de pe stadion ma gandesc cum percep aceasta chestiune oficialii clubului. Veti spune ca, atata timp cat isi incaseaza banii pe bilete, organizatorii nu sunt afectati mai deloc de toata aceasta poveste …
Asa si e, buzunarul clubului nu sufera… E atinsa „doar” imaginea.

hihihi  •  19 august 2006, 12:40

Pai si ce?
Asta merita taranii astia consumatori de manele si de
TAP TAP TAP TARARAP TAP TAP.

mike  •  19 august 2006, 12:42

@vahhur
Stai jos prostovane sau intra repede in cort ca poluezi atmosfera. Aici se vorbeste de Steaua unde te crezi, la stabor? Coloratule!

Cred ca nu mai trebuie sa mire pe nimeni ca meciurile Stelei genereaza atata pasiune.
De multe ori Steaua este mai bine sustinuta de fani decat echipa nationala. Asta pt ca Steaua a reusit de multe ori sa ne faca sa ne mandrim cu performantele ei europene.
Steaua a fost, este si va ramane NAVA AMIRAL A FOTBALULUI ROMANESC.

sirgeo  •  19 august 2006, 13:03

Cu sinceritate va spun dle Tolontan ca citesc pe fiecare zi Gazeta Sporturilor si am o nedumerire de ce dinamo are 3 pagini alocate in fiecare ziar? in timp ce Rapid echipa care a terminat pe 2 are decat o pagina amarata poate doua (cu steaua va inteleg ca are 4 ca de merge.. )sunt chiar atatia dinamovisti care citesc ziaru’ sau voi nu sunteti obiectivi (sau Eduard Apostol e caine ) ? in fine….sper ca maine nu mai apare nimic de dinamo in ziar :))

Hombre  •  19 august 2006, 13:37

Vezi tu Cataline ce insemna sa fii balcanic, sa te tragi din traci, geto-daci nu din romani.. Preferam sa bagam o lambada pe terase si sa ne rupem buzele de atata zambet, Doamne ajuta! poate la urmatoarele alegeri scapam de turul doi! Asta in loc sa fim pragmatici sa gandim latin.. ce spuneau ei ‘circ si paine’.. la noi este o tentativa de circ doar atat. Imaginea conteaza doar la nivel individual nu si national. Pai la cat au furat astia.. in loc de acatiste sa le mearga bine mai bine construiau cate un stadion! Suntem romani in romania.. tot inainte! Daca nu ne baga europenii sula-n coaste sa facem ceva, de la noi numai de bine.. o facem doar pt familiile noastre traim cu invidia ca ala are mercedes si noi dacie.. ne rugam sa ii cada drobu’ de sare celui care are.. ca poate apucam si noi ceva.. Astia-s aia care vor sa traim bine, astia-s aia care sunt preocupati doar de ei! Din 2000 pana in prezent am fi putut avea in primele 5 orase arene de sport adevarate, dar cum sa ai daca noi asfaltam de 2 ori pe an?
Numai bine!

mandru_de_ultrasi  •  19 august 2006, 13:40

valentino..tu nu esti suporter….nu mai vb in numele suporterilor stelisti…ca habar nu ai ce cred majoritatea despre gsp silenzio stampa carlos meme gigi….etc …..probabil ca esti un semintar..care vine doar cand nu are ce face acasa…sau cand sunt gratuitati..si sa fluiere echipa…pacat
iar tu vahhur …esti un onanist frustrat..si nu ai ce face……sevede ca tot ce sti e sex oral……nici nu meriti sa ti se raspunda……

Hombre  •  19 august 2006, 13:45

Completare!

Ieri am fost in mall sa platesc o factura.. doua banci au sediul acolo.. fiecare dotata cu cate 3 sau patru ghisee.. dar stupoare! nu era decat un ghiseu deschis la fiecare banca.. coada normal.. si nervi.. Am intrebat pe cineva din personalul bancii de ce nu sunt deschise si restul ghiseelor si mi s-a spus „a luat pauza” asta pe la 11! Daca intr-un sistem organizat, cum se vrea a crede, se intampla asta.. tu iti pui problema pt un eveniment sportiv? Ma repet.. SUNTEM ROMANI SI ATAT!

Radu Stroescu  •  19 august 2006, 13:51

Clubul Dinamo a inteles aceasta problema a suporterilor si vinde deja bilete si prin internet prin intermediul site-ului nostru – http://www.biletelameci.ro

totti  •  19 august 2006, 13:54

Domnule Tolontan, de ce nu tipariti 1000000 de exemplare pentru meciul Standard-Steaua ca sa iau si eu Gazeta Sporturilor de la o ghereta la ora 09 AM in situatia in care invinge Steaua.Niciodata nu m-am suparat pe GSP pt ca nu am mai gasit ziarul si niciodata nu o sa ma supar pe Steaua ca nu mai sunt bilete.M-as fi suparat daca ar mai fi fost astazi vreo 45000 de bilete si sa vad ca nimeni nu doreste unul.
Interesul este mai mare in Romania decat sa spunem in Anglia, ei vad meciuri in fiecare saptamana iar noi o data pe an.Daca ar mai fi fost 3 gherete ar fi venit si cei care stiind de existenta unei singure posibilitati de a achizitiona un bilet au stat acasa.

buzzy_forzasteaua  •  19 august 2006, 13:55

Asha Cataline, vezi ca se poate.
Maine creshte tirajul.
Cred ca in sfarshit va speriat si pe voi ultima dovada a iubirii pe care o avem pentru STEAUA. 20.000 de bilete intr’o singura zi !!! Ce alt club din Romania mai este capabil de asha ceva. Nici unul, evident. Poate nici nationala.
Tot asha. Sal!

bubbi  •  19 august 2006, 14:00

fotbalul va progresa cand vor exista investori adevarati nu clovni ca jiji.
zicea cineva mai sus ca daca steua intra 3 ani in liga va creste bugetul. asta intra in contradictie cu ce spune Primul Oier ca vrea in liga pt ca acest club steua sa se autofinanteze. asa ca adio atunci banii lu’ jiji. el de asta vrea in liga … sa nu mai bage el bani…nicidecum sa abie clubul buget mai mare…

aldyx  •  19 august 2006, 14:00

Radu Stroescu mai sus a zis o chestie nostima rau de tot:„`Clubul Dinamo a inteles aceasta problema a suporterilor si vinde deja bilete si prin internet prin intermediul site-ului nostru „`
Sa mori de ris nu alta.Ce a inteles de fapt clubul Dinamo ? Ca lipsa spectatorilor la meci e direct proportionala cu lipsa rezultatelor .La Dinamo nu va fi coada la bilete nici daca ar fi o singura ghereta si vinzator ar fi un orb!

Mihai  •  19 august 2006, 14:05

nu e neaparat iubire pentru steaua cat iubire pentru un fotbal de calitate. ma indoiesc sa fie macar 10000 la meciul cu vaslui, dar e totusi o diferenta intre liga lu mitica si liga gigantilor. am vazut destui suporteri olteni, rapidisti sau dinamovisti la meciurile stelei din sezonul trecut de uefa nu pentru steaua ci pentru a vedea pe viu echipe cunoscute doar din lumea televizorului si pentru ca se simt romani si poate au trecut peste „sa moara si capra vecinului”

aldyx  •  19 august 2006, 14:09

Cineva care raspunde la numele de bubbi ne arata mai sus ca nu a inteles nimic din ce a vrut sa zica Becali despre autofinantare.Gigi Becali doreste ca echipa sa aiba buget mare prin performanta.El nu se imbogateste prin Steaua .Jucatorii vor avea salarii de 300-500 de mii de euro obtinuti in special prin propria performanta.La performante inalte si veniturile sportive si extrasportive vor creste(sponsori,reclame etc)

paul  •  19 august 2006, 14:10

Bilete ne net … se poate
Dar nu de pe steauafc.com , ci pe YM unde rogi 10 amici sa-ti ia un bilet , cu speranta ca poate unu reuseste

Dl. MM Stoica , in conditiile in care pe unii suporteri din provincie un meci al Stelei ii costa ~200 RON (transport , o noapte de cazare pe undeva , bilet , o mica atentie celui care ii ia biletul + 2 mese si 15 beri) , nu ar fi o problema daca in loc de 20 RON am dat 30 RON , daca am avea garantia ca in locul acelor 10 RONI suplimentari , sta o persoana la clubul Steaua si in ziua meciului la orice ora , ne da biletul pe care il rezervam si il platim cu 14 zile inainte.

Alex  •  19 august 2006, 14:21

Domnule Tolontan,vreau sa precizez ca mi-a placut extraordinar de mult felul in care ati descris situatzia („reconfortanta,dar si…amara”)!In ceea ce priveste problema pe care o vizeza articolul postat de dumneavoastra parerea mea este ca acesta problema,cu care nu ne confruntam de ieri,de azi nu-shi va gasi sfarsitul pana in momentul in care tara noastra va deveni una prospera,civilizata etc.,adica peste foarte mult timp,daca ma intrebati pe mine!Evorba de balcanismul de care dau dovada romanii,facand referire aici atat la suporteri cat si la organizatori!Ce pretentii sa mai ai la niste oamenii de rand,care nu-si doresc altceva decat sa vada pe viu o calificare istorica,cand cei care ar trebui sa se ocupe de buna desfasurare a lucrurilor se dezic de cele intamplate ieri???Daca avetzi un raspuns pentru mine la aceasta intrebare va rog sa nu ezitati sa ma lumintati!!!

bubbi  •  19 august 2006, 14:23

aldyx
vezi sa nu… am inteles chia rbine ce vrea el sa spuna…nu stiu daca ai inteles tu
tu chiar crezi ca in campionat vor fi jucatori care sa merite 500 000? sunt tare curios sa-mi spui unul
dupa parerea mea salariile la echipele bucurestene sunt deja prea mari si nefondate

Ilie  •  19 august 2006, 14:32

Români din toata lumea UNITI-VA !

Face parte din patrimoniul nostru genetic de a ne place bîlciul. Nu numai la casele de bilete de fotbal.

Trebuie vazut macar o data in viata ce este la consulatul din Paris. Comunitatea romaneasca in Paris este cam de 200.000 de oameni. Organizarea = un ghiseu numai deschis de la 8 la 12 fix. Ghisetiera mai face singura si fotocopiile sau incasarile diverse. Rezultatul : circ, cearta si deseori bataie. Mai ales cind se apropie ora inchisului (12 fix) si multi isi dau seama ca nu mai ajung la ghiseul. Totata lumea se baga in fata si consulatul devine al unei tari care se va integra in uniunea europeana in curind. Sa ne traim !

aldyx  •  19 august 2006, 14:43

Pentru Bubbi
E foarte simplu sa-ti dau exemple.Daca Steaua se califica in liga acum ,la anul iar si mai cistiga si ceva pe acolo,vor veni bani destui Ce sa faca Dica sa se duca la un obscur club francez gen Sochaux unde sa ia 400 000 euro pe an?
Nicolitza este un Riberry al Romaniei .La mondiale discutam cu prietenii ca francezul face de voie 20 de milioane.Asta este acum pretul lui!Nicolitza jucind bine in liga isi va cistiga practic singur salariul de 500 000 de euro.Intr-un an doi,daca nu cumva va ajunge la un club de top cu 1 milion pe an.Nu oricine da doua goluri lui Betis in deplasare si in ce maniera!
Lovin dupa pararea mea a crescut enorm in doi ani de zile.La inceput ajunsese sa-l enerveze pa Becali certindu-l atunci pe Stoica pentru acest transfer.

bart  •  19 august 2006, 15:19

Suntem romani e adevarat, dar si in turma de oi poti sa aduci ordine si disciplina daca iti dai interesul si angajezi ciobanii si cainii potriviti =)))))))

Paisie Velicicovsky  •  19 august 2006, 16:07

De imbulzeala este vinovata jandarmeria care trebuia sa aiba oameni deplasati in zona pentru pastrarea linistii publice, dar au intarziat intentionat o ora pentru a lasa bisnitarii sa-si ia bile. De aici avem doua variante 1. ori sunt intelesi jandarmii cu bisnitarii, ori 2. I-au lasat sa-si ia bilete pentru ca apoi sa-i salte de pe strada sa arate ca au si ei activitate si rezultate.

In privinta comportamentului romanului spiritul de turma se pastreaza, de ce draqu trebuie sa te imbulzesi cand e prima zi de vanzare a biletelor capacitatea stadionului e de 45 de mii de locuri????? Facem pariu ca dupa ce intram in grupe si Steaua se intoarce in Ghencea pe doar 25 de mii de locuri biletul se va vinde la negru cu minim 100 de euro???

totti  •  19 august 2006, 16:24

Astazi nu mai era nici o imbulzeala, au inebunit romanii 2 ore ieri si se face un asa caz.Eu am apucat bilet la peluza, ei si ce, asta este nu o sa vad mare lucru dar o sa fiu acolo.Ce aia la Chelsea sau la Barcelona nu au peluza, mergi unde poti…….Ce nu ar da un american sa vada Superbowl-ul in conditiile astea……….

bobby  •  19 august 2006, 17:02

nu putem avea un marketing de calitate (cel putin la steaua)atita timp cit mm ii comanda lui jj si pozitiile care trebuie sa_si puna sotia seara; avem nevoie de un manager general gen Marcel Raducanu sau Emerich Ienei glorii steliste cu imagine, nu de un pelican malformat ratacit de prin fauna dunarii adus in capitala pt experimente. Odata cu sfirsitul gripei aviare sa ne ajute tata de sus sa scapam si noi de pelicanul ucigas!!!!!!!!!

Andu  •  19 august 2006, 17:47

Din cate imi aduc bine aminte Gigi Becali are initiativa de a crea un stadion 100% apt ligii campionilor dar cum au spus si altii degeaba se chinuie singur.Cu putin ajutor din partea autoritotilor si a celor care sunt acolo sus de tot in CAPITAL ar putea iesi ceva.

bono_vox  •  19 august 2006, 17:55

Vorba unui roman: Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.

Atata timp cat romanul va accepta sa fie batjocorit, impins, batut, scuipat etc. de reprezentanti ai cluburilor de fotbal, ai fortelor de ordine sau al autoritatilor in general nu poate pretinde prea multe din partea celor care se uita la el ca la ultimul sclav. Asa ne trebuie. Pana cand nu vom avea coloana vertebrala si vom pretinde pentru banul pe care il dam macar un tratament decent nu avem ce comenta.
Cand MM a lovit un suporter, stelistii trebuiau sa faca front comun, sa nu mearga la cateva din meciurile Stelei sa vedeti cum s-ar fi schimbat unele lucruri.
Pai eu as refuza total sa dau pe un bilet de 4-5 ori pretul si sa ii fac avere unui bisnitar, care peste doua zile imi si da in cap pe strada si imi ia portofelul cu ce mi-a mai ramas in el. Ce, nu pot sa vad meciul la televizor? Ia sa luam noi atitudine in fata acestor situatii si poate atunci se va schimba ceva.

aldyx  •  19 august 2006, 19:08

Bono-vox pentru tine notiunea de suporter e ceva vag.Un suporter adevarat nu se poate multumi doar cu locul in fotoliu in fata televizorului.
Iar cind Mihai Stoica a avut incidentul cu individul ala,suporterii adevarati ai Stelei trebuiau sa-l ia de guler pe tembelul ala care-l injura pe Dica si sa-l dea afara.Astfel Stoica nu ar mai fi avut in ce sa loveasca…

Paisie Velicicovsky  •  19 august 2006, 21:00

Bono-vox ai o problema nu MM si Gigi te imping, te scuipa, te injura si altele la casa de bilete ci ceilalti romani care vor sa mearga la meci ca si tine, problema nu e la Steaua e peste tot in Romania, lipsa de bun simt al unor tzarani prosti crescuti in padure ca daca nu vocifereaza, nu se imping, si nu dau cateva injuraturi degeaba au mai venit. Front comun ar trebui sa se faca impotriva nesimtirii, a prostiei din oameni, si jandarmeria sa lege toti bisnitarii!

@Bobby Marcel Raducanu sau Jenei nu au nici o treaba cu marketingul sau managementul, pentru asa ceva sunt pesoane specializate, care au niste studii in acest sens, si nu ma refer la aducerea de jucatori ci la modul cum poti vinde mai multe tricouri, la infiintarea unui magazin al clubului, la infiintarea unui club, bar terasa a clubului si alte chestii din care se pot scoate bani pentru club.

bono_vox  •  19 august 2006, 22:03

Pentru aldyx: Daca in Romania ar fi evacuati toti suporterii care injura, stadioanele ar fi goale. Am impresia ca totusi, pe undeva, e un interes ca majoritatea biletelor sa fie achizitionate mai intai de bisnitari care ulterior sa le vanda la suporterii adevarati.
Zicea cineva mai devreme cat de civilizati stateau nemtii la coada pentru bilete la mondial. Comparatia nu isi are rostul cata vreme acolo este limita la vanzarea de bilete, neputandu-se vinde decat maxim 4-6 bilete de persoana. La noi de ce nu se aplica regula asta?

Pentru Paisie Velicicovsky: Ai mare dreptate ca nu MM si Gigi ma imping. Ei doar stau deoparte si privesc multumiti cum lumea se imbulzeste si se calca in picioare sa cumpere biletele. De ce nu iau act de cele ce se intampla sa stabileasca o limita la numarul de bilete cumparate?
Va trece mult timp pana cand tzaranii de care vorbesti se vor educa e drept. Ei sunt peste tot din pacate…

Calin Hertioga  •  19 august 2006, 23:19

am facut abonament la GSP. la posta. ziarul vine din 3 in 3 zile. e drept, vin toate numerele, deci cate 3 odata.. am scris gazetei despre aceasta problema.. prompt, informatia a ajuns in micul orashel de unde va deranjez, iar cel ce „si-a luat-o” a fost postasul de aici… care n-are nici o vina ca ziarul NU AJUNGE IN ORAS!..
asa si cu biletele.. si gheretele.. stiti cine e de vina pentru ca oamenii nu-si pot procura bilete civilizat? vanzatoarele de la gherete! cum de ce? din acelasi motiv pentru care e de vina si postasul din orasul meu..

Victor  •  20 august 2006, 0:03

Ce o sa mai facesti voi la trustul Impact daca Rapid nu se califica joi si in campionat joaca tot asa? Cu ce mai incepeti stirile la Antana 1? Pentru ca va ramane varianta sa atacati pana si voalat Steaua. O sa puteti scrie in pagina 7 despre singurul sezon european bunicel al Rapidului din istorie? Pe cand un nou interviu cu D. Nicolae care doreste sa-l bata pe „Toni” si are un sezon fantastic la Auxere. A stiu, sigur la primavara cand va da primul gol. O sa-mi lipseasca marele arbitru Zota comentand amatorii de acum din arbitraj (el cel fugarit de Gino sau care la Rocar-Steaua dupa ce Piti a vrut sa scoata echipa din teren a schimbat sensul dupa pauza). Si inca ceva, pentru castigurile voastre ca ziar, pe care s-ar putea sa le aveti daca Steaua ajunge in Liga, eu ca suporter stelist imi cer scuze, pentru ca se intampla impotriva vointei voastre.

aldyx  •  20 august 2006, 0:06

DOMNULE CATALIN TOLONTAN de ce nu scrieti un articol despre manipularea din presa sportiva?
Personal nu stiu ce sa cred ,ori unii ziaristi stau prost cu coeficientul de inteligenta ,nu cunosc subtitlitatile limbii romane sau mai grav ,o fac intentionat.
De atitea ori ziaristii fac subiecte de scandal din nimic.
Citeva exemple..
Un comentator TV la meciul Rapid-Craiova „baga„ zvonul ca Netoiu vine iar sa investeasca la Craiova.Nimic mai fals.Mititelu ,patronul Craiovei discutase in gluma cu Netoiu la o emisiune de sport.
Un alt exemplu acum de incitare a fanilor.
In Gazeta de simbata sta scris „`Ionut Rada -Nu ma leaga nimic de Craiova asta.„
Ma duc pe site la rapidisti.ro si ce vad scris e cu totul altceva „`Practic, nu mă leagă nimic de această formaţie a Craiovei! În trei ani s-au schimbat absolut toţi jucătoriil”.
Vedeti diferenta? Cind spui ca nu te leaga nimic de Craiova „asta„ e o jignire pentru fani. Ori Rada s-a exprimat altfel…
Sint zeci de cazuri de acest fel ,in care vorbele oamenilor din sport sint trunchiate ,iar apoi trebuie sa dea lamuriri ,pentru ca sint unii ziaristii care ori ,ori ..am zis la inceput

PS nu-mi prea vine sa cred ca nu inteleg ziaristii anumite subtilitati ale limbii romane ,ca doar se studiaza la Jurnalistica.

Peter B.  •  20 august 2006, 0:07

Organizare tipic becalo-mioritică. Dar suporterii stelei nici nu merită mai mult. Echipa lor este un produs al comunismului si e astfel foarte bine ca tinerii stelisti să mai stea si ei la coada ca să vadă cum a fost in regimul care a făcut-o pe steaua mare.
Ce, steaua are suporteri? E chiar ridicol. Câti suporteri au fost azi la meciul cu Vasluiul? Când mă gândesc că 1. FC Koeln (echipă de liga a II-a din Germania) a vândut deja 23.000 de abonamente …

Buta Gheorghe  •  20 august 2006, 0:24

Bai Tolontane ( imi permit o abordare de asta pentru ca te consider de-al nostru ) intai te felicit pentru ca , am observat ca tii la opiniile cititorilor , atunci cand gresesti ai puterea sa recunosyti( ultima data in problema coeficientilor ) , pai voi numai acuma observati ca Steaua este cea mai iubita echipa din Romania? in vreme ce Dinamo pleaca de la meciurile din strainatate cu duba , steau pleaca aplaudata. amintiti-va cand a castigat campionatul in fiecare oras era asteptata de zeci de mii de suporteri. pe noi nu ne intereseaza ce face mm si gigi pe noi ne intereseaza performanta. in vreme ce dinamo castiga campionate trucate pe banda rulanta si se facea de rahat in europa , steaua facea puncte pentru romania. sa dea domnul sa se califice in liga sa vedem fotbal adevarat , chiar daca o sa ne usureze de o gramada de bani

aldyx  •  20 august 2006, 0:25

Peter B esti chiar stupid.Steaua are suporteri.E urmata in clasamentul asta de Craiova,Timisoara ,Rapid ,Dinamo.Asta e ordinea fireasca a numarului de simpatizanti din toata tara.Plateste un sondaj la IMAS si o sa te convingi.
Exemplul pe care il dai tu cu FC KOLN e ridicol.Compari doua tari cu nivel diferit al bunastarii populatiei.

aln  •  20 august 2006, 4:42

Iarta-l Aldix ca nu stie ce spune,saracul!Cat despre problema de la care s-a plecat,mutarea ghiseului si coada din fata Liei Manoliu,este o problema nationala credeti-ma.Eu lucrez intr-un loc cu multe ghisee,unde functioneaza doar 3-4.Si asta pt ca a fii toate ocupate,ar insemna sa angajeze oameni(exclus),sau sa lucram noi 12 ore pe zi(desi ne platesc doar 8 ore si nu va ganditi la vreo 1000 de ron ci la 600 cu indulgenta/luna).Ei si aici incepe problema reala.Colegii mei sunt,intamplator niste tipi si tipe cu experienta si nu suporta sa vada „poporul” in fata lor asteptand,asa ca dam cu totii repede din coate,incercand sa multumim pe toata lumea.Dar „poporul”nu apreciaza asta ci incepe sa tipe,sa se certe intre ei,sa se ,si, sa ne jigneasca,uitand ca le-am putea fii copii sau nepoti si ca nu patronam noi banca respectiva.Asa ca,credeti-ma problema este nationala.Nimeni nu vrea ca lucrurile sa mearga bine si in Romania.Si nu in ultimul rand suntem badarani si prost educati.Si din asta ne facem un titlu de mandrie.”Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”!

BIGFLO  •  20 august 2006, 11:34

cu adik ,domnu tolontan ,cik ”de mult n-am mai vazut” asa cerere de bilete???
anul trecut in cupele europene stiti cumva cam ce medie de spectatori pe meci a avut steaua?
va zic eu : 50 000 (cinci zeci de mii ).
deci ?…

monicutza.stelista  •  20 august 2006, 12:22

Esta absolut strigator la cer felul in care se vand biletele in Romania! Si in special la meciurile Stelei! Iar daca va fi sa jucam cu Barca cred k va trebui sa fim in fata caselor de bilete cu vreo 4-5 ore inainte sa se deschida!!! Pentru k e clar k cele 28.000 de bilete care se vor pune in vanzare in Ghencea se vor epuiza in maxim 3-4 ore!!! Cand vine vorba de echipa cu cei mai multi fani din Romania, conducatorii Stelei ies repede in fata laudandu-se cu faptul k STEAUA are milioane de fani! Dar vine momentul sa ne arate un pic de respect in privinta modului de distribuire a biletelor se dau la o parte si se dezic de noi!!!

edy  •  20 august 2006, 16:44

ma fraier de unde stii tu ca steaua are cei mai multi fani?.ia uitate mai atent la meciurile dintre steaua si dinamo cand sau batut galeriile cine a batut ?nu galeria lu dinamo?.vezi ca esti cam…

Comentează